آموزش برنامه نویسی کودکان
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

از نظر نحوی، سی شارپ بسیار شبیه جاوا است، آموزش برنامه نویسی کودکان  بنابراین تجربه استفاده از یکی از این زبان ها، انتخاب زبان دیگر را آسان تر می کند. حتی سی شارپ را کلون مایکروسافت زبان جاوا می نامند. می توان از آن برای ایجاد برنامه های کاربردی وب، بازی ها و سایر برنامه ها استفاده کرد.

عالی برای:دانش آموزانی که علاقه مند به ایجاد اپلیکیشن برای ویندوز هستند نوجوانانی که تجربه جاوا دارند و به دنبال یادگیری زبان مشابه هستندآنچه فرزند شما می تواند در iD Tech ایجاد کند: ما از سی شارپ در محیط Unity استفاده می کنیم تا به نوجوان شما یاد دهیم چگونهبدون نیاز به ایجاد اکثر عناصر از ابتدا یک بازی ویدیویی ایجاد کنید.

دوره های ویژه:آموزش مجازی یونیتی با سی شارپ (سنین 13 تا 19 سال)Hackathon: توسعه برنامه و بازی مبتنی بر تیم 2 هفته آکادمی مجازی (سنین 13-19)

بنابراین با همه اینها، چگونه می خواهید زبان برنامه نویسی خود را انتخاب کنید؟نحوه انتخاب زبان برنامه نویسی مناسب خلاصه:بر اساس خروجی انتخاب کنیدبر اساس قابلیت انتقال انتخاب کنید بر اساس سطح مهارت انتخاب کنید ...فقط انتخاب کن!جزئیات:

بسیاری از دانشجویان در مقطعی از دوران تحصیلی خود ملزم به مطالعه یک زبان خارجی آموزش برنامه نویسی کودکان  هستند. بنابراین چگونه تصمیم می گیرید کدام زبان خارجی را انتخاب کنید؟ اسپانیایی خواهد بود یا آلمانی؟ ماندارین یا کانتونی؟ یا شاید حتی سواحیلی؟

انتخاب زبان برنامه نویسی مناسب برای فرزندتان نیز مشابه است. در اینجا چند راه وجود دارد که می توانید در مورد آن اقدام کنید!

بر اساس ایرانیان سایبر خروجی انتخاب کنید

اگر فرزند شما برای یک تعطیلات طولانی در آلمان برنامه ریزی می کند، ممکن است بخواهد آلمانی بخواند. به طور مشابه، اگر کودک شما رویای طراحی عناصر بازی ویدیویی را دارد، ممکن است بخواهد C++ یا Blueprints را که زبان برنامه‌نویسی بصری Unreal Engine است، مطالعه کند.

بر اساس قابلیت انتقال انتخاب کنید

مردم اغلب مطالعه زبان های عاشقانه را توصیه می کنند، زیرا همه آنها از یک زبان ریشه می آیند، و یادگیری یکی از این زبان ها می تواند یادگیری زبان های دیگر را آسان تر کند. به طور مشابه، گاهی اوقات یادگیری یک زبان برنامه نویسی، مانند  آموزش برنامه نویسی کودکان جاوا، می تواند شما را آماده کند تا دیگران را سریعتر و کارآمدتر یاد بگیرید.

بر اساس سطح مهارت انتخاب کنید

یادگیری نوشتن به زبان اسپانیایی، که دارای الفبای انگلیسی و ساختار دستوری است، بسیار ساده تر از یادگیری نوشتن کانجی ژاپنی است که شامل هزاران کاراکتر منحصر به فرد است.

به همین ترتیب، یادگیری یک زبان برنامه نویسی مانند پایتون برای مبتدیان عالی است، زیرا راه اندازی و اجرای آن بدون نگرانی در مورد نحو آسان تر است.

فقط انتخاب کن

گاهی اوقات هیچ جهت روشنی در مورد زبانی که فرزندتان باید شروع کند وجود ندارد. اشکالی ندارد! دانش‌آموزان می‌توانند اصول برنامه‌نویسی مهمی را از هر زبان برنامه‌نویسی بیاموزند، بنابراین لازم نیست نگران انتخاب اشتباه باشید. اگر فرزند شما به کدنویسی علاقه دارد، فقط اجازه دهید شروع کند!

به کودک خود یک مزیت خلاقیت بدهید!

دلایل متعددی وجود دارد که چرا کودکان و نوجوانان باید کدنویسی را یاد بگیرند. با یک  آموزش برنامه نویسی کودکان هفته آموزش برنامه نویسی در برنامه iD Tech، با طیف گسترده ای از دوره های برنامه نویسی تابستانی برای کودکان و نوجوانان 7 تا 18 ساله (و دوره های آنلاین برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان، مهارت های تفکر محاسباتی، خلاقیت و استدلال فرزندتان را بهبود بخشید. نوجوانان)، شامل بسیاری از زبان های برنامه نویسی است.(اکنون در دسترس است! اردوهای تعطیلات بهاری برای کودکان و نوجوانان. )

در حالی که این راهنما باید به شما درک خوبی از این که  آموزش برنامه نویسی کودکان کدام زبان برنامه نویسی ممکن است برای فرزند شما مناسب باشد، به شما بدهد، به یاد داشته باشید که وقتی شک دارید، فقط انتخاب کنید!





:: برچسب‌ها: آموزش برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 671
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 فروردين 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: