برنامه نویسی کودکان
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

برنامه نویسی کودکان                                                                                                             

پیشرفت ریاضیات

بسیاری از کودکان برنامه نویسی کودکان هنگام یادگیری ریاضیات دشوار و کسل کننده به نظر می رسند و والدین نیز احساس پریشانی زیادی می کنند این به این دلیل است که ریاضیات موضوعی است که با استفاده از زبان نمادین مفاهیمی مانند کمیت ، ساختار ، تغییر و مدل های فضایی را مطالعه می کند.و برنامه نویسی کودکان بسیاری از دانش آموزان دوره ابتدایی اصولاً فرمول ها و مفاهیم ریاضی را با استفاده از rote حفظ می کنند و هنگام حل مسائل ، از روش های مکانیکی استفاده می کنند.

 

اما در رایانه متفاوت است. در برنامه نویسی کودکان مراحل نوشتن برنامه برای حل مشکلات ، کودکان می توانند مفاهیم ریاضی را کاملاً از اصل و ماهیت از طریق تفسیر شهودی و ملموس رایانه درک کنند. این کاملاً متفاوت از اثر حفظ روت است. .

انتزاعی است ، توانایی استدلال برنامه نویسی کودکان منطقی کودکان را بسیار آزمایش می کند ، و همچنین دقت تفکر کودکان را آزمایش می کند. و برنامه نویسی اغلب می تواند به کودکان در تجسم مفاهیم انتزاعی کمک کند ، به آنها اجازه می دهد ریاضیات را در دنیای واقعی به کار گیرند و برنامه نویسی کودکان ریاضیات را جالب و خلاقانه کنند.

سلاحی برای مطالعات بیشتر

اگرچه مزایای فراوانی برای یادگیری برنامه نویسی برای کودکان وجود دارد ، برنامه نویسی کودکان اما بسیاری از والدین هنوز امیدوارند که برنامه نویسی می تواند به مدرسه کمک کند. از سال 2017 ، کشور من اطلاعیه ای در مورد برنامه توسعه صنعت هوش مصنوعی صادر کرد. پس از "دو جلسه" در در سال 2018 ، وزارت آموزش و پرورش شروع به تدریج توسعه برنامه نویسی کرده است. برنامه نویسی کودکان از جمله در دوره های اجباری آموزش ابتدایی و متوسطه.

 

پس از آن ، بسیاری از دانشگاهها دوره های مربوط به هوش مصنوعی را ارائه دادند و برنامه های جذب استعداد مربوطه را برای پذیرش در مقاطع پایین تر شروع کردند برنامه نویسی کودکان ، از جمله دانشگاه پکن ، دانشگاه Tsinghua ، دانشگاه نانجینگ و سایر دانشگاه های ملی مهم.سال گذشته ، برخی از موارد پاداش کنکور به طور کامل لغو شد. با این حال ، در جذب خود 211 و 985 کالج و دانشگاه ، نتایج مسابقه رشته اطلاعات همچنان سنگ بنای خود استخدام است. ایرانیان سایبر دانشگاه Tsinghua حتی سقوط کرد به 60 امتیاز برای پذیرش استعدادهای اطلاعاتی.

 

علاوه بر این ، برنامه نویسی کودکان می تواند "نکات اضافی" آینده کنکور را تأمین کند. یادگیری برنامه نویسی کودکان نیز فرایندی برای شکل دادن و اعمال توانایی خود کودکان است. برنامه نویسی کودکان در انگلیس ، برنامه نویسی کودکان دانش آموزان دوره ابتدایی و راهنمایی را به طور کامل تحت پوشش قرار داده است.

آیا لازم است کودکان برنامه نویسی را برای کودکانی که اخیراً محبوب هستند بیاموزند؟

آیا یادگیری برنامه نویسی برای کودکان برای کودکان ضروری است؟ این شرایط واقعاً مهم است. بسیاری از والدین به سادگی برنامه نویسی کودکان را با نوشتن کد برابر برنامه نویسی کودکان می دانند ، به طوری که ارواح زیر سال می کنند! اگر کودکان حتی کلمات انگلیسی را نمی دانند ، چگونه کلمات انگلیسی را یاد می گیرند؟

در دوره برنامه نویسی ربات کودکان چه چیزی باید یاد بگیرید؟

موارد زیر سردبیر Dongfang Luoer است تا به والدین درک مختصری از آنچه در دوره برنامه نویسی اموزش کدنویسی بچه ها ربات کودکان یاد می گیرند ، بدهد؟ در دوره برنامه نویسی ربات کودکان چه چیزهایی یاد بگیریم؟ برنامه نویسی کودکان می توان گفت که در مرحله رشد کودکان ، کودکان امیدوارند که در معرض موضوعات مختلف و شناخت ادراکی از زندگی قرار بگیرند ، که می تواند از طریق دوره های برنامه نویسی ربات آموخته شود.

 




:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 544
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: