آموزش برنامه نویسی به کودکان
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

وودز قبلاً تورنمنت های مهمی را در آن زمان در  آموزش برنامه نویسی به کودکان پیست گلف نوجوانان برده بود و پیروزی های بزرگی در پیش بود. دو سال پس از رسیدن به صفر، در سن 15 سالگی، وودز اولین قهرمانی خود در USGA را به دست آورد. این آماتور جونیور ایالات متحده در سال 1991 بود و او جوانترین کسی بود که برنده این رویداد شد. نه، این یک گردباد نیست. در سدونا، گردابهای جمع معمولاً گردابی هستند. پس به هر حال این یک طوفان است؟ خوب، شما آنها را در زندگی روزمره می بینید. یک جریان متلاطم آب گرداب ایجاد می کند. اگر تا به حال گردابی را در رودخانه دیده‌اید یا جریان آب را در فاضلاب حمام تماشا کرده‌اید و شاهد گردبادی مانند آب در حال چرخش شیشه‌ای بوده‌اید، گردابی را دیده‌اید. یک گرداب از حرکت مارپیچی هوا یا سیال در اطراف مرکز چرخش ایجاد می شود.

 

اگر تا به حال دیده اید که یک شیطان گرد و غبار در صحرا برخورد کند، یک گردباد دیده اید.

گرداب های سدونا، نه توسط باد یا آب، بلکه توسط یک مارپیچ از انرژی معنوی ایجاد می شوند. گردبادهای سدونا به این دلیل نامگذاری شده اند که اعتقاد بر این است که آنها مکان های معنوی هستند که در آن انرژی برای تسهیل دعا، مراقبه و شفا مناسب است. سایت‌های گرداب مکان‌هایی در نظر گرفته می‌شوند که دارای آموزش برنامه نویسی به کودکان  جریان انرژی هستند که در ابعاد متعدد وجود دارد. انرژی گرداب با جوهر درونی انسان در تعامل است. توضیح این موضوع چندان آسان نیست. بدیهی است که این نیاز به آزمایش دارد.

 

زمین شناسی صخره سرخ

برای میلیون‌ها سال، لایه‌هایی از ماسه‌سنگ و سنگ آهک در این منطقه توسط اقیانوس در حال عقب‌نشینی باقی مانده‌اند. اکسید آهن در نهایت با دانه های ماسه سنگ پوشانده شده و در فرآیند طبیعی زنگ ایجاد می شود. صخره های قرمز و زیبای خیره کننده سدونا نتیجه این فرآیند است.

تاریخ بشر در منطقه سدونا در حدود 4000 سال قبل از میلاد آغاز شد. زمانی که شکارچیان در نواحی دره ورد و پرسکات سرگردان شدند و ساکن شدند.

 

بین سالهای 900 تا 1350 بعد از میلاد، تمدن  آموزش برنامه نویسی به کودکان پیشرفته تری شروع به ساخت خانه های پوبلو و سنگی کرد. آنها که به کنیسه (بدون آب) معروف بودند، در کشاورزی متخصص بودند، از نجوم آگاهی داشتند و سبد، سفال و جواهرات می ساختند. آنها مسیرهای تجاری را با مردم اقیانوس آرام، مکزیک و آمریکای مرکزی ایجاد کردند.

مسکن صخره ای هنوز هم امروزه مشهود است. یکی از زیباترین آنها قلعه مونتزوما در نزدیکی سدونا است. همانطور که در صخره های قرمز قدم می زنید، سنگ نگاره ها و پیکتوگرام های به جا مانده از این مردمان باستانی را خواهید دید. چشم اندازهای چشمگیر، همراه با منظره ای باشکوه از آسمان، ماهیت معنوی آموزش برنامه نویسی به کودکان  افراد را از ابتدا آشکار می کند.

 

همگرایی هماهنگ

در سال 1987، شهرت سدونا به عنوان یک مرکز معنوی بسیار افزایش یافت. بسیاری در طول همگرایی هماهنگ که مدت ها انتظارش را می کشید به سدونا رفتند. نویسنده خداشناسی ما، همگرایی هماهنگ را توضیح می دهد. آخر هفته 16 و 17 اوت 1987، زمانی که قرار بود "همگرایی هماهنگ" بزرگ اتفاق بیفتد - حداقل این چیزی است که خوزه آرگولز به مردم گفت. بسیاری او را باور کردند - نه فقط رهبران برجسته عصر جدید مانند شرلی مک‌لین، بلکه میلیون‌ها و میلیون‌ها پیرو.

ماهیت این همگرایی چه بود؟ خوب، به گفته آرگولز، در این زمان زمین شروع به لغزش از " آموزش برنامه نویسی به کودکان زمان پرتو" خود و خطر چرخیدن به فضا خواهد کرد - فقط تلاش مشترک و ذهنی بشریت به او اجازه می دهد در جایی که قرار بود بماند.

 





:: برچسب‌ها: آموزش برنامه نویسی به کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 774
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: