بازی برنامه نویسی کودکان
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

بازی‌های کدنویسی یک سیستم یادگیری بازی برنامه نویسی کودکان کامل هستند که به کودکان کدنویسی را آموزش می‌دهند. بچه‌ها شروع به آزمایش با بلوک‌های بصری می‌کنند، سپس به سمت جاوا اسکریپت و پایتون پیش می‌روند که بازی‌ها را طراحی می‌کنند، اپلیکیشن‌ها می‌سازند و پروژه‌های باورنکردنی می‌سازند. بازی های کدگذاری در مراحل اولیه یا در سنین پایین آنها را برای آینده آماده می کند، جایی که دانستن CODING ممکن است فقط یک گزینه نباشد.

 

برنامه نویسی برای هر کسی که علاقه عمیقی به آن دارد آسان است. با اوج گرفتن دوران دیجیتالی شدن، افراد بیشتری سعی می کنند با کدنویسی آشنا شوند. محبوب ترین زبان برنامه نویسی جاوا بازی برنامه نویسی کودکان اسکریپت است و پر استفاده ترین زبان برنامه نویسی است.

 

اگر می‌خواهید روش‌های سریع‌تری برای اینکه کودکتان به کدنویسی عادت کند، می‌خواهید، آموزش آنلاین «کدنویسی کودکان مقدمه HTML CSS و جاوا اسکریپت» را امتحان کنید. این دوره با 22 ساعت ویدئو همراه با 4 بخش اصلی شامل موضوعاتی مانند متغیرهای بولی، if دستورات، HTML و تگ بدن و موارد دیگر است!

 

همچنین، می‌توانید «برنامه‌نویسی مبتنی بر پروژه پایتون برای کودکان و مبتدیان» را نیز امتحان کنید که شامل 5 ساعت ویدیو است که 5 بخش ضروری را پوشش می‌دهد. این دوره به گونه ای بازی برنامه نویسی کودکان طراحی شده است که کودک شما را عاشق برنامه نویسی کند.

برنامه نویسی برای کودکان: برنامه نویسی برای کودکان چیست و چرا مهم است

کدنویسی برای بچه ها ایرانیان سایبر از طریق بازی

 

در میان تمام مدهایی که مدت ها قبل از اینکه اکثر ما فرصت امتحان آنها را پیدا کنیم، از بین رفته بودند، کدنویسی برای کودکان یکی از معدود مواردی است که باقی مانده است. در واقع، کدنویسی توجه بیشتر والدین، مدارس و مربیان را به خود جلب می کند. اهمیت کدنویسی برای بچه ها احتمالاً حتی بیشتر از آن چیزی است که فکر می کردید.

 

چرا کودک شما باید کدنویسی را یاد بگیرد؟

1. کدنویسی به کودکان اجازه می دهد تا با دنیای دیجیتالی شده امروزی که تقریباً هر چیزی را در تلفن های هوشمند، لپ تاپ ها و تاچ پدها اتفاق بیفتد، بهتر تعامل داشته باشند. برای بچه هایی که هنوز در مدرسه هستند، احتمالاً کدنویسی به بهبود عملکرد تحصیلی آنها کمک می کند. وقتی دانش آموزان کدنویسی و اشکال زدایی بازی برنامه نویسی کودکان می کنند، تفکر منطقی و توانایی های اجرایی خود را آموزش می دهند.

2. کدنویسی همچنین به بچه ها کمک می کند تا مهارت های ارتباطی و همکاری خود را بهتر کنند. برای فرمان دادن به رایانه، کودکان باید مسائل پیچیده را به بخش‌های قابل مدیریت‌تر تقسیم کنند، سپس این بخش‌ها را به گونه‌ای سازماندهی، ترکیب و وارد کنند که رایانه بتواند آنها را بدون اشتباه پردازش کند. بازی برنامه نویسی کودکان این به بهبود ارتباط منطقی و توانایی نوشتن مختصر کودک کمک می کند





:: برچسب‌ها: بازی برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 384
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: