کلاس های تابستانی
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

: راهنمای نهایی برای همه ماین‌کرافت‌کنندگان. دانش کلاس های تابستانی حرفه ای جدید.SparkofPhoenix: دانش جدید به‌روزرسانی روستای Minecraft.SparkofPhoenix: Spark and the Mystery of the Pillager

یک محصول رسمی Minecraft نیست. توسط Mojang تایید نشده یا وابسته به آن نیست.

SparkofPhoenix یکی از موفق ترین Minecrafters آلمان است که با حضور آنلاین خود الهام بخش میلیون ها بیننده است. او عمیقاً در بررسی به‌روزرسانی‌های بازی، حقایق جالب Minecraft، معرفی مدهای Minecraft و موارد دیگر فرو می‌رود! طرفداران او او را به عنوان یک دایره المعارف متحرک Minecraft می دانند.

 اولین کتاب او «200 چیز در ماینکرافت که نمی‌دانستید» یک موفقیت کامل بود و هفته‌ها در فهرست پرفروش‌های اشپیگل قرار داشت. باید به خوبی دانست که بهترین راه برای کسب درآمد در طوفان طلا، فروش بیل بود. در مورد Minecraft، ارائه پلاگین برای فروش حداقل توجه توسعه دهندگان جاوا را به خود جلب می کند.

مشکل اینجاست که ادبیات واقعی در این زمینه وجود کلاس های تابستانی ندارد. mitp-Verlag یک کتاب درسی به نام "آموزش برنامه نویسی با جاوا و ماین کرافت" منتشر کرده است که اکنون در نسخه سوم خود است و جاوا و ماین کرافت را توضیح می دهد.

اول از همه: بررسی کننده این خطوط فرض می کند که همه خوانندگان به جاوا مسلط هستند. با این وجود، مطالعه کتاب سودمند است، البته فقط به این دلیل که در غیر این صورت اصول Minecraft را در عمل نمی بینید، که آشنایی با آنها را بسیار دشوارتر می کند.

به هر حال، کتاب با راه اندازی زنجیره ابزار جاوا آغاز می شود، موضوعی که برای ایرانیان سایبرتوسعه دهندگان باتجربه چندان جالب نیست. توضیحات بیشتر مربوط به عملکرد سرور Minecraft است - موضوعی که شما به عنوان یک توسعه دهنده واقعاً با آن ارتباط ندارید.

در این مرحله، کتاب درسی حاضر به یک کتاب کلاسیک جاوا - از نظر ساختار آموزشی - همانطور که اغلب در تجارت پیدا می شود، تبدیل می شود. چیزی که در مورد این کتاب جدید است تمرکز مداوم بر استفاده از Minecraft به عنوان یک پلت فرم آزمایشی است.

 بنابراین، نویسنده حلقه‌هایی را در قالب یک پلاگین کلاس های تابستانی ارائه می‌کند که بلوک‌های کدو تنبل را در منظره قرار می‌دهد و در نتیجه انواع مختلفی از دیوارها را می‌سازد.

پس از آزمایش های مختلف - آجرهای کدو تنبل نویسنده را برای چندین ده صفحه اشغال می کند - به دنیای Minecraft عمیق تر می شود.

به طور خاص، این در مورد "ساختن" اشیاء است - وظیفه ای که نیاز به استفاده از API های مخصوص Minecraft دارد. براون در توضیح نحوه ساخت کلبه های موقت و سایر عناصر و همچنین توضیح نقش این قطعات در اکوسیستم Minecraft مهارت دارد.

گیمرهای باتجربه ماین کرافت می‌دانند که بلاک معمولاً با علامت دنبال می‌شود - نسخه خاصی از بلوک که علاوه بر گستردگی جغرافیایی آن، رشته‌ای تا 60 کاراکتر را نیز می‌پذیرد. براون استفاده از آنها را در یک فصل اختصاصی نشان می دهد کلاس های تابستانی و سپس به پردازش رویدادهایی که رخ می دهد می رود.

موتور بازی، که کاملاً در جاوا است، - تد فیسون خوشحال می شد - رویداد محور از طریق بانک است. نوشتن شنوندگان به واکنش به رویدادهای محیطی کمک می کند.

آخرین مورد Minecraft که در این لیست برجسته ظاهر می شود ... بازی های Minecraft - بازی رایگان در Spiels

بازی‌های Minecraft به صورت آنلاین بسیار محبوب هستند، جایی که می‌توانید اسپین‌آف‌ها و کلون‌های مختلف، بازی‌های ماجراجویی مبتنی بر نقشه و بازی‌های ساخت عناصر بر اساس این عنوان پرفروش را پیدا کنید. Minecraft که توسط Markus Persson توسعه یافته است، خلاقیت، ماجراجویی و آزادی را برای تعیین اهداف خود در بازی ترکیب می کند.

 شما می توانید زمان خود را صرف ساختن یا بازسازی سازه های پیچیده کلاس های تابستانی کنید، اما همچنین می توانید وارد ماجراجویی برای کاوش در اطراف خود یا مبارزه با هیولاها شوید. شما می توانید مجموعه کامل بازی های ساختمانی ما را در این صفحه پیدا کنید.





:: برچسب‌ها: کلاس های تابستانی ,
:: بازدید از این مطلب : 542
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: