کلاس های تابستانی
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

نحوه کلاس های تابستانی بازی Minecraft

Minecraft یک بازی "sandbox" است که به نحوه بازی بچه‌ها در جعبه شنی اشاره دارد: آنها می‌توانند اهداف خود را بسازند، هر آنچه را که می‌خواهند بسازند و وقتی می‌خواهند از همان فضا و مواد برای امتحان کردن استفاده کنند، آنچه را که ساخته‌اند نابود کنند.

چیزی متفاوت در Minecraft، یک هدف از پیش تعیین شده برای دستیابی وجود ندارد و بازیکنان آزادی زیادی در انتخاب نحوه تعامل با محیط خود دارند. حالت های مختلف بازی و تنظیمات سختی وجود دارد که به شما امکان می دهد گیم پلی را مطابق میل خود تنظیم کنید.

اوباش Minecraft

بسیاری از بازی‌های فهرست‌شده در کلاس های تابستانی این صفحه برای حالت بقا یا حالت بازی خلاقانه طراحی شده‌اند. در حالت خلاقانه، بدون نیاز به مقابله با موجودات دشمن و نیاز به جستجوی علوفه،

می توان از طریق منوی موجودی به منابع، ابزارها و ساختمان ها دسترسی داشت. در حالت ماجراجویی، محیط می تواند شخصیت شما را بکشد و بازی اوباش متعددی را تولید می کند. اوباش شخصیت های سیار و تحت کنترل کامپیوتر هستند.

در طول روز گروه‌های منفعل مانند خوک، گاو و مرغ تخم‌ریزی می‌کنند که می‌توانید ایرانیان سایبرشکار کنید و بخورید. با این حال، در شب، هیولاها ظاهر می شوند: اوباش متخاصم مانند زامبی ها، موجودات در حال انفجار، اسکلت ها و عنکبوت های غول پیکر.

عناوین Minecraft ما

ما عناوین بسیار عالی Minecraft را برای شما داریم که می توانید آنها را کشف کنید. برخی از محبوب ترین عناوین ما عبارتند از بازی خلاقانه Mine Clone 4،

که در آن می توانید بین مناطق و تنظیمات مختلف برای کاوش انتخاب کنید، و Grindcraft Remastered مبتنی بر بیکار، که در آن باید از مهارت های ساخت خود برای به دست آوردن ابزارها و ... استفاده کنید. عناصر طراحی مورد نیاز کلاس های تابستانی برای تکمیل هر نقشه جهان. پوسته های خود را در بازی Skincraft بسازید یا یکی از عناوین سرگرم کننده دیگر ما را برای بازی انتخاب کنید! به نظر می رسد که Minecraft در حال رقابت برای گرفتن جایگاه Garry's Mod در Olympus بازی های sandbox است،

 زیرا دو نفر از بیش از 1,821,525 کاربر ثبت نام شده این بازی توانسته اند مکانیزم های کاری دو پردازنده یکی 8 و دیگری 16 بیتی را ایجاد کنند. که در همین صفحه ویدیوها را به شما نشان می دهیم.

برای کسانی که مبانی علوم کامپیوتر و معماری یک پردازنده را مطالعه کرده‌اند، اولین ویدیو اجزای اصلی یک CPU 8 بیتی را نشان می‌دهد که با ALU و رجیسترها کامل شده است و با تعامل با اهرم‌های ویژه برای وارد کردن مقادیر باینری قابل برنامه‌ریزی است.

از طرف دیگر، ویدیوی دوم عملکرد یک ALU 16 بیتی کلاس های تابستانی را نشان می دهد که به شما امکان می دهد عملیات کلاسیک یک واحد حسابی و منطقی مانند AND و OR منطقی، نفی، جمع و تفریق اعداد صحیح را انجام دهید.

در حال حاضر همه چیز کاملاً بی فایده است، اما با توجه به تخیل و فاکتور گیک که قبلاً توسط کاربران نشان داده شده است، می توانیم در آینده نزدیک انتظار ایجاد یک رایانه واقعی در بازی را داشته باشیم که شاید بتواند همان Minecraft را در Xzibit اجرا کند.

Yo dawg من شنیدم که شما Minecraft را دوست دارید، بنابراین ما Minecraft را در Minecraft شما قرار دادیم تا بتوانید در حین بازی بازی کنید. (نقل)اگر علاقه مند به امتحان این مرز جدید فناوری اطلاعات هستید، می توانید فایل حاوی ساختار CPU 8 بیتی را با کلیک بر روی اینجا دانلود کنید.

آرشیو، همانطور که توسط وب سایت Joystiq نشان داده شده است، کلاس های تابستانی نه تنها شامل فایل ذخیره، بلکه یک فایل متنی است که باید به درک نحوه عملکرد مکانیزم غول پیکر کمک کند. Minecraft: Wayward Wonders - شگفتی های دنیای باستان در یک نقشه غول پیکر





:: برچسب‌ها: کلاس های تابستانی ,
:: بازدید از این مطلب : 562
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: