کلاس های تابستانی
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

خود، این کتاب پیشرو است. با تقسیم این موضوع کلاس های تابستانی دلهره آور به 10 «مهارت فوق العاده» مورد نیاز، خوانندگان جوان می توانند با برنامه نویسی رایانه ای آشنا شوند و در حین پیشرفت در کتاب، مهارت های خود را تقویت کنند.

با مقدمه‌ای کوتاه شروع می‌کنیم که این سؤال را مطرح می‌کند که «کدنویسی چیست؟»، مهارت‌های فوق‌العاده کدنویسی شامل استفاده از نرم‌افزار کدنویسی Scratch برای ارائه دستورالعمل‌های کدنویسی، نوشتن کد ساده و استفاده از حلقه‌ها است. یادگیری نحوه اشکال زدایی و رفع کدها؛ و با استفاده از دانش کدنویسی خود یک بازی کامپیوتری ساده ایجاد کنید و یک صفحه وب با استفاده از HTML ساده ایجاد کنید.

مشاهده کتاب صفحات کتاب Placeholder BookDKFINDOUT! کدگذاری

DKfindout! کدنویسی با عکاسی زیبا، تصاویر پر جنب و جوش و اطلاعات کلیدی برنامه درسی، کدنویسی را به وضوح برای کودکان توضیح می دهد. DKfindout! سریال هر کودکی را که مشتاق یادگیری و کسب حقایق است راضی می کند - و آنها را کلاس های تابستانی برای اطلاعات بیشتر باز خواهد داشت!

DKfindout! کدنویسی مملو از اطلاعات به‌روز و آزمون‌های سرگرم‌کننده است، در حالی که متن برنامه درسی کلیدی به کودکان می‌گوید که چرا از کد استفاده می‌کنیم، رایانه‌ها چگونه از کد استفاده می‌کنند و تاریخچه کدنویسی از زبان‌های برنامه‌نویسی اولیه رایانه تا پایتون و اسکرچ را پوشش می‌دهد. درباره پیشگامان کدنویسی آدا لاولیس و آلن تورینگ و نحوه استفاده از کدها در طول تاریخ بیاموزید.

مشاهده کتاب صفحات کتاب Placeholder Book ساختن یک برنامه موبایل: برنامه خود را طراحی و برنامه ریزی کنید!کدنویسی جالب است، و این پروژه های سرگرم کننده به شما کمک می کنند تا امروز شروع کنید!

ساختن یک اپلیکیشن موبایل درس های اساسی در توسعه اندروید ارائه می دهد ایرانیان سایبر که به طور خاص برای بچه ها طراحی شده است! سه پروژه سرگرم کننده شما را با استفاده از برنامه Inventor MIT's App Inventor - یک ابزار برنامه نویسی رایگان و آنلاین است که از زبان ساده ای استفاده می کند که یادگیری کدنویسی را آسان می کند، به شما کمک می کند. بدون فصل طولانی برای خواندن، و بدون تکلیف - فقط شیرجه رفتن در! شما با یک کلاس های تابستانی پروژه اولیه شروع می کنید که به شما نشان می دهد چگونه یک برنامه کاربردی بسازید.

در مرحله بعد، این مهارت ها را روی یک برنامه ویرایش عکس که مهارت های شما را به سطح بعدی می برد، به کار خواهید برد. در نهایت، یک بار دیگر به یک بازی ساز تبدیل خواهید شد - درست است، شما در واقع یک بازی موبایل خواهید ساخت که می توانید آن را برای دوستان خود ارسال کنید! هر پروژه شامل دستورالعمل های گام به گام و تعداد زیادی گرافیک برای او استlp شما در مسیر خود باقی می‌مانید، و دستورالعمل‌های خوانا به شما کمک می‌کنند تا هر پروژه را بدون ناامیدی تکمیل کنید.

مشاهده کتاب صفحات کتاب Placeholder BookRASPBERRY PI FOR KIDS FOR DUMMIES

Raspberry Pi For Kids For Dummies راه اندازی، کارکرد و عیب یابی مانند یک حرفه ای Pi را برای بچه ها آسان می کند! این راهنمای گام به گام که شما را با Pi از طریق یک سری پروژه‌های سرگرم‌کننده و الهام‌بخش آشنا می‌کند، نحوه نوشتن بازی‌های رایانه‌ای، کلاس های تابستانی ساخت وب‌سایت، ساختن هنر و موسیقی، ایجاد پروژه‌های الکترونیکی و موارد دیگر را به شما نشان می‌دهد! از دانلود سیستم عامل و راه اندازی Raspberry Pi تا ایجاد هنر در Tux Paint و طراحی بازی با Scratch، همه چیزهایی که برای لذت بردن از Pi نیاز دارید در داخل آن وجود دارد!

Raspberry Pi For Kids For Dummies صحبت های گیج کننده فناوری را پشت سر می گذارد و به زبان انگلیسی ساده توضیح می دهد که چگونه می توان همه امکانات جالب Pi را آزاد کرد، مانند بازی Minecraft در پایتون، استفاده از HTML برای ایجاد یک وب سایت، مدیریت و سفارشی سازی Raspberry Pi، پخش موسیقی با Sonic Pi و درک و بازی با GPIO.

مشاهده کتاب صفحات کتاب Placeholder Book

کدنویسی کامپیوتری برای کودکان: راهنمای تصویری گام به گام منحصر به فرد، از کد باینری تا ساخت بازی

برنامه نویسی پایتون و اسکرچ با این راهنمای آسان و رنگارنگ برای برنامه نویسی کلاس تابستانی برای بچه ها، راه حلی برای یادگیری هستند. فقط مراحل ساده را دنبال کنید تا در کمترین زمان برنامه بنویسید.





:: برچسب‌ها: کلاس های تابستانی ,
:: بازدید از این مطلب : 542
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: