آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

برای استفاده حداکثری از نمونه‌سازی و آزمایش برنامه‌های آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان تلفن همراه خود، مطمئن شوید که در فرآیند نمونه‌سازی برنامه‌ها عجله نمی‌کنید، اما در این کار زیاده‌روی نکنید، این کار را سریع انجام دهید، ایده‌های جدید را برای طرح‌های خود انتخاب کنید، روی تجربه کاربری تمرکز کنید. برنامه شما و UI، در ابتدا آن را ساده و متحرک نگه می دارد، از دستگاه های واقعی برای آزمایش و درک مجدد کاربران یا بازار هدف شما برای ساخت برنامه های متناسب با نیاز آنها استفاده می کند.

نمونه سازی و آزمایش یک روش بسیار موثر و کارآمد برای دستیابی به نتایج بهینه در هنگام توسعه یک برنامه تلفن همراه است.

مرحله 4: منابع مفید برای اطلاعات و تحقیق

وقتی احساس می کنید به نقطه ای رسیده اید که دیگر نمی توانید مطالب و اطلاعات را از منابع و ابزارهای آموزشی ارائه شده در بالا استخراج کنید، نگران نباشید. چندین پلت فرم با تکنیک های آموزشی قابل فهم وجود دارد که به شما کمک می کند آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان تا به جلو بروید. در زیر چند پلتفرم دیگر وجود دارد که مطمئناً برای شما مفید خواهد بود:

GitHubRedditهکر نیوزسرریز پشتهنتیجه

برای ایجاد یک برنامه اندروید، جاوا مورد نیاز است، زیرا همه پلتفرم های دیگر برای عملکرد به آن مرتبط هستند. در حال حاضر، شما تقریباً تمام دانش و منابع مورد نیاز برای شروع سفر خود را به عنوان یک توسعه‌دهنده اپلیکیشن اندروید در اختیار دارید. تا زمانی که به زور زدن ادامه دهید و هرگز تسلیم نشوید، مرتکب اشتباه می شوید و از آنها خلاص می شوید، اشکال زدایی می کنید، وقتی گیر می کنید، کمک می خواهید، اشتیاق و اشتیاق دارید که همیشه جلو بروید و چیزهای جدید را امتحان کنید، ویژگی های جدید اضافه کنید، اولین اندروید شما برنامه در زمان کمتری از آنچه تصور می کنید آماده انتشار می شود.

داشتن یک هدف مشخص، یادگیری شما را هیجان انگیز و ساختار یافته نگه می دارد. فراموش نکنید که زمانی که در آن هستید از آن لذت ببرید. دیروز در اولین روز از کنفرانس توسعه دهندگان Google I/O در سال 2019، گوگل از این فرصت استفاده کرد و اعلام کرد که زبان ایرانیان سایبر برنامه نویسی Kotlin اکنون زبان منتخب توسعه دهندگان اپلیکیشن اندروید است.

Kotlin یک زبان برنامه نویسی کاربردی و شی گرا است، آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان با نوشتن ایستا که به شما امکان کامپایل برای ماشین مجازی جاوا و جاوا اسکریپت را می دهد. این توسط تیمی از برنامه نویسان JetBrains، ویرایشگر IntelliJ IDEA، محیط توسعه یکپارچه جاوا و اندروید استودیو، IDE رسمی برای توسعه برنامه های اندروید، بر روی آن ساخته شده است.

برای کسانی که آن را دنبال می‌کنند یا قبلاً از آن استفاده می‌کنند، آخرین به‌روزرسانی آن (Kotlin 1.3.30)، ماه گذشته منتشر شد، از جمله بهبودهایی در Kotlin / Native که از LLVM برای کامپایل منابع Kotlin برای جدا کردن داده‌های باینری (بدون نیاز به ماشین مجازی) برای عملکردهای مختلف استفاده می‌کند. سیستم ها و معماری CPU، از جمله iOS. لینوکس، ویندوز، مک و حتی WebAssembly و سیستم های جاسازی شده مانند STM32.

پشتیبانی رسمی Kotlin از توسعه اندروید در کنفرانس Google I / O 2017 اعلام شد.Kotlin برای توسعه اندروید

برای تیم Google Android، این تصمیم برای پشتیبانی از Kotlin به راحتی قابل توضیح بود.

پشتیبانی EDI از Kotlin: اندروید استودیو مبتنی بر JetBrains IntelliJ IDEA است و تیم JetBrains سال‌ها تلاش کرده است تا اطمینان حاصل کند که Kotlin بدون نقص با IntelliJ IDEA کار می‌کند.

گوگل تمام کارهای خود را برای پشتیبانی از Kotlin در اندروید آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان استودیو به ارث خواهد برد. فراتر از این جنبه، کاتلین مزایای بسیار دیگری نیز دارد.

به گفته گوگل:

"Kotlin رسا، مختصر، توسعه پذیر، قدرتمند و لذت بخش برای خواندن و نوشتن است، و دارای ویژگی های امنیتی قانع کننده ای از نظر پوچ پذیری و تغییر ناپذیری است" که به طور پیش فرض با سرمایه گذاری شما برای ایمن سازی و کارآمد کردن برنامه ها هماهنگ است.

گوگل در یک پست وبلاگی نوشت: "توسعه آموزش برنامه نویسی به کودکان اندروید بیشتر و بیشتر در مورد Kotlin خواهد بود."





:: برچسب‌ها: آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان ,
:: بازدید از این مطلب : 525
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: