برنامه نویسی کودکان
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

نقش قبلی بوتی به‌عنوان رئیس تیم‌های جهانی که برنامه نویسی کودکان  مسئولیت توسعه Minecraft را بر عهده داشتند، اکنون به هلن چیانگ، که مدیر عملیاتی Booty بود، واگذار می‌شود. موجانگ یوناس مارتنسون مدیر عامل شرکت را حفظ خواهد کرد.

بخشی از کار Booty همچنین توسعه عملیات بازی مایکروسافت خواهد بود که توسعه و انتشار بازی‌ها را در استودیوهایی مانند 343 Industries، Turn 10، The Coalition، Rare، Mojang و Microsoft Global Publishing پوشش می‌دهد.

Booty GamesBeat گفت: «ناگفته نماند، اما این یک امتیاز و افتخار باورنکردنی برای ایفای این نقش است. "من واقعاً آن را در درجه اول به عنوان فرصتی برای خدمت به روسای استودیو و ایجاد یک لایه رهبری می بینم تا آنها بتوانند حتی بیشتر روی بازیکنان بزرگ تمرکز کنند. من به عنوان همتا با بانی و شانون و راد و کریگ و البته از نزدیک با هلن کار کردم. به عنوان نفر شماره 2 در فرنچایز Minecraft در ردموند. این گروهی است که من برای آن احترام زیادی قائلم. این یک گروه در کلاس جهانی از رهبران و یک مجموعه کلاس جهانی از استودیوها است. این یک امتیاز است که به داخل و خارج از آن بروید. کمک به ارائه یک لایه ای از یکپارچگی و همکاری در سراسر استودیوها در حالی که ما همچنان از ابتکاراتی که فیل برای پشت سر گذاشتن چشم انداز این شرکت برای بازی صحبت کرد، برنامه نویسی کودکان  حمایت می کنیم.

اسپنسر و سایر مدیران قبلاً گفته اند که این شرکت قصد دارد سرمایه گذاری خود را در تجارت بازی، به ویژه در رابطه با عناوین شخص اول، حتی اگر به معنای خرید استودیوهای بیشتر باشد، افزایش دهد. به نظر می رسد این گامی برای دستیابی به این هدف باشد. اگرچه Minecraft یکی از محبوب‌ترین بازی‌های sandbox از زمان انتشارش بوده است، اما شروع آن هنوز یک راز است. این به این دلیل است که توسعه دهندگان آن از دو نسخه مشابه اما مستقل از بازی پشتیبانی می کنند - Minecraft Bedrock vs Minecraft Java Edition. اگر هنوز بازی را امتحان نکرده‌اید، می‌توانید Minecraft را به صورت رایگان در مرورگر وب خود بازی کنید تا ایده‌ای از چیست.

برای کاربران کنسول و گوشی های هوشمند، چاپ Minecraft تنها گزینه خواهد بود، در حالی  برنامه نویسی کودکان که کاربران رایانه شخصی می توانند بین این دو انتخاب کنند. اکنون، اگر می‌خواهید با Minecraft شروع کنید، بیایید دریابیم که کدام نسخه برای شما مناسب‌تر است. در این مقاله به شباهت ها و تفاوت های چاپ Minecraft و Java Edition خواهیم پرداخت.

Minecraft Bedrock در مقابل نسخه جاوا: مقایسه دقیق (2021)

از نظر بصری، نسخه چاپی Minecraft و نسخه جاوا یکسان به نظر می رسند. اما از نظر ظاهری ناامید نشوید، زیرا Minecraft در C ++ چاپ شده است و نسخه جاوا در جاوا است. توسعه دهندگان ویژگی های هر نسخه را به طور جداگانه حفظ و توسعه می دهند. با توجه به آنچه گفته شد، زمان آن رسیده است که نحوه مقایسه این دو نسخه Minecraft را بیابید.

داستان Minecraft

برای افراد ناآشنا، Minecraft یک بازی sandbox جهان باز است که شما را در یک دنیای تصادفی قرار می دهد. هدف اصلی این دنیای مسدود شده Minecraft 2011D اکتشاف است. این یک بازی به ظاهر بی پایان است که سبک های گیم پلی بی پایان، داستان های بسیار و زمین تقریباً بی پایان را به کاربر ارائه می دهد. Minecraft نسخه اصلی و اولین جاوا را در سال 2016 منتشر کرد و مستقیماً موفق شد. با توجه به محبوبیت برنامه نویسی کودکان  روزافزون و تقاضا برای انواع دستگاه ها، توسعه دهندگان چاپ Minecraft را که عملکرد محور است در XNUMX راه اندازی کردند.

با شروع با رایانه های شخصی، Bedrock Edition بعداً به دستگاه های دیگر از جمله Android، iOS، کنسول ها و حتی تلویزیون های هوشمند گسترش یافت. Bedrock برای توصیف هر نسخه غیر جاوا از یک بازی استفاده می شود. نسخه رسمی چاپی Minecraft Minecraft نام دارد و نسخه جاوا Minecraft Java Edition است. برای جلوگیری از سردرگمی، هنگام توصیف نسخه چاپی بازی از چاپ استفاده می کنیم.

Minecraft Bedrock vs Java Edition: پلتفرم های پشتیبانی شده

بیایید با دسترسی شروع کنیم، که یک مسئله اصلی است که ممکن است لازم باشد برنامه نویسی کودکان  به آن بپردازید. Minecraft Java Edition به طور رسمی برای ویندوز، مک و لینوکس در دسترس است. در همین حال، تقریباً در هر پلتفرمی به جز سیستم عامل مک، لینوکس و کروم می‌توانید چاپ Minecraft را دریافت کنید. می‌توانید نسخه رسمی Minecraft را در پلتفرم‌های زیر بازی کنید:





:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 780
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: