آموزش برنامه نویسی به کودکان
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

سرگرمی در حین یادگیری باعث می شود موضوع اصلی  آموزش برنامه نویسی به کودکان را فراموش کنید که ممکن است در نگاه اول برای این سن بسیار دشوار به نظر برسد. به همین دلیل، باگ های بازی کدنویسی برای کودکان و پلتفرم های خاصی برای برنامه نویسی که قبلا در مدرسه ابتدایی آموزش داده شده بود، توسعه یافته است.

کدنویسی: پلتفرم های یادگیری 4 پلتفرم برای یادگیری رمزگذاری در حین بازی

پیدا کردن پلتفرم‌های آنلاینی که اصول کدنویسی را آموزش می‌دهند بسیار آسان است، آنها همچنین، و بالاتر از همه، برای کودکان خردسال مفید هستند، زیرا رویکرد بازی بسیار ساده و راحت هستند. آنها همین هستند.

1 - خراش

Scratch یک زبان برنامه نویسی را آموزش می دهد، اما همچنین جامعه ای است که می توانید با آن تعامل داشته باشید و اشیاء چند رسانه ای تعاملی مانند بازی ها، انیمیشن ها و موارد دیگر را به اشتراک بگذارید. کاربران  آموزش برنامه نویسی به کودکان می توانند با استدلال سیستماتیک همکاری کنند، و این یک پلت فرم ویژه طراحی شده برای کودکان 8 تا 16 ساله است. با این حال، برای کودکان کوچکتر، 5 تا 7 سال نیز Scratch Jr وجود دارد.

2 - Code.org

پلتفرم ایده آل برای مبتدیان code.org است. ایده اصلی کاملاً فراگیر است، در واقع سازندگان متقاعد شده اند که هر دانش آموزی باید بتواند مانند سایر دروس کلاسیک (زیست شناسی، شیمی، جبر، و غیره ...) علوم کامپیوتر را مطالعه کند.

شما می توانید بازی ها، ویدیوها و مشکلاتی را که برای برنده شدن باید حل شوند پیدا کنید. والدین می توانند یک حالت اولیه به نام «ساعت کد» را که از قبل برای ساعت تنظیم شده است، انتخاب کنند و با «تفکر محاسباتی» شروع شود.

 

3 - CoderDojo

CoderDojos باشگاه های رایگانی هستند که در آن برنامه نویسی کامپیوتری از طریق  آموزش برنامه نویسی به کودکان بازی به کودکان آموزش داده می شود. آن را در شهر خود جستجو کنید، این یک تعطیلات بسیار مفید و لحظه آموزشی برای فرزند شما خواهد بود.

4 - Codeacademy.com

در نهایت، Codeacademy یک آکادمی آنلاین واقعی است که در آن می توانید دوره های برنامه نویسی خانگی را به صورت رایگان بگذرانید: برای شروع یادگیری باید به اینترنت متصل باشید! تایگر وودز در چه سنی برای  آموزش برنامه نویسی به کودکان اولین بار یک گلف باز اسکریچ شد؟ سنی که وودز در آن به صفر رسید 13 سال بود.

 

یادآوری: خراش چیست؟

اصطلاحات "گلف باز خراش" و "خراش دستاورد" یا "ناتوانی صفر" به شاخص گلف بازان معلول اشاره دارد. گلف باز زمانی که به شانس صفر برسد، گلف باز قرعه کشی نامیده می شود. تنها بخش کوچکی از گلف بازان هرگز به صفر خواهند رسید و گروه کوچکتر هنوز یک گلف باز نوجوان است.

وقتی وودز به نقص خراش رسید

ببر بالغ و 13 ساله بود که اولین گلف باز اسکراچ شد. وودز در 30 دسامبر 1975 متولد شد، بنابراین در سال 1988 از یک روز 13 ساله شد. نقص وودز به صفر رسید - او به صفر رسید - در سال 1989.

 

وودز چند سال قبل از آن نزدیک به صفر بود: او در 11 سالگی یک معلول 2 بود (ب آموزش برنامه نویسی به کودکان رداشتن آن چند ضربه آخر از شاخص معلولیت برای رسیدن به صفر معمولاً سخت ترین قسمت رسیدن به صفر است.)





:: برچسب‌ها: آموزش برنامه نویسی به کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 829
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: