آموزش کامپیوتر برای برنامه‌نویسی و توسعه نرم‌افزار
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 

 

آموزش نرم افزارهای کامپیوتری

 

دانشگاه آرکانزاس - مرکز تجارت و  آموزش کامپیوتر  صنعت کالج فنی Pulaski آموزش کامپیوتر را به افراد، مشاغل و دولت های محلی ارائه می دهد. دوره ها شامل مایکروسافت آفیس، سیستم عامل های ویندوز و مهارت های محاسباتی ضروری است. این دوره های فشرده فشرده به شما یا کارمندانتان مهارت ها و دانش لازم برای تکمیل پروژه ها را به طور کارآمد و مؤثر می دهد و بهره وری را به حداکثر می رساند. برای جزئیات بیشتر با Grace Sandlin در (501) 907-6670 تماس بگیرید یا به msandlin@uaptc.edu ایمیل بزنید.

 

آموزش کامپیوتر سفارشی برای گروه های  آموزش کامپیوتر کوچک و بزرگ در دسترس است. درخواست آموزش سفارشی ما را تکمیل کنید تا دریابید که چگونه UA - Pulaski Tech می‌تواند یک برنامه کامپیوتری سفارشی‌سازی شده را متناسب با نیازهای خاص شما از جمله روز، زمان، مدت زمان و نیازهای محتوای خاص ایجاد کند.

 

کلاس ها از طریق زوم و حضوری در دسترس هستند آموزش کامپیوتر . اگر در کلاسی که از طریق زوم ارائه می شود ثبت نام کنید، پس از ثبت نام، لینک اتاق جلسه زوم و رمز عبور و دستورالعمل های نحوه عضویت در کلاس، از طریق ایمیل برای شما ارسال می شود. این جلسه یک مربی زنده خواهد داشت که در سرتاسر کلاس برای سوالات در دسترس خواهد بود. این سخنرانی نیز پس از اتمام کلاس ضبط و برای شرکت کنندگان ارسال خواهد شد.

 

موضوعات ارائه شده:

 

Microsoft Outlook

مایکروسافت ورد

مایکروسافت اکسل

مایکروسافت پاورپوینت

Microsoft Outlook

 

یاد بگیرید که  آموزش کامپیوتر چگونه از Microsoft Outlook برای چیزی فراتر از ایمیل استفاده کنید. شرکت‌کنندگان یاد خواهند گرفت که چگونه از تقویم‌های دیجیتال استفاده کنند، چندین حساب را مدیریت کنند، و چگونه از تقویم و عملکردهای To-Do استفاده کنند.

 

مایکروسافت ورد

 

در این کلاس‌ها، شرکت‌کنندگان  آموزش برنامه نویسی پیشرفته مهارت‌های اساسی مورد استفاده در ایجاد اسناد، روش‌های پیمایش یک سند، وارد کردن و قالب‌بندی متن، نحوه ذخیره اسناد و نحوه ایجاد و اصلاح جداول را خواهند آموخت. شرکت‌کنندگان  آموزش کامپیوتر همچنین یاد خواهند گرفت که چگونه فهرستی از مطالب و فهرست‌ها ایجاد کنند که به خوانندگان کمک می‌کند موضوعات و اصطلاحات خاص را در یک سند طولانی بیابند. Mail Merge نیز پوشش داده خواهد شد، که یک ویژگی عالی است که در آن کاربران می توانند نامه های عمومی را به مکاتبات شخصی تبدیل کنند. با استفاده از Mail Merge، می توانید صدها نامه، پاکت نامه، برچسب یا ایمیل بدون نیاز به بررسی هر کدام ایجاد کنید.

 

مایکروسافت ورد به دوره های پایه، پیشرفته و تخصصی تقسیم می شود.

 

مایکروسافت اکسل

 

در این کلاس‌ها، شرکت‌کنندگان اصطلاحات اکسل  آموزش کامپیوتر و نحوه پیمایش یک کتاب کار، روش‌های مختلف وارد کردن داده‌ها، نحوه قالب‌بندی سلول‌ها، ردیف‌ها/ستون‌ها و نحوه نوشتن فرمول‌ها را یاد خواهند گرفت. شرکت‌کنندگان همچنین ابزارهایی را که می‌توانند با جداول در اکسل و توابع جستجو (VLOOKUP و HLOOKUP) استفاده کنند، کشف خواهند کرد. شرکت کنندگان همچنین یاد خواهند گرفت که چگونه داده ها را از طریق PivotTables و PivotCharts خلاصه کنند.

 

مایکروسافت اکسل به دوره های پایه، پیشرفته و تخصصی تقسیم می شود.

 

مایکروسافت پاورپوینت

 

در این کلاس‌ها، شرکت‌کنندگان اصول استفاده از پاورپوینت و برخی ویژگی‌های پیشرفته‌تر را برای برجسته کردن ارائه‌های خود می‌آموزند. موضوعات تحت پوشش عبارتند از ایجاد و ارائه یک ارائه، تکنیک های طراحی، چاپ یک ارائه، افزودن گرافیک و انیمیشن، افزودن چند رسانه ای به ارائه ها، افزودن نمودارها و استفاده از جداول.

 

مایکروسافت پاورپوینت به دوره های مقدماتی و پیشرفته تقسیم می شود.

دانشگاه آرکانزاس - کالج فنی Pulaski دسترسی به آموزش با کیفیت بالا را فراهم می کند که یادگیری دانش آموزان را ارتقا می دهد و  computer education افراد را قادر می سازد تا حداکثر پتانسیل خود را توسعه دهند.

 

 





:: برچسب‌ها: برنامه نویسی مقدماتی,;کلاس آنلاین برنامه نویسی,ایرانیان سایبر ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 دی 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: