نوشته شده توسط : مهراب مدیری

اطمینان حاصل کنید که به تمام صفحات سایت با پیوندی از صفحه قابل یافتن دیگر دسترسی دارید. اطمینان حاصل کنید که پیوند ارجاع شامل متن یا برای تصاویر ، یک ویژگی alt باشد که مربوط به صفحه مورد نظر است. پیوندهای آموزش جستجوی سایت در گوگل  خزنده برچسب های <a> با ویژگی href هستند.

یک فایل نقشه سایت با پیوندهایی که به صفحات مهم سایت شما اشاره می کند ، ارائه دهید. همچنین صفحه ای با فهرست قابل خواندن پیوندهای این صفحات (گاهی اوقات به عنوان فهرست سایت یا صفحه نقشه سایت) ارائه دهید.

تعداد پیوندهای یک صفحه را به تعداد معقول (حداکثر چند هزار) محدود کنید.

اطمینان حاصل کنید که سرور وب شما به درستی از هدر If-Modified-Since HTTP پشتیبانی می کند. این ویژگی به سرور وب شما هدایت می کند که به Google بگوید آیا محتوای شما از آخرین باری که سایت شما را خزیده ایم تغییر کرده است یا خیر. پشتیبانی از این ویژگی باعث صرفه جویی در پهنای باند و سربار می شود.

از فایل robots.txt در سرور وب خود برای مدیریت بودجه خزنده خود با جلوگیری آموزش جستجوی سایت در گوگل  از خزیدن در فضاهای نامحدود مانند صفحات نتایج جستجو استفاده کنید. فایل robots.txt خود را به روز نگه دارید. نحوه مدیریت خزیدن با فایل robots.txt را بیاموزید. پوشش و نحو فایل robots.txt خود را با استفاده از تستر robots.txt آزمایش کنید.

راههای کمک به Google برای یافتن سایت شما:

 

از Google بخواهید صفحات شما را خزنده کند.

اطمینان حاصل کنید که هر سایتی که باید در مورد صفحات شما اطلاع داشته باشد ، آگاه است که سایت شما آنلاین است.

به Google کمک کنید صفحات شما را درک کند

یک سایت مفید و غنی از اطلاعات آموزش جستجوی سایت در گوگل  ایجاد کنید و صفحاتی بنویسید که محتوای شما را به وضوح و با دقت توصیف کند.

به کلماتی که کاربران برای یافتن صفحات شما تایپ می کنند فکر کنید iranian cyber  و مطمئن شوید که سایت شما در واقع آن کلمات را در خود دارد.

اطمینان حاصل کنید که عناصر <title> و ویژگیهای alt شما توصیفی ، خاص و دقیق هستند.

سایت خود را طوری طراحی کنید که سلسله مراتب صفحه مفهومی واضحی داشته باشد.

بهترین شیوه های توصیه شده ما را برای تصاویر ، فیلم و داده های ساختار یافته دنبال کنید.

هنگام استفاده از یک سیستم مدیریت محتوا (به عنوان مثال ، Wix یا WordPress) ، مطمئن شوید که صفحات و پیوندهایی ایجاد می کند که موتورهای جستجو می توانند آنها را خزند.

برای کمک به Google برای درک کامل محتویات سایت  آموزش جستجوی سایت در گوگل خود ، اجازه دهید همه دارایی های سایت که تأثیر بسزایی در ارائه صفحات دارند ، خزنده شوند: برای مثال ، فایل های CSS و JavaScript که بر درک صفحات تأثیر می گذارد. سیستم نمایه سازی Google یک صفحه وب را همانطور که کاربر می بیند ارائه می دهد ، شامل تصاویر ، CSS و فایل های جاوا اسکریپت. برای مشاهده دارایی های صفحه ای که Googlebot نمی تواند خزیدن کند ، از ابزار بازرسی URL استفاده کنید. برای اشکال زدایی دستورالعمل ها در فایل robots.txt خود ، از ابزار robots.txt Tester استفاده کنید.

به ربات های جستجو اجازه دهید سایت شما را بدون شناسه جلسه یا پارامترهای URL که مسیر آنها را در سایت دنبال می کند ، خزند. این تکنیک ها برای ردیابی رفتارهای فردی کاربر مفید هستند ، اما الگوی دسترسی ربات ها کاملاً متفاوت است. استفاده از این تکنیک ها ممکن است باعث نمایه سازی ناقص سایت شما شود ، زیرا ممکن است ربات ها نتوانند URL هایی را که متفاوت به نظر می رسند اما در واقع به یک صفحه اشاره می کنند حذف کنند.

محتوای مهم سایت خود را بصورت پیش فرض قابل مشاهده کنید. Google قادر است محتوای HTML پنهان شده در عناصر ناوبری مانند زبانه ها یا بخش های گسترده را خزیدن کند. با این حال ، ما این محتوا را برای کاربران کمتر در دسترس می دانیم و توصیه می کنیم مهمترین اطلاعات خود را در نمای آموزش جستجوی سایت در گوگل  صفحه پیش فرض قابل مشاهده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 629
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

نتایج بسته های محلی  آموزش جستجوی سایت در گوگل در جستجوی دسکتاپ معمولاً بر اساس نتایج جستجوی طبیعی به این شکل است:

 

Google Loca l Finders هنگامی که یک جستجوگر روی نقشه یا پیوند "نمایش همه" در یک بسته محلی کلیک می کند ، به صفحه ای هدایت می شود که معمولاً Local Finder نامیده می شود. در اینجا ، تبلیغات زیادی را می توان نمایش داد ، که معمولاً در گروه های ده نفره  آموزش جستجوی سایت در گوگل  مرتب شده اند و جستجوگر می تواند روی نقشه بزرگنمایی و بزرگنمایی کند تا ببیند آیا گزینه های آنها تغییر می کند یا خیر. نشانی اینترنتی این نوع نتیجه با google.com/ شروع می شود. برخی از صنایع مانند هتل ها دارای نمایشگرهای منحصر به فرد هستند ، اما اکثر دسته های مشاغل محلی دارای صفحه جستجوی محلی به این شکل هستند ، با لیستی از نتایج در سمت چپ و نقشه در سمت راست:

 

جستجوها با استفاده از Google Maps نتایجی را به وجود می آورند که به نظر می رسد کاملاً مشابه نتایج Local Finder است ، اگرچه تفاوت هایی نیز وجود دارد. کاملاً محتمل است که Google ممکن است در برخی موارد تجربه کاربر را تثبیت کرده و بسته های پیش فرض محلی را در Google Maps به جای مکان یاب محلی داشته باشد.

نشانی اینترنتی این نتایج با google.com/maps به جای google.com/search شروع می شود و در رایانه ، رتبه بندی صفحه Google Maps به این شکل است:

 

پنل GMB جایی است که شما بیشتر  آن را اداره می کنید

پس از ایجاد و ادعای نمایه های تج آموزش جستجوی سایت در گوگل اری Google خود ، می توانید اکثر (اما نه همه) ویژگیهای آنها را در پنل Google برای کسب و کار شما مدیریت کنید ، که به نظر می رسد

 

 

پنل GMB همچنین دارای ویژگی های تحلیلی به نام GMB Knowledge است. این رابط  iranian cyber کاربری بسیار مفیدی است ، اگرچه عناوین و عملکردهای برخی از اجزای آن ممکن است مبهم باشد. برخی از داده هایی که در نمای کلی GMB مشاهده خواهید کرد عبارتند از:

در مورد جستجوی نام یا محل کسب و کار شما (به نام Direct) ، چه تعداد تصور ایجاد شد ،   آموزش جستجوی سایت در گوگل جستجوهای کلی که کسب و کار شما را با نام مشخص نمی کند ، اما مربوط به آنچه شما ارائه می دهید (به نام Discovery) و تحقیقات تجاری شرکت شما (من نام تجاری نامیده می شود) است.

 

اقدامات مشتری ، مانند بازدید از وب سایت ، تماس های تلفنی ، پیام ها و درخواست های سفر.

عبارات جستجو توسط کاربران اینترنت که تصویری از کسب و کار شما ایجاد کرده اند استفاده می شود.

 

برخی دیگر از ویژگی های GMB Insights وجود دارد ، و من این راهنمای جوی هاوکینز را برای درک سطح بالاتری از دلیل مواجهه و گیج کننده بودن رابط گزارش توصیه می کنم. داده های بسیار مهمی در GMB Insights وجود دارد ، اما تفسیر مناسب  آموزش جستجوی سایت در گوگل  آنها مستلزم پیام و بی حوصلگی در برابر برخی نقص ها است.

  

وقتی همه چیز با Google My Business اشتباه می شود

هنگام مشارکت در بازاریابی GMB با مشکلاتی روبرو می شوید و متوجه می شوید که انواع و اقسام سوالات از کار روزانه شما ناشی می شود. Google به شدت به پشتیبانی داوطلبانه در

 

انجمن انجمن راهنمای کسب و کار من در Google

و می توانید اکثر مسائل را به امید پاسخ عموم مردم یا مشارکت کنندگان در آنجا ارسال کنید. داوطلبان را کارشناسان محصولات طلا می نامند.

 

    با این حال ، در برخی موارد ، مشکلات مربوط به لیست شما مستلزم  آموزش جستجوی سایت در گوگل  این است که مستقیماً با Google صحبت کنید یا فرم ها را پر کنید.



:: بازدید از این مطلب : 673
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

آموزش کد نویسی برای دوره های کودکان

در کودکان سیلیکون ولی ،  آموزش بازی سازی به کودکان کودکان از 6 سالگی می توانند اصول برنامه نویسی را بیاموزند و آنها را در سطح بعدی گسترش داده و تقویت کنند. ارائه دهنده آموزش دوره برنامه نویسی برای کودکان را در کارنامه خود دارد.

 

یادگیری برنامه نویسی در سنین پایین نه تنها می تواند شغل رویایی احتمالی را برای کودکان باز کند ، بلکه به آنها کمک می کند تا خلاقانه عمل کنند. این توانایی همچنین پیوند دادن روابط پیچیده و تشخیص ساختارهای منطقی را آسان می کند. بر این اساس ، آموزش بازی سازی به کودکان  بچه ها در مدرسه سود می برند ، زیرا می توانند دانش خود را به طیف گسترده ای از محتوای مدرسه منتقل کنند.

 

4 نکته: به این ترتیب کودکان می توانند کد نویسی را یاد بگیرند

1. آموزش کد نویسی در خانه

فرصت های زیادی برای یادگیری برنامه ریزی و تمرین به شیوه بازیگوش در خانه وجود دارد. شامل برنامه ها ، سیستم عامل های آنلاین یا اسباب بازی های آموزشی:

 

: تمرینات و آموزش ایرانیان سایبر  های مناسب  آموزش بازی سازی به کودکان سن برای کودکان و نوجوانان. همچنین یک مرور کلی از پروژه ها و ابتکارات مربوط به علوم کامپیوتر ، برنامه نویسی ، الکترونیک و روبات ها وجود دارد. از جمله موارد دیگر ، کودکان در اینجا فرصت هایی برای ملاقات و کار با یکدیگر و همچنین وب سایت هایی در این زمینه پیدا خواهند کرد. شروع برنامه نویسی توسط وزارت آموزش و تحقیقات فدرال پشتیبانی می شود.

: بازی هایی که کودکان می توانند برای یادگیری برنامه نویسی از آنها استفاده کنند. دوره های کوچک زیادی برای دانش آموزان در سنین مختلف در code.org وجود دارد. تمریناتی وجود دارد که بدون رایانه انجام می شود ، فیلم های توضیحی و بازی های ورزشی کوچک که در آن آموزش بازی سازی به کودکان  آموخته ها مورد استفاده قرار می گیرد.

: برنامه برای کودکان (انگلیسی ، حدود 3 دلار آمریکا هزینه دارد) ، که با آن می توانند اصول برنامه نویسی را به شیوه ای بازیگرا یاد بگیرند. بچه ها با ساختن زنجیره فرمان مناسب از بلوک های ساده بصری ، یک ربات کوچک را در مسیری از پیش تعیین شده می فرستند. زنجیره فرمان از سطح به سطح پیچیده تر می شود.

: یک ربات واقعی برای یادگیری برنامه نویسی. تنها چیزی که نیاز دارید یک رایانه لوحی یا تلفن هوشمند سازگار است و فرزند شما می تواند با اجازه دادن به ربات یادگیرنده در خانه رقص ، آواز خواندن و بزرگنمایی را انجام دهد.  آموزش بازی سازی به کودکان علاوه بر این ، اصولی از علوم ، فناوری ، مهندسی و ریاضیات آموزش داده می شود.

 

2. زبانهای برنامه نویسی برای کودکان

زبانهای برنامه نویسی زبانهای مصنوعی برای ارتباط بین انسان و کامپیوتر هستند. آموزش بازی سازی به کودکان  آنها مهمترین ابزار برای درک رایانه هستند که باید چه کاری انجام دهد. سیستم عامل ها ، برنامه ها ، بازی ها ، برنامه ها ، وب سایت ها و موارد دیگر به این زبان ها نوشته شده اند.

 

صدها زبان برنامه نویسی وجود دارد ، اما تعداد کمی از آنها وجود دارد. یادگیری زبان های برنامه نویسی بصری نسبتاً آسان است ، در حالی که دیگران متن ساده و پیچیده هستند.

 

در این سیستم عامل ها ، کودکان می توانند جرات داشته باشند آموزش بازی سازی به کودکان  که گام به گام به زبان های مختلف برنامه نویسی نزدیک شوند:

 



:: بازدید از این مطلب : 781
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

چگونه بچه ها می توانند یک بازی ویدیویی ساده در خانه بسازند

در حال حاضر بیشتر از همیشه آموزش بازی سازی به کودکان  برنامه هایی وجود دارد که به بچه ها اجازه می دهد بازی های ویدئویی خود را بسازند ... و اکثر آنها نیازی به مهارت های پیشرفته کد نویسی ندارند. با کمی اشتیاق و حوصله ، فرزند شما می تواند با استفاده از یکی از برنامه ها یا سیستم عامل های زیر یک بازی ویدیویی بسازد.

 

Roblox: این پلتفرم آنلاین ایجاد بازی های چند نفره و بازی های ویدئویی آموزش بازی سازی به کودکان  به کودکان امکان می دهد بازی های خود را طراحی کنند ، همانطور که یک مقدمه عالی برای کد نویسی است. سپس آنها می توانند بازی های دیگر کاربران را به اشتراک بگذارند و بازی کنند.

Codea: این ویرایشگر کد را می توان بر روی iPad نصب کرد و به بچه ها اجازه می دهد تا ایده هایی برای بازی ها و شبیه سازی های خود بسازند.

Gamestar Mechanic: این یک بازی آنلاین و جامعه ای است که برای آموزش اصول راهنمای طراحی بازی و تفکر سیستمی طراحی شده است.

3. چگونه کودکان می توانند بازی های iranian cyber  ویدئویی خود را با ابزارهای پیشرفته آموزش بازی سازی به کودکان  تر بسازند

برای کودکانی که شروع به درک برنامه نویسی کرده اند و قبلاً در طراحی بازی های ویدئویی مهارت داشته اند ، ابزارهای زیر می توانند آنها را به سطح بعدی برسانند. اینها کاربردهای حرفه ای تری هستند اما هنوز برای کودکان قابل دسترسی است.

 

Kodu توسط مایکروسافت: این زبان برنامه نویسی بصری برای درک کودکان طراحی شده است. ماهیت بصری زبان برنامه نویسی به کودکان این امکان را می دهد تا با استفاده از کنترلر بازی ایکس باکس خود به سرعت طراحی کنند.

Game Maker by YoYo: امکان آموزش بازی سازی به کودکان  ایجاد بازی های ویدئویی بین پلتفرم با استفاده از یک زبان برنامه نویسی بصری کشیدن و رها کردن سفارشی وجود دارد. این می تواند برای طراحی بازی های پیشرفته تر نیز استفاده شود زیرا بچه ها بر عناصر پیچیده تری تسلط دارند.

 

4. فرزند شما می تواند در یک دوره آموزشی FunTech یک بازی ویدیویی بسازد

و سرانجام ، اردوهای برنامه نویسی و طراحی بازی های ویدئویی FunTech که قبلاً به آنها اشاره کردیم. آموزش بازی سازی به کودکان  ما در تعطیلات تابستانی طیف وسیعی از کمپ های توسعه بازی مناسب سن را اجرا می کنیم.

 

با طراحی بازی های ویدئویی که به طور بالقوه منجر به موفقیت در حرفه می شود (دریابید که چگونه) ، ما اردوهای خود را به گونه ای سرگرم کننده ، جذاب ، اما کاملاً کاربردی تنظیم کرده ایم. در پایان هفته ، فرزند شما در یکی از دوره های زیر بازی ویدیویی خود را ساخته است:



:: بازدید از این مطلب : 860
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

ارائه یک نمای کلی کافی از مسائل آموزش رباتیک مبتدی مربوط به حقوق بشر که مربوط به فناوری های همگرا در

روباتیک خاص و هوش مصنوعی

 

این فصل چگونه شش نوع مصنوعات هوشمند - اتومبیل های خودران ، روبات های مراقبتی ، هوش مصنوعی  آموزش رباتیک مبتدی محیط زیستی را که برای مرتب سازی اجتماعی کاربردهای قضایی هوش مصنوعی و واقعیت مجازی و واقعیت افزوده مورد استفاده قرار می گیرد ، مورد بررسی قرار می دهد.

ممکن است حقوق بشر را به چالش بکشد یا نقض کند. با توجه به تاثیر فناوری بر

حقوق بشر ، ما به ضرب المثل کرنزبرگ پایبند هستیم: "فناوری نه خوب است و نه بد. و بی طرف نیست '

(کرانزبرگ ، 1986). این بدان معناست که فناوری می تواند مجموعه ای متنوع از جنبه های اجتماعی و اخلاقی داشته باشد

عواقب آن ، اما ما باید از این واقعیت آگاه باشیم که این تأثیرات می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد

با توجه به نحوه و زمینه هایی iranian cyber  که فناوری در آن استفاده می شود. زیرا طراحی از

فناوری نقش مهمی در تأثیر فناوری بر زندگی و حقوق اساسی انسان دارد.

انتخاب طراحی یک موضوع تکراری در این فصل است.

مصنوعات هوشمند ممکن است آموزش رباتیک مبتدی  ابعاد مختلف حقوق بشر را به چالش بکشند ، به عنوان مثال از لحاظ

آزادی ها (حفظ حریم خصوصی و اطلاعات ، مالکیت ، خودمختاری ، شخصیت) ، برابری (به طور خاص ،

عدم تبعیض) و عدالت (محاکمه عادلانه ، دسترسی به عدالت). در مورد حقوق بشر ، ما در درجه اول به این موضوع اشاره می کنیم

اصول مندرج در معاهدات ، منشورها و اسناد شورای اروپا یا ، در کجا

مطابق اصل منشور حقوق اساسی اتحادیه اروپا. بدین ترتیب،

تأثیر مصنوعات هوشمند ابتدا در زمینه هفت حقوق بشر موجود مورد بحث قرار می گیرد: حق

احترام به زندگی خصوصی و خانوادگی (3.2) ، حق کرامت انسانی (3.3) ، حق صلح آمیز

برخورداری از مالکیت (3.4) ، حقوق و ایمنی جرم و جنایت آموزش رباتیک مبتدی  (3.5) و همچنین حق آزادی بیان

آزادی اندیشه ، وجدان و دین (3.6) ، ممنوعیت تبعیض (3.7) و دسترسی

عدالت و همچنین حق محاکمه عادلانه (3.8).

علاوه بر این ، بخش 3.9 دو حقوق بالقوه جدید را توضیح می دهد: 1) حق سنجش نشدن ؛

e-coached و 2) حق تماس معنادار با انسان را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد. این حقوق دو رمان است

به طور غیرمستقیم با  آموزش رباتیک مبتدی حقوق بشر موجود ، و به ترتیب ، به تفصیل ، به موارد کلاسیک مربوط می شود

حق حفظ حریم خصوصی

و حق احترام به زندگی خانوادگی. این حقوق ممکن است مورد نیاز باشد

منافع انسانها را در جامعه ای که نه تنها "ماشین آلات" برای انسانها به کار گرفته شده است حفظ کند - که اینطور است

(تا حدی) تحت پوشش کنوانسیون اویدو - اما همچنین  آموزش رباتیک مبتدی جایی که انسانها هر روز بیشتر در حال عضویت هستند

ماشین ها ، یعنی اینترنت چیزهای روباتیک.



:: بازدید از این مطلب : 812
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

علاوه بر این ، مجمع پیاده سازی آموزش رباتیک مبتدی  دنیای واقعی اینترنت را ضروری می داند

حاکمیتی که وابسته به گروه های منافع خصوصی یا فقط تعداد انگشت شماری از دولتها نباشد.

7. مجمع از کمیته وزیران می خواهد:

7.1 بدون تأخیر بیشتر نوسازی کنوانسیون حمایت از

افراد با توجه به پردازش خودکار داده های شخصی (شماره ETS 108) به منظور

داشتن مقررات جدید که امکان ایجاد سریعتر حفاظت مناسب تری را فراهم می آورد.

7.2 چارچوبی را برای استفاده از آموزش رباتیک مبتدی  روبات های مراقبتی و فناوری های کمکی در شورای

استراتژی معلولیت اروپا 2017-2023 در چارچوب هدف خود برای دستیابی به برابری ،

شأن و فرصتهای برابر برای افراد دارای معلولیت.

8. با توجه به موارد فوق ، مجمع از کمیته وزیران می خواهد تا به افراد مربوطه دستور دهد

اعضای شورای اروپا به بررسی ایرانیان سایبر  چگونگی مصنوعات هوشمند و / یا دستگاههای متصل شده و

به طور کلی ، همگرایی تکنولوژیکی و پیامدهای اجتماعی و اخلاقی آن مربوط به

زمینه ژنتیک و ژنومیک آموزش رباتیک مبتدی  ، علوم اعصاب و داده های بزرگ ، ابعاد مختلف را به چالش می کشد

 

در فصل 2 ، مفهوم همگرایی NBIC را معرفی می کنیم. ما نحوه همگرایی فناوری را توضیح می دهیم

دو گرایش مهندسی را فعال می کند: زیست شناسی روز به روز در حال تبدیل شدن به فناوری و فناوری است

به طور فزاینده ای در حال تبدیل شدن به زیست شناسی است (آرتور 2009). به دلیل این روندهایی آموزش رباتیک مبتدی  که ما در حال حاضر تجربه می کنیم

نقطه عطف تاریخی که در آن فاصله بین فناوری و خودمان به سرعت در حال کاهش است.

ما با فناوری بسیار صمیمی شده ایم. به عبارت دیگر ما انسان-ماشین شده ایم

مخلوط ، یعنی سایبورگ. از نظر تاریخی ، رابطه بین حقوق بشر و "زیست شناسی انسان است

تبدیل شدن به فناوری "از نظر حقوق بشر توجه زیادی داشته است. دیدن،

به عنوان مثال ، کنوانسیون اویدو. در مقابل ، ارتباط بین حقوق بشر و فناوری است

روند تبدیل شدن به زیست شناسی تاکنون بسیار کم مورد توجه قرار گرفته است. برای رفع آن نقطه کور ، این گزارش را تهیه کنید

بر آن روند متمرکز است

در فصل 3 ما از منظر حقوق  آموزش رباتیک مبتدی بشر به روند "فناوری در حال تبدیل شدن به زیست شناسی" است. به

این ارتباط را ایجاد کنید ، در تحقیقات ما شش فناوری خاص ، خودروهای خودران ، مراقبت را بررسی کردیم

روبات ها ، مربیان الکترونیکی و هوش مصنوعی که برای مرتب سازی اجتماعی کاربردهای قضایی AI و مجازی و تقویت شده استفاده می شود

واقعیت برای هر یک از این موارد ، ما مسائل مختلف اجتماعی ، حقوقی و اخلاقی را که در حال حاضر وجود دارد ترسیم می کنیم

بازی کنید یا ممکن است وارد بازی شوید و آنها را با حقوق بشر آموزش رباتیک مبتدی  تثبیت شده مرتبط کنید ، به عنوان مثال حقوق تعیین شده

در کنوانسیون حمایت از حقوق بشر و آزادیهای اساسی ، که به آن نیز معروف است ، پایبند است

کنوانسیون اروپایی حقوق بشر (ECHR) .6 ما نحوه استفاده از این فناوری ها را نشان می دهیم



:: برچسب‌ها: آموزش رباتیک مبتدی ,
:: بازدید از این مطلب : 877
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

ربات صنعتی بادمجان نیز از نظر ظاهری قابل اطمینان به نظر می رسید که نمادی از رقابت پذیری ژاپن است.

با این حال ، آموزش رباتیک مبتدی در میان محققان ربات ، با پیشرفت فناوری ربات در سراسر جهان ، روبات ها

آنچه از نظر فنی قابل دستیابی است ، آنچه باید به دست آید ، از نظر فنی به دست خواهد آمد

به تدریج مشخص شد که جامعه به راحتی آن را نمی پذیرد.

به عنوان مثال ، یک شرکت بزرگ با فروش تریلیون ین چند روبات می فروشد ، چه کسی هدف است و چه تعداد.

آیا اگر فروش خود را ادامه دهید ، می توانید آموزش رباتیک مبتدی   سازمان بزرگ را در حال فعالیت نگه دارید؟ و چنین رباتی

آیا آنقدر ارزشمند است که تو بتواند به همان اندازه که ما می خواهیم انسان ها را جایگزین ماشین کند ، جایگزین انسان شود؟

مردان و زنان در هر سنی از گسترش (پذیرش) روبات ها در جامعه استفاده خواهند کرد.

با این حال ، من با مسائل واقع بینانه ای مانند سالم بودن ایمنی و غیره روبرو شده ام.

در آینده ، روبات آموزش رباتیک مبتدی  ها از زندگی ما به عنوان یک شریک واقعاً ضروری در جامعه پشتیبانی خواهند کرد و ماهر خواهند بود.

بسیاری از کتابها و مجلات تخصصی در حال حاضر با پیش بینی ادامه صنعت نمایندگی ژاپن ، که گفته می شود یک کشور هنری است ، ایجاد شده است.

ما مسائل مختلف پیرامون روبات ها را مجدداً بررسی کرده ایم و اکنون بیشتر حضور داریم.

از دیدگاه عملی ، چشم اندازهای آینده و آنچه را که باید هدف آن باشید ،  آموزش رباتیک مبتدی سازماندهی کنید و مردم را بفهمید

بنابراین ، تصمیم گرفتم این کتاب را ویرایش کنم.

مانند بسیاری از کتابهای تخصصی ، این کتاب بر اساس هدف و مکانیزم ربات ، مانند "رباتها و خدمات صنعتی" است.

طبقه بندی هایی مانند "Srobot" و ساختار فصل وجود دارد. با این حال ، نقش مورد انتظار از هر ربات

از آنجا که عملکردها ، مسائل تحمیل شده به روبات ها و جهت تکامل آینده متفاوت است ، ترکیب و توضیحات به روز می شود.

روچ دارای قسمت های آموزش رباتیک مبتدی  مختلفی برای هر فصل است و هر یک دارای یک پیام منحصر به فرد است.

همچنین ، این کتاب مفصل است ایرانیان سایبر به طوری که فقط یک کتابچه راهنمای مهندسان ربات توسط مهندسان ربات نیست.

این کتاب را برای طیف وسیعی از افراد ، از متخصصان گرفته تا افراد شاغل و دانشجویان عمومی بخوانید ، در حالی که جزئیات را به کتابهای تخصصی واگذار می کنید.

به عنوان مثال ، می توانید کل فناوری ربات ها را مشاهده کنید ، و به عنوان پل آموزش رباتیک مبتدی  ارتباطی برای کسانی که می خواهند یک کسب و کار جدید راه اندازی کنند.

به آنها بگویید که فناوری ربات می تواند راه حلی برای مشکلی باشد که فرد با آن روبرو است و در نهایت Robo

هدف ما احیای مجدد صنعت است.

در این کتاب ، آیا یکی از اعضای کمیته تحریریه است که می گوید: "وقتی سعی می کنید جامعه را تغییر دهید ، فناوری ربات وجود دارد!"

از آنجا که این پیام های داغ در آن گنجانده شده است ، افرادی که این کتاب را دریافت کرده اند از فناوری ربات استفاده کردند.

با الهام از امکانات تجاری جدید و در نهایت توسعه صنعت ربات ژاپنی و تقویت رقابت

اگر بتوانم مشارکت کنم آموزش رباتیک مبتدی  سپاسگزار خواهم بود.

مارس 2014

سازمان توسعه انرژی های نو و فناوری صنعتی

گروه سیستم های مکانیکی گروه ارتقاء توسعه فناوری

 

در این مقاله سفید ، تعیین نوع روبات ها و بحث در مورد آنها یک تعریف و ملاحظه واحد است.

لازم است نحوه انجام آن را ذکر کنم. با این حال ، این یک تعریف کاملاً کلی از روبات ها است.

در واقع وجود ندارد. دلیل آن بعداً توضیح داده می شود ، اما اول از همه ، نمایندگان توسط متخصصان توضیح داده می شود

در اینجا چند نمونه از تعاریف آمده است.

راهنمای رباتیک توسط انجمن رباتیک آموزش رباتیک مبتدی  ژاپن به عنوان یک تعریف دانشگاهی از ربات ها تهیه شده است

بسیاری از نمایندگان جوامع دانشگاهی در (1990 ، 2005) معرفی شده اند [1].

در اولین سمپوزیوم ربات آموزش رباتیک مبتدی که در سال 1967 برگزار شد ، ماساهیرو موری و شوهی آیدا گفتند: "تحرک ،

یک ماشین نرم با هفت ویژگی: فردیت ، هوش ، تطبیق پذیری ، نیمه انسان نیمه ماشین ، خودمختاری و برده داری. "



:: بازدید از این مطلب : 888
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

ربات صنعتی بادمجان نیز از نظر ظاهری قابل اطمینان به نظر می رسید که نمادی از رقابت پذیری ژاپن است.

با این حال ، آموزش رباتیک مبتدی در میان محققان ربات ، با پیشرفت فناوری ربات در سراسر جهان ، روبات ها

آنچه از نظر فنی قابل دستیابی است ، آنچه باید به دست آید ، از نظر فنی به دست خواهد آمد

به تدریج مشخص شد که جامعه به راحتی آن را نمی پذیرد.

به عنوان مثال ، یک شرکت بزرگ با فروش تریلیون ین چند روبات می فروشد ، چه کسی هدف است و چه تعداد.

آیا اگر فروش خود را ادامه دهید ، می توانید آموزش رباتیک مبتدی   سازمان بزرگ را در حال فعالیت نگه دارید؟ و چنین رباتی

آیا آنقدر ارزشمند است که تو بتواند به همان اندازه که ما می خواهیم انسان ها را جایگزین ماشین کند ، جایگزین انسان شود؟

مردان و زنان در هر سنی از گسترش (پذیرش) روبات ها در جامعه استفاده خواهند کرد.

با این حال ، من با مسائل واقع بینانه ای مانند سالم بودن ایمنی و غیره روبرو شده ام.

در آینده ، روبات آموزش رباتیک مبتدی  ها از زندگی ما به عنوان یک شریک واقعاً ضروری در جامعه پشتیبانی خواهند کرد و ماهر خواهند بود.

بسیاری از کتابها و مجلات تخصصی در حال حاضر با پیش بینی ادامه صنعت نمایندگی ژاپن ، که گفته می شود یک کشور هنری است ، ایجاد شده است.

ما مسائل مختلف پیرامون روبات ها را مجدداً بررسی کرده ایم و اکنون بیشتر حضور داریم.

از دیدگاه عملی ، چشم اندازهای آینده و آنچه را که باید هدف آن باشید ،  آموزش رباتیک مبتدی سازماندهی کنید و مردم را بفهمید

بنابراین ، تصمیم گرفتم این کتاب را ویرایش کنم.

مانند بسیاری از کتابهای تخصصی ، این کتاب بر اساس هدف و مکانیزم ربات ، مانند "رباتها و خدمات صنعتی" است.

طبقه بندی هایی مانند "Srobot" و ساختار فصل وجود دارد. با این حال ، نقش مورد انتظار از هر ربات

از آنجا که عملکردها ، مسائل تحمیل شده به روبات ها و جهت تکامل آینده متفاوت است ، ترکیب و توضیحات به روز می شود.

روچ دارای قسمت های آموزش رباتیک مبتدی  مختلفی برای هر فصل است و هر یک دارای یک پیام منحصر به فرد است.

همچنین ، این کتاب مفصل است ایرانیان سایبر به طوری که فقط یک کتابچه راهنمای مهندسان ربات توسط مهندسان ربات نیست.

این کتاب را برای طیف وسیعی از افراد ، از متخصصان گرفته تا افراد شاغل و دانشجویان عمومی بخوانید ، در حالی که جزئیات را به کتابهای تخصصی واگذار می کنید.

به عنوان مثال ، می توانید کل فناوری ربات ها را مشاهده کنید ، و به عنوان پل آموزش رباتیک مبتدی  ارتباطی برای کسانی که می خواهند یک کسب و کار جدید راه اندازی کنند.

به آنها بگویید که فناوری ربات می تواند راه حلی برای مشکلی باشد که فرد با آن روبرو است و در نهایت Robo

هدف ما احیای مجدد صنعت است.

در این کتاب ، آیا یکی از اعضای کمیته تحریریه است که می گوید: "وقتی سعی می کنید جامعه را تغییر دهید ، فناوری ربات وجود دارد!"

از آنجا که این پیام های داغ در آن گنجانده شده است ، افرادی که این کتاب را دریافت کرده اند از فناوری ربات استفاده کردند.

با الهام از امکانات تجاری جدید و در نهایت توسعه صنعت ربات ژاپنی و تقویت رقابت

اگر بتوانم مشارکت کنم آموزش رباتیک مبتدی  سپاسگزار خواهم بود.

مارس 2014

سازمان توسعه انرژی های نو و فناوری صنعتی

گروه سیستم های مکانیکی گروه ارتقاء توسعه فناوری

 

در این مقاله سفید ، تعیین نوع روبات ها و بحث در مورد آنها یک تعریف و ملاحظه واحد است.

لازم است نحوه انجام آن را ذکر کنم. با این حال ، این یک تعریف کاملاً کلی از روبات ها است.

در واقع وجود ندارد. دلیل آن بعداً توضیح داده می شود ، اما اول از همه ، نمایندگان توسط متخصصان توضیح داده می شود

در اینجا چند نمونه از تعاریف آمده است.

راهنمای رباتیک توسط انجمن رباتیک آموزش رباتیک مبتدی  ژاپن به عنوان یک تعریف دانشگاهی از ربات ها تهیه شده است

بسیاری از نمایندگان جوامع دانشگاهی در (1990 ، 2005) معرفی شده اند [1].

در اولین سمپوزیوم ربات آموزش رباتیک مبتدی که در سال 1967 برگزار شد ، ماساهیرو موری و شوهی آیدا گفتند: "تحرک ،

یک ماشین نرم با هفت ویژگی: فردیت ، هوش ، تطبیق پذیری ، نیمه انسان نیمه ماشین ، خودمختاری و برده داری. "



:: بازدید از این مطلب : 817
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

ربات صنعتی بادمجان نیز از نظر ظاهری قابل اطمینان به نظر می رسید که نمادی از رقابت پذیری ژاپن است.

با این حال ، آموزش رباتیک مبتدی در میان محققان ربات ، با پیشرفت فناوری ربات در سراسر جهان ، روبات ها

آنچه از نظر فنی قابل دستیابی است ، آنچه باید به دست آید ، از نظر فنی به دست خواهد آمد

به تدریج مشخص شد که جامعه به راحتی آن را نمی پذیرد.

به عنوان مثال ، یک شرکت بزرگ با فروش تریلیون ین چند روبات می فروشد ، چه کسی هدف است و چه تعداد.

آیا اگر فروش خود را ادامه دهید ، می توانید آموزش رباتیک مبتدی   سازمان بزرگ را در حال فعالیت نگه دارید؟ و چنین رباتی

آیا آنقدر ارزشمند است که تو بتواند به همان اندازه که ما می خواهیم انسان ها را جایگزین ماشین کند ، جایگزین انسان شود؟

مردان و زنان در هر سنی از گسترش (پذیرش) روبات ها در جامعه استفاده خواهند کرد.

با این حال ، من با مسائل واقع بینانه ای مانند سالم بودن ایمنی و غیره روبرو شده ام.

در آینده ، روبات آموزش رباتیک مبتدی  ها از زندگی ما به عنوان یک شریک واقعاً ضروری در جامعه پشتیبانی خواهند کرد و ماهر خواهند بود.

بسیاری از کتابها و مجلات تخصصی در حال حاضر با پیش بینی ادامه صنعت نمایندگی ژاپن ، که گفته می شود یک کشور هنری است ، ایجاد شده است.

ما مسائل مختلف پیرامون روبات ها را مجدداً بررسی کرده ایم و اکنون بیشتر حضور داریم.

از دیدگاه عملی ، چشم اندازهای آینده و آنچه را که باید هدف آن باشید ،  آموزش رباتیک مبتدی سازماندهی کنید و مردم را بفهمید

بنابراین ، تصمیم گرفتم این کتاب را ویرایش کنم.

مانند بسیاری از کتابهای تخصصی ، این کتاب بر اساس هدف و مکانیزم ربات ، مانند "رباتها و خدمات صنعتی" است.

طبقه بندی هایی مانند "Srobot" و ساختار فصل وجود دارد. با این حال ، نقش مورد انتظار از هر ربات

از آنجا که عملکردها ، مسائل تحمیل شده به روبات ها و جهت تکامل آینده متفاوت است ، ترکیب و توضیحات به روز می شود.

روچ دارای قسمت های آموزش رباتیک مبتدی  مختلفی برای هر فصل است و هر یک دارای یک پیام منحصر به فرد است.

همچنین ، این کتاب مفصل است ایرانیان سایبر به طوری که فقط یک کتابچه راهنمای مهندسان ربات توسط مهندسان ربات نیست.

این کتاب را برای طیف وسیعی از افراد ، از متخصصان گرفته تا افراد شاغل و دانشجویان عمومی بخوانید ، در حالی که جزئیات را به کتابهای تخصصی واگذار می کنید.

به عنوان مثال ، می توانید کل فناوری ربات ها را مشاهده کنید ، و به عنوان پل آموزش رباتیک مبتدی  ارتباطی برای کسانی که می خواهند یک کسب و کار جدید راه اندازی کنند.

به آنها بگویید که فناوری ربات می تواند راه حلی برای مشکلی باشد که فرد با آن روبرو است و در نهایت Robo

هدف ما احیای مجدد صنعت است.

در این کتاب ، آیا یکی از اعضای کمیته تحریریه است که می گوید: "وقتی سعی می کنید جامعه را تغییر دهید ، فناوری ربات وجود دارد!"

از آنجا که این پیام های داغ در آن گنجانده شده است ، افرادی که این کتاب را دریافت کرده اند از فناوری ربات استفاده کردند.

با الهام از امکانات تجاری جدید و در نهایت توسعه صنعت ربات ژاپنی و تقویت رقابت

اگر بتوانم مشارکت کنم آموزش رباتیک مبتدی  سپاسگزار خواهم بود.

مارس 2014

سازمان توسعه انرژی های نو و فناوری صنعتی

گروه سیستم های مکانیکی گروه ارتقاء توسعه فناوری

 

در این مقاله سفید ، تعیین نوع روبات ها و بحث در مورد آنها یک تعریف و ملاحظه واحد است.

لازم است نحوه انجام آن را ذکر کنم. با این حال ، این یک تعریف کاملاً کلی از روبات ها است.

در واقع وجود ندارد. دلیل آن بعداً توضیح داده می شود ، اما اول از همه ، نمایندگان توسط متخصصان توضیح داده می شود

در اینجا چند نمونه از تعاریف آمده است.

راهنمای رباتیک توسط انجمن رباتیک آموزش رباتیک مبتدی  ژاپن به عنوان یک تعریف دانشگاهی از ربات ها تهیه شده است

بسیاری از نمایندگان جوامع دانشگاهی در (1990 ، 2005) معرفی شده اند [1].

در اولین سمپوزیوم ربات آموزش رباتیک مبتدی که در سال 1967 برگزار شد ، ماساهیرو موری و شوهی آیدا گفتند: "تحرک ،

یک ماشین نرم با هفت ویژگی: فردیت ، هوش ، تطبیق پذیری ، نیمه انسان نیمه ماشین ، خودمختاری و برده داری. "



:: بازدید از این مطلب : 822
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

با این اوصاف ، اگر توانایی کار بین 10 تا 15 ساعت زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس یا پایتون در رباتیک  در هفته را به مدت تقریباً هشت هفته برای یادگیری پایتون داشته باشید ، به احتمال زیاد اصول اولیه کافی را برای استفاده م theثر از زبان در آن بازه زمانی خواهید آموخت. شما باید انتظار داشته باشید که این منحنی یادگیری به طور کلی مهارت های برنامه نویسی رایانه شما را بهبود بخشد.

 

چند نکته هنگام یادگیری پایتون:

 

نحوه استفاده از مترجم را بیاموزید. می توانید زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس یا پایتون در رباتیک  در پایانه خود "python" را تایپ کرده و شروع به بازی کنید.

نحوه عملکرد متغیرها را بیاموزید.

با کلاسها ، روشها و توابع آشنا شوید.

اصول OOP (برنامه نویسی شی گرا) را درک کنید. اگر نمی دانید منظور از آن چیست ، نگران نباشید! همه چیز بعدا معنا پیدا می کند.

درباره مدخل های فرهنگ لغت و موارد اضافه شده بدانید. این متداول ترین ساختار داده در برنامه نویسی پایتون است.

درک عملیات لیست اصلی مانند تقسیم  زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس یا پایتون در رباتیک بندی و ترکیب (لیست های ترکیبی) در برنامه نویسی در وقت شما صرفه جویی می کند!

تمرین کنید که برنامه خود را از ابتدا بسازید! فقط کد را از یک آموزش Stack Overflow کپی و جایگذاری نکنید یا در پروژه خود پاسخ ندهید بدون اینکه بدانید آنها چه کاری انجام می دهند!

با خطاهای متداول مانند SyntaxError ، IndentationError ، NameError ، AttributeError ، TypeError و غیره آشنا شوید ... این خطاها اغلب ناشی از غلط املایی یا نحوی نادرست هستند ، بنابراین ابتدا مطمئن شوید که هر خط کد iranian cyber  صحیح است. برای ادامه برنامه خود!

از IDE مانند PyCharm یا Spyder برای ویرایش/اشکال زدایی/آزمایش راحتتر برنامه های خود استفاده کنید.

نحوه عملکرد ماژول ها را در پایتون بیاموزید - زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس یا پایتون در رباتیک  ماژول ها فایل هایی با کلاس ها/توابع/متغیرها هستند که می توانند به اسکریپت ها/پروژه های دیگر پایتون وارد شوند.

دلایل متعددی وجود دارد که چرا پایتون یک انتخاب عالی برای مبتدیان است:

 

با قابلیت یادگیری و استفاده آسان

برای اکثر برنامه ها به اندازه کافی قدرتمند است

منابع زیادی وجود دارد.

با قابلیت یادگیری و استفاده آسان

پایتون با تأکید بر خوانایی طراحی شده است ، زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس یا پایتون در رباتیک  بنابراین یادگیری آن نسبت به زبان های دیگر (از جمله C ++) آسان تر است. همچنین فاقد برخی از مزایا و معایب است که یادگیری زبان های دیگر را دشوار می کند. (یعنی پیچیدگی غیر ضروری C ++)

 

پایتون همچنین دارای یک انجمن فعال است که به ارائه مستندات ، آموزش ها و سایر مطالب آموزشی برای کمک به کاربران جدید برای شروع سریع کمک می کند. بنابراین می توانید به جای مبارزه با پایتون ، زمان خود را صرف یادگیری آن کنید.

 

پایتون یک انتخاب عالی برای مبتدیان است و مشاغل زیادی برای توسعه دهندگان پایتون زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس یا پایتون در رباتیک  در سراسر جهان وجود دارد. در این پست می خواهم توضیح دهم که یادگیری اصول زبان برنامه نویسی پایتون چقدر طول می کشد تا موقعیت توسعه دهنده را بدست آورد.



:: بازدید از این مطلب : 754
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

・ از چه زبان برنامه نویسی در تحقیق زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس یا پایتون در رباتیک  و توسعه ربات استفاده می شود؟

to یادگیری کدام زبان را از این به بعد توصیه می کنید؟

 

 

سلام ، این Rui (CenotenBlog) است.

 

این مقاله به نگرانی های  زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس یا پایتون در رباتیک فوق پاسخ می دهد.

 

مطالب این مقاله

・ C / C ++

 

th پایتون

 

AT متلب

 

این مقاله را بخوانید تا از ویژگی های  زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس یا پایتون در رباتیک سه زبان توصیه شده برای برنامه نویسی ربات و کدام یک بیشتر توصیه می شود مطلع شوید.

 

هنگام نوشتن این مقاله ، من در رشته مهندسی مکانیک در یک دانشگاه مشغول به تحصیل iranian cyber  هستم و در یک موسسه تحقیقاتی ملی در مورد روبات ها تحقیق می کنم.

 

من خودم از سه زبان برنامه نویسی که می خواهم در مورد ربات ها توضیح دهم ، استفاده کرده ام.

 

این را توضیح می دهم.

 

در پایان ، پایتون برای کسانی که از این به زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس یا پایتون در رباتیک  بعد برنامه نویسی می آموزند ، زبان توصیه شده است.

 

زیرا یکی از ساده ترین زبان های برنامه نویسی برای یادگیری است و زبان اصلی بستر توسعه ربات ها در سراسر جهان است.

 

بگذارید یکی یکی شما را معرفی کنم.

 

یک زبان معمولی زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس یا پایتون در رباتیک  در زمینه رباتیک C یا C ++ است.



:: بازدید از این مطلب : 804
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

، می توانید یک برنامه "سلام جهان" با یک خط کد ایجاد کنید ، و با دو خط کد رایانه نام شما را می پرسد و آن را به همراه طول آن یا کار ساده دیگری به شما برمی گرداند. به عنوان رشته نام کاربر. اگر همان کد با جاوا ، C یا پاسکال آموزش پایتون برای کودکان نوشته شده است ، باید از 8 یا 9 خط کد استفاده کنید.

 

دلیل خوب دیگر این است که بچه ها پایتون را نمی زنند. دانشمندان از پایتون برای کار با مجموعه داده های بزرگ استفاده می کنند. مهندسان نرم افزار از این زبان همه کاره برای ایجاد شبکه های عصبی و سایر اشکال هوش مصنوعی استفاده می کنند.

 

علاوه بر این ، محبوب ترین بازی های کودکان مانند Minecraft و Roblox یک API پایتون خوب برای کاربران پیشرفته ارائه می دهند تا ویژگی ها و منابع بازی را گسترش دهند و تجربه جدیدی از بازی را ارائه دهند ، به ویژه در مورد من برای کنجکاوی آموزش پایتون برای کودکان پسرم در مورد یادگیری. و تمایل افزایش یافت. پایتون

 

بهترین راه برای یادگیری  iranian cyber زبان پایتون برای بچه ها چیست؟

 

منبع: Ultimate Coders

مانند هر چیزی که برای اولین بار تلاش می کنید  آموزش پایتون برای کودکان ، همیشه بهتر است از اصول اولیه شروع کنید. بنابراین ، با اولین مقاله در این مجموعه که اصول اولیه را پوشش می دهد ، شروع کنید و تمایل به جستجوی مقالات پیشرفته را بعداً مهار کنید.

 

هیچ کس نمی تواند در هنگام شنیدن ساز ، سمفونی ارکستر بنوازد. خلبانان دانشجو شروع به پرواز  آموزش پایتون برای کودکان با هواپیما نمی کنند تا کنترلهای اولیه را درک نکنند. اگر به سرعت حرکت کنید ، نه تنها از ایده اصلی خوشتان نمی آید ، بلکه متوجه خواهید شد که مقالات بعدی پیچیده تر از آنچه هستند هستند. هرچه اصول اولیه را بهتر درک کنید ، درک ایده های پیچیده تر بعداً آسان تر خواهد بود. عجله نکنید ، وقت بگذارید.

 

 

 

همچنین ، می خواهم اشاره کنم که قبل از ارائه این استراتژی  آموزش پایتون برای کودکان ، مدتی را صرف یافتن رویکردهای خوبی در مورد نحوه شروع آموزش فرزندانم ، خرید کتاب در این زمینه ، تماشای فیلم و خواندن مقالات دیگر کرده ام.

 

چه کسی باید این سریال را دنبال کند

هر کسی می تواند از آن استفاده کند ، خواه کودک (بیش از 8 سال) علاقه مند به برنامه نویسی کامپیوتر باشد ، یا بزرگسالان که تازه شروع به برنامه نویسی کرده اند. اگر می خواهید نحوه نوشتن نرم افزار خود را به جای استفاده از برنامه ای که توسط شخص دیگری توسعه داده شده است بیاموزید ، این مکان خوبی برای شروع است.



:: بازدید از این مطلب : 693
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

چرا کودکان باید کد نویسی را یاد بگیرند؟

 

کد نویسی کارتون بچه ها. منبع: www.clipartkey.com

استیو جابز بنیانگذار  آموزش پایتون برای کودکان اپل گفت:

 

"من فکر می کنم همه در این کشور باید برنامه نویسی کامپیوتر را بیاموزند. شما باید یک زبان رایانه ای بیاموزید ، زیرا زبان رایانه به شما نحوه تفکر را می آموزد."

 

و من نمی توانستم بیشتر  آموزش پایتون برای کودکان موافق باشم. من نقل قول را به "همه در این جهان" بسط می دهم.

 

 

 

برنامه نویسی باعث خلاقیت ، استدلال و حل مسئله می شود. برنامه نویسان این فرصت را پیدا می کنند که از هیچ چیزی چیزی بسازند و با استفاده از منطق سازه های برنامه نویسی را به فرمی تبدیل کنند که کامپیوترها می توانند آموزش پایتون برای کودکان  آن را اجرا کنند. وقتی همه چیز آنطور که انتظار می رفت کار نمی کند ، از عیب یابی برای فهمیدن مشکل استفاده کنید. به

 

برنامه نویسی یک فعالیت سرگرم کننده ، گاه چالش برانگیز و در نهایت ایرانیان سایبر  خسته کننده است و مهارت هایی که از آن یاد می گیرید می تواند هم در مدرسه و هم در محل کار مفید باشد ، حتی اگر شغل آینده فرزند شما شامل کامپیوتر نباشد.

 

چرا پایتون؟

 

منبع: UI Here

اولین تماس شما با یک زبان برنامه نویسی  آموزش پایتون برای کودکان باید تا حد امکان ساده باشد. و Python یک زبان برنامه نویسی آسان برای یادگیری با ویژگی هایی است که واقعاً برای برنامه نویسان مبتدی مفید است. این کد در مقایسه با سایر زبان های برنامه نویسی بسیار خواندنی است و دارای پوسته تعاملی است که می توانید برنامه ها را وارد کرده و اجرای آنها را مشاهده کنید.

 

علاوه بر ساختار زبانی ساده و پوسته تعاملی که به شما امکان آزمایش می دهد  آموزش پایتون برای کودکان ، پایتون دارای چندین ویژگی است که روند یادگیری را بسیار افزایش می دهد و به شما امکان می دهد انیمیشن های ساده را برای ایجاد بازی های شخصی خود جمع آوری کنید.



:: بازدید از این مطلب : 841
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 

5 نکته اساسی "برنامه نویس عملی"

خلاصه پرفروش ترین کتاب برنامه نویسی تمام دوران

5 نکته اساسی "برنامه نویس عملی"

برنامه نویس پراگماتیک برای اولین بار  آموزش پایتون برای کودکان در سال 1999 منتشر شد و از آن به بعد به عنوان بهترین کتاب برنامه نویسی در تمام دوران انتخاب شد. اندی هانت و دیوید توماس نویسندگان از نویسندگان اصلی مانیفست چابک بودند و دارای چندین مدرک جدی هستند.

 

محافظت در برابر حملات پرس و جو در مقیاس بزرگ GraphQL

بیاموزید که چگونه مهاجمان می توانند از رابط GraphQL عمومی برای آموزش پایتون برای کودکان  حذف یک سایت یا راه اندازی حمله انکار سرویس استفاده کنند. آنها می توانند این کار را به یکی از چهار روش انجام دهند. شما می توانید یک پرس و جو بزرگ را با دقت بسازید و اجرا کنید ، تعداد زیادی پرس و جو موازی برای واکشی داده های مرتبط بنویسید ، از درخواست های دسته ای برای اجرای متوالی بسیاری از پرس و جوها استفاده کنید و در نهایت دسته ای از درخواست ها را ارسال کنید.

 

جزء اجتماعی مصاحبه فنی

مشکلات کدگذاری استرس زا هستند ، اما پاسخ شما به استرس بلندتر از توانایی های فنی شما است.

جزء اجتماعی مصاحبه فنی

هنگام مصاحبه برای موقعیتی در صنعت فناوری ، قبل از بررسی پیشنهاد ، آموزش پایتون برای کودکان  حداقل سه مصاحبه را پشت سر می گذارید. دورها معمولاً عبارتند از: اگر اینطور فکر می کنید ، در اشتباه هستید.

 

زمینه

شیوع ویروس کرونا اخیراً بسیاری از iranian cyber  ما را مجبور به رعایت فاصله اجتماعی برای صاف کردن منحنی عفونت و جلوگیری از بدتر شدن همه گیری فعلی کرده است.

 

پسر نه ساله ام ، وین کوچک ، تمام کلاسهای مدرسه را به طور آموزش پایتون برای کودکان  نامحدود لغو کرد و سرانجام آن را فرصتی عالی برای آموزش برخی مفاهیم اساسی برنامه نویسی دانست.

 

من به عنوان یک توسعه دهنده نرم افزار با بیش از 10 سال تجربه  آموزش پایتون برای کودکان ، معتقدم کمک به او در برداشتن اولین گام ها در دنیای جذاب برنامه نویسی برای من نیز سفری هیجان انگیز خواهد بود. چرا استراتژی های خود را با سایر کودکان و والدین در میان نمی گذارم؟

 

این اولین مقاله از مجموعه مقالاتی است که با پیشرفت ما منتشر می شود. در این مقاله ، ما روی دو مثال از دلایل آموزش پایتون ، تنظیمات اولیه مورد نیاز برای دنبال کردن کل مجموعه و یک برنامه ساده تمرکز می کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 841
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 

5 نکته اساسی "برنامه نویس عملی"

خلاصه پرفروش ترین کتاب برنامه نویسی تمام دوران

5 نکته اساسی "برنامه نویس عملی"

برنامه نویس پراگماتیک برای اولین بار  آموزش پایتون برای کودکان در سال 1999 منتشر شد و از آن به بعد به عنوان بهترین کتاب برنامه نویسی در تمام دوران انتخاب شد. اندی هانت و دیوید توماس نویسندگان از نویسندگان اصلی مانیفست چابک بودند و دارای چندین مدرک جدی هستند.

 

محافظت در برابر حملات پرس و جو در مقیاس بزرگ GraphQL

بیاموزید که چگونه مهاجمان می توانند از رابط GraphQL عمومی برای آموزش پایتون برای کودکان  حذف یک سایت یا راه اندازی حمله انکار سرویس استفاده کنند. آنها می توانند این کار را به یکی از چهار روش انجام دهند. شما می توانید یک پرس و جو بزرگ را با دقت بسازید و اجرا کنید ، تعداد زیادی پرس و جو موازی برای واکشی داده های مرتبط بنویسید ، از درخواست های دسته ای برای اجرای متوالی بسیاری از پرس و جوها استفاده کنید و در نهایت دسته ای از درخواست ها را ارسال کنید.

 

جزء اجتماعی مصاحبه فنی

مشکلات کدگذاری استرس زا هستند ، اما پاسخ شما به استرس بلندتر از توانایی های فنی شما است.

جزء اجتماعی مصاحبه فنی

هنگام مصاحبه برای موقعیتی در صنعت فناوری ، قبل از بررسی پیشنهاد ، آموزش پایتون برای کودکان  حداقل سه مصاحبه را پشت سر می گذارید. دورها معمولاً عبارتند از: اگر اینطور فکر می کنید ، در اشتباه هستید.

 

زمینه

شیوع ویروس کرونا اخیراً بسیاری از iranian cyber  ما را مجبور به رعایت فاصله اجتماعی برای صاف کردن منحنی عفونت و جلوگیری از بدتر شدن همه گیری فعلی کرده است.

 

پسر نه ساله ام ، وین کوچک ، تمام کلاسهای مدرسه را به طور آموزش پایتون برای کودکان  نامحدود لغو کرد و سرانجام آن را فرصتی عالی برای آموزش برخی مفاهیم اساسی برنامه نویسی دانست.

 

من به عنوان یک توسعه دهنده نرم افزار با بیش از 10 سال تجربه  آموزش پایتون برای کودکان ، معتقدم کمک به او در برداشتن اولین گام ها در دنیای جذاب برنامه نویسی برای من نیز سفری هیجان انگیز خواهد بود. چرا استراتژی های خود را با سایر کودکان و والدین در میان نمی گذارم؟

 

این اولین مقاله از مجموعه مقالاتی است که با پیشرفت ما منتشر می شود. در این مقاله ، ما روی دو مثال از دلایل آموزش پایتون ، تنظیمات اولیه مورد نیاز برای دنبال کردن کل مجموعه و یک برنامه ساده تمرکز می کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 763
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

یکی که شما غرابت اگر شما خواهد شد آموزش پایتون برای کودکان برای رشته خود روبرو می شوند به سرعت استفاده از یک فرمت _ که در آن برای بستن پرانتز. در اینجا یک مثال آن را به روشن است.

 

استخراج لیست کارشناسی ارشد

با رشته عضو مشخص شده با _ ()، آن زمان برای استخراج قطع آموزش پایتون برای کودکان را به یک لیست استاد است. گتکس اشاره به این لیست کارشناسی ارشد از الگو شی قابل حمل (POT) شاعر. برای تولید شاعر گلدان، من تبدیل بابل به ابزاری به نام. بابل به توسعه دهندگان کمک دسته جستجو i18n در طیف گسترده ای از راه طراحی شده است. این سرد با بسیاری از ویژگی های است، اما برای این راهنما، من در گتکس حمایت خود تمرکز می کنند.

 

گسترش به setup.py شاعر بابل با دستورات جدید. (پایتون محدوده بسته بندی بیشتر از این راهنما برای IF setup.py این است که کاملا به شما خارجی، لطفا به توزیع پایتون ماژول برای اطلاعات بیشتر.)

 

ترجمه شدن برای زبان های دیگر

حالا که شما یک شاعر گلدان تولید، شما آماده برای دریافت نسخه آموزش پایتون برای کودکان ترجمه شده از رشته شما هستند. به یاد داشته باشید T مستحکم در گلدان برای یک قالب. فایل های ترجمه شده به نام فایل های PO، و مترجمان با استفاده از شاعر گلدان از یک نقطه شروع برای تولید PO شاعر آنها. انجام ترجمه به صورت دستی ایجاد شاعر جعبه وجود دارد، اما آن را خسته کننده است. در این نقطه، من هم تبدیل ترانسیفکس به نام به یک سرویس.

 

است که بر ترجمه ترانسیفکس است آسان است. این برنامه رایگان برای پروژه های iranian cyber  منبع باز و واقعا آسان برای منتشر شده است. من راه اندازی یک پروژه برای handroll، ترانسیفکس پیکربندی به "دیده بان" شاعر گلدان برای تغییرات، و آواز خواندن عضو مترجمان آموزش پایتون برای کودکان به راحتی. ترجمه رشته ها در این پروژه است. DG API ترانسیفکس که مرا قادر به جلو و جعبه را به فایل های مخزن پشت هر زمان که من مورد نیاز است. اسکریپت کمی بیش از حد کشتی برای قرار دادن در این موقعیت است، اما شما می توانید در آن در GitHub است.

 

Voici به علاوه 100 RESSOURCES، میزس هوا، پور apprendre یک رمز گذار، découvrir L'ELECTRONIQUE و همکاران لا robotique AVEC پردازنده خانقاه EN LIGNE، برنامه های کاربردی، ATELIERS، لیور، روبات ها، کیت، JEUX، Youtube فیلم ها ...

 

L'offre د RESSOURCES پور découvrir لا برنامه نویسی INFORMATIQUE همکاران SES connaissances approfondir با sujet EST سور د علاوه EN علاوه رسیده. ENFANTS لس، لس aussi جرم نوجوانان والدین تقسیم عددی بر مضرب peuvent désormais آموزش پایتون برای کودکان s'exercer manières، گریس DES JEUX، پردازنده ربات ها، یک programmables، در dans پردازنده ATELIERS OU EN LIGNE، سئول OU à plusieurs. C'EST pourquoi ایل عقل paru در dans مطلوب سازمان ملل متحد مقاله réunir سئول L'گروه پردازنده RESSOURCES همکاران فونز عقل Avons découvert Teste.

 

Cette liste à JOUR من به ETE 21 janvier 2021. در ناولس RESSOURCES seront régulièrement ajoutées.



:: بازدید از این مطلب : 678
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

توسعه وب سایت ها و صفحات وب شامل یادگیری 3 زبان اصلی است: HTML - CSS - JavaScript

اکثر مردم ممکن است فکر کنند که اجازه نمی دهد آموزش پایتون برای کودکان فرزندشان یاد بگیرد که وب سایت توسعه دهد ، اما کد نویسی می تواند کودکان را برای دستاوردهای بزرگ در آینده آماده کرده و آنها را قادر سازد تا چیزها را به شیوه خود کشف کنند.

 

 ... سرانجام

در مورد فناوری ، رایانه ها ، صفحات وب و محیط کار به فرزندان خود توضیح دهید و به سوالات فرزند خود در مورد برنامه نویسی پاسخ دهید

سعی کنید به آنها احساس کنید که برنامه نویسی سرگرم کننده ، سرگرم کننده و یک تجربه آموزشی است که آنها را متمایز می کند

پایان پیگیری سیری ناپذیر ضیاء 100،000،000 برای آموزش برنامه نویسی از طریق داستان آموزش پایتون برای کودکان به فرزند شما ، زیرا این اولین گام برای یادگیری سایر زبان های برنامه نویسی است

این اولین نقطه شروع در دنیای برنامه نویسی است

 

برای ثبت نام عجله کنید و با استفاده از کد تخفیف 15 درصد تخفیف بگیرید

HWK-15

در برنامه ای سرگرم کننده با Greeno و Redo دنیای برنامه نویسی را کاوش کنید

 

امروزه ما در دورانی از پیشرفت بی سابقه فناوری در زمینه آموزش پایتون برای کودکان فناوری های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده ، اینترنت اشیا و هوش مصنوعی زندگی می کنیم.

این امر اهمیت آموزش برنامه نویسی به کودکان از سنین پایین را تقویت می کند iranian cyber ، زیرا برنامه نویسی برای همگام شدن با این پیشرفت مانند خواندن و نوشتن ضروری شده است.

پلتفرم های آموزشی الکترونیکی یکی از بهترین روش های آموزش برنامه نویسی به کودکان محسوب می شود ، زیرا فیلم های آموزشی را برای کسانی آموزش پایتون برای کودکان  که مایل به یادگیری برنامه نویسی هستند ارائه می دهد.

 

بهترین روش آموزش برنامه نویسی: آموزش برنامه نویسی کودکان در خانه

 

 

و اگر بتوانیم از سنین پایین برنامه نویسی را به فرزندان خود آموزش پایتون برای کودکان آموزش دهیم ، آنها آماده خواهند بود تا با فناوری اطرافیان خود به شیوه ای آگاهانه برخورد کنند.

از آنجا که دانش کافی از اصول برنامه نویسی یک مهارت ارزشمند برای هر کسی است که می خواهد برنامه های کامپیوتری یا برنامه های کاربردی تلفن های هوشمند ایجاد و طراحی کند

کودک می تواند نحوه برنامه نویسی را بیاموزد و همچنین می تواند مهارت های آموزش پایتون برای کودکان مورد نیاز خود را از طریق اینترنت در حالی که در خانه است کسب کند.



:: بازدید از این مطلب : 890
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

Scratch برای آموزش در قالب ایجاد کمیک یا بازی است. Scratch همچنین می تواند برای اهداف آموزشی مورد استفاده قرار گیرد  آموزش پایتون برای کودکان و می تواند برای ایجاد تصاویر در برنامه ها برای کلاس های موضوعاتی مانند تاریخ ، زیست شناسی و فیزیک و همچنین برنامه نویسی واقعی استفاده شود. علاوه بر این ، آخرین نسخه ، Scratch 2.0 ، عملکرد ویرایشگر صدا را اضافه کرد و امکان کار با انواع مختلف داده ها را افزایش داد.

 

 

پایتون یک ابزار قدرتمند برای ایجاد برنامه ها برای اهداف مختلف است ، حتی کودکان می توانند از آن استفاده کنند. با تشکر از نحو واضح و ساده ، شروع برنامه نویسی آسان است. خواندن پایتون مخصوص کودکان آسان است و سایم های تعاملی به شما امکان می دهند طراحی برنامه ها را شروع کرده و نتیجه بگیرید. علاوه بر زبان و ساختار ساده یک سیم کارت تعاملی ، برخی از ابزارها می توانند یادگیری را سرعت بخشند و انیمیشن های ساده ای را برای بازی های ویدئویی ایجاد کنند.

 

Ruby یک زبان برنامه نویسی عالی است که "بهترین دوست برنامه نویس" نامیده می شود و به عنوان ابزاری عالی برای توسعه برنامه های وب شناخته می شود. روبی به عنوان یک زبان بسیار خوب با جامعه ای بسیار فعال و دوستانه شناخته می شود.

 

PHP زمانی محبوب ترین زبان برای نوشتن وب سایت ها و برنامه ها بود  iranian cyber ، اما امروزه PHP کمی منسوخ به نظر می رسد ، به ویژه هنگامی که صحبت از پروژه های بزرگ برای بازار جهانی می شود. با این حال ، PHP به دلیل سهولت توسعه و بسیاری  آموزش پایتون برای کودکان از پروژه های کوچک ، می تواند به عنوان زبان اول برای کودکانی که در حال یادگیری کد نویسی هستند ، توصیه شود.

 

جاوا دومین زبان برنامه نویسی محبوب در جهان است که به طور گسترده ای به عنوان C استفاده می شود ، اما دارای کاستی های کمی است. جاوا برای توسعه محصولات بزرگ و پربار برای شرکت های بزرگ چند ملیتی و برنامه ها و بازی های کوچک برای Android مناسب است. این قابلیت چند جهته جاوا را به یکی از بهترین زبان ها برای یادگیری کودکان تبدیل می کند.

 

جاوا اسکریپت یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی در جهان است. البته ، این به لطف توسعه وب است ، زیرا جاوا اسکریپت برای نوشتن جلوی هر برنامه تعاملی استفاده می شود که باعث می شود مرورگر همان ابزار کار هزاران برنامه کاربردی آموزش پایتون برای کودکان سنتی دیگر باشد. این باعث می شود یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی باشد که می توانید به بچه ها معرفی کنید.

 

مایکروسافت Code Jumper را معرفی کرد ، یک زبان برنامه نویسی فیزیکی که برای آموزش مهارت های اساسی برنامه نویسی به کودکان کم بینا و کم بینا طراحی شده است. کدپوش ها ماژول های بلوکی با اشکال و سیم های مختلف هستند و در ترکیب های مختلف به هم متصل می شوند. کودکان می توانند برنامه هایی بسازند که داستان بگویند ، موسیقی بنویسند و حتی شوخی کنند. خود بلوکها با رنگهای متضاد روشن رنگ آمیزی شده اند  آموزش پایتون برای کودکان تا کودکان کم بینا بتوانند آنها را تشخیص دهند و مواد خاصی که از آنها بلوکها ساخته شده اند با لمس آنها را تشخیص می دهد.

 

لوگوی زبان برنامه نویسی در MIT در سال 1967 ایجاد شد. از این لحظه به بعد ، لوگو همچنان در حال تکامل و بهبود است ، در حالی که ویژگی های اصلی خود را حفظ می کند. لوگوها به طور گسترده در یادگیری برنامه نویسی برای کودکان استفاده می شود. دستور اولیه آموزش پایتون برای کودکان بسیار ساده است. در لوگو ، هنگام وارد کردن یک فرمان ، لاک پشت روی صفحه حرکت می کند و فرمان را اجرا می کند و در این فرایند ، کودکان می توانند چیزی را که فکر می کنند رشد دهند.

 



:: بازدید از این مطلب : 1147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

هنگام مصاحبه برای موقعیتی در صنعت فناوری ، آموزش پایتون برای کودکان قبل از بررسی پیشنهاد ، حداقل سه مصاحبه را پشت سر می گذارید. دورها معمولاً عبارتند از: اگر اینطور فکر می کنید ، در اشتباه هستید.

 

3 ویژگی رفتاری توسعه دهندگان بزرگ

3 ویژگی رفتاری توسعه دهندگان بزرگ

موارد غیر فنی که توسعه دهندگان بزرگ را ایجاد می کند من مدتی است نوشتن این مقاله را به تعویق انداخته ام. فکر نمی کردم لیاقت نوشتن آن را داشته باشم. فکر کردم امروز وقت نوشتن است.

 

انگلیسی

در حال حاضر ، اکثر آموزش های نرم افزاری در مدارس ابتدایی آموزش پایتون برای کودکان از زبان برنامه نویسی آموزشی (EPL) استفاده می کنند. EPL یک سیستم گرامری نسبتاً ساده است که یادگیری آن آسان و یادگیری آن برای زبان آموزان جوان آسان است ، اما این روش های کدگذاری بلوکی در "دستکاری کاراکترها" تخصص دارد که توانایی استفاده از آنها را در مقایسه با سایر زبان های برنامه نویسی محدود می کند. علاوه بر این ، توسعه برنامه به طور مستقیم محدودیتی دارد و نمی تواند تا حد زیادی بر پیشرفت برنامه نویسی دانش آموزان با استعداد تأثیر بگذارد. در این مطالعه ، ما Python ، یک زبان متنی با دستور زبان آموزش پایتون برای کودکان نسبتاً آسان ، را برای استفاده از آن در دانش آموزان دبستانی مطالعه کرده ایم.

کره ای

در حال حاضر ، اکثر آموزش های نرم افزاری که در مدارس ابتدایی انجام می شود از یک زبان برنامه نویسی آموزشی (EPL) استفاده می کند. EPL این مزیت را دارد که یادگیری آن با یک سیستم گرامری نسبتاً ساده آسان است و دانش آموزان جوان می توانند آن را به راحتی یاد بگیرند ، اما این روش کدگذاری بلوکی در "دستکاری کاراکترها" تخصص دارد ، بنابراین در مقایسه با سایر زبان های برنامه نویسی ، توابع قابل اجرا استفاده محدود است..  آموزش پایتون برای کودکانعلاوه بر این ، محدودیتی برای تولید و توسعه مستقیم برنامه ها وجود دارد و عدم ارضای کنجکاوی فکری و نیازهای یادگیری کاربران پیشرفته با تجربه غنی در یادگیری برنامه نویسی  iranian cyber  از نوع بلوک وجود دارد. بنابراین ، در این مطالعه ، یک روش آموزش برنامه نویسی با استفاده از پایتون ، یک زبان متنی با گرامر نسبتاً آسان ، بر دانش آموزان دبستانی مطابق با استانداردهای پیشرفت برنامه درسی بازنگری شده 2015 مورد مطالعه قرار گرفت.

 

در راستای روند بهبود آموزش کامپیوتر و توسعه مهارت های کودکان ، مشخص شده است که بیشتر والدین می خواهند اصول برنامه نویسی را زودتر به فرزندان خود بیاموزند.

 

بر این اساس ، در روز سیزدهم (به وقت محلی) ، رسانه های فعلی آموزش پایتون برای کودکان نیجریه ، 10 "زبان برنامه نویسی آسان کودکان 2019" را انتخاب و گزارش کردند.

 

10 زبان برنامه نویسی آموزشی برتر (EPL) برای کودکان که توسط رسانه انتخاب شده اند عبارتند از: Scratch ، Python ، Ruby ، ​​PHP ، Java ، JavaScript ، Code Jumper (Code Jumper) ، Logo ، Alice ، Swift و غیره.

 

ابتدا ، برنامه نویسی Scratch ، که در سال 2003 در MIT ایجاد شد ، آموزش پایتون برای کودکان برای آموزش اصول اولیه کار با بازی ها ، انیمیشن ها و پروژه ها به دانش آموزان طراحی شد. Scratch یک محیط برنامه نویسی شی گرا بصری است. در Scratch ، دانش آموزان با اسپریت کار می کنند ، که بلوک اشیای متحرک هستند. علاوه بر این ، یک نمایش گرافیکی دریافت می کنیم که می تواند از هر منبع تصویر گرفته شود و یک اسکریپت عملی آموزش پایتون برای کودکان متشکل از بلوک های اصل کشیدن و رها کردن. 



:: بازدید از این مطلب : 834
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

البته ، شما سایت ها ، برنامه ها و بازی های مختلف زیادی را مشاهده می کنید ، آیا فکر می کنید همه اینها برای کسانی که روی آنها کار می کنند سود نمی آورد؟ صبر کنید ، شما آموزش برنامه نویسی صفر تا صد باید این ویدئو را تماشا کنید تا فقط سودهای کلان بازی ها را ببینید:

 

آیا مطمئن هستید که توسعه دهندگان بازی به چه چیزی دست پیدا می کنند؟ اما ممکن است بگویید برنامه ها و سایت ها چطور؟ بله ، شاید هرکسی جهت گیری مناسبی برای او داشته باشد.

ممکن است لازم باشد جهت مناسب خود را بدانید که بیشترین سود را به همراه دارد و دوست دارید سود برنامه نویسان را بدانید و در نتیجه جهت درست برنامه نویسی را انتخاب کنید. این ویدیو توضیح آموزش برنامه نویسی صفر تا صد می دهد که:

 

اگر دوره های آموزشی رایگان قبلی را دنبال کرده اید و می خواهید آموزش فشرده ، آموزش حرفه ای در زمینه توسعه و برنامه نویسی داشته باشید ، می توانید این کار را از طریق برنامه جامع مربی حرفه ای انجام دهید: احمد ناصر ، می توانید آنچه را که بدنبال آن هستید به دست آورید. از ابتدا آموزش و آموزش برنامه نویسی آموزش برنامه نویسی صفر تا صد حرفه ای!

50 درصد تخفیف بزرگ برای دنبال کنندگان وب سایت برنامه اخبار:

با نازلترین قیمت و پیشنهادات ، و به عنوان هدیه برای دنبال کنندگان آموزش برنامه نویسی صفر تا صد اخبار برنامه ، می توانید در دوره برنامه جامع برای آموزش برنامه نویسی و این با استفاده از کوپن: 50off ، مشترک شوید.

 

یا می توانید مستقیماً ایرانیان سایبر ثبت نام کنید و مستقیماً از طریق این پیوند از 50٪ تخفیف آموزش برنامه نویسی صفر تا صد استفاده کنید.

پرداخت اقساطی:

در صورتی که نتوانید ارزش دوره را یکبار پرداخت کنید ، اکنون می توانید به راحتی ثبت نام کرده و در دوره شرکت کنید و مبلغ را در دو قسط با 40 درصد تخفیف ، با عضویت در این لینک پرداخت کنید.

 

صبر کنید ، هنوز هدایای بیشتری وجود دارد:

بله ، پس از مزیت پرداخت اقساطی و کوپن تخفیف 40 درصدی برای پیروان ما ، هنگام عضویت در دوره ، هدایایی به ارزش بیش از 700 دلار دریافت خواهید کرد و بیش از آن ، یک دوره سود و کار آنلاین دریافت خواهید کرد. به صورت رایگان در دوره برنامه جامع ، و این ویدئو مزایای دوره سود از اینترنت را توضیح می دهد:

 

نمونه ای از مطالب دوره:

ممکن است بپرسید: چگونه دوره را دریافت کنم؟ پاسخ از طریق ویدئوها و ارتباط مداوم باکلاس برنامه نویسی صفر تا صد  مربی احمد ناصر است ، و این ویدئو نمونه ای از روش آموزش است:



:: بازدید از این مطلب : 900
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

این برنامه به کاربران کمک می کند تا نحوه ایجاد صفحات وب را از طریق برخی دوره های کوتاه یاد بگیرند ، و همچنین به کاربران فضای کار برای آموزش تعاملی و آزمایش آموزش برنامه نویسی صفر تا صد کد برای دستیابی به حداکثر سود برای کاربران می دهد.

 

این برنامه به کاربران امکان می دهد بسیاری از زبان های برنامه نویسی مانند PHP و HTML را از اصول اولیه تا حرفه ای ، به روش های م effectiveثر ، از طریق برنامه مستقیم ، با برخی آزمایشات و بحث آموزش برنامه نویسی صفر تا صد بین کاربران برای اطمینان از درک آنچه ارائه شده است ، بیاموزند.

 

برای بارگیری برنامه از اینجا

3- برنامه را رمزگذاری کنید

این برنامه با هدف آموزش برنامه نویسی به زبان جاوا با پیروی از یک روش تعاملی  آسان و ساده ایجاد شده است که هدف آن ارائه اطلاعات به صورت بدون عارضه به کاربران است.

 

برای بارگیری برنامه از اینجا

4- برنامه هاب کد

این برنامه کاملاً رایگان ایرانیان سایبر است و به زبان انگلیسی آموزش برنامه نویسی صفر تا صد و هندی کار می کند و به کاربران آموزش برنامه نویسی صفر تا صد کمک می کند تا HTML و css را نیز بیاموزند.

 

این برنامه طیف گسترده ای از درس های مربوط به یادگیری اصول برنامه نویسی را در اختیار کاربران قرار می دهد و این درس ها به سه سطح تقسیم می شوند: سطح مبتدی ، سطح متوسط ​​و سطح پیشرفته.

 

از اینجا به وب سایت رسمی برنامه مراجعه کنید.

5- مرکز برنامه آموزش برنامه نویسی صفر تا صد نویسی آموزش کد نویسی

این برنامه یکی از بهترین برنامه های یادگیری برنامه نویسی است ، زیرا معروف ترین زبان های برنامه نویسی را گام به گام از ابتدا تا حرفه ای به کاربران آموزش می دهد ، و این کار با ارائه انواع درس ها و مثال ها ، که به یادگیری برنامه نویسی کمک می کند ، انجام می شود.

یک راه آموزش برنامه نویسی صفر تا صد بسیار بزرگ ، و یکی از مهمترین ویژگی های این برنامه این است که بیش از 1800 آموزش به بیش از 17 زبان برنامه نویسی به کاربران می دهد.

برای بارگیری برنامه از اینجا

6- برنامه نگهدارنده تمرکز

این برنامه یکی از بهترین و مشهورترین برنامه های کاربردی تخصصی در آموزش اصول و مبانی برنامه نویسی محسوب می شود و این کار با سرمایه گذاری روزانه حدود نیم ساعت از زمان کاربر برای تمرکز بر یادگیری کلاس برنامه نویسی صفر تا صد برنامه نویسی و پیگیری انجام می شود. در مورد آنچه قبلاً در این زمینه انجام شده است. کاربر سطح ثابتی از بهره وری از کار خود را حفظ می کند.



:: بازدید از این مطلب : 794
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

، کودکان می توانند به راحتی مفاهیم برنامه نویسی را درک کرده و به سرعت به موفقیت های اول دست پیدا کنند. در همان زمان ، پس از چند تمرین ، کودکان به طور مستقل درک می کنند که ساختار منطقی یک کد برنامه نویسی چیست.  آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در شیراز  این دانش بعداً به آنها کمک می کند تا زبانهای برنامه نویسی متنی را بیاموزند.

 

خراش: احتمالاً بهترین ابزار شناخته شده برای آموزش برنامه نویسی به کودکان ، خراش است. زبان برنامه نویسی بصری و پلت فرم منبع باز به همین نام توسط محققان MIT به ویژه برای کودکان و نوجوانان ساخته شده است و دارای عناصر بازیگوشی بسیاری است که در این جهان اولین مراحل را تسهیل می کند و پیشرفت یادگیری را تشویق می کند. علاوه بر این ، بی شمار آموزش آنلاین وجود دارد که شروع کار را آسان تر می کند و در مورد س questionsالات و مشکلات خاص کمک می کند. پروژه های به پایان رسیده همچنین می توانند در سیستم عامل ارسال و با جامعه به اشتراک گذاشته و در مورد آنها بحث و گفتگو شود.

Blockly: پروژه Google Blockly مستقیماً برای کودکان آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در شیراز  در نظر گرفته نشده است ، اما اجرای تصویری آن که به راحتی قابل درک است ، آن را برای یادگیری اصول برنامه نویسی ، هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان عالی می کند. Blockly کتابخانه ای از بلوک های گرافیکی است که هر کدام از آنها نمایانگر قطعه ای از کد هستند. آنها به یک ویرایشگر بصری که مستقیماً در مرورگر برای ایجاد برنامه ها و بازی های کوچک استفاده می شود ، ترکیب می شوند.

NEPO: کسانی که می خواهند وارد برنامه نویسی سخت افزاری شوند می توانند زبان برنامه نویسی NEPO بصری را امتحان کنند. این زبان از کتابخانه Blockly استفاده می کند ، در اجرای آن مبتنی بر Scratch است و می تواند برای پروژه های مهیج مانند برنامه نویسی ربات iranian cyber در بستر Open Roberta استفاده شود.

Tynker: دوره های مختلف پولی در بستر یادگیری انگلیسی آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در شیراز  زبان Tynker ارائه می شود که کودکان می توانند با استفاده از زبان برنامه نویسی بصری برنامه نویسی کنند.

 

همچنین در این حالت ، محیط توسعه مبتنی بر Scratch است ، می توان آن را به راحتی در مرورگر یا به عنوان یک برنامه در رایانه لوحی استفاده کرد و در عملکردهای اصلی آن رایگان است. Tynker ، به عنوان مثال ، بر توسعه بازی و انیمیشن تمرکز دارد ، که می تواند برای ایجاد تغییرات و محتوای Minecraft استفاده شود.

 

برای زبان های برنامه نویسی مبتنی بر متن ، تمام پارامترهای آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در شیراز  یک برنامه باید با استفاده از کلمات صحیح و از پیش تعریف شده و نحو زبان برنامه نویسی مربوطه ، به صورت جزئی در فرم کد فرموله شوند. این امر نه تنها به دانش گسترده ، بلکه به تخیل انتزاعی و توجه زیاد نیز نیاز دارد تا هیچ خطایی در آن رخ ندهد. به نظر پیچیده می رسد ، اما در بخش پیشنهادهای مختلفی پیدا می شود که سن دانشجویان آنها را در انتقال اطلاعات ، برنامه نویسی متن را بازیگوش و سرگرم کننده می داند.

 

Code.org یک پلتفرم یادگیری آنلاین و متخصص در علوم کامپیوتر است که طیف گسترده ای از مطالب را برای هر سطح دانش ارائه می دهد. علاوه بر آموزش های آنلاین ، دوره های تعاملی و دروس آفلاین در مورد زبان های مختلف برنامه نویسی ،  آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در شیراز امکان ایجاد محیط های بازی (به عنوان مثال برای Minecraft) و برنامه نویسی برنامه های شخصی شما وجود دارد. تمام مطالب به صورت رایگان و به زبان ایتالیایی موجود است.



:: بازدید از این مطلب : 835
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 

کودکان وقتی می توانند با دنبال کردن مسیری قابل فهم و بازیگوش آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در شیراز  بر هدف مشخصی تمرکز کنند ، بهترین حالت را می آموزند. هنگام برنامه نویسی ، این می تواند یک بازی ساده مانند یک برنامه کوچک یا یک وب سایت اول باشد ، به شرطی که کودک از آن لذت ببرد و احساس ضعف نکنید. راه رسیدن به این هدف نباید خیلی طولانی و پیچیده باشد. از این رو ابزارهای دوستانه کودک و فرصت های یادگیری بر روی م componentsلفه هایی تمرکز می کنند که می توانند بصورت شهودی مستقیماً جذب و بکار روند. این به سرعت تجربه های موفقیت آمیز اولیه را ایجاد می کند که انگیزه شما آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در شیراز  را برای برداشتن گام های بعدی ایجاد می کند.

 

روش های مختلفی وجود دارد که کودکان می توانند کد نویسی و گسترش دانش خود را یاد بگیرند - از اسباب بازی هایی مانند ربات های قابل برنامه ریزی و آموزش های YouTube تا کارگاه های برنامه و اردوگاه های برنامه نویسی.

 

منابع آنلاین بطور خاص برای کودکان و نوجوانان موثر هستند آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در شیراز . کودک با پروژه های قابل درک و هیجان انگیز که با سرعت خود کار می کند ، می تواند اصول برنامه نویسی را به روشی بازیگوشانه و بدون هیچ گونه اضطراب عملکردی بیاموزد.

 

 

برای کودکان و همچنین بزرگسالانی که هیچ دانش قبلی ندارند ، زبان های برنامه نویسی تصویری بهترین راه برای شروع کار است. اجرای گرافیکی و فرآیندهای عملکردی بسیار ساده ، درک و کاربرد بصری را تسهیل می کند و اجرای پروژه های ساده آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در شیراز  را واقعاً آسان می کند. البته امکانات طراحی و استفاده محدود است.

 

وقتی برنامه نویسی بصری به محدودیت های خود می رسد و میل به انجام پروژه های iranian cyber  پیچیده تر افزایش می یابد ، زمان آن فرا رسیده است که به سراغ برنامه نویسی متنی برویم.

 

زبان های برنامه نویسی بصری با اشیا or یا بلوک های طراحی شده گرافیکی کار می کنند ، که هر کدام حاوی کد (به عنوان مثال اسکریپت) برای یک خاصیت خاص ، شرایط ، عملکرد و غیره هستند. مونتاژ بلوک ها یک توالی برنامه نویسی ایجاد می کند. شما از قبل می توانید از رنگ ها و اشکال ترکیبات احتمالی ببینید. ترکیب عملی معمولاً با کشیدن بلوک ها به یک میدان کار جداگانه انجام می شود. در حال حاضر در این مرحله  آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در شیراز  بررسی می شود که آیا ترتیب منطقی است یا هرگونه خطا به صورت گرافیکی نشان داده شده است.



:: بازدید از این مطلب : 821
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

حرکت تمدن بشری به سمت اتوماسیون و دیجیتالی شدن ، تقاضا برای تخصص های IT را افزایش می دهد و مسئله یادگیری اولیه برنامه نویسی کودک را به فعلیت می رساند.

 

اما روند یادگیری برنامه نویسی برای کودکان همیشه جالب نیست.آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در شیراز  در زیر مجموعه ای از 7 برنامه موبایل آورده شده است که کودک شما با آنها شروع به غوطه وری در دنیای IT می کند و مشتاقانه است.

ویژگی ها: Scratch به کودکان (و بزرگسالان) اجازه می دهد تا بازی ها و انیمیشن های خود را با استفاده از تکنیک های برنامه نویسی ساده بسازند. با این حال ، این محیط برنامه نویسی برای کودکان خردسال کاملاً پیچیده است ، زیرا برای موفقیت در کار در Scratch باید بدانید که اعداد منفی ، کسرهای اعشاری چیست و مختصات چیست؟

 

برنامه نویسی اساسی نه تنها برای متخصصان جوان IT لازم است. کودکان با درک الگوریتم ها و اصول کدگذاری ، یاد می گیرند بزرگ فکر کنند ، مشکلات غیر استاندارد را حل کنند و در هر موقعیت زندگی منطقی فکر کنند.

 

در اینجا صحبت های برنامه نویسان درباره چگونگی علاقه بچه هایشان  آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در شیراز  به کدنویسی آورده شده است. برخی از نوجوانان شیفته روند ایجاد اسباب بازی های خود برای Android بودند ، دیگران - توانایی دیدن چیزی که حرکت می کند ، کنترل می شود ، به صورت سیگنال بازخورد می دهد و با تلفن همراه ارتباط برقرار می کند. برخی از کودکان می خواستند با برنامه هایی برای طراحان آزمایش کنند یا پروژه هایی را برای آردوینو برای خانه هوشمند خود بسازند.

 

به علاوه سیستم عامل های آنلاین آموزشی - شما می توانید از هرجای دنیا و در هر زمان از روز تمرین کنید. نقطه ضعف آنلاین عدم برقراری ارتباط زنده است که می توانید درباره هر موضوعی بحث کنید و فوراً از معلم بازخورد بگیرید. نمی توانید یک ربات را لمس کنید ، آن را اجرا کنید و از برنامه نویسی اسباب بازی هایی که هر پدر و مادری توانایی خرید آنها را ندارد هیجان زده شوید.

 

یادگیری آفلاین فرصتی است برای نه تنها داشتن دانش خاص ،آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در شیراز  بلکه همچنین مهارت های نرم ، به عنوان مثال ، به نوجوانان آموزش داده می شود که در یک پروژه در یک تیم کار کنند. آنها مهارتهای ارتباطی ، توانایی صحبت در جمع iranian cyber ، توانایی مدیریت وقت خود ، آموزش مهارتهای رهبری ، توانایی ارائه خود و مهارتهای اساسی برای فروش را توسعه می دهند.

جهان روز به روز دیجیتالی می شود و تصور بیشتر و بیشتر حرفه ای ها بدون پشتیبانی از کامپیوتر دشوار است. هرچه تخصص مهارت های رایانه ای بالاتر باشد ، راحت تر می توانید در دنیای کار مستقر شوید. کودکان امروز این مزیت بزرگ را دارند که می توانند در این دنیا بزرگ شوند بدون اینکه با زحمت مهارت هایی مانند برنامه نویسی را در بزرگسالی یاد بگیرند.

 

برای این منظور ، برنامه های مختلف یادگیری و زبان های برنامه نویسی وجود دارد که درک و استفاده بصری توسط کودکان نیز آسان است. با پشتیبانی بصری و پروژه های مهیج ، می توان افراد جوان را به تدریج با اصول برنامه نویسی آشنا کرد.

 

کودکان به سرعت و با روش یادگیری درست ، تقریباً خودمختار یاد می گیرند.آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در شیراز  این مهارت عمدتا از یادگیری زبان خارجی شناخته شده است و همچنین می تواند در برنامه نویسی نیز به کار رود. به هر حال ، یک زبان برنامه نویسی چیزی بیش از نسخه نوشتاری یک زبان خارجی نیست: این زبان از کلمات و یک نحو کم و بیش پیچیده تشکیل شده است که باید برای اطمینان از درک صحیح آنچه نوشته شده است دنبال شود و به نتیجه مطلوب منجر شود. تنها تفاوت این است که در این حالت هدف مردم نیست ، بلکه رایانه است. در این زمینه ، هیچ چیز مانع آشنایی کودکان با برنامه نویسی آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در شیراز  از سنین پایین نمی شود.



:: بازدید از این مطلب : 866
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

سیستم عامل های Scratch ، Minecraft و App Inventor که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در شیراز  و همچنین به کودکان اجازه می دهند تا به برنامه نویسی نزدیک شوند ، همه مهارت های مفید برای ارتباط با دیگران و دنیای آینده کار را توسعه دهند.

 

خراشیدن

Scratch یک محیط برنامه نویسی بسیار ساده برای استفاده و بصری است.

این برای کودکان 8 تا 16 ساله که می خواهند به دنیای برنامه نویسی نزدیک شوند توصیه می شود.

برنامه نویسی با Scratch به لطف زبان بسیار بصری به آسانی ساخت یک سازه با آجرهای لگو است.

به لطف بلوک های رنگی ، که حاوی کدهای برنامه نویسی هستند آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در شیراز  کودکان می توانند با کشیدن و iranian cyber  ترکیب آنها داستان ها و بازی های ویدیویی خارق العاده ای ایجاد کنند.

 

با استفاده از سیستم عامل Scratch ، کودکان یاد می گیرند:

 

کار در یک گروه ، توسعه مهارت های بین فردی آنها

حل مسئله ، از طریق حل مشکلات فزاینده دشوار ؛

به لطف خودمختاری در ساخت داستان ها و بازی ها ، خلاقیت خود را توسعه دهند.

همانند آجرهای لگو ، تنها محدودیت تخیل  آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در شیراز  آنهاست! برای درک چگونگی استفاده بهتر از خراش ، توصیه می کنیم مقاله ما را در مورد خراش بخوانید.

اگر شما علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد Scratch و نحوه کار آن هستید ، ما یک راهنمای واقعی با بسیاری از نکات و اطلاعات مفید ارائه داده ایم. راهنمای خراش آزمایشگاه Sprint را اینجا بخوانید!

 

سپتامبر گذشته ، به مناسبت سه روز Todi Appy Day ،  آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در شیراز  ما در تأمل در مورد برنامه های اختصاص داده شده به کودکان در سن مدرسه در پانل "بزرگ شدن در عصر دیجیتال" همکاری کردیم. با افزایش سن کاربران کوچک ، محتوای دیجیتال چندرسانه ای کاهش می یابد ، اما برنامه های کاربردی منطقه ای مهم را هدف قرار می دهند: برنامه هایی برای یادگیری برنامه ریزی. آنها که برای تبلت ها آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در شیراز  ساخته شده اند و یا از برنامه های وب موجود در آن گرفته شده اند ، به کودکان می آموزند که از کد به روشی بازیگوشانه نه به عنوان متن نوشته شده بلکه به صورت بلوک های تصویری از پیش تعریف شده استفاده کنند تا در توالی های منطقی قرار گیرند.

 

هدف برنامه هایی مانند Hopscotch یا Lightbot و برنامه هایی مانند Scratch ، Blockly و Tynker این است که به کودکان یک ابزار ساده برای یادگیری نحوه ایجاد انیمیشن ها ، برنامه ها و بازی های ویدئویی را در یک حد فاصل پیچیدگی ، به کودکان ارائه دهند. موفقیت این ابزارها اکنون به خوبی شناخته شده است ، به لطف عملکرد جنبش هایی مانند CoderDojo ، که - در سال 2011 در ایرلند متولد شد - در سال 2013 وارد ایتالیا شد و اکنون دارای دفاتر در سراسر کشور است.

 

اکنون نیاز به آموزش کدگذاری به کودکان در سطح نهادی آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در شیراز  نیز احساس می شود. متن La Buona Scuola ، که حاوی رهنمودهایی برای اصلاح بعدی مکتب ایتالیایی است ، در حقیقت تأیید می کند که "آیا لازم است فشار بیشتری برود؟" مرز سوادآموزی ، افزایش دانش زبانهای خارجی ، دیجیتال ، اقتصاد "و" معرفی کدگذاری در مدرسه ایتالیا از ابتدائی "ضروری است.



:: برچسب‌ها: آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 824
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

- قابل دسترسی برای سنین و توانایی های مختلف.

- سازگار شدن با تغییرات تکنولوژیکی: مشخصه جامعه امروز آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در شیراز  با تغییر مداوم ، به ویژه از نظر فناوری است. یادگیری سازگاری چه از نظر شخصی و چه از نظر شغلی ضروری است.

- تماس با یک تخصص برای آینده: علاوه بر این ، برنامه نویسی مربوط به بسیاری از تخصص ها و حرفه ها در بخش دیجیتال است: تجزیه و تحلیل داده ، متخصص امنیت سایبری ، ایجاد بازی های ویدیویی ، متخصص رباتیک ، برنامه ریز پشته کامل ... علاوه بر این ، ما باید با آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در شیراز  توجه به اینکه فناوری در زندگی روزمره ما وجود دارد و صرف نظر از سن و حرفه ، آگاهی از ویژگی های آن به ما در درک بهتر و مدیریت محیط اطراف کمک می کند.

سیستم عامل برای یادگیری برنامه ریزی

برای شروع کودکان به برنامه نویسی ، بسترهای بسیاری وجود دارد که با درجات مختلف دشواری و با مراحل مختلف آموزشی سازگار هستند. از جمله:

Code.org

پلتفرم رایگان و غیر انتفاعی به چندین زبان موجود است. آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در شیراز  به شما امکان می دهد از همان کودکی (حتی از مراحل شیرخوارگان) با زبان های مختلف برنامه نویسی آشنا شوید ، زیرا گزینه هایی را برای کسانی که از ابتدا شروع می کنند دارد. در Code.org توسط بلوک ها برنامه ریزی شده است.

 

خراش

برای کودکان و جوانان بین 8 تا 16 سال طراحی شده است - iranian cyber  همچنین دارای یک نسخه کوچک ، ScratchJr ، برای کودکان بین 5 تا 7 سال است. Scratch دارای یک سیستم بلوک بسیار ساده است. دسترسی رایگان و بسیار ساده است: تمام آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در شیراز  کاری که شما باید انجام دهید این است که ثبت نام کنید و به پروژه های بسیار متنوعی مانند ایجاد داستان ، موسیقی ، بارگیری کارت های برنامه نویسی دسترسی دارید ...  علاوه بر این ، این یک انجمن مجازی دارد که به شما امکان می دهد معلمان را متصل کنید از سراسر جهان.

 

Sphero Edu

در برنامه نویسی که بیشتر با رباتیک سازگار است ، روبات های Sphero آماده ایجاد فعالیت هایی در کلاس هستند که به دانش آموزان شما انگیزه می دهد. آنها مفاهیم اولیه ای را که در اکثر زبانهای برنامه نویسی در یک بازی سرگرم کننده و نزدیک به فیزیک کاربرد دارد ، آموزش می دهند.

 

زمین های بازی Swift

توسط اپل برای یادگیری برنامه نویسی به زبان خود و طراحی برنامه ها برای iOS ، Mac ، Apple Watch یا Apple TV ساخته شده است. Swift Playgrounds به جوانان توصیه می شود زیرا هیچ آموزش قبلی برای برنامه نویسی لازم نیست.  آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در شیراز  با استفاده از پازل های ساده و به تدریج حل چالش های پیچیده تر ، مانند برنامه نویسی ربات ها یا هواپیماهای بدون سرنشین ، می توان از آن در iPad استفاده کرد.

 

آلیس

از 12 سالگی توصیه می شود. تازگی اصلی آن این است که داستان های سه بعدی ایجاد می کند بنابراین از نظر بصری بسیار جذاب است. آلیس آموزشها و مثالهایی به زبان انگلیسی دارد تا بتواند برنامه نویسی را شروع کند و به تدریج پیچیدگی آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در شیراز  آن را افزایش دهد.

 

آردوینو

بستر سخت افزاری رایگان - مبتنی بر یک صفحه با میکروکنترلر و یک محیط توسعه - که برنامه نویسی را با الکترونیک ترکیب می کند. استفاده از آردوینو از سن 13 سالگی توصیه می شود. اجازه ایجاد ربات ها را می دهد.



:: برچسب‌ها: آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 606
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

برنامه نویسی سرگرمی: معمول است که شما یکی از بازی هایی را بازی کرده اید یا اکنون معتاد هستید که فقط به دلیل زیبایی گرافیک آن روی کارت گرافیک آموزش برنامه نویسی صفر تا صد خاصی کار می کند ، این بازی ها از برنامه نویسی بسیار بالایی برخوردار هستند.

اما این مساله باقی می ماند که بازی های رایانه ای تنها در زمینه سرگرمی نیستند. مدیریت شهربازی های بزرگ ، بازی های موجود در آنها ، برنامه های گردشگری ، صدور بلیط هواپیما و سایر مواردی که به شدت بر برنامه نویسی تأثیر می گذارد.

 

برنامه نویسی پزشکی: تشخیص دقیق چگونه است وقتی به پزشک مراجعه می کنید که از شما می خواهد اشعه ایکس مناسب شرایط خود را تهیه کنید - خدا شما را از همه بدی ها محافظت کند - به رادیولوژیست آموزش برنامه نویسی صفر تا صد تا دکمه هایی را که توسط یک فرد کنترل می شود ، پخش کند. برنامه ای برای انجام اشعه ایکس برای شما

پزشکی به طور خاص به درجه بالاتری رسیده است که پزشکی دارای تخصصی به نام سیستم های اطلاعات پزشکی است!

 

سیاست برنامه نویسی: این یکی از موارد نادر است که ممکن است سیاست را در یک وبلاگ علمی مشاهده کنید ، اما از حوزه برنامه نویسی نیز به شدت متاثر شده است. اقدامات مهمی که دولتها می توانند برای دولت تحت کنترل خود انجام دهند.

برنامه آموزش برنامه نویسی صفر تا صد نویسی علوم فضایی: این من را از میزان دقت موجود در برنامه هایی که شاتل فضایی را اجرا می کنند بسیار متعجب می کند ، که ثانیه ثانیه به معنای جان انسان ها و سالها تلاش است! به عنوان مثال HAL/S نقش مهمی در ناسا دارد.

اما برای آگاهی از تأثیر ایرانیان سایبر برنامه نویسی بر علوم فضایی ، آیا تصاویری را که با برخاستن یا فرود موشک همراه است به خاطر می آورید؟ شما همیشه تعدادی مهندس را در مقابل تعداد زیادی صفحه نمایش می بینید و هنگامی که این روند موفقیت آمیز است از شادی می پرند.

 

برنامه نویسی خانگی: این یک شوخی نیست. هر چقدر برنامه ها کوچک باشند ، آنها همچنان برنامه باقی می مانند. کولر موقت متعلق به تلویزیون است ، تلویزیون برای دریافت کانال برنامه ریزی شده است و ماشین آموزش برنامه نویسی صفر تا صد لباسشویی به صورت الکترونیکی بدون دخالت انسان کار می کند زیرا حاوی برنامه های مختلف است. . س Leال افسانه ای: یادگیری برنامه نویسی آسان یا سخت؟

آیا یادگیری برنامه نویسی دشوار است؟ آیا امکان یادگیری برنامه نویسی وجود دارد؟

آیا تا آموزش برنامه نویسی صفر تا صد به حال با این س سوالات روبرو شده اید یا به ذهنتان خطور کرده است؟

من با شما موافقم که ابتدا تعیین کنید که سخت یا آسان آنچه می خواهید یاد بگیرید نباید تنها معیار ادامه  تحصیل باشد ، درست است؟

 

راز اینجاست:

با توجه به تجربیات من در زمینه یادگیری برنامه نویسی مبتدیان ، این س themselvesال را از خود و دیگران می پرسند ، نه برای اینکه از درجه سختی یا سهولت برنامه نویسی اطلاع کلاس برنامه نویسی صفر تا صد داشته باشند ، بلکه برای اطمینان از اینکه قادر به یادگیری برنامه نویسی هستند.



:: بازدید از این مطلب : 896
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

سادگی و مینیمالیسم طراحی با استفاده از نقاط به جای متن ساده ، نکته ابزار را به رخ می کشد. به دلیل طراحی ساده آن ، می توانید به راحتی از آن در هر قسمت از وب سایت خود استفاده کنید و به عنوان دستکش مناسب خواهد بود.  آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  این طراحی برای وب سایت هایی طراحی شده است که آموزش ها و نکاتی را برای کاربران جدید ارائه می دهند. با مشاوره شخصی می توان آن را در زیر منو ادغام کرد. این طراحی برای وب سایت هایی ساخته شده است که فقط چند صفحه وب داشتند.

 

در اینجا مجموعه ای دیگر از عناصر صفحه بندی bootstrap آمده است. این قالب شش نوع سبک صفحه را برای انتخاب ارائه می دهد. طراحی هر نوع مشابه است ، تنها تفاوت آن در محدوده گذرگاه هایی است که می تواند در آن قرار گیرد. تعداد صفحاتی که می توانید به نوع نوار اضافه کنید محدود است. اگر از این طرح استفاده می کنید ، سعی کنید طول نوار را متناسب با تعداد صفحات وب موجود در وب سایت خود انتخاب کنید. این طرح از ضربات سبک و عرض خطوط تشکیل شده است که ظاهری حرفه ای به آن می بخشد. این با جلوه های متحرک سازی سریع همراه است که وقتی صفحه کاربر روی آن قرار می گیرد ، شماره صفحه را برجسته می کند. از نظر سادگی می توان از آن در هر نوع تم و سبک وب سایت استفاده کرد

 

این یکی از بهترین طراحی صفحه های خلاقانه در بازار است.  آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  با توجه به طرح و ویژگی های منحصر به فرد آن ، کدو بسیار پیچیده خواهد بود. اما می توانید بلافاصله از آن استفاده کنید و برای هر طراحی قابل اجرا است. همانطور که ممکن است از طرح قبلی متوجه شده باشید ، این یکی از فضای زیادی استفاده نمی کند. شماره صفحات در نوار نازک با متن "بعدی" در بالا پنهان شده است. کاربر در بالا باز می شود ، پیکان چپ و راست ظاهر می شود. روی پیکان ها کلیک کنید تا شماره صفحات نشان داده شود ، که با یک خط نازک در زیر مشخص شده است. اگر می خواهید فضای باقی مانده در وب سایت خود را مدیریت کنید  iranian cyber ، این صفحه مناسب شما است. طراحی بسیار عالی و عملکرد بی عیب و نقص است

 

آیا طرح قبلی با موضوع Pacman را که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم ، به خاطر دارید؟ معامله آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  واقعی می خواهید؟ خوب این یکی دیگر از طراحی های صفحه بوت bootstrap در سبک Pacman است که واقعاً برای تم Pacman جذاب است! بازی ویدئویی یکپارچهسازی با سیستمعامل قرن هاست که بیدار شده و گیمرها را سرگرم می کند. به این بازی فرصت دهید و نوستالژی را به کاربران خود القا کنید و سرگرمی و لذت ما را از انجام این بازی یادآوری کنید. سایت های شما برای فعالیت های فرزندان شما یا وب سایت بازی مناسب است. وقتی کاربر روی یک گره باز می شود ، آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان   Pacman (یا هایلایتر) شروع به عبور می کند. وقتی روی گره کلیک می کنیم ، Pacman آن گره را می خورد و به آن مکان می رود ، خیلی خوب است ، اینطور نیست؟

 

پس از بررسی بسیاری از طرح ها ، بیایید سعی کنیم به اصول اولیه بازگردیم. طراحی صفحه ریسپانسیو ساده و تمیز است. در نگاه اول حرفه ای به نظر می رسد. این یک طراحی اصلی صفحه است که می تواند در هر وب سایت بدون هیچ سوالی استفاده شود. اگر یک وب سایت رنگارنگ با موضوع مینیمالیستی دارید ، این همان طرحی است که شما به دنبال آن هستید.

 

مانند صفحه قبلی ، صفحه Roundie همان طراحی آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  ساده و ظریف قبلی را دارد. تنها تفاوت این است که این رنگ با رنگ بندی و طراحی به آن بلندتر و روشن تر است. نوار دارای عمق خاصی است که باعث می شود از پس زمینه متمایز شود. انتخاب رنگ هایی که به طرح اضافه شده اند باعث شده است تا جلوه بهتری داشته باشد.



:: برچسب‌ها: آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان ,
:: بازدید از این مطلب : 883
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 

آیا مدرن خیلی نرم به نظر می رسد؟ سئو! سعی کنید ظاهری صاف و آینده نگرانه داشته باشید. طراحی Bootstrap Pagination One با اشکال هندسی و انتخاب رنگ های مورد استفاده کاملاً بد است. این یک طرح و سبک برای مفهوم مدل است. 

آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان 

او از خطوط ساده و جلوه شناور سرد استفاده کرد

برای نوار صفحه بندی کنار هم قرار دادن همه این عناصر منجر به یک طرح بندی م effectiveثر می شود که عالی به نظر می رسد. اگر می خواهید هر تغییری ایجاد کنید ، می توانید برخی از قسمت ها را در قالب ارائه شده اضافه یا تغییر دهید. اما توصیه می شود رنگها را همانطور که هستند بگذارید ، هیچ چیز قدرت قرمز زرشکی را نشان نمی دهد!

 

آیا لغزش ارائه کافی در وب سایت شما وجود دارد؟ خوب ، این صفحه برای کمک به شما در سازماندهی و سازماندهی نمایش اسلاید خود مطابق با آن طراحی شده است. به ایجاد صفحه وب و اسلایدها ملموس تر و چشم نوازتر کمک می کند. مدل مورد استفاده در اسلاید دارای یک اثر پیمایش موازی است ، بنابراین تعامل و تعامل بیشتری با کاربران دارد. دو روش برای استفاده از این عملکرد لغزنده وجود دارد ، می توانید با حرکت دادن 

آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان

حرکات بین اسلاید ها آن را پیمایش کنید یا می توانید از خفاش در پایین استفاده کنید.

 

این طراحی صفحه شروع برای وب سایت حرفه ای تر iranian cyber  در نظر گرفته شده است. این مفهوم بر اساس احساس مردم است که طراحی وب برای آنها "جذاب" است. طراحی پیمایش استفاده مانند موارد قبلی. وظیفه طراحی این است که یک خط را وارد کنید که نشان می دهد کاربر در آن صفحه مشخص شده است. تقریباً شبیه نوارهای پیشین قبلی است ، اما این یکی به صورت افقی اسلاید می شود. خط بالاتر از تعداد صفحه ای است که کاربر در آن است. برنامه نویسی عالی برای عملکرد پیمایش خط افقی به آن اجازه می دهد تا بدون هیچ مشکلی به درستی کار کند. این برای وب سایت هایی که می خواهند طراحی گرافیکی 

آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان

بیشتری را به کاربران خود ارائه دهند بسیار مناسب است.

 

همه ما می دانیم که سازماندهی یک شغل بدون کمک یک شاخص که به ما بگوید 

آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان 

در کدام صفحه قرار داریم کار دشواری است. جدول محتوای پاسخگو نه تنها یک عملکرد کامل است ، بلکه طرحی است که می توانید از آن برای مرتب سازی حساب های کاربری استفاده کنید.

 

این الگو یک جدول پاسخگو در اختیار شما قرار می دهد که می تواند محتوا و اطلاعات زیادی را نمایش دهد. رنگ های صخره ای و طرح های خیره کننده با هم ترکیب می شوند تا این میز برای هر وب سایت ضروری باشد. به کاربران این امکان را بدهید که ایمیل ها ، حساب ها 

آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان

یا اعلان های خود را با این ویژگی مرتب کنند. صفحه اضافی bootstrap می تواند به آنها کمک کند تا داده های خود را بر این اساس سازماندهی کنند. علاوه بر صفحه ، یک نوار جستجو پیدا خواهید کرد

با گزینه فیلتر

 

در یک عنصر از آنجا که ویژگی های زیادی در این طرح وجود دارد ، قطعات بسیار پیچیده هستند. اما شما فقط باید چند مورد مانند اضافه کردن تصویر پس زمینه ، تغییر متن و تنظیم رنگ ها برای برجسته کردن آن را تغییر دهید.

 



:: برچسب‌ها: آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان ,
:: بازدید از این مطلب : 873
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 

آیا مدرن خیلی نرم به نظر می رسد؟ سئو! سعی کنید ظاهری صاف و آینده نگرانه داشته باشید. طراحی Bootstrap Pagination One با اشکال هندسی و انتخاب رنگ های مورد استفاده کاملاً بد است. این یک طرح و سبک برای مفهوم مدل است. او از خطوط ساده و جلوه شناور سرد استفاده کرد

برای نوار صفحه بندی کنار هم قرار دادن همه این عناصر منجر به یک طرح بندی م effectiveثر می شود که عالی آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان   به نظر می رسد. اگر می خواهید هر تغییری ایجاد کنید ، می توانید برخی از قسمت ها را در قالب ارائه شده اضافه یا تغییر دهید. اما توصیه می شود رنگها را همانطور که هستند بگذارید ، هیچ چیز قدرت قرمز زرشکی را نشان نمی دهد!

 

آیا لغزش ارائه کافی در وب سایت شما وجود دارد؟ خوب ، این صفحه برای کمک به شما در سازماندهی و سازماندهی نمایش اسلاید خود مطابق با آن طراحی شده است. به ایجاد صفحه وب و اسلایدها ملموس تر و چشم نوازتر کمک می کند. مدل مورد استفاده در اسلاید دارای یک اثر  آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  پیمایش موازی است ، بنابراین تعامل و تعامل بیشتری با کاربران دارد. دو روش برای استفاده از این عملکرد لغزنده وجود دارد ، می توانید با حرکت دادن حرکات بین اسلاید ها آن را پیمایش کنید یا می توانید از خفاش در پایین استفاده کنید.

 

این طراحی صفحه شروع برای وب سایت حرفه ای تر در نظر گرفته شده است. این مفهوم بر اساس احساس مردم است که طراحی وب برای آنها "جذاب" است. طراحی پیمایش استفاده مانند موارد قبلی. وظیفه طراحی این است که آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  یک خط را وارد کنید که نشان می دهد کاربر در آن صفحه مشخص شده است. تقریباً شبیه نوارهای پیشین قبلی است ، اما این یکی به صورت افقی اسلاید می شود. خط بالاتر از تعداد صفحه ای است  آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  که کاربر در آن است. برنامه نویسی عالی برای عملکرد پیمایش خط افقی به آن اجازه می دهد تا بدون هیچ مشکلی iranian cyber  به درستی کار کند. این برای وب سایت هایی که می خواهند طراحی گرافیکی بیشتری را به کاربران خود ارائه دهند بسیار مناسب است.

 

همه ما می دانیم که سازماندهی یک شغل بدون کمک یک شاخص که به ما بگوید در کدام صفحه قرار داریم کار دشواری است. جدول محتوای پاسخگو نه تنها یک عملکرد کامل است ، بلکه طرحی است که می توانید از آن برای مرتب سازی حساب های کاربری استفاده کنید.

 

این الگو یک جدول پاسخگو در اختیار شما قرار می دهد آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  که می تواند محتوا و اطلاعات زیادی را نمایش دهد. رنگ های صخره ای و طرح های خیره کننده با هم ترکیب می شوند تا این میز برای هر وب سایت ضروری باشد. به کاربران این امکان را بدهید که ایمیل ها ، حساب ها یا اعلان های خود را با این ویژگی مرتب کنند. صفحه اضافی bootstrap می تواند به آنها کمک کند تا داده های خود را بر این اساس سازماندهی کنند. علاوه بر صفحه ، یک نوار جستجو پیدا خواهید کرد

با گزینه فیلتر

 

در یک عنصر از آنجا که ویژگی های زیادی در این آموزش طراحی سایت برای بچه ها  و نوجوانان طرح وجود دارد ، قطعات بسیار پیچیده هستند. اما شما فقط باید چند مورد مانند اضافه کردن تصویر پس زمینه ، تغییر متن و تنظیم رنگ ها برای برجسته کردن آن را تغییر دهید.

 



:: برچسب‌ها: آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان ,
:: بازدید از این مطلب : 924
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

نکات برجسته رنگارنگ به بازدیدکنندگان شما کمک می کند تا بدانند در کدام صفحه هستند ، در مرور محتوای شما از بین نمی روند.

 

این یک صفحه بوت استرپ منحصر آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  به فرد از یکی از برنامه نویسان خلاق Codepen است. در میان هزاران مدل که می توانید در وب پیدا کنید ، این یکی ارزش امتحان کردن را دارد. از این طرح ، دو الگوی صفحه برای انتخاب وجود دارد. U.n شامل کلون های دیجیتالی است که به کاربران شما کمک می کند یک صفحه خاص را به ترتیب تشخیص دهند. دیگری ، که در آن برای استفاده از اشکال هندسی طراحی شده است. اما هنوز هم می توانید از هر دو استفاده کنید ، با 12 الگوی ارائه شده می توانید ترکیبات زیادی را با آن انجام دهید. با خیال راحت آن را کمی سفارشی کنید و برخی از عناصر را با توجه  آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  به ترجیحات خود تغییر دهید.

 

در اینجا مجموعه ای از الگوهای صفحه بندی است که Codepen برای استفاده در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از این الگو شما می توانید بین یک گروه الگو انتخاب کنید. شش قالب صفحه وجود دارد که همچنین متحرک شده و با استفاده از Bootstrap ایجاد شده اند.  آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  طرحها در رنگهای طبیعی و گرافیک نیل شکوفا شده اند. همچنین از اشکال صخره ای متقارن و چشم نواز استفاده می کند. با این حال ، هیچ اثر شناور ضمنی بر روی طرح ها وجود ندارد ، اما این مانع از منحصر به فرد بودن و کاربردی بودن آنها به عنوان مثال ایالات متحده نمی شود. این یک طرح ساده زیبا است که می توانید از وب سایت خود امتحان کنید.

 

بازیهای ویدیویی دوست داری؟ آیا وب سایت شما قصد دارد بازی ها را مرور کند ، درباره بازی های یکپارچهسازی وبلاگ بنویسد یا فقط یک وب سایت بازی است؟ اگر چنین است ، در اینجا یک طراحی صفحه راه اندازی است که مناسب آن طاقچه است. آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  طراحی Pacman Pagination یک طرح متحرک جالب و جذاب است. صفحه کاربر با شکل Pacman برجسته می شود. هنگامی که کاربران شروع به حرکت  iranian cyber از یک صفحه به صفحه دیگر می کنند ، تعداد شروع به خوردن عدد به صفحه بعدی می کند. خود کد خوب کار می کند و می توانید از آن به درستی در وب سایت خود استفاده کنید. اگر modMa را می خواهید چندین عنصر از این طرح وجود داشته باشد ، می توانید آن را سفارشی کنید تا با موضوع Pacman مطابقت داشته باشد یا با موضوع وب سایت شما مطابقت داشته باشد.  آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  این یک طرح همه کاره و مناسب برای هر وب سایت است.

 

آه ، بله ، هیچ چیزی به غیر از دست یک موجود افسانه ای معروف ، بر غرور و حرص و آز خود غلبه نمی کند. چرا از این طرح برای صفحه خود استفاده می کنید؟ چرا که نه ؟! این غیر معمول و در عین حال فوق العاده خلاق است. دست یک شخصیت یتی در حال طراحی صفحه Yeti Hand برای حرکت در اعداد متوالی است. دست نشانگر را حرکت می دهد تا صفحه ای را که کاربران شما در آن قرار دارند برجسته کند. اگر می خواهید آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  از این طرح آزمایشی در وب سایت خود استفاده کنید ، باید برخی از کد ها را تغییر دهید تا کاملاً سازگار و کاربردی برای وب سایت شما باشد. است

این برای وب سایت ها مناسب است

برای کودکان در نظر گرفته شده است. کاملاً قابل استفاده است و می توانید هر رنگی را تغییر دهید. یک زمینه پر شده محکم انتخاب کنید تا دست برجسته شود.



:: برچسب‌ها: آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان ,
:: بازدید از این مطلب : 882
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

4 پایتون همه کاره است

پایتون کاربردهای آموزش پايتون براي كودكان عملی زیادی در صنایع مختلف دارد. از یادگیری ماشین تا هوش مصنوعی تا علم داده تا تجزیه و تحلیل داده های بزرگ ، پایتون در بسیاری از زمینه های مختلف استفاده می شود.

 همچنین در کارهای خودکار ، برنامه نویسی وب ، توسعه بازی و موارد دیگر استفاده می شود. به طور خلاصه ، یادگیری پایتون برای کودکان چیزی فراتر از تسلط بر نحو و ساختار است.

 

هنگامی که زبان را فرا گرفتید ، می توانید آموزش پايتون براي كودكان وب سایت ، بازی ها ، انیمیشن ها و موارد دیگر خود را توسعه دهید. همچنین می توان به راحتی این راه حل ها را با روباتیک ادغام کرد.

درک برنامه های کاربردی پایتون خلاقیت کودکان را افزایش داده و تفکر انتقادی را تشویق می کند. این یکی از دلایل اصلی پایتون برای کودکان است.

 

5 تقاضا برای پایتون در حال افزایش است

از زمان معرفی آن در سال 1991 ، پایتون یکی از سریع ترین زبان های برنامه نویسی بوده است. با توجه به Stack Overflow ، یک سایت پرسش و پاسخ معروف برای مهندسان فناوری اطلاعات ایرانیان سایبر ، نرخ رشد سالانه 27 درصد است که به طور قابل توجهی بیشتر از سایر زبان های برنامه نویسی است.

 

نکته اصلی این است که وضعیت پیرامون پایتون در آینده تغییر نخواهد آموزش پايتون براي كودكان کرد. با یادگیری پایتون ، می توانید مهارت هایی را کسب کنید که می توانید در بزرگسالی از آنها استفاده کنید. همچنین می توانید محتوای رزومه خود را در حین جستجوی آموزش پايتون براي كودكان شغل افزایش دهید.

 

6 پایتون محبوب است

به جرات می توان گفت که پایتون یکی از پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی است. بنابراین ، بسیاری از دوره های عالی برای "پایتون برای کودکان" به صورت آنلاین و آفلاین وجود دارد.

شما همچنین آموزش پايتون براي كودكان به کتاب های الکترونیکی و منابع آنلاین مانند آموزش ها و نسخه های نمایشی دسترسی دارید که یادگیری را آسان تر می کند.

 

علاوه بر این ، افراد و معلمان زیادی در سراسر جهان وجود دارند که در حال حاضر در حال برنامه نویسی پایتون هستند. آنها اغلب مشکلات یکدیگر را حل می کنند و دیدگاه های ارزشمندی را در رسانه های آموزش پايتون براي بچه ها اجتماعی و انجمن های پرسش و پاسخ به اشتراک می گذارند. کودکان می توانند از آنها برای پاسخ به سوالات و کسب اطلاعات بیشتر در مورد زبان استفاده کنند.



:: بازدید از این مطلب : 814
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

و با آنها محیط هایی را ایجاد می کنند که در آن شخصیت ها با ویژگی های خاص خود با رفتارهای قابل برنامه ریزی حرکت می کنند. . مالک شدن  ممکن است قوانین متفاوتی برای آموزش پايتون براي كودكان هر بازی جدید تعریف شود

در حالی که از طریق "کاشی ها" می توانید رویدادهایی را که از موقعیت ها ، اقدامات و اشیاء واقعی الهام گرفته شده اند ، مطابق آنچه برنامه نویس تعیین کرده است ، تنظیم کنید. مورد دوم می تواند به منابع یادگیری آنلاین ، فیلم های آموزشی و مجموعه ای غنی از نکات و ترفندها اشاره کند.

 

ممکن است قوانین متفاوتی برای هر بازی جدید تعریف شود در حالی که از طریق "کاشی ها" می توانید رویدادهایی را الهام بگیرید که از موقعیت ها ، اقدامات و اشیاء واقعی الهام گرفته شده اند و طبق آنچه برنامه نویس تعیین کرده است خود را نشان می دهند.

مورد دوم آموزش پايتون براي كودكان می تواند به منابع یادگیری آنلاین ، فیلم های آموزشی و مجموعه ای غنی از نکات و ترفندها اشاره کند.

پلتفرم Blockly بخشی از برنامه آموزشی آنلاین Code with Google است و از طریق یک مرورگر وب قابل دسترسی است. این پروژه بر اساس کتابخانه ای با همین نام است که به شما امکان می دهد یک برنامه تلفن همراه یا وب سایت را با ویرایشگر کد بصری ادغام کنید.

 با استفاده از عناصر گرافیکی به نام "بلوک" که نمای گرافیکی مفاهیم اصلی کدگذاری مانند متغیرها ، چرخه ها و عبارات منطقی را ارائه می دهند.

رویکردی از این دست امکان استفاده ایرانیان سایبر فوری آموزش پايتون براي كودكان از اصول برنامه نویسی را بدون آماده سازی نظری در مورد ساختارهای نحوی می دهد.

 

رابط Blockly

یکی از مزایای اصلی Blockly این است که بلوک های ایجاد شده را می توان به زبان های مختلف برای وب و نه تنها مانند PHP ، Python ، JavaScript ، Dart و Lua صادر کرد.

 

در مورد نسخه ای که به آموزش کودکان اختصاص داده شده است ، Blockly از طریق برنامه "Blockly Games" ارائه می شود که به مجموعه ای از بازیهای ویدیویی آموزش پايتون براي كودكان آموزشی کوچک تقسیم می شود که برای آموزش برنامه نویسی طراحی شده اند.

 همه مثالهای موجود برای کودکانی طراحی شده است که هیچ تجربه قبلی در زمینه کد نویسی ندارند اما آنها را برای زبانهایی که به طور سنتی بر اساس رویکرد متنی آماده می شوند ، آماده کرده اند.

 

خراش

Scratch یک پلت فرم برنامه نویسی آنلاین است که به شما امکان آموزش پايتون مخصوص كودكان می دهد داستانهای تعاملی ، بازی های ویدئویی یا انیمیشن هایی ایجاد کنید که می توانید با سایر اعضای جامعه که حول آن می چرخد ​​به اشتراک بگذارید.



:: بازدید از این مطلب : 799
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

بنابراین ، کودکان با استفاده از ابزارهای منطق محاسباتی حرکت را یاد می گیرند شخصیت های روی صفحه ، برای انجام اقدامات پیچیده تر و بیشتر برای زنده کردن آموزش پايتون براي كودكان برنامه های واقعی.

 

بنابراین اجازه دهید برخی از ابزارهای آسان دسترسی را که می توانند آموزش و یادگیری برنامه نویسی را برای کودکان آسان تر کنند ، به تفصیل تحلیل کنیم.

 

زمین بازی Swift از اپل

Swift Playgrounds یک برنامه اپل برای تبلت iPad است که برنامه نویسی را با زبان Swift ، راه حل مرجع برای اکوسیستم iOS ، در حالت تعاملی آموزش می دهد. برای استفاده آموزش پايتون براي كودكان از آن ، مهارت های اولیه کامپیوتر لازم نیست و بنابراین برای همه ، از جمله کودکان مناسب است.

 

رابط Swift Playground

برنامه یادگیری بر اساس ایرانیان سایبر "چالش ها" سازماندهی شد ، با غلبه بر آن می توانید سطح خود را بالا ببرید و به پیشرفته ترین زمین های بازی بروید ، مجموعه ای از درس ها از "اصول اولیه" توسط Swift در دسترس است که به صورت بازی که از طریق آن اصول اولیه کد را یاد بگیرید که با آن می توانید یک شخصیت مجازی را در محیط سه بعدی حرکت آموزش پايتون براي كودكان دهید.

 

از جمله مزایای Swift Playgrounds این است که می توانید اسرار برنامه نویسی را کشف کنید که به شما امکان می دهد ربات ها و هواپیماهای بدون سرنشین رانندگی کنید و همچنین از طریق فناوری های IoT (اینترنت اشیا) با اشیاء متصل ارتباط برقرار کنید.

 

آزمایشگاه بازی کدو

Kodu Game Lab یک آموزش پايتون براي كودكان محیط توسعه برای توسعه بازی های ویدئویی سه بعدی است که به طور خاص برای آموزش اصول برنامه نویسی به کودکان طراحی شده است.

در ابتدا ، با کنسول بازی ویدئویی Xbox 360 و C # به عنوان یک پلتفرم مرجع به عنوان یک زبان ایجاد شد ، این ویژگی باعث توسعه راه حل های مبتنی بر استفاده آموزش پايتون براي كودكان از کنترل کننده ها شد ، در حالی که با انتقال به رایانه ، دامنه آن به ماوس و صفحه کلید

 

در سطح عملی ، برنامه نویسی با Kodu Game Lab یک رویکرد آموزش پايتون براي بچه ها بصری دارد و بر اساس "کاشی" بیان می شود ، یعنی کاشی هایی که به عنوان بلوک های کوچکی از کد عمل می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 718
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مرداد 1400 | نظرات ()