نوشته شده توسط : مهراب مدیری

یک بستر تا حدودی ناشناخته در زمینه آموزشی ، اما با تجربه زیادی در حرفه ای ترین بخشهای برنامه نویسی. Treehouse به دنیای آنلاین روی می آورد تا به ما بیاموزد تا از طریق دوره های مختلفی که به طور مداوم به روز می شوند و همچنین با کتابخانه کاملی از فیلم ها برنامه نویسی کنیم که هر عنصر برنامه نویسی را گام به گام توضیح می دهد. آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان این شامل راهنماهایی برای یادگیری نحوه ایجاد و طراحی یک صفحه وب ، یادگیری زبانهای عمومی یا عمومی برای برنامه ریزی برنامه های خود برای تلفن همراه و رایانه لوحی است. این یک سرویس اشتراک ماهانه است اما یک هفته رایگان ارائه می دهد بنابراین می توانید آن را کاملاً آزمایش کنید.

 

کدبرایت

Coderbyte بستری برای یادگیری زبان های مختلف برنامه نویسی (جاوا اسکریپت ، پایتون ، روبی و دیگران) است و علاوه بر این ، شامل چالش های برنامه نویسی و متنوع ترین است. آنها نه تنها به دنبال یادگیری برنامه ریزی به روشی سرگرم کننده (که از "چالش ها" چنین چیزی را دوست ندارد) ، بلکه همچنین برای رسیدگی به سایر مسائل فنی و همچنین سایر کنجکاوی ها هستند. برای تقویت مفاهیم یا یادگیری زبانهای جدید ایده آل است.

 

Codecademy

Codecademy برای یادگیری برنامه نویسی

این یکی از پلتفرم های عالی است ، Codecademy به شما امکان می دهد برنامه ریزی تعاملی را بیاموزید. این یک سری مشکلات را پیشنهاد می کند که ما باید از طریق برنامه نویسی ، نوشتن کد مستقیم در مرورگر ، آنها را حل کنیم. این وب سایت خواهد بود که تأیید می کند خوب است ، یا اگر چیزی وجود دارد که ما باید قبل از ادامه آن را اصلاح کنیم. آنها زبان های خاصی (PHP ، Python ، Ruby) یا بسته هایی با چندین زبان مرتبط به هم ارائه می دهند.

Code.org

آموزش Minecraft - Code.org

اگر می خواهید شروع کنید ، Code.org باید یکی از اولین مکانهای بازدید باشد. آموزشهایی برای شروع برنامه نویسی که توسط این سازمان غیر انتفاعی تبلیغ می شود - و با موفقیت و تحرک فراوان ، مثلاً با "ساعت کد". از اولین گام ها در دنیای برنامه نویسی با آموزش های هدایت شده و بسیار ساده ، تا اولین ساخت و سازها ایرانیان سایبر و جزئیات که تا حدودی پیچیده تر هستند و مطالب زیادی هم برای والدین و معلمان و هم برای بچه های کوچکتر از سن وجود دارد. هفت

 

 

Scratch 

برای یادگیری رمزگذاری خراش دهید

Scratch احتمالاً بهترین ابزار شناخته شده از همه مواردی است که ما در اینجا به آن اشاره می کنیم و تأثیر آن بر دنیای آموزشی بسیار چشمگیر است. آموزش اصولی کد نویسی وب سایت آن نه یک آموزش یا راهنما برای دنبال کردن گام به گام بلکه یک برنامه کامل است که امکانات آن تقریباً بی پایان است. به نفع آن جامعه عظیمی است که پیشنهاد محتوا و همچنین کمک رسمی با منابع برای انواع مختلف را می دهد. اگر حتی مطالب بیشتری می خواهید ، جمعه ها پروژه های Scratch ما را امتحان کنید ، جایی که ما ایده ها و پیشنهادات مختلفی را برای استفاده از این نرم افزار ترکیب می کنیم.

 

https://www.educaciontrespuntocero.com/recursos/programacion/herramientas-online-aprender-programar/

 


:: برچسب‌ها: برنامه نویسی , کودکان ونوجوانان ,
:: بازدید از این مطلب : 1076
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان: نکات عالی و ابزارهای رایگان

یادگیری کدنویسی امروز از همیشه آسان تر است! در اینجا تعدادی از ابزارهای آنلاین را آورده ایم آموزش برنامه نویسی نوجوانان که برای آموزش نحوه کدگذاری به روشی سرگرم کننده به کودکان طراحی شده اند. این ابزار برای تمرین در خانه کاملاً رایگان است! خوش بگذره!

 

MIT APP INVENTOR

MIT App Inventor (همانطور که از نامش پیداست) توسط MIT (موسسه فناوری ماساچوست) ساخته شده است. این امکان را برای کودکان فراهم می کند تا با استفاده از زبان برنامه نویسی مبتنی بر بلوک ، برنامه های خود را بسازند. این پیشنهاد کاملاً رایگان است و افراد مبتدی می توانند به بسیاری از دستورالعمل ها برای شروع کار دسترسی پیدا کنند (همه این موارد فقط به زبان انگلیسی موجود است). با کمک یکی از دستورالعمل ها ، به عنوان مثال می توانید یک برنامه ساده بسازید که به محض کلیک بر روی زنبور عسل ، یک وزوز را پخش می کند. بنابراین شما بدون اینکه کاملاً تحت فشار باشید قدم به قدم با برنامه ها آشنا می شوید. با این وجود پس از ورود به سیستم ، ابتدا کمی خسته می شوید زیرا به جای دریافت مطالب مبتدی ، مستقیماً به صفحه پروژه می آیید. برای این کار باید به "راهنما" در منوی بالا بروید و سپس به "مشاهده یک فیلم آموزشی مبتدی برای شروع" بروید. اینجا به کنار می رود.

 

CODE.ORG

Code.org به ویژه با "ساعت کد" شناخته می شود. کودکان می توانند آموزش های یک ساعته را انجام دهند که اصول برنامه نویسی را بدون هیچ گونه ثبت نامی به آنها می آموزد. "ساعت کد" بسیار متنوع است و معمولاً برای کودکان بسیار سرگرم کننده است. به عنوان مثال با استفاده از StarWars ، Anna و Elsa ، Minecraft یا Snoopy ، کودکان می توانند در طی یک ساعت احساس خوبی از برنامه سازی داشته باشند. اما Code.org چیزهای بیشتری برای ارائه دارد. این برنامه می تواند به همه کودکان امکان دسترسی به برنامه نویسی را بدهد و بنابراین به ویژه در مدارس و سازمان ها یک برنامه درسی برای ادغام برنامه نویسی در زندگی روزمره مدرسه ارائه می دهد. برای صفحه "ساعت کد" در آلمان کلیک کنید.

 

CODEACADEMY

حتی اگر CodeAcademy مطمئناً موردی برای کودکان بزرگتر / بزرگسالان باشد ، ایرانیان سایبر کودکان کم سن و سالی که علاقه مند به کسب بهتر زبان برنامه نویسی خاص هستند نیز می توانند به CodeAcademy بازگردند. شما باید در سیستم عامل ثبت نام کنید و سپس به دوره های مختلف در زبانهای برنامه نویسی معمول مانند HTML & CSS ، Python ، JavaScript ، Java ، SQL و غیره دسترسی رایگان داشته باشید. متأسفانه ، CodeAcademy فقط به زبان انگلیسی است. اینجا شما به کنار می آیید.

 

KHAN ACADEMY

سایت عالی دیگر ، آکادمی خان است. در اینجا نیز می توانید برنامه نویسی را به صورت رایگان یاد بگیرید. اما برای دسترسی به دوره ها ابتدا باید به صورت رایگان ثبت نام کنید. این دوره ها شامل توضیحات بسیار خوبی هستند و سپس آنچه را که برای خود آموخته اید امتحان می کنید. زبان های برنامه نویسی ارائه شده ، از جمله دیگر ، HTML ، CSS ، JavaScript و SQL است. KhanAcademy فقط در مورد یادگیری برنامه نویسی به صورت رایگان نیست ، بلکه این سایت پیشنهادهای رایگان زیادی را برای دانش آموزان ارائه می دهد ، به عنوان مثال برای یادگیری ریاضیات یا علوم این راه رسیدن به این سایت عالی است.

 

https://www.tech4girls.de/programmieren-fuer-kinder

 


:: برچسب‌ها: برنامه نویسی , کودکان ونوجوانان ,
:: بازدید از این مطلب : 1028
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

ما 14 زبان برنامه نویسی محبوب را مرور خواهیم کرد  برنامه نویسی چیست؟ چه کاربردی دارد؟ و خواهیم دید که برای چه مواردی استفاده شده است. تا وقتی که خواندن این مقاله به پایان رسید ، ایده بهتری در مورد اینکه برای رسیدن به اهداف کدگذاری خود باید به چه زبانی یاد بگیرید ، خواهید یافت.

به طور خلاصه ، این چیزی است که در این پست پیدا خواهیم کرد:

 

چه زبان های برنامه نویسی وجود دارد؟ هر زبان برنامه نویسی برای چه کاری مناسب است؟ برنامه نویسی چیست؟ چه کاربردی دارد؟ کدام زبان برنامه نویسی را یاد بگیریم؟ بهترین زبان برنامه نویسی برای مبتدیان چیست؟

بنابراین ، حتی اگر فقط به یادگیری برنامه نویسی فکر می کنید ، در جای مناسب قرار دارید. راهنمای کدنویسی رایگان من برای مبتدیان را ببینید تا با اصول اولیه شروع به کار کنید ، در مورد کدگذاری چیست و نحوه کار در اینترنت اطلاعات کسب کنید.

 

خوب ، بیایید شروع کنیم! 

مادربزرگ بزرگ و زبان بین المللی از همه زبان های برنامه نویسی ، C برای اولین بار در برنامه نویسی چیست؟ چه کاربردی دارد؟ سال 1972 منتشر شد - که این بزرگ 45 سال پیش است!

در طول دهه های گذشته ، این زبان به یکی از پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی تبدیل شده است. به عنوان مثال برای ایجاد انواع برنامه ها برای رایانه ها مانند سیستم عامل استفاده می شود.

اگر علاقه مند به یادگیری زبان C هستید ، بگذارید این را به شما بگویم: قدم زدن در پارک نخواهد بود.

C یک نحو کمی رمزگذاری دارد ، بنابراین آشنایی با آن مدتی طول می کشد. اما همین که از آن عبور کردید برنامه نویسی چیست؟ چه کاربردی دارد؟ ، یادگیری زبان کاملاً ساده تلقی می شود.

همچنین ، آنچه در یادگیری زبان C جالب است این است که وقتی بر آن تسلط دارید iranian cyebr ، شروع به یادگیری زبان دیگر بسیار آسان تر است.

از آنجا که C برای همیشه وجود داشته است ، بر برخی از زبانهای برنامه نویسی دیگر برنامه نویسی چیست؟ چه کاربردی دارد؟نیز تأثیر زیادی دارد. به عنوان مثال می توانید بیت ها و قطعات آشنا را در C # و C ++ ، Java ، JavaScript ، PHP و Python پیدا کنید.

آیا باید C یاد بگیرم؟

C محبوب ترین یا مرسوم ترین زبان برنامه نویسی موجود نیست. اما این بازیکن در این زمینه با سابقه طولانی تر نسبت به بسیاری از زبان های برنامه نویسی که هنوز هم استفاده می شود ، یک بازیکن خوب است.

یادگیری C به شما نمای خوبی از سیر تحول برنامه نویسی در طول 40 سال گذشته می دهد. تعداد زیادی از توسعه دهندگان را پیدا خواهید کرد که حتی قبل از ایجاد اینترنت از C استفاده می کردند 

یک نقطه ضعف مهم C این است که یادگیری آن برای مبتدیان تا حدودی  برنامه نویسی چیست؟ چه کاربردی دارد؟ دشوار است.

بنابراین ، اگر به دنبال بهترین زبان برنامه نویسی برای یادگیری هستید ، من پیشنهاد می کنم با یک زبان سطح بالا مانند Python بروید. "خواندن" زبانهای برنامه نویسی سطح بالا آسان تر است. این بدان معناست که شما می توانید به جای صرف وقت زیاد برای درک نحوه کار یک زبان برنامه نویسی ، روی یادگیری اصول برنامه نویسی متمرکز شوید.

در اصل توسط مایکروسافت برای اجرا بر روی فریم ورک NET آنها ساخته شده است ، C # (تلفظ C-sharp) بر اساس C و C ++ است 

C # در ابتدا برای یادگیری و استفاده آسان طراحی شده است. بدیهی است برنامه نویسی چیست؟ چه کاربردی دارد؟ که برای شروع آن را به زبانی ساده تبدیل می کند.

C # یک زبان سطح بالا ، به این معنی که کمی شبیه انگلیسی خوانده می شود. علاوه بر این ، برنامه نویسی چیست؟ چه کاربردی دارد؟ بسیاری از کارهای پیچیده مورد نیاز برای اطمینان از اینکه کامپیوتر قادر به برخورد با کد شما است را خلاصه می کند - به عنوان مثال برخلاف C ++.



:: بازدید از این مطلب : 879
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

مزایای یادگیری جاوا به عنوان اولین زبان آموزش برنامه نویسی صفر تا صد شما چیست؟ آیا جاوا در مدت 14 هفته خیلی سخت است؟ هنگام شروع کار با فناوری و انتخاب بوت کمپ رمزگذاری ، دشوار است که بدانید روی کدام زبان تمرکز کنید. دیوید وینتریچ ، بنیانگذار Tech Elevator ، جاوا را در bootcamp رمزگذاری خود در اوهایو آموزش برنامه نویسی صفر تا صد می دهد و معتقد است که این زبان اولین زبان عالی برای یادگیری مبتدیان است. دیوید ریشه های جاوا ، مزایا (و معایب!) جاوا را که شرکت ها با استفاده از جاوا نرم افزار می سازند و تقاضای توسعه دهندگان جاوا را توضیح می دهد. به علاوه نکاتی درباره نحوه شروع یادگیری آموزش برنامه نویسی صفر تا صد دریافت کنید!

 

جاوا چیست؟

جاوا یک زبان برنامه نویسی عمومی است  آموزش برنامه نویسی صفر تا صد، دقیقاً مانند پایتون یا جاوا اسکریپت.

این زبان به طور خاص یک زبان برنامه نویسی شی گرا است ، بنابراین شباهت هایی به C ++ ، C # دارد.

جاوا همچنین یک پلت فرم است ، به این معنی که کد جاوا می تواند بر روی آموزش برنامه نویسی صفر تا صد هر دستگاهی که دارای ماشین مجازی جاوا (JVM) است ، اجرا شود. در اصل این دو مورد قابل تعویض بودند و تنها چیزی که با JVM اجرا می شد جاوا بود. اما از آن زمان ، تعدادی زبان نوشته شده است که می توانند بر روی پلت آموزش برنامه نویسی صفر تا صد فرم جاوا اجرا شوند ، زبانهایی مانند Scala ، Groovy ، اجرای Ruby به نام jRuby و پیاده سازی Python به نام Jython.

 

منشا جاوا چیست؟

 

جاوا توسط تیمی در Sun Microsystems ایجاد شد ، در سال 1995 منتشر شد و متعاقبا توسط اوراکل خریداری شد.

 

هدف اصلی سازندگان جاوا ، ایجاد زبانی بود که بتواند از طریق وسایل مصرفی قابل استفاده باشد - بنابراین طراحان در حال فکر کردن برای جهانی بودند که در آن کدی روی یخچال یا توستر شما اجرا می شد - چیزی که اکنون اینترنت چیزها می نامیم. ما اخیراً شروع به ایجاد آموزش برنامه نویسی صفر تا صد دستگاههایی کرده ایم که از چنین زبانی بهره مند می شوند ، بنابراین در اواسط دهه 1990 ، آنها بسیار جلوتر از زمان خود بودند. اما این هدف بسیاری از معماری جاوا را به پیش برد. یکی از مهمترین نقاط فروش آن "نوشتن یکبار ، آموزش برنامه نویسی صفر تا صد اجرا در هر مکان" بود ، بنابراین به عبارت دیگر می توانید یک قطعه کد بنویسید ، سپس برای اجرا در هر دستگاهی قابل تنظیم است.

 

از قضا ، جاوا به همین دلیل محبوبیتی کسب نکرد. در عوض ، سازندگان آن توانستند از چیز دیگری که در اواسط دهه 1990 ظاهر شد آموزش برنامه نویسی صفر تا صد استفاده کنند: شبکه جهانی وب. جاوا دارای یک ویژگی بود که در آن می توانستید چیزهایی بنام applet ، برنامه های کوچکی که می توانند در داخل یک مرورگر وب اجرا شوند ، بنویسید و با محبوبیت بیشتر وب ، جاوا بر آن موج سوار شد و بسیار موفق و محبوب شد. بنابراین بسیاری از برنامه های وب به زبان جاوا نوشته شده اند ، حتی اگر این چیزی نبوده است که سازندگان برای اولین بار در درک این زبان داشته اند.

 

سازندگان جاوا به شدت تحت تأثیر زبان های برنامه نویسی موجود مانند C و C ++ قرار گرفته اند که جاوا آموزش برنامه نویسی صفر تا صد با آنها شباهت های نحوی زیادی دارد. آنها از این زبانها به عنوان نمونه ای از چگونگی انجام ندادن کارها استفاده کردند ، بنابراین ویژگیهای خاصی

 

 

 

http://titusulct15826.onesmablog.com/--38255202

http://archerxoew26926.ampblogs.com/--36262574

http://elliottycfg95172.bloguetechno.com/--34832142

http://remingtonrrqp27283.pages10.com/--36728672

http://angelobtka47158.blogolize.com/--39048938

http://gunneromie71727.shotblogs.com/-14680622

http://juliusqtvw50617.tribunablog.com/-14886236

http://messiahwndu25825.suomiblog.com/-16002816

http://chancexyxy50616.blogminds.com/-12815890

http://landennpqp38495.pointblog.net/--38701206

http://deantuvv40617.full-design.com/--42429375

http://marcoasiy37047.thezenweb.com/--36993434

http://connertuww40505.tinyblogging.com/--41255645

http://dantebtjz37148.ampedpages.com/--28843635

http://israelvzbd73951.blog5.net/41894740/

http://elliotthzqh70471.diowebhost.com/55180732/

http://cashhlno28405.affiliatblogger.com/51492365/

http://connerssqt39495.fitnell.com/40559391/

http://hectormonl05050.dbblog.net/31472551/

http://eduardodgij06283.ezblogz.com/31544679/

http://collinwvuu39495.designertoblog.com/31126111/

http://emilianobeee83950.blogs-service.com/31238009/

http://damienkctj81482.mpeblog.com/24506428/

http://miloarhy37047.bluxeblog.com/31792067/

http://riverhiff72838.articlesblogger.com/24292135/

http://titusosrp27283.blogerus.com/24387182/

http://dantepppo17273.arwebo.com/24253623/

http://daltonbfhj05173.blogocial.com/--34199954

http://arthurqrqq27384.bloggin-ads.com/24397245/

http://israelgxne59269.blogpostie.com/24400053/

http://judahhzqg60370.blogprodesign.com/24221780/

http://felixzyuv40628.blogdigy.com/-14838771

http://simonstsr27383.mybjjblog.com/-15393845

http://andydggf83940.uzblog.net/-15301727

http://spencerwwvx72838.tblogz.com/-15404276

http://waylonjlop28406.canariblogs.com/-16399929

http://rylanqpom06161.qowap.com/59527462/

http://troyphyo93603.blog2learn.com/47941480/

http://marcolnmk05162.jiliblog.com/59084778/

http://devinaayx40505.getblogs.net/31353436/

http://emilianobbaw50617.dsiblogger.com/31617609/

http://emilianobccd84951.ka-blogs.com/54173299/

http://johnnyxoev25926.blogofoto.com/31441150/

http://augustacef84061.acidblog.net/31488166/

http://spenceriarh60371.fireblogz.com/31145914/

http://spenceriige72838.aioblogs.com/54236118/

http://elliotaska47148.xzblogs.com/42444790/

http://milovxwv49494.free-blogz.com/47608862/

http://jasperuusn06150.collectblogs.com/46544574/

http://cesargfec72728.widblog.com/54783310/

http://felixfggf83849.isblog.net/-18053260

http://lukasvyzz51628.blogdon.net/-17236258

http://jasperctka47148.blogkoo.com/-20004691

http://gunnerutsr28383.amoblog.com/-22486970

http://andyfijl17284.alltdesign.com/-21023169

http://waylonfhht73839.total-blog.com/-25902603

http://finnvsoj93838.ambien-blog.com/5700775/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://rafaelmpqr28495.blog-a-story.com/5680088/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://cashgiih84940.atualblog.com/5644539/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://johnathanjllj06162.blog-gold.com/5737622/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://judahizrh60371.blogacep.com/5330889/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://devinldtj71581.bloggerbags.com/5447733/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://ricardobddd73940.blogadvize.com/5751907/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://josuenorr38405.bloggosite.com/5785880/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://edwinvmdt15825.bloggerswise.com/5677753/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://knoxhjlm06284.blogoscience.com/5665587/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://riverumdu15926.blogrelation.com/5696103/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://dominickzrhy36037.blogproducer.com/5803503/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://collindvlc58259.blogrenanda.com/5776804/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://stephencfef84051.blogsidea.com/5789388/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://shanesjaq04714.blogthisbiz.com/5594626/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://finnsvwx51728.blue-blogs.com/5671745/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://andretkbr04814.csublogs.com/5514840/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://tysonhgcx48383.dailyhitblog.com/5660401/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://ricardozcef84062.is-blog.com/5794771/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://damienkcsi71481.develop-blog.com/5763184/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://jaredxphx36037.livebloggs.com/5809162/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://israelsrrz61627.loginblogin.com/5726477/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://elliotsuxy62839.mdkblog.com/5494347/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://lanejkjh84949.mybuzzblog.com/5460006/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://deantutr27284.newbigblog.com/5559881/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://augustvvus38383.thenerdsblog.com/5388007/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://mariophyp93603.theobloggers.com/5791809/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://tysonskbs14815.topbloghub.com/5782284/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://daltonqsrs28383.ttblogs.com/5511441/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://mylesstts39495.vblogetin.com/5404918/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://landenhfcy50494.win-blog.com/5835551/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://mylesuxab73840.worldblogged.com/5575078/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://rowanxxvy75161.digiblogbox.com/26400329/

http://garrettuvwx51627.yomoblog.com/6000542/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://josuedfij06273.jaiblogs.com/26647459/

http://stephendffe84950.blogstival.com/24199182/

http://edgarmnno27394.designi1.com/23712565/

http://tysonriyo03704.imblogs.net/50301450/

http://miloctkb48159.educationalimpactblog.com/24020352/

http://jeffreysjar04715.ivasdesign.com/24036868/

http://franciscotcba61616.link4blogs.com/24139166/

http://stephenybee84062.blogzag.com/45373169/

http://donovanumct15825.look4blog.com/40182586/

http://jeffreyfhih95061.mybloglicious.com/23844946/

http://eduardoegfd72738.post-blogs.com/24001081/

https://deanttsq28383.blognody.com/4225460/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://lanenqtu40628.rimmablog.com/4218969/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://edwinknpq39506.jts-blog.com/4200426/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://deanwaij05161.review-blogger.com/23819054/

https://fernandocdcb61727.bloggazza.com/4216558/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://manuelddca51616.blogaritma.com/4199808/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://archernpqr28405.blogsumer.com/4208957/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://troygijj05172.bcbloggers.com/4192821/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://deanbfhi94951.blogcudinti.com/4208441/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://franciscosttt38494.iyublog.com/4198022/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://tituskmoo28395.blogdiloz.com/4198962/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://franciscogxof69360.verybigblog.com/4182124/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://trentonypgx36937.activosblog.com/4193554/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://shaneknoo27384.p2blogs.com/4175570/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://elliotqkcs14815.bloggactivo.com/4191026/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://lorenzofwnd59259.shoutmyblog.com/4180032/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://johnnyxofv26936.theblogfairy.com/4193377/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://israelinno17384.oblogation.com/4187850/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://mylestuvu49495.vidublog.com/4196714/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://sergiopsuw40628.gynoblog.com/4182298/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://jaidenizrg60370.angelinsblog.com/4169565/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://fernandodggh95062.humor-blog.com/4188865/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://juliusariz37147.thekatyblog.com/4174818/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://stephenmduk81582.blogspothub.com/4186053/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://elliotuxzy61627.idblogmaker.com/4180495/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://johnathannljg83838.blogdemls.com/4194102/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://israelvyzb73950.ageeksblog.com/4174151/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://cesarllou49495.blogunteer.com/4169081/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://damienogxn92603.laowaiblog.com/4182304/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://trentonzrhz37148.therainblog.com/4167802/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://beauvvus38494.ltfblog.com/4195674/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://archermnnm17272.life3dblog.com/4170112/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://archerruwy62849.blogmazing.com/4179020/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://edgarkkkj95051.bloggadores.com/4195667/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://sergioqsuu40617.blogars.com/4161234/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://deancuka48158.thechapblog.com/4182069/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://waylonyyxw40506.blogsvirals.com/4181146/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://trevorigbw38261.glifeblog.com/4179303/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://simonuwzb73950.losblogos.com/4166943/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://emilianolctj71582.estate-blog.com/4178232/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://keeganhypf69370.blogdomago.com/4193801/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://jaredjjih83940.bloguerosa.com/4179564/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://charliedvmc58159.prublogger.com/4175420/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://zionzyyv49505.daneblogger.com/4181120/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://edgarkkki94940.goabroadblog.com/4183952/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://jeffreybegi95173.blogozz.com/4177970/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://alexisyphx36037.bloggazzo.com/4183474/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://charlietwzb62840.ssnblog.com/4161248/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://raymondofxn92693.activablog.com/4182740/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://arthurzriy36047.aboutyoublog.com/4789147/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://simonyxwu39494.blog2news.com/4974955/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://alexislljh84949.blog4youth.com/4707501/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://fernandomduk81582.blog5star.com/5021901/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://hectorpsss39405.blogdun.com/4999566/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://donovanjkjh84949.bloggactif.com/5571254/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://landenilnp28395.blogginaway.com/5020964/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://emilianoegij95062.popup-blog.com/4165967/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://shanecdcb61727.blogolenta.com/5394464/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://andressvxa73849.blogripley.com/5056945/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://lanexofv26936.blogsuperapp.com/4926109/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://holdenxogw26936.dgbloggers.com/4776620/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://caidenjnop28406.dreamyblogs.com/4799575/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://johnnyprst39494.frewwebs.com/4984875/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://mariodaxw41738.howeweb.com/4918925/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://sergiozriy36047.idblogz.com/4717470/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://beaupmie72605.izrablog.com/2317726/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://gregoryctkb47148.luwebs.com/5068439/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://damienhkmn17394.kylieblog.com/4763289/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://kylerllkk94050.slypage.com/5300054/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://daltonariz37047.webbuzzfeed.com/4943772/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://troykmoq39406.webdesign96.com/4864582/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://kameronriaq03704.59bloggers.com/4894148/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://messiahvmct15825.bligblogging.com/5216726/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://jeffreypgxo92603.thelateblog.com/5097844/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://beaudvmc58259.actoblog.com/5092566/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://troynoon16172.blog-mall.com/5144973/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://augustyxvq28383.blogofchange.com/5240171/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://stephenmeul82592.spintheblog.com/5360553/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://johnnypqrs26172.dailyblogzz.com/5202184/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://danteoqsu40627.blogvivi.com/5504643/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://spencerbdef83950.bloginder.com/5727038/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://jaidenzcef84062.blogdal.com/5723927/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://marcoqtvx51728.newsbloger.com/5840339/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://jeffreycfgh95172.get-blogging.com/6103961/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://alexisyofv25926.targetblogs.com/6208016/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://manuelhihg83949.bleepblogs.com/6375220/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://beaufwne59259.activoblog.com/3712290/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://cesarrjar04714.blogoxo.com/3710767/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://knoxlopp28383.elbloglibre.com/3710111/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://connerxabc73849.blog-ezine.com/3709634/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://codyycde83940.blogscribble.com/3711296/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://martinlduk81582.madmouseblog.com/3712271/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://finnsvww40617.ja-blog.com/3712052/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://beaurnjh83815.blogtov.com/3712785/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://brooksbdfe84950.blazingblog.com/3712411/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://damienjzqh60370.creacionblog.com/3712201/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://lukasaegh95173.blogchaat.com/3709203/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://edgarmppo27395.tusblogos.com/3710741/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://rafaelvneu15925.dm-blog.com/3708787/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://troyoqss38495.weblogco.com/3710011/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://titusfffd72838.blogdeazar.com/3710850/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://hectorhgfd72838.eedblog.com/3710274/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://gregorywxxw49505.ourcodeblog.com/3710141/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://zanderlctj71481.theisblog.com/3709705/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://juliusariz47048.blog2freedom.com/3710922/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://reidfhij06284.qodsblog.com/3711887/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://reidmdul82592.blogpayz.com/3712010/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://rafaelvndu25926.techionblog.com/3709929/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://spencerutsq27272.blogitright.com/3712245/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://cashfikl17284.buyoutblog.com/3711580/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://daltonariz37047.blogunok.com/3711171/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://paxtondfge84950.blog-eye.com/3710468/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://cristianknoo27384.blogdosaga.com/3712301/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://israelxabc73951.blogpixi.com/3712103/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://josueghjj06273.azzablog.com/3712740/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://charliedvlb48158.fare-blog.com/3712543/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://milopsuu40628.anchor-blog.com/3712695/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://waylonkbsi71471.blogsvila.com/3711017/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://israelhyqg60360.wssblogs.com/3713502/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://jaredwnev25926.bloggerchest.com/3713974/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://mariopgxn92693.liberty-blog.com/3710957/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://gunnerwxxx51628.tkzblog.com/3713935/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://trentonrvww50627.like-blogs.com/3711176/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://stephencfhi05273.blogdanica.com/3712436/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://josueumcs15825.ziblogs.com/3712853/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://andersonypgw26037.onzeblog.com/3713849/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://rylanctkb48159.answerblogs.com/3714864/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://archerzqgw36037.wizzardsblog.com/3715937/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://andresonnm16150.sharebyblog.com/3717064/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://remingtonasiy37047.tokka-blog.com/3717849/آموزش-کدگذاری-نوجوانان



:: بازدید از این مطلب : 1290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

اکنون باید به اندازه کافی بدانید که نمی توانید در پروژه ای خود ؟ آموزش برنامه نویسی صفر تا صد پیش بروید. شما از دامنه های اسم حیوان دست اموز دور هستید و اکنون زمان اسکی پایین تپه است. پروژه های شخصی هیجان انگیزترین و مفیدترین روش ها برای یادگیری کد هستند و اکنون باید دقیقاً بدانید (و نه خیلی بیشتر) تا بتوانید برنامه Rails خود را امتحان کنید. پس چیزی درست کن! من یک هیئت کاریابی درست کردم ، دیگران Skillshare ساختند. هارتل از شما خواسته بود که یک کلون توییتر بسازید ، برنامه نویسی صفر تا صد اما می توانید سعی کنید یک کلون از برنامه محبوب دیگری مانند Reddit ایجاد کنید. لازم نیست مفید باشد ، زیرا ایده فقط یادگیری کد است.

این ممکن است سخت باشد ، اما جستجوی گوگل و StackOverflow باید شما را ر از آنچه فکر می کنید دور کند. همچنین می تواند ایده خوبی باشد که به دنبال یک یا دو مشاور شخصی باشید که بتواند شما را از طریق نقاط اجتناب ناپذیر جایی که گیر می کنید راه بیندازد.

مرحله چهارم اختیاری - آموزش دیگری برای ریل

اگر احساس می کنید که در این مرحله تلاش می کنید ، می توانید ایرانیان سایبر از طریق برنامه نویسی صفر تا صد یک آموزش Ruby / Rails دیگر برای یادگیری مجدد برخی از مطالب در زمینه ای متفاوت کار کنید. من "توسعه وب چابک با راه آهن" را دوست دارم. اگر احساس می کنید حالتان خوب است نیازی به این کار نیست.

مرحله پنجم - ارزیابی مجدد کنید

در این مرحله ، شما یک مبتدی معتبر در Ruby on Rails هستید. تبریک می گویم! در این مرحله برنامه نویسی صفر تا صد ، شما احتمالاً می توانید یک کارآموزی یا پست Junior Developer را در یک شرکت فناوری که به سرعت در حال گسترش است ، بدست آورید. برای ~ 200 ساعت کار خیلی بد نیست.

اما مهمتر از همه - در این مرحله ، اکنون باید بتوانید بدانید که برنامه نویسی برای شما برنامه نویسی صفر تا صد مناسب است یا خیر. آیا پروژه شخصی خود را به اتمام رسانده اید؟ جالب بود؟ (باید جالب باشد.) سخت بود؟ (این باید سخت باشد.) اگر از خود لذت بردید و می توانستید هر هفته زمان معینی را برای آن اختصاص دهید ، تبریک می گویم - برنامه نویسی ممکن است برای شما مناسب باشد! اما با خود صادق باشید و فقط به این دلیل که برنامه نویسی پر زرق برنامه نویسی صفر تا صد و برق است آن را مجبور نکنید.

مرحله شش اختیاری - پایتون را بیاموزید

پیش از این ، در مرحله یک ، شما را به پایتون یا روبی نگاه کردم. پایتون تا حدودی برنامه نویسی صفر تا صد در دنیای استارت آپ محبوب است ، البته تقریباً به اندازه Ruby on Rails محبوب نیست. با این حال ، پایتون در دنیای دانشگاهی واقعاً محبوب است. این برنامه از برنامه نویسی آماری پشتیبانی خوبی دارد و دارای بستری برنامه نویسی صفر تا صد به نام Django است که مشابه Rails عمل می کند.

این زبان خوبی است که باید بدانید ، اما گفته می شود ، اگر تنها در ورود به دنیای استارت آپ متمرکز باشید و استفاده خاصی از آن آموزش برنامه نویسی صفر تا صد نداشته باشید ، بسیاری از ما فکر نمی کنیم ارزش سرمایه گذاری را داشته برنامه نویسی صفر تا صد باشد.



:: بازدید از این مطلب : 979
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

مجری تئاتر فیلم راه های کسب درآمد برای نوجوانان

اگر اهل فیلم هستید ، به یک سالن سینما مراجعه کنید. شرکت کنندگان در عملیاتی کردن تئاتر در طول سال سهمی دارند. این شامل دست زدن به بلیط ، نوجوانان سرو غذا و نوشیدنی ، اجرای فیلم و تمیزکاری بعد از نمایش است.

اگر شما آرزو دارید فیلم بسازید مشاغل تئاتر سینما می توانند بینشی ارزشمند در صنعت راه های کسب درآمد برای نوجوانان فیلم فراهم کنند. همچنین با افراد هم سن و سال خود کار خواهید کرد و به عنوان حق امتیاز فیلم های رایگان دریافت خواهید کرد. یک متولی متوسط ​​می تواند انتظار داشته باشد که در هر ساعت 16.84 دلار درآمد کسب کند.

 باریستا

ساختن یک لاته خارق العاده بیشتر از کسب درآمد در دوران نوجوانی است - راه های کسب درآمد برای نوجوانان این یک فرم هنری است. باریستاها مهارت های ارزشمند نوجوانان خدمات به مشتری را هنگام کار در یک محیط تیم محور می آموزند. آنها حتی می توانند خلاقیت خود را هنگام تزئین فنجان های قهوه با شیر کف کنند انعطاف دهند.

 استارباکس با بیش از 200000 کارمند ، بیشترین باریستاهای جهان را استخدام می کند. برای درخواست شغل باید حداقل 16 سال داشته باشید ، مگر اینکه در مونتانا زندگی کنید ، جایی که حداقل سن 14 سالگی است. باریستای متوسط ​​10.57 دلار در ساعت خواهد بود.

 کفگیر بستنی

در تابستان ، فروش بستنی به سرعت افزایش می یابد. کارشناسان تخمین می زنند که بیش راه های کسب درآمد برای نوجوانان از 14000 بستنی فروشی در سراسر کشور با هزاران نوجوانان نقش باز وجود دارد.

 بستنی اسکوپینگ راهی عالی برای یادگیری مهارت های عملی فراهم می کند. می توانید ضمن خدمت به مشتریان راه های کسب درآمد برای نوجوانان و اعضای تیم خود ، در دنیای واقعی کسب و کار و دانش کارآفرینی کسب کنید. در کل تابستان به بستنی با تخفیف (یا حتی رایگان) دسترسی خواهید داشت.

 

http://elliottevmc58259.pages10.com/--36670719

http://edwinvmct15825.ampblogs.com/--36198582

http://angeloprtv50628.blogocial.com/--34134156

http://daltonasiz47048.onesmablog.com/--38186977

http://finnfwne59269.blogolize.com/--38981146

http://sethlckg69370.bloguetechno.com/--34764733

http://shaneqhyp93704.shotblogs.com/-14612992

http://miloprts39506.tribunablog.com/-14818037

http://edwinmnoq28394.blogminds.com/-12749825

http://brooksjarh60370.suomiblog.com/-15933926

http://emilianokbsj71482.pointblog.net/--38632395

http://mylesdvlb58259.full-design.com/--42360743

http://johnnyxpgv26936.thezenweb.com/--36937559

http://tysonrizp04714.tinyblogging.com/--41186361

http://judahvyzy61739.ampedpages.com/--28785406

http://charliedulb48158.blog5.net/41822460/

http://rylanrtvv40616.affiliatblogger.com/51418348/

http://garrettgypf69360.diowebhost.com/55106675/

http://keegannevm92603.fitnell.com/40485465/

http://rivertlcs04815.dbblog.net/31402816/

http://sergioxofv25936.ezblogz.com/31475055/

http://martinnfvm82592.designertoblog.com/31057015/

http://landenvndt15825.blogs-service.com/31168410/

http://marcoxpfv26936.bluxeblog.com/31723178/

http://keeganxzza17283.mpeblog.com/24437823/

http://jaredjlkl08495.articlesblogger.com/24223359/

http://deanbtja37148.arwebo.com/24185014/

http://spencerxaza62839.blogerus.com/24318592/

http://augustfwoe59269.bloggin-ads.com/24328605/

http://andreavqm94826.blogpostie.com/24331787/

http://simoniari70471.blogprodesign.com/24153843/

http://felixneuk82582.blogdigy.com/-14770933

http://waylonbdef84051.mybjjblog.com/-15325965

http://codysvww50516.tblogz.com/-15335846

http://louistkcs14815.uzblog.net/-15233751

http://holdenulct14815.canariblogs.com/-16331707

http://cruzvnfv26049.qowap.com/59453864/

http://hectorsjbr04714.blog2learn.com/47867737/

http://gregoryctkb48158.jiliblog.com/59013156/

http://griffingjkl16283.getblogs.net/31284806/

http://riverumdu25926.dsiblogger.com/31548490/

http://andersonzriy37047.ka-blogs.com/54100371/

http://manuelmduk81582.blogofoto.com/31371645/

http://ziondcbz50515.acidblog.net/31419235/

http://simonhzqg60471.fireblogz.com/31076550/

http://johnnyxgnu52973.aioblogs.com/54163025/

http://jaidenybbc73940.xzblogs.com/42371741/

http://cristianphxo93603.free-blogz.com/47536228/

http://stephenrjaq03714.widblog.com/54710401/

http://israelgxtk81582.collectblogs.com/46471792/

http://stephenlcuk94704.isblog.net/-17984937

http://cristianfggh95062.blogdon.net/-17168040

http://rowanjbtk81593.blogkoo.com/-19936235

http://gunnerhzqf60360.alltdesign.com/-20954722

http://danteculc58259.amoblog.com/-22418328

http://juliuslbqe10875.total-blog.com/-25833402

http://griffinkctj71482.blog-gold.com/5668949/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://holdenwofv25936.ambien-blog.com/5632229/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://felixdfee83950.atualblog.com/5576450/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://juliusoqrs39405.blog-a-story.com/5611895/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://angelouxza62849.blogacep.com/5262374/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://felixmduk82582.blogadvize.com/5683351/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://marioskbt15825.bloggerbags.com/5380108/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://troyyvtp16161.bloggerswise.com/5609173/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://trentonxneu25826.bloggosite.com/5717682/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://louisjlop28406.blogoscience.com/5597022/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://remingtonqssr28495.blogproducer.com/5735050/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://sethzabb72839.blogrelation.com/5627712/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://landenvney37147.blogrenanda.com/5708514/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://mylesbsja47148.blogsidea.com/5719943/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://jaideniari71471.blue-blogs.com/5603282/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://judahjbsi71481.blogthisbiz.com/5526643/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://knoxmmlj94949.csublogs.com/5447525/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://danteariy37047.dailyhitblog.com/5591997/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://elliotpstr39405.develop-blog.com/5694988/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://edwinxofw25936.is-blog.com/5726453/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://judahhzpf60370.livebloggs.com/5740883/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://sergioyqgx26037.loginblogin.com/5658517/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://stephensokf72615.mdkblog.com/5425951/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://louisklnn18395.newbigblog.com/5491884/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://devinjasj71581.mybuzzblog.com/5391595/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://dallasphyo93603.thenerdsblog.com/5320106/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://becketthypf60360.theobloggers.com/5723879/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://griffinhyqg60371.topbloghub.com/5713827/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://kameronkpuy63962.ttblogs.com/5443518/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://lanevmct14815.vblogetin.com/5336990/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://traviskctj71481.win-blog.com/5766483/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://travisbdei83726.worldblogged.com/5507143/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://andyqhyn92693.digiblogbox.com/26332759/

http://dallasphyo93603.jaiblogs.com/26578996/

http://griffiniaqg60370.yomoblog.com/5931987/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://reidmdvl82592.blogzag.com/45301115/

http://zanderlcuk81582.look4blog.com/40110437/

http://jasperrqok06272.imblogs.net/50229665/

http://erickqlga28371.blogstival.com/24131220/

http://felixdghh95061.designi1.com/23645541/

http://elliotruwy62849.educationalimpactblog.com/23952711/

http://mylesewmd58269.ivasdesign.com/23969364/

http://tysonyuql94838.link4blogs.com/24071626/

http://daltonariy37047.post-blogs.com/23933857/

http://andymmnm15050.review-blogger.com/23751528/

https://deanttsq28383.blognody.com/4163920/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://cesarrjar04714.mybloglicious.com/23778305/

https://remingtonzrhx36047.blogsumer.com/4147155/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://andywofw26037.jts-blog.com/4138821/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://manuelmevq04815.bloggazza.com/4155167/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://lanenqtu40628.rimmablog.com/4157632/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://manuelgijj06273.blogaritma.com/4138202/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://rylanzacg83949.shoutmyblog.com/4118496/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://connervsok93838.blogcudinti.com/4146794/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://shaneqiyp93704.bcbloggers.com/4131366/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://beauvvtr27272.iyublog.com/4136746/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://eduardotlct15825.blogdiloz.com/4137410/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://devinmewn93604.activosblog.com/4132082/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://sergiozqkj81582.verybigblog.com/4120782/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://caidenqiyo03704.p2blogs.com/4114175/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://garrettaayx51738.bloggactivo.com/4129534/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://finnhype69360.theblogfairy.com/4132063/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://juliusdwof60471.vidublog.com/4135064/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://paxtonnevl82692.oblogation.com/4126556/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://dallasehij05061.gynoblog.com/4121151/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://zionwtrp14825.laowaiblog.com/4121012/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://eduardorlfz48260.angelinsblog.com/4108362/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://claytonqizp93704.bloggadores.com/4134275/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://ricardolctj81581.humor-blog.com/4127788/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://jaspermjfa50493.thekatyblog.com/4114041/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://landenumcs15815.idblogmaker.com/4119250/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://arthurdbzr04815.blogdemls.com/4132881/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://andycsgu76532.ageeksblog.com/4112866/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://paxtonlctj71482.blogunteer.com/4107847/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://kylerxpgw26037.life3dblog.com/4108921/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://andyrpqn05049.therainblog.com/4106784/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://emilioskbr04814.ltfblog.com/4134561/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://mylessttt49516.blogspothub.com/4124947/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://kylergffc72727.blogmazing.com/4118064/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://manuelvlbp54219.blogars.com/4100500/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://caidenqizp03704.thechapblog.com/4121396/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://travisnfwm92693.blogsvirals.com/4120152/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://andersonculb48259.estate-blog.com/4117345/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://stephenmdul81582.losblogos.com/4106195/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://miloprss39506.prublogger.com/4114646/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://collinstuu49506.blogdomago.com/4132845/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://donovanhikk16273.glifeblog.com/4118481/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://riverpmie62716.bloguerosa.com/4118784/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://cashqizp03704.goabroadblog.com/4123041/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://raymondogxn93693.popup-blog.com/4105203/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://felixpgxo93603.daneblogger.com/4120280/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://franciscowyza64951.blogozz.com/4117208/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://gregoryewnf69370.activablog.com/4122119/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://eduardoktah08529.bloggazzo.com/4122982/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://franciscogypf69370.ssnblog.com/4100508/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://gunnerewnd59269.aboutyoublog.com/4723524/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://caidendffg95162.blog2news.com/4909747/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://keeganizqg60371.blog4youth.com/4642017/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://edwinmooo27394.blog5star.com/4956818/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://reideeda61616.blogdun.com/4933603/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://gregorybwpf60370.bloggactif.com/5505615/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://archerwnev25926.blogginaway.com/4955840/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://trentonxofv26936.blogolenta.com/5329359/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://martintnhz59371.blogripley.com/4991810/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://elliottgyqh70481.blogsuperapp.com/4860186/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://rowanvcdd73940.dgbloggers.com/4711477/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://eduardolctk81582.dreamyblogs.com/4734055/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://griffinwxxx51627.frewwebs.com/4919705/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://augustiarh70371.howeweb.com/4853369/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://trevoriknn16273.idblogz.com/4652454/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://rafaellopp27283.izrablog.com/2254388/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://zandernhas15937.kylieblog.com/4697753/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://landenyrjb59260.luwebs.com/5002862/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://claytonccay50506.slypage.com/5234164/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://riverulct15815.webbuzzfeed.com/4877886/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://andresevmc58269.webdesign96.com/4798344/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://messiahmppq38405.59bloggers.com/4828565/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://beauuvxx52738.bligblogging.com/5150541/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://manueluqle61594.thelateblog.com/5031426/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://codyrsss39506.actoblog.com/5026159/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://erickazxu38494.blog-mall.com/5079127/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://landenaxto05049.blogofchange.com/5174007/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://elliotopqq38405.spintheblog.com/5294594/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://kamerontlbr14714.dailyblogzz.com/5136378/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://zionaccd83950.blogvivi.com/5438171/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://titusrizp03704.bloginder.com/5660740/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://jaspermiea60504.blogdal.com/5657474/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://rylanfxof83726.newsbloger.com/5773844/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://cesarqhyo93703.get-blogging.com/6036693/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://sergiosssp28395.targetblogs.com/6141779/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://ricardoksxa72839.bleepblogs.com/6308582/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://alexistvww51627.activoblog.com/3671381/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://knoxkmnn17283.blogoxo.com/3669525/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://paxtonlcsj71481.elbloglibre.com/3668958/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://landenvnev25926.blog-ezine.com/3668781/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://kylervnev25926.blogscribble.com/3670059/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://eduardobegd84051.madmouseblog.com/3671136/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://paxtonlctj71582.ja-blog.com/3670963/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://jaredwneu25936.blogtov.com/3671420/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://dominickzrjz37148.blazingblog.com/3671172/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://felixsmgb59482.creacionblog.com/3670895/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://beckettizqg60370.digitollblog.com/3668899/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://ricardoogxn92603.tusblogos.com/3669787/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://hectorilmm17283.blogchaat.com/3668369/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://gregoryruut49506.dm-blog.com/3667729/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://rafaelvndu15925.smblogsites.com/3668724/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://cashsngz48260.weblogco.com/3668876/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://waylondedd72727.ourcodeblog.com/3669082/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://spencerjari70471.blogdeazar.com/3669743/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://jaidenuvww50628.eedblog.com/3669202/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://cesarjkkh94838.theisblog.com/3668554/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://rafaeluvwv40506.blog2freedom.com/3669655/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://louishjjj05172.bloggip.com/3669688/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://jaidenwzab73849.qodsblog.com/3670583/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://gregoryvwwx50616.blogpayz.com/3670713/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://rowanefed72838.techionblog.com/3668837/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://jeffreyceed83940.buyoutblog.com/3670401/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://jareduwxl28395.blogitright.com/3671094/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://rylanqrpm05161.blogunok.com/3669949/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://andyqizq03704.blog-eye.com/3669038/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://simonvxyy61728.liberty-blog.com/3669738/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://stephenofwm82693.blogpixi.com/3670843/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://zanderfkor39506.blogdosaga.com/3670982/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://manuelnevm82592.azzablog.com/3671352/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://finneumc48159.snack-blog.com/3672012/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://josueghjj05162.fare-blog.com/3671098/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://kyleredax49483.anchor-blog.com/3671331/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://milozxuq27950.blogsvila.com/3669805/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://trevorbyup15938.wssblogs.com/3672107/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://collinsttt39506.blogdanica.com/3670992/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://holdenkkkl06273.bloggerchest.com/3672623/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://louislllj95051.tkzblog.com/3672390/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://hectoronnk05050.like-blogs.com/3670061/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://tysonyuql94838.onzeblog.com/3671911/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://remingtongoee72726.answerblogs.com/3673361/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://lorenzofikm16172.blog-kids.com/3673521/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://simonvwxx50627.nizarblog.com/3674568/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://josuephyo93703.ziblogs.com/3671242/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://manueldegg94061.sharebyblog.com/3675242/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://cristianqiyp03704.wizzardsblog.com/3674045/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://damienkctk81482.tokka-blog.com/3676072/کسب-درآمد-برای-نوجوانان



:: بازدید از این مطلب : 1130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

چقدر می توانید درآمد کسب کنید؟

یک وبلاگ نویس می تواند در هر سال یا در حدود 20،000،000،000 روپیه ماهانه کسب درامد برای نوجوانان کسب کند. نوجوانانی که تازه کار خود را شروع می کنند ، ممکن است درآمد کمتری داشته باشند. آمیت آگاروال ، وبلاگ نویس برتر هندی ، ماهانه 60 هزار دلار (44.4 روپیه) درآمد دارد.

 آمازون همکاران آنلاین چیه؟

مانند کسب درآمد از طریق بازاریابی وابسته در حین وبلاگ نویسی ، می توانید همین کار را با استفاده ایرانیان سایبر از پیوندهای آمازون و دریافت کسب درامد نوجوانان پورسانت انجام دهید. آمازون همکاران یک بازاریابی وابسته است ..

چقدر می توانید درآمد کسب کنید؟

یک وبلاگ نویس می تواند در هر سال یا حدود 20،000،000،000 روپیه درامد خود را شروع کند. نوجوانانی که تازه کار خود را شروع می کنند ، کسب درامد نوجوانان ممکن است درآمد کمتری داشته باشند. آمیت آگاروال ، وبلاگ نویس برتر هندی ، ماهانه 60 هزار دلار (44.4 روپیه) درآمد دارد.

4. آمازون همکاران آنلاین چیه؟

مانند کسب درآمد از طریق بازاریابی وابسته کسب درامد نوجوانان در حین وبلاگ نویسی ، می توانید همین کار را با استفاده از پیوندهای آمازون و بدست آوردن پورسانت انجام دهید. آمازون همکاران یک برنامه بازاریابی وابسته است که به شما امکان می دهد در هنگام کلیک و خرید محصولات از آمازون ، پیوندهایی را در وب سایت یا وبلاگ کسب درامد نوجوانان خود ایجاد کرده و هزینه مراجعه به آنها را بدست آورید. عضویت رایگان است و استفاده از آن آسان است.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 996
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

این امر نه از نظر جانی کوچک یا جین (با ذهن باز ، ذاتی پرسشگر و علاقه آموزش برنامه نویسی نوجوانان به هر چیزی با صفحه کلید و صفحه نمایش) ترسناک به نظر می رسد بلکه برای والدینی که مهارت رمزگذاری معادل پدربزرگ و مادربزرگ خود دارند - یعنی هیچ کدام.

کدگذاری در واقع فقط دنباله ای از وقایع است. وقتی به ترتیب صحیح قرار بگیریم ، عمل صحیح اتفاق می افتد. وقتی سفارش اشتباه است ، معمولاً هیچ اتفاقی نمی افتد.

برای اهداف این ویژگی ، ما در حال توصیف برخی از محصولات به عنوان "اسباب بازی" یا "بازی" هستیم ، در حالی آموزش برنامه نویسی نوجوانان که در واقع خیلی بیشتر هستند. ما آنها را اینگونه توصیف کرده ایم زیرا در حال جستجوی محصولاتی هستیم که بچه ها می خواهند بازی کنند و با آنها تعامل کنند.

و برای آن دسته از بچه هایی که ممکن است کمی تحلیلی داشته باشند ، STEAM وجود دارد که برای خلاقیت هنری بیشتر ، Arts را به STEM اضافه می کند.

همه مبتنی بر رایانه نیستند و یا حتی نیاز به باتری ندارند.

اگر آنها فکر می کنند که چیزهای آموزشی یک اسباب بازی است ، به جای اینکه فقط این کار را انجام دهند ، بیشتر با آن بازی می کنند. آموزش برنامه نویسی نوجوانان از طریق بازی یکی از بهترین روش های جذب مهارت های جدید و غلبه بر آنچه می تواند در ابتدا چالش های ترغیب کننده آموزشی به نظر برسد ، است. اگر به دنبال چیزی با محوریت کمتر بچه ها هستید ، نگاهی به راهنمای گسترده تر ما برای یادگیری کدگذاری بیندازید. برای حتی بیشتر اسباب بازی های STEM ، محدوده John Lewis را بررسی کنید.


بچه ها عاشق ربات هستند و یافتن یک بازی سرگرم کننده تر از Sphero ، یک توپ رباتی که از طریق برنامه های مختلف در تلفن هوشمند خود کنترل می کنید ، دشوار است.

Sphero Bolt نسخه شفافی از توپ ربات (به اندازه یک توپ تنیس) است که تعداد زیادی سنسور و یک ماتریس LED قابل برنامه ریزی را بسته بندی می کند ،آموزش برنامه نویسی نوجوانان اما هر یک از مدل های Sphero با برنامه iOS یا Android کار می کنند - از جمله Sphero بسیار ارزان تر مینی یا اگر می توانید دست خود را بر روی آنها بگذارید ، جنگ ستارگان از جمله BB-8 ، BB-9E و R2-D2 رد می شود.

این برنامه است که از یک محیط برنامه نویسی مانند Scratch استفاده می کند که به شما امکان می دهد دستورات ساده ای برای غلتک ، تلنگر ، چرخش یا تغییر رنگ توپ تنظیم کنید. اگر بیشتر از یک برنامه نویس پیشرفته هستید اما برنامه نویسی مبتنی بر بلوک برای مبتدیان برنامه نویسی به راحتی کافی است ، می توانید در زبان برنامه نویسی OVAL مبتنی بر C جستجو کنید.

آخرین نسخه (با استفاده از Sphero Edu) به شما امکان می دهد ربات های Sphero را با JavaScript ، رایج ترین زبان برنامه نویسی وب در آموزش برنامه نویسی نوجوانان جهان ، برنامه ریزی کنید.

اعمال (& amp ؛ رها کردن ، حرکت ، تغییر زاویه جهت ، سرعت و غیره) را در بلوک های ساده از فهرست برنامه بکشید و این دستورات به هر ترتیب که تصمیم بگیرید با هم قفل می شوند. تغییر این ترتیب به آسانی حرکت بلوک های اطراف صفحه است.

تعداد زیادی از برنامه های نمونه برای شروع وجود دارد ، و می توانید با تغییر این برنامه ها سریع چیزها را رها کنید. این بسیار سرگرم آموزش برنامه نویسی نوجوانان کننده است و یک شروع کننده درخشان برای کودکانی است که دوست دارند هنگام یادگیری به حرکت خود ادامه دهند.

 

http://holdengfdb61727.pages10.com/--37176871

 

http://beckettuvwv38383.blogolize.com/--39561149

 

http://josuepgxn93603.bloguetechno.com/--35343495

 

http://daltonnomk05050.tribunablog.com/-15424426

 

http://trentonloqr39405.blogminds.com/-13332447

 

http://dallasgjkk06173.suomiblog.com/-16547747

 

http://ericknfwm82592.pointblog.net/--39220317

 

http://traviszcde84950.full-design.com/--42946807

 

http://paxtonabax50516.thezenweb.com/--37430376

 

http://spencerbdff83940.tinyblogging.com/--41784620

 

http://mariobbay50505.ampedpages.com/--29294071

 

https://trevorgjll06172.blog5.net/42370078/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://devinmdvl81592.affiliatblogger.com/52111612/

 

http://beausvwx51738.diowebhost.com/55798698/

 

http://sergioqtvw51728.fitnell.com/41180684/

 

http://marcozrhy36037.dbblog.net/32001811/

 

https://edwinxofv26936.ezblogz.com/32032856/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://milorvud06151.designertoblog.com/31604475/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://troyqhyp03704.blogs-service.com/31711471/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://simonwzab72849.bluxeblog.com/32262443/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://remingtonrtvw51728.mpeblog.com/25082973/

 

http://jeffreyphxo93603.articlesblogger.com/24868706/

 

http://caideneijl17384.arwebo.com/24828688/

 

http://marcobtka47148.blogerus.com/24964653/

 

http://cashgijj05162.bloggin-ads.com/24973875/

 

http://lanewoeu25825.blogpostie.com/24975926/

 

http://edgarigdz60370.blogprodesign.com/24794972/

 

http://johnathanwoeu25926.mybjjblog.com/-15936595

 

http://archerypgw26936.blogdigy.com/-15384563

 

http://edwinxpfw26937.tblogz.com/-15953977

 

http://juliusstuu40516.uzblog.net/-15846562

 

http://lanefbwq16059.canariblogs.com/-16947357

 

http://trentonyqgx36047.qowap.com/60149771/

 

http://martinfijj06172.blog2learn.com/48560528/

 

http://dantesvww40617.jiliblog.com/59683104/

 

http://milovwza61627.ka-blogs.com/54787587/

 

http://devinmevl82592.timeblog.net/38093241/

 

http://brooksjbrh70471.aioblogs.com/54854835/

 

http://charlieewmd59269.xzblogs.com/43060431/

 

http://franciscowabb73840.free-blogz.com/48221210/

 

http://travisldtk82592.widblog.com/55397937/

 

http://andyskaq04714.collectblogs.com/47153786/

 

http://lorenzosttt40516.isblog.net/-18604949

 

http://sergioariy36047.blogdon.net/-17781168

 

http://jaredpqpo17272.blogkoo.com/-20558236

 

http://paxtonmevl82592.alltdesign.com/-21579083

 

http://messiahyqgx26037.total-blog.com/-26460048

 

http://trentonttsq27272.blog-gold.com/6314605/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://jasperpqrr28394.amoblog.com/-23042387

 

http://connerjbtj71481.ambien-blog.com/6279454/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://lukastuts38394.blog-a-story.com/6254009/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://alexisquvv40516.blogacep.com/5905589/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://judahxzcd84951.atualblog.com/6216192/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://troyortu40517.blogadvize.com/6330133/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://raymondcfgi05173.bloggerbags.com/6017994/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://gunnerevnd58259.blogoscience.com/6244429/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://cruzjkkk06162.blogproducer.com/6381461/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://beckettizqg60371.bloggerswise.com/6256030/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://marionsqp17273.blogrelation.com/6274746/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://andyrizq03714.blogrenanda.com/6353924/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://andresppnn16162.blogsidea.com/6371893/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://alexisnprr39506.blogthisbiz.com/6165091/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://augustjarh70370.blue-blogs.com/6246719/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://zanesuwy51739.csublogs.com/6086874/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://dantessrq27383.dailyhitblog.com/6237189/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://landenvneu15826.develop-blog.com/6339286/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://daltonchlo27283.is-blog.com/6371745/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://connerffge73838.livebloggs.com/6383389/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://angeloarhy37047.loginblogin.com/6304924/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://rowanxzab72840.mdkblog.com/6071664/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://sergiotwyy61728.mybuzzblog.com/6037636/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://johnathanlnpr39406.newbigblog.com/6134471/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://codydvlc48259.thenerdsblog.com/5961886/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://lanerttt39405.theobloggers.com/6363635/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://beauvybc73950.topbloghub.com/6354449/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://codyctkb47148.ttblogs.com/6081024/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://spencerxwwv49494.vblogetin.com/5974249/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://collinsstr28394.win-blog.com/6408862/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://keegancgij06273.worldblogged.com/6143854/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://fernandoqhyo93703.yomoblog.com/6571680/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://zionchjk06284.bloginwi.com/37007990/

 

http://caidenqiaq04714.jaiblogs.com/27175826/

 

http://tysontlbs14815.look4blog.com/40791476/

 

http://messiahijjh84940.imblogs.net/50909784/

 

http://eduardogikm05050.blogstival.com/24770438/

 

http://hectorknpq30849.blogzag.com/45978107/

 

http://messiahostu40516.designi1.com/24280915/

 

http://caidenqhyo03704.educationalimpactblog.com/24593407/

 

http://edwinkmpq28406.ivasdesign.com/24608909/

 

http://connerwxzz62739.link4blogs.com/24712887/

 

http://riverkifc59360.mybloglicious.com/24413757/

 

http://rylanewne59269.post-blogs.com/24573072/

 

http://shaneccay50616.review-blogger.com/24391751/

 

https://josuenevl82592.blognody.com/4735888/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://elliotttwya62840.blogsumer.com/4723383/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://landenoqqr28495.jts-blog.com/4714334/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://andygjln17395.rimmablog.com/4728215/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://lukasfxnd59269.bloggazza.com/4725199/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://franciscogypg69370.blogaritma.com/4713950/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://edgarzriy37147.shoutmyblog.com/4692827/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://zanderxyxx50616.bcbloggers.com/4702170/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://garrettvxza62849.blogcudinti.com/4718054/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://hectorjmop28395.iyublog.com/4710155/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://keeganybdf84061.blogdiloz.com/4710561/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://collinctka48148.verybigblog.com/4694066/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://israelolie72716.p2blogs.com/4683541/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://troyuldt14825.activosblog.com/4706012/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://ricardoehii06273.bloggactivo.com/4703196/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://finnuwyw51727.theblogfairy.com/4704684/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://garrettzzyw50505.vidublog.com/4709549/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://beautvwy61738.oblogation.com/4699606/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://waylonxxyx40505.gynoblog.com/4693527/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://raymonddhhi95061.laowaiblog.com/4690113/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://rafaelmmlj95173.angelinsblog.com/4680759/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://finnwwww50504.bloggadores.com/4708308/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://jeffreyphyo93703.humor-blog.com/4697430/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://zanewzab73940.thekatyblog.com/4683563/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://finnzzyw50505.blogspothub.com/4698821/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://beckettzabb72839.idblogmaker.com/4692318/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://manuelphxn92693.blogdemls.com/4704902/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://rowanjbsi70471.ageeksblog.com/4685631/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://daltonbsjz47148.blogunteer.com/4680689/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://cruzvmdu15926.life3dblog.com/4680968/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://alexisssrq27273.therainblog.com/4678827/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://griffinuutv62738.ltfblog.com/4706667/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://codydvlc48259.blogmazing.com/4686762/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://tysonnonm07305.blogars.com/4668775/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://beckettsrom27395.thechapblog.com/4690570/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://damienkhyp93704.blogsvirals.com/4690429/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://caidengjji95051.glifeblog.com/4688439/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://dantebska47148.losblogos.com/4675712/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://kylerfbxr26059.estate-blog.com/4686654/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://deanewnd59269.prublogger.com/4683698/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://connerrqmi94949.blogdomago.com/4698886/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://israelyyzx50616.bloguerosa.com/4688544/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://mariocegh95162.daneblogger.com/4690860/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://cristianqhyo93703.goabroadblog.com/4692652/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://juliusqrro27383.popup-blog.com/4673559/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://judahjbsi71581.blogozz.com/4685931/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://edgarmprs39517.activablog.com/4690556/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://lorenzoutsp19838.bloggazzo.com/4691100/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://brookszccd73849.ssnblog.com/4669009/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://mylesppom06161.activoblog.com/4079033/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://manuelmduk81582.blogoxo.com/4076835/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://kylersstt49505.elbloglibre.com/4076748/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://beauevnd58269.blogscribble.com/4077430/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://alexisvgpx74185.madmouseblog.com/4078021/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://jeffreyilop38406.ja-blog.com/4077211/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://fernandonfwm82692.digitollblog.com/4075501/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://andresxbbc20506.blogtov.com/4079597/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://connerqqpo16272.blazingblog.com/4078866/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://martinjjjh94951.creacionblog.com/4078208/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://andretlbr04714.tusblogos.com/4074336/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://tysonfikl17284.blogchaat.com/4072899/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://waylonnevl82592.dm-blog.com/4073482/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://jaredwneu26936.smblogsites.com/4075351/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://manuelcehj06173.weblogco.com/4075120/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://dominickprxz61728.blogdeazar.com/4076954/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://sethefdc61627.ourcodeblog.com/4075697/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://johnnygkmn17384.eedblog.com/4075899/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://devinzbeg84061.theisblog.com/4075523/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://archernprs39506.blog2freedom.com/4076549/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://keegandhjk06172.bloggip.com/4076667/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://stephenegii95061.qodsblog.com/4077793/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://mylesvxzb73950.blogpayz.com/4078348/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://connerxyxw49495.techionblog.com/4075298/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://waylonxacd83951.buyoutblog.com/4076561/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://brooksjarh70481.blogitright.com/4078016/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://johnathanzska48259.blog-eye.com/4075651/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://simonewmd58261.blogdosaga.com/4077560/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://messiahmlig83839.blogpixi.com/4077308/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://paxtonacef84061.liberty-blog.com/4076951/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://beckettceeb62738.azzablog.com/4078269/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://remingtonswyz62839.snack-blog.com/4079517/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://augustybdd84062.fare-blog.com/4078461/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://lorenzopnkh83838.anchor-blog.com/4078794/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://mylesnkhe73838.blogsvila.com/4075947/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://israelusol94949.wssblogs.com/4079753/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://trevorooom06161.blogdanica.com/4078479/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://trevorrjaq03704.bloggerchest.com/4080203/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://erickzazz61727.like-blogs.com/4076424/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://andersonhhec50493.tkzblog.com/4079938/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://andretkbr04714.onzeblog.com/4079567/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://trentonxofv25936.blog-kids.com/4081897/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://arthurvtpj94849.answerblogs.com/4081797/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://ricardozdfg95172.sharebyblog.com/4084183/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://rylantwya62840.wizzardsblog.com/4083574/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://felixphxo93603.tokka-blog.com/4085099/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://josueedbx49505.nizarblog.com/4083615/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان





:: برچسب‌ها: آموزش برنامه نویسی نوجوانان ,
:: بازدید از این مطلب : 1481
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

در اینجا در یادگیری جونی ، ما همچنان از خلاقیت و پتانسیل دانش آموزان خود الهام می گیریم.محبوبیت Hackathons کدگذاری ما برای کودکان برای ما آموزش برنامه نویسی نوجوانان برجسته کرده است که این نسل از دانش آموزان منحصر به فرد هستند: آنها خواهان فرصت هایی برای توسعه راه حل های خلاقانه برای مشکلات واقعی هستند. آنها نترسند و دائماً در جستجوی راه هایی هستند که حتی بیشتر با آنچه می آموزند درگیر شوند!

 

ما برنامه درسی ریاضی خود را برای کودکان ایجاد کرده ایم تا دانش آموزان خود را قادر به متفکران انتقادی کنیم زیرا می دانیم آنها رهبران فردا خواهند بود. برنامه درسی ما دانش آموزان را وادار می کند تا تفکر خود را با مربیان و همتایان خود بیان کنند و با مشکلات جدی درگیر شوند__ که آنها را ملزم می سازد تا پلی بین مفاهیم مختلف ریاضی ایجاد کنند.

امروز ، ما چشم انداز خود را یک قدم جلوتر می بریم.ا هیجان زده هستیم که رسماً اولین چالش آزاد ریاضیات جونی را اعلام خواهیم کرد!

در چالش باز ما ، شرکت کنندگان با رقابت با برنامه نویسی  کودکان و نوجوانان  سراسر کشور ، مهارت های ریاضی و خلاقیت خود را به نمایش می گذارند. این مسابقه محاسبه ایرانیان سایبر یک پاسخ درست یا یک آزمون زمانبندی نشده است - بلکه ما دانش آموزان را با یک چالش جالب مدل سازی ریاضی روبرو می کنیم و آنها را با استفاده از ایده های ریاضی و انتقال یافته های آنها تعیین تکلیف می کنیم.

در جشن روز ملی وفل در 21 آگوست ، ما اولین چالش باز آگوست 2020 خود را طراحی کرده ایم تا شرکت کنندگان احساس قدرت کنند هر آنچه را که در کلاس های ریاضی خود آموخته اند ، استفاده کنند و آن را در طراحی و فروش یک مورد صبحانه گرامی داشته باشند: کلوچه!

از طریق تجربه Open Challenge ، هدف ما این است مهارت آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان که شرکت کنندگان ما از همکاری با همسالان خود ، تفکر انتقادی و ساخت یک محصول نهایی خلاق احساس هیجان کنند.

موفق باشید!

به کمک ریاضی نیاز دارید یا فقط می خواهید پیش بروید؟

دانش آموز شرکت کننده در مسابقات ریاضی جونی

ریاضیات جونی برای دانش آموزان متوسطه و دبیرستان ساخته شده است که می خواهند مهارت های خود را تقویت کنند و در ریاضیات پیشی بگیرند. ما در حال حاضر دوره هایی را در دوره های پیش جبر ، جبر 1 و هندسه ارائه می دهیم که دوره های جبر 2 ، پیش حساب و مثلثات و حساب دیجیتال در راه است!درباره کلاسهای ریاضیات ما برای کودکان بیشتر بخوانید ، یا با تیم پذیرش ما تماس بگیرید تا بدانید کدام دوره برای سفر ریاضی دانش آموز شما بهترین است.

 


:: برچسب‌ها: برنامه نویسی , کودکان ونوجوانان ,
:: بازدید از این مطلب : 952
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 

یک سال تحصیلی جدید همیشه باعث ایجاد دریایی از احساسات در کودکان می شود. اکنون ، با بحران جهانی ویروس کرونا ، ما باید بیش از هر زمان دیگری از آنها حمایت کنیم تا عملکرد خوبی داشته باشند و در این مرحله جدید مدرسه احساس آرامش کنند. در اینجا چند نکته برای کمک به کودکان در کلاسهای مجازی و نحوه اجرای صحیح مدرسه در خانه آورده شده است:

درک اوضاع باشد

تحصیل در خانه می تواند باعث اضطراب در کودکان شود. فقدان جامعه پذیری ، انباشت اطلاعاتی که آنها دریافت می کنند و سرعت لازم برای یادگیری استفاده از ابزارهای تکنولوژیکی چالشی بزرگ برای کودکان است. همانطور که معلمان می آموزند کلاسهای خود را بصورت آنلاین مدیریت کنند ، کودکان همچنین در مدرسه در خانه نیز یاد می گیرند که درس بخوانند.

یک تقویم ایجاد کنید

براساس برنامه ای که در مدرسه برای شما تعیین می شود ، یک تقویم با هم ایجاد کنید که به شما امکان می دهد تاریخ ها و مهلت های مهم را برنامه ریزی و برنامه ریزی کنید. یک ایده جالب این است که تولد دوستان و معلمان خود را در تقویم خود بنویسید.

ایجاد یک تقویم به شما امکان می دهد زمان خود را کنترل کنید ، به طور کلی فعالیت های سال را مشاهده کنید و همزمان مهارت های برنامه ریزی را توسعه دهید.

برنامه فعالیت ها را تنظیم کنید

یک برنامه زمانی درست کنید و آن را در مکانی قابل مشاهده برای فرزند خود قرار دهید. در داخل آن ، شامل فعالیتهای روزمره مانند: مدرسه ، توالت ، غذا ، کارهای خانه ، تعطیلات ، تمرینات ، مطالعه ، بازی و اوقات فراغت است. ما توصیه می کنیم این کار را همراه با فرزند خود انجام دهید تا فعالیت هایی را که وی بیشتر دوست دارد ، در آن بگنجانید.

او را عادت دهید که همزمان با خوابیدن و بیدار شدن از خواب که در کلاسهای حضوری شرکت می کند. مهم است که صبحانه بخورید و قبل از شروع مطالعه آنلاین آماده شوید. به او بیاموزید که به زمان های اختصاص یافته به هر فعالیت احترام بگذارد.

فضای بهینه ایجاد کنید

مکانی را انتخاب کنید که دارای نور مناسب ، منظم و بدون حواس پرتی باشد. اگر این امکان را دارید ، فضایی را اختصاص دهید که فقط برای کلاسهای مجازی استفاده می شود. برای کمک به یادگیری بهینه ، شبیه سازی محیط مدرسه در خانه ضروری است.

وسایل مورد نیاز را حتماً تهیه کنید

برای اینکه بتوانید بدون جلب توجه خود از کلاس های آنلاین استفاده کنید ، نباید چیزی را از دست بدهید. ببینید که او تمام مطالب لازم را برای موضوع دارد. نه به این دلیل که شما در یک م physicalسسه فیزیکی شرکت نمی کنید ، به این معنی است که به مواد پشتیبانی مانند دفتر ، کتاب و وسایل مدرسه احتیاج نخواهید داشت.

وقفه های فعال را اجرا کنید

برای کمک به رشد جسمی و تقویت خلاقیت آنها ، مهم است که آنها تمرینات ، بازیها و فعالیتهای تفریحی ساده را انجام دهند. این وقفه ها به شما کمک می کند ذهن خود را در فضای بسته پاک کنید.

به او کمک کنید تا معاشرت کند

برای اینکه کودکان ارتباط خود با دوستان و خانواده بیرون را قطع نکنند ، با تماس ویدیویی به آنها کمک کنید تا با آنها ارتباط برقرار کنند. این فضاهای اجتماعی به آنها کمک می کند تا با استرس کنار بیایند و همچنین روابطشان را با افراد مهم برای آنها تقویت می کند.

به او انگیزه دهید

همیشه راهنمای آنها باشید ، به یاد داشته باشید که قرار نیست جای معلمان باشید بلکه باید آنها را در یادگیری حمایت کنید. ماموریت شما به عنوان والدین در این مرحله این است که فرزندان خود را همیشه راهنمایی و همراهی کنید.

در برابر هر گونه س questionsال و نظر وی باز باشید و به او کمک کنید تا با صبر و همدلی پاسخ خود را پیدا کند. گرایش مثبت شما به آنها انگیزه ای برای ادامه کار می دهد.

ما در برلیتز دوره های آنلاین آنلاین انگلیسی را برای کودکان برگزار می کنیم که در آن ما از روش 100٪ مکالمه برای افزایش مشارکت آنها با کودکان دیگر و مفهوم گیمیفیکیشن استفاده می کنیم که آنها برای یادگیری آنها از طریق بازی ها و چالش ها ترغیب می شوند. درباره این برنامه بیشتر بیاموزید و آینده آن را تقویت کنید.

 

 

منبع

https://www.berlitz.com/es-mx/blog/como-ayudar-a-tu-hijo-en-las-clases-virtuales

 


:: بازدید از این مطلب : 821
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400 | نظرات ()