نوشته شده توسط : مهراب مدیری

چرا برای بچه ها عالی است: این برنامه برای دانش آموزان آموزش الگوریتم وفلوچارت سنین راهنمایی و بالاتر طراحی شده است. گزینه های بسیار متنوعی از مبتدی تا پیشرفته دارد. اگر فرزند شما خواهان آمادگی در دنیای واقعی است، این سایت عالی است.

مزایا: بسیاری از ارتباطات شغلی مرتبط و تخصص معلم معایب: سطح بالا ممکن است برای برخی از دانش آموزان جذاب نباشد

7. edX

این سایت دوره های برتر دانشگاهی را در یک مکان ارائه می دهد. این انتخاب های درجه یک در طراحی، علم داده، علوم کامپیوتر و مهندسی، به علاوه تجربیات مرتبط را ارائه می دهد.

چرا برای بچه ها عالی است: این سایت آموزش الگوریتم وفلوچارت برای بچه های سنین راهنمایی و بالاتر خوب است. این دانش آموزان را به برنامه های کاربردی واقعی کدنویسی متصل می کند

مزایا: بسیاری از کاربردهای علوم کامپیوتر مرتبط با صنعت را کاوش کنیدمعایب: بسیاری از انتخاب ها و سطوح ممکن است ترسناک باشند

8. آکادمی خان

آکادمی خان آموزش های پایه ای را در زمینه علوم کامپیوتر ارائه می دهد که ایرانیان سایبر دانش آموزان می توانند با سرعت خود آنها را تکمیل کنند. و فعالیت ها و ویدئوهایی را برای جذب دانش آموزان ارائه می دهند.

چرا برای بچه ها عالی است: Khan Academy برای بچه های سنین راهنمایی و بالاتر طراحی شده است. این سایت عالی است زیرا ترسناک، خودآگاه و آسان برای خواندن نیست.

مزایا: مهارت های کدنویسی اولیه با قالبی که آموزش الگوریتم وفلوچارت به راحتی قابل تنظیم است معایب: برای دانش‌آموزان جوان‌تر چندان بازی‌سازی نشده است بهترین وب سایت های کدنویسی پولی برای کودکان و نوجوانان

اکنون در این بخش به گزینه های پولی که برای فرزندان خود دارید می پردازیم. گزینه های پولی معمولاً محتوای بیشتر، آموزش زنده، دسترسی بیشتر به فناوری و برنامه درسی بیشتر را ارائه می دهند.

9. تینکر

Tynker یک رابط سرگرم کننده برای آموزش کدنویسی ارائه می دهد. ایجاد اعتماد به نفس هدف شماره 1 آنهاست!چرا برای بچه ها عالی است: سنین 5 تا 18 سال می توانند از این وب سایت استفاده کنند! دانش آموزان بسته به سطح خود می توانند کد بلوک و کد متنی را بیاموزند.

مزایا: دسترسی آموزش الگوریتم وفلوچارت جهانی و تایید شده توسط بسیاری از شرکت های بادوام معایب: اگر دانش آموزی برای سطح خاصی آماده نباشد، پازل های همه جانبه می توانند خسته کننده شوند قیمت: 126 دلار در سال

10. CodeSpark

این برنامه به کودکان اجازه می دهد تا از طریق بازی کدنویسی را یاد بگیرند.

چرا برای بچه ها عالی است: برای بچه های کوچکتر (مدرسه راهنمایی و پایین تر) عالی است. این یک سرگرمی است، nروشی جدی برای غوطه ور کردن فرزندتان در کد. سرمایه گذاری کم و جذاب است.

مزایا: بلوک های سازنده برای سواد اولیه معایب: بدون آموزش زنده. کاملا مبتنی بر بازی قیمت: 119.88 دلار در سال

11. کدنویسی با بچه ها

Coding with Kids یک آکادمی برنامه نویسی با گزینه های الگوریتم وفلوچارت زیادی برای موضوعات، انواع کلاس ها و تعداد دوره ها است.

چرا برای بچه ها عالی است: بچه های ۵ سال به بالا از این سایت لذت خواهند برد. شما می توانید دوره های انتخابی را بر اساس سن و علاقه فرزندتان طبقه بندی کنید.



:: برچسب‌ها: آموزش الگوریتم وفلوچارت ,
:: بازدید از این مطلب : 690
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

با هفت گزینه سرگرم کننده، بهترین فضاها آموزش الگوریتم وفلوچارت و مکان ها را برای یادگیری زبان برنامه نویسی کودک خود کاوش کنید. یادگیری کدنویسی باید سرگرم کننده، جذاب و غیر ترسناک باشد. در اینجا بهترین وب سایت های برنامه نویسی رایگان برای کودکان و نوجوانان را پیدا خواهید کرد.

1. خراش

کد نویسی اسکرچ راهی سرگرم کننده برای درگیر کردن دانش آموزان با کدنویسی از طریق بازی است. کودکان با استفاده از کد بلوک انیمیشن می سازند.

چرا برای بچه ها عالی است: سنین 5 سال به بالا می توانند Scratch را طی کنند. در حالت ایده آل، Scratch برای مدارس ابتدایی تا متوسطه اول طراحی شده است.

مزایا: بسیار تعاملی، آسان برای آموزش الگوریتم وفلوچارت استفاده، و سرگرم کننده معایب: وقتی دانش آموزان بزرگتر می شوند، در اسکرچ چیز کمتری برای آنها وجود دارد

2. ایجاد و یادگیری

Create & Learn دوره‌های رایگان برنامه‌نویسی ویدیویی زنده را برای کودکان K-12 در Scratch، روباتیک، برنامه‌های موبایل، توسعه بازی و غیره ارائه می‌دهد. برنامه درسی توسط کارشناسان گوگل، MIT و استنفورد با در نظر گرفتن بچه ها طراحی شده است. کودکان این فرصت را دارند که به ازای هر نقطه عطفی که به دست می آورند، گواهی کدنویسی دریافت کنند.

چرا برای بچه ها عالی است:مزایا: روش مشارکتی و سرگرم کننده برای یادگیری از کارشناسان در گروه های کوچک و مسیرهای یادگیری شخصی شده از بهترین برنامه درسی در کلاس

معایب: نمی توان به صورت درخواستی تماشا کرد، باید ایرانیان سایبر یک زمان کلاسی برنامه ریزی شده را از قبل انتخاب کنید

3. Code.org

Code.org منابع کدنویسی و بازی های رایگان آموزش الگوریتم وفلوچارت را ارائه می دهد. دوره ها و فعالیت ها رایگان و فوق العاده جذاب هستند!

چرا برای بچه ها عالی است: هر کودک 5 سال به بالا می تواند از این سایت یاد بگیرد. فعالیت‌ها برای گروه‌های موسیقی درجه‌بندی شده‌اند، بنابراین می‌دانید کدام بازی‌ها برای کودک شما مناسب‌تر است!مزایا: دسترسی آسان و انتخاب های زیاد معایب: گاهی اوقات با انتخاب های زیاد، سخت است که بدانید از کجا شروع کنید

4. کورسرا

Coursera دوره های رایگان بسیاری را از بسیاری از دانشگاه های معتبر ارائه می دهد که دانش آموزان می توانند کدنویسی را یاد بگیرند.

چرا برای بچه ها عالی است: برای بچه های راهنمایی و دبیرستان طراحی شده است  مزایا: طیف گسترده ای از موضوعات و پیشنهادات از منابع عالی معایب: ممکن است برای یک دانش آموز جدیدتر برنامه نویسی چالش برانگیز باشد

5. مدارس آموزش الگوریتم وفلوچارت آنلاین W3

این سایت آموزش های رایگان کدنویسی را به زبان های مختلف ارائه می دهد! این اطلاعات قوی دارد و کاملا رایگان است.

چرا برای بچه ها عالی است: این سایت برای بچه های کلاس پنجم به بالا عالی است. آنها پرس و جوهای تعاملی را ارائه می دهند که دانش آموزان می توانند روی آموزش کلیک کرده و با آن درگیر شوند.

مزایا: تنوع زیادی در سایت برای زبان های کدنویسی وجود دارد معایب: خواندن بسیار سنگین برای دانش آموزان جوان تر

6. درجه بیت

Bit Degree دوره های درجه یک را برای الگوریتم وفلوچارت آماده کردن افراد برای آینده در مشاغل پیشرفته ارائه می دهد.



:: برچسب‌ها: آموزش الگوریتم وفلوچارت ,
:: بازدید از این مطلب : 660
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 آبان 1401 | نظرات ()