نوشته شده توسط : مهراب مدیری

3 کاری که می توانید آموزش برنامه نویسی  با Android Studio انجام دهیداولین برنامه خود را ایجاد کنید

???? آیا می خواهید به طور کامل وارد توسعه موبایل شوید؟ ????

توسعه اپلیکیشن موبایلی Full Stack Bootcamp KeepCoding را کشف کنید. کامل ترین آموزش های موجود در بازار و قابلیت استخدام تضمینی

???? یک هفته Bootcamp توسعه اپلیکیشن موبایل را رایگان امتحان کنید

در حالی که اندروید استودیو را می توان برای بسیاری از موارد دیگر استفاده کرد، ما با بدیهی شروع می کنیم: ساخت یک برنامه. حتی اگر دانش برنامه نویسی ندارید، ایجاد یک برنامه ساده بسیار ساده است اگر به خودتان اجازه دهید با توصیه ها و کمک هایی که به شما ارائه می دهد هدایت شوید. خود IDE

مگر اینکه تصمیم بگیرید آن را در طول فرآیند نصب اولیه Android Studio اضافه نکنید، IDE همچنین دارای یک شبیه ساز رسمی است که می توانید هر نسخه از Android را که تاکنون وجود داشته است امتحان کنید. اگرچه این شبیه ساز عمدتاً برای آزمایش برنامه هایی آموزش برنامه نویسی  است که با استفاده از Android Studio توسعه می دهید، اما می توان از آن برای آزمایش ویژگی های جدید هر نسخه از سیستم یا انجام آزمایش هایی استفاده کرد که جرات انجام آن ها را بر روی تلفن همراه شخصی خود ندارید. .

برنامه های خود را روی یک دستگاه واقعی تست کنید

IDE امکان اجرای برنامه ها را بر روی یک دستگاه واقعی ارائه می دهد که در آن کافی است اشکال زدایی USB را فعال کنید و مراحل زیر را دنبال کنید:اندروید استودیو را باز کنید و وارد یک پروژه شوید.

موبایل اندرویدی خود را با فعال کردن اشکال زدایی USB به رایانه متصل کنید.در نوار گزینه های بالا، لیست دستگاه های موجود را پیدا کنید و نام دستگاه واقعی خود را انتخاب کنید.

روی نماد سبز رنگ «Play» ضربه بزنید تا  آموزش برنامه نویسی برنامه روی دستگاهتان اجرا شودکشف کنید که برنامه های مورد علاقه شما چگونه ساخته می شوند

اندروید استودیو نیز برای یادگیری خوب است. به لطف هزاران پروژه منبع باز که وجود دارد، می‌توان کار افراد و شرکت‌های دیگر را برای جمع‌آوری ایده‌ها، یادگیری تکنیک‌های برنامه‌نویسی پیشرفته که بعداً می‌توان در پروژه‌های خود پیاده‌سازی کرد، یا به سادگی بررسی نحوه عملکرد برخی از افراد دیگر، استفاده کرد. از پرکاربردترین برنامه های موجود است.

باید در نظر داشته باشید که این کار را نمی توان با همه برنامه ها انجام داد. اگرچه ابزارهایی وجود دارند که به شما امکان می‌دهند فایل‌های apk. را برای به دست آوردن کد منبع آن‌ها دکامپایل کنید، اما گاهی اوقات نتایج آن‌طور که انتظار می‌رود نیست، به خصوص که بسیاری از شرکت‌ها و توسعه‌دهندگان از تکنیک‌های مبهم‌سازی کد استفاده می‌کنند.

ما در مورد نحوه شروع برنامه نویسی در Android Studio، راه های مختلف شروع و امکانات ارائه آموزش برنامه نویسی  شده توسط IDE بحث کرده ایم.

کجا برویم؟

اکنون که می دانید چگونه برنامه نویسی را در اندروید استودیو شروع کنید، آیا می خواهید به یادگیری این فناوری ادامه دهید؟ بوت کمپ توسعه برنامه موبایل Full Stack ما را کشف کنید، جایی که می‌توانید با خلاقانه‌ترین زبان‌ها و فناوری‌ها برای دستگاه‌های iOS و Android توسعه دهید. آیا می خواهید آینده حرفه ای خود را تغییر دهید؟

شما با یک کلیک فاصله دارید. اگر قصد یادگیری برنامه نویسی را دارید و نمی دانید از کجا شروع کنید، باید بدانید که موبایل شما می تواند متحد بزرگی باشد. در اندروید می توان اپلیکیشن ها و ابزارهایی را برای یادگیری برنامه نویسی پیدا کرد که هنگام ورود به این دنیا بسیار مفید هستند.

امروز قصد داریم تعدادی از بهترین برنامه های برنامه نویسی را که می توانید پیدا کنید را به  آموزش برنامه نویسی شما نشان دهیم. همچنین به یاد داشته باشید که در زمان خود ما برترین برنامه های کاربردی را برای یادگیری پایتون برای شما آورده ایم و همچنین راهنمای مطالعه توسعه برنامه های اندروید و همچنین راهنمای دیگری برای یادگیری توسعه بازی های موبایلی را به شما ارائه می دهیم.



:: برچسب‌ها: آموزش برنامه نویسی ,
:: بازدید از این مطلب : 602
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

اگرچه IDE هایی مانند مایکروسافت ویژوال استودیو  آموزش برنامه نویسی وجود دارد که به شما امکان ایجاد برنامه های کاربردی برای پلتفرم های مختلف را می دهد، Android Studio بر روی توسعه برنامه های کاربردی برای Android و ChromeOS متمرکز شده است.

Android Studio یک محیط توسعه بین پلتفرمی است و می‌تواند در Windows، MacOS، Linux و ChromeOS استفاده شود. به همین ترتیب، IDE امکان نوشتن کد به زبان های Kotlin و Java را ارائه می دهد و به لطف Android NDK گزینه پشتیبانی از زبان هایی مانند C یا C++ در آن گنجانده شده است.

این IDE حتی ویژگی های بیشتری را ارائه می دهد که بهره وری شما را هنگام توسعه برنامه های اندروید افزایش می دهد، مانند موارد زیر:

یک سیستم ساخت انعطاف پذیر مبتنی بر Gradle.یک شبیه ساز سریع و پر از ویژگی.یک محیط یکپارچه  آموزش برنامه نویسی که در آن می توانید برای همه دستگاه های اندرویدی توسعه دهید.

برنامه را تغییر دهید تا کد و تغییرات منابع را به برنامه در حال اجرا بدون راه اندازی مجدد فشار دهید.یکپارچه سازی GitHub و الگوهای کد برای کمک به شما در ایجاد ویژگی های مشترک برنامه و همچنین وارد کردن کد نمونه

انواع چارچوب ها و ابزارهای تست.

ابزارهای Lint برای شناسایی آموزش برنامه نویسی  عملکرد، قابلیت استفاده، مشکلات سازگاری نسخه و موارد دیگر.

پشتیبانی از C++ و NDK.

پشتیبانی داخلی از Google Cloud Platform، که ادغام با Google Cloud Messaging و App Engine را آسان می‌کند.

این ویژگی ها همان چیزی است که اندروید استودیو را تعریف می کند، اکنون فقط باید تمام اجزای لازم را برای شروع یادگیری نصب کنید.

برنامه نویسی را در اندروید استودیو شروع کنید

تعداد زیادی کتاب، راهنما و آموزش نوشتاری و سمعی و بصری در پلتفرم هایی مانند یوتیوب برای شروع برنامه نویسی در اندروید استودیو وجود دارد. در اینجا برخی از گزینه ها وجود دارد:

کتاب عالی اندروید، نوشته ژسوس توماس جیرونس: این راهنما شامل دو پروژه است که آموزش برنامه نویسی  با آنها یک برنامه از ابتدا ایجاد می کنید. در یکی از آنها برنامه ای به نام مکان های من ایجاد می کنید که برای ایجاد لیستی از مکان های مورد علاقه شما با داده هایی مانند مکان مکان، نام، مخاطبین و غیره استفاده می شود.

پروژه دیگر، بسیار جالب تر، شما یک بازی گرافیکی کامل به نام سیارک ها ایجاد می کنید. در آن شما یک سفینه فضایی را هدایت می کنید و باید از سیارک هایی که روی صفحه ظاهر می شوند طفره بروید. شما همچنین می توانید آنها را با موشک منفجر کنید.

یادگیری جاوا: در این مورد برنامه به زبان انگلیسی است. برای برنامه نویسان اندرویدی خودآموخته در نظر گرفته شده است. از فرمول آموزشی و سپس یک مسابقه کوتاه استفاده کنید. اگرچه این برنامه برای جاوا در نظر گرفته شده است، اما برنامه های دیگری نیز به زبان های برنامه نویسی دیگر اختصاص داده شده است. می توانید آن را برای اندروید دانلود کنید.

Sensei of code: بر اساس زبان های برنامه نویسی و سطوح سختی توزیع می شود.این برنامه شما را از ابتدایی ترین تا پیشرفته ترین برنامه نویسی را در جاوا هدایت می کند.

AIDE-IDE for Android Java C++: این یک محیط توسعه یکپارچه است که برای دستگاه های اندرویدی موجود است که می توانید مستقیماً شروع به توسعه و نوشتن کد کنید. نوشتن با صفحه کلید مخصوص را با دسترسی به رایج ترین کاراکترهای برنامه نویسی تسهیل می کند.

Bootcamp توسعه اپلیکیشن موبایل: دوره های خاص نیز گزینه  آموزش برنامه نویسی دیگری برای یادگیری تسلط بر فناوری هایی مانند Android Studio است. در بوت کمپ توسعه اپلیکیشن موبایل Full Stack علاوه بر آموزش این ابزار، تنها در 10 ماه و از راه دور قادر به انجام آن در iOS خواهید بود.



:: برچسب‌ها: آموزش برنامه نویسی ,
:: بازدید از این مطلب : 643
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1401 | نظرات ()