نوشته شده توسط : مهراب مدیری

این فقط برای نشان دادن آنچه با RTX Minecraft امکان پذیر کتاب ماینکرافت فارسی رایگان است نیست. همانطور که این تجربه نیز بخشی از تلاش برای جمع آوری پول برای امور خیریه است.

 کاربران می توانند در بیمارستان مجازی و یا به صورت مستقیم از طریق این لینک کمک مالی کنند. این کمک‌ها به کودکانی که به شدت بیمار هستند کمک می‌کند تا در این کریسمس یک قدم به خانه‌شان نزدیک‌تر شوند.

چگونه Minecraft را با RTX بتا امتحان کنید و تجربه ردیابی اشعه خود را بهبود بخشید.بهترین کارت گرافیک: یک GPU بگیرید تا لذت بازی را برای شما به ارمغان بیاورد نحوه بازی RTX Winter World

برای تجربه تجربه سرزمین عجایب زمستانی، فقط باید این مراحل ساده را دنبال کنید. اگرچه برای این کار باید یک کارت گرافیک RTX اجرا کنید:

GeForce Experience را دانلود کرده و آخرین درایورهای GeForce را کتاب ماینکرافت فارسی رایگان نصب کنید مطمئن شوید که یک GPU GeForce RTX در رایانه شخصی خود نصب کرده اید آخرین نسخه Minecraft را برای ویندوز دانلود و نصب کنید

NVIDIA RTX Winter Worl فایل دانلود شده را پیدا کرده و دوبار کلیک کنید

Minecraft برای ویندوز باز می شود و یک گفتگو در بالای صفحه به شما اطلاع می دهد که جهان نصب شود.روی Play> Create> به پایین بخش "مدل های وارداتی" بروید و روی Christmas Adventure RTX کلیک کنید.

روی Create کلیک کنید و ماجراجویی کریسمس آغاز خواهد شد

برای بررسی فعال بودن Ray Tracing و DLSS: به Settings> Video> بروید و مطمئن شوید که Upscaling و Ray Tracing فعال هستند.

بسته به پردازنده گرافیکی RTX که دارید، می توانید فاصله کتاب ماینکرافت فارسی رایگان رندر ردیابی پرتو را در تنظیمات ویدیو 8 بلوک افزایش دهید.

درخت کریسمس

هیچ سرزمین عجایب زمستانی بدون درخت کریسمس روشن و رنگارنگ ایرانیان سایبر کامل نخواهد بود. بنابراین مطمئناً این یک افزونه Minecraft است که همراه با هدایایی در زیر ارائه می شود.

بیمارستان بزرگ اورموند استریت

بخش منطقی ساخت سرزمین عجایب زمستانی خیریه، اضافه شدن بیمارستان خیابان بزرگ اورموند به صورت مجازی است.

یک آدم برفی درخشان.چه چیزی را در مورد یک آدم برفی کتاب ماینکرافت فارسی رایگان غول پیکر با کلاه بابانوئل و یک هدیه بزرگ دوست ندارید؟

او یک غول است

زمان فوق العاده ای از سال است. حتی بهتر است وقتی برای دیدن یک آدم برفی مجبور نیستید در سرما بیرون بروید. حتی یکی که شخص دیگری ساخته است.

همچنین، هر روز نیست که شما یک کتاب ماینکرافت فارسی رایگان آدم برفی نورانی را ببینید.

قیمت های باورنکردنی را در بازی های دیجیتالی مانند FIFA 22 در Gamivo دریافت کنید توسط تبلیغات بین المللی Pocket-lint 13 اکتبر 2021 این فروشگاه درخشان دارای کلیدهای دیجیتال برای همه بزرگترین بازی های موجود است.

کاوش دور

چیزهای زیادی برای کشف در سرزمین عجایب مجازی وجود کتاب ماینکرافت دارد. از جمله گوشه و کنارهای متعددی که ارزش گشت و گذار را دارند.

کارگران کوچک



:: برچسب‌ها: کتاب ماینکرافت فارسی رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 561
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

3 مارس 2015 admin

Wayward Wonders یک نقشه CTM یا Complete The Monument است کتاب ماینکرافت فارسی رایگان که هدف آن جمع آوری بلوک ها است. در این مورد، بلوک ها با مبارزه با هیولاهای متعدد در شگفتی های مختلف دنیای باستان موجود در نقشه وسیع به دست می آیند.

ماموریت اصلی شامل جمع آوری دوازده بلوک از عجایب و یک سیزدهم است که با شکست دادن رئیس نهایی به دست می آید - البته همه اینها در حالی که با تمام چالش های بقای معمول دنیای Minecraft سر و کار دارید - اما چندین آیتم نیز وجود دارد. کلکسیون ها و ماموریت های جانبی، ویژگی ها که این نقشه را شبیه به یک تجربه RPG در جهان باز می کند.

minecraft-Wayward Wonders-1  در اینجا لیستی از ویژگی ها آمده است:دو بنای تاریخی برای تکمیل (28 بلوک کل، 15 اختیاری)

باس های سفارشی، مینیون ها، اوباش متخاصم، اوباش قابل رام، گروه های اوباش، روستاییان

سیاه چال های سفارشی، معابد، روستاها، غارت.ماموریت های جانبی، انتخاب های اخلاقی، وظایف NPC اقلام منحصر به فرد و شخصی، معجون ها و افسون ها سنگ های روح (در مجموع 13) که پیشرفت های موقتی را ارائه می دهند سیستم سفر سریع، تنظیمات تخم ریزی،

 انتقال اختیاری از راه دور به مکان های تصادفی سلاح، ابزار و زره افسانه ای ده ها و ده ها مجموعه زره پوش رویدادهای ویژه، کسب امتیاز XP، دیالوگ ها، قوانین بازی فروشگاه ها و مبادله اقلام سفارشی را تجربه کنید آزادی در جهان باز و برخوردهای اتفاقی  زمین کتاب ماینکرافت فارسی رایگان های سفارشی فرصتی برای تحسین شگفتی های دنیای باستان!

اگر می‌خواهید بازی Wayward Wonders را دانلود کنید، اینجا را کلیک کنید، جایی که می‌توانید صفحه اختصاصی را در انجمن Minecraft پیدا کنید.

این نقشه دارای اندازه قابل توجه 665 مگابایت است و این می تواند منجر به افزایش زمان ایرانیان سایبر بارگذاری بازی شود. علاوه بر تصاویر ضمیمه شده به مقاله، ویدیویی را نیز خواهید دید که در آن Woyward Wonders معرفی شده است،

لذت ببرید! این کتاب بر روی بیش از 250 صفحه متمرکز شده است کتاب ماینکرافت فارسی رایگان که به طور کامل به صورت رنگی، جذاب ترین شاهکارهای معماری در دنیای Minecraft ساخته شده توسط مشهورترین سازندگان در حال گردش است.

 در داخل، بینش ها و آموزش هایی را در مورد فلات جیزه، که اهرام و ابوالهول روی آن قرار دارند، نتیجه یک بازسازی دقیق تاریخی، یا کپی کامل شاتل فضایی خواهید دید.

 با جواهراتی مانند خانه آبشاری فرانک لوید رایت یا تاج محل آگرا که برای این مناسبت با اژدهای شناور و هنر پیکسلی غول‌پیکر به سبک کارتونی پرجمعیت شده است، شگفت‌زده خواهید شد. "معجزات Minecraft خود را بسازید و بسازید" در خلاقیت کتاب ماینکرافت فارسی رایگان های Minecraft نهایی است.

خواه بازتولید ساختمان های واقعی - باستانی و مدرن - از میراث بشریت باشد، یا بیان تخیل با تجربه ترین بازیکنان. در بخش مقدماتی، این کتاب اطلاعات، نکات و اصول ساختمانی را ارائه می دهد که شما را به درک فناوری بازی و امکاناتی که برای ایجاد ساختارهای شگفت انگیز ارائه می دهد،

 راهنمایی می کند. (Pocket-lint) - انویدیا با خیریه کودکان بیمارستان بزرگ اورموند استریت برای ایجاد بزرگترین سرزمین عجایب زمستانی که همه در Minecraft ساخته شده است، شریک شده کتاب ماینکرافت فارسی رایگان است.

این یک تجربه تعاملی در غار بابانوئل و سرزمین عجایب زمستانی است که 38 هکتار از فضای مجازی را در بر می گیرد. همه با عشق در Minecraft ساخته شده اند.

این تجربه شامل چندین چیز پنهان از ارجاع به فیلم‌های کلاسیک کتاب ماینکرافت کریسمس و همچنین بازسازی کامل بیمارستان خیابان بزرگ Ormond است.



:: برچسب‌ها: کتاب ماینکرافت فارسی رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 570
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 اسفند 1400 | نظرات ()