نوشته شده توسط : مهراب مدیری

گروه مهندسی پزشکی پزشکی ریاضی در برنامه نویسی  بیمارستان یا مرکز.

 

یک BE باشند. در حال حاضر ، این شرکت علاقه ای به حداقل رساندن تعداد روزهای مورد استفاده برای تکمیل تورها ندارد. بنابراین ، یک بیانیه مشکل که نشان دهنده هدف کار ارائه شده در این مقاله است ، می تواند به شرح زیر نوشته شود:

 

"بهینه سازی برنامه تیمی که به منظور افزایش سفارشات PM در N MEDs واقع در N H & MIC های مختلف با به حداقل رساندن هزینه سفر ، مصرف سوخت و نیروی کار" را بهینه کنید.

 

بخش زیر روش مورد استفاده برای ارائه راه حل بهینه برای مشکل فوق را شرح می دهد 

این مقاله یک مطالعه موردی از یک شرکت برون سپاری است ، دومین گزینه در لیست بالا. شرکت برون سپاری خدماتی را برای نگهداری پیشگیرانه و اصلاحی MED ها در سیزده H & MIC ارائه می دهد. با این iranian cyber  حال ، این شرکت فاقد پروتکل هایی برای برنامه ریزی بهینه است که زمان و هزینه های مربوط به انجام PM را به حداقل برساند. قبل از انجام مطالعه بهینه سازی ، این شرکت مسیرهای خود را تنها با ملاحظات ابتکاری تعیین می کرد.

 

به طور کلی ، هزینه کل  ریاضی در برنامه نویسی سالانه برای تهیه PM از سه جزء تشکیل شده است:

 

حمل و نقل (استفاده از خودرو و سوخت)

 

حقوق و دستمزد (که بستگی به تعداد مهندسان در جاده دارد)

 

قطعات (تعویض قطعات دستگاه ها)

 

دو جزء اول بستگی مستقیم به فاصله بین H & MIC ها دارد ریاضی در برنامه نویسی . این مطالعه با هدف به حداقل رساندن هزینه افزایش سفارشات PM انجام می شود. هزینه تابعی از زمان سفر (فاصله/سرعت متوسط) و زمان افزایش سفارش است. برنامه بهینه برای MP واقعی در کارهای بعدی ارائه خواهد شد.

 

1.1 بیان مشکل:

یک شرکت پیشرو و پیشگام در تولید و نگهداری فناوری پزشکی سطح بالا ، مهندسان پزشکی (BE) برای ارائه خدمات پیشگیرانه و اصلاحی به انواع MED ها آموزش دیده است.

 

به BE این شرکت پیشگام وظیفه ساخت اولین PM برای دستگاه های توموگرافی کامپیوتری ریاضی در برنامه نویسی  (CT) و رزونانس مغناطیسی هسته ای (NMR) داده شده است. این MED ها توسط سیزده H & MIC واقع در منطقه Bajío در مرکز مکزیک خریداری شد. اولین PM باید دو سال پس از کسب ، حداکثر ظرف 2 ماه انجام شود. اولین مرحله PM انجام تشخیص تجهیزات است. مرحله دوم انجام تعمیر و نگهداری واقعی است.

 

تخمین زده می شود که حداکثر زمان برای افزایش ریاضی در برنامه نویسی  سفارش در این دو نوع تجهیزات نزدیک به 60 دقیقه است به شرطی که توسط دو BE انجام شود ، اگر فقط یک BE به کار اختصاص داده شود ، زمان سفارش تقریباً دو برابر می شود. با این حال ، هزینه حقوق دو مهندس ماهر به معنی افزایش قابل توجه هزینه نیروی کار است ، بنابراین بسیاری سعی می کنند فقط به دنبال 



:: بازدید از این مطلب : 602
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

. معرفی

تکنیک های برنامه نویسی ریاضی  به طور گسترده  ریاضی در برنامه نویسی در مشکلات مقاوم سازی شبکه مبدل های حرارتی (HEN) مورد مطالعه قرار گرفته است. کار منتشر شده برای مقاوم سازی HEN را می توان به دو قسمت تقسیم بندی معمولی توپولوژی و تشدید اجرای بدون اصلاح توپولوژی تقسیم کرد.

 

مشکلات مقاوم سازی HEN که به اصلاح توپولوژی می پردازد شامل استراتژی های بازسازی کبریت های حرارتی (به عنوان مثال جابجایی مبدل و جابجایی جریان) ، افزودن ناحیه انتقال حرارت اضافی و نصب مبدل های جدید است. اکثر مدلهای مربوط شامل فرمولاسیون MINLP یا فرمولاسیون ترکیبی NLP-MILP هستند. برای مقابله با عدم محدبگی در این مدل ها ، Ciric & Floudas (1990) از تکنیک های تجزیه خم کننده های عمومی استفاده کردند که ریاضی در برنامه نویسی  می تواند به طور مکرر مقادیر متغیرها را در یک روش تکراری (زیرمشکل اولیه تا مشکل فرعی اصلی) تا راه حل نهایی به روز کند. یافت شد؛ در حالی که Yee & Grossmann (1991) برخی از ساده سازی ها را برای تسکین معادلات غیر خطی معرفی کردند ، و اختلاف دمای میانگین لگاریتمی (LMTD) را با اختلاف دمای میانگین حسابی (AMTD) جایگزین کردند. از سوی دیگر ، روشهای بهینه سازی تصادفی ، شبیه سازی بازپخت (SA) (Athier و همکاران ، 1998) و الگوریتم های ژنتیک (GA) (بوچنک و Jezowski ، 2006 ؛ رضایی و شفیعی ، 2009) ، برای مدیریت چنین NP انجام شده است. -مشکلات سخت پیاده سازی تکنیک های تشدید شده در HEN بدون تغییرات توپولوژی به ایرانیان سایبر  دلیل هزینه کمتر سرمایه در طول مقاوم سازی در HEN موجود و اجرای کوتاه تر ، به راحتی در عمل به دست می آید. پان و همکاران (2012a ، 2012b) ابتدا یک روش بهینه سازی تکراری مبتنی بر MILP را برای تشدید انتقال حرارت ریاضی در برنامه نویسی  در HEN بدون تغییرات توپولوژی برای برخی از مشکلات ادبیات پیشنهاد کرده اند ، و سپس با موفقیت این رویکرد را برای مشکلات در مقیاس بزرگ گسترش داده اند.

 

در این مقاله ، روش ارائه شده توسط پان و همکاران. (2012a) برای رسیدگی به مقاوم سازی HEN با اصلاح ساختار (از جمله تقسیم جریان) توسعه یافته است. متمایز از روش پیشنهادی قبلی ، مدل جدید به اصلاح توپولوژی شبکه و تقسیم جریان می پردازد ، که برای بهینه سازی پیچیده تر و دشوارتر است.

 

 

برنامه نویسی ریاضی پیشرفت های مهمی را در کل کارایی ، تضمین کیفیت ریاضی در برنامه نویسی  و کاهش هزینه سالانه (TAC) فرآیندهای صنعتی متعدد و همچنین حل بسیاری از مشکلات مدیریت زنجیره تامین نشان داده است. گونزالز-سیلوا و هرناندز (1996) بیان می کنند که در بخش سلامت مهندسان پزشکی (BE) وظیفه دارند که تأمین مالی و ایجاد پروتکل هایی برای نگهداری دوره ای پیشگیرانه (PM) و جایگزینی تجهیزات پزشکی را تشویق کنند. تکنیک های بهینه سازی مدیریت صحیح و کارآمد بیمارستانها و مراکز تصویربرداری پزشکی (H & MIC) را ارتقا می بخشد. امروزه ، برنامه و برنامه PM کارآمد برای نگهداری تجهیزات و تجهیزات ریاضی در برنامه نویسی  پزشکی (MED) بسیار مهم است. در مکزیک ، راه حل های ابتکاری هنوز در بسیاری از بخش های کار مورد پسند است. فقدان اطلاعات و انتشار تکنیک های بهینه سازی در شرکت های کوچک به دلیل درک آنها به عنوان هزینه های بزرگ و غیر ضروری است. خدمات PM معمولاً توسط سه بازیگر مختلف در H & MIC ارائه و انجام می شود:

 

ارائه دهنده یا تولید کننده MED ها ، زمانی که ضمانت ریاضی در برنامه نویسی  نامه دستگاه هنوز معتبر است.

 

شرکتهای مستقل (برون سپاری) برای این سرویس خاص استخدام شده اند.

 



:: بازدید از این مطلب : 713
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

مجدد در LP تلقی شود. جریانهای گرم را  ریاضی در برنامه نویسی می توان به عنوان منابع و جریانهای سرد را مقصد در نظر گرفت. گرما را می توان از منابع به مقاصد از طریق برخی از مکانهای مبادله واسطه منتقل کرد ، جایی که نیروی محرک ΔTmin باید تضمین شود. این برابر است با فواصل دما در الگوریتم جدول مشکل ، همانطور که در بخش 13.2 فرموله شده است. جریان انرژی از منبع آب گرم شروع می شود. انرژی مازاد قابل انتقال به جریانهای سرد را می توان در فواصل دمایی پایین تر ، و سرانجام ، به ابزار سرد منتقل کرد. نتیجه یک هدف گیری کامل از مشکل بازیابی است ، همانطور که در بخش 13.3 توسعه داده شده است ، جایی که ریاضی در برنامه نویسی  می توان یک خرج کردن را به وضوح تعریف کرد. علاوه بر این ، می توان مشکل را با در نظر گرفتن مطابقت فیزیکی با استفاده از الگوریتم MILP بسط داد. لازم به ذکر است که راه حل ممکن است منحصر به فرد نباشد. ممکن است چندین شبکه با هزینه یکسان ابزار و سخت افزار وجود داشته باشد. برعکس ، در صورت وجود حلقه ها ، یک شبکه مشابه ممکن است بارهای حرارتی توزیع متفاوتی داشته باشد. شایان ذکر است که این روش می تواند مستقیماً کبریت های ممنوعه یا تحمیلی را درمان کند.

 

در روش همزمان ، یک روبنای موجود به طور دقیق توسط برنامه نویسی غیر خطی صحیح مختلط (MINLP) بهینه می شود. مدل سازی بر اساس ساخت مرحله ای روبنا برای هر فاصله دما است. در هر مرحله بالقوه ، تبادل حرارت بین هر جفت جریان گرم و سرد ممکن است انجام شود. بر این اساس ، هر جریان گرم تقسیم شده و جهت مطابقت با تمام جریانهای سرد و متقابل هدایت می شود. در یک تقریب اول ، خروجی مبدل ها به  ریاضی در برنامه نویسی خوبی مخلوط شده اند. اینها همچنین متغیرهای بهینه سازی هستند. تعداد مراحل را می توان برابر با فواصل دما تنظیم کرد. یافتن تعداد کبریت ها شبیه به مدل ترانشیپشن گسترده است. با این حال ، محدودیت Pinch را می توان به راحتی حذف کرد ، در نتیجه منجر به شبکه هایی می شود که واحدها ، سرمایه و انرژی را به طور همزمان به حداقل می رساند. سایر  iranian cyber ویژگی های ساختاری مانند تقسیم بخار و دور زدن را می توان در نظر گرفت.

 

Pinch Analysis و MPR بسیار مکمل یکدیگر هستند. تجزیه و تحلیل خرج کردن یک روش تحقیق ریاضی در برنامه نویسی  سیستماتیک ارزشمند است که کاملاً در ترمودینامیک و بر اساس ابزارهای ساده گرافیکی بصری متصل شده است. این یک تصویر جهانی گام به گام از مشکل حل شده ارائه می دهد ، راه حل های متوسط ​​را پیشنهاد می کند ، و بنابراین خلاقیت را به شدت تحریک می کند. از سوی دیگر ، هنگامی که محاسبات ریاضی در برنامه نویسی  خسته کننده یا بیش از حد می شوند ، استفاده از یک ابزار الگوریتمی خودکار بسیار مطلوب است. امروزه ، MPR در بسته های مبتنی بر PPA جاسازی شده است و به شما این امکان را می دهد تا از مشکلات صرفه جویی در انرژی ، راه حلی مطمئن داشته باشید.

 

 

1. معرفی

برنامه نویسی ریاضی به طور گسترده ای برای حل مدلهای بهینه سازی مرتبط با مشکلات تصمیم گیری در سطوح مختلف تصمیم گیری سلسله مراتبی استفاده شده است. به طور کلی ، این مدل های بهینه سازی برای استفاده در چارچوب های تصمیم گیری جامع توسعه یافته اند و به اندازه کافی قابل تنظیم هستند تا مشکلات مشابه را با محتوا یا ساختار داده ورودی یکسان حل کنند. با این حال ، اگر ویژگی های مشکل تغییر کند ، مدل بهینه سازی ریاضی در برنامه نویسی باید با اصلاح عناصر داده ورودی (مجموعه ها ، پارامترها ، متغیرها) یا اضافه کردن/اصلاح محدودیت های آن به روز شود. همچنین ، روشهای مدل سازی مورد استفاده در هر یک از سطوح سلسله مراتبی فوق ممکن است متفاوت باشد. با این وجود ، استفاده از استانداردها برای ساختاربندی مشکلات برای پشتیبانی از مدل سازی سیستماتیک بدون تغییر هسته الگوریتمی روشهای راه حل پیشنهاد شده است (Harjunkoski et al. 2014). به عنوان یک گام دیگر ، مدل سازی هستی شناسی را می توان حتی برای ادغام سیستم های تحلیلی و معاملاتی در مدیریت زنجیره تامین (SC) مورد استفاده قرار داد (Laínez and Puigjaner 2012).

 

در این خط ، هستی شناسی حوزه محدودیت مفهومی (CC) برای تعمیم ریاضی در برنامه نویسی  استفاده از محدودیت های خاص (Dombayci و Espuña 2017) و نحوه مدل سازی محدودیت ها در حوزه ریاضی پیشنهاد می شود (Muñoz et al.، 2014). بر اساس دامنه CC ، یک روش سیستماتیک برای ایجاد و حل مشکلات تصمیم گیری عمومی در طیف وسیعی از سناریوها پیشنهاد شده است. این بر اساس تجزیه و تحلیل اطلاعات موجود و الگوهای قبلاً شناسایی شده از مدل های بهینه سازی است ، به طوری که زمان و تلاش مورد نیاز برای انجام کارهای مدل سازی مکرر به میزان قابل توجهی کاهش می یابد



:: بازدید از این مطلب : 591
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

شماره 5: Fiverr را بررسی کنید

این یک بازار دیجیتال است که به منظور کسب و کار آنلاین برای نوجوانان  نمایش استعدادها است. کاربران می توانند از سن سیزده سالگی شروع کنند و اساساً به یک فریلنسر تبدیل شوند. اگر نوجوان شما استعدادهای خاصی دارد که می تواند از آن مانند مهارت های رسانه های اجتماعی ، نوشتن ، ساخت موسیقی و غیره استفاده کند ، این برنامه می تواند گزینه ای عالی برای استفاده از آنها باشد.

 

شماره 6: با Decluttr تمیز کنید

این برنامه ای است که مشابه فروشگاه های صرفه  کسب و کار آنلاین برای نوجوانان جویی است که هزینه کمک های مالی را به شما پرداخت می کنند. اگر می خواهید از وسایل ناخواسته در خانه خود مانند بازی های ویدئویی ، اسباب بازی ها ، DVD ها و غیره خلاص شوید ، می توانید بارکد هر مورد را اسکن کنید تا ببینید Decluttr چقدر مایل به پرداخت آن اقلام است. حتی می توانید برچسب حمل و نقل رایگان دریافت کنید ، بنابراین هیچ گونه هزینه حمل و نقل بر عهده شما نیست!

 

شماره 7: به تولونا فرصت دهید

مشابه Swagbucks ، Toluna برای پر کردن نظرسنجی به کاربران پاداش می دهد. شرکت ها باید درک درستی از محصول خود از نظر مصرف کننده داشته باشند. بسترهایی مانند این به آنها در رسیدن به این هدف کمک می کند. این برنامه کسب و کار آنلاین برای نوجوانان  نه تنها به افراد برای نظرسنجی های خود پاداش می دهد ، بلکه کاربران می توانند از سیزده سالگی شروع کنند!

 

به طور کلی

اگرچه نوجوانان تمایل دارند زمان زیادی را صرف تلفن خود کنند ، اما نیازی  ایرانیان سایبر  به بیهوده نیست. در حقیقت ، هنوز راه های بی شماری وجود دارد که نوجوانان می توانند از تلفن خود درآمد کسب کنند که حتی در این لیست ذکر نشده است. خوشبختانه ، نوجوانان تنها کسانی نیستند که می توانند پول بیشتری به دست آورند. همچنین فرصت های اضافی برای بزرگسالان نیز وجود دارد! به همین دلیل مهم است که تحقیق کنید تا ببینید چه چیزی می تواند به شما یا  کسب و کار آنلاین برای نوجوانان کسانی که در زندگی شما هستند کمک کند.

 

 

برنامه های مشاغل برای نوجوانان که به نحوه یافتن کار در نوجوانی کمک می کند. اینها برنامه هایی هستند که به نوجوانان حقوق می دهند و همچنین به آنها در جستجوی شغل کمک می کنند.

دختر نوجوان با لپ تاپ روی نیمکت ، روی جلد متن  کسب و کار آنلاین برای نوجوانان ، "11 برنامه شغلی برای نوجوانان - نوجوانان می توانند از خانه درآمد کسب کنند!"

آیا فرزند شما در نوجوانی دنبال کار می گردد؟

 

این که آیا اولین شغل آنها ، شغل دوم آنها یا راهی برای کسب پول جیبی است ، برنامه های شغلی برای نوجوانان مکان خوبی برای شروع است.

 

دو نوع مختلف برنامه شغلی برای نوجوانان وجود دارد - یکی از کسب و کار آنلاین برای نوجوانان  آنها به تعیین موقعیت مشاغل نوجوانان که می توانید به آنها مراجعه کنید ، و هم برنامه هایی که در واقع درآمد نوجوان شما را بدست می آورند.

 

من قصد دارم مجموعه ای از برنامه های عالی را برای هر دو دسته ذکر کنم!

 



:: بازدید از این مطلب : 613
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 

مشاغل مبتدی برای خانه برای نوجوانان: کسب و کار آنلاین برای نوجوانان  7 روش آسان برای کسب درآمد

 

بهترین 5 شغل آموزش آنلاین برای نوجوانان ، همین امروز درخواست دهید!

 

9 مشاغل جانبی برای نوجوانان: کار کنید و از هر کجا به صورت آنلاین درآمد کسب کنید

 

مطمئناً شما متوجه مدت زمانی شده اید  کسب و کار آنلاین برای نوجوانان که نوجوانان برای تلفن های خود صرف می کنند. با این حال ، وقتی آنها وقت خود را از دست نمی دهند ، در واقع می توانند پول دربیاورند. بسیاری از نوجوانان و والدین متوجه نیستند که راه هایی وجود دارد که یک نوجوان می تواند در هر زمان از تلفن خود پول سریع و آسانی بدست آورد! این معادل برنامه های جانبی است که بزرگسالان می توانند برای کسب درآمد اضافی دنبال کنند. بجز نوجوانان می توانند شرکت کنند! به همین دلیل است که ما لیستی از 7 روش تهیه نوجوان از طریق تلفن خود را تهیه کرده ایم.

 

شماره 1: به Swagbucks بروید

این یکی از معدود فرصت هایی است که هم بزرگسالان و هم نوجوانان می توانند از آن استفاده کنند. کاربران ایرانیان سایبر  Swagbucks می توانند در سیزده سالگی به عضویت در آیند! با این حال ، کودکان فقط تا زمانی مجاز به عضویت هستند که از والدین یا سرپرست کسب و کار آنلاین برای نوجوانان  خود اجازه گرفته باشند. این پلتفرمی است که به کاربران ارز دیجیتالی برای پر کردن نظرسنجی ها ، تماشای فیلم ها و حتی جستجوهای اینترنتی پاداش می دهد. این ارز دیجیتالی را می توان با کارت های هدیه ای که می توان در مکان های مختلف استفاده کرد ، مبادله کرد.

 

شماره 2: از Bookscouter استفاده کنید

درست مانند سایر برنامه های فروش مجدد ، این برنامه به گونه ای طراحی شده است که بتواند کتابها و کتابهای درسی قدیمی را به فروش برساند. فروشندگان متعددی از این بستر استفاده می کنند و پرداخت ها معمولاً 1-3 روز کاری پس از دریافت کتاب انجام می شود. با این حال ، توجه به این نکته ضروری است که حتی اگر فروشندگان می توانند مدارک مورد نیاز خود را برای کتابهایی که خریداری می کنند شخصی سازی کنند ، اما آنها معمولاً  کسب و کار آنلاین برای نوجوانان آنها را در وضعیت جدید می خواهند ، اگر نه جدید.

 

شماره 3: انسان دوستانه را امتحان کنید

اگر حداقل 17 سال سن دارید ، ممکن است زودتر از آنچه تصور می کنید وارد بازی بازاریابی تلفنی شوید! این یک پلتفرم است که به شرکت ها اجازه می دهد قبل از تماس از عباراتی مانند "این تماس تحت نظارت است" یا "این تماس ممکن است برای اطمینان از کیفیت ضبط شود" استفاده کنند. پرداخت های دریافتی از طریق Paypal انجام می شود. متأسفانه ، این برنامه فقط در اندرویدها قابل استفاده است ، اما با افزایش محبوبیت ، ممکن است قابلیت دستگاه را افزایش دهد!

 

شماره 4: Shopkick را در نظر بگیرید

اگر نوجوان شما دوست دارد خرید کند ، این ممکن است فرصتی عالی کسب و کار آنلاین برای نوجوانان  برای او باشد. Shopkick یک برنامه است که به نوجوانان اجازه می دهد ضربات را جمع آوری کنند. ضربات نقاطی هستند که به کاربران تعلق می گیرد و وظایفی مانند اسکن بارکد ، رفتن به فروشگاه و خرید را انجام می دهد. این ضربات را می توان با کارت های هدیه الکترونیکی که مستقیماً به تلفن شما تحویل داده می شود ، معامله کرد!



:: بازدید از این مطلب : 1330
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

برنامه دیگری که نوجوانان می توانند کسب و کار آنلاین برای نوجوانان  برای فروش اقلام استفاده کنند Depop است. خوش آمدید که فروش را از طریق Depop در 18 سالگی شروع کنید. این می تواند فقط به یک کار موقتی یا کاری که در آینده انجام می دهید تبدیل شود. فهرست بندی روی یک کالا هیچ هزینه ای ندارد ، فقط باید 10٪ پس از فروش یک کالا به Depop پرداخت کنید.

 

8. Fiverr

Fiverr یک بازار دیجیتالی برای نشان دادن استعداد است. از 13 سالگی ، فریلنسرهای آزاد Fiverr می توانند حرفه ای را در این پلت فرم شروع کنند. به این دلیل Fiverr نامیده می شود که مشتریان 5 دلار برای خدمات پرداخت می کنند ، اما برخی از فریلنسرها  کسب و کار آنلاین برای نوجوانان هزینه بیشتری دریافت می کنند. برخی از برنامه ها در Fiverr شامل ساخت موسیقی (نوشتن آهنگ یا جینگ برای مشتریان) ، نوشتن ، ویرایش ، بازاریاب رسانه های اجتماعی و موارد دیگر است.

 

9. Instacart

برای خرید دیگران با Instacart دستمزد بگیرید. این می تواند یک کار جانبی خوب برای سالمندان یا دانشجویان سال اول باشد. خریداران نمی توانند تا 18 سالگی به این پلت فرم بپیوندند. می توانید هر زمان که برای شما بهترین کار را کرد ،کسب و کار آنلاین برای نوجوانان  خرید کنید. رانندگان iranian cyber  باید به وسیله نقلیه خود دسترسی داشته باشند.

 

 

10. Decluttr

آیا نیاز به راه دیگری برای خلاص شدن از شر چیزهای ناخواسته در خانه دارید؟ Decluttr مکان دیگری است که می توانید برای روشن کردن مسائل اطراف اتاق و خانه خود به آنجا مراجعه کنید. مواردی مانند CD ، DVD ، تلفن های همراه ، رایانه لوحی ، بازی های کسب و کار آنلاین برای نوجوانان  ویدئویی ، کتاب های درسی و Legos. با اسکن بارکد مورد می توانید فوراً بدانید Decluttr چقدر مایل است بهای این کالا را به شما بپردازد.

 

Decluttr برچسب حمل را ارائه می دهد تا نگران هزینه حمل و نقل نباشید. Decluttr بیش از 300 میلیون دلار به بیش از 6 میلیون مشتری خود پرداخت کرده است.

 

آخرین کلمات در مورد برنامه های کاربردی برای نوجوانان

نوجوانان زمان زیادی را صرف تلفن های همراه خود  کسب و کار آنلاین برای نوجوانان می کنند. برنامه های زیادی وجود دارد که می تواند زمان را برای شما ارزشمند کند. نوجوانان می توانند از طریق یک برنامه در سن 13 سالگی درآمد کسب کنند! آنها می توانند اولین سال کالج خود و فراتر از آن را گذرانده و از برنامه های محبوبی که در سنین نوجوانی استفاده کرده اند درآمد کسب کنند. این برنامه ها همچنین می توانند راه خوبی برای پیاده سازی مدیریت زمان و انگیزه ای برای محدود کردن زمان روی صفحه نمایش و زمان برها مانند Tiktok و Snapchat باشند.

 

 

راههای بیشتری برای کسب درآمد آنلاین از نوجوانان

بهترین 30 شغل آنلاین برای نوجوانان: کار در کسب و کار آنلاین برای نوجوانان  خانه (18 سال به زیر)

 

6 روش آسان برای نوجوانان می تواند ماهیانه 500 دلار به صورت آنلاین درآمد کسب کند



:: بازدید از این مطلب : 711
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 

مانند سایر برنامه های موجود در این لیست  کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان ، احتمالاً با استفاده از Mobee Bank را شکست نخواهید داد. اما اگر مأموریت هایی را که دوست دارید خریداری کنید ، قبول کنید ، من را بدون نیاز به افزایش ، برای هزینه های معماری کارت هدایت کنید.

 

4. Jobs2Shop

جدیدزه خرید اسرارآمیز به آسانی بارگیری یک برنامه ، رفت و آمد در فروشگاه ها یا رستوران های هدفمند و بازکردن آسان است. دیگر وجود دارد که می توانید در برنامه Jobs2Shop انجام دهید تا درآمد خود را قبل از پرداخت از طریق PayPal افزایش دهید.

 

میزان درآمد شما بستگی به نوع آزمایش شما دارد. نکته منفی اصلی این کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان  است که شما متکی به وجود تقاضا برای خرید مرموز در منطقه خود هستید. اگر در شهر نسبتاً کوچکی زندگی می کنید که نیاز چندانی به آن ندارد ، آیا می توانید با این برنامه آشنا شوید؟

 

اگر در شهر بزرگتری زندگی می کنید و مرتباً برای ارزیابی مشاغل از شما اعظم می شوید ، من تا 100 دلار در ماه یا بیشتر درآمد داشته باشید. Jobs2Shop تخمین می زند که 1.25 میلیون دلار به 1.7 میلیون عضو خود پرداخت کرده است.

 

5. EasyShift

EasyShift یکی دیگر از برنامه های خرید اسرارآمیز است ایرانیان سایبر  که من می توانم با پیروی از یک لیست فهرست به شما در خرید کمک کمک کند. در برخی موارد ، فقط باید از محصولات عکس بگیرید یا قیمت ها را بررسی کرده و اطلاعات داخل برنامه کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان  را به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید برای نوشتن نظرات مربوط به تبلیغات خاص خرید کنید.

 

میزان درآمد شما بستگی به تقاضای منطقه شما و انواع وظایفی که انجام می دهید دارد. فقط وارد شوید و عکس بگیرید از محل قرار دادن محصول ممکن است 2 دلار برای شما سود داشته باشد. در صورت نیاز به خرید ، می توانید 20 دلار برای یک کار واضح کنید.

 

این یک راه ساده برای پیشبرد کسب و کار شما و درآمد چند دلاری در ماه است. با این حال ، احتمالاً با این برنامه ثروتمند نخواهید شد ، به خصوص اگر در یک منطقه کم جمعیت زندگی کنید.

 

آیا کتابهای درسی قدیمی دارید؟ اگر می توانید شماره استاندارد کتاب بین المللی (ISBN) را در کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان  پشت جلد پیدا کنید ، می توانید آنها را با استفاده از BookScouter به فروش برسانید. هرچند شما نمی توانید قیمت ها را تعیین کنید. اساساً ، این برنامه از ISBN و شرایط کتاب برای ارائه پیشنهاد استفاده می کند. سپس ، می توانید تصمیم بگیرید که پیشنهاد را بپذیرید و کتاب خود را ارسال کنید.



:: بازدید از این مطلب : 638
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

به هر حال درمورد چیزهایی که می خرید پول کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان  نقد کنید. در اینجا نحوه کار Ibotta برای خرید حضوری آورده شده است:

 

قبل از رفتن به فروشگاه ، برنامه را باز کنید و چند کار را انجام دهید تا پیشنهادات مربوط به محصولات و مارک های مورد نیاز خود را پیدا کنید.

در مرحله بعد ، به فروشگاه بروید و مواردی را که در برنامه انتخاب کرده اید خریداری کنید.

پس از اتمام کار ، برای ارائه پیشنهاداتی که انتخاب کرده اید ، از رسیدن خود عکس گرفته شده است.

و برای خریدهای آنلاین ، فقط باید برنامه را در دستگاه خود کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان  بارگیری کنید. این به طور خودکار سود سود نقدی شما را محاسبه می کند.

 

بر اساس فعالیتهایی که قبلاً انجام داده اید ، پول نقد به شما بازگردانده می شود. Ibotta با PayPal و Venmo سازگار است و همچنین امکان درخواست کارت هدیه را نیز دارد می تواند کند.

 

پیشنهادات از 25 سنت تا 1 دلار یا بیشتر متغیر است. شما باید زودتر آماده شوید ، اما بسته به مواردی که از لیست مواد غذایی خود خریداری کرده اید بسته شود ، آیا می توانید هر ماه بین 5 تا 50 دلار در فروشگاه پس بگیرید. کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان  به طور کلی ، Ibotta ادعا  ایرنیان سایبر  می کند که از زمان تأمین آن در سال 2012 ، 600 میلیون دلار به 35 میلیون کاربر اختصاص داده شده است.

 

Ibotta همچنین با دسکتاپ یا لپ تاپ شما کار می کنید ، اما اگر آنلاین از این طریق ترجیح می دهید ، افزونه های کوپن مرورگر را نیز در نظر بگیرید ، خریداری کنید.

 

 

 

شما با Shopkick پول نقد مستقیم نخواهید کرد ، اما می توانید از کارت های هدیه استفاده کنید. Shopkick به خرده کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان  فروشان محبوب آمازون ، Old Navy و Lowe's کارت هدیه ارائه می دهد.

 

شما حتی مجبور نیستید چیزی بخرید تا از Shopkick بهره مند شوید. فقط ورود به یک فروشگاه شریک یا اسکن موارد خاص می تواند به شما در کسب امتیاز کمک کند.

 

3. موبی

برای کسب درآمد از طریق تلفن خود با استفاده از برنامه Mobee ، نیازی به  کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان خرید هیچ چیز ندارید. شما می توانید به سادگی به س questionsالات الات پاسخ دهید یا در حال حاضر فروشگاه های مورد نیاز خود عکس بگیرید.

 

یک "مأموریت" در برنامه ممکن است شما را تشویق کنید که از یک فروشگاه خاص بازدید کنید ، آیا را که در آنجا پیدا کرده اید ثبت و پس از اتمام ، پاداش خود را پس بگیرید. آنها می توانند به صورت کارت هدیه به خرده فروشان عمده ای که در کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان  عرض 48 ساعت برای شما ارسال شده اند ، استفاده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 660
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

برای شروع کسب درآمد با ارائه خدمات کسب و کار خانگی برای کودکان و نوجوانان با کامپیوتر  پرستاری از کودک به هیچ سرمایه اولیه احتیاج ندارید. تنها چیزی که شما نیاز دارید این است که چگونه با موفقیت از نوزادان مراقبت کنید. تنها چیزی که از شما برای شروع این تجارت لازم است این است که تمایل به بچه بازی داشته باشید. وقتی از نظر مشتری برای بچه ها به تجارت تبدیل شوید ، از نوع مشتریانی که احتمالاً می توانید جذب کنید شگفت زده خواهید شد.

 

مشاغل تحت پوشش ویدئویی

اگر از دبیرستان فارغ التحصیل شده اید و به دنبال راه اندازی کسب و کار خانگی برای کودکان و نوجوانان با کامپیوتر  یک کسب و کار قبل از ادامه تحصیل در کالج هستید ، شغلی که می توانید با موفقیت در آن فعالیت طولانی مدت داشته باشید ، یکی از گزینه های شما این است که کسب و کار تحت پوشش ویدئویی را شروع کنید. لطفاً مطلع باشید که قبل از اینکه بتوانید این نوع کسب و کار را با موفقیت راه اندازی کنید ، باید آموزش پوشش فیلم / فیلم سازی را فرا بگیرید.

 

شما می توانید خدمات خود را برای کسانی که برای عروسی ، جشن تولد ، سالگردها ، مهمانی ها و سایر رویدادهای خاص برنامه ریزی می کنند عرضه کنید. یکی از روزهایی که می توانید از طریق آن بتوانید این مشاغل خود را به بازار کسب و کار خانگی برای کودکان و نوجوانان با کامپیوتر  عرضه کنید ، حضور گسترده اینترنتی است. این بدان معناست که شما باید کسب و کار خود را از طریق بسترهای مختلف رسانه iranian cyber  های اجتماعی موجود در دسترس قرار دهید.

 

سازماندهی نمایش تلویزیونی نوجوانان

در نوجوانی سازماندهی برنامه های نوجوان در تلویزیون خوب خواهد بود. شما قادر خواهید بود حمایت مالی را به ویژه از سوی کسانی که می خواهند استعداد شما را تشویق کنند ، جلب کنید. واقعیت این است که تعداد زیادی از نوجوانان وجود دارند که مهارت های کسب و کار خانگی برای کودکان و نوجوانان با کامپیوتر  اولیه ای در سازماندهی و اجرای برنامه های تلویزیونی دارند. بنابراین ، اگر می دانید که در نوجوانی در این زمینه با استعداد هستید ، باید برنامه ای را برای نوجوانان در تلویزیون شروع کنید.

 

سازماندهی برنامه گفتگوی رادیویی نوجوانان

سازماندهی برنامه گفتگوی رادیویی برای نوجوانان وسیله دیگری برای نوجوانی است که در زمینه استعداد پخش باید شروع را در نظر بگیرد. اگر برنامه گفتگوی رادیویی شما به خوبی بسته بندی شده و به موضوعات مهمی که نوجوانان را تحت تأثیر قرار می دهد پرداخته اید ، به احتمال زیاد از دولت کشور خود و همچنین سازمان های شرکتی قراردادهای حمایتی سود آوری دریافت خواهید کرد. این یک روش جالب برای بیان مهارتهای پخش کسب و کار خانگی برای کودکان و نوجوانان با کامپیوتر و سازماندهی خود در نوجوانی است.

 

راه اندازی مجله نوجوانان

اگر تمایل به جمع آوری اطلاعات و انتشار آن دارید ، شروع یک تجارت مجله ای بهترین گزینه شما خواهد بود. اگر به طور اتفاقی متعلق به باشگاه مطبوعات در دبیرستان هستید ، می توانید با موفقیت از همه چیزهایی که از چنین سازمانی آموخته اید برای شروع انتشار مجله نوجوانان استفاده کنید.

 

ازالبته اگر مجله شما طیف وسیعی از موضوعات و اخبار مربوط به نوجوانان را پوشش می دهد ، کسب و کار خانگی برای کودکان و نوجوانان با کامپیوتر  به احتمال زیاد برای فروش هر نسخه مجله مشکلی نخواهید داشت مگر اینکه همیشه حاوی مطالب مفید باشد.

 

بنابراین اگر قصد دارید یک کسب و کار را به عنوان یک نوجوان شروع کنید ، یکی از گزینه های شما شروع به انتشار مجله نوجوان است. لطفاً توجه داشته باشید که این نوع مشاغل سخت است. به همین دلیل است که شما باید آماده همکاری با سایر متخصصان باشید.

 



:: بازدید از این مطلب : 789
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

تجارت لباسشویی یکی دیگر از مشاغل پررونق و سودآور است که یک نوجوان می تواند با موفقیت آن را راه اندازی و مدیریت کند. مشاغل شستشو شغلی است که یک نوجوان می تواند با موفقیت در خانه خود انجام دهد. برای شروع کسب و کار خانگی برای کودکان و نوجوانان با کامپیوتر  این نوع مشاغل در مقیاس کوچک ، تنها کاری که باید انجام دهید حداقل ماشین لباسشویی ، خشک کن ، اتو فشاری ، میز اتو و عرضه مواد شوینده و سفید کننده و همکاران است.

 

در شروع کار ، می توانید از والدین خود اجازه استفاده از ماشین لباسشویی ، خشک کن ، اتو فشاری ، اتو و غیره را بگیرید - این در صورتی است که در خانه شما موجود باشد. در غیر این صورت ، می توانید سرمایه اولیه خود را از والدین ، ​​عموها ، عمه ها و سایر اعضای کسب و کار خانگی برای کودکان و نوجوانان با کامپیوتر  خانواده دریافت کنید. یکی از نکات مثبت این تجارت این واقعیت است که شما می توانید با کمی تجربه یا بدون تجربه به این تجارت بپردازید.

 

 

 

پخت و فروش کوکی

پخت و فروش کوکی ها یکی دیگر از مشاغل پر رونق و سودآور است که یک نوجوان علاقه مند به کسب درآمد باید شروع آن را در نظر بگیرد. یادگیری نحوه پختن کوکی ها آسان تر است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از کسب و کار خانگی iranian cyber  برای کودکان و نوجوانان با کامپیوتر  طعم خوب کوکی ها و بسته بندی خوب آنها اطمینان حاصل کنید.

 

با این کار شما به احتمال زیاد برای فروش کوکی ها مخصوصاً به دوستان و دیگر بچه های مدرسه و محله خود مشکل نخواهید داشت. این یک تجارت است که یک نوجوان می تواند بدون استرس با موفقیت با مطالعات خود ترکیب کند.

 

بازار کوکی ها بسیار بزرگ است ، زیرا تعداد زیادی از افرادی که کوکی می خورند وجود دارد. کسب و کار خانگی برای کودکان و نوجوانان با کامپیوتر در حالی که برخی از کلوچه ها به عنوان غذای اصلی هستند ، برخی دیگر اطمینان حاصل می کنند که آن را به عنوان صبحانه میل کنند.

  

پخت و فروش کاپ کیک

پخت و فروش کاپ کیک یکی دیگر از مشاغل پر رونق و سودآور است که یک نوجوان می تواند با موفقیت آن را شروع کند. در نوجوانی می توانید نحوه پخت کیک را از مادر خود بیاموزید. این یک مهارت است که به راحتی می توان آن را آموخت. می توانید کاپ کیک کسب و کار خانگی برای کودکان و نوجوانان با کامپیوتر  خود را به راحتی به اعضای خانواده ، دوستان و افراد محله خود و سایر بچه های مدرسه خود بفروشید.

 

بنابراین ، اگر به دنبال راه اندازی یک تجارت ساده در نوجوانی هستید ، یکی از گزینه های شما این است که شروع به پختن و فروش کاپ کیک کنید. بچه ها و بزرگسالانی هستند که نمی خواهند مزه کاپ کیک را میل کنند. به این ترتیب ، اینها افرادی هستند که کسب و کار خانگی برای کودکان و نوجوانان با کامپیوتر  شما باید در هر زمان برای کسب و کار خود موقعیت قرار دهید.

 

خدمات نگهداری از کودکان را ارائه دهید

در دوران نوجوانی یکی از ساده ترین راه های کسب درآمد - به ویژه در تعطیلات مدرسه ارائه خدمات نگهداری از کودکان است. والدین طبقه کارگر هستند که مایل نیستند خدمات شما را استخدام کنند ، به ویژه اگر شما دارای سطح سرسخت ، متمرکز و دلسوز باشید.



:: بازدید از این مطلب : 622
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 

ساخت و خرده فروشی بالش های پرتاب کننده

یکی دیگر از مشاغل راه اندازی آسان که یک کسب و کار خانگی برای کودکان و نوجوانان با کامپیوتر نوجوان علاقه مند به کسب درآمد و کشف خلاقیت و مهارت های بازاریابی خود می تواند شروع کند ساخت و خرده فروشی بالش های پرتاب است. بالش های پرتاب بخشی از مواردی است که مردم برای تزئین خانه های خود استفاده می کنند. آنها روی مبل ها و تخت ها قرار می گیرند.

 

 

 

اگر با رنگ ها و طرح ها خلاق هستید ، باید ساخت و خرده فروشی بالش های پرتاب کسب و کار خانگی برای کودکان و نوجوانان با کامپیوتر  را در نظر بگیرید. این یک روش جالب برای کسب درآمد است و اگر به خوبی مدیریت شود ، بر تمرکز دانش آموز بر تحصیل تأثیر نمی گذارد.

 

ممکن است نیاز به کسب برخی از مهارت های خیاطی داشته باشید زیرا برای ساختن گونی که در آن الیاف بالش وجود دارد ، لازم است. اما اگر نمی خواهید با کار خیاطی زین شوید ، می توانید شخص دیگری را برای خیاطی در نظر بگیرید. ، کسب و کار خانگی برای کودکان iranian cyber  و نوجوانان با کامپیوتر  در حالی که کارهای دیگری انجام می دهید.

 

مشاغل خواربارفروشی مامان و پاپ را در همسایگی خود راه اندازی کنید

فروشگاه مواد غذایی مامان و پاپ یکی دیگر از مشاغل آسان برای راه اندازی است که یک نوجوان می تواند با موفقیت در محله خود راه اندازی کند. اگر به دنبال یک کسب و کار خرده فروشی ایده آل برای شروع هستید - مشاغل مادرانه و پاپ که برای راه اندازی نیاز به سرمایه اولیه کم دارد ، باید یک مغازه خواربار فروشی را در مکانی ایده آل در محله خود باز کنید. مردم به فروشگاه های مواد غذایی مراجعه می کنند تا خانه های خود را بارها و بارها تهیه کنند.

 

راه اندازی این نوع تجارت ساده است و در واقع یک تجارت سودآور است. ممکن است  کسب و کار خانگی برای کودکان و نوجوانان با کامپیوتر از این نوع مشاغل سود هنگفتی به دست نیاورید ، اما مطمئن هستید که جریان نقدی ثابت را به صورت روزانه حفظ می کنید. در صورت انتخاب این نوع کسب و کار ، مطمئن شوید که نظرسنجی از بازار را انجام داده اید تا انواع محصولاتی که فروشگاه خود را با آنها ذخیره می کنید را بشناسید. این نوع مشاغل به احتمال زیاد بیشترین وقت شما را نمی گیرد. مطمئناً وقت خواهید داشت تا کتابهای خود را مطالعه کنید.

 

تاسیس شرکت نظافت

شما لزوماً نیازی به راه اندازی یک شرکت نظافتی بزرگ و منظم ندارید تا کسب و کار خانگی برای کودکان و نوجوانان با کامپیوتر  از صنعت نظافت درآمد کسب کنید. به عنوان یک نوجوان که علاقه مند به راه اندازی یک کسب و کار است ، می توانید یک کار کوچک نظافت را شروع کنید. شغلی که خدمات نظافت را در محله و اطراف آن ارائه می دهد.

 

نیازی نیست برای پاکسازی مشاغل از سازمان های شرکتی با شرکت های بزرگ نظافتی رقابت کنید. مشاغل نظافت منزل جریان نقدی ثابت شما را تضمین می کند. فقط اطمینان حاصل کنید که خدمات تمیز کردن خود را به صورت تهاجمی در محله خود به بازار عرضه می کنید و از تعداد مشاغل نظافتی که به دست خواهید آورد شگفت زده خواهید شد. از شروع به عنوان یک فرد و شاید تنها کارمند کسب و کار خود ، با تعداد زیاد ، قادر خواهید بود کسب و کار خانگی برای کودکان و نوجوانان با کامپیوتر  گسترش دهید.

 

یک تجارت لباسشویی باز کنید



:: بازدید از این مطلب : 620
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

قبل از شروع هر شغلی در مورد آنچه لازم است تحقیق کنید و همیشه از قوانین حوزه قضایی خود پیروی کنید.

 

50 ایده برتر مشاغل کوچک برای نوجوانان و جوانان در سال 2021

آیا می خواهید در نوجوانی از خانه یا دبیرستان  کسب و کار خانگی برای کودکان و نوجوانان با کامپیوتر  کسب و کار راه اندازی کنید؟ اگر بله ، در اینجا 50 ایده کسب و کار کوچک برای نوجوانان و جوانان در سال 2021 آمده است. نوجوان بودن بهانه خوبی نیست برای اینکه از مهارت های خود یا از ایده های تجاری قابل اجرا که بدون در نظر گرفتن تفاوت سنی برای همه باز است ، درآمد کسب نکنید. به

 

 

 

در نتیجه ، تعداد زیادی از نوجوانان در ایالات متحده و سایر نقاط جهان وجود دارند که آثار خود را در دنیای تجارت و اختراعات برجسته کرده اند. فرصت های زیادی در انتظار شما است تا از آنها استفاده کرده و درآمدزایی کنید. در اینجا 50 ایده تجاری بسیار پر رونق و کسب و کار خانگی برای کودکان و نوجوانان با کامپیوتر   سودآور وجود دارد که یک نوجوان که در کسب درآمد از کسب و کار جدی است باید از بین آنها انتخاب کند.

 

چگونه می توان یک کسب و کار آنلاین را در خانه به عنوان یک نوجوان راه اندازی کرد

50 ایده منحصر به فرد مشاغل کوچک برای iranian cyber  نوجوانان و جوانان در سال 2021

فهرست مطالب [نمایش]

 

مرکز بازی های ویدئویی را باز کنید

اگرچه بزرگسالان نیز از انجام بازی های ویدئویی لذت می برند  کسب و کار خانگی برای کودکان و نوجوانان با کامپیوتر  ، اما بیشترین گروه از افرادی که بازی های ویدئویی انجام می دهند در گروه سنی نوجوانان قرار می گیرند - بنابراین برای نوجوانی که به دنبال راه اندازی کسب و کار است ، بسیار امن تر است که یک مرکز بازی های ویدئویی باز کند.

 

برقراری ارتباط با نوجوانان برای نوجوانان آسان تر است. به همین دلیل است که اگر یک نوجوان مرکز بازی های ویدئویی را باز کند ، می تواند به راحتی با همسالان خود که بزرگترین بازار بازی های ویدئویی هستند ارتباط برقرار کند. یک مرکز بازی های ویدئویی استاندارد مکانی است کسب و کار خانگی برای کودکان و نوجوانان با کامپیوتر   که مردم برای انجام بازی های مختلف ویدئویی و همچنین اجاره کارتریج بازی های ویدئویی هزینه می کنند.

 

یک فروشگاه اجاره ویدئو باز کنید

فروشگاه اجاره ویدئو یکی دیگر از مشاغل راه اندازی آسان است که نوجوانی که به دنبال راه اندازی کسب و کار است باید به آن توجه کند. این نوع تجارت به هیچ وجه باعث تمرکز یک نوجوان از مطالعه کتاب هایش نمی شود. این یک نوع تجارت است که به راحتی کسب و کار خانگی برای کودکان و نوجوانان با کامپیوتر   می تواند با مدرسه ترکیب شود.

 

بنابراین ، اگر به دنبال راه اندازی یک کسب و کار در نوجوانی هستید ، شغلی که می توانید به راحتی از محله خود راه اندازی کنید ، پس باید یک مغازه اجاره ویدئو باز کنید. شما همچنین می توانید از یک یا دو نفر دیگر- ترجیحاً یک فرد بالغ که قبلاً در تجارت مشغول است کسب و کار خانگی برای کودکان و نوجوانان با کامپیوتر   ، درباره نحوه عملکرد آن کسب و کار سوال کنید. این بسیار حیاتی است تا بتوانید طناب ها را از آنجا یاد بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 648
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

من درک می کنم که زمان زیادی برای صرف وجود دارد. آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  در صفحه نوشتن یک آموزش می توانید با قوانین و معیارها بیشتر آشنا شوید. شاید حدس زده باشید که ما به آرامی در حال ایجاد تیمی از ستاره های فتوشاپ هستیم تا این سایت مدت ها بعد از اینکه ایده های آموزشی من تمام شد ، به آینده ادامه دهد! بنابراین اگر علاقمند به نوشتن یکنواخت برای هستید ، لطفاً هنگام ارسال به ما اطلاع دهید! من برای گسترش تیم بسیار هیجان زده هستم ، و امیدوارم شما بدون نوشتن برای سایت نیز تبلیغاتی کسب کنید ، زیرا مخاطبان به سرعت در حال افزایش هستند.

جلو و بالا! به هر حال امیدوارم همه از سایت جدید خوشتون بیاد. در صورت وجود هر گونه اشکال یا ناراحتی ، می توانید در نظرات به من اطلاع دهید و من آنها را به طور مرتب مرتب خواهم کرد!

اوه ، و شما می خواهید بدانید که من حداقل 7 آموزش در انتظار چاپ ندارم آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان . اکنون که سایت راه اندازی شده است ، می توانیم به پست بازگردیم! آیا فکر می کنید وب سایت شما ترافیک کافی ایجاد می کند ، مردم همان چیزی را که برای آن آمده اند دریافت می کنند و واقعاً جایی برای پیشرفت وجود ندارد؟

اگر پاسخ شما مثبت است ، احتمالاً مطالعه را متوقف خواهید کرد. برای بقیه شما ، می دانید که همیشه چیزی وجود دارد که می تواند برای افزایش ترافیک وب سایت ، رضایت بیشتر مشتری و رتبه بالاتر موتورهای جستجو اصلاح شود. دقیقاً چگونه می خواهید این کار را انجام دهید؟ این مراحل را برای یک وب سایت iranian cyber  منظم دنبال کنید و خواهید دید که این اهداف آنقدرها هم که فکر می کنید نیستند.

مرحله 1: بهینه سازی موتور جستجو چیست؟  به طور خلاصه ، بهینه سازی موتور جستجو یا به طور خلاصه ، سایت شما و صفحات فردی سایت را برای موتورهای جستجو و کاربران موتورهای جستجو قابل مشاهده و مرتبط می کند. رحله 2: بازاریابی هدفمند- آیا استراتژی بازاریابی شما برای مخاطبین هدف شما کار می کند؟ درک مخاطبان بخش مهمی از استراتژی بهینه سازی بهینه موتورهای جستجو است. شما آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان باید بدانید که می خواهید سایت خود را برای چه کسانی به بازار عرضه کنید و متناسب با آن مطالب خود را بنویسید. این ممکن است به نظر بیهوده بیاید ، اما ارزش یک نگاه جدی را دارد.

مرحله 3: کلمات کلیدی و عبارات 101: موتور جستجوی سایت خود را دوستانه کنید  کلمات کلیدی چیست و چرا باید با آنها آشنا شوید؟ کلمات کلیدی به سادگی کلماتی هستند که تعیین می کنند سایت شما در موتورهای جستجو و فهرست ها در کدام دسته قرار می گیرد و همچنین کلماتی که جستجوگران برای یافتن سایت های مربوطه در موتورهای جستجو وارد می کنند.

اگر تکالیف خود را انجام ندهید و کلمات کلیدی هدفمند را انتخاب نکنید ، بخش قابل توجهی از ترافیک بالقوه را از دست می دهید.مرحله 4: کلمات کلیدی و عبارات را در محتوا و کد منبع قرار دهیدشما لیستی از کلمات کلیدی را که به سختی به دست آورده اید دارید ، در حال حاضر باید آنها را در جایی قرار دهید. هرچه مکانهای بیشتری بتوانید به طور منطقی کلمات کلیدی خود را قرار دهید ، راحت تر خواهید یافت. همانطور که گفته شد ، به دنبال آجیل نروید و آنها را در هر گوشه و کنار بچسبانید. آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  این مورد "پر کردن کلمات کلیدی" نامیده می شود و موتورهای جستجو در این عمل دوستانه به نظر نمی رسند (برای اطلاعات بیشتر به چیست مراجعه کنید).

مرحله 5: چگونه محتوای خوب بنویسیم محتوای جذاب سایت شما کلید نتایج خوب موتورهای جستجو است. بدیهی است که عوامل دیگری که موتورهای جستجو هنگام نمایه سازی یک وب سایت به آن توجه می کنند ، بسیار بیشتر است ، اما محتوا پایه اساسی است که رتبه بندی خوب بر اساس آن ایجاد شده است.

آیا می خواهید پنج مرحله اول را بخوانید؟ در ده مرحله آسان به صفحه اول بهینه سازی موتورهای جستجو بروید. مرحله 6: از تگ های عنوان در بهینه سازی موتور جستجو استفاده کنید

اگرچه برچسب عنوان نوعی اصلی از موهای سرخ بهینه سازی موتورهای جستجو است ، اما عدم شهرت آن اهمیت کمتری ندارد. اکثر موتورهای جستجو محتوای برچسب عنوان را فهرست بندی می کنند و در واقع آن را به یکی از مهمترین عوامل در فرآیند آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  رتبه بندی تبدیل می کنند. بنابراین اگر برچسب عنوان بهینه ندارید ، ممکن است از نظر رتبه بندی قایق را از دست بدهید.



:: بازدید از این مطلب : 669
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

ماده 3 (طرح پیشنهاد آموزشی)

1. هر م آموزشی ، با مشارکت همه اجزای خود ، آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  برنامه پیشنهاد آموزش را آماده می کند. این طرح سند اساسی اساسی هویت فرهنگی و برنامه ریزی م مدارس است و بیانگر برنامه درسی ، فوق برنامه ، آموزشی و سازمانی است که هر مدرسه در محدوده خودمختاری خود اتخاذ می کند.

2. برنامه ارائه آموزش مطابق با اهداف کلی و آموزشی انواع و دوره های مختلف تحصیلی تعیین شده در سطح ملی مطابق برررخوب ، دیشب تصمیم گرفتم که از همه رنگهای قهوه ای +خسته شده ام ، و طرح جدید و وردپرس زنده را ویرایش کردم و وردپرس کردم

خوب اکثر زنده هستند. هنوز چند نکته برای جبران وجود دارد ... تبلیغات آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان کوچکتر یکی از اولین مواردی که ممکن است به آن توجه کنید این است که تبلیغات در + تقریباً ناپدید شده است. من را حذف کردم ، آگهی های بنر را در یک مکان جدا کردم (از اول دسامبر ، در جدید یک چرخش وجود خواهد داشت) ، بنرهای مربوطه را هل دادم و تبلیغات پیوند متنی مخلوط را به پاورقی رساندم. چرا می پرسی؟

خوب ، جدا از اینکه بسیار تمیزت iranian cyber  است ، طی یکی دو ماه آینده ، ما سایت را برای دریافت بخش اشتراک منتقل می کنیم. هزینه اشتراک ها 8 دلار در ماه است و فایل های آزمایشی در پایان هر آموزش فقط در اختیار مشترکین قرار می گیرد. علاوه بر این ، من در حال جمع آوری برخی از آموزش های ویدئویی برای مشترکین نیز هستم (اگرچه هنوز مشخص نیست).

دلیل این امر تا حد زیادی این است که پهنای باند به یک موضوع تبدیل شده است. ما از سرویس S3 آمازون استفاده می کنیم زیرا سایت بسیار زیاد می شود و اکثر وب هاست های ارزان قیمت (و برخی گران قیمت) به دلیل ارائه چندین تصویر و زیپ به طور همزمان سقوط می کنند. اما حتی با وجود قیمت ارزان S3 ، پهنای باند برای بارگیری فایل ها به تنهایی بیش از 400 دلار در ماه است. وقتی فایلهای 20 مگابایتی را در پایان آموزش ارائه می دهید که روزانه 15000 بازدیدکننده دارد: من فکر می کنم این راه حل طولانی مدت آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان خوبی برای سایت ایجاد می کند و به ما این امکان را می دهد که هزینه آموزش های بیشتر در سایت را بپردازیم. و فراموش نکنید که آموزشها همیشه رایگان خواهند بود!خوانایی!

همانطور که ممکن است به خاطر داشته باشید ، من پس از دریافت انتقادات آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  زیادی در مورد رنگ قهوه ای روی قهوه ای ، هنگامی که آموزش طراحی وب را نوشتم ، طراحی نسخه جدیدی از را شروع کردم. این بهانه خوبی برای شروع طراحی مجدد بود و سایت جدید بسیار تمیزتر و خواناتر است. من فکر می کنم بهتر به نظر می رسد ، اگرچه من آماده می شوم که مردم با نظرات مخالف باشند.

 و پیوندهای کاربر (به زو علاوه بر این ، را به سایت اضافه کرده ام تا وقتی نظر می دهید ، بتوانید یک عکس کوچک در کنار شما ظاهر شود. گرفتن بسیار آسان است ، فقط برای یک حساب رایگان ثبت نام کنید و یک عکس را با آدرس ایمیل شما پیوند می دهد. بنابراین وقتی در اینجا (یا در سایت های دیگر که از استفاده می کنند) نظر می دهید ، تصویر شما ظاهر می شود!

همچنین اکنون یک گروه وجود دارد که می توانید به آن بپیوندید و عکسهایی را که با استفاده از آموزشهای ایجاد کرده اید یا با الهام از آنها ایجاد کرده اید به اشتراک بگذارید.

و فردا فید خط کاربر را تکمیل می کنم تا همه بتوانند پیوندهایی را به صفحات آموزشی ، سایت های الهام بخش و غیره ارسال کنند که در نوار کناری نمایش داده می شود. البته پیوندها از نظر کیفیت تعدیل می شوند ، اما این روش دیگری برای تعامل افراد با سایت خواهد بود.

ما می توانیم برخی انجمن ها را نیز تهیه کنیم ، هرچند احتمالاً بسیاری از انجمن های دیگر در اطراف وجود دارد. آیا کسی فکر می کند انجمن های ایده خوبی خواهد بود؟ اگر تقاضا وجود داشته باشد ، برخی را نصب می کنم!

افزایش پرداخت برای نویسندگان آموزشی سرانجام ، ما حقوق آموزش نویسندگان را از 75 دلار به 125 دلار در هر آموزش افزایش می دهیم. قوانین تسلیم و پذیرش یکسان است ، اما امیدوارم این کار جبران بیشتری برای همه ستاره های فتوشاپ در آنجا ایجاد کند ، زیرا 



:: بازدید از این مطلب : 649
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

بود. نیازی به نشان دادن تجربه کاری ناچیز نیست. آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  اگر در دوران دانشجویی خود به عنوان پیک یا پیشخدمت کار می کردید ، بهتر است این کار را کنار بگذارید ، مگر اینکه البته این تجربه در موقعیتی که برای آن درخواست می کنید صدق می کند.

نیازی به بیان تمام تجربیات حرفه ای نیست (فقط مشاغل مرتبط با این موقعیت باید در ذکر شود).

اگر سابقه کار ندارید ، بهتر است ابتدا بخش "آموزش" را قرار دهید. در صورت داشتن حداقل تجربه در این زمینه ، آن را بیان کنید (حتی اگر در مورد تمرین یا تمرین ، کار موقت و غیره صحبت می کنیم).شما نباید تمام مسئولیت هایی را آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  که در هر شرکت انجام داده اید ذکر کنید: باید خود را به عملکرد اصلی محدود کنید (حداکثر 7 امتیاز) ، در غیر این صورت توجه به استخدام می تواند به نقاط ثانویه گسترش یابد.

در بخش "دستاوردها" باید به اعداد خاصی اشاره کرد ، هنگام توصیف نتایج برجسته خود بهتر است از افعال (جذب ، افزایش ، توسعه ، مشارکت و غیره) استفاده کنید. ایجاد وب سایت شخصی شما در درجه اول خلاقیت است. در این زمینه می توانید خود را کاملاً نشان دهید ، نه از نظر محتوا و نه از نظر حجم. چرا وب سایت خود را ایجاد نکنید آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  و آن را در دنیای شبکه های کامپیوتری عرضه نکنید؟ سپس iranian cyber  از فناوری مدرن اینترنت و دانشی که دوره های ما ارائه می دهد استفاده می کنید.

این دوره برای آن دسته از کاربران رایانه شخصی است که مایل به ایجاد وب سایت های حرفه ای در اینترنت هستند و همچنین می تواند به عنوان راهنمای عملی توسط توسعه دهندگان وب سایت ، طراحان و سایر افرادی که در پروژه های وب شرکت دارند استفاده می شود.

سطح آماده سازی اولیه: دانش کامپیوتر در سطح یک کاربر با تجربه ، تجربه در اینترنت ، حداقل دانش زبان انگلیسی برای کار با نرم افزار ، با رابط انگلیسی. آیا هنوز فکر می کنید رایانه برای شما مناسب نیست و تسلط بر مهارت های آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  کار با آن دشوار است؟ تایپ سریع بدون نگاه به صفحه کلید ، راه اندازی ، بهینه سازی سیستم ، تعمیر رایانه فقط در قدرت یک استاد کار می کند. اما این مورد نیست. این مقاله به شما کمک می کند تا مبتدی را رها کرده و به ردیف کاربران با تجربه رایانه شخصی بپیوندید.

نکات موجود در این مقاله به شما کمک می کند تا کاربر کامپیوتر پیشرفته تری شوید. و با گذشت زمان ، متوجه خواهید شد که در موارد خرابی کامپیوتر نمی توانید با جادوگر تماس بگیرید ، اما خود را کاملاً مدیریت کنید. امیدوارم مقاله را قبلاً خوانده باشید ، در غیر این صورت دیگر برای شما مفید نخواهد بود ، زیرا قصد دارید حرفه ای شوید.

روش ده انگشتی کور به شما این امکان را می دهد که متن ها را با سرعت بالا بدون این که چشم از صفحه بردارید روی کامپیوتر تایپ کنید. پس از یادگیری چنین تجارت بزرگی ، بهره وری بیشتری خواهید داشت ، تمام کارها و مکاتبات چندین برابر سریعتر به پایان می رسد. و از بیرون ،آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  آنها به شما به عنوان یک "قوری" نگاه نمی کنند.

امروزه شبیه سازهای زیادی وجود دارد ، هم وب سایت های اینترنتی و هم برنامه های فردی برای ویندوز. با کمک چنین شبیه سازهایی ، یادگیری نوشتن با روش ده انگشتی کور آسان تر است. با کمی ورزش هر روز ، می توانید در چند هفته یاد بگیرید. ممکن است در ابتدا سخت به نظر برسد ، اما پس از تمرین سخت ، بعد از دو یا سه هفته متوجه خواهید شد که هنگام تایپ عملاً به صفحه کلید نگاه نمی کنید. آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  ما یک مقاله جداگانه برای نکاتی داریم که به شما در شروع کمک می کند. بهره وری خود را افزایش دهید!

بیاموزید که چگونه می توانید اشکالات و نقص های موجود در رایانه خود را برطرف کنید ، مقالات این سایت در این مورد به شما کمک می کند. علاوه بر ، تعداد زیادی وب سایت مفید نیز وجود دارد که به لطف آنها نحوه بهینه سازی سیستم ، پیکربندی رایانه و اینترنت ، تعمیر لپ تاپ و موارد دیگر را خواهید آموخت.

در عصر ما ، راهی بدون شبکه جهانی وب وجود ندارد. و البته بیشتر اوقات ما در رایانه در اینترنت آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  صرف می کنیم. حتماً مقالات تحت عنوان "امنیت" در این سایت را مطالعه کنید ، مانند نحوه محافظت از خود ، عزیزان و رایانه خود در برابر تهدیدها و نشت اطلاعات شخصی.



:: بازدید از این مطلب : 647
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

شما نباید یک عکس ضمیمه کنید ،آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  فقط در صورتی که این شرط در موقعیت مشخص نشده باشد (شما به دنبال کار هستید ، نه شریک زندگی احتمالی).

اطلاعات تماس را در ابتدای رزومه خود قرار دهید تا به راحتی برای استخدام کننده اطلاعاتی در مورد نحوه تماس با شما پیدا کند.

یک صندوق پست الکترونیکی اختصاصی ایجاد کنید (آدرس هایی مانند را ببینید ، در مورد جدی بودن اهداف نامزد شک می کنید).

داده های تن سنجی (قد ، وزن و غیره) ، تنها در صورتی که در مورد جای خالی که این پارامترها برای آن حیاتی هستند صحبت نکنیم. وضعیت سلامت تنها در صورتی که کار شامل فعالیت بدنی سنگین نباشد.

گرایش جنسی ، زیرا هیچ ارتباطی با ویژگی های حرفه ای آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  متقاضی ندارد و یک امر شخصی است.دین ، ​​چون اینطور نیست

بحث در مورد این موضوع در محل کار معمول است و در شرکت های خارجی این امر تابو محسوب می شود.

دیدگاه های سیاسی ، زیرا هیچ ربطی به کار ندارد ، مگر اینکه قصد داشته باشید برای یکی از احزاب سیاسی کار کنید.سایر اطلاعات شخصی که به مسائل مهم حرفه ای مربوط نمی شوند (علائم زودیاک ، غذاهای مورد علاقه و غیره).

 

دختری که به عنوان مشاور حرفه ای رزومه آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  ارسال می کرد ، در آن نشان می داد که او "جغد است ، بنابراین من واقعاً دوست ندارم صبح زود بیدار شوم و سر کار بروم" ، و او همچنین "عقرب است" توسط زودیاک "و دوست دارد" Paolo Coelho را بدون زمان ارتباط با دوستان "بخواند." او یک عکس کامل با لباس بسیار آشکار را به رزومه خود پیوست کرد.

 

2. هدف رزومه آسیب پذیرترین نقطه در همه زندگینامه ها. بسیاری iranian cyber  از کسانی که سعی می کنند "با استقبال بزرگ" روبرو شوند و تا آنجا که ممکن است کارفرمایان بیشتری را با یک رزومه دستگیر کنند ، نشان می دهند که دوست دارند به عنوان معلم ، مدیر فروش و مدیر انبار سبزیجات آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  و غیره کار کنند. برای رزومه ، جایی که هدف اصلاً تعیین نشده است ، درک آنچه که شخص واقعاً به دنبال آن است بسیار دشوار است. برخی از افراد از داده هایی استفاده می کنند که با موقعیت مشخص شده مطابقت ندارد. به عنوان یک قاعده ، در این مورد یک CV منسوخ وجود دارد که متقاضی "زمان لازم برای به روز رسانی" را ندارد.

این بخش باید شامل یک موقعیت خاص (دستیار فروش ، کارشناس محصول ، مدیر تدارکات) باشد. بخش یا جهت عملکردی (فروش ، تدارکات) و حوزه تجاری شرکت (کالاهای مصرفی ، صنعت) نیز می تواند مشخص شود. مرد جوانی که برای سمت مدیر حساب درخواست کرده است نوشت: "من می خواهم با مردم کار کنم ، زیرا من بهترین کار خود را می کنم. "

3. آموزش و پرورش شما نباید همه موسسات آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  آموزشی را که در آن تحصیل کرده اید ذکر کنید. برخی از افراد جویای کار هنگام نوشتن رزومه آماده ورود به مقطع پیش دبستانی و دبیرستان هستند. در زندگی نامه ، لازم است تحصیلات (حرفه ای متوسطه / عالی) که با بیکاری اعلام شده مطابقت دارد ، مشخص شود. اگر شرایط شما با موقعیت مطلوب مطابقت ندارد ، باید بر تجربه کاری و آموزش های اضافی در موقعیت مشابه (در صورت وجود) تأکید شود. اگر می خواهید تسلط بر این موقعیت را از ابتدا شروع کنید ، منطقی است که بر ویژگی های شخصی (هدفمندی ، توانایی یادگیری و غیره) تکیه کنید.

یک زن متقاضی استخدام در رزومه خود اظهار داشت: "من معلم دبستان هستم اما می خواهم با استخدام کار کنم. "دختر دیگری در بخش" تحصیلات تکمیلی "اظهار داشت که در دوره های آشپزی شرکت کرده است ، در حالی که نه برای موقعیت سرآشپز ، لکه برای پست آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  مدیر درخواست کرده است.

 

بقه کار مکانهای کار به ترتیب زمانی معکوس با ذکر موقعیتها و مسئولیتهای عملکردی مرتب شده اند. همچنین ذکر نام سازمان و مشخصات فعالیتهای آن ضروری است. در این مرحله ، ذکر دستاوردهای حرفه ای و نتایج مثبت کار قبلی شم آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان ا در محل کار اضافی نخواهد 



:: بازدید از این مطلب : 704
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

یکی از فعالیتهای مورد علاقه من ایجاد و راه اندازی کارگاه آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  کامپیوتر به منظور آموزش و آشنایی کودکان با کامپیوتر است. در واقع ، من متقاعد شده ام که این فعالیت به ما امکان می دهد تا جنبه های جدید و جالب فعالیت آموزشی را با کودکان توسعه دهیم. امروز این یک بازی جدید است که درمانگران را شگفت زده می کند ، من در مورد بازی "The Sims" صحبت می کنم و مطمئناً به زودی یکی از موضوعات کار من با کودکان خواهد بود.

در غیر این صورت می توانید آزمایش های مختلفی را که در این زمینه انجام داده ام کشف کنید. پیر آلن در صورت نیاز به مداخله یا مربیگری چنین مداخله ای در تماس با من دریغ نکنید.

این کار کاملاً شخصی است ، فعالیت من را در کارگاه کامپیوتر برالاز ارائه می دهد. این یک کار تحقیقاتی یا جزوه تجاری نیست ، من در شرکتهای تولید کننده این برنامه ها هیچ اقدامی ندارم ، بیش از هر چیز این اشتیاق است که اشتیاق آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  و اکتشافات خود را با کودکان به اشتراک بگذارم که انگیزه نگارش این متن را ایجاد می کند.

این درست است که اعتقادات من بر اساس نظریه های پیاژه در مورد توسعه هوش است. بر اساس آموزش شناختی است که من از رایانه به عنوان ابزاری برای پیشرفت کودکان در مدرسه استفاده می کنم.

پس از پنج سال رهبری کارگاه کامپیوتر در ، سرانجام از برنامه ها iranian cyber  و نحوه اجرای این کارگاه راضی هستم. من توانستم حدود پنجاه کودک و بزرگسال را در این نوع فعالیتها دنبال کنم.

 (همانطور که در صفحه آن آمده است اینجا را کلیک کنید) موسسه ای است که بیشتر با کودکان در معضلات اجتماعی ، اما دارای ظرفیت پیگیری یک مدرسه معمولی ، سروکار دارد. من توانستم در موسسه روشهای مختلف رویکرد به فناوری اطلاعات را آزمایش کنم. بنابراین ، برخی از برنامه هایی آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  که برای من بسیار امیدوار کننده به نظر می رسید ، برای کار در خانه نامناسب بود. می توانم بگویم این اولین سالی است که واقعاً از نتیجه کاملاً راضی هستم.

 

به عنوان اولین قدم ، دوست داشتم فعالیت فناوری اطلاعات را بر برنامه های آموزشی مانند سری عالی مدرسه ادی متمرکز کنم. من به سرعت ناامید شدم ، زیرا بچه هایی که از فعالیت های خود در کلاس و تکالیف خود در یک  آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان موسسه خسته شده بودند ، دیگر نمی توانستند برای فعالیت هایی از این دست در کامپیوتر بسیج شوند. من به سختی موافقت کردم که این نوع برنامه را کنار بگذارم.

 

من با این واقعیت روبرو شدم که تمایل آنها در درجه اول آرامش ، تفریح ​​و عدم پیشرفت در زبان فرانسه و ریاضی بود. برعکس ، برنامه ای مانند <عصر امپراتوری 2> آنقدر محبوب بود که برای من غیرممکن بود که فعالیتهای دیگری به کودکان ارائه دهم. بنابراین پس از چند سال آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  آزمایش و خطا ، امسال روش جدیدی از عملکرد را پیاده کردم.

 

"هر ناظری موفقیت قابل توجه بازی هایی را که بر روی کنسول یا رایانه انجام می شود مشاهده کرده است. با توجه به وضعیت اخیر ، مطالعه وعده. بررسی محاسبات آموزشی کودکان در خانه. دانشگاه کمبریج. مطبوعات) ، که در منطقه نیویورک انجام شده است ، تأیید می کند که اکثر کودکان بازی را به سایر فعالیتهای آموزشی ترجیح می دهند. 1 p97

این درست است که دوره هایی که من در زمینه آموزش آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان شناختی و برنامه نویسی زبانی گذرانده ام ، از نظر اهدافی که می توانم در رابطه با این فعالیت آموزشی تعیین کنم ، بر من تأثیر گذاشته است.

در واقع ، من عمدتا سه برنامه را انتخاب کردم ، که بر روی آنها فعالیت رایانه ای را برای کودکان متمرکز کردم. سزار 3 ، شبیه ساز پرواز ، ادیبو.



:: بازدید از این مطلب : 679
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

این دوره آنلاین با هدف آموزش داوطلبان برای نقش شغلی "طراح و توسعه دهنده وب" در صنعت "فناوری اطلاعات" طراحی شده است. کسانی که اصول طراحی وب سایت را می آموزند و قادر به طراحی و توسعه وب سایت خواهند بود. توسعه آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  دهنده وب در صنعت همچنین به عنوان طراح وب شناخته می شود. افراد مسئول طراحی و نگهداری برنامه های تحت وب هستند که شامل محتوای ایستا و پویا هستند. این شامل طراحی ، طرح بندی و کدگذاری وب سایت است. آنها به عنوان بخشی از راه حل کلی اعمال می شوند / عمل می کنند

این دوره آنلاین با هدف آموزش داوطلبان برای نقش شغلی "طراح و توسعه دهنده وب" در صنعت "فناوری اطلاعات" طراحی شده است. کسانی که اصول طراحی وب سایت را می آموزند و قادر به طراحی و توسعه وب سایت خواهند بودررامروزه تقریباً در

 هر زمینه ای طراحی وب مورد نیاز است. وظیفه شما به عنوان طراح وب این است که تصمیم بگیرید که وب سایت چگونه خواهد بود ، محتوا در کجا و چگونه قرار می گیرد. نه تنها این ، مراقبت از همه جنبه های مربوط به وب سایت در مشخصات آنها وجود دارد. طراحی وب سایت یعنی طرح ، ساختار و معماری صفحه وب کار طراح وب است. یک طراح وب منحصراً بر طراحی و چیدمان گرافیک تمرکز می کند.

چشم اندازهای شغلی زیادی در این زمینه وجود دارد. درست مانند طراحی وب ، ایجاد وب سایت برای یک شرکت تنها توسط یک فرد امکان پذیر نیست. بنابراین هر شرکت توسعه وب سایت می تواند افراد مختلف را برای انواع مختلف کار داشته باشد iraniancyber . آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  که با نامهای مختلف شناخته می شوند.

فارغ التحصیلان حقوق می توانند فرصت های خوبی را در اینجا پیدا کنند

شخصی که محتوای آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  وب سایت را ایجاد می کند طراح محتوا یا توسعه دهنده محتوا نامیده می شود. شخصی که ساختار یا طرح وب سایت را توضیح می دهد ، یعنی موضوع وب سایت را توصیف می کند ، طراح موضوع نامیده می شود. شخصی که چند رسانه ای را توصیف می کند ، مانند گرافیک یک وب سایت ، طراح گرافیک نامیده می شود. توسعه دهندگان وب افرادی هستند

 که تمام کارهای لازم مربوط به کنترل عملکرد وب سایت را انجام می دهند. شخصی که پایگاه آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  داده ای را برای ذخیره داده های مربوط به انواع مختلف محتوا ، نظرات ، اطلاعات تماس و غیره وب سایت در پایگاه داده ای که روی سرور وب قرار دارد طراحی می کند ، طراح پایگاه داده یا توسعه دهنده پایگاه داده نامیده می شود. امروزه تقریباً در هر زمینه ای طراحی وب مورد نیاز است.

 وظیفه شما به عنوان طراح وب این است که تصمیم بگیرید که وب سایت چگونه خواهد بود ، محتوا در کجا و چگونه قرار می گیرد. نه تنها این ، مراقبت از همه جنبه های مربوط به وب سایت در مشخصات آنها وجود دارد. طراحی وب سایت یعنی طرح ، ساختار و معماری صفحه وب کار طراح وب است. یک طراح وب منحصراً بر طراحی و چیدمان گرافیک تمرکز می کند.

چشم اندازهای شغلی آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  زیادی در این زمینه وجود دارد. درست مانند طراحی وب ، ایجاد وب سایت برای یک شرکت تنها توسط یک فرد امکان پذیر نیست. بنابراین هر شرکت توسعه وب سایت می تواند افراد مختلف را برای انواع مختلف کار داشته باشد. که با نامهای مختلف شناخته می شوند.

فارغ التحصیلان حقوق می توانند فرصت های خوبی را در اینجا پیدا کنند

شخصی که محتوای وب سایت را ایجاد می کند طراح محتوا یا توسعه دهنده محتوا نامیده می شود. شخصی که ساختار یا طرح وب سایت را توضیح می دهد ، یعنی موضوع وب سایت را توصیف می کند ، طراح موضوع نامیده می شود. شخصی که چند رسانه ای را توصیف می کند

، مانند گرافیک یک وب سایت ، طراح گرافیک نامیده می شود. توسعه دهندگان آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان وب افرادی هستند که تمام کارهای لازم مربوط به کنترل عملکرد وب سایت را انجام می دهند. شخصی که پایگاه داده ای را برای ذخیره داده های مربوط به انواع مختلف محتوا ، نظرات ، اطلاعات تماس و غیره وب سایت در پایگاه داده ای که روی سرور وب قرار دارد طراحی می کند ، طراح پایگاه داده یا توسعه دهنده پایگاه داده نامیده می شود این دوره ها را انجام دهید



:: بازدید از این مطلب : 637
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

برنامه نویسی را با معروف خواهید آموخت. همچنین آنلاین است ، بنابراین می توانید از زبان د هر سیستم لذت ببرید. را بررسی کنید- در این حالت ، شما در دنیایی بازی خواهید کرد که باید مهارت های برنامه نویسی خود را کشف کنید. مانند نسخه قبلی ، آنلاین نیز است.

: بیش از یک بازی ، آنها تمرینات آنلاین آنلاین را برای یادگیری زبان های برنامه نویسی و در وب سایت های برنامه انجام می دهند. : یک بازی استراتژی ساده بر اساس پایگاه داده و بنابراین برای ادامه کار باید از دستورات ستفاده کنید. همچنین یک بازی آنلاین آنلاین است. شما می توانید در این ماجراها زندگی کنید و با استفاده از زبان های برنامه نویسی مانند یاد بگیرید.

چالش پایتون: به هر حال ، پایتون این روزها زبان بسیار محبوبی است و یادگیری آن آسان است ، اما انجام این بازی ویدئویی به لطف کد پایتون شما ، عبور از سطح را برای شما بسیار آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان آسان می کند1. آموزش برنامه نویسی از ابتدا - آیا امکان پذیر است؟

آره! برنامه نویسی مهارتی مانند سایر مهارت ها است و شما واقعاً می توانید آن را یاد بگیرید. یادگیری برنامه نویسی از ابتدا اغلب با یادگیری زبان های خارجی مقایسه می شود. چرا؟

شما برای برقراری ارتباط با فردی از یک کشور دیگر ، یک زبان خارجی را یاد می گیرید. از زبانهای برنامه نویسی یکسان برای ارتباط با کامپیوتر استفاده می شود. زیرا برنامه نویسی نوشتن دستورالعمل هایی است که کامپیوتر باید برای ما انجام دهد. امروزه رایانه ها کمی لهستانی صحبت می کنند - برای مثال ، می توانید با استفاده از دستورالعمل های صوتی ، مسیر ناوبری را از تلفن خود بخواهید. با این حال ، با دانستن زبان های برنامه نویسی می توانید از آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان    کامپیوتر "انجام کارهای پیچیده تر" را بخواهید.

ما یادگیری یک زبان جدید را با عبارات اساسی و کلمات مفید شروع می کنیم. ما آنها را حفظ می کنیم ، بنابراین هنوز چیز زیادی نمی فهمیم ، اما می دانیم که چگونه به عنوان مثال سلام کنیم. در مورد یادگیری برنامه نویسی نیز همینطور است. در ابتدا باید عبارات یا دستورات اولیه را بیاموزیم. به لطف آنها ، می توانیم دستورالعمل های ساده ای را که توسط کامپیوتر انجام می شود ، بنویسیم. یک مثال معروف از چنین دستور اولیه درخواست نمایش کلمات "سلام جهان!" بر روی صفحه کامپیوتر است. همانطور که می بینید ، در برنامه نویسی ما نیز با یادگیری سلام صحبت می کنیم.

گام بعدی در یادگیری زبان خارجی آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان    دستور زبان است. ما قوانین و اصول ساختن جملات و گزاره ها را می آموزیم. در برنامه نویسی  Iranian cyber  نیز باید قوانین و قواعد نوشتن کد را بیاموزیم. با تشکر از این ، ما می دانیم چگونه دستورات اساسی را برای ایجاد یک برنامه یا برنامه ساده ترکیب کنیم.

پس از مدتی ، ما شروع به درک بهتر زبان خارجی می کنیم. وقتی متنی را می خوانیم ، کلمات آشنا را انتخاب می کنیم و بنابراین سعی می کنیم معنی کل عبارت را درک کنیم. در برنامه نویسی هم همینطور است. در ابتدا ، از مثالها یاد می گیریم. ما کد نوشته شده توسط برنامه نویسان مجرب را مرور می کنیم و سعی می کنیم نحوه عملکرد برنامه را بفهمیم.

سپس به تمرین می پردازیم. هنگام یادگیری یک زبان خارجی ، خودمان شروع به نوشتن و صحبت می کنیم ، و وقتی برنامه نویسی را یاد می گیریم - شروع به نوشتن کد پیشرفته تر و ساخت آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان    برنامه می کنیم.

2.آیا یادگیری برنامه نویسی دشوار است؟ بله و خیر. آن به شما بستگی دارد. شروع و استقامت برای شما بسیار آسان تر خواهد بود اگر: شما مثبت فکر می کنید زیرا با "بله ، من این کار را می کنم!" یادگیری نتایج بهتری می دهد شما تعجب می کنید که همه چیز چگونه کار می کند. آیا دوست دارید بتوانید وب سایت خود را ایجاد کنید؟ آیا رویای کار در را دارید یا می خواهید روبات بسازید؟ علایق شما بسیار مهم است. برنامه نویسی نمی تواند فقط یک شغل برای شما باشد. این باید چیزی باشد که شما دوست دارید و چیزی که شما را روشن می کند.

شما مصمم هستید. در طول تحصیل ، لحظات تردید را تجربه خواهید کرد. برای همه اتفاق می افتد. با این حال ، اگر انگیزه شما قوی باشد ، دلایل شروع کار به شما آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان    کمک می کند تا از هر بحرانی عبور کنید. می دانید 



:: برچسب‌ها: آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان1 ,
:: بازدید از این مطلب : 606
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

R چیست؟

R یک زبان برنامه نویسی کاربرد برنامه نویسی چیست  سطح پایین و کاربردی و محیط نرم افزاری است که عمدتاً در محاسبات آماری و تکنیک های گرافیکی هدف قرار دارد. کتابخانه وسیعی از ابزارهای همراه این زبان وجود دارد ، از جمله الگوریتم های یادگیری ماشین و سایر ابزارهای مفید.

 

R برای چه مواردی استفاده می شود؟

آمارشناسان و داده کاوها اغلب از R برای توسعه مواردی کاربرد برنامه نویسی چیست  مانند نرم افزارهای آماری و بسته های تجزیه و تحلیل داده ها استفاده می کنند. همچنین برای به دست آوردن بینش آماری برای متخصصانی مانند جمعیت شناسان ، دانشمندان داده و بیمه گرها مفید است.

 

نحوه یادگیری R

یک مکان عالی برای شروع برنامه نویسی به این زبان ، علم داده ایرانیان سایبر  در Microsoft Azure با استفاده از R Programming ExpertTrack است. در حین کار ، کاربرد برنامه نویسی چیست  برنامه نویسی R را یاد می گیرید و مهارت های علم داده خود را توسعه می دهید.

 

افکار نهایی

ما چندین نمونه را انتخاب کرده ایم که فقط بخش کوچکی از کاربرد زبان های برنامه نویسی مختلف را نشان می دهد. اگرچه می توان از زبانهای عمومی به روشهای مختلف استفاده کرد ، اما وظایف خاص و تخصصی اغلب به زبان تخصصی تری کاربرد برنامه نویسی چیست  نیاز دارد.

 

اگر می خواهید وارد برنامه نویسی و برنامه نویسی شوید ، فرصت های زیادی برای این کار وجود دارد. ما برخی از دوره های برنامه نویسی رایگان و اشتراک ExpertTrack را انتخاب کرده ایم که می تواند به شما در شروع کمک کند کاربرد برنامه نویسی چیست . همچنین برای ادامه توسعه مهارت های جدید خود باید تمرین کنید.

 

این اعلان را به اشتراک گذارید

اشتراک گذاری فیس بوک اشتراک کاربرد برنامه نویسی چیست گذاری دکمه اشتراک گذاری دکمه پست الکترونیکی اشتراک گذاری دکمه اشتراک گذاری دکمه دکمه اشتراک گذاری دکمه اشتراک گذاری اشتراک دکمه اشتراک گذاری WhatsApp دکمه اشتراک گذاری پیوند در اشتراک گذاری دکمه های اشتراک گذاری دکمه اشتراک گذاری دکمه اشتراک گذاری برنامه



:: بازدید از این مطلب : 642
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

پی اچ پی

PHP یکی دیگر از زبان های برنامه نویسی آسان کاربرد برنامه نویسی چیست برای یادگیری است که هم رایگان و هم منبع باز است. همانند جاوا اسکریپت ، عمدتا برای کد نویسی در وب سایت ها استفاده می شود.

 

PHP چیست؟

PHP: پیش پردازنده Hypertext یک زبان برنامه نویسی سطح بالا و شی گرا است. اگرچه از جهاتی شبیه به جاوا اسکریپت است ، اما PHP یک زبان برنامه نویسی سمت سرور است نه سمت کلاینت که در HTML تعبیه شده است. بنابراین ، اغلب همراه با جاوا اسکریپت استفاده می شود. همانطور که یک قیاس می گوید ، کاربرد برنامه نویسی چیست  اگر PHP قلم مو باشد ، جاوا اسکریپت رنگ است.

 

PHP برای چه مواردی استفاده می شود؟

PHP کاربردهای زیادی دارد ، اگرچه بیشتر برای توسعه وب سایت. برای مثال می توانید از آن برای مدیریت محتوا و پایگاه های داده پویا در یک وب سایت استفاده کنید. دومی به ویژه مرتبط است ، زیرا به خوبی با زبانهای پایگاه داده مانند MySQL ادغام می شود.

 

نحوه یادگیری PHP

مانند بسیاری از زبان های برنامه نویسی کاربرد برنامه نویسی چیست ، بهترین راه برای یادگیری این است که تا آنجا که می توانید با این زبان تمرین کنید. منابع زیادی وجود دارد که شما را با اصول اولیه آشنا می کند ، مانند نحوه عملکرد زبان و نحو اصلی آن.

 

SQL

اگر به زمینه هایی مانند مدیریت پایگاه داده علاقه دارید ایرانیان سایبر  ، SQL زبانی است که باید بدانید. در حقیقت ، اکثر توسعه دهندگان باید حداقل دانش اولیه ای از زبان داشته باشند.

 

SQL چیست؟

زبان پرس و جوی ساخت یافته (SQL ، که گاهی اوقات Sequel نیز نامیده می شود) ،کاربرد برنامه نویسی چیست  یک زبان مخصوص حوزه است که برای مدیریت داده های نگهداری شده در پایگاه های داده طراحی شده است. برخلاف بسیاری از زبانهای برنامه نویسی مختلف که تاکنون ذکر شده است ، این زبان عمومی نیست ، به این معنی که استفاده از آن بسیار محدودتر است.

 

SQL برای چه مواردی استفاده می شود؟

SQL عمدتا برای ارتباط با پایگاه های داده استفاده می شود. به این ترتیب ، توسط توسعه دهندگان سرور ، مدیران پایگاه داده و توسعه دهندگان نرم افزار در طیف وسیعی از صنایع استفاده می شود. با این حال ، اخیراً ، در زمینه هایی مانند تجزیه و تحلیل داده ها و داده کاوی بزرگ نیز استفاده می شود.

 

نحوه یادگیری SQL

اگر با این موضوع تازه کار هستید ، آشنایی ما با پایگاه های داده و SQL مکان ایده آل کاربرد برنامه نویسی چیست  برای شروع است. در اینجا با نحوه کار پایگاه داده ها و نحوه استفاده از SQL برای جستجو و دستکاری داده ها آشنا خواهید شد.

 

ر

R در این لیست تا حدودی منحصر به فرد است ، اما در حال تبدیل شدن به یک زبان فزاینده است. همانطور که خواهیم دید ، کاربرد برنامه نویسی چیست  در زمینه های دانشگاهی و برای شرکت های بزرگ فناوری بسیار مفید است.



:: بازدید از این مطلب : 597
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

البته بسیاری از این زبانها مخصوص کاربرد برنامه نویسی چیست  ماشینها و عملکردهای خاصی بودند و دیگر استفاده نمی شوند. علاوه بر این ، تا سال 1940 اولین رایانه های مدرن ایجاد نشد. با این حال ، بسیاری از زبانهای برنامه نویسی مدرن ریشه در اولین الگوریتم ماشین Ada Lovelace دارند که برای ماشین تفاوت Carls Babbage در سال 1843 ایجاد شده است.

 

امروزه هنوز مردم از مجموعه وسیعی از زبان های برنامه نویسی و برنامه نویسی  کاربرد برنامه نویسی چیست مختلف استفاده می کنند. با این حال ، لیست محبوب ترین آنها حدود 150 را شامل می شود.

 

چرا اینقدر زبان برنامه نویسی وجود دارد؟

همانطور که در پست خود در مورد نحوه یادگیری کد نویسی صحبت کردیم ، زبانهای برنامه نویسی به عنوان واسطه ای بین زبان انسان و زبان رایانه (باینری) عمل می کنند. در دنیای مدرن ، ما انواع دستگاه های دیجیتال را داریم که عملکردهای مختلفی  کاربرد برنامه نویسی چیست  را انجام می دهند. به این ترتیب ، زبان های برنامه نویسی برای انواع مختلف مورد نیاز است.

 

استفاده و درک برخی از زبانها برای برنامه نویسان آسانتر است (زبانهای سطح بالا) اما کنترل کمتری بر روی کامپیوترها ارائه می دهند. برخی دیگر بیشتر ماشین دوست هستند (زبانهای سطح پایین) ، آنها را سریعتر اجرا می کنند و حافظه را کارآمدتر می کنند ، اما درک آنها برای کاربرد برنامه نویسی چیست  انسان دشوارتر است.

 

همچنین خواهید دید که بسیاری iranian cyber  از زبان های برنامه نویسی برای انجام توابع خاص وجود دارند. چه برای ماشینهای خاص و چه وظایف ، اینها می توانند کاملاً عالی و متنوع باشند.

 

محبوب ترین زبانهای برنامه نویسی کدامند؟

یک راهنمای مفید برای پیگیری زبانهای برنامه نویسی که محبوب ترین هستند وجود دارد. فهرست انجمن برنامه نویسی TIOBE بر اساس تعداد مهندسان ماهر در سراسر جهان و مواردی مانند دوره های موجود و فروشندگان شخص ثالث ، این رتبه بندی ها را ماهانه دنبال می کند.

 

متوجه خواهید شد که این فهرست شامل دو زبانی نیست که ممکن است درباره آنها شنیده باشید - HTML و CSS. این دو زبان بیشتر ساختار و سبک صفحات وب را تعیین می کنند. با این حال ، این تنها کاری است که آنها انجام می دهند ؛ آنها شامل دستورالعمل ها و دستورات کاربرد برنامه نویسی چیست  مانند موارد ذکر شده در بالا نیستند و بنابراین معمولاً به عنوان زبان برنامه نویسی در نظر گرفته نمی شوند.

 

گفته می شود ، اگر امیدوار هستید که برای وب کد نویسی کنید یا از زبان هایی مانند جاوا اسکریپت استفاده کنید ، می خواهید از HTML و CSS درک خوبی داشته باشید.

 

زبانهای برنامه نویسی مختلف برای چه مواردی استفاده می شود؟

همانطور که کشف کردیم ، زبانهای برنامه نویسی کاربرد برنامه نویسی چیست  مختلف برای عملکردهای مختلفی که کامپیوترها می توانند انجام دهند استفاده می شود. اما بگذارید بیشتر مشخص شود. اول ، اجازه دهید تمایز جزئی بین انواع مورد نظر ما بررسی شود.



:: بازدید از این مطلب : 581
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

هدف برنامه نویسی این است که کاربرد برنامه نویسی چیست  کامپیوتر را وادار به انجام کاری کند.

{... تا انسان مجبور نباشد این کار را انجام دهد.}

رایانه یک ماشین همه منظوره است. برنامه نویسی به آن هدف خاصی می دهد.

گاهی اوقات فکر می کنم هدف برنامه نویسی حفظ متخصصان رسانه های اجتماعی یا "مشاوران" SEO در یک کار است ... سپس با جیغ از خواب بیدار می شوم.

هدف: عمل به عنوان پلی برای ارتباط مجدد ما کاربرد برنامه نویسی چیست  ، ابداع مجدد جامعه و ایجاد یک دموکراسی واقعی.

برنامه نویسی نیمه کاره یک زمان پرکننده بود که مانند بافندگی باید به آغاز تجربه بشر مربوط شود. [ورنور وینگه آتشی در اعماق]

 

 

 

زبانهای برنامه نویسی مختلف برای چه مواردی استفاده می شود؟

در مورد برخی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی ، ایرانیان سایبر کاربرد آنها و نحوه یادگیری کاربرد برنامه نویسی چیست  کد نویسی با آنها اطلاعاتی کسب کنید.

 

برنامه های کاربردی Languges

مهارت های برنامه نویسی و برنامه نویسی یکی از متداول ترین توانایی ها در بازار کار مدرن است. با انتقال بسیاری از خدمات به فناوری های دیجیتال و آنلاین ، نیاز به افرادی وجود دارد که بتوانند انواع مختلفی از کد را بنویسند و  کاربرد برنامه نویسی چیست درک کنند. ما نگاهی به برخی از زبان های برنامه نویسی مختلف و کاربرد آنها می اندازیم.

 

علاوه بر بررسی برخی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی ، ما همچنین برخی از راه هایی را که می توانید کاربرد برنامه نویسی چیست  در مورد یادگیری آنها استفاده کنید ، از جمله دوره ها و ExpertTracks بیان می کنیم.

 

چند زبان برنامه نویسی وجود دارد؟

تاریخ زبان های برنامه نویسی در واقع بیش از آنچه تصور می کنید کاربرد برنامه نویسی چیست  شروع شده است. کدهای اولیه رایانه به اوایل دهه 1800 برمی گردد و از آن زمان ، ما تقریبا 9000 زبان برنامه نویسی مختلف ایجاد کرده ایم. 

 



:: بازدید از این مطلب : 589
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

بافندگی ژاکارد یک دستگاه محاسباتی نبود. این دستگاه برای تولید کالاهای ملموس بود. با این حال ، چیزی که آن را به شدت انقلابی کرد این بود که می توان از دستورالعمل های مورد استفاده برای تولید قطعات دقیق کاربرد برنامه نویسی چیست  مشابه پارچه استفاده کرد ، چیزی که قبل از ایجاد آن فقط توسط کارگران ماهر انجام می شد. نه تنها می تواند خروجی پیچیده یکسانی ایجاد کند ، بلکه دستورالعمل های آن را می توان به آسانی با مشت زدن یک ورق کاغذ جدید با دستورالعمل های کاملاً متفاوت تغییر داد که از همان لحظه که کاغذ به آن وارد می شد ، شروع به کار می کرد. این امر حتی با اولین رایانه های دیجیتالی که نیاز به سیم کشی کاربرد برنامه نویسی چیست  برنامه های خود داشتند ، قابل مقایسه نیست:

 

 

در سمت چپ تابلوهای تابلو برق وجود دارد که در آن برنامه به صورت سیم کشی شده است - یعنی کابل متصل شده است که دو دروازه را متصل کرده و مسیری را برای جریان داده ها ایجاد می کند. در سمت راست سوئیچ های ثبت شده ای وجود دارد کاربرد برنامه نویسی چیست  که امکان تعیین دستورالعمل را با چرخاندن شماره گیری فراهم می کند.

 

ببینید برنامه نویسی بدون نوشتن یک دستورالعمل واحد در کد. حتماً سیم کشی سخت تمام کابل ها و چرخاندن صحیح آن سوئیچ ها بوده است! بنابراین بدون شک برنامه نویسی با نوشتن دستورالعمل ها و سپس مشت زدن آنها روی کاغذ یک گام بزرگ به جلو بود.

 

خوب ، تاریخ کافی ایرانیان سایبر  است ، بیایید به زمان حال برگردیم. امروزه به نظر می رسد همه کسانی کاربرد برنامه نویسی چیست  که مایل به برنامه نویسی هستند باید زبان کامپیوتر را برای بیان ایده های برنامه نویسی خود بیاموزند. درست؟ به این تصویر نگاهی بیندازید:

 

این تصویری از ویدئوی کوتاهی از ملوین کانوی (از شهرت قانون کانوی) است که آخرین کار او در برنامه نویسی بصری را به نمایش می گذارد. بله ، برنامه نویسی بدون کد نویسی!

 

در 50 سال گذشته تلاش های کاربرد برنامه نویسی چیست  زیادی برای جداسازی برنامه نویسی از برنامه نویسی با معرفی نوعی پارادایم بصری انجام شد. اکثر آنها به جز یکی گسترده نشد: صفحه گسترده. بله ، صفحه گسترده فروتن که برای نوشتن یک لیست سریع یا جمع بندی برخی هزینه ها استفاده می کنید. با استفاده از رابط کاربری ساده آن ، کاربران به طور گسترده ای غافل از این هستند که وارد حوزه برنامه نویسی واکنشگرای عملکردی عملکردی می شوند ، که به کاربرد برنامه نویسی چیست  هر حال همان کتابخانه های جاوا اسکریپت پیشرفته مدرن مانند React.js است که توسعه دهندگان بی گمان را به خود جذب می کند.

 

در حالی که آینده مطمئناً ناشناخته است ، من نمی توانم در اینجا کلمات معروف را کنار بگذارم. بهترین راه برای پیش بینی آینده ، اختراع آن است! توسط آلن کی که نه تنها رابط کاربری گرافیکی رومیزی مدرن (نمادها ، پنجره ها ، منوها) بلکه مفهومی از تبلت را ایجاد کرده است که تلفن هوشمند من این پاسخ را به شدت از آن وام گرفته ام. بنابراین چه کسی می داند ، شاید ، فقط شاید ، در آینده برنامه نویسی بار دیگر از برنامه نویسی رهایی یابد.

 



:: بازدید از این مطلب : 576
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

هوم ، آنها شبیه مربع های مشکی هستند که کاربرد برنامه نویسی چیست  در نوعی الگوهای خنده دار مرتب شده اند. اما آیا واقعاً چاپ می شوند؟ بیایید کمی بیشتر بزرگنمایی کنیم:

 

 

قسمت های بالایی قطعاً سیاه به نظر می رسند ، اما قسمت های پایین بیشتر قهوه ای روشن هستند. دلیل این موضوع چه می تواند باشد؟ و چرا رنگ آنقدر مهم به نظر می رسد؟ بیایید قسمت پایینی عکس را از نزدیک بررسی کنیم:

 

 

آها ، در زمینه مشکی ، مربع ها سیاه به نظر می رسند ، در زمینه قهوه ای کاربرد برنامه نویسی چیست  روشن قهوه ای روشن به نظر می رسند ، این بدان معناست که باید تا حدودی شفاف باشند ، اینطور نیست؟ به نظر می رسد که ما در مسیر درست حرکت می کنیم! در حقیقت ، آنها 100 transparent شفاف هستند زیرا با ایجاد سوراخ در کاغذ ایجاد می شوند. به اندازه کافی خنده دار است ، اما چه ربطی به برنامه نویسی و کدگذاری دارد؟ و این دستگاه روی زمین چیست؟

 

 

این تکه کاغذ حاوی دستورالعمل کاربرد برنامه نویسی چیست  های برنامه ای برای بافت فرش است و دستگاه بافندگی ژاکارد است که توسط جوزف ماری ژاکارد در سال 1801 اختراع شد و تولید پارچه را با الگوهای پیچیده ساده کرد. روش رمزگذاری این دستورالعمل ها با سوراخ کردن مربع در کاغذ ضخیم بسیار مبتکرانه بود به طوری که بیش از 160 سال به طور مداوم برای برنامه نویسی دستگاههای آنالوگ بلکه دیجیتال مورد استفاده قرار گرفت. اگر شما به اندازه کافی قدیمی هستید ، حتما برخی از آنها را دیده اید:

 

 

نه ، آن خانم زیبا با مدل موهای دهه 1960 ، اما ایرانیان سایبر  این تکه های کاغذ مستطیل شکل با مشت در دست اوست. خانمها و آقایان ، اجازه دهید کارت پرفروک را که به عنوان کارت پانچ نیز شناخته می شود ، به شما ارائه دهم ، روش ترجیحی برای انتقال کد برنامه ای به کاربرد برنامه نویسی چیست  رایانه های دیجیتال برای بیش از یک ربع قرن!

 

اما تفاوت برنامه نویسی و برنامه نویسی چه ربطی به این تکه های مقوایی مشت شده دارد؟

 

خوب ، اجازه دهید برخی از تعاریف اولیه کاربرد برنامه نویسی چیست  را ارائه دهیم:

 

برنامه نویسی فعالیت تدوین مراحل تکرار شده منظم است که نتیجه ای را به همراه دارد.

 

برنامه نویسی نشان دادن مراحل تکرار شده منظم به زبان مصنوعی است که می تواند (با مراحل واسط مونتاژ یا کامپایل و پیوند در صورت نیاز) توسط یک کامپیوتر دیجیتال اجرا شود.

 

البته ، این تعاریف رسمی ممکن است کاربرد برنامه نویسی چیست  آنطور که ما دوست داریم دقیق نباشند و جای زیادی برای بحث و مجادله بگذارند ، اما اگر آنها را به صورت منظم تمرین کنیم ، ببینیم منظور آنها چیست.



:: بازدید از این مطلب : 619
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

مایکروسافت - توسعه دهنده کاربرد برنامه نویسی چیست راه حل گواهی شده برای برنامه های تحت وب ، راه حل های معتبر ویندوز سرور

انجمن های حرفه ای - صدور گواهینامه توسعه نرم افزار ، امنیت+ ​​Comptia ، گواهینامه A+ Comptia ، لینوکس Comptia+

غیرانتفاعی - سیستم های اطلاعاتی دارای مجوز امنیتی حرفه ای کاربرد برنامه نویسی چیست  ، مدیر امنیت اطلاعات معتبر ، اعتبار حرفه ای چرخه عمر نرم افزار امن

مهندسی نرم افزار را بیاموزید

کورتیس جورج با متن کورتیس جورج

 

جورج قبلاً در ناسا ، اداره ملی اقیانوس و جوی (NOAA) و دیگر رهبران فناوری پیشرفته استخدام شده بود و در توسعه برنامه درسی علوم کامپیوتر دانشگاه نقش اساسی داشت.

 

جورج می گوید: "در مشاغل خود ، من تعداد زیادی مهندس کاربرد برنامه نویسی چیست  نرم افزار جوان تربیت کردم و پشت آنها می ایستادم ، بخش هایی از کد را به آنها نشان می دادم و با تجربه عملی ، سرانجام بهتر می شدند." ایرانیان سایبر "داشتن دانش اولیه از برنامه نویسی نرم افزار ، از جمله کار با تیم های دیگر ، نقطه شروع خوبی برای هر شغلی است."

 

در پیگیری مدرک علوم کامپیوتر با تمرکز بر مهندسی نرم افزار ، یادگیری در یک محیط  کاربرد برنامه نویسی چیست مشارکتی ، چه بصورت حضوری و چه به صورت مجازی ، بسیار مهم است ، زیرا این تجربیات نشان دهنده آنچه در محل کار انتظار می رود ، خواهد بود. جورج خاطرنشان کرد که دانش آموزان برنامه نویسی کامپیوتر را یاد می گیرند و نرم افزارهایی را در آزمایشگاه های آنلاین ایجاد می کنند که فرصت های مستقل کار را در کنار همکاری تیمی فراهم می کند.

 

کد نویسی چیست؟ تعریف کد و مواردکاربرد برنامه نویسی چیست  استفاده

جاشوا واینستاین

جوشوا واینستاین

24 ژانویه 2021

تعریف برنامه نویسی فرآیند ایجاد دستورالعمل برای رایانه ها با استفاده از زبان های برنامه نویسی است کاربرد برنامه نویسی چیست. از کد رایانه برای برنامه ریزی وب سایت ها ، برنامه ها و سایر فناوری هایی که هر روز با آنها تعامل داریم استفاده می شود.

 

اگر به فناوری توجه داشته باشید ، بدون شک ده ها بار اصطلاحات برنامه نویسی و برنامه نویسی را شنیده اید. بسیاری از بهترین مشاغل فناوری به توانایی کد نویسی نیاز دارند.



:: بازدید از این مطلب : 638
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

کار گروهی: مهارت ها  برنامه نویسی کودکان و دانش فردی به اشتراک گذاشته می شود و همکاری را تقویت می کند. در عین حال ، اعتماد به نفس و عزت نفس با یادگیری برنامه ریزی و کار بر روی پروژه ها ، به تدریج باعث افزایش دشواری می شود.

- به یادگیری تمرکز ، رفع توجه برای رسیدن به هدف و مدیریت ناامیدی کمک می کند.

- خلاقیت را افزایش می دهد: دانش آموزان با ایجاد و توسعه پروژه های خود به موضوعات فعال تبدیل می شوند ، که این امر همچنین به تخیل آنها کمک می کند. با رشد دانش آنها ، آنها قادر به طراحی صفحات وب ، برنامه ریزی بازی های ساده ، ایجاد و  برنامه نویسی کودکان مدیریت ربات ها خواهند بود ...

- قابل دسترسی برای سنین و توانایی های مختلف.

- سازگار شدن با تغییرات تکنولوژیکی: مشخصه جامعه امروز با تغییر مداوم ، به ویژه از نظر فناوری است. یادگیری سازگاری چه از نظر شخصی و چه از نظر شغلی ضروری است.

- تماس با یک تخصص برای آینده: علاوه بر این ، برنامه نویسی مربوط به بسیاری از تخصص ها و حرفه ها در بخش دیجیتال است: تجزیه و تحلیل داده ، متخصص امنیت سایبری ، ایجاد بازی های ویدیویی ، متخصص رباتیک ، برنامه ریز پشته کامل برنامه نویسی کودکان  ... علاوه بر این ، ما باید با توجه به اینکه فناوری در زندگی روزمره ما وجود دارد و صرف نظر از سن و حرفه ، آگاهی از ویژگی های آن به ما در درک بهتر و مدیریت محیط اطراف کمک می کند.

سیستم عامل برای یادگیری برنامه ریزی

برای شروع کودکان به برنامه نویسی ، بسترهای بسیاری وجود دارد که با درجات مختلف دشواری و با مراحل مختلف آموزشی سازگار هستند. از جمله:

Code.org

پلتفرم رایگان و غیر انتفاعی به چندین زبان موجود است.ایرانیان سایبر  به شما امکان می دهد از برنامه نویسی کودکان  همان کودکی (حتی از مراحل شیرخوارگان) با زبان های مختلف برنامه نویسی آشنا شوید ، زیرا گزینه هایی را برای کسانی که از ابتدا شروع می کنند دارد. در Code.org توسط بلوک ها برنامه ریزی شده است.

 

خراش

برای کودکان و جوانان بین 8 تا 16 سال طراحی شده است - همچنین دارای یک نسخه کوچک ، ScratchJr ، برای کودکان بین 5 تا 7 سال است. Scratch دارای یک سیستم بلوک بسیار ساده است. دسترسی رایگان و بسیار ساده است: برنامه نویسی کودکان تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که ثبت نام کنید و به پروژه های بسیار متنوعی مانند ایجاد داستان ، موسیقی ، بارگیری کارت های برنامه نویسی دسترسی دارید ... علاوه بر این ، این یک انجمن مجازی دارد که به شما امکان می دهد برنامه نویسی کودکان  معلمان را متصل کنید از سراسر جهان.

 



:: بازدید از این مطلب : 700
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

این فعالیتی است که ذاتاً شما  برنامه نویسی کودکان را مجبور به تمرکز و حفظ تمرکز می کند. توسعه این امر به آینده شما بسیار کمک خواهد کرد.

با توسعه و ساختار ایده های خود به گونه ای که بتوانند مهارت هایی مانند منطق را توسعه دهند. این مهارت ها و توانایی هایی که در آنها ایجاد خواهید شد شخصاً به شما کمک می کنند.

کار گروهی را تشویق کنید. وقتی خودتان قادر به انجام این کار نیستید ، از دیگران  برنامه نویسی کودکان کمک می گیرید و گروه هایی را تشکیل می دهید که از یکدیگر حمایت می کنند.

 

10 ابزار برای یادگیری برنامه نویسی از سنین پایین

# خراش

Scratch هم زبان برنامه نویسی است و هم جامعه آنلاین. این سرویس توسط گروه کودکستان های مادام العمر در آزمایشگاه رسانه MIT ساخته شده است. این یک سرویس رایگان است که به فرزندان شما اجازه می دهد ایرانیان سایبر برنامه نویسی  برنامه نویسی کودکان و ایجاد انیمیشن ها ، بازی ها و داستان های خود را بیاموزند. آنها همچنین می توانند از طریق انجمن Scratch خلاقیت های خود را با هر کسی در دنیا به اشتراک بگذارند.

 

 

برنامه نویسی به طور فزاینده ای در کلاس حضور دارد. در UNIR مزایای برنامه نویسی برای کودکان و نحوه استفاده از آن را در کلاس خود کشف کنید.

برنامه نویسی به طور فزاینده ای در کلاس حضور دارد. در UNIR مزایای برنامه نویسی برای  برنامه نویسی کودکان کودکان و نحوه استفاده از آن را در کلاس خود کشف کنید.

 

کودکان قرن بیست و یکم بومی دیجیتال هستند و بنابراین ، هم از مدرسه و هم از خانواده ، تطبیق بازی ها و ابزارها با محیط جدید ایجاد شده توسط فناوری های جدید ضروری است.

 

برنامه نویسی یک فرایند بین المللی است برنامه نویسی کودکان  که به صورت گسترده در سراسر کره زمین استفاده می شود و در تعامل با پروژه ها ، آماده سازی و مدیریت ماشین آلات و نرم افزارهای مختلف از طریق زبانهای مختلف است. بنابراین ، مبالغه نیست اگر بگوییم زبان های برنامه نویسی مختلف در سطح بین المللی گسترش یافته اند و آنها افراد همه فرهنگ ها را که در پروژه های مشترک مشترک کار می کنند متحد می کند.

 

یادگیری برنامه نویسی از سنین پایین ابزارهای لازم را برای درک بهتر جامعه امروز  برنامه نویسی کودکان ، تغییرات مداوم فناوری و ویژگی های ICT فراهم می کند. در نهایت ، یادگیری کد نویسی در حال تطبیق و آماده شدن برای موفقیت در دنیای دیجیتال است.

 

مزایای آموزش برنامه نویسی در کلاس

- تماس با فن آوری های جدید به صورت سرگرم کننده و همزمان.

- بهبود مهارت های ریاضی ، منطق و درک مطلب.



:: بازدید از این مطلب : 656
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 

مطمئناً در دفتر خود یک کامپیوتر دارید. ماشین شما پر از تراشه است که به شما امکان می دهد پنجره ها را بچرخانید ، GPS را ببینید ، به شما در پارک (یا پارک مستقیم برای خود کمک کنید) و به زودی حتی برای برنامه نویسی کودکان شما رانندگی می کنند. و رستوران مورد علاقه شما (هر چقدر هم که مدرن باشد) دارای برنامه ای است که به شما کمک می کند رزروها ، هزینه ها ، سهام یا (حداقل) تلویزیون را مدیریت کنید.

 

و هر یک از آنها به برنامه نویسی نیاز دارند.

 

اما نه فقط محصولات فیزیکی ، به  برنامه نویسی کودکان گوشی هوشمند خود فکر کنید. علاوه بر نرم افزار اختصاصی برای کارکردن ، صدها هزار ، حتی میلیون ها برنامه وجود دارد که به برنامه نویسی نیز نیاز دارند.

 

بازی های ویدئویی ، دنیای eSports با جهشی رشد می کند. تخمین برنامه نویسی کودکان زده می شود ایرانیان سایبر  که تا سال 2020 آنها می توانند سالانه حدود 2400 میلیون دلار گردش مالی داشته باشند.

 

و آنها همچنین نیاز به برنامه نویسی دارند.

 

به همین دلیل در میان متخصصانی که  برنامه نویسی کودکان بیشترین تقاضای شرکت ها را دارند ، توسعه دهندگان نرم افزار ، توسعه دهندگان برنامه ها ، برنامه نویسان ...

 

اما این همه ماجرا نیست ، یادگیری کد نویسی نه تنها برای بدست آوردن شغل مفید نیست (که چیز کمی نیست) بلکه از نظر شخصی دارای مزایای زیادی است.

 

 

مزایای یادگیری کدنویسی با کودکان

یادگیری رمزگذاری استدلال را بهبود می بخشد ، یادگیری ریاضیات برنامه نویسی کودکان  و توانایی حل مسائل را تسهیل می کند. حتی به موضوعات مرتبط با زبان نیز کمک می کند.

این باعث خلاقیت می شود. فکر کردن در مورد یک پروژه ، فهمیدن چگونگی اجرای آن و ساختار آن برای کار کردن ، شامل توسعه تخیل است.

اعتماد به نفس و عزت نفس را افزایش دهید. ببینید چگونه (کم کم) آنچه روی آن کار می کنید نتیجه می دهد و این به دلیل تلاش و کار  برنامه نویسی کودکان شما باعث افزایش اعتماد به نفس می شود.



:: بازدید از این مطلب : 774
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 

والدین مدرن روزانه با حقایق  سن مناسب برای شروع برنامه نویسی  و توصیه های متناقض بمباران می شوند. شما باید 3 زبان خارجی به فرزند خود بیاموزید. به کودک خود زبان خارجی یاد ندهید زیرا واژگان مادری او آسیب می بیند. اطمینان حاصل کنید که فرزند خود را به سمت مهارت های بدنی و رشد هدایت می کنید. تمرکز بر رشد شناختی اینها تنها برخی از نمونه هایی هستند که دائماً در رسانه ها و محتوای والدین ظاهر می شوند.

 

کدنویسی هم یکسان است. برخی از والدین سن مناسب برای شروع برنامه نویسی  معتقدند که نباید بیش سن مناسب برای شروع برنامه نویسی  از حد فرزند خود را با وظایفی که برای سن او بسیار چالش برانگیز است ، تحریک کنید. برخی دیگر اصول برنامه نویسی را در سنین پایین به فرزندان خود نشان می دهند. در این مقاله سعی می کنیم پاسخ دهیم که کدام روش بهتر است.

 

هرچه زودتر، بهتر

به طور کلی ، کارشناسان متفق القول هستند که باید به کودکان نحوه کد نویسی در اولین سن ممکن آموزش داده شود. همه کودکان با سرعت های مختلف و به روش های مختلف رشد می کنند. با این وجود ، شما می توانید از 5 تا 6 سالگی آموزش تمرینات اساسی را برای کودکان شروع کنید. این کار را می توانید با معرفی بازی های منطقی مختلف که مهارت کد نویسی را شبیه سازی می کنند ، انجام دهید.سن مناسب برای شروع برنامه نویسی  بعد از یک سال یا بیشتر ، می توانید به تمرینات سختگیرانه تری بروید.

 

چندین مطالعه نشان داده است که کودکانی که از ابتدای دوره ابتدایی خود کد می نویسند ، در طول دوران تحصیل خود عملکرد تحصیلی بهتری دارند. درصد بالاتری از کودکانی که زود برنامه نویسی می کنند وارد حوزه STEM می شوند ، هم در کالج و هم در حرفه بعدی.

 

طرز فکر دیگر

والدین معمولاً از ایده آماده سازی فرزندان خود برای موفقیت سن مناسب برای شروع برنامه نویسی  و ارائه بهترین شانس برای ورود به دانشگاه های بزرگ خوششان می آید. این یک انگیزه خوب است ، اما آنچه برای بچه هایی که ایرانیان سایبر کد می نویسند مفیدتر و مفیدتر است این است که آنها یاد می گیرند چگونه منطقی فکر کنند.

 

از جنبه های دیگر تفکر مانند خلاقیت و مهارت های تفکر انتقادی نباید غافل شد. آنها نیز باید آموزش ببینند و تمرین کنند. با این حال ، برنامه نویسی مهارت باورنکردنی حل مسئله را در اختیار زبان آموزان قرار می دهد. این یک مهارت بسیار قدرتمند است سن مناسب برای شروع برنامه نویسی - نه تنها از نظر حرفه ای و دانشگاهی ، بلکه در طول زندگی روزمره. کودکی که کد نویسی می کند یاد می گیرد که چگونه با هر طرز فکری راه حل گرا برخورد کند.

 

اغلب ، اگر می خواهید کاندیدای رقابتی تر برای تحصیلات عالی یا مشاغل باشید ، از برنامه نویسی به عنوان چیزی صحبت می شود که باید به آن توجه کنید. با این حال ، مهمترین گروه اجتماعی که باید روی کد نویسی تمرکز کنند ، در واقع کودکان هستند.

 

اصل اصلی برنامه نویسی استفاده از طرز فکر حل مسئله شما است.  سن مناسب برای شروع برنامه نویسی  برای انجام این کار ، شما نیاز به یک رویکرد منظم و اختصاصی برای کار دارید. شاید مهمترین جنبه برنامه نویسی از دیدگاه کودکان ، یادگیری مهارت های اصلی منطق و استدلال باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 686
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

تا کنون جامع ترین راه حل. سن مناسب برای شروع برنامه نویسی  این 5 سال در دانشگاه بودن ، اولاً با فن آوری ها و مسائل مختلفی روبرو خواهید شد ، ثانیاً با افرادی ملاقات خواهید کرد که پروژه ها و تمرینات مشترکی را با آنها شکست خواهید داد. استودیوها هنوز گسترده ترین تصویر از IT را ارائه می دهند. متأسفانه ، نقطه ضعف آنها طولانی بودن دوام آنها است. نکته دیگر این است که یادگیری برنامه نویسی تنها بخشی از مطالب است و در بسیاری از دانشکده ها و دانشگاه ها ، مباحث پرداخته شده در کلاس ها هیچ ارتباطی با آنچه در واقع پس از فارغ التحصیلی انجام می دهید ، ندارد.

 

بوت کمپ آنلاین

Bootcamps در پاسخ به نیاز کارفرمایان صنعت فناوری اطلاعات ایجاد شد. این سن مناسب برای شروع برنامه نویسی  دوره ها معمولاً از چند ماه تا حدود یک سال طول می کشد. به طور خلاصه ، آنها سعی می کنند فقط دانش لازم در محل کار را بیاموزند و دانش آموزان خود را آموزش دهند تا بعدا در واقعیت های بازار جا بیفتند. Bootcamps معمولاً بسیار شدید ، تمرین گرا بوده و به انکار خود و نظم زیادی نیاز دارد. این مطالب نه تنها اصول برنامه نویسی ، بلکه یادگیری فن آوری هایی را نیز شامل می شود که در کارهای آینده یک برنامه نویس واقعاً مفید خواهند بود. برخی امکان تکمیل چنین آموزش هایی را از طریق سن مناسب برای شروع برنامه نویسی  اینترنت فراهم می کنند ، بنابراین می تواند با کار یا مراقبت از کودکان ترکیب شود. نکته منفی بوت کمپ این است که به کار زیادی احتیاج دارند. اگر می خواهید در مورد این شکل از یادگیری برنامه نویسی بیشتر بدانید ، با تماشای این فیلم آموزش بوت کمپ های ما را بررسی کنید.

 

مطالب رایگان برای یادگیری برنامه نویسی در وب

سلام ، ما در قرن بیست و یکم هستیم ، اگر هیچ آموزشی در YouTube وجود نداشته باشد ، مشکل احتمالاً وجود ندارد. یادگیری کد نویسی دقیقاً مشابه است. مواد بیشتری وجود دارد که شما می توانید پردازش کنید ، و اگرچه از نظر کیفیت متفاوت هستند ، هر کس باید چیزی برای خودش پیدا کند. وقتی صحبت از محبوب ترین زبان ها می شود ، شما قادر خواهید بود از میان تعداد معدودی فیلم انتخاب کنید. یک مزیت ایرانیان سایبر تعیین کننده این شکل سن مناسب برای شروع برنامه نویسی  از یادگیری برنامه نویسی ، در دسترس بودن آن است. تنها چیزی که نیاز دارید دسترسی به اینترنت و سه سطل زمان است. مسئله این است که مواد معمولاً از نظر محتوا منظم نیستند ، بلکه از نظر کیفیت نیز متفاوت هستند. همچنین اگر می توانید چیزی را بر اساس آنها بنویسید ، معمولاً گزینه ای برای بازخورد وجود ندارد. به هر حال ، در زیر برخی از پیوندها را به مکانهایی که توصیه می کنیم اگر به دنبال دوره های رایگان هستید ، می گذاریم ، این روش خوبی است تا قبل از تصمیم گیری برای تحصیل یا بوت کمپ ، چیزهایی را امتحان کنید.

 

یادگیری برنامه نویسی از طریق دوره های ویدئویی (UDEMY ، SKILLSHARE)

شکل بسیار محبوب یادگیری برنامه نویسی از ابتدا. چنین دوره هایی سن مناسب برای شروع برنامه نویسی  معمولاً پنج ریال هزینه دارند (در Udemy ، ارتقاء -93 probably احتمالاً یک سال کامل است) و دانش ساخت یافته تری نسبت به مواد رایگان ارائه می دهد. دوره های آموزشی در چنین وب سایت هایی معمولاً بر اساس یک سری فیلم ها است که در آن استاد راهنما شما را از طریق یک موضوع ناشناخته راهنمایی می کند. نکته منفی این محلول ظاهر آن است. تماشای دوره ها عالی است ، این تصور را دارید که یادگیری برنامه نویسی با پاپ کورن روی کاناپه بسیار آسان و سرگرم کننده است و همه چیز را به دست می آورید ، اما این شانس خوب است که فقط درصدی از تماشای 30 ساعت را به خاطر بسپارید. سخنرانی جاوا. مهمترین چیز نیز وجود ندارد - PRACTICE. او برنامه نویسی را با برنامه نویسی یاد می گیرد ، نه با مشاهده برنامه دیگران. همانطور که در مورد مواد رایگان وجود دارد ، هیچ بازبینی کدی نیز وجود ندارد ، به عنوان مثال شخصی که اگر کد شما کار می کند و چرا کار نمی کند  سن مناسب برای شروع برنامه نویسی  ، نگاهی می اندازد. اگر به اندازه کافی پشتکار دارید و می توانید همزمان با فیلم و برنامه بنشینید ، این می تواند راه حل شما باشد.



:: بازدید از این مطلب : 690
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

شما می توانید دانش خود را به اشتراک بگذارید ، به عنوان مثال در دوره های برنامه نویسی. در Coders Lab ، ما در حال استخدام برنامه نویسان با تجربه چندین ساله به عنوان مدرس هستیم. در این مرحله ، بازار را سن مناسب برای شروع برنامه نویسی  تماشا خواهید کرد تا در جریان موارد جدید قرار بگیرید. به شما این امکان را می دهد که برای پروژه هایی که مدیریت خواهید کرد راه حل های مناسب را پیشنهاد دهید. شما به توسعه دهندگان خردسال خواهید آموخت سن مناسب برای شروع برنامه نویسی  که همیشه برای بهبود کد وجود دارد.

 

قبل از اینکه تصمیم بگیرید یک برنامه نویس شوید ، به این فکر کنید که آیا از یادگیری مادام العمر ، یعنی یادگیری مادام العمر راضی هستید؟ چیزی دائماً در صنعت IT در حال تغییر است ، بنابراین شما باید برای آموزش مداوم آماده باشید.

 

 

4- برای شروع با کدام زبان برنامه نویسی بهتر است؟

هیچ یک از زبان های برنامه نویسی خاص سن مناسب برای شروع برنامه نویسی  وجود ندارد که برای مبتدیان بهترین باشد تا یاد بگیرند. اما برخی از اصول اولیه برای شروع وجود دارد. این در مورد HTML است.

 

HTML به عنوان یک زبان برنامه نویسی نیست ، زیرا ما دستورالعمل های محاسباتی را ارائه نمی دهیم. خیلی ساده تر است. HTML یک زبان نشانه گذاری است و فقط برای توصیف محتوای یک صفحه وب استفاده می شود. برچسب ها "آجر" هستند که ما از آنها یک وب سایت ایجاد می کنیم. به عنوان مثال ، ما می توانیم یک دستورالعمل بنویسیم که به صفحه می گوید شامل یک هدر ، منو ، لیست مقاله و پاورقی باشد. همچنین می توانیم ایرانیان سایبر  رنگها یا اندازه  سن مناسب برای شروع برنامه نویسی  حروف را مشخص کنیم. عالی به نظر می رسد ، اینطور نیست؟

 

HTML اصول نوشتن کد را به شما می آموزد و طعم برنامه نویسی را به شما می بخشد. قبل از شروع یادگیری زبان برنامه نویسی ، بررسی کنید که آیا دوست دارید پروژه های ساده با HTML ایجاد کنید.

 

قوانین ذکر شده در اینجا تقریبا بدون در نظر گرفتن زبان یکسان است ، اما اگر می خواهید ببینید کدام زبان برنامه نویسی را برای یادگیری انتخاب کنید ، این ویدیو را ببینید. در هر صورت ، بهتر است ابتدا تصمیم بگیرید که دقیقاً چه چیزهایی را یاد خواهید گرفت ، سن مناسب برای شروع برنامه نویسی  تا از یک موضوع به موضوع دیگر نپردازید.

 

یادگیری برنامه نویسی را از کجا شروع کنیم؟

در ابتدا ، باید به طور جدی در نظر بگیرید که در چه زمینه ای می خواهید در زمینه فناوری اطلاعات پیش بروید. فناوری هایی که باید بیاموزید و اینکه به عنوان یک توسعه دهنده آینده چه کار خواهید کرد ، به این بستگی دارد. به عنوان مثال ،سن مناسب برای شروع برنامه نویسی  اگر می خواهید به عنوان یک توسعه دهنده جلویی کار کنید ، یعنی در ایجاد وب سایت و برنامه های وب کار کنید ، باید یادگیری برنامه نویسی را با JavaScript شروع کنید ، قبلاً HTML و CSS را یاد گرفته اید. اگر شغلی را به عنوان توسعه دهنده عقب انتخاب می کنید ، باید زبانهای پشتیبان مانند جاوا را بیاموزید. در ابتدا ممکن است تصمیم گیری در مورد جهت شما دشوار باشد ، بنابراین مشاور شغلی ما برای کمک به دانشجویان آینده Kodilla در انتخاب مسیر صحیح شغلی در دسترس است.

 

همچنین نگاه کنید به: مسابقه - کدام زبان برنامه نویسی برای شما مناسب است

 

چگونه می توان یادگیری برنامه نویسی را زمانی آغاز کرد که مسیر سن مناسب برای شروع برنامه نویسی  را انتخاب کرده اید؟ اکنون باید تصمیم بگیرید که چگونه یاد بگیرید. مکانهای رایگان و پولی برای یادگیری وجود دارد و هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. برای روشن شدن این موضوع ، لیستی تهیه کرده ایم که محبوب ترین راه های یادگیری را توصیف می کند.



:: بازدید از این مطلب : 709
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 

بیایید سرانجام در  یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد مورد پایتون صحبت کنیم: این زبانی است که شاید بیشتر از همه مستحق این باشد که در لیست بهترین زبان ها برای شروع برنامه نویسی قرار گیرد (اما جاوا اسکریپت را فراموش نکنیم).

 

وقتی می پرسید:

"بهترین زبان برای شروع چیست؟"

 

بسیاری با ارزیابی مشخصات فنی و در نتیجه سوء تفسیر سوال پاسخ می دهند.

کسانی که فقط مشخصات فنی را ارزیابی یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد می کنند ، از مراجعه به مبتدیان کاملاً بی خبرند.

 

برای کسی که قبلاً برنامه نویسی نکرده است ،ایرانیان سایبر  واقعاً مهم نیست که این یک زبان سطح بالا یا پایین باشد ، آیا از برنامه نویسی شی گرا پشتیبانی می کند یا نه یا اینکه سریع ترین در جهان است.

 

برای کسانی که تازه وارد برنامه نویسی شده اند ، اولویت شماره یک این است که جلوی صفحه نمایش بنشینند و نحوه برنامه نویسی را در اسرع وقت یاد بگیرند!

در حالت ایده آل ، ما تمایل داریم تا حد ممکن "حواس پرتی" را بین نوشتن کد برای یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد  اولین بار و اجرای موفق آن جستجو کنیم.

 

هر آنچه بین این دو عملیات پیش بیاید اتلاف وقت است و ناامیدی ایجاد می کند. این واقعیت که یک زبان پایدار ، جهانی و مقیاس پذیر است ، اهمیتی ندارد اگر کسانی که به تازگی برنامه نویسی را شروع کرده اند در صورت پیدا کردن مشکل نتوانند برنامه نویسی را رها کنند.

 

در آینده زمانی برای یادگیری ارزش این موارد وجود خواهد داشت ، اما در حال حاضر اولویت دیگری است: تلاش برای جلب توجه برنامه نویس مشتاق برای ایجاد تمایل به ادامه کار.

این فلسفه ای است که پایتون یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد با آن ایجاد شد!

 

پایتون یک زبان بسیار ساده برای اجرا است و همچنین بومی Mac و Linux است (به عنوان مثال اوبونتو).

 

اگر از یکی از این دو سیستم عامل استفاده می کنید ، می توانید بلافاصله یک فایل .py (my_file.py) ایجاد کرده و فرمان را در کنسول اجرا کنید:

پایتون my_file.py

 

انجام شده! بسیار آسان. صورت خندان

 

در ویندوز ، از طرف دیگر ، می توانید آن را از وب سایت رسمی یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد بارگیری کنید و نصب آن نیز بسیار ساده است.



:: بازدید از این مطلب : 673
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

اگر این هنوز کمکی نمی کند ، گاهی اوقات بهترین چیز این است که نه

مدتی به آن فکر کنید یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد روی آن بخوابید و روز بعد مشکل را برطرف کنید. است

یک راه خوب برای حل بسیاری از مشکلات است و می تواند بسیار مفید باشد

برای برنامه نویسی

چه کسی باید این کتاب را بخواند

این کتاب برای همه علاقمندان به برنامه نویسی ، کودک یا بزرگسال است

که او برای اولین بار به این حوزه نزدیک می شود.  یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد اگر می خواهید نحوه نوشتن را یاد بگیرید

این کتاب به جای استفاده از برنامه های نوشته شده توسط دیگران ، نرم افزار شما است

یک نقطه شروع عالی

در فصل های بعدی ، اطلاعاتی برای نصب پایتون ، اجرای برنامه پیدا می کنید

پوسته و برخی محاسبات را انجام دهید ، متن ظاهر شده روی صفحه را چاپ کنید ، ایجاد کنید

لیست و انجام برخی از عملیات یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد کنترل ساده جریان با استفاده از

if و برای حلقه ها (و خواهید فهمید که دستورات و حلقه ها چه هستند!).

نحوه استفاده مجدد از کد با توابع ، اصول اولیه را خواهید دید

کلاسها و اشیاء و شرح برخی از توابع و برخی از ماژولها ، در میان بسیاری از آنها

آنها بخشی از پایتون هستند

فصل هایی را در زمینه گرافیک لاک پشت ، ساده تر و سطح بیشتری خواهید یافت

پیشرفته و همچنین iranian cyber  استفاده از ماژول tkinter برای ترسیم روی صفحه نمایش. در پایان

در بسیاری از فصل ها معماهای برنامه نویسی با پیچیدگی های مختلف وجود دارد

آنها به تجمیع دانش تازه بدست آمده ،یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد  با احتمال ، کمک خواهند کرد

خودتان برنامه های کوچک بنویسید

هنگامی که دانش اصول برنامه نویسی را به دست آوردید ،

شما خواهید آموخت که چگونه بازی های خود را بنویسید. ما دو بازی گرافیکی و

ما تشخیص برخورد ، رویدادها و تکنیک های مختلف انیمیشن را کشف خواهیم کرد.

اکثر مثال های کتاب یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد از پوسته IDLE (یکپارچه) استفاده می کنند

DeveLopment Environment ، محیط توسعه یکپارچه) پایتون. بیکار

ساختار نحوی را برجسته می کند ، عملکردهای کپی و چسباندن را ارائه می دهد (شبیه به

شما می توانید در برنامه های دیگر استفاده کنید) و یک پنجره ویرایشگر که می توانید آن را ذخیره کنید

کد شما می تواند بعداً دوباره از آن استفاده کند ، که به معنی IDLE است

هم به عنوان یک محیط تعاملی برای آزمایش و هم اندکی کار می کند

مانند ویرایشگر متن مثالها به همان خوبی یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد با کنسول کار خواهند کرد



:: بازدید از این مطلب : 695
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

چرخش. علاوه بر سادگی ساختار زبان و پوسته تعاملی با

که می توانید یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد با آن آزمایش کنید ، پایتون برخی ویژگی های تقویت کننده دیگر نیز دارد

بسیار فرایند یادگیری است و به شما امکان می دهد انیمیشن های ساده برای آن ایجاد کنید

بازی های خود را ایجاد کنید یکی از این عناصر ماژول لاک پشت است که از گرافیک الهام گرفته شده است

از لاک پشت (در طول سالها توسط زبان برنامه نویسی یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد Logo استفاده می شود

Sessanta) و برای برنامه های کاربردی در زمینه آموزشی طراحی شده است. دیگری فرم است

tkinter ، یک رابط برای Tk ، "جعبه ابزار" ، یعنی مجموعه ای از ابزارها ، برای

رابط های گرافیکی ، که راهی آسان برای ایجاد فراهم می کند

برنامه هایی با گرافیک و انیمیشن کمی پیشرفته تر.

نحوه یادگیری نوشتن کد

مثل همیشه  یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد ، وقتی سعی می کنید برای اولین بار کاری را انجام دهید ، بهتر است شروع کنید

از اصول اولیه ، بنابراین با چند فصل اول شروع کنید و درگیر آن نشوید

وسوسه برای رفتن به فصل های پیشرفته تر. هیچکس نمیتونه یکی بازی کنه

سمفونی اولین باری که یک ساز موسیقی بر می دارد. مشتاقان

خلبانان تا زمانی که کنترل های اولیه و i را درک نکنند با هواپیما پرواز نمی کنند

ژیمناست ها (معمولاً) در انجام اولین تلاش قادر به یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد  انجام حمله ای نیستند. خود

خیلی سریع پیش بروید ،  iranian cyber نه تنها هیچ ایده ای در ذهن شما باقی نمی ماند

اساسی است ، اما مطالب فصل های زیر برای شما پیچیده تر به نظر می رسد

از آنچه واقعاً هستند

در ادامه کار ، همه مثال ها را امتحان کنید تا بتوانید نحوه عملکرد آنها را ببینید.

پازل هایی نیز در انتهای اکثر فصل ها وجود دارد

برنامه نویسی که می توانید یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد سعی کنید حل کنید: آنها به شما در بهبود کمک می کنند

مهارت های برنامه نویسی شما به یاد داشته باشید: هرچه اصول اولیه را بهتر جذب کنید ،

درک ایده های پیچیده تر بعداً برای شما آسان تر خواهد بود.

هنگامی که با چیزی ناامید کننده یا بیش از حد سخت روبرو می شوید ، در اینجا چند مورد وجود دارد

مواردی که به نظرم مفید می آید:

1

2

یک مشکل را به قسمتهای کوچکتر تقسیم کنید. سعی کنید یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد  بفهمید چه چیزی الف

تکه کوچکی از کد ، یا فقط به بخش کوچکی از آن فکر کنید

یک ایده دشوار (به جای آن روی قطعه کوچکی از کد تمرکز کنید

سعی کنید همه چیز را یکجا بفهمید).



:: بازدید از این مطلب : 680
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

برای این منظور ، روش یادگیری برنامه نویسی مرحله به مرحله در دوره نشان داده شده است. با استفاده از کد نمونه ، همه دستورات نحوه نوشتن برنامه ها با این دانش توضیح داده می شود. به عنوان مثال ، چگونه یک ورق یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد اسپریت با مراحل حرکت فردی به یک شخصیت متحرک بازیکن تبدیل می شود - در این مورد یک زنبور عسل.

 

پایتون آینده نگر است

پایتون به یک زبان برنامه نویسی بسیار محبوب تبدیل شده است. پایتون را می توان در برنامه های نرم افزاری و سخت افزاری بیشتر استفاده کرد - یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد که باعث جذابیت بیشتر پایتون می شود. این iranian cyber  دوره همچنین شامل دور زدن به رایانه تک برد Raspberry Pi (Pi مخفف مترجم پایتون است) است.

 

برنامه نویسی در پایتون را می توان به اشکال زیر انجام داد:

 

برنامه نویسی عملکردی

برنامه نویسی شی گرا (OOP)

و همچنین برنامه نویسی جنبه محور (AOP)

پایتون حتی برای مبتدیانی که هنوز یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد با زبان های برنامه نویسی و برنامه نویسی تماس نگرفته اند ، زبان برنامه نویسی خوبی است.

 

پایتون را زبان برنامه نویسی می نامند - یک برنامه ایجاد شده هنگام شروع به کار تفسیر می شود. بنابراین فقط در صورت وجود خطا در برنامه پایتون ، پیام های خطا دریافت می کنید. اما در مورد آن بعداً بیشتر صحبت کنید. یادگیری این زبان بسیار آسان است و به لطف ایجاد (اجباری) تمیز کد ، یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد زبان امتیاز می گیرد: خواندن آن آسان است و دارای کد کوتاه و واضح است. بنابراین ، یادگیری پایتون بسیار آسان است و به عنوان مقدمه ای بر زبان برنامه نویسی ایده آل است.

 

در این دوره پایتون لذت ببرید.

 

چرا پایتون؟

پایتون یک زبان برنامه نویسی آسان برای یادگیری است ، اما با برخی از آنها

ویژگی های بسیار مفید برای مبتدیان یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد کد بسیار آسان است

برای خواندن ، در مقایسه با سایر زبان های برنامه نویسی ، و دارای

رابط تعاملی ("پوسته") که در آن می توانید برنامه ها را بنویسید و آنها را مشاهده کنید



:: بازدید از این مطلب : 690
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

به طور متوسط ​​، یادگیری اصول یادگیری آسان پایتون برای کودکان  برنامه نویسی پایتون ، از جمله برنامه نویسی شی گرا ، نحو اساسی پایتون ، انواع داده ها ، حلقه ها ، متغیرها و توابع ، بین 5 تا 10 هفته طول می کشد. اما در پایان ، مدت زمان یادگیری پایتون بستگی به میزان تجربه شما در زمینه زبان های برنامه نویسی ، توسعه وب ، علم داده و سایر زمینه های مرتبط دارد.

 

در یک دوره پایتون مانند BrainStation ، شما مفاهیم اصلی مانند کتابخانه ها ، فرهنگ لغت ها و لیست ها را یاد می گیرید ، که برای یک نقش متمرکز بر داده ها نیاز به دانش دارند. آموزش صحیح به شما یک درک اساسی از پایتون می دهد ، که به نوبه خود یادگیری آسان پایتون برای کودکان  شما را قادر می سازد تا مفاهیم پیچیده تری از یادگیری ماشین و علوم داده را یاد بگیرید. با این حال ، یادگیری پایتون نسبتاً آسان است.

 

اگرچه متراکم است ، اما کتابخانه های زیادی برای یادگیری و رمزنگاری وجود دارد ، نحو پایتون به طور قابل توجهی ساده است و مفاهیم آن نسبتاً ساده است. نحو آسان یادگیری سریع را ایجاد می کند و به یک تجربه برنامه نویسی بصری و ساده کمک می کند. این امر واقعاً باعث افزایش حجم کار بر روی مغز شما می شود ، زیرا شما به پروژه های بزرگتر و پیچیده تری می پردازید.

 

پایتون نیز زبانی بسیار متنوع است. این پروژه در انواع مختلف پروژه ها و توسط بسیاری از سازمان های بزرگ از جمله فیس بوک ، ناسا ، Reddit و آمازون استفاده می شود. شرکت های بزرگ قدرت و تنوع آن را دوست دارند ، بنابراین می توان انتظار داشت که زبان در سراسر جهان همچنان در حال افزایش است. به سختی یک شغل فناوری وجود دارد که نتوانید پایتون را در آن اعمال کنید ، که شما را برای هر کارفرما یا مشتری ارزشمندتر می کند.

 

مجموعه قوی کتابخانه های پایتون فرایند برنامه نویسی را بسیار ساده می کند زیرا می توانید به سادگی یک اقدام از کتابخانه را در کد خود وارد کنید. حتی بهتر ، از آنجا که پایتون منبع باز است ، فهرست کتابخانه ها و منابع یادگیری آسان پایتون برای کودکان  به طور مداوم در حال افزایش است. با افزایش محبوبیت پایتون ، کاربران کتابخانه های متنوع تری پیدا می کنند که به آنها کمک می کند در زمان کمتری کد بیشتری بنویسند و محتوای موجود را ساده کنند.

 

"همیشه رویای من بوده است که روزی بازی های ایرانیان سایبر  خودم را توسعه دهم. در این دوره من خودم توانستم اولین بازی هایم را برنامه ریزی کنم. حتی بیشتر از آنچه فکر می کردم سرگرم کننده بود! "

 

توصیفات مشتری

فریدریک (شرکت کننده در دوره) ، 11 ساله

 

"چیزی که من در مورد دوره دوست دارم این است که شما می توانید  یادگیری آسان پایتون برای کودکان  بسیار اصلی باشید. متأسفانه ، مباحث فنی در مدرسه تا کنون واقعاً هیجان انگیز نبوده است. این دوره دیدگاه من را نسبت به علوم کامپیوتر و موارد مشابه کاملاً تغییر داد. آنچه که با پایتون امکان پذیر است واقعاً عالی است. "

 

 

ساموئل (دانش آموز) ، 10 ساله

 

"این دوره درک روابط منطقی را برای من بسیار یادگیری آسان پایتون برای کودکان  آسان می کند. اکنون می توانم دروس ریاضی را نیز بهتر دنبال کنم. همچنین برای من جالب است که هر روز بیشتر بدانم چه چیزی پشت فناوری پنهان شده است. "

 

پایتون برای کودکان - دانش

چندی پیش این تیتر شاید شما را شوکه کرده باشد. چه کسی می خواهد به فرزندان خود یک مار به عنوان حیوان خانگی بدهد؟ در عین حال ، برای اکثر کسانی که به بومیان دیجیتال تعلق ندارند نیز روشن است که این یک زبان برنامه نویسی است. بنابراین چرا  یادگیری آسان پایتون برای کودکان  پایتون برای کودکان جالب است ، در این مقاله خواهید آموخت.



:: بازدید از این مطلب : 817
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

پایتون برای کودکان -

چگونه می توانم برای  یادگیری آسان پایتون برای کودکان  فرزند شما دوره پایتون ارسال کنم؟ این ممکن است یک س possibleال احتمالی باشد که اکنون از خود می پرسید. از کدها نباید برای ایجاد فرآیندهای انتزاعی و واقعیت استفاده کرد. این شامل دوره های عملی و پروژه محور در پایتون برای کودکان است.

 

پایتون برای کودکان به عنوان زبان برنامه نویسی می تواند مورد استفاده قرار گیرد و همچنین می تواند از ویژگی های اضافی و کودکان دارای مهارت های فنی اصلاح شده استفاده کند. به عنوان مثال ، در اینجا ، کودکان می توانند به طور مطلوب اجازه دهند یادگیری آسان پایتون برای کودکان   خلاقیت و تخیل آنها جریان یابد. اطمینان حاصل کنید که دوره های Python for Kids شما با همگام سازی قابل تنظیم به خوبی کار می کند و زبان برنامه نویسی را برای یکی از جامع ترین برنامه ها غیر قابل نصب می کند.

 

چه چیزی باعث جذابیت دوره های کودکان پایتون می شود؟

پایتون برای کودکان مزایای بی شماری را ارائه می دهد که نباید از طرفدار خود انکار کنید. رویارویی کودکان  iranian cyber با زمینه مهم برنامه نویسی در سنین پایین می تواند به آنها در انتخاب مطالعات و مسیر شغلی بیشتر کمک زیادی کند.یادگیری آسان پایتون برای کودکان   به این ترتیب آنها نه تنها از انتخاب شغلی آینده خود الهام می گیرند و خلاقیت خود را ارتقا می دهند ، بلکه شاید اشتیاق جدید خود را نیز بیابند.

 

همه مزایای کارگاه های پایتون برای کودکان

با پایتون برای کودکان ، اولین مراحل در برنامه نویسی متنوع و کودک پسند است. یادگیری آسان پایتون برای کودکان  در ادامه ، ما به شما نشان می دهیم که مزایای بیشتر ناشی از زبان برنامه نویسی چیست:

 

فرزند شما خلاق است

ما به فرزند شما یک فناوری پیشگامانه نشان می دهیم که بعداً می تواند با آن کاری انجام دهد

فرزند شما از طریق کارگاه کمک فردی دریافت می کند

کدگذاری باعث تقویت تفکر منطقی می شود

شاید فرزند شما یک هدف شغلی جدید در Coden پیدا کند

 

اهداف یادگیری دوره های آنلاین ما پایتون برای کودکان

دوره های پایتون ما برای کودکان نیز طیف وسیعی از اهداف یادگیری را ارائه می دهد. در لیست زیر می توانید موارد زیر را مشاهده کنید:



:: بازدید از این مطلب : 688
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

در مورد وب ، پایتون یادگیری آسان پایتون برای کودکان  به دو صورت استفاده می شود ، بسیار متفاوت از یکدیگر.

 

ما می توانیم از زبان برای ایجاد وب سایت های واقعی استفاده کنیم. این فعالیت با استفاده از زبان "خالص" انجام نمی شود ، بلکه از "ساختار" (چارچوب) آماده ای استفاده می کند که به توسعه دهنده در ایجاد وب سایت کمک می کند.

 

چرا هنگام توسعه وب با پایتون ، چارچوب های وب بسیار یادگیری آسان پایتون برای کودکان  مفید هستند؟

حالا من آن را برای شما توضیح می دهم ، یک مثال برای شما می زنم:

 

تصور کنید که می خواهید یک وب سایت ایجاد کنید ، اگر آن را در پایتون خالص نوشته اید ، بدون استفاده از هر نوع چارچوب (ساختار) ، باید تمام آن ویژگی های اساسی را که به سادگی باعث کارکردن یک وب سایت می شود ، به تنهایی بنویسید.

ابتدا باید سیستمی ایجاد کنید که یادگیری آسان iranian cyber  پایتون برای کودکان  آدرس های وب را به فایل ها پیوند دهد ، به عنوان مثال:

 

علاوه بر این ، اگر می خواهید یک تابع ثبت نام را وارد کنید ، باید آن را با دست ایجاد کنید ، و همچنین باید همین کار را برای وارد کردن یک سیستم از صفحات خصوصی انجام دهید (قابل مشاهده برای کسانی که وارد سیستم نشده اند اما پس از انجام آن قابل مشاهده هستند) یا سیستم پرداخت در تجارت الکترونیکی و غیره (لیست بسیار طولانی است و می تواند به طور نامحدود ادامه یابد).

 

از نظر اخلاقی داستان این است که شما نمی توانید خود را وقف عملکردهای  یادگیری آسان پایتون برای کودکان  "خاص" سایت خود کنید ، اما باید وقت خود را برای بازنویسی همه عملکردهای اساسی مشترک در انواع مختلف سایت ها هدر دهید.

 

چارچوب ها فقط برای این منظور هستند ، آنها نوعی ساختار آماده را با ابزارهایی که قبلاً توسط توسعه دهندگان دیگر ایجاد شده است (همیشه در پایتون) به شما ارائه می دهند ، که می توانید با توجه به نیاز خود از آنها استفاده کرده و پیکربندی کنید.

 

بنابراین با یک چارچوب شما قبلاً همه  یادگیری آسان پایتون برای کودکان  عملکردهای اساسی یک سایت را دارید و فقط باید آنها را پیکربندی کنید ، و عملکردهای خاص تری را اضافه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 852
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

نکته آخر قبل از پایان یادگیری آسان پایتون برای کودکان  بخش در مورد یادگیری: مهم است که بگوییم پایتون (مانند بسیاری از زبانهای مدرن دیگر) از برنامه نویسی شی گرا نیز پشتیبانی می کند ، حتی اگر آن را مانند جاوا در پیش زمینه قرار ندهد.

 

اگر نمی دانید برنامه نویسی شی گرا چیست ، می توانیم آن را به عنوان راهی خاص برای سازماندهی کد شما تعریف کنیم.

اگر می خواهید بیشتر بدانید ، توصیه می کنم همیشه مقاله ای را که در مورد جاوا نوشته ام بخوانید.

 

جاوا محبوب ترین زبان شیء در جهان است و همچنین بیشترین کاربرد را در محل کار دارد: یادگیری آسان پایتون برای کودکان  این دو مزیت بزرگ هستند. بزرگترین مشکل این است که برای نوشتن چند خط اول در جاوا شما لزوما باید با مفاهیم Class ، Method ، Object و Instance در تضاد باشید.

 

آیا به طور اتفاقی می دانید چیست؟

اگر چنین است ، شما مبتدی نخواهید بود ،ایرانیان سایبر  اما اگر اینجا هستید ، به احتمال زیاد نمی دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنم.

 

طرز فکر شروع برنامه نویسی با یادگیری آسان پایتون برای کودکان  پایتون برای مبتدیان کاملاً متفاوت است و بسیار منطقی تر ، یعنی:

 

خط اول کد خوانده و اجرا می شود.

سپس برنامه همین کار را با خط دوم کد انجام می دهد.

و به همین ترتیب انگار از بالا به پایین می خوانید.

بدون استفاده از Objects و Class ها که مفاهیم یادگیری آسان پایتون برای کودکان  برنامه نویسی میانی هستند و حداقل در ابتدا قابل درک نیستند.

 

بیایید یک مثال عملی را فوراً بگیریم.

 

من همان تمرین را به شما نشان می دهم که به دو زبان مختلف نوشته شده است. تمرین ساده است: مساحت یک مستطیل (پایه بر اساس ارتفاع) را محاسبه کنید.

 

ما گفته ایم که این زبان برای هر مقصودی (هدف کلی) مناسب یادگیری آسان پایتون برای کودکان  است و به راحتی در زمینه های مختلف ، برای پروژه های کوچک و بزرگ ، چه به صورت آفلاین و چه به صورت آنلاین استفاده می شود.

 

اما منتظر بمانید ، حتی اگر از پایتون در بسیاری از مناطق استفاده شود ، به این معنی نیست که در همه چیز "قوی" است!

این بهترین خود را در موارد زیر ارائه می دهد:



:: بازدید از این مطلب : 726
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1400 | نظرات ()