نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 

اسکرچ چیست

 

 

Scratch یک محیط برنامه نویسی بصری است که د دانلود اسکرچ ر آن داستان ها، بازی ها و انیمیشن های تعاملی خود را طراحی/ایجاد می کنید. در حالی که Scrtach با در نظر گرفتن یک دانش آموز کلاس سوم یا چهارم طراحی شده است، افراد در هر سنی می توانند از آن برای یادگیری اصول برنامه نویسی به روشی لذت بخش استفاده کنند! Scratch شامل کشیدن و رها کردن بلوک های مختلف با هم برای نوشتن برنامه ها است و چنین محیطی کاربران را قادر می سازد تا روی منطق تمرکز کنند و از تجربه یادگیری لذت ببرند! برخلاف اکثر محیط‌های توسعه Java/C++، تایپ آزاد وجود ندارد، بنابراین خطاهای نحوی نیز وجود دارد! با این حال، Scratch به جوانان محدود نمی شود - افراد د دانلود اسکرچ ر هر سنی که تجربه برنامه نویسی ندارند می توانند از سادگی آن لذت ببرند و اصول برنامه نویسی را بیاموزند!

 

شروع شدن!

 

 

ما از رابط توسعه برنامه مبتنی بر وب برای برنامه نویسی Scratch استفاده می کنیم:

 

صفحه اصلی: http://scratch.mit.edu/

 

ایجاد جدید: http://scratch.mit.edu/projects/editor/?tip_bar=getStarted

 

 

· هر شیء موجود در Scratch یک sprite نامیده می شود. دانلود اسکرچ  اسپرایت پیش فرض یک گربه است.

 

· پس زمینه sprite Stage OR Backdrop نامیده می شود.

 

· اسکریپت ها را می توان کشیده و به فضای کاری خاکستری (به سمت راست) قرار داد/اضافه کرد. هر گروه از اسکریپت ها با دوبار کلیک کردن روی اولین بلوک اسکریپت یا با راه اندازی رویداد اجرا می شوند.

 

· جن و پس زمینه جدید را می توان اضافه کرد. هر جن و پس زمینه با دنباله ای از اسکریپت ها مرتبط است.

 

تصویر زیر مربوط به نسخه قدیمی اسکرچ است. با این حال، اکثر اجزا هنوز در آخرین نسخه وجود دارند.

 

 

تعداد زیادی کار وجود دارد که می‌توانیم دانلود اسکرچ   با هر شی انجام دهیم - فهرست کردن آنها با هم خیلی طولانی خواهد بود! در عوض، افراد Scratch اقدامات «مرتبط» را با هم گروه‌بندی کرده‌اند و در 10 دسته مختلف قرار داده‌اند. تمام اقدامات در هر دسته نیز دارای کد رنگی هستند.

 

 

 

اسکریپت

 

شرح

 

حرکت - جنبش

 

حرکت، چرخش، تنظیم موقعیت و حرکت جن را تعریف می کند،  دانلود اسکرچ از جمله اینکه وقتی لبه را لمس می کند چه کاری باید انجام شود.

 

به نظر می رسد

 

برای گفتن، فکر کردن، نشان دادن، پنهان کردن، تغییر لباس/پس زمینه و تغییر رنگ، اسپرایت درست کنید. لباس یک اصطلاح فانتزی برای ژست است. هر شی ممکن است دارای چندین حالت یا حالت باشد - می‌توانیم آنها را در حین حرکت تغییر دهیم تا انیمیشن بسازیم! همچنین  دانلود اسکرچ می‌توانیم به تب Costumes برویم تا لباس‌های فعلی را تغییر دهیم و لباس‌های اضافی را ترسیم کنیم!

 

صدا

 

پخش صداهای مختلف، توقف، تغییر صدا و سرعت

 

خودکار

 

خودکار را به سمت بالا، پایین، شفاف کنید، رنگ و اندازه را تغییر دهید - اگر بعد از پایین آوردن خودکار، جسم را حرکت دهید، تا زمانی که خودکار بالا بیاید به کشیدن ادامه خواهد داد!

 

مناسبت ها

 

زمانی که یک رویداد خاص رخ می دهد، می توانیم یک بلوک کد بسازیم. در اینجا چند نمونه برای رویدادها آورده شده است:

 

- یک کلید خاص فشار داده می شود،

 

- ماوس روی یک شی فشار داده می شود

 

- سر و صدای بلند ایجاد کن!

 

کنترل

 

ساختارهای کنترلی مانند if-then، if-then-else، صبر دانلود اسکرچ  تکرار حلقه ها، ... if-then و if-then-else هوشمندی را به برنامه اضافه می کنند! بر اساس یک شرط، می توانیم یک مسیر یا مسیر دیگر را اجرا کنیم! حلقه تکرار به ما امکان می دهد تا # مرحله را دوباره و دوباره تکرار کنیم.

 

حس کردن

 

موقعیت‌های سنجش (مثلاً پایین آوردن ماوس) و سایر اقدامات محیطی  آموزش برنامه نویسی کودکان - این مجموعه غنی از حواس، برنامه‌ها را قادر می‌سازد تا پاسخگو باشند و ما را قادر به انجام انیمیشن‌ها و بازی‌ها می‌کنند.

 

اپراتورها

 

عملگرهای حسابی و منطقی، مولد اعداد تصادفی و چند توابع

 

- ما می توانیم با استفاده از عبارات حسابی محاسبه کنیم، می توانیم شرایط پیچیده را با استفاده از عملگرهای منطقی بررسی کنیم.

 

- مولد اعداد تصادفی ما را قادر می سازد تا شکل های تصادفی بکشیم یا حرکت ها یا چرخش های تصادفی انجام دهیم - با همان کد، اعداد تصادفی ما را قادر می سازند تا اشکال تصادفی را ترسیم کنیم! حتی بازی‌های ساده از تصادفی بودن استفاده می‌کنند تا هر بار که بازی انجام می‌شود، انتخاب‌های تصادفی انجام دهند.

 

داده ها

 

متغیرهای جدید (که در اسکریپت های دیگر استفاده مجدد می شوند) و لیست ایجاد کنید

 

 

 

میانبرهای مفید

 

قلم اسکریپت>>پاک کردن [حرکت قلم روی صفحه را پاک می کند]

 

Script Motion>> رفتن به x: 0 y: 0 [Sprite را در مرکز صحنه قرار می دهد]

 

فایل نوار ابزار>> برگرداندن [بازنشانی sprite برای شروع]

 

 

 

برگه مرجع: tinyurl.com/scratchblocks

 

 

 

 

 

مثال ها

 

1. انیمیشن های ساده با استفاده از 1 شی.

 

گربه را وادار به راه رفتن به جلو و عقب کنید. پس از ساخت این بلوک کد Download scratch ، می توانید به سادگی در هر نقطه از بلوک کلیک کنید تا اجرا شود! دوباره روی آن کلیک کنید تا متوقف شود.

 

وقتی گربه به لبه می رسد چه اتفاقی می افتد؟

 

 



:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 

Scratch یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی  دانلود اسکرچ  بصری در جهان است که برای کودکان بین سنین 8 تا 16 سال طراحی شده است. Scratch یک زبان برنامه نویسی بصری مبتنی بر بلوک است که به کودکان کمک می کند اصول اولیه کدنویسی را درک کنند. برنامه نویسی Scratch رایگان است و با استفاده از مرورگر وب یا با دانلود برنامه آفلاین قابل دسترسی است. Scratch به کاربران امکان می دهد تا برای ساخت انواع مختلف پروژه ها مانند انیمیشن ها، بازی ها، داستان ها و بسیاری موارد دیگر، از کدگذاری بلوک استفاده کنند!

 

Scratch توسط Mitchel Resnick در گروه Lifelong Kindergarten در آزمایشگاه رسانه MIT ایجاد شد. توسط بنیاد اسکرچ، یک سازمان غیرانتفاعی، طراحی، توسعه و تعدیل شده است. مراحل دانلود دانلود اسکرچ  و استفاده از Scratch offline editor 2.0 در این صفحه توضیح داده شده است. برای اطلاعات بیشتر به پایین بروید.

 

به دنبال یادگیری کد نویسی Scratch هستید؟ کلاس های آنلاین برنامه نویسی Scratch دانلود اسکرچ  برای کودکان Wiingy را کاوش کنید تا از کارشناسان برتر برنامه نویسی Scratch یاد بگیرید.

 

این فصل 6.1 است

آموزش اسکرچ برای مبتدیان

 

Scratch Offline Editor چیست؟

ویرایشگر آفلاین MIT Scratch برنامه ای است که به شما امکان می دهد پروژه های Scratch خود را بدون اتصال به اینترنت مدیریت و ویرایش کنید. حتی اگر اتصال ضعیف یا دسترسی غیرقابل اعتماد به اینترنت دارید، می‌توانید از ویرایشگر آفلاین Scratch برای ادامه ایجاد پروژه‌ها در Scratch استفاده کنید.

 

تنها تفاوت این است که به جای ذخیره پروژه های خود د دانلود اسکرچ ر پلتفرم آنلاین Scratch، آنها به صورت محلی در رایانه شما ذخیره می شوند. همیشه می توانید با اتصال به اینترنت پروژه های خود را در وب سایت Scratch آپلود کنید.

 

نسخه های مختلف ویرایشگر اسکرچ آفلاین چیست؟

ویرایشگر آفلاین Scratch در سه نسخه موجود است:

 

اسکرچ 3.0

اسکرچ 2.0

خراش 1.4

چگونه ویرایشگر آفلاین Scratch 3.0 را برای Windows، macOS، ChromeOS و Android دانلود کنیم؟

Scratch 3.0 جدیدترین نسخه ویرایشگر آفلاین Scratch است.  دانلود اسکرچ  تفاوت بین Scratch 3.0 و سایر نسخه های قدیمی Scratch در این است که برخلاف نسخه های قدیمی Scratch، برای فعال کردن Scratch در دستگاه خود نیازی به دانلود هیچ برنامه دیگری ندارید. Scratch 3.0 را می توان مستقیماً در رایانه شخصی خود بارگیری کرد. فرآیند گام به گام دقیق برای دانلود Scratch 3.0 در زیر توضیح داده شده است.

 

مرحله 1: از صفحه دانلود Scratch دیدن کنید

اولین قدم برای دانلود برنامه Scratch این است که به scratch.mit.edu/download بروید. به محض  دانلود اسکرچ  کلیک بر روی لینک، به صفحه رسمی اسکرچ هدایت می شوید که از آنجا می توانید Scratch 3.0 را دانلود کنید.

 

مرحله 2: سیستم عامل خود را انتخاب کنید

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، باید سیستم عامل خود را انتخاب کنید. سیستم عامل نرم افزار سیستمی است که سخت افزار، نرم افزار و منابع کامپیوتر را مدیریت می کند. Scratch 3.0 را می توان در سیستم عامل های Windows، Mac، ChromeOS و Android بارگیری کرد. در اینجا سیستم عامل ویندوز را انتخاب کرده ایم.

 

اسکرچ 3.0 را نصب کنید

مرحله 3: برنامه Scratch را برای سیستم عامل خود نصب کنید

همانطور که از تصویر بالا می بینید، 2 گزینه در اختیار ما قرار می دهد: یا اینکه برنامه را از فروشگاه مایکروسافت دریافت کنیم یا از طریق لینک ارائه شده آن را مستقیماً در رایانه خود دانلود کنیم.

 

مرحله 4: اجرای برنامه

Scratch به کاربران توصیه می کند که برنامه  دانلود اسکرچ  را اجرا کنند تا مراحل نصب ویرایشگر آفلاین Scratch 3.0 را تکمیل کنند.

 

راهنمای دقیق گام به گام نحوه دانلود و نصب Scratch 3.0 در رایانه خود را بررسی کنید.

 

چگونه ویرایشگر آفلاین Scratch 2.0 را برای Windows، macOS، ChromeOS و Android دانلود کنیم؟

ویرایشگر آفلاین Scratch 2.0 یکی از محبوب ترین ویرایشگرهای Scratch است. مراحل دانلود ویرایشگر به تفصیل در زیر آمده است.

 

مرحله 1: به صفحه دانلود ویرایشگر اسکرچ آفلاین بروید

اولین قدم برای دانلود ویرایشگر آفلاین Scratch 2.0 این است که  آموزش برنامه نویسی  به صفحه دانلود رسمی Scratch (scratch.mit.edu/download) مراجعه کنید. به محض کلیک بر روی لینک، به صفحه رسمی دانلود اسکرچ هدایت خواهید شد. از آنجایی که Scratch 2.0 یک نسخه قدیمی است، دانلود اسکرچ  نمی توانید لینک دانلود را در ابتدای صفحه مشاهده کنید.

 

برای دانلود اسکرچ 2.0 به پایین صفحه اسکرول کنید و لینک دانلود اسکرچ 2.0 و اسکرچ 1.4 را پیدا کنید.

 

اسکرچ 2.0 را نصب کنید

مرحله 2: روی Scratch 2.0 Offline Editor کلیک کنید

با کلیک کردن روی «ویرایشگر آفلاین Scratch 2.0» به صفحه دانلود Scratch 2.0 دسترسی پیدا کنید.

 

مرحله 3: دانلود پیش نیاز برای Scratch 2.0 Offline Editor

صفحه جدید الزاماتی را نشان می دهد، به عنوان مثال، Adobe AIR، که باید برای ویرایشگر آفلاین Scratch 2.0 دانلود شود تا روی رایانه یا لپ تاپ شما اجرا شود. به خاطر داشته باشید که Scratch 2.0 فقط روی ویندوز و macOS کار می کند.

 

همانطور که در تصویر زیر می بینید، پس از نصب Adobe AIR، روی “Scratch Offline Editor” در کنار کلیک کنید تا سیستم عامل خود را انتخاب کنید. شما باید بین سه سیستم عامل یکی را انتخاب کنید: macOS، macOS 10.5 و بالاتر و ویندوز. همچنین می توانید برخی از مواد پشتیبانی لیست شده توسط تیم رسمی Scratch را دانلود کنید.

 

اسکرچ 2.0 را نصب کنید

مرحله 4: اجرای برنامه Scratch

هنگامی که برنامه های مورد نیاز، Adobe AIR و ویرایشگر آفلاین Scratch 2.0 دانلود شدند، Download scratch برنامه ها را روی سیستم خود نصب کنید. نصب بسته به سیستم شما 3 تا 4 دقیقه طول خواهد کشید



:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

Scratch App برای بازدید از صفحه دانلود برای  دانلود اسکرچ وب سایت رسمی آن است. به محض کلیک بر روی لینک داده شده در اینجا، به صفحه رسمی اسکرچ هدایت می شوید. می‌توانید گزینه‌های مختلف را با پیوندهایی برای دانلود برنامه برای سیستم‌عامل‌های مختلف ببینید. Mac OS را برای دانلود Scratch 2.0 برای Mac OS انتخاب کنید.

 

توجه: از آنجایی که Scratch 2.0 یک نسخه قدیمی است، لینک دانلود را درست در بالای صفحه نخواهید دید. به پایین صفحه بروید و لینک های دانلود نسخه های قدیمی تر Scratch یعنی Scratch 2.0 و Scratch 1.4 را پیدا خواهید کرد.

 

مرحله 2: دانلود پیش نیاز برای ویرایشگر آفلاین Scratch 2.0

روی “Scratch 2.0 Offline Editor” کلیک کنید و به صفحه زیر دانلود اسکرچ  که دارای سه جزء است هدایت خواهید شد:

 

Adobe AIR: این یک پیش نیاز برای دانلود Scratch Offline Editor است

Scratch Offline Editor: می‌توانید Scratch 2.0 را از Mac OS X، Mac OC 10.5 و قدیمی‌تر و Windows دانلود کنید.

مواد پشتیبانی: همچنین می‌توانید پروژه‌های شروع، راهنمای شروع، و کارت‌های اسکرچ را دانلود کنید

تمامی لینک های دانلود پیش نیازها ارائه شده است. برای Abode AIR باید سیستم عامل خود را انتخاب کنید. برای سیستم عامل مک، روی «Abode AIR for MacOS» کلیک کنید.

 

مرحله 3: Scratch 2.0 را دانلود کرده و برنامه را اجرا کنید

اکنون Scratch 2.0 را در سیستم خود دانلود کرده و برنامه را اجرا کنید.  دانلود اسکرچ  بسته به سرعت سیستم شما، نصب 3 تا 4 دقیقه طول خواهد کشید. پس از اتمام نصب، در Scratch ثبت نام کنید یا اگر از قبل حساب کاربری دارید وارد Scratch شوید و شروع به ایجاد پروژه کنید!

 

تفاوت بین Scratch 2.0 و Scratch 3.0

Scratch 3.0 Scratch 2.0

بلوک های جدیدی مانند بلوک صدا در پالت بلوک برای نسخه Scratch 3.0 اضافه شددانلود اسکرچ . همچنین بلوک‌های جدیدی در زیر بلوک‌های اپراتور، بلوک‌های Pen، بلوک‌های Glide در زیر بلوک حرکت و بلوک‌های Extension اضافه شدند. بلوک های محدود در مقایسه با نسخه Scratch 3.0.

اسپرایت های جدید اضافه شد. گزینه های محدود برای اسپرایت در مقایسه با نسخه Scratch 3.0.

به جای گزینه import در ویرایشگر "costume"، Scratch 3.0 یک گزینه کپی/پیست دارد. در Scratch 2.0، ویرایشگر "costume" یک گزینه واردات داشت.

ویژگی های جدیدی به ویرایشگر رنگ اضافه شد. به عنوان مثال، یک ابزار جدید "پاک کن" در حالت برداری اضافه شد، گزینه های بیشتری برای انتخاب و تنظیم رنگ ها، رنگ های گرادیان جدید و غیره. ویژگی های محدود در ویرایشگر رنگ در مقایسه با نسخه Scratch 3.0.

توصیه می شود: راهنمای کامل ما را برای شروع کار با Scratch بخوانید.

 

به روز رسانی برای اسکرچ 2.0

نسخه فعلی Scratch 2.0 Offline Editor v434a است. ویرایشگر آفلاین  دانلود اسکرچ  برای اسکرچ 2.0 پس از دریافت اجازه کاربر، خود را به روز می کند. برنامه هنگام راه‌اندازی به‌روزرسانی‌ها را بررسی می‌کند یا می‌توانید دستور «بررسی به‌روزرسانی‌ها» را در منوی فایل انجام دهید و برنامه خود را به‌روزرسانی کنید.

 

برخی از مشکلات شناخته شده با ویرایشگر آفلاین Scratch 2.0

ما برخی از مشکلاتی را که کاربران هنگام استفاده از ایرانیان سایبر  ویرایشگر آفلاین Scratch 2.0 با آن مواجه می شوند فهرست کرده ایم.

 

اگر Scratch 2.0 شما هنگام باز کردن آن خراب می شود، Scratch 2.0 Offline Editor را دوباره نصب کنید. می توانید لینک های دانلود Scratch 2.0 برای سیستم عامل های مختلف را از بالا پیدا کنید.

بلوک جلوه‌های گرافیکی یا بلوک ظاهر ممکن است پروژه شما را کند کند.

کوله پشتی برای این نسخه از Scratch در دسترس نیست.

به دنبال یادگیری کد نویسی Scratch هستید؟ کلاس های آنلاین برنامه نویسی Scratch برای کودکان Wiingy را کاوش کنید تا از کارشناسان برتر برنامه نویسی Scratch یاد بگیرید.

 

سوالات متداول برای دانلود اسکرچ 2.0

سوالات متداول در مورد دانلود اسکرچ 2.0 در زیر آورده شده است:

 

آیا می توانم برنامه Scratch را در تلفن اندرویدی خود دانلود کنم؟

خیر. برنامه Scratch فقط روی لپ تاپ یا دسکتاپ شما قابل نصب است. دانلود اسکرچ با این حال می توانید از مرورگر اینترنت تلفن خود وارد حساب اسکرچ خود شوید.

 

کدام نسخه اسکرچ را می توان در ویندوز 10 دانلود کرد؟

در حالت ایده آل، آخرین نسخه Scratch یعنی Scratch 3.0 برای ویندوز 10 توصیه می شود.

 

Scratch 2.0 بهتر است یا Scratch 3.0؟

Scratch 3.0 آخرین نسخه است و دارای بسیاری از ویژگی های جدید مانند پس زمینه جدید، گزینه های صدا و کاراکترهای جدید است که یادگیری را برای کاربر سرگرم کننده تر می کند و بنابراین نسخه ترجیحی است.

 

آیا اسکرچ 2.0 هنوز موجود است؟

بله، Scratch 2.0 هنوز برای دانلود در دسترس است و کاربران م دانلود اسکرچ ی توانند پروژه هایی را در Scratch 2.0 ایجاد کنند.

 

چگونه Scratch 2.0 را برای لپ تاپ دانلود کنم؟

می‌توانید Scratch 2.0 را روی لپ‌تاپ، رایانه و تبلت خود دانلود کنید. از صفحه وب رسمی Scratch دیدن کنید و روی گزینه «دانلود» در زیر برگه «منابع» در پایین صفحه کلیک کنید. وب سایت رسمی لینک های دانلود مستقیم ویندوز و MacOS را ارائه می دهد.

 

چگونه ویرایشگر آفلاین اسکرچ را دانلود کنیم؟

از وب سایت رسمی Scratch دیدن کنید و به پایین صفحه بروید. در زیر منابع، گزینه دانلود را مشاهده خواهید کرد. بر روی دکمه دانلود کلیک کنید و به صفحه ای هدایت می شوید که در آن می توانید به لینک های دانلود مستقیم ویرایشگر آفلاین Scratch دسترسی پیدا کنید. لطفاً برای درک دقیق مراحل دانلود Scratch 2.0 به مقاله بالا مراجعه کنید.

 

چگونه بازی های اسکرچ را دانلود کنیم؟

پس از اتمام ساخت بازی خود در اسکرچ،  Download scratch در صورت تمایل می توانید به راحتی آن را در رایانه خود ذخیره یا دانلود کنید. در Scratch e



:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

بازی پنگ: همه پنگ بلدند، درست است؟ در این تجربه ساده  بازی اسکرچ و در عین حال سرگرم کننده؛ بچه‌ها می‌توانند با استفاده از ماوس یک بازی پنگ در اسکرچ ایجاد کنند تا پارو را هدایت کند و توپ را به سمت حریف برگرداند.

 

نمونه بازی پنگ با ستاره و فضا

 

همه این خلاقیت‌ها و موارد دیگر در رابط کاربری Scratch ساخته شده‌اند،  بازی اسکرچ  بنابراین بیایید نگاهی بیندازیم که بچه‌ها در مسیر ساخت اولین بازی‌شان چه چیزی می‌توانند انتظار تعامل داشته باشند.

 

رابط خراش

 

 

منوی فایل: در اینجا می توان بازی ها را ذخیره کرد (در حساب Scratch یا رایانه) و فایل های پروژه را بارگذاری کرد.

 

تب کد: جایی است که تمام بلوک های کد در آن نگهداری می شوند.  بازی اسکرچ  سازندگان می‌توانند بلوک‌های کد را به Sprites و پس‌زمینه‌ها اضافه کنند تا صحنه‌های خود را متحرک کنند.

 

تب Costumes: اینجا جایی است که Scratch sprites و لباس های آنها را می توان ایجاد و ویرایش کرد.

 

Sounds Tab: اینجا جایی است که فایل های صوتی Sprite را می توان اضافه و حذف کرد.

 

نام پروژه: اینجا نام پروژه ها است.

 

Coding Area: این جایی است که بلوک های کد برای ایجاد  بازی اسکرچ  انیمیشن های Sprite قرار می گیرند.

 

پرچم سبز (شروع): دکمه پرچم سبز یا دکمه شروع برای اجرای کد استفاده می شود.

 

پیش‌نمایش بازی: این پنجره صحنه - یا بازی - را نشان می‌دهد که سازندگان می‌توانند کد خود را پیش‌نمایش کنند و به سرعت ببینند که تغییرات در کد چگونه بر بازی تأثیر می‌گذارد.

 

حساب: اگر با یک حساب به Scratch وارد شوید، این منو شما را آموزش برنامه نویسی پیشرفته  به صفحه «موارد من» می برد که در آن همه پروژه ها نگهداری می شوند.

 

Sprite: Sprites در پانل Sprite نگهداری می شوند. با کلیک بر روی هر Sprite می توانید بلوک های کد متصل به آن را ویرایش کنید.

 

پس زمینه: پس زمینه هنر پس زمینه برای صحنه است.

 

Choose a Sprite: با استفاده از این دکمه در گوشه سمت  بازی اسکرچ  راست پایین، Sprites جدید را می توان به صحنه ها اضافه کرد.

 

در حالی که موارد فوق باید نسبتاً ساده باشد، زمانی که بچه‌ها با خلاقیت‌های خود بیشتر دست به کار شوند، همه چیز واقعاً شروع به جمع شدن می‌کند.

 

چگونه یک بازی در اسکرچ بسازیم

بنابراین، بیایید همه چیز را کنار هم بگذاریم: طوفان فکری، ایجاد بازی اسکرچ  و سفارشی کردن اولین پروژه فرزندتان (و امیدوارم یک بازی محبوب در اسکرچ، در آن صورت).

 

1. طوفان فکری

قبل از پریدن به ساختمان، مهم است که بچه ها در مورد بازی خود و آنچه می خواهند با آن به انجام برسانند فکر کنند. و حتی اگر Scratch یک پلتفرم مبتدی است، برداشتن این مراحل مهم و القای شیوه های خوب طراحی بازی در حال حاضر یک اقدام ارزشمند است.

 

هدف اصلی چیست؟

 

با فکر کردن به انواع بازی های ذکر شده در بالا، برخی از اهداف ممکن است شامل موارد زیر باشد:

 

با کلیک کردن بر روی افتادن یا حرکت دادن آیتم های روی صفحه  بازی اسکرچ  با ماوس کامپیوتر تا حد امکان امتیاز کسب کنید. (مانند تاکوهای بالا!)

 

یا با کشیدن اشیاء روی صفحه از قسمتی از صفحه به قسمت دیگر، آنها را جمع آوری کنید. شاید این در حال جمع آوری یک گروه از جوجه هایی است که از قفس فرار کرده اند.

 

شاید هدف پیشرفت در سطوح باشد، زیرا بازیکنان با انتخاب  بازی اسکرچ  مسیرها یا شاخه‌های مختلف، یک داستان تعاملی را تجربه می‌کنند. برای مثال، می‌توان از بازیکنان پرسید که کجا می‌خواهند بروند، بین یک ساحل یا پیست اسکی انتخاب کنند، و سپس در نهایت تجربیات متفاوتی بر اساس انتخاب‌شان آشکار شود.

 

سطح سختی چقدر خواهد بود؟

 

بازی بسیار آسان ممکن است در ابتدا سرگرم کننده باشد، اما می تواند به سرعت قابلیت پخش مجدد را از دست بدهد. و البته، یک بازی خیلی سخت ممکن است منجر به تکرار بازی شود، اما در نهایت به ناامیدی منجر شود. باید تعادل وجود داشته باشد!

 

هدف؟ یک بازی خوب همه جانبه است. درگیر بودن به اندازه بازی اسکرچ  کافی چالش برانگیز است، اما نه آنقدر چالش برانگیز که غیرممکن باشد. این بازیکنان را به ادامه بازی برای دستیابی به امتیازات بهتر و بهتر سوق می دهد!

 

2. یک پس زمینه اضافه کنید

هنگامی که کودک شما نوع بازی را که می‌خواهد بسازد بداند، وقت آن است که عناصر بصری را اضافه کنید! صرف نظر از نوع بازی آنها، احتمالاً به جای یک پس‌زمینه خالی، به نوعی پس‌زمینه می‌خواهند.

 

بنابراین، برای افزودن پس‌زمینه، روی دکمه «انتخاب پس‌زمینه»  بازی اسکرچ  در گوشه پایین سمت راست کلیک کنید تا گزینه‌های هنری پس‌زمینه پروژه را بیابید.

 

اضافه کردن پس زمینه به منوی اسکرچ

 

(وقتی ماوس را روی دکمه قرار می‌دهید، منوی عمودی ظاهر می‌شود، که گزینه‌هایی برای آپلود برای شما دارد تا تصویر پس‌زمینه خود را آپلود کنید، «سورپرایز» که یک انتخاب تصادفی است، «نقاشی» برای فرزندتان. خود را ایجاد کنید، یا "انتخاب" را ایجاد کنید که کتابخانه ای از پس زمینه های از قبل ایجاد شده در دسترس را نشان می دهد.)

 

سپس بچه‌ها می‌توانند پس‌زمینه‌ای را انتخاب کنند که با موضوع بازی اسکرچ  بازی‌شان مطابقت دارد، خواه اقیانوس زیر آب برای بازی کوسه، یا زمین بیسبال، اتاق خواب و غیره.

 

کتابخانه ی پس زمینه های اسکرچ

 

برای بازی خود، زمین بیسبال را انتخاب خواهم کرد.

 

بیشتر بدانید: نحوه تغییر پس‌زمینه‌های Scratch

 

3. Sprite اضافه کنید

علاوه بر پس زمینه، Sprite عنصر حیاتی دیگر برای بازی اسکرچ  اولین بازی کودک شما در Scratch است. به عبارت دیگر، صرف نظر از انتخاب بازی، فرزند شما می‌خواهد/نیاز دارد که یک Sprite داشته باشد.

 

و مانند پس‌زمینه، Sprite را می‌توان سفارشی ساخت یا از میان گزینه‌های از پیش ساخته‌شده که به آسانی در دسترس هستند انتخاب کرد. از آنجایی که قبلاً نحوه ایجاد Scratch Sprites را شرح داده‌ایم،  Scratch game   فعلاً به انتخاب یک گزینه خارج از جعبه ادامه می‌دهیم.



:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

چگونه بازی اسکرچ را به مبتدیان معرفی می کنید؟

 

8 بلوک: هر پروژه ای را با مجموعه ای خاص  بازی اسکرچاز هشت بلوک Scratch ایجاد کنید.

کسب و کار میمون: (با معرفی بسیار کمی از رابط کاربری Scratch، فقط نشان می دهد که چگونه بلوک ها را به هم بچسبانید) پروژه ای ایجاد کنید که در آن اتفاق شگفت انگیزی برای یک میمون رخ دهد.

من تعاملی: (با توضیحی در مورد نحوه ایجاد یک جن تعاملی) بازی اسکرچ  یک پروژه تعاملی ایجاد کنید که به دیگران کمک می کند تا درباره شما و افراد، مسائل و چیزهایی که برایتان مهم هستند آشنا شوند.

چه کار میکنی؟

 

پاسخ می دهد

 

زاخاری ری

عضو

30 اکتبر 2009

کیت برافلاد گفت: «چیزی که بسیار شگفت‌انگیز بود (و حتی کمی نگران‌کننده) این است که متوجه می‌شویم که مجبور نیستیم جوانان را از طریق دکمه‌ها و منوهای برنامه بگردیم...»

 

 

 

من فکر می کنم تغییر بزرگی در روش یادگیری بچه ها  بازی اسکرچ ایجاد شده است. نسل‌های قدیمی‌تر معمولاً نسبت به زدن دکمه «اشتباه» محتاط بودند. نسل‌های جدید از قبل مفاهیم را می‌دانند، بنابراین به‌جای اینکه دکمه‌ها را نزنند، با مشت دور می‌شوند. این به این دلیل است که آنها با مفاهیم آشنا هستند و انتظار/دنبال آن هستند... ذخیره، حذف، وارد کردن، بازنشانی، و غیره.

 

 

زاخاری ری

عضو

29 اکتبر 2009

 

 

من معمولاً با بچه های 6 تا 10 سال که اصلاً تجربه  بازی اسکرچ برنامه نویسی/خراشی ندارند در گروه های کوچک (هر بار 6 تا 12 سال) کار می کنم. ما از Pico Blocks استفاده کرده‌ایم، اما من یک لپ‌تاپ را با برنامه‌های Scratch مختلفی که کدنویسی کرده‌ام، در کنار کلاس خود نگه می‌دارم.

 

اولین کاری که من انجام می دهم این است که از چه  آموزش برنامه نویسی کودکان کسی قبلاً از رایانه استفاده کرده است و سؤالات مشابهی می پرسم، نکته این است که آنها را از احساس ناآشنا بودن با کل موضوع به "اوه، بله، حدس می زنم که تجربه بیشتری از آنچه فکر می کردم دارم." سپس توضیح می دهم که چگونه یک کامپیوتر فقط آنچه را که شما به آن می گویید انجام می دهد. من به طور خلاصه از یک ربات تقلید می کنم و با دادن دستورات  بازی اسکرچ شنیدنی از آنها می خواهم که مرا "برنامه ریزی" کنند. هدفم این است که مجبورم کنم از اتاق عبور کنم و یک شی را بردارم. من با من خیلی خوش می گذرد و آنها هم این کار را می کنند. به عنوان مثال، آنها متوجه می شوند که خیلی سریع به من می گویند "شروع به راه رفتن کن" اما وقتی من مستقیماً به دیوار می روم بسیار سرگرم می شوند.

 

 

این به خلاصه‌ای از برخی از کارهایی که می‌توانید با سیستم انجام دهید، می‌پردازد. سپس به همه ست های لگو می دهم و اجازه می دهم مدتی را صرف انجام کاری جز کار با قطعات بکنند. بعد، اولین پروژه خود را انتخاب می کنیم و می رویم! با این گروه سنی و محدودیت زمانی که از 5 روز کلاس های 4 ساعته یا حتی یک روز 3 ساعته اجرا می شود، باید از قبل برنامه ریزی زیادی انجام دهم و یک برنامه درسی انعطاف پذیر داشته باشم. من همچنین در بازی اسکرچ  یک موزه تدریس می کنم بنابراین 1) آنها برای حضور در آنجا پول می دهند 2) ما می خواهیم آنها برگردند 3) آنها مجبور نیستند برگردند! بنابراین مطمئن می شوم که از همان روز اول قوانین اساسی من را می دانند...

 

اگر سرگرم نباشیم، کار اشتباهی انجام می دهیم.

 

هیچ پاسخ اشتباهی در کلاس درس من وجود ندارد زیرا شما می توانید از هر چیزی یاد بگیرید.

 

ما مطالب را به اشتراک می گذاریم و به یکدیگر کمک می کنیم.

 

تقریباً همین است. من همچنین برای "گفتن به یکدیگر" نمی ایستم. در محیط کوچکم از همه چیزهایی که می گذرد آگاه هستم. بیشتر اوقات وقتی دانش آموزی از دانش آموز دیگری شکایت می کند، آنها در "مشکل" ادعایی شریک بودند تا اینکه تصمیم گرفتند دیگری را به دردسر بیاندازند. دانش‌آموزان من به راحتی این را می‌پذیرند، زیرا من همه چیز را به گونه‌ای توضیح می‌دهم که بتوانند درک کنند و با آن ارتباط برقرار کنند، نه به‌عنوان یک قانون «همان‌طور که هست». من با این سوال از آنها همدردی می کنم که "چه اتفاقی می افتد که ما باید از تفریح دست برداریم تا بتوانم مشکلات را مدیریت کنم؟" "آیا می خواهیم زمان کمی را که برای بازی کردن با چیزهای احمقانه داریم از دست بدهیم؟" اساساً تا جایی که می توانم از همدلی استفاده می کنم. این مربوط به شما، من یا آنها نیست، به ما مربوط است. مطمئناً هیچ برنامه‌ای کامل نیست، بنابراین حتی اگر مجبور باشم به یک دانش‌آموز خطاب کنم، مطمئن می‌شوم که آنها احساس می‌کنند که ما 2 نفر صحبت می‌کنیم ب بازی اسکرچ ه جای اینکه من مانند معلم مدرسه که نور سوسو می‌زند، توجه آنها را طلب کند/التماس کند. . من بسیار خوش شانس هستم که در چنین محیط فوق العاده ای کار می کنم. به من اجازه داده می شود که از مرزهای عادی تدریس که در سیستم مدارس دولتی تحمیل شده است خارج شوم و نتایج عالی کسب می کنم. شاگردان من اغلب نمی خواهند زمان استراحت خود را بگذرانند. در پایان روز باید کاری کنم که به خانه بروند. آنها التماس می کنند در مورد کلاس های بیشتر بدانند، لوازم مورد استفاده ما را از کجا بخریم، و برای مجموعه کلاس های بعدی حاضر می شوند. این احتمالاً به من کمک می کند که من یک مجری متولد شده باشم، بنابراین در خواندن افراد و موقعیت ها مهارت شهودی دارم. من همچنین به خودم افتخار می کنم که خارج از چارچوب فکر می کنم. شهر ما نسبتاً کوچک است و گاهی اوقات ممکن است احساس تاریکی کند. ما بسیار خوش شانس هستیم که فقط از امکاناتی که استفاده می کنیم داریم. بنابراین من بارها و بارها به روش اثبات شده خودم متوسل می شوم... فوراً آنها را با چیزی که انتظار ندارند به پهلو بکوبید، اکنون شما توجه آنها را جلب کرده اید و بهتر است علاقه آنها را جلب کنید، اکنون آنها را فریب دهید که فکر کنند  Scratch gameاین یک کار است.



:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

برای آموزش کدنویسی بازی اسکرچ برای بچه ها از کجا شروع کنم؟

مرتب سازی

عکس پروفایل Stranger Alone

غریبه تنها

B.Tech در مهندسی هوافضا و هوانورد ی، دانشگاه SRM، Kattankulathur

  ·

3 سال

من همین سوال را چند ماه پیش از برادرم گرفتم بازی اسکرچ ، جایی که او می‌خواست بچه‌اش را با برخی از فعالیت‌های مربوط به کدنویسی درگیر کند. وقتی شما یک فرد فناوری هستید که در یک شرکت فناوری اطلاعات کار می کنید، مردم بیشتر برای کدنویسی به شما مراجعه می کنند :)

 

اما این به آن راحتی که من فکر می کردم نبود. آموزش کدنویسی به بچه‌ها باید به شیوه‌ای کاملاً متفاوت باشد و نمی‌توان آن‌طور که ما برای دانشجویان سطح مهندسی انجام می‌دهیم،  بازی اسکرچ انجام داد. در حالی که بیشتر در مورد آن تحقیق می کردم، مجذوب این واقعیت شدم که می توانید یک بازی/برنامه کامل بدون تایپ حتی یک خط کد ایجاد کنید. و این رویکرد wo

 

سوالات مرتبط

چگونه می توانم یک کلاس از ابتدا ایجاد کنم تا برنامه نویسی را به بچه ها آموزش دهم؟

کدام وب سایت کدنویسی را برای بچه ها آموزش می دهد و آیا رایگان است؟

بهترین راه برای آموزش برنامه نویسی به بچه ها چیست؟

اسکرچ چیست و آیا یادگیری آن برای کودکان آسان است؟

چگونه برنامه نویسی Scratch می تواند به کودکان 3 ساله کمک کند؟

عکس پروفایل Kaustubh Singh

کاوستوب سینگ

b.tech در مهندسی علوم کامپیوتر، موسسه فناوری Vellore، Vellore (فارغ التحصیل 2022)

  ·

3 سال

شروع کدنویسی از سنین پایین، هر چه زودتر شروع کنید، بهتر است، بیشتر با سایر رقبا آشنا می شوید و از آنها جلوتر خواهید بود.

 

اکنون تعداد زیادی پلتفرم جدید وجود دارد، اما قدیمی ترین یا بهتر بگوییم  بازی اسکرچ با تجربه ترین و شایسته ترین پلت فرم آموزشی برای آموزش کدنویسی، Coding Blocks Junior با نام مستعار CBJr است. آنها مدت زیادی است که کد نویسی را آموزش می دهند. آنها با معتبرترین مدارس و کالج‌ها ارتباط برقرار کرده‌اند تا به دانش‌آموزان کمک کنند تا یاد بگیرند که چگونه برنامه‌های کاربردی، وب‌سایت‌ها، بازی‌های سه بعدی، چت‌ربات‌های هوش آموزش برنامه نویسی پیشرفته  مصنوعی و غیره را یاد بگیرند! آنها برنامه درسی گسترده ای دارند که متناسب با نیازهای هر کودک و

 

عکس پروفایل جیمز هورسلی

جیمز هورسلی

1 سال

اولین قدم احتمالاً این است که فقط با زبان بازی کنید و ببینید  بازی اسکرچ چه چیزی را کشف می کنید. با این حال، اگر می‌خواهید مهارت‌های فرزندتان را گسترش دهید تا بتواند با زبان‌های دیگر و شرایط مختلف سازگار شود، باید یک سرویس معلم آنلاین مانند Code Galaxy را امتحان کنید. Code Galaxy در محیطی آرام اما مطالعه‌آمیز، آموزش‌های Scratch را برای بچه‌ها فراهم می‌کند. درس های تک به تک در دسترس هستند تا به کودک شما کمک کنند تا ایده های برنامه نویسی را واقعا درک کند.

 

کد کهکشان | کلاس ها و اردوهای برنامه نویسی آنلاین کودکان

کد گلکسی مدرسه کد نویسی شماره 1 برای کودکان در هر سنی است که آموزش زنده و در سطح جهانی را در منطقه ای بدون قضاوت ارائه می دهد. برای یک نسخه آزمایشی رایگان ثبت نام کنید!

https://www.thecodegalaxy.com/

عکس پروفایل Chandana شاه

چادانا شاه

Lived in The WorldAuthor دارای 70 پاسخ و 70 هزار بازدید از پاسخ است

  ·

2 سال

من به شما توصیه می کنم برخی از کلاس های آنلاین معتبر مانند CampK12 را انتخاب کنید که در آن برنامه نویسی اسکرچ برای بچه ها برگزار می شود. این برنامه ها پس از در نظر گرفتن سن و بلوغ فراگیران طراحی شده است. به همین دلیل است که آنها ساده شده اند و کودکان می توانند مفاهیم پیچیده  بازی اسکرچ برنامه نویسی را به راحتی درک کنند.

 

سوالات مرتبط

آیا کلاس های آنلاین رایگانی وجود دارد که پروژه های Scratch را به بچه ها آموزش دهد؟

بچه ها از چه زمانی شروع به کدنویسی می کنند؟

چقدر زود آموزش کدنویسی را به فرزندانمان شروع می کنیم و بهترین راه برای انجام این کار چیست؟

بهترین راه برای معرفی کدنویسی به بچه ها چیست؟ من طرفدار زیادی از کدنویسی بلاک نیستم. از کجا باید شروع کنم و آیا می توانم برای شروع در مورد موضوعات اولیه پیشنهادی دریافت کنم؟ برای کودکان بین 8 تا 10 سال

چگونه باید آموزش کدنویسی را به فرزندانم شروع کنم؟ میخوام 3-4 سال دیگه تمومش کنن.

عکس پروفایل Chetan Sharma

چتان شارما

عاشق موسیقی، آواز خواندن، مانند آشپزی

  ·

2 سال

یکی از گزینه ها ثبت نام در دوره آنلاین است. دوره های  بازی اسکرچ آنلاین برنامه نویسی Scratch kids وجود دارد. دوره ها برنامه نویسی و منطق را به بچه ها آموزش می دهند. CampK12 یک ارائه دهنده آموزش آنلاین است و دوره هایی را برای بچه های کلاس 1 تا 12 ارائه می دهد. دوره هایی وجود دارد که به بچه های کلاس 1 تا 4 برنامه نویسی Scratch را آموزش می دهد.

 

عکس پروفایل ترنگ تی اس

ترنگ تی اس

2 سال

من فکر می کنم چندین گزینه آنلاین خوب وجود دارد، مانند BeSingular، Vedanti SuperCoders، و Mindchamp (بر اساس نظرات خودم و دوستان). بر اساس تجربه شخصی من (و همچنین تعدادی از دوستانم) BeSingular بسیار خوب و مفید بود. این به طور کامل Scratch و همچنین بسیاری از مهارت های فنی مفید دیگر، مانند AI، AR/VR، چاپ سه بعدی، و غیره را آموزش می دهد. به نظر من بسیار خوب است. به علاوه بهترین بخش این است که با کار بر روی پروژه های تاثیر اجتماعی واقعی، تمرینات واقعی را دریافت می کنید. لینک، در صورت علاقه:

 

BeSingular - الهام گرفته از تاثیر

پادکست عامیانه آینده جدیدترین روندها و نوآوری ها در علم و فناوری را کشف و ابهام زدایی کنید. با طرز فکر «تغییر باش» یک تکنسین و فارغ التحصیل شوید! چالش های جهانی را با استفاده از فناوری حل کنید و یک نمونه کار جامد بسازید! یادگیری کل نگر با برنامه درسی فنی توسعه مهارت کلی با 17 هدف توسعه پایدار سازمان ملل متحد قبلی بعدی سفر نمایی شما از اینجا شروع می شود 25% تخفیف برای کاوشگران 15 ساعت

Scratch game  زنده بین المللی



:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

زبان برنامه نویسی Scratch که در MIT توسعه یافته است، راهی سرگرم کننده و غنی برای یادگیری کدنویسی است!

 

به عنوان یک زبان بصری سطح بالا، برای کدنویسان بازی اسکرچ  در تمام سنین قابل دسترسی است. یادگیری برنامه نویسی کامپیوتری هرگز آسان تر نبوده است، و با زبان هایی مانند اسکرچ (و همچنین پایتون و جاوا اسکریپت) یک برنامه نویس کودک منابع زیادی در دسترس خود دارد!

 

امروز می خواهیم بهترین راه های یادگیری کدنویسی اسکرچ را به اشتراک بگذاریم. بیا بریم!

 

چرا برنامه نویسی اسکرچ یاد بگیریم؟

یادگیری اسکرچ بسیار سرگرم کننده است! اما این همه ماجرا نیست. بازی اسکرچ  به عنوان یک زبان برنامه نویسی مبتنی بر بلوک، یادگیری مفاهیم کدنویسی با بلاک های کد کشیدن و رها کردن را ساده می کند. هیچ نحو پیچیده ای مبتنی بر متن وجود ندارد، بنابراین یک کودک 8+ می تواند سفر برنامه نویسی خود را به راحتی آغاز کند.

 

برنامه نویسان کودک در کنار تمرین ماهیچه های خلاقیت خود می توانند مهارت های حل مسئله خود را منعطف کنند. خراش به عنوان یک ترکیب عالی از منطق و تخیل عمل می کند. آیا می خواهید بازی ویدیویی خود را مانند Minecraft بسازید؟ با Scratch هم سرگرم کننده و هم آموزشی است!

 

همراه با کسب مهارت های جدید در اصول برنامه نویسی، به Scratchers این فرصت داده می شود تا با یک جامعه آنلاین بزرگ ارتباط برقرار کنند. این به آنها اجازه می دهد تا پروژه های دیگر را کشف کنند، الهام بگیرند و خلاقیت های خود را به اشتراک بگذارند.

 

یادگیری برنامه نویسی یک عنصر اساسی بازی اسکرچ  برای مشاغل آینده است. Scratch این کار را آسان می کند، و به برنامه نویسان جوان سرآغازی را ارائه می دهد که برای برنامه درسی STEM و آرزوهای آینده آنها نیاز دارند!

 

آنچه برای شروع نیاز دارید

Scratch به عنوان یک زبان برنامه نویسی رایگان و منبع باز (ایجاد شده توسط MIT Media Lab) برای هر کسی که دارای دستگاه سازگار، اتصال وب و حساب Scratch باشد قابل دسترسی است.

 

هنگامی که حساب و دستگاه خود را آماده کردید، می توانید بازی ها، انیمیشن ها و داستان های تعاملی خود را بسازید. بلوک‌های خراش جایگزین نیاز به کدنویسی پیچیده مبتنی بر متن می‌شوند و به شما این امکان را می‌دهند که ایده‌های خود را آزادانه‌تر زنده کنید!

 

با Scratch 3.0 جدید هستید؟ نگران نباش! با آموزش های Scratch زیر راحت باشید:

 

اولین پروژه اسکرچ من (مقدمه ای بر اسکرچ)

 

چگونه یک بازی اسکرچ بسازیم (آموزش گام به گام)

 

چگونه یک پلتفرمر در اسکرچ بسازیم (سطح مبتدی)

 

آیا می خواهید اصطلاحات اسکرچ، تاریخچه و موارد دیگر را یاد بگیرید؟ از ویکی اسکرچ دیدن کنید.

 

بهترین راه برای یادگیری اسکرچ

Scratch با بلوک های کدگذاری رنگارنگ و رابط کاربری آسان، یک پله عالی است.

 

ما می‌توانیم بهترین رویکردها برای یادگیری Scratch را به 4 دسته تقسیم کنیم:  بازی اسکرچ ایجاد، کاوش، ایده‌ها و راهنمایی. بیایید به هر یک نگاهی بیندازیم!

 

ايجاد كردن

juni-learning-scratch-coding-interface- مثال

 

هنگامی که یک حساب کاربری Scratch ایجاد کردید (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح داده شده)، می توانید بلافاصله شروع کنید! رابط بصری و مبتنی بر بصری Scratch ایجاد بازی اسکرچ  ی ک پروژه را ساده می کند.

 

برای شروع، به Create a Scratch Project بروید. همراه با رابط کاربری، یک معرفی سریع ویدیویی به شما ارائه می شود!

 

با استفاده از بلوک‌های اسکرچ، اسپرایت‌ها، پس‌زمینه‌ها و موارد دیگر، می‌توانید رویکردهای مختلفی را آزمایش کنید. داستان بساز طراحی صحنه متحرک یک بازی پلتفرمر بسازید. هر کاری که می خواهید انجام دهید، آزادی انجام آن را در Scratch دارید!

 

کاوش کنید

explore-scratch-projects-screenshot

 

اگر هنوز برای پریدن درست آماده نیستید، کاملاً خوب است! شما آموزش برنامه نویسی کودکان  به سادگی همیشه پروژه های Scratch را بررسی می کنید. این نگاه بهتری به نحوه عملکرد پروژه های Scratch می دهد و همچنین از امتحان کردن خلاقیت های مختلف لذت ببرید!

 

دو دسته برای بررسی وجود دارد: پروژه ها و استودیوها. همچنین  بازی اسکرچ چندین دسته برای فیلتر کردن جستجوی خود پیدا خواهید کرد. اینها عبارتند از انیمیشن، هنر، بازی، موسیقی، داستان و آموزش.

 

ایده ها

اسکرچ-شروع-آموزش-اسکرین شات

 

از پروژه های آغازین گرفته تا راهنماهای فعالیت، منابع بسیار خوبی را در صفحه Scratch Idea خواهید یافت.

 

اگرچه اسکرچ یکی از ساده ترین زبان های برنامه نویسی برای یادگیری است، اما در ابتدا ممکن است کمی احساس ترس کند. ناراحت نباش! به آموزش های مختلف نگاهی بیندازید و ببینید آیا چیزی نظر شما را جلب می کند یا خیر.

 

به عنوان مثال، پروژه‌های آغازین به شما امکان می‌دهند مستقیماً در آن شیرجه بزنید. همچنین می‌توانید آن‌ها را سفارشی کنید تا متعلق به خودتان باشند. هنگامی که با sprites و بلوک های کدنویسی احساس راحتی بیشتری کردید، می توانید سعی کنید یک پروژه Scratch را از ابتدا بسازید!

 

راهنمایی

دختر کوچولو-آموزش-خراش-با-جونی-آموزش

 

کاوش به تنهایی می تواند چیزهای زیادی به شما بیاموزد. با این حال،  بازی اسکرچ فقط تا این حد می تواند پیش برود. به‌علاوه، اگر هنوز دقیقاً نمی‌دانید چه کاری انجام می‌دهید، ایجاد عادت‌های بد می‌تواند آسان باشد.

 

به همین دلیل است که یافتن آموزش شخصی که بتواند سطح و سبک یادگیری خاص شما را برآورده کند، مفید است. اگر به دنبال راهنمایی برنامه نویسی 1:1 مناسب هستید، ما مربیان دوستانه و آگاه را ارائه می دهیم که آماده هستند تا متناسب با نیازهای شما را به شما ارائه دهند!

 

آموزش خراش سریع

اکنون که بهترین راه‌ها برای آشنایی با Scratch را فهمیدیم، بیایید به نحوه شروع کدنویسی با چند مرحله ساده بپردازیم!

 

مرحله 1: ایجاد حساب کاربری

ایجاد-یک-حساب-خراش

 

ابتدا باید به وب سایت Scratch بروید و برای یک حساب کاربری جدید ثبت نام کنید.

 

روی "پیوستن به خراش" در بالای صفحه خود کلیک کنید. بعد، یک نام کاربری و رمز عبور ایجاد کنید.

 

به دست آوردن اطلاعات ورود به سیستم ک Scratch game ه برای یک کاربر آسان است مفید است



:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 

نحوه راه اندازی کامپیوتر

صفحه اصلی » اطلاعاتی » سخت افزار

این پست یک راهنمای نحوه کار است که  آموزش کامپیوتر تمام مراحل روشن کردن رایانه را به شما نشان می دهد. قبل از اینکه بتوانید شروع به کار کنید، باید چند قسمت اصلی کامپیوتر به درستی متصل شوند.

 

اگر دستورالعمل ها را به دقت دنبال کنید، باید آن را به سرعت راه اندازی کنید.

 

اینها الزامات اساسی برای روشن کردن رایانه شما هستند. آموزش کامپیوتر  اگر چیزی روشن نشد، مطمئن شوید که همه پریزها روشن هستند و بقیه این راهنما را دنبال کنید تا بهترین شانس موفقیت را تضمین کنید.

 

توجه: همچنین برای بررسی راه‌اندازی و کار با رایانه، باید یک صفحه کلید و ماوس متصل داشته باشید.

 

1. بررسی کنید که آیا رایانه شما به برق وصل است یا خیر

راه اندازی کامپیوتر چگونه به آموزش. کلید راکر PSU را روشن کنید.

اطمینان حاصل کنید که کابل برق نشان داده شده  آموزش کامپیوتر در تصویر به برق متصل است. مطمئن شوید که روی موقعیت 1 تنظیم شده است.

 

بررسی کنید که آیا طرف دیگر سرب به پریز برق وصل شده است یا خیر. مطمئن شوید که سوکت روشن است.

 

 

2. بررسی کنید که آیا صفحه کلید و ماوس شما متصل هستند یا خیر

تصویر صفحه کلید و ماوس

کانکتور usb

کانکتورهای ps2 مادربرد

 

کابل های صفحه کلید و ماوس آموزش کامپیوتر  را دنبال کنید تا ببینید آیا آنها متصل هستند یا خیر.

اینها اتصالاتی هستند که دوشاخه ها می توانند به آنها وارد شوند:

 

دو سوکت بالا، معروف به پورت PS2، دیگر معمولاً استفاده نمی شوند. دو سوکت پایین به عنوان کانکتور USB شناخته می شوند.

 

اگر مادربرد شما هنوز کانکتورهای PS2 دارد، پلاگین کیبورد بنفش و سبز رنگ برای ماوس است. یک فیش USB به شکل زیر است:

 

مطمئن شوید که صفحه کلید و ماوس به نوع سوکت مربوطه وصل شده اند.

 

3. بررسی کنید که آیا مانیتور شما به درستی متصل است یا خیر

چهار راه متداول برای اتصال مانیتور آموزش کامپیوتر  شما وجود دارد. در اینجا لیستی از هر نوع برای اطمینان از وارد شدن دوشاخه به سوکت آورده شده است.

 

مهم: مطمئن شوید که دوشاخه مربوطه به رایانه و سوکت مانیتور وصل شده است.

 

کانکتورهای VGA

کانکتور vga

یک پورت یا سوکت VGA.

VGA مخفف Video Graphics Array است. این دیگر معمولاً استفاده نمی شود، زیرا حاوی سیگنال آنالوگ است.

 

این بدان معناست که مقدار داده ای که می تواند نمایش دهد نسبتاً محدود است. بنابراین تصویر روی صفحه نمایش شما از کیفیت بالایی برخوردار نخواهد بود.

 

اتصالات DVI

کانکتور dvi

سوکت dvi

DVI (رابط ویدیویی دیجیتال) در نسخه آنالوگ یا دیجیتال ارائه می شود. نسخه دیجیتال برتر از این دو است.

 

اتصالات HDMI

پلاگین hdmi

سوکت hdmi

HDMI (رابط چند رسانه ای با کیفیت بالا) یکآموزش کامپیوتر  رابط پرکاربرد برای تلویزیون ها و کنسول های بازی است. این یک رابط دیجیتال است و نتایج خوبی ارائه می دهد.

 

DisplayPort

پلاگین پورت نمایشگر

سوکت پورت نمایشگر

DisplayPort وضوح خوب و سرعت عالی ارائه می دهد.

 

4. بررسی کنید که مانیتور شما متصل و روشن است

منبع تغذیه برای مانیتور

پس از اینکه سرب نمایشگر صحیح را به رایانه خود وصل کردید، بررسی کنید که آیا مانیتور (صفحه نمایش) شما به آن برق وصل شده است یا خیر.

 

ممکن است یک آجر برق متصل به کابل برق داشته باشد.

 

در این حالت، مطمئن شوید که دوشاخه بشکه به مانیتور وصل شده و انتهای کابل برق به یک پریز برق وصل شده و روشن است.

 

دوشاخه برق IEC به پشت مانیتور وصل می شود.

اگر کابل برق را ندارد مستقیماً به مانیتور وصل کنید. سر دیگر را به یک پریز برق بزنید و آن را روشن کنید. باید شبیه کابل برق کامپیوتر شما باشد.

 

5. کامپیوتر را با فشار دادن دکمه پاور روشن کنید

یک انگشت در آموزش کامپیوتر  حال فشار دادن دکمه روشن/خاموش در رایانه رومیزی است.

اکنون آماده راه اندازی آن هستید. یک دکمه پاور در جایی در پنل جلویی وجود خواهد داشت. همچنین ممکن است نزدیک سایر سوکت ها یا چراغ ها یا شاید در لبه جلویی بالای رایانه باشد.

 

اگر مطمئن نیستید کدام یک است، یکی یکی را فشار دهید. از طریق هر دکمه ای که می توانید پیدا کنید، ادامه دهید. قبل از اینکه دکمه بعدی را امتحان کنید، پانزده ثانیه صبر کنید.

 

در نهایت، شروع به کار آن را خواهید شنید.  ایرانیان سایبر وقتی این کار انجام شد، بلافاصله فشار دادن دکمه ها را متوقف کنید.

 

اگر از هر دکمه عبور کرده اید و هیچ چراغی برای روشن شدن یا شنیدن چیزی وجود ندارد، دوباره کانکتور برق را بررسی کنید.

 

مطمئن شوید که به پشت کامپیوتر وصل شده باشد و انتهای دیگر کابل به پریز دیواری وصل شده باشد.

 

همچنین، سوئیچ را در پشت، جایی که سیم برق وصل می‌شود، دوباره بررسی کنید. مطمئن شوید که در موقعیت 1 قرار دارد.

 

همچنین از روشن بودن سوئیچ پریز دیواری اطمینان حاصل کنید. اگر هنوز خبر بدی را نمی شنوید یا نمی بینید که اتفاق بیفتد، کامپیوتر معیوب است.

 

اگر به نظر می رسد شروع شده است و چیزی روی صفحه نمایش خود نمی بینید، مانیتور را برای هر دکمه ای بررسی کنید.

 

بررسی کنید که آیا مانیتور شما دکمه روشن/خاموشی دارد که می توانید فشار دهید. اگر هیچ چراغی روی صفحه نمایش مشاهده نکنید، احتمالاً خاموش خواهد شد.

 

هنگامی که آن را فشار دادید و هیچ اتفاقی نمی‌افتد، با بررسی مجدد کابل‌های خود به مانیتور، مطمئن شوید که برق دارد.

 

اگر هنوز نمی توانید تصویر یا نور دریافت کنید، ممکن است مانیتور شما معیوب باشد.

 

اگر تصویری دارید و computer education  رایانه شما کار می کند، آفرین! شما در راه اندازی آن موفق بوده اید.

 

نکته اضافی: یک راه بسیار پیشرفته تر برای روشن کردن رایانه، تنظیم یک ویژگی بیدار شدن در CMOS رایانه شما است.

 

 



:: برچسب‌ها: برنامه نویسی مقدماتی,;کلاس آنلاین برنامه نویسی,ایرانیان سایبر ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 

 

آموزش نرم افزارهای کامپیوتری

 

دانشگاه آرکانزاس - مرکز تجارت و  آموزش کامپیوتر  صنعت کالج فنی Pulaski آموزش کامپیوتر را به افراد، مشاغل و دولت های محلی ارائه می دهد. دوره ها شامل مایکروسافت آفیس، سیستم عامل های ویندوز و مهارت های محاسباتی ضروری است. این دوره های فشرده فشرده به شما یا کارمندانتان مهارت ها و دانش لازم برای تکمیل پروژه ها را به طور کارآمد و مؤثر می دهد و بهره وری را به حداکثر می رساند. برای جزئیات بیشتر با Grace Sandlin در (501) 907-6670 تماس بگیرید یا به msandlin@uaptc.edu ایمیل بزنید.

 

آموزش کامپیوتر سفارشی برای گروه های  آموزش کامپیوتر کوچک و بزرگ در دسترس است. درخواست آموزش سفارشی ما را تکمیل کنید تا دریابید که چگونه UA - Pulaski Tech می‌تواند یک برنامه کامپیوتری سفارشی‌سازی شده را متناسب با نیازهای خاص شما از جمله روز، زمان، مدت زمان و نیازهای محتوای خاص ایجاد کند.

 

کلاس ها از طریق زوم و حضوری در دسترس هستند آموزش کامپیوتر . اگر در کلاسی که از طریق زوم ارائه می شود ثبت نام کنید، پس از ثبت نام، لینک اتاق جلسه زوم و رمز عبور و دستورالعمل های نحوه عضویت در کلاس، از طریق ایمیل برای شما ارسال می شود. این جلسه یک مربی زنده خواهد داشت که در سرتاسر کلاس برای سوالات در دسترس خواهد بود. این سخنرانی نیز پس از اتمام کلاس ضبط و برای شرکت کنندگان ارسال خواهد شد.

 

موضوعات ارائه شده:

 

Microsoft Outlook

مایکروسافت ورد

مایکروسافت اکسل

مایکروسافت پاورپوینت

Microsoft Outlook

 

یاد بگیرید که  آموزش کامپیوتر چگونه از Microsoft Outlook برای چیزی فراتر از ایمیل استفاده کنید. شرکت‌کنندگان یاد خواهند گرفت که چگونه از تقویم‌های دیجیتال استفاده کنند، چندین حساب را مدیریت کنند، و چگونه از تقویم و عملکردهای To-Do استفاده کنند.

 

مایکروسافت ورد

 

در این کلاس‌ها، شرکت‌کنندگان  آموزش برنامه نویسی پیشرفته مهارت‌های اساسی مورد استفاده در ایجاد اسناد، روش‌های پیمایش یک سند، وارد کردن و قالب‌بندی متن، نحوه ذخیره اسناد و نحوه ایجاد و اصلاح جداول را خواهند آموخت. شرکت‌کنندگان  آموزش کامپیوتر همچنین یاد خواهند گرفت که چگونه فهرستی از مطالب و فهرست‌ها ایجاد کنند که به خوانندگان کمک می‌کند موضوعات و اصطلاحات خاص را در یک سند طولانی بیابند. Mail Merge نیز پوشش داده خواهد شد، که یک ویژگی عالی است که در آن کاربران می توانند نامه های عمومی را به مکاتبات شخصی تبدیل کنند. با استفاده از Mail Merge، می توانید صدها نامه، پاکت نامه، برچسب یا ایمیل بدون نیاز به بررسی هر کدام ایجاد کنید.

 

مایکروسافت ورد به دوره های پایه، پیشرفته و تخصصی تقسیم می شود.

 

مایکروسافت اکسل

 

در این کلاس‌ها، شرکت‌کنندگان اصطلاحات اکسل  آموزش کامپیوتر و نحوه پیمایش یک کتاب کار، روش‌های مختلف وارد کردن داده‌ها، نحوه قالب‌بندی سلول‌ها، ردیف‌ها/ستون‌ها و نحوه نوشتن فرمول‌ها را یاد خواهند گرفت. شرکت‌کنندگان همچنین ابزارهایی را که می‌توانند با جداول در اکسل و توابع جستجو (VLOOKUP و HLOOKUP) استفاده کنند، کشف خواهند کرد. شرکت کنندگان همچنین یاد خواهند گرفت که چگونه داده ها را از طریق PivotTables و PivotCharts خلاصه کنند.

 

مایکروسافت اکسل به دوره های پایه، پیشرفته و تخصصی تقسیم می شود.

 

مایکروسافت پاورپوینت

 

در این کلاس‌ها، شرکت‌کنندگان اصول استفاده از پاورپوینت و برخی ویژگی‌های پیشرفته‌تر را برای برجسته کردن ارائه‌های خود می‌آموزند. موضوعات تحت پوشش عبارتند از ایجاد و ارائه یک ارائه، تکنیک های طراحی، چاپ یک ارائه، افزودن گرافیک و انیمیشن، افزودن چند رسانه ای به ارائه ها، افزودن نمودارها و استفاده از جداول.

 

مایکروسافت پاورپوینت به دوره های مقدماتی و پیشرفته تقسیم می شود.

دانشگاه آرکانزاس - کالج فنی Pulaski دسترسی به آموزش با کیفیت بالا را فراهم می کند که یادگیری دانش آموزان را ارتقا می دهد و  computer education افراد را قادر می سازد تا حداکثر پتانسیل خود را توسعه دهند.

 

 



:: برچسب‌ها: برنامه نویسی مقدماتی,;کلاس آنلاین برنامه نویسی,ایرانیان سایبر ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 

چگونه ارزش پول را از سنین پایین به فرزندان خود بیاموزیم؟

از آنجایی که فصل خرید بازگشت  کسب درآمد برای نوجوانان به مدرسه شروع می‌شود، ممکن است به نظر برسد که پول در ذهن همه است - اما این بدان معنا نیست که بچه‌های ما آن را درک کنند.

، بیش از دو سوم از والدین هنوز تا حدی تمایلی به صحبت در مورد پول ندارند و تقریباً به همین میزان فقط وقتی فرزندانشان در مورد آن سؤال می کنند در مورد آن صحبت می کنند.

 

این یک اشتباه است. کسب درآمد برای نوجوانان  همین تحقیق نشان داد که والدینی که هفته ای یک بار با فرزندان خود در مورد پول صحبت می کنند، به طور قابل توجهی احتمال بیشتری دارد که فرزندانی داشته باشند که می گویند در مورد پول باهوش هستند.

 و کسانی که به فرزندان خود اجازه می دهند  کسب درآمد برای نوجوانان تصمیم بگیرند که چه زمانی پول خود را پس انداز کنند و خودشان خرج کنند، پاداش های جدی دریافت می کنند. این بچه‌ها کمتر به محض دریافت پول خرج می‌کنند، به والدینشان در مورد اینکه پول خرج کرده‌اند دروغ می‌گویند و حتی رفتار مادی‌گرایانه‌ای از خود نشان می‌دهند مانند اینکه انتظار دارند وقتی آن‌ها می‌خواهند برایشان چیزی بخرید.

 

 

چگونه ارزش پول را از سنین پایین به فرزندان خود بیاموزیم

اوت 14, 201703:29

اما فرزندان شما در چه سنی برای چه نوع دانشی آماده هستند؟ در اینجا چیزی است که ما در مورد نقاط عطف توسعه می دانیم.

 

توصیه شده

 

اقتصاد

مسکن، تورم، نرخ بهره و موارد دیگر: در اقتصاد 2024 چه انتظاری باید داشت

 

اخبار کسب و کار

موتورساز آمریکایی به دلیل تقلب در تست آلایندگی با بزرگترین جریمه قانون هوای پاک مواجه است

در سن 3 سالگی: کودکان شروع به یادگیری شمارش می کنند (و اینکه شما فقط باید چیزها را یک بار بشمارید)، و مقایسه (که بزرگتر، کوچکتر، سنگین تر است).

 

در 4 سالگی: آنها خرید را درک می کنند و اینکه شما از پول برای خرید چیزها استفاده می کنید.

 

در 5، 6 سالگی: آنها شروع به درک مفهوم مبادله می کنند -  کسب درآمد برای نوجوانان اینکه شما باید قبل از اینکه کالا را از فروشگاه بیرون بیاورید، برای آن پول پرداخت کنید، و اینکه نمی توانید دوباره از آن پول استفاده کنید یا انتخاب دیگری داشته باشید.

 

در 7 سالگی: آنها شروع به درک ارزش می کنند. بچه های کوچکتر 5 پنی را به جای نیکل انتخاب می کنند. در 7 سالگی متوجه می شوند که یکسان هستند. این زمانی است که دروس در مورد کسب درآمد و اینکه  کسب درآمد برای نوجوانان آنها می توانند زمان را با پول مبادله کنند، شروع می شود.

 

در 8 سالگی: آنها اکنون شروع به تمایز با سالهای آینده می کنند. این واقعاً بسیار مهم است زیرا ما شروع به صحبت در مورد پس انداز برای فردا می کنیم.

 

بنابراین، چگونه مطمئن می‌شوید که درس‌ها ثابت هستند؟ در اینجا چند دستورالعمل برای کودکان نوپا تا کودکان دبستانی آورده شده است.

 

پول درآورید

در حال حاضر، در دنیای ما، پول کمتر  کسب درآمد برای نوجوانان از همیشه قابل مشاهده است. ما در حال پرداخت با سوایپ، Venmoing دوستانمان، واریز چک به صورت خودکار، و معامله در ارزهای دیجیتال هستیم. بسیاری از بزرگسالان همه اینها را درک نمی کنند، ما نمی توانیم از بچه ها انتظار داشته باشیم. آنها باید پول ببینند و از پول استفاده کنند - پول نقد خوب و قدیمی.

 

با سه شیشه شفاف روی کمد شروع کنید. یکی برای پس انداز، یکی برای خرج کردن، یکی برای دادن. برخی از خانواده ها - به ویژه وقتی بچه های آنها خیلی جوان هستند - پول را به یک سوم تقسیم می کنند. دیگران یک چهارم را صرف پس انداز و بخشش می کنند و نیمی را به خرج می دهند، زیرا بسیار مهم است که بچه ها واقعاً از پول برای خرید چیزها استفاده کنند (در این مورد در یک لحظه بیشتر).

 

به آنها کمک کنید تا اهداف خود را ببینند

صرفه جویی به خاطر پس انداز کار نمی کند. بچه های شما در واقع باید برای چیزی پس انداز کنند. سپس، با ایجاد یک نمودار هدف - مانند نمودار رشد - به آنها کمک کنید تا بفهمند چه مدت طول می‌کشد تا به آنجا برسند - به معیارهایی تقسیم شده (مانند روزها، هفته‌ها، یا برای بچه‌های خیلی کوچک، خواب - چند خواب تا زمانی که بتوانم بخوابم). آن کارت های پوکمون را بخرید).

 

مطالب مرتبط: بهترین هدیه برای فرزندان شما چیست؟

 

مطمئن شوید که آنها پول دارند

چند راه وجود دارد که بچه ها پول به دست بیاورند: تولد، پری دندان، به دست آوردن پول، و همچنین به عنوان کمک هزینه. اکثر ایرانیان سایبر  والدین کمک هزینه را اشتباه انجام می دهند. کمک هزینه باید همراه با لیستی باشد (که با افزایش سن فرزندان شما افزایش می یابد) از چیزهایی که قرار نیست بخرید اما فرزندانتان باید خودشان بخرند. برای بچه‌های خیلی کوچک، این می‌تواند میان‌وعده‌هایی باشد که در صف صندوق‌فروشی‌های خواربارفروشی هستند، چون بزرگ‌تر می‌شوند، می‌تواند چیزهایی مانند تجارت کارت باشد، برای نوجوانان می‌تواند بنزین ماشین و لباس‌های خودشان باشد (و کمک هزینه باید افزایش یابد. برای پوشش مقدار مناسبی از این موارد).

 

من فکر می کنم شروع کمک هزینه زمانی که یک کودک مدرسه را شروع می کند خوب است. شما می توانید از یک یا دو دلار شروع کنید و یک دلار در سال افزایش دهید. چیزی که شما با این آموزش می دهید این است که الف) پول محدود است - آنها فقط مقدار زیادی دارند و باید در مورد نحوه استفاده از آن تصمیم بگیرند، درست مانند بزرگسالان و ب) اینکه آنها باید انتخاب کنند که چه چیزهایی برای آنها مهم است. آنها را

 

به آنها کمک کنید بیشتر دریافت کنند

اگر کودک شما حتی برای یک اسباب بازی یا تجربه نسبتا ارزان قیمت، با 1 یا 2 دلار در هفته، پس انداز می کند، ممکن است زمان زیادی طول بکشد – به خصوص اگر از او بخواهید مقداری از آن پول را پس انداز کند یا بدهد. نکته این است که شما می خواهید آنها در تلاششان برای پس انداز چیزی موفق شوند، Earn money for teenagers نه شکست. بنابراین، می توانید چند کار برای کمک به آنها انجام دهید. پس انداز آنها را مطابقت دهید.



:: برچسب‌ها: برنامه نویسی مقدماتی,;کلاس آنلاین برنامه نویسی,ایرانیان سایبر ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

9 شغل آنلاین برتر برای نوجوانان: تجربه کمی تا بدون نیاز

اگر نمی‌خواهید در دوران نوجوانی از طریق اینترنت درآمد کسب کنید،  کسب درآمد برای نوجوانان  اجازه دهید این را به شما بگویم - همه مشاغل آنلاین یکسان ایجاد نشده‌اند. در اینجا ساده ترین و سودآورترین راه برای نوجوانان برای کسب درآمد آنلاین امروزی است.

تصویر بیوگرافی Grant Sabatier Grant Sabatier

19 دقیقه مطالعه کنید

آخرین به روز رسانی در 4 دسامبر 2023

بدون هیچ هزینه اضافی برای شما، برخی یا همه محصولات ارائه شده  کسب درآمد برای نوجوانان  در زیر از شرکایانی هستند که ممکن است کلیک شما را به ما جبران کنند. اینجوری پول در میاریم این بر توصیه ها یا یکپارچگی ویراستاری ما تأثیر نمی گذارد، اما به ما کمک می کند تا سایت را در حال اجرا نگه داریم.

 

کار برای نوجوانان دیگر با جمع کردن مواد غذایی، بریدن علف و نگهداری از کودکان شروع نمی شود و به پایان نمی رسد. در سال 2023، راحت‌تر از هر زمان دیگری کسب درآمد آنلاین بدون ترک آسایش خانه یا حتی اتاقتان است!

 

بهترین مشاغل آنلاین امروزی برای نوجوانان انعطاف پذیری را ارائه می دهند، یک یا دو مهارت مفید قابل انتقال را به شما آموزش می دهند، و مهمتر از همه، کسب درآمد!

 

چه بخواهید از طریق راه اندازی یک کسب و کار به صورت آنلاین درآمد کسب کنید، کسب درآمد برای نوجوانان   چه بخواهید برای پول نقد اضافی، یا به دنبال یک حرفه اولیه در مشاغل آزاد باشید، گزینه های شما بسیار زیاد است.

 

بنابراین بهترین مشاغل آنلاین  آموزش برنامه نویسی کودکان برای نوجوانان در حال حاضر چیست؟ بیا داخل بپریم!

 

19 بهترین شغل آنلاین برای نوجوانان

در اینجا بهترین راه‌ها برای کسب درآمد از طریق اینترنت برای نوجوانان کسب درآمد برای نوجوانان   وجود دارد که اکثر آنها به تجربه کمی نیاز دارند:

 

در نظرسنجی های آنلاین شرکت کنید

تبلیغات برای پول را تماشا کنید

بازی های ویدیویی بازی کنید

برای مرور آهنگ ها پول دریافت کنید

محصولات تست

با گوشی خود عکس بگیرید

فروش کالا به صورت آنلاین

کار ورود داده را انجام دهید

یک بازبینی کننده تماس شوید

آموزش آنلاین انجام دهید

به عنوان نماینده خدمات مشتری کار کنید

کارهای دیگران را تصحیح کنید

مقالات آنلاین بنویسید

سفیر برند شوید

طرح های خود را به صورت آنلاین بسازید و بفروشید

وبلاگ نویس شوید

یک کانال یوتیوب راه اندازی کنید

تست وب سایت ها

یک دستیار مجازی شوید

 

https://www.youtube.com/embed/YtXJ9xpHxJY

1. برای تکمیل نظرسنجی های آنلاین پول دریافت کنید

حداقل سن مورد نیاز: 13 (با رضایت والدین)

پتانسیل درآمد: ????

انعطاف پذیری: ⭐⭐⭐⭐⭐

بهترین وب سایت برای مشاغل: Swagbucks.com

آیا می‌خواهید صدایتان شنیده شود و در حین انجام این کار پول بیشتری کسب کنید؟  کسب درآمد برای نوجوانان  هزاران سایت نظرسنجی آنلاین پولی وجود دارد که برای نظر شما ارزش قائل هستند. با تکمیل نظرسنجی ها، به شرکت ها کمک می کنید تا محصولات و خدمات خود را جذاب تر کنند.

 

شما از درآمد خود ثروتمند نخواهید شد، اما می توانید این کار را در زمان استراحت بین کلاس های دبیرستان خود انجام دهید. می توانید هر ماه به اندازه کافی برای یک مخزن بنزین یا یک بازی ویدئویی Xbox یا PS5 درآمد کسب کنید. در اینجا بهترین نظرسنجی ها برای نوجوانان وجود دارد که امروز می توانند امتحان کنند:

 

Swagbucks

Swagbucks (سن 13+) هر روز ده ها هزار فرصت نظرسنجی پولی ارائه می دهد. این یکی از بزرگترین و قانونی ترین پلتفرم های موجود است. به علاوه، یک کارت اعتباری یا هدیه 20 دلاری رایگان دریافت می کنید، فقط برای ثبت نام و تأیید آدرس ایمیل خود!

 

بیشتر بدانید:

بررسی کامل Swagbucks ما را بخوانید

لوگوی Swagbucks - Easy Online Rewards & Surveys

Swagbucks - جوایز آنلاین آسان و نظرسنجی

 

 

Swagbucks یک برنامه پولساز قانونی است که می توانید  کسب درآمد برای نوجوانان  از طریق نظرسنجی، تماشای فیلم، بازی کردن و موارد دیگر درآمد کسب کنید.

 

نظرسنجی های مارک دار

نظرسنجی مارک دار (سنین 18+ یا 13+ با رضایت والدین) بستری است که صرفاً برای تکمیل نظرسنجی های آنلاین و سایر وظایف مانند نظرسنجی به شما پول می دهد. شما به راحتی می توانید امتیازات خود را به صورت نقدی از طریق پی پال بازخرید کنید!

 

بیشتر بدانید:

بررسی کامل نظرسنجی های مارک تجاری ما را بخوانید

آرم نظرسنجی مارک دار

نظرسنجی های مارک دار

 

آیا می خواهید در زمان توقف خود مقداری پول نقد اضافی به دست آورید؟ برای نظرسنجی های مارک دار ثبت نام کنید و نه تنها برای شرکت در نظرسنجی ها بلکه با تکمیل نظرسنجی ها یا معرفی دوستان خود پول دریافت کنید!

 

بررسی معتادان

Survey Junkie عالی است زیرا باعث صرفه جویی در زمان می شود کسب درآمد برای نوجوانان  و در عین حال بستری عالی برای ارائه بازخورد و بررسی فراهم می کند.

 

کاربران بر اساس علایق خود پروفایل می سازند. سپس سایت نظرسنجی های کوتاهی را برای مطابقت با مشتریان با سوالات ارسال می کند. پاسخ دادن به نظرسنجی ها به شما امکان می دهد در قالب امتیاز مجازی جوایزی کسب کنید. این امتیازها را می توان برای PayPal و e-Giftcards استفاده کرد.

 

بررسی معتادان

 

Survey Junkie معتبرترین شرکت نظرسنجی آنلاین و راهی آسان برای کسب درآمد اضافی در اوقات فراغت است.

 

2. تبلیغات برای پول را تماشا کنید

حداقل سن مورد نیاز: 13 (با رضایت والدین)

پتانسیل درآمد: ????

انعطاف پذیری: ⭐⭐⭐⭐⭐

بهترین وب سایت برای مشاغل: MyPoints.com

آیا می توانید ساعت ها به تماشای تبلیغات بپردازید؟ آیا می دانستید برای انجام این کار می توانید پول دریافت کنید؟ چندین سایت برای مشاهده تبلیغات پول ارائه می دهند، مانند MyPoints.

 

MyPoints (سن 13+) سایت دیگری است که در آن می توانید برای تکمیل نظرسنجی، خرید و تماشای تبلیغات درآمد کسب کنید. وقتی با پیوند ما ثبت نام کنید و در 5 نظرسنجی شرکت کنید، آنها 10 دلار جایزه خوش آمدگویی را ارائه می دهند!

 

بیشتر بدانید:

بررسی کامل MyPoints ما را بخوانید

لوگوی MyPoints

MyPoints

 

MyPoints هنگام خرید آنلاین از Earn money for teenagers خرده‌فروشی‌های مورد علاقه‌تان به شما پول می‌دهد و جوایز را از طریق کارت‌های هدیه رایگان تحویل می‌دهد.

 

3. بازی های ویدیویی را به صورت آنلاین بازی کنید

حداقل سن مورد نیاز: 13

پتانسیل درآمد: ????

انعطاف پذیری: ⭐⭐⭐⭐⭐

بهترین وب سایت برای مشاغل: Mistplay.com

اگر گوشی اندرویدی دارید یا به لپ تاپ دسترسی دارید،

 



:: برچسب‌ها: ایرانیان سایبر,برنامه نویسی آنلاین,برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1402 | نظرات ()