نوشته شده توسط : مهراب مدیری

اگر می خواهید مستقیماً با تجربه مدرسه  خرید و فروش عمده باتری فرزندتان درگیر شوید، یک پیش دبستانی مشارکتی را در نظر بگیرید، جایی که والدین از نزدیک با معلمان کلاس همکاری می کنند. والدین درگیر معمولا معلمی را برای استخدام انتخاب می کنند. سپس مادران و باباها ممکن است در درس‌ها کمک کنند، رفتار کلاس را مشاهده کنند و با عضویت در هیئت مدیره مدرسه در عملیات تجاری سهیم باشند.

مطالب مرتبط: 20 نکته برای والدین از معلمان پیش دبستانی

یک تعاونی می تواند بر هر فلسفه پیش دبستانی که والدین تمایل دارند تمرکز کند - یا حتی چندین فلسفه را برای یک رویکرد منحصر به فرد برای یادگیری ترکیب کند. با این حال، توجه به این نکته مهم است که تعاونی ها به مسئولیت ها و تعهدات زمانی زیادی نیاز دارند.

محبوب در آماده سازی برای پیش دبستانیکوکاملونسنجاقآیا کوکاملون می تواند باعث عصبانیت و تاخیر در گفتار شود؟ مقاله شریحان مصطفیسنجاقMom of 6 خط لباس ساده راه اندازی کرد که فرزندانش را ترغیب می کرد تا فرهنگ اسلامی خود را در آغوش بگیرند. مقالهکتاب الکترونیکی خرید و فروش عمده باتری که از قفسه کتابخانه انتخاب شده است. کتاب الکترونیکی در قفسه کتاب در میان بسیاری از کتاب های موجود در کتابخانه. کتاب و مفهوم کتابخانه

سنجاق کتابخانه عمومی بروکلین به‌عنوان بخشی از برنامه ممنوعه‌نشده کتاب‌ها، به هر نوجوان آمریکایی کارت الکترونیکی رایگان ی‌دهد. مقالهدخترانی که تظاهر به آشپزی می کنندسنجاققبل از شروع پیش دبستانی: آنچه کودکان شما باید بدانند مقالهچگونه کودک خود را برای پیش دبستانی آماده کنیمسنجاقکودک نوپا خود را برای پیش دبستانی آماده کنید ویدئویادگیریسنجاقچگونه کودک خود را برای پیش دبستانی آماده کنیم

 مقاله سنجاقراهنمای فوق العاده جالب برای مدرسه مقالهسنجاقکودک نوپا خود را برای بازگشت به مدرسه آماده کنید مقالهسنجاق بهترین اسباب بازی های سال 2021 برای کودکان پیش دبستانی  سنجاق نماد TikTok تابیتا براون خرید و فروش عمده باتری برای اولین بار مجموعه جدید پیش بستانی را در یوتیوب عرضه می کند: "شفای جهان با کودکان شروع می شود" مقالهسنجاق8 بهترین کتاب تخته برای نوزادان، کودکان نوپا و پیش ایرانیان سایبر دبستانی در سال 2021

سنجاقچگونه یک برنامه والدین نوجوان به یک مادر کمک می کند تا رویاهایش را در حین بزرگ کردن پسرش دنبال کند: "احساس می کنم تنها نیستم" ویدئو سنجاق6 نکته در مورد مدارس مگنت ویدئوسنجاق6 نکته در مورد مدارس منشور ویدئوسنجاقچگونه به شاگردانم درباره شورش 6 ژانویه در کنگره آموزش می دهم مقالهسنجاق7 نکته در مورد رویکرد رجیو امیلیا ویدئو

 

سنجاق والدین Reddit برای برجسته کردن نمایش‌های «نوزادان قهوه‌ای و کودکان نوپا» موضوع بسیار مورد نیاز خود را شروع می‌کنند

 ویدئوسنجاق ما فرزندمان را در طول همه‌گیری به مدرسه جنگل فرستادیم - و این دقیقاً همان چیزی بود که نیاز داشتیم مقاله

سنجاق  بچه‌ها می‌توانند با آکادمی آمادگی الف به یاران بابانوئل تبدیل شوند  ویدئو  سنجاق خرید و فروش عمده باتری برنامه درسی پیش دبستانی: آنچه فرزند ما خواهد آموخت ویدئو همه مباحث مربوط به آمادگی برای پیش دبستانی

انتخاب یک پیش دبستانی اضطراب جدایی برنامه درسی پیش دبستانی مسائل پیش دبستانی آمادگی برای پیش دبستانی

نظرات هنوز نظری وجود ندارد.   تبلیغات  برای مقاله بعدی به پایین بروید HOME زندگی خانوادگی سرگرم کننده سرگرمی

آیا کوکاملون می تواند باعث عصبانیت و تاخیر در گفتار شود؟ اخیراً صحبت‌های زیادی در مورد خطرات «CoComelon» و برنامه‌های مشابه شنیده شده است، اما آیا این موضوع اهمیت دارد؟ در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد ارتباط بین برنامه های تلویزیونی محبوب و رشد کودک خود بدانید وجود دارد.

نوشته کیمبرلی زاپاتا تبلیغات کوکاملون

اگر شما والدین یک کودک نوپا هستید، احتمالاً در مورد CoComelon می دانید. فروش عمده باتری نمایش روشن، رنگارنگ و بلند آواز در میان جمعیت زیر 5 سال محبوبیت زیادی دارد. (کودک 3 ساله من ماه ها آن را تماشا کرد - حالت تهوع تبلیغاتی -). برخی نگران هستند که نمایش بیش از حد محرک باشد. برخی دیگر می ترسند که منجر به عصبانیت و تاخیر در گفتار شود. اما آیا این نگرانی ها حقیقتی 



:: برچسب‌ها: خرید و فروش عمده باتری ,
:: بازدید از این مطلب : 630
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

به یک برنامه دقیق‌تر یا یادگیری هدایت‌شده خرید و فروش عمده باتری عادت دارد، ممکن است این برنامه برای او مناسب نباشد. فرهنگ. بسیاری از برنامه های مونته سوری از دوران پیش دبستانی تا مرحله نوجوانی ادامه می یابد.

مرتبط: پیش دبستانی 101: درک رشد پیش دبستانی

والدورف

این برنامه پیش دبستانی بر اساس آموزه های نویسنده اتریشی رودولف اشتاینر است و تلاش می کند روح، روح، بدن و علایق کودک را پرورش دهد. برنامه والدورف شامل یادگیری گروهی خلاق و عملی با تمرکز بر تکرار ریتمیک در یک محیط حمایتی است. در واقع، تدوین برنامه های روزمره و هفتگی و همچنین فضای دنج کلاس، محیطی «خانه مانند» را برای دانش آموزان ایجاد می کند.

برنامه والدورف به دنبال ایجاد یک شور و شوق درونی قوی برای یادگیری و رشد توانایی ها و استعدادهای ذاتی خرید و فروش عمده باتری کودکان است. این به ویژه برای کودکان پیش دبستانی که با برنامه های مشخص رشد می کنند مفید است. آموزش توسط معلم هدایت می شود و هر معلمی باید دارای گواهینامه والدورف باشد.

رجیو امیلیا

مدارس رجیو امیلیا در دهه 1940 در ایتالیا شکل گرفتند، و بسیاری از برنامه های پیش دبستانی امروزه این فلسفه باز و هدایت شده توسط کودکان را پذیرفته اند. با تأکید بر اکتشاف، این برنامه بر اهمیت اجتماع و ابراز وجود تمرکز دارد. دانش آموزان از طریق هنر، پروژه ها و فعالیت ایرانیان سایبر هایی که ایده ها و علایق آنها را منعکس می کند، یاد می گیرند. همچنین بر فعالیت های کلاسی مشارکتی و مشارکتی تأکید شده است.

مطالب مرتبط: قبل از شروع پیش خرید و فروش عمده باتری دبستانی: آنچه کودکان شما باید بدانند

معلمان هیچ دوره آموزشی رسمی یا گواهینامه رجیو امیلیا را تکمیل نمی کنند. به این دلیل که رجیو امیلیا یک نظریه و عمل آموزشی فراگیر است نه یک روش مجموعه. مربیان در هنگام تشویق به یادگیری خودراهبری دانش آموزان، پتانسیل فکری، عاطفی و خلاقیت دانش آموزان را در نظر می گیرند.

HighScope

برنامه درسی پیش دبستانی HighScope از رویکردی با دقت طراحی شده به نام یادگیری مشارکتی فعال استفاده می کند. کودکان تجربیات عملی با محیط اطراف خود دارند، که به توسعه تاکتیک های حل مسئله، روش های حل تعارض و سایر مهارت های مهم کمک می کند. یادگیری خرید و فروش عمده باتری از طریق روال های روزانه ثابت و کلاس های درس به خوبی سازماندهی شده پشتیبانی می شود.

HighScope یک شیب آکادمیک با تجربیات برنامه ریزی شده در موضوعات اساسی ریاضی، خواندن و علوم دارد. این بر اساس تحقیقات قبلی و فعلی رشد کودک است.

 ستون فقرات برنامه پیش دبستانی "برنامه ریزی-انجام-بازبینی" است-کودکان برنامه ریزی می کنند که چگونه یک پروژه معین را تکمیل کنند، برای رسیدن به هدف خود کار کنند و بعد از آن نتایج را تجزیه و تحلیل کنند.

مرتبط: 9 فعالیت علمی سرگرم کننده برای کودکان پیش دبستانی

خیابان بانک

این رویکرد رشدی مبتنی بر فلسفه آموزشی جان دیویم است و بر رشد ذهنی، اجتماعی، عاطفی و جسمی کودک تمرکز دارد. در این برنامه های پیش دبستانی،کودک یک یادگیرنده فعال است و از طریق تجربه در مورد جهان دانش کسب می کند. دانش آموزان سرعت یادگیری را تعیین می کنند و معلم به عنوان راهنما عمل می کند.

رویکرد بانک استریت که با یادگیری مبتنی بر بازی قابل مقایسه است، از فروش عمده باتری طریق فعالیت‌های عملی مانند بلوک‌های ساختمانی، پازل، خاک رس و بازی نمایشی درس‌هایی را آموزش می‌دهد. کودکان پیش دبستانی اغلب در یک محیط گروهی غیر رقابتی کار می کنند.

شرکت های والدین



:: برچسب‌ها: خرید و فروش عمده باتری ,
:: بازدید از این مطلب : 547
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

در حالی که جاوا اسکریپت ممکن است به عنوان اولین  آموزش برنامه نویسی زبان مبتنی بر متن برای یادگیری مورد توجه قرار نگیرد و به آسانی پایتون نباشد، این مزیت را دارد که فقط در وب اجرا می شود. نمایش پروژه ها به سادگی پست کردن آنها در مدرسه w استسرور eb.

هنگام انتخاب زبان، ملاحظات بسیار دیگری نیز وجود دارد. چه نوع پروژه هایی امکان پذیر است؟ زبان های مختلف دارای پشتیبانی و پسوند برای انواع مختلف پروژه ها هستند. به عنوان مثال، پردازش و P5.js انجام پروژه های رسانه ای و ایجاد هنر و انیمیشن را آسان تر می کند. پایتون نوشتن تجزیه و تحلیل داده های پیچیده و حتی پروژه های یادگیری ماشینی را ممکن می کند. معلمان همچنین ممکن است ابزارهای قوی کلاس درس را برای مدیریت تکالیف و نمره دهی، به ویژه برای پروژه های گروهی بخواهند.

یکی از رایج ترین سوالات این است: "آیا این زبان امروزه رایج است؟" محبوبیت قطعا می تواند انتخاب زبان برنامه نویسی را برای تشویق دانش آموزان به ثبت نام در کلاس شکل دهد. قابل درک است که والدین از مربیان  آموزش برنامه نویسی می خواهند آنچه را که برای مشاغل قابل فروش است آموزش دهند. با این حال، آموزش عادات خوب برنامه نویسی بر آموزش یک زبان محبوب برتری دارد.

در حالی که می‌توانیم در مورد یافتن زبان برنامه‌نویسی «عالی» برای شروع تأکید کنیم، فراموش نکنیم که هدف نهایی این است که به دانش‌آموز اجازه دهیم مفاهیم اساسی برنامه‌نویسی را کشف کند. آنها ممکن است هرگز تصمیم نگیرند بعد از کلاس شما برنامه نویسی کنند و زبانی که شما تدریس می کنید ممکن است با بالا رفتن سن آنها منسوخ شود.

 آنچه مهم است این است که آموزش کدنویسی به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا ایرانیان سایبر بفهمند رایانه‌ها چگونه مسائل را حل می‌کنند، مهارت‌های تفکر انتقادی را به دست می‌آورند – و امیدواریم یاد بگیرند که ساختن چیزها با کد چقدر لذت بخش است. دانشگاه های کشورهای در حال توسعه و آموزش برنامه نویسی شاید تعداد کمی در برخی از کشورهای توسعه یافته با چالش اتخاذ یک آموزش موثر برای آموزش زبان های برنامه نویسی کامپیوتری به دانشجویان مواجه هستند.

این به دلیل کمبود زیرساخت های تکنولوژیکی و تعدادی محدودیت های خاص در این مناطق است. هدف این مقاله دو جانبه است، انجام یک بررسی سیستماتیک ادبیات مرتبط در زبان های برنامه نویسی و ارائه مدلی برای آموزش زبان های برنامه نویسی به طور موثر با توجه به منابع کم. در مرور سیستماتیک، جستجوی ادبیات از 4 پایگاه داده با استفاده از تکنیک‌های گنجاندن و حذف مناسب، 18 مقاله پژوهشی مرتبط را به دست آورد.

بر اساس شکاف‌های موجود در ادبیات، ما یک رویکرد آموزشی مؤثر را پیشنهاد می‌کنیم که آموزش جنبه‌های اساسی اساسی برنامه‌نویسی را ادغام می‌کند، به دانش‌آموزان آموزش می‌دهد که چگونه مشکلات محاسباتی را با استفاده از این مفاهیم آموزش برنامه نویسی اساسی نشان دهند و با استفاده از کامپایلرهای تلفن همراه برای جمع‌آوری کدهای خود در صورت در دسترس نبودن سیستم‌ها. چند نتیجه تجربی اولیه که تأثیر پذیرش ابزار سیار برای آموزش برنامه نویسی به دانشجویان مقطع کارشناسی را نشان می دهد، ارائه شده است. این تحقیق استفاده از یک کامپایلر کنسول آنلاین را به عنوان محیط توسعه یکپارچه سازی موبایل (IDE) توصیه می کند.

همچنین برخی از زبان‌های برنامه‌نویسی را توصیه می‌کند که باید در آموزش دانشجویان از سال اول تا چهارم با استفاده از دستورالعمل‌های کمیسیون ملی دانشگاه (NUC)، خطوط کلی دروس از چهار دانشگاه و داده‌های دانشگاه‌های کشورهای توسعه‌یافته استفاده شوند. در استفاده از تلفن همراه باید دقت کرد زیرا در برخی از کشورهای توسعه یافته قوانین ایمنی در مورد حداقل مجموعه سیستم های قابل قبول برای برنامه نویسان وجود دارد. توصیه هایی برای تحقیقات آتی مورد بحث قرار می گیرد.

آموزش برنامه نویسی کامپیوتر زبان های برنامه نویسی کامپایلرهای موبایل کشورهای در حال توسعه کمیسیون دانشگاه ملی آموزش

از آنجایی که پیشرفت تکنولوژی به سرعت به تغییر شیوه زندگی و کسب و کار ما ادامه می دهد، باید فکر کرد که اساس هر نوآوری تکنولوژیکی یک برنامه نویس کامپیوتری در پشت یک سیستم است. این که امروزه فناوری اطلاعات در چندین رشته نفوذ کرده است، خبری نیست. متخصصان در این رشته ها با نیاز به داشتن دانش اساسی فناوری ارتباطات اطلاعات (ICT) کنار می آیند. همانطور که در مجمع جهانی اقتصاد در آفریقا (2015) بیان شد: «بسیار اغراق آمیز تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات می تواند بر زندگی مردم در آفریقا داشته باشد» [1].

بنابراین، مهارت‌های برنامه‌نویسی رایانه در قلب پیشرفت فناوری در همه  برنامه نویسی رشته‌ها و در نتیجه مهارت لازم برای رشد اقتصادی و توسعه ملی است. ادغام ICT در سیستم های کشورهای در حال توسعه به تخصص برنامه نویسان کامپیوتر نیاز دارد. این برنامه نویسان کامپیوتر چندین دوره آموزشی و جلسات عملی فشرده را پشت سر می گذارند تا به خوبی برای ایجاد راه حل های ICT و مدیریت عملکرد سیستم های ICT مجهز شوند.



:: برچسب‌ها: آموزش برنامه نویسی ,
:: بازدید از این مطلب : 545
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

مایلم شما را با یک جامعه جهانی معرفی کنم که در آموزش برنامه نویسی کودکان آن توسعه دهندگان ممکن است دور هم جمع شوند تا ایده های سرگرم کننده را به اشتراک بگذارند و چیزهای زیبا و شگفت انگیزی خلق کنند. مانند کودکان، کدنویسی هیچ محدودیتی نمی شناسد. افق دید خود را از سنین جوانی گسترش دهید. جهان، مانند صنعت فناوری و آموزش، با سرعتی سرسام‌آور در حال تغییر است. در نتیجه، نسل‌های آینده برای همگام شدن با تغییرات باید به خوبی مجهز شوند.

2. بچه های کدگذار

Coder Kids یک استارت‌آپ فوق‌العاده است که برنامه‌نویسی آنلاین، کارگاه‌ها و کمپ‌ها را برای کودکان در هر سنی به صورت آنلاین، حضوری و درخواستی ارائه می‌دهد. مقدمه ای بر کدنویسی اسکرچ، یک درس رایگان درخواستی، یک روش عالی برای دانش آموزان برای شروع کدنویسی است. برنامه های کدنویسی برای بچه ها آنها را با پایه ها و رابط اسکرچ آشنا می کند.

3. Codecombat.comCodecombatLogo.png

CodeCombat یک بازی کد نویسی مبتنی بر متن برای جوانان است که برنامه نویسی پایتون و جاوا اسکریپت را آموزش می دهد. کودکان در بسیاری از سطوح RPG (بازی نقش آفرینی) پیشرفت خواهند کرد در حالی آموزش برنامه نویسی کودکان که کدنویسی در پایتون و جاوا اسکریپت را یاد می گیرند. این وب سایت برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان دارای گرافیک سرگرم کننده است و به شرکت کنندگان اجازه می دهد تا با دیگران در جامعه ارتباط برقرار کنند و برنامه نویسی را به یک ورزش تیمی تبدیل کنند. یادگیری برنامه نویسی برای پیشرفت برنامه ها به تکالیف چالش برانگیزتر و کدنویسی پس از تکمیل یک سطح مفید و موثر است. برای ایجاد ایرانیان سایبر انگیزه در دانش‌آموزان برای ادامه برنامه‌نویسی و رویارویی با مشکلات کدنویسی دشوارتر، دنیاها و سطوح مختلفی برای کشف وجود دارد.

4. استنسیل

Stencyl یک ابزار توسعه بازی است که به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به نوشتن کد، بازی‌هایی را برای پلتفرم‌های iPhone، iPad، Android، Windows، Mac، Linux، HTML5 و Flash ایجاد و منتشر کنند. آنها دارای یک رابط گرافیکی شبیه به Scratch هستند اما با ویژگی های بیشتر و بلوک های آماده برای استفاده. بچه ها ممکن است دنیاها و شخصیت های خود را بسازند،سپس می‌توانند با جزئیات زیاد آن‌ها را تغییر دهند تا پیچیده‌تر شوند.

این تصاویر برای کودکان مناسب است و دانش آموزان پیشرفته می توانند کد مبتنی بر متن را در بازی خود مشاهده و تغییر دهند. این شامل دانلود و نصب نرم افزار است، با این حال، پشتیبانی یادگیری جامع را در انجمن های آنها ارائه می دهد و نسخه مبتدی رایگان است. Stencyl برای کودکانی آموزش برنامه نویسی کودکان که به توسعه و طراحی بازی علاقه دارند ایده آل است.

5. Code.org

سالانه Hour of Code توسط Code.org، یک سازمان غیرانتفاعی سازماندهی می شود. آنها برنامه نویسی رایگان را برای بچه ها و جوانان با مجموعه ای از چهار دوره ارائه می دهند که اصول علوم رایانه را آموزش می دهند، علاوه بر این آموزش برنامه نویسی کودکان که برنامه درسی را برای مدارس فراهم می کنند. دانش آموزان می توانند بازی های تعاملی یا داستان هایی را برای به اشتراک گذاشتن آنلاین در پایان هر درس ایجاد کنند.

هر دوره شامل دنباله ای از پازل ها، فیلم ها و فعالیت هایی است که موضوعات علوم کامپیوتر را آموزش می دهد. دوره 1 برای خوانندگان مبتدی (سنین 4 تا 6 سال) طراحی شده است و اگر فرزند شما از قبل نحوه خواندن را خوب بلد باشد، می توان از آن صرفنظر کرد. کلاس های بعدی از یک قالب مبتنی بر بلوک برای کارهای برنامه نویسی استفاده می کنند، اما دانش آموزان می توانند از هر زبان برنامه نویسی که می خواهند استفاده کنند.

6. خراش

ما آن را دوست داریم زیرا این پلت فرمی است که برای برنامه برنامه نویسی کودکان درسی برنامه نویسی مدرسه ابتدایی خود استفاده می کنیم. آزمایشگاه MIT Media Lab یک وب سایت کدگذاری بلوک رایگان برای کودکان ایجاد کرده است. Scratch یک زبان برنامه نویسی مستقل است که از عناصر گرافیکی به هم پیوسته تشکیل شده است.



:: برچسب‌ها: آموزش برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 549
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

یادگیری کدنویسی به کودکان تفکر محاسباتی را می آموزد آموزش برنامه نویسی کودکان ، که عمل تقسیم وظایف پیچیده به مراحل کوچکی است که کامپیوتر می تواند آنها را درک کند (مانند حلقه ها، شرطی ها و غیره). این همان روش برای ساختارشکنی استدلال های پیچیده است و سنگ بنای استدلال منطقی است. مهارت های منطقی کودکان با تمرین کدنویسی بهبود می یابد.

ریاضیات می تواند باطنی باشد و گاهی درک آن دشوار است. این امر به ویژه هنگامی که دانش آموزی به ریاضیات دبیرستان می رسد صادق استامری که برای بسیاری از ما دشوار بوده است. موضوعات ریاضی را می توان با پروژه های کدنویسی زنده کرد. می تواند به آنها کمک کند تا مسائل را واضح تر و مؤثرتر درک کنند. متغیرها و سایر موضوعاتی که در علوم کامپیوتر آموخته می شوند بدون شک به دانش آموزان در پیش جبر، جبر و هندسه کمک خواهند کرد.

می‌توانید کلاس‌های کدنویسی را برای بچه‌ها ببینید تا در مورد آن و توسعه بازی بیشتر بدانند.بچه ها مهارت های ضروری زندگی را به طور غیر مستقیم به دست می آورند!

کدنویسی به شما این امکان را می دهد که به سرعت از یک اشتباه بازیابی کنید. این باعث می شود که انعطاف پذیری بدون احساس سرگیجه بسیار آسان تر شود. حتی یک ساعت کدنویسی در روز، در قالب پروژه های کدنویسی عملی، ممکن است ارزش پشتکار و انعطاف آموزش برنامه نویسی کودکان پذیری را به کودکان بیاموزد.

برای تفریح ​​و سرگرمی.

کودک شما می‌تواند پروژه‌های مستقلی مانند تیک تاک، رنگ، نقطه‌های اتصال، ایرانیان سایبر طراحی صورت حیوانات متحرک، یا حتی طراحی بازی‌های ویدیویی خود را از روی تخیل خود بسازد. بهترین وب سایت های برنامه نویسی برای کودکان می تواند به آنها کمک کند تا کدنویسی جالبی را یاد بگیرند.

آنها همچنین می توانند مهارت های کدنویسی خود را در اسباب بازی ها و بازی های مورد علاقه فعلی خود بیاورند. افزونه های Minecraft یک مثال شگفت انگیز هستند. کودکان بازی های آنلاین را دوست دارند تا بتوانند بازی های آنلاین را از طریق برنامه نویسی بازی و توسعه دهند. بچه‌ها می‌توانند از کد برای تقویت فعالیت‌هایی استفاده کنند که قبلاً با آن آشنا هستند و دوست دارند!

سن مناسب برای شروع یادگیری کدنویسی برای جوانان چیست؟

codeieclear.png

فرزندان شما احتمالاً از سنین پایین آموزش برنامه نویسی کودکان به کامپیوتر مسلط بوده اند. آنها همچنین ممکن است شروع به ابراز علاقه به یادگیری نحوه کدنویسی و برنامه نویسی بازی های خود کرده باشند. اما، آیا این ایده خوبی است، و آیا باید به بچه های جوان اجازه دهید وارد برنامه نویسی شوند؟

بچه های 7 ساله می توانند شروع به کدنویسی و یادگیری اصول برنامه نویسی کنند. کلاس برنامه نویسی رایگان برای بچه ها در سال های اخیر به سرعت محبوبیت پیدا کرده است زیرا فناوری به طور فزاینده ای بخشی از زندگی روزمره می شود.

زمانی که چند سال پیش ایده یادگیری کدنویسی توسط جوانان رایج شد، بیشتر آموزش برنامه نویسی کودکان به عنوان یک ترفند بازاریابی تلقی شد تا هر چیز دیگری. این یک ایده تازه در سیستم آموزشی آن زمان بود و به اندازه فعلی جدی گرفته نشد. با گذشت زمان، این مفهوم از "کد نویسی مد روز و جالب است، پس آن را امتحان کنید" به "کد جالب است، و می توانید با انجام آن پول زیادی به دست آورید" تکامل یافت!

اگر بچه‌های شما مجموعه مهارت‌های لازم را داشته باشند، فرصت‌های پردرآمد زیادی وجود دارد، با موقعیت‌های STEM (علم، فناوری، مهندسی، و ریاضیات) که انتظار می‌رود در دهه آینده تقاضا افزایش پیدا کند.

12 برنامه رایگان برنامه نویسی و وب سایت برای کودکان

1.CodeYoung

Codeyoung یک محیط یادگیری محرک و کنجکاو ارائه برنامه نویسی کودکان می دهد. این برنامه دوره های مختلفی را برای دانش آموزان کلاس های 1 تا 8 ارائه می دهد، از جمله توسعه وب، برنامه نویسی JAVA، Python، SCRATCH و زبان های دیگر. می‌توانید این را بررسی کنید تا لیستی از همه زبان‌های برنامه‌نویسی بچه‌ها را دریافت کنید.



:: برچسب‌ها: آموزش برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 550
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 دی 1401 | نظرات ()