نوشته شده توسط : مهراب مدیری

این امکان را ایجاد می کند تا بین موقعیت های نمادی که مشاهده می کنند ارتباط برقرار کند.

برنامه های آموزشی با کمک رایانه ، که عمدتا در آموزش مهارتهایی مانند ریاضیات ، سواد و گفتاری استفاده می شوند ، از نظر به دست آوردن و پشتیبانی از مفاهیم آموزش کامپیوتر کودکان اساسی مانند شکل ، تعداد و مفاهیم مخالف نیز مزایای زیادی دارند.

دانش آموزان می توانند بسیاری از مفاهیم آموخته شده در زندگی روزمره و آموزش خود را با بازی های رایانه ای تقویت كنند.

رایانه ها کودکان عقب مانده ذهنی را قادر می سازند تا مدت طولانی تمرکز کنند.انگیزه و اعتماد به نفس در کودکان معلول ذهنی را افزایش می دهد.

 

· می توان اطمینان حاصل کرد که افراد دارای کم شنوایی آموزش لذت بخشی را با برنامه های رایانه ای پشتیبانی شده توسط تصاویر دریافت می کنند. به همین ترتیب ، از برنامه های رایانه ای پشتیبانی شده توسط عناصر شنوایی می توان برای افراد کم بینا استفاده کرد.

درک و ارزشمندی از خود را توسعه می دهد.هماهنگی حرکتی را بهبود می بخشد.به کودکان اجازه می دهد تا با سرعت یادگیری خود پیشرفت کنند.

کودکان بیش فعال که در تمرکز مشکل دارند ممکن است مدت طولانی آموزش کامپیوتر کودکان تری در مقابل یک برنامه جالب بمانند. به همین دلیل ، استفاده از رایانه با کمک به کودک در تمرکز توجه خود ، به آموزش کمک می کند.

اصول استفاده از رایانه ها در آموزش ویژه

از استفاده از رایانه برای پر کردن وقت خودداری شود.برنامه های رایانه ای باید کودکان را قادر به فعالیت ایرانیان سایبر و افزایش انگیزه خود کند.

 

برنامه های رایانه ای باید با توجه به نوع و درجه معلولیت کودکان تعیین شود.این مربی نباید فراموش کند که در صورت لزوم در حین آموزش رایانه می تواند کودک معلول آموزش کامپیوتر کودکان را مداخله و راهنمایی کند.برنامه های انتخاب شده باید پاداش آور باشند.باید با در نظر گرفتن نیازهای مختلف کودک تنظیم شود.

چگونه استفاده از رایانه از رشد کودکان پیش دبستانی پشتیبانی می کند؟

طبق تحقیقی که در ژورنال Pediatrics منتشر شده است ، کودکان در سنین پیش دبستانی که از رایانه استفاده می کنند در آزمایشی که آمادگی مدرسه آنها را اندازه گیری می کند

 

، 12 امتیاز بالاتر می گیرند. بعلاوه ، كودكانی كه از رایانه استفاده می كنند در آزمونهای آموزش کامپیوتر کودکان رشد نمره دو برابر بیشتر از آنها می گیرند. همچنین کامپیوتر می تواند با آموزش اعداد و اعداد به کودک ، اعتماد به نفس را افزایش دهد.

 

همچنین می توانیم بگوییم که هماهنگی چشم آموزش رایانه کودکان و دست (استفاده از ماوس ، نقاشی ، مطالعات طراحی و غیره) ، حل مسئله و تصمیم گیری سریع کودکان در بازی آموزش کامپیوتر کودکان های رایانه ای بیش از سایر کودکان رشد می کند.



:: بازدید از این مطلب : 953
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 کدگذاری مهارتی نیست که باید در مدرسه آموخت. در خانه ، کودک می تواند با حمایت والدین خود شروع به کد نویسی کند. ما به عنوان تیم رسانه های دیجیتال و کودکان ، پلتفرم ها و مراکزی را که کودکان می توانند در آن آموزش کدگذاری داشته باشند با شما به اشتراک می گذاریم.

 

همچنین کتابها ، مجلات و وبلاگهای ترکی برای آموزش کدنویسی به کودکان منتشر شده است. یکی از آنها ، کتاب "کدگذاری برای کودکان" ، نوشته ظفر دمیرکول آموزش کامپیوتر کودکان و انتشارات Pusula ، همه کودکان بالای 4 سال را به دنیای کدگذاری ، نرم افزار و برنامه نویسی معرفی می کند.

 

منابع ترکی می توانید به صورت رایگان کدنویسی در خانه را از طریق کامپیوتر یاد بگیرید

code.org

 

کودکانی که می خواهند کد نویسی را یاد بگیرند می توانند با کد.org ، یک وب سایت غیرانتفاعی آموزش کامپیوتر کودکان ، به بسیاری از منابع آنلاین دسترسی پیدا کنند.

 

خراشیدن

این برنامه با استفاده از یک زبان برنامه نویسی آسان ، کودکان را در سنین 8 تا 16 سال کدگذاری ایرانیان سایبر می کند. تفاوت با Scratch این است که هیچ خطی از کد وجود آموزش کامپیوتر کودکان ندارد.

هر دانش آموز در مدرسه این فرصت را دارد که علوم کامپیوتر مانند زیست شناسی ، شیمی یا جبر را بیاموزد. این برنامه پرکاربردترین برنامه درسی را برای آموزش علوم کامپیوتر در دبستان و متوسطه ارائه می دهد.

منابع انگلیسی شما می توانید یاد بگیرید که در خانه از طریق کامپیوتر به صورت رایگان کدگذاری کنید

 

آکادمی خان

همیشه برای دانش آموز و معلم رایگان است ، با تلفن همراه ارزان قیمت ، دانش آموز در هر نقطه از جهان آموزش کامپیوتر کودکان می تواند به کلاس های آکادمی خان همان دانش آموزان بهترین مدارس جهان دسترسی پیدا کند.

 

Stencyl

ابزاری که از Scratch الهام گرفته شده است ، Stencly به بچه های شما اجازه می دهد بازی های ساده ای برای رایانه ها ، دستگاه های تلفن همراه و وب بسازند.

 

به همین ترتیب ، کودکان می توانند با مرور آنلاین در وب سایت های Code Combat ، Code Academy ، Code Monster از آموزش رایانه کودکان یادگیری کد لذت ببرند.مراکزی که کودک شما می تواند آموزش رایگان کد نویسی آموزش کامپیوتر کودکان را در آن ببیند



:: بازدید از این مطلب : 1017
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

- تحقیق - انگلیسی توسط کمپ. - مهارت های اساسی - نرم افزار آموزشی یکپارچه. - پشتیبانی از خواندن ، محاسبه ، درک و استدلال ، مفهوم مکان و زمان آموزش کامپیوتر کودکان و غیره - انگلیسی توسط Comp.

 

 شرح 10 - 1612 - 16 مدت زمان (ساعت) 30 و بیشتر 17 و بیشتر 13 و دوره های بیشتر 12 تا 18 و بیشتر 7 تا 113 تا 6 سنین برنامه های متد CBA

آموزش ارزیابی ارزیابی ارزیابی اولیه اجرای به روزرسانی مشاوره ماهانه برنامه ریزی ماهانه ماهانه برنامه ریزی تشخیصی فصلنامه

13 روش آموزش. دوره های تأیید شده (برنامه درسی رسمی مایکروسافت). نرم افزار آموزشی آموزش برای معلمان و استاد کامپیوتر ، نظارت مستمر. به روز رسانی دائمی بازاریابی و تبلیغات برنامه های صدور گواهینامه فن آوری برای معلمان

 

پیاده سازی فناوری جدید در E.U. سرمایه گذاری از طریق والدین و سرپرستان. درآمد اضافی: دوره های تابستانی آموزش کامپیوتر کودکان (تعطیلات) دوره های فوق برنامه (کودکان و بزرگسالان) امتحانات برنامه Microsoft MOUS.

 

 تخفیف در مورد محصولات نرم افزاری و سخت افزاری اتحادهای استراتژیک در فناوری اطلاعات (فناوری اطلاعات به روزرسانی دائمی برای معلمان) مشاوره به رهبری تیم (چند رشته ای) مرکز صدور گواهینامه مجاز مایکروسافت و VUE

ارتباط آموزش کامپیوتر کودکان تعداد و تعداد با استفاده از حروف الفبا برای تنظیم صحنه ها مفهوم اندازه: تقویت ایرانیان سایبر بزرگ-متوسط-کوچک در زمینه سواد

 

ایجاد پروژه های کلاسی که شامل انیمیشن ، ویدئو ، جلوه های ویژه ، عکاسی ، موسیقی و موارد دیگر ...

بازنمایی فضا در صفحه گرافیکی مناطق: ریاضیات و هنر طراحی داستانهای تعاملی مناطق: زبان و هنرخلق فیلم از طریق تحولات پی در پی بین تصاویر طراحی یک شهر

شبیه سازی شده که نیازهای مردم و محیط را متعادل می کند مناطق: علوم ، اجتماعی ، ریاضیات ابزارهای طراحی گرافیکی برای توصیف ، با تصاویر ، موضوعات مورد علاقه شما

 

پروژه در کلاس که مهارت های اساسی طراحی گرافیک را با هم ترکیب می کنند پروژه های تعاملی و پویای مدرسه!

همانطور که آنها پروژه های آموزشی را در مناطق مختلف برنامه درسی ادغام می کنند ...... آنها خلاقیت آموزش کامپیوتر کودکان ، مهارت های تفکر انتقادی و حل مسئله را توسعه می دهند.

پروژه اینترنتی: طراحی گرافیکی موزه مجازی

پروژه اینترنتی طراحی صفحات وب: "همه چیز درباره من"

ابزار کار تعاملی که امکان تکمیل ، گسترش و تقویت آموزش رایانه کودکان دانش ، مهارت ها و استعدادها را در دانش آموز فراهم آموزش کامپیوتر کودکان می کند



:: بازدید از این مطلب : 895
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

همیشه توجه داشته باشید که این یا آن دوره برای چه سطح دانش آموزان طراحی شده است. مهارت های توسعه یافته را در نظر بگیرید.

 سعی نکنید آموزش کامپیوتر کودکان بلافاصله فرزند خود را به انواع دوره های کامپیوتر بفرستید. با هم آن را بررسی کنید و اجازه دهید مسیری را که دوست دارد انتخاب کند.

چرا کودک به آموزش کامپیوتر نیاز دارد؟ کامپیوتر برای کودک شما چیست: یک اسباب بازی ، ماشین تحریر ، تلویزیون یا ابزاری جهانی برای یادگیری ، خلاقیت و کارهای آینده؟ به این سوال پاسخ دهید و فکر کنید:

 

آیا زمان تغییر اوضاع فرا نرسیده است؟ به طرز عجیبی ، در جامعه تقریباً کاملاً اطلاعاتی ما ، که هر مرحله به عملکرد رایانه ها بستگی دارد ، اکثر افراد با رایانه "شما" باقی می مانند و خود را به عملکردهای کاربر و ساده ترین برنامه ها آموزش کامپیوتر کودکان محدود می کنند

، در حالی که کودکان کامپیوتر را به عنوان یک اسباب بازی درک می کنند و به طور کلی ، بسیاری از آنها با خوشحالی از آن امتناع می کنند ، و آن را با یک تلفن هوشمند یا تبلت جایگزین می کنند.

 

 صادقانه آموزش کامپیوتر کودکان بگویم نگرش آگاهانه نسبت به رایانه امری نادر است. در همین حال ، سواد رایانه ای نه تنها برای متخصصان آینده فناوری اطلاعات و مدیران سیستم ضروری است.

 مهندسان ، پزشکان ، فیزیکدانان ، شیمی دانان ، ریاضی دانان ، اقتصاددانان ، طراحان ، تدارکات و نمایندگان بسیاری از مشاغل دیگر به طور فعالانه از پیشرفته ترین فن آوری های رایانه ای در کار خود استفاده می کنند - بدون دانستن رایانه آموزش کامپیوتر کودکان ، دستیابی به موفقیت در این زمینه ها تقریباً ایرانیان سایبر غیرممکن است. 

 

 چرا همه کودکان دانش کامپیوتر ندارند؟ کودک فقط با برقراری ارتباط با کامپیوتر می تواند دانش ، مهارت و توانایی کامپیوتر را بدست آورد. بله ، تعجب نکنید - برای اینکه کودک در زمینه فناوری اطلاعات راحت باشد ، باید یاد بگیرد که چگونه با کامپیوتر ارتباط برقرار کند ، آن را درک کند

 

، یک نگرش مهربان و خیرخواهانه نسبت به آن ایجاد کند. چه چیزی مانع برقراری چنین ارتباطی می شود؟ این یا کمبود تعامل کامل بین کودک و کامپیوتر است ، یا تعامل نامناسب آموزش کامپیوتر کودکان آنها.

 دلایل عدم تعامل کامل کودک و کامپیوتر معمولاً به موارد زیر خلاصه می شود: • کودک در مدرسه ، خانه یا مراکز آموزشی به تجهیزات مدرن رایانه ای دسترسی ندارد. • کودک به فناوری دسترسی دارد ، اما هیچ معلم واجد شرایط یا والدین باهوش رایانه ای برای کمک به او در برقراری ارتباط با دستگاه وجود ندارد.

 

 • کودک دانش اولیه لازم برای شروع مطالعه دقیق رایانه را ندارد. • کودک هیچ آموزش رابانه کودکان اشتیاق و آرزویی برای درگیر شدن در این زمینه ندارد و دلیل ضروری بودن آن را در زندگی روزمره نمی فهمد. دلایل تعامل نامناسب بین کودک و کامپیوتر ، یعنی استفاده از رایانه فقط برای اهداف سرگرمی ، تا حدودی متفاوت است



:: بازدید از این مطلب : 988
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 LEGO و VEX - تجهیزات آزمایشگاه های STEM مدارس

یک سری مجموعه های کلاس رباتیک کودکان آموزشی LEGO Education از سال 2008 در اوکراین ظاهر شد و به تدریج شکاف آموزش رباتیک را در کشور ما کاهش داد.

محبوبیت برند LEGO و آشنایی با بسیاری از جزئیات مجموعه اسباب بازی ها به این واقعیت کمک کرده است که امروزه مجموعه های LEGO Education به عنوان تنها معلم تجهیزات کلاس های رباتیک در نظر گرفته می شوند.

 

B-Pro به دنبال گزینه دیگری بود و اکنون به عنوان نماینده رسمی VEX Robotics در اوکراین کلاس رباتیک کودکان ، کیت های VEX را برای بهبود کیفیت آموزش رباتیک ارائه می دهد.

 

VEX Robotics یک شرکت آمریکایی است که توسط دو مهندس تاسیس شده و از سال 1996 تولید کننده سیستم های پیشرو ساخت رباتیک برای آموزش STEM بوده است.

 VEX محصولات رباتیک را برای آموزش و رقابت در مدارس ، دانشگاه ها یا تیم های مستقل معرفی می کند.

 

هر دو کلاس رباتیک کودکان VEX و LEGO به طور گسترده در آموزش در سراسر جهان استفاده ایرانیان سایبر می شود. تجهیزات هر دو شرکت برای یک کار واحد طراحی شده است ، اما تفاوت های قابل توجهی وجود دارد که در دوره کلاس ها و به طور کلی نتایج یادگیری تأثیر می گذارد.

معلمان به روش های مختلفی درس رباتیک را آموزش می دهند. گاهی اوقات کودکان نیاز به ساختن سازه ای برنامه ریزی شده ، بررسی امکانات آن و انجام آزمایش دارند.

 

1. کارایی طراحی

اتصال سریع قطعات موجود به چه سرعت ، راحت و مطمئن امکان پذیر است؟ سیستم ساخت LEGO برای بسیاری از کودکان شناخته شده است ، این سیستم بر اساس آجرهایی با برجستگی و سوراخ و همچنین تیرهای مختلفی است

که توسط پین ها و اتصالات به هم متصل کلاس رباتیک کودکان می شوند. کودکانی که با آجرهای LEGO آشنا هستند از قبل تجربه ساخت دارند ، بنابراین سریعتر و راحت تر درگیر می شوند.

 قطعات VEX بسیار بیشتری وجود دارد: تیرها ، کاشی ها ، صفحات با استفاده از پین های مختلف ، اتصالات ، پین ها متصل می شوند. کیت های بزرگسالان در حال افزودن عناصر سازه ای فلزی ، مهره ها ، واشرها ، جداکننده ها و سایر قطعات هستند.

 

در اینجا ، تفاوت اساسی بین سیستم های LEGO و VEX - اندازه قطعات - قابل توجه است. قطعات بزرگ VEX به شما امکان می دهد سازه های بادوام تری بسازید

 ، ایجاد کار در مقیاس بزرگ آسان است و وقت آن را دارید که در طول درس انجام دهید ، به ویژه برای کودکانی که هنوز کلاس رباتیک کودکان مهارت های حرکتی خوبی ندارند.

 قطعات VEX بزرگ و مستحکم هستند ، بنابراین ربات آموزش رباتیک کودکان های تمام شده می توانند بارهای سنگینی را تحمل کنند ، پس از سقوط از میز جدا نمی شوند و قطعات خود کمتر می پوشند و ماندگاری بیشتری دارند.



:: بازدید از این مطلب : 1042
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

کارکنان 24/7 شبانه روز کار می کنند و مردم به طور مداوم از لطف پشتیبانی فنی ، قیمت های پایین و کیفیت بالای هر دو محصول خود و کار این فروشگاه آنلاین یادداشت کلاس رباتیک کودکان می کنند.

رباتیک در مهد کودک: آیا برای کودکان 5-6 ساله لازم است؟ رباتیک در مهد کودک: آیا برای کودکان 5-6 ساله لازم است؟

6 آوریل 2017

ما در دنیایی از فناوری دیجیتال و اکتشافات بزرگ زندگی می کنیم. به همین دلیل است که بسیاری از والدین فرزندان خود را در باشگاه های رباتیک ثبت نام می کنند. کلاس رباتیک کودکان بعد از اینکه به این فکر کردید که رباتیک در مهد کودک چیست و آیا اصلاً خیلی زود به آن نیاز است

 

، مقاله ما را بخوانید. ما نظرات متخصصان را در این مورد جمع آوری کرده ایم ، که به شما در تصمیم گیری صحیح کمک می کند. به یاد داشته باشید که آموزش پیش دبستانی می تواند استعدادهای کودک را شکوفا کند و مشکلات خاصی را حل کند! و ایجاد یک اسباب بازی غیرمعمول با دستان خود برای کودک واقعا جالب خواهد بود.

 

چرا در مهد کودک رباتیک مورد نیاز است

هر درس رباتیک در مهد کودک از یک برنامه از پیش تدوین شده پیروی می کند ، از روش های ویژه آموزش کلاس رباتیک کودکان استفاده می شود. حضور منظم کودک در چنین درسی امکان حل وظایف زیر را فراهم می کند:

 

توسعه ایرانیان سایبر مهارت های حرکتی خوب. به دلیل وجود تعداد زیادی از قطعات کوچک ، کودک یاد می گیرد که با آنها کار کند ، در حالی که به طور همزمان مهارت های حرکتی دست را توسعه می دهد.

 توانایی گفتاری کودک دقیقاً به حرکات دست بستگی دارد ، آموزش مهارتهای حرکتی خوب به بهبود توجه ، رشد تفکر و تخیل و همچنین حافظه بصری و حرکتی کمک می کند.

کسب کلاس رباتیک کودکان مهارت در ریاضیات و شمارش. هنگام کار با سازنده ها ، کودک با عناصر در اندازه ها و شکل های مختلف سر و کار دارد ، و همچنین می آموزد که آنها را با یکدیگر مقایسه کند و بشمارد (حداکثر 15 قسمت).

آشنایی با برنامه نویسی بیشتر گروه ها رایانه هایی دارند که کودکان بر روی آنها کار می کنند و با برنامه های مختلف کار می کنند و با عملکردهای مفید رایانه آشنا می شوند.

آموزش طراحی. هر کودک فرصتی منحصر به فرد برای آشنایی با اصول مکانیک و کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهندسی دارد.

علاوه بر این ، معرفی رباتیک در مهد کودک به کودکان می آموزد که در یک تیم عمل کنند ، به تنهایی تصمیمات دشوار بگیرند ، از آزمایش و ارائه پروژه خود نترسند

. برای هر دانش آموز یک رویکرد فردی اجرا می شود ، که اولین نتایج را بعد از چند درس تضمین می کند. به تدریج کودک استقامت را یاد می گیرد و یاد می گیرد چگونه منطقی فکر کند.

 

ویژگی اصلی این کلاسها کلاس رباتیک بچه ها حل مشکلات غیرتکراری است کلاس رباتیک کودکان که به روشهای مختلف قابل حل است.

 این رویکرد باعث ایجاد فردیت در هر دانش آموز می شود و به آنها یاد نمی دهد که به همان روش فکر کنند. کلاسها به روشی بازیگوش برگزار می شود ، از موادی که برای کودک قابل درک و آشناست استفاده می شود (به عنوان مثال سازندگان لگو).



:: بازدید از این مطلب : 1105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 قرار گرفتن در معرض انواع مختلفی از رسانه ها مهارت های نوشتاری و کلامی آنها را تیز می کند. علاوه بر این ، کار در یک محیط حرفه ای اعتماد به نفس را افزایش می دهد کلاس رباتیک کودکان و از رشد شخصیت حمایت می کند.

                  

6. داوطلبانه

داوطلب شدن یک فعالیت متقابل اجتماعی مسئولانه و مسئولانه است که در آن کودکان از اشتیاق و تعهد انتخاب می کنند. مشارکت در خدمات جامعه خیریه و غیر خیریه با سازمانهای مذهبی و غیرمذهبی

 

، مانند بیمارستانها ، مراکز بهداشتی برای افراد مسن کلاس رباتیک کودکان ، یتیم خانه ها و غیره ، مهارتهای مدیریت خود و مدیریت تیم را تیز می کند. همچنین باعث می شود کودک شما فردی همدل ، دلسوز و با اعتماد به نفس با مهارت های ارتباطی و اجتماعی ساختاری باشد.

 

7. کلوپ کتاب

 

کلوپ های کتاب جوامع کوچکی از خوانندگان مشتاق هستند. شما می توانید برای ملاقات علاقه مندان به مطالعه بیشتر در کلاس رباتیک کودکان سن و سال ایرانیان سایبر خود ، به کودک خود انگیزه دهید که به یک باشگاه کتاب کودک بپیوندد.

 باشگاه های کتاب اغلب فعالیت های یادگیری را ترتیب می دهند که باعث افزایش لغات ، مهارت های خواندن و گفتار کودکان می شود. جلسات بحث همچنین مهارت های گفتاری را تقویت می کند که برای رشد عزت نفس و اعتماد به نفس لازم است.

 

8. زبانهای خارجی

 

دوره های کلاس رباتیک کودکان زبان خارجی یک فرصت عالی برای یادگیری یک زبان جدید و تنظیم مهارت های ارتباطی کودک شما است. این فعالیت همچنین می تواند درهای فرهنگ و تاریخ جدید را باز کند

، که این باعث افزایش دانش عمومی کودک شما می شود. صحبت و نوشتن زبان جدید می تواند کودک را هیجان زده ، باانگیزه و خوشحال کند که این امر بر رشد شخصیت وی تأثیر مثبت می گذارد.

 

9. رباتیک

کودکان بالای هفت سال که به فن آوری ، مهندسی و ریاضیات علاقه مند هستند ، ممکن است فکر کنند که در کلاس رباتیک شرکت کنند. کلاس های ربات یک برنامه یادگیری مبتنی بر فعالیت ساختاریافته دارند

 که بر اساس اصول STEM (علوم ، فناوری ، مهندسی ، ریاضیات) کار می کند. کلاس رباتیک بچه ها شرکت در چنین درسهایی رشد شناختی کودک شما را افزایش می دهد ، باعث افزایش خلاقیت و افزایش اعتماد به نفس می کلاس رباتیک کودکان شود.



:: بازدید از این مطلب : 1099
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

همچنین قابل توجه است که "Easy Robot Kit" طرحی است که از طریق دستگاه جوجه کشی تجاری در انجمن نوآوران اردن TTi در برنامه "She Innovates" (Karak Business Incubator) ، یک سازمان غیرانتفاعی با هدف گسترش در سال 2010 تاسیس شده است. فرهنگ کارآفرینی و نوآوری در میان جوانان کلاس رباتیک کودکان در اردن.

مسابقه بین المللی Kodiafor برای هوش مصنوعی و نوآوری علمی یکی از بزرگترین رویدادهای بین المللی در زمینه توسعه هوش و علوم است ، زیرا سالانه هزاران کودک عاشق ربات ، دستگاه های هوشمند و اختراعات علمی را برای کودکان با استعداد از 7 تا سال جمع می کند. 17

 

این جایزه جهانی کودکان فوق العاده باهوش را قادر می سازد تا استعدادهای خود را از بین ببرند و مهارت های خود را در هوش مصنوعی و نرم افزار الکترونیکی متناسب با گروه سنی خود نشان کلاس رباتیک کودکان دهند.

 

دانش آموز 15 ساله ، یاسین بن سلیمان ، که در مدرسه راهنمایی در شهر کلیبیا ، شمال شرقی تونس تحصیل می کند ، توانست جایزه بزرگ مسابقه بین المللی اطلاعات (رده بین 14 تا 17 سال) را از آن خود کند. ، پس از اختراع رباتی که پول را دقیق حساب می کند و تنها با تلفظ آن می تواند باز شود. رمز عبور با دستور صوتی.

                               

دنیای پول..مکانی ایرانیان سایبر برای مردان یا زنان؟

 

دستگاهی که یاسین بن سلیمان توانست زیر نظر مربی خود حسام تیرا و با توجیهی از "باشگاه آزمایشگاه های رباتیک Junior" بتواند از طریق دوربین داخل مقدار و تعداد کلاس رباتیک کودکان اسکناس ها را شناسایی کرده و مقدار آنها را محاسبه کند. پول ذخیره شده در جعبه.

 

یاسین بن سلیمان تأکید کرد که این ربات که از ایمنی هوشمند (Smart Safe) استفاده می کند ، سهولت و ایمنی استفاده از آن را تضمین می کند ، زیرا فقط با یک فرمان صوتی شخصی و مخفی قابل باز شدن است ، سپس با آن صدا ارتباط برقرار می کند و صحت پاسخ قبل از باز شدن

 

برنده جایزه جهانی گفت که دستگاه شمارش پول به منظور افزایش ایمنی استفاده از آن با استفاده از چاپ دستی یا عنبیه چشم و همچنین امکان اتصال آن به تلفن همراه و ارسال پیام کوتاه ، در معرض توسعه بیشتر است. در صورت سرقت کلاس رباتیک کودکان یا اقدام به هک.

 

اخبار مرتبط

سفر لوکا کلاس رباتیک کودکان عبدالنور به دنیای باله از سال 2012 آغاز شد

لوکا عبدل نور .. پسر "مصر علیا مصر" بر تخت باله استمحقق الجزایری ، بلکاسم حبایک الجزایری 1500 حق ثبت اختراع را ثبت می کند و از آمریکا تبریک می گوید

آناس کاراما مخترع مراکشی مهندس الکترونیک و ارتباطات استیک مخترع مراکشی پیراهنی هوشمند طراحی می کند که کودکان را از آدم ربایی محافظت می کند

این دانشمند آموزش رباتیک کودکان مراکشی تایید کرد که با برخی از شرکت ها از اروپا قرارداد منعقد کرده استراشد ال یازامی مراکشی جزئیات اختراع انقلابی خود را در اتومبیل ها فاش می کلاس رباتیک کودکان کند



:: بازدید از این مطلب : 1049
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 این برنامه در آموزش روشهای پیچیده برای تنظیم جزئیات به منظور ایجاد شرایطی برای استقلال شخصیت کودک ، زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرد.

 همه کودکان کلاس رباتیک کودکان دوست دارند و می خواهند بازی کنند اما اسباب بازی های تمام شده فرصت محروم کردن را از آنها می گیرد. طراحان لگو دنیای جدیدی را برای کودکان باز می کنند

، فرصت هایی برای کار برای دستیابی به ویژگی های اجتماعی مانند کنجکاوی ، فعالیت ، استقلال ، مسئولیت ، درک متقابل ، مهارت های همکاری تولیدی ، افزایش عزت نفس از طریق آگاهی فراهم می کنند.

به روشی مثبت ، می توانید از خلق و خوی زیرکانه استفاده کنید ، تنش عاطفی و عضلانی را برطرف کنید. توانایی استفاده از دستورالعمل ها و نقشه ها ، برنامه ها و اشکال تفکر منطقی و طراحی.

در روند فعالیت های آموزشی ، کودکان معمار  کلاس رباتیک کودکان، سازنده و خالق می شوند ، بازی می کنند ، ایده هایی را ارائه داده و ایده های خود را اجرا می کنند.

ارتباط آموزشی ایرانیان سایبر

ارتباط آموزشی این برنامه به دلیل توسعه مهارت های طراحی کودکان از طریق مهارت های عملی است. تعدادی از کارهای ویژه مشاهده ، مقایسه و تخیل قدرتمند به دستیابی به این مهم کمک می کند.

اصول ساخت برنامه

این کلاس ساختار فعالیت را ایجاد می کند ، شرایطی را برای توسعه توانایی های طراحی دانش آموز ایجاد می کند ، تمایز را با توجه به درجه تجهیزات ایجاد می کند. اصول اصلی تعلیمی برنامه: در نظر گرفتن کلاس رباتیک کودکان قابلیت دسترسی و مشاهده آموزش و آموزش ، توالی ها و سیستم ها و خصوصیات فردی کودکان. با مطالعه این برنامه ، کودکان به مطالب منتقل شده به سطح خلاقیت پیچیده جدید باز می گردند.

اهداف برنامه: توسعه بیان فضایی از طریق طراحی LEGO ؛ توسعه توانایی حل مستقل وظایف طراحی اختصاص داده شده.

کار برنامه:

1. مقادیر شکل ، اندازه و رنگ را مقایسه کنید تا نظم ، تفاوت ها و ویژگی های کلی ساختار را پیدا کنید.

2. شما باید با مفاهیمی آموزش رباتیک کودکان مانند ثبات ، پایه ، نهاد بدانید.

3. برای تأیید طراحی یک شی خاص و تجزیه و تحلیل قسمتهای اصلی ، از مواد آزمایشی کلاس رباتیک کودکان استفاده کنید



:: بازدید از این مطلب : 1037
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 با توجه به اندازه ، اهمیت و توانایی فناوری امروز گوگل ، تردیدی نداریم که غول های دیگری که محصولاتشان را در این صفحات می شناسید به زودی در این زمینه به آنها ملحق می شوند

. بنابراین به زمانی کلاس رباتیک کودکان رسیده ایم که ربات ها آینده محاسبات را نمایندگی می کنند. وقت آن است که بهتر آنها را بشناسیم ، با فن آوری های امروز ارتباط برقرار کنیم و ببینیم چه چیزی ممکن است در حال حاضر پشت درهای بسته باشد.

ربات های گوگل

اگر به آن فکر کنیم ، احتمالاً نباید تعجب کنیم که گوگل اولین شرکت بزرگ رایانه ای است که قاطعانه وارد حوزه رباتیک می شود. نکته آخر اینکه این وب برای ما عالی است

برای سالهای متمادی ، وی به هجوم مداوم راه حل های نوآورانه اشاره کرده است ، که غالباً کلاس رباتیک کودکان هم مردم و هم رقابت را متعجب می کند. حتی گاهی خودشان.

با این وجود ، برای استانداردهای Google نیز غیر معمول است که چگونه سریع و قاطعانه با ربات ها مقابله می کنند. احتمالاً بیشترین میزان صدا در بین مردم خرید Boston Dynamics است

 که بیشترین کلاس رباتیک کودکان نفوذ را در زمینه ربات های مستقل و همه کاره به حساب می آورد.

 این شرکت در مسابقات DARPA تعداد زیادی پیروزی و رتبه بالایی کسب کرده است و نمونه های اولیه آنها خیره کننده است ، خصوصاً به دلیل اینکه آنها بسیار زنده از موجودات زنده اعم از حیوانات و انسانها تقلید می کنند.

Boston Dynamics هنگامی که روباتی شبیه یوزپلنگ را اداره می کردند ، برای عموم شناخته شد. با آن ، آنها موفق شدند به سرعت دو برابر 45.5 کیلومتر در ساعت برسند

. برای مقایسه - سریعترین ایرانیان سایبر سرعت ثبت شده انسان تاکنون توسط اوسین بولت بدست آمد کلاس رباتیک کودکان که 20 متر با سرعت 44.7 کیلومتر در ساعت دوید. بنابراین ربات ها در حال عبور از ما در این منطقه هستند.

پیشرفته ترین نمونه اولیه توسط Boston Dynamics در مسابقات DARPA ، برای اولین بار در یک عکس از تصویر انسانی ، رونمایی شد.

اگر کمی وب سایت Boston Dynamics را مرور کنیم ، به زودی متوجه خواهیم شد که نمونه های اولیه دیگر نیز به همان اندازه جالب هستند

. به عنوان مثال ، یک ربات به شکل اسب یا گاو نر ، که می تواند بارهای سنگین تری را نیز حمل کند و در عین حال می تواند به راحتی در یک قسمت شیب دار و سنگلاخی از دامنه کوه بدون هیچ مشکلی راه برود.

 حتی بیشتر "پاره" نمونه اولیه یک وسیله نقلیه چهار پا در حال اجرا است که توسط یک موتور کوچک بنزینی تأمین می شود. احتمالاً ما نمی توانیم بیشتر

 از شنیدن یک موتورسیکلت در گوشه گوشه ، شبیه ماشین چمن زنی باغ ، متعجب شویم و لحظه ای بعد متوجه می شویم که یک "هیولای" تقریباً تا حدی کلاس رباتیک کودکان وحشتناک از آنجا عبور می کند (اما رانندگی نمی کند).

حتی آخرین ربات از سری نمونه های اولیه ، یک ربات انسان نما به نام Atlas ، که با ظرافت روی دو پا راه می رود و در آخرین مسابقه نجات ربات نجات ربات DARPA مقام دوم را کسب می کند ، بسیار منطقی است.

 همچنین به این دلیل که با وجود قاب لوله ای بدون زره ، نزدیک ترین ربات به یک مدل شبیه به انسان است. اگر بخواهیم درباره اتومبیل ها صحبت کنیم

 ، اکنون می گوییم که به نظر می رسد نمونه اولیه ای کاملاً تمام شده از یک وسیله کلاس رباتیک کودکان نقلیه جدید است که برای رسیدن به محصول نهایی فقط باید استتار شود.

آیا ما واقعاً آنقدر به تجاری سازی ربات ها توسط گوگل نزدیک هستیم؟ در حال حاضر پاسخ دادن به این مسئله بسیار دشوار است ، زیرا گوگل تاکنون برنامه های خود را در زمینه

 رباتیک با جزئیات بیشتری افشا نکرده و توضیح کلاس رباتیک بچه ها نداده است. اما شاید این دقیقاً همان اتفاقی باشد که در یکی از کنفرانس های سازنده اعلام شده خواهد افتاد.



:: بازدید از این مطلب : 1026
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 همچنین ، بسته به زبان ، حتی اگر آن را جستجو کنید ، ممکن است اطلاعات منتشر نشود.

برای کسانی آکادمی ایران اسکرچ که می گویند ، "برنامه نویسی دشوار است ، من خودم نمی توانم این کار را انجام دهم ، اما هنوز هم می خواهم آن را یاد بگیرم." ، من مدرسه برنامه نویسی را توصیه می کنم.

محاسن مدارس برنامه نویسی را می توان در سه مورد زیر خلاصه کرد.

درک آن با یک برنامه درسی منظم آسان است

سوالات نامحدود از مربی

مشاوره شغلی مانند تغییر شغل امکان پذیر است

مبتدیان از "برنامه درسی منظم و قابل فهم" و "همه شما می توانید استادان سوال کنید" قدردانی می کنند. با این حال ، هزینه معقول خواهد بود.

این یک روش توصیه شده برای کسانی است که واقعاً آکادمی ایران اسکرچ می خواهند یاد بگیرند و می خواهند شغل خود را تغییر دهند و مهندس فناوری اطلاعات شوند.

دو مدرسه زیر به ویژه برای مبتدیان توصیه می شود.

آکادمی TechAcademy ایرانیان سایبر

فرهنگ آکادمی ایران اسکرچ برنامه نویسی TECH CAMP

علاوه بر این ، سایر مدارس برنامه نویسی توصیه شده در صفحات بعدی معرفی شده اند.

مقاله مرتبط

・ 8 مدرسه توصیه شده برای مقایسه مدارس برنامه نویسی - PS One

آکادمی TechAcademy

تصویر هدر آکادمی فناوری

Tech Academy یک مدرسه برنامه آکادمی ایران اسکرچ نویسی کاملاً آنلاین است.

یک مربی اختصاصی هفته ای دو بار از یادگیری شما با گپ ویدیویی پشتیبانی می کند. مربی مهندس فعال است. شما می توانید از متخصصانی که دانش فنی این رشته را می دانند بیاموزید.

29 دوره برای انتخاب وجود دارد. دوره ها با توجه به مهارت های زبان و IT تقسیم می شوند. مطمئناً زبان برنامه نویسی و مهارت هایی را که می خواهید یاد بگیرید پیدا خواهید کرد.

دوره آزمایشی رایگان 7 روزه امکان دسترسی کامل به خدمات واقعی مدرسه ایران اسکرچ (مانند درخواست مشاوران) آکادمی ایران اسکرچ را برای شما فراهم می کند.

همچنین می توانید برنامه وب را با مربی کامل کنید. اگر فکر می کنید برنامه نویسی چگونه است ، به دوره آزمایشی رایگان بپیوندید



:: بازدید از این مطلب : 992
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 پیشرفت کنید

پیشرفت کردن

این یک سایت آکادمی ایران اسکرچ بسیار محبوب است که می توانید مانند یک بازی برنامه نویسی را یاد بگیرید.

Horiemon همچنین یک وب سرویس با تأیید است که می گوید "مبتدیان ابتدا باید پیشرفت را امتحان کنند".

می توانید زبان های برنامه نویسی تحت وب مانند HTML / CSS ، JavaScript و PHP را بیاموزید.

این یک وب سرویس است که برای مبتدیان مناسب است ، زیرا شروع آن رایگان است و عملکرد بسیار خوبی دارد. این یک سبک تکرار درس و تست است ، اما نسبتاً دشوار است و حوصله شما سر نمی رود.

همچنین می توانید پیشرفت خود را در SNS (فیس بوک و توییتر) آکادمی ایران اسکرچ به اشتراک بگذارید. اشتراک با دوستان به شما کمک می کند انگیزه خود را حفظ کنید.

نسخه پولی برای کسانی که می خواهند سخت مطالعه کنند توصیه می شود. هزینه ماهانه 1628 ین است ، بنابراین مبلغ خوبی برای تحصیل است.

PyQ

این یک آکادمی ایران اسکرچ وب سرویس است که در آن می توانید زبان برنامه نویسی معروف "Python" را بیاموزید.

Python یک زبان برنامه نویسی است ایرانیان سایبر که در یادگیری ماشین و تجزیه و تحلیل آماری قدرتمند است. هوش مصنوعی (هوش مصنوعی) را پایتون نیز می نامند.

خدمات PyQ به گونه ای طراحی شده اند که حتی مبتدیان می توانند از ابتدا یاد بگیرند.

چرخه یادگیری کپی ، تفسیر ، تمرینات مکرر است. نه تنها خواندن ، بلکه دستان خود را برای آکادمی ایران اسکرچ یادگیری حرکت می دهد ، بنابراین می توانید به سرعت حس برنامه نویسی را بدست آورید.

در یک مدرسه برنامه نویسی یاد بگیرید

من نحوه مطالعه برنامه نویسی توسط خود شما را معرفی کرده ام.

با این حال ، خودآموزی معایبی نیز دارد.

وقتی لغزید باید خودتان آن را حل کنید

بعضی اوقات من روش مطالعه آکادمی ایران اسکرچ را نمی فهمم

در راه احتمال ناامیدی زیاد است

یک مشکل خاص این است آموزشگاه ایران اسکرچ که وقتی لغزید باید خودتان آن را حل کنید.

شما باید در اینترنت بفهمید که اگر خودآموخته باشید نمی توانید آکادمی ایران اسکرچ درک کنید



:: بازدید از این مطلب : 1033
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

مصرف در Mailinator در دسترس است. دانش آموزان می توانند در آنجا حساب کاربری ایجاد کنند ، از آدرس کافی برای ایجاد وبلاگ و رمز عبور استفاده کنند و سپس آن را رها کنند.

یک شهروند فعال باشید. کودکانی که در فعالیت های خدمات اجتماعی شرکت می کنند نه تنها مهارت های جدید بلکه اعتماد به نفس و عزت نفس کسب می کنند. به آنها کمک کنید تا در عمل بزرگنمایی کنند! این ابزار از Youth Service America می تواند به شما در شناسایی ایده های پروژه جوانان کمک کند. داوطلب مسابقه یک پایگاه داده قابل جستجو از گزینه های داوطلبانه را برای کودکان ارائه می دهد. شما می توانید ایده های جالب دیگری را در اینجا پیدا کنید: 10 روش ساده که کودکان می توانند در انجمن های خود داوطلب شوند و تفاوت ایجاد کنند و 12 ایده شگفت انگیز داوطلبانه برای الهام بخشیدن به کودکان و نوجوانان.

 

CitizenKid مجموعه ای از کتابها است که کودکان را در مورد جهان کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان آگاه می کند و آنها را به شهروندان بهتر جهانی ترغیب می کند. وزارت آموزش ایالات متحده با انجام فعالیت هایی برای بچه های دبستان ، به شما کمک می کند تا کودک شما به عنوان یک شهروند مسئول تبدیل شود.

 

در مورد دنیای خود بخوانید. Newsela با دسترسی به صدها مقاله تازه (سوادآموزی می توانید براساس درجه) سواد غیر داستانی و آگاهی از وقایع جهان را ایجاد کنید. دیگر منابع خوب داستان نویسی با کیفیت شامل Time for Kids آنلاین و بسیاری از مجلات کودکانه است که توسط Cricket Media ، National Geographic و دیگر ناشران ارائه می شوند.

 

وبلاگ نویسان The Uncommon Corps قهرمانان مشتاق ادبیات غیر داستانی کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان برای کودکان و بزرگسالان هستند و ایده های زیادی برای ادغام داستان های غیر داستانی در رژیم خواندن شما ارائه می دهند. برای ایده های بیشتر کتاب برای به اشتراک گذاشتن با والدین ، ​​برندگان جایزه Orbis Pictus - داستان نویسی برجسته برای کودکان ، ارائه شده توسط شورای ملی مدرسان انگلیسی را بررسی کنید. این برگه های راهنمایی را با والدین به اشتراک بگذارید (به زبان های انگلیسی و اسپانیایی موجود است): بیشترین بهره را از زمان  کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان خواندن داستان های غیر داستانی و نحوه خواندن متن های غیر داستانی ببرید. و فراموش نکنید که به بخش داستان نویسی برای کودکان و نوجوانان مراجعه کنید.

 

اجسام فعال ذهن های فعال. از انجمن کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان کتابخانه های آمریکا ، ilovelibraries پیشنهادهایی برای تناسب اندام و سرگرمی ارائه می دهد که از کتابخانه محلی شما شروع می شود.

 

وارد Geocaching شوید. همه عاشق شکار لاشخور هستند! با جغرافیایی جغرافیایی ، در جایی که خانواده ها با استفاده از ابزار دستی GPS (یا یک برنامه GPS در تلفن هوشمند شما) به جستجوی "حافظه پنهان" یا کانتینرهای پنهان بپردازند ، وارد آخرین شوق در فضای باز شوید. در جستجوی ویژگیهای منحصر به فرد زمین شناسی و تغییر در geocaching به نام Earthcaching استفاده کنید. در این مقاله از وب سایت School Family ، Geocaching 101: Family Fun for All ، در هر فصل جزئیات بیشتری در مورد Geocaching بعلاوه پیوندها کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان به وب سایتهای Geocaching پیدا کنید. یا یک خانواده جوان را در ماجراجویی geocaching خود دنبال کنید: راهنمای مبتدیان برای Geocaching با کودکان.

 

http://remingtonrrqp27283.pages10.com/--37405138

 

http://archerxoew26926.ampblogs.com/--37002242

 

http://daltonbfhj05173.blogocial.com/--34974084

 

http://titusulct15826.onesmablog.com/--39055807

 

http://angelobtka47158.blogolize.com/--39836342

 

http://elliottycfg95172.bloguetechno.com/--35621609

 

http://gunneromie71727.shotblogs.com/-15498734

 

http://juliusqtvw50617.tribunablog.com/-15705151

 

http://chancexyxy50616.blogminds.com/-13600765

 

http://messiahwndu25825.suomiblog.com/-16830730

 

http://landennpqp38495.pointblog.net/--39489581

 

http://deantuvv40617.full-design.com/--43223120

 

http://marcoasiy37047.thezenweb.com/--37652168

 

http://connertuww40505.tinyblogging.com/--42067622

 

http://dantebtjz37148.ampedpages.com/--29522096

 

https://israelvzbd73951.blog5.net/42678759/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://cashhlno28405.affiliatblogger.com/52405734/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://hectormonl05050.dbblog.net/32295822/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://eduardodgij06283.ezblogz.com/32335992/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://collinwvuu39495.designertoblog.com/31907716/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://emilianobeee83950.blogs-service.com/32014150/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://miloarhy37047.bluxeblog.com/32564356/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://damienkctj81482.mpeblog.com/25357740/

 

http://riverhiff72838.articlesblogger.com/25144840/

 

http://dantepppo17273.arwebo.com/25104629/

 

http://titusosrp27283.blogerus.com/25240852/

 

http://arthurqrqq27384.bloggin-ads.com/25249340/

 

http://israelgxne59269.blogpostie.com/25251453/

 

http://judahhzqg60370.blogprodesign.com/25069458/

 

http://felixzyuv40628.blogdigy.com/-15664189

 

http://simonstsr27383.mybjjblog.com/-16214906

 

http://spencerwwvx72838.tblogz.com/-16235068

 

http://andydggf83940.uzblog.net/-16125153

 

http://waylonjlop28406.canariblogs.com/-17227238

 

https://rylanqpom06161.qowap.com/60424197/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://troyphyo93603.blog2learn.com/48762543/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://marcolnmk05162.jiliblog.com/59986155/

 

https://devinaayx40505.getblogs.net/32089874/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://emilianobbaw50617.dsiblogger.com/32357966/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://emilianobccd84951.ka-blogs.com/55098393/

 

https://johnnyxoev25926.blogofoto.com/32185026/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://augustacef84061.acidblog.net/32293514/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://spenceriarh60371.fireblogz.com/31949044/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://spenceriige72838.aioblogs.com/55167283/

 

https://elliotaska47148.xzblogs.com/43330079/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://milovxwv49494.free-blogz.com/48531774/

 

https://cesargfec72728.widblog.com/55687003/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://jasperuusn06150.collectblogs.com/47460573/

 

http://felixfggf83849.isblog.net/-18884523

 

http://lukasvyzz51628.blogdon.net/-18057897

 

http://jasperctka47148.blogkoo.com/-20839270

 

http://andyfijl17284.alltdesign.com/-21862105

 

http://gunnerutsr28383.amoblog.com/-23324904

 

http://waylonfhht73839.total-blog.com/-26743914

 

http://johnathanjllj06162.blog-gold.com/6538224/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://finnvsoj93838.ambien-blog.com/6504328/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://cashgiih84940.atualblog.com/6437811/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://rafaelmpqr28495.blog-a-story.com/6476147/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://judahizrh60371.blogacep.com/6128000/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://ricardobddd73940.blogadvize.com/6556818/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://devinldtj71581.bloggerbags.com/6240379/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://edwinvmdt15825.bloggerswise.com/6479991/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://josuenorr38405.bloggosite.com/6584440/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://knoxhjlm06284.blogoscience.com/6469254/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://dominickzrhy36037.blogproducer.com/6606364/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://riverumdu15926.blogrelation.com/6498543/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://collindvlc58259.blogrenanda.com/6577978/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://stephencfef84051.blogsidea.com/6597241/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://shanesjaq04714.blogthisbiz.com/6387577/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://finnsvwx51728.blue-blogs.com/6469680/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://andretkbr04814.csublogs.com/6308946/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://tysonhgcx48383.dailyhitblog.com/6462081/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://damienkcsi71481.develop-blog.com/6564432/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://ricardozcef84062.is-blog.com/6597215/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://jaredxphx36037.livebloggs.com/6606506/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://israelsrrz61627.loginblogin.com/6531052/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://elliotsuxy62839.mdkblog.com/6294005/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://lanejkjh84949.mybuzzblog.com/6260991/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://caidencdzv38372.newbigblog.com/6358577/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://augustvvus38383.thenerdsblog.com/6185270/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://mariophyp93603.theobloggers.com/6588386/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://tysonskbs14815.topbloghub.com/6579074/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://daltonqsrs28383.ttblogs.com/6304271/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://mylesstts39495.vblogetin.com/6198242/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://collinsstr28394.win-blog.com/6633282/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://keegancgij06273.worldblogged.com/6366615/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://rowanxxvy75161.digiblogbox.com/27189356/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://josuedfij06273.jaiblogs.com/27466553/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://stephenybee84062.blogzag.com/46266860/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://donovanumct15825.look4blog.com/41060409/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://tysonriyo03704.imblogs.net/51178115/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://stephendffe84950.blogstival.com/25043917/

 

http://miloctkb48159.educationalimpactblog.com/24866817/

 

http://jeffreysjar04715.ivasdesign.com/24882246/

 

http://deanwaij05161.review-blogger.com/24665130/

 

https://deanttsq28383.blognody.com/4997444/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://archernpqr28405.blogsumer.com/4988695/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://edwinknpq39506.jts-blog.com/4979529/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://lanenqtu40628.rimmablog.com/4988722/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://fernandocdcb61727.bloggazza.com/4985270/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://manuelddca51616.blogaritma.com/4978619/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://lorenzofwnd59259.shoutmyblog.com/4957389/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://troygijj05172.bcbloggers.com/4962295/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://deanbfhi94951.blogcudinti.com/4978574/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://franciscosttt38494.iyublog.com/4974676/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://tituskmoo28395.blogdiloz.com/4975570/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://franciscogxof69360.verybigblog.com/4958354/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://trentonypgx36937.activosblog.com/4970923/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://shaneknoo27384.p2blogs.com/4945591/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://johnnyxofv26936.theblogfairy.com/4968651/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://elliotqkcs14815.bloggactivo.com/4968076/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://mylestuvu49495.vidublog.com/4973900/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://israelinno17384.oblogation.com/4963996/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://sergiopsuw40628.gynoblog.com/4957479/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://damienogxn92603.laowaiblog.com/4949483/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://jaidenizrg60370.angelinsblog.com/4944488/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://edgarkkkj95051.bloggadores.com/4972804/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://fernandodggh95062.humor-blog.com/4957700/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://juliusariz37147.thekatyblog.com/4945619/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://stephenmduk81582.blogspothub.com/4962792/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://elliotuxzy61627.idblogmaker.com/4956024/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://johnathannljg83838.blogdemls.com/4968876/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://israelvyzb73950.ageeksblog.com/4949763/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://cesarllou49495.blogunteer.com/4944852/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://archermnnm17272.life3dblog.com/4944749/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://trentonzrhz37148.therainblog.com/4942327/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://beauvvus38494.ltfblog.com/4970536/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://archerruwy62849.blogmazing.com/4949813/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://sergioqsuu40617.blogars.com/4931735/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://deancuka48158.thechapblog.com/4954046/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://waylonyyxw40506.blogsvirals.com/4953912/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://trevorigbw38261.glifeblog.com/4951534/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://simonuwzb73950.losblogos.com/4938936/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://emilianolctj71582.estate-blog.com/4949781/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://charliedvmc58159.prublogger.com/4947150/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://keeganhypf69370.blogdomago.com/4957860/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://jaredjjih83940.bloguerosa.com/4952044/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://zionzyyv49505.daneblogger.com/4954735/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://edgarkkki94940.goabroadblog.com/4955860/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://emilianoegij95062.popup-blog.com/4937516/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://jeffreybegi95173.blogozz.com/4949084/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://raymondofxn92693.activablog.com/4953778/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://alexisyphx36037.bloggazzo.com/4954495/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://charlietwzb62840.ssnblog.com/4931915/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://arthurzriy36047.aboutyoublog.com/5424999/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://simonyxwu39494.blog2news.com/5609000/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://alexislljh84949.blog4youth.com/5344812/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://fernandomduk81582.blog5star.com/5657011/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://hectorpsss39405.blogdun.com/5637770/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://landenilnp28395.blogginaway.com/5658979/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://donovanjkjh84949.bloggactif.com/6212618/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://shanecdcb61727.blogolenta.com/6028543/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://andressvxa73849.blogripley.com/5694068/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://lanexofv26936.blogsuperapp.com/5565833/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://holdenxogw26936.dgbloggers.com/5413877/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://caidenjnop28406.dreamyblogs.com/5440133/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://johnnyprst39494.frewwebs.com/5623819/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://mariodaxw41738.howeweb.com/5556206/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://sergiozriy36047.idblogz.com/5355069/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://beaupmie72605.izrablog.com/2932060/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://damienhkmn17394.kylieblog.com/5402102/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://gregoryctkb47148.luwebs.com/5710644/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://kylerllkk94050.slypage.com/5940256/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://daltonariz37047.webbuzzfeed.com/5584931/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://troykmoq39406.webdesign96.com/5509517/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://kameronriaq03704.59bloggers.com/5536095/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://messiahvmct15825.bligblogging.com/5865726/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://jeffreypgxo92603.thelateblog.com/5747189/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://beaudvmc58259.actoblog.com/5742280/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://troynoon16172.blog-mall.com/5794276/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://augustyxvq28383.blogofchange.com/5889994/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://stephenmeul82592.spintheblog.com/6008720/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://danteoqsu40627.blogvivi.com/6154960/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://johnnypqrs26172.dailyblogzz.com/5848499/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://spencerbdef83950.bloginder.com/6378213/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://jaidenzcef84062.blogdal.com/6375254/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://marcoqtvx51728.newsbloger.com/6491495/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

http://jeffreycfgh95172.get-blogging.com/6762583/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://beaufwne59259.activoblog.com/4270563/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://cesarrjar04714.blogoxo.com/4267556/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://knoxlopp28383.elbloglibre.com/4267976/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://connerxabc73849.blog-ezine.com/4264828/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://codyycde83940.blogscribble.com/4268199/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://martinlduk81582.madmouseblog.com/4268676/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://finnsvww40617.ja-blog.com/4267679/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://beaurnjh83815.blogtov.com/4270528/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://trentonmlpv40505.digitollblog.com/4266163/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://edgarmppo27395.tusblogos.com/4263980/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://brooksbdfe84950.blazingblog.com/4269267/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://damienjzqh60370.creacionblog.com/4268919/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://lukasaegh95173.blogchaat.com/4262393/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://rafaelvneu15925.dm-blog.com/4263488/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://troyoqss38495.weblogco.com/4265933/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://titusfffd72838.blogdeazar.com/4266910/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://gregorywxxw49505.ourcodeblog.com/4266126/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://hectorhgfd72838.eedblog.com/4266735/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://zanderlctj71481.theisblog.com/4265746/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://reidfhij06284.qodsblog.com/4268490/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://rafaelvndu25926.techionblog.com/4266050/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://cashfikl17284.buyoutblog.com/4266477/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://spencerutsq27272.blogitright.com/4268554/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://daltonariz37047.blogunok.com/4267123/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://paxtondfge84950.blog-eye.com/4265467/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://israelxabc73951.blogpixi.com/4267554/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://mariopgxn92693.liberty-blog.com/4267590/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://cristianknoo27384.blogdosaga.com/4268568/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://josueghjj06273.azzablog.com/4269108/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://milopsuu40628.anchor-blog.com/4269674/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://waylonkbsi71471.blogsvila.com/4266552/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://israelhyqg60360.wssblogs.com/4270501/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://stephencfhi05273.blogdanica.com/4269544/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://jaredwnev25926.bloggerchest.com/4270664/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://gunnerwxxx51628.tkzblog.com/4270674/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://trentonrvww50627.like-blogs.com/4266957/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://andersonypgw26037.onzeblog.com/4270830/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://josueumcs15825.ziblogs.com/4269717/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://rylanctkb48159.answerblogs.com/4273130/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://andresonnm16150.sharebyblog.com/4276710/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://archerzqgw36037.wizzardsblog.com/4275743/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

https://remingtonasiy37047.tokka-blog.com/4277786/کلاس-تابستانی-برای-کودکان-و-نوجوانان



:: بازدید از این مطلب : 3726
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 تير 1400 | نظرات ()