نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 پرستار به دیدار مادر و پسر در صربستان می رود

سبک زندگی سالم داشته باشید

هر زمان که ممکن است ، اطمینان حاصل کنید که رژیم غذایی شما حاوی غذاهای متنوعی است. کارهای روزمره خود را با عزیزانتان تنظیم کنید و سعی کنید در یک زمان مشاوره کودک و نوجوان مشخص بخوابید و از خواب بیدار شوید تا خواب شما حفظ شود. با انجام شب های کامل به بدن خود کمک می کنید تا سالم بماند و سیستم ایمنی بدن خود را تقویت می کنید. همچنین به کاهش استرس و اضطراب کمک می کند.

تا جایی که به فرزندانتان مربوط می شود ، توجه داشته باشید که آنها به ساختارهایی نیاز دارند.

کمی برای خودتان وقت بگذارید

اعم از مدیتیشن مشاوره کودک و نوجوان ، گوش دادن به موسیقی ، تمرین ساز یا ماندن در آرامش ، وقت گذاشتن به خود کمک می کند تا اضطراب احتمالی را برطرف کنید. فقط چند دقیقه باید آرام باشید و تمرکز خود را روی نفس کشیدن بگذارید تا تأثیرات آن احساس شود. سن و سال آنها هرچه باشد ، کودکان نیز می توانند از این لحظات آرامش بهره مند شوند.

در فعالیتهای بدنی شرکت کنید

هورمون های تولید شده توسط بدن ایرانیان سایبر انسان پس از فعالیت بدنی باعث می شوند احساس شادی بیشتری مشاوره کودک و نوجوان داشته باشید. در هر سنی حتی پس از یک فعالیت کوتاه نیز کارساز است. دستورالعمل های دولت ، ورزش های بدنی را در خارج مجاز می دانند ، به شرطی که به صورت جداگانه ، نزدیک خانه و بدون اجتماع انجام شود. همچنین امکان تمرین فعالیت بدنی در خانه نیز وجود دارد. بسیاری از برنامه ها ماژول های ورزشی بدون سخت افزار را ارائه می دهند.

کولجا آرسیچ 2 ساله در خانه خود در صربستان کارتون ها را در یوتیوب تماشا می کند

قرار گرفتن در معرض نمایشگرها را محدود کنید

غالباً غرق شدن در اطلاعات می تواند باعث ایجاد وحشت و اضطراب شود. در تلویزیون ، رادیو ، مطبوعات ، رسانه های اجتماعی و اینترنت ، هجوم داستان های ویروس مشاوره کودک و نوجوان کرونا می تواند شما را غرق کند. حتماً زمان حضور در مقابل صفحه نمایش را محدود کنید.

>>> برای کودکان: رنگ آمیزی صفحات برای سرگرمی و استراحت

با مقابله با کارهای خانه مانند آشپزی یا نظافت با فرزندان خود ، در حالی که از صفحه ها دور هستید ، پیوند خود را با آنها تقویت می کنید.

برقراری ارتباط ، مبادله

انزوا می تواند راهنمایی کودک و نوجوان تمایل به داشتن احساسات منفی را افزایش دهد. اگر محدود به افراد دیگر هستید ، فعالیت ها یا بازی مشاوره کودک و نوجوان هایی را برنامه ریزی کنید که همه بتوانند در آن شرکت کنند. اگر تنها هستید ، از وسایل ارتباطی که در اختیار دارید برای تماس با عزیزان استفاده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 902
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

دولت برای مقابله با شیوع ویروس کرونا مشاوره کودک و نوجوان ، اقدامات مهار را در فرانسه آغاز کرده است. به منظور محافظت از سلامتی و سلامتی کودکان ، در اینجا چند نکته مفید آورده شده است.

برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ، بسیاری از خانواده ها مجبورند چندین هفته در خانه بمانند. چشم انداز زندگی در شرایط زندانی شدن با عزیزان می تواند باعث آزار و اضطراب شود ، به ویژه در زمینه یک بیماری همه گیر که اطلاعات القا کننده اضطراب در آن وجود دارد (برای تشخیص مسمومیت و یافتن منابع معتبر به مقاله مشاوره کودک و نوجوان ما مراجعه کنید)

. در این شرایط ، بی خوابی شایع است و یک واکنش طبیعی نسبت به استرس تجربه شده است.

بودن در کنار خانواده و ادامه فعالیت های مختلف می تواند نقشی اساسی در کنار آمدن با این مشکلات داشته باشد. برای کودکان و بزرگسالان ، نکات یونیسف را در مورد چگونگی کنار آمدن با شرایط محصور شده در زیر بیابید.

استرس داشتن طبیعی مشاوره کودک و نوجوان است

وقتی مجبور هستید چندین روز در خانه بمانید احساس مظلومیت و اضطراب کاملاً طبیعی است. اولین قدم برای بهتر شدن شناختن آن و پذیرفتن احساس آن است ، بدون اینکه آن را به خاک بسپارید یا سعی کنید آن را تغییر دهید.

شناخت آنچه احساس می کنید اولین قدم در ایرانیان سایبر مدیریت بهتر آن است.

 همانطور که دکتر لیزا دامور ، متخصص روانشناسی نوجوانان اشاره کرد مشاوره کودک و نوجوان ، "اضطراب به تصمیم گیری صحیح کمک می کند ، (...) این یک سیگنال هشدار دهنده است که به ما امکان می دهد اقدامات محافظتی را انجام دهیم".

به یاد داشته باشید که صحت اطلاعاتی را که می خوانید تأیید کنید.

با تکیه بر منابع معتبری مانند یونیسف می توانید از داشتن اطلاعات بنیادی برای کمک به شما در تصمیم گیری صحیح اطمینان حاصل کنید. اطمینان حاصل کنید که فرزندان شما نیز اطلاعات تأیید شده دارند.

اگر می خواهید این موضوع را با فرزندان خود در میان بگذارید ، بدانید كه كوچك تر به رویكرد هنری یا بازیگوشی حساسیت خاصی نشان می دهد ، در حالی كه بزرگترها ترجیح می دهند بیشتر در مورد آن بحث كنند.

همچنین ناامید و ناامید شدن کودکان و جوانان از لغو یا تعلیق  برخی راهنمایی کودک و نوجوان فعالیت ها طبیعی است. والدین باید مشروعیت این احساس را تشخیص دهند و اجازه دهند فرزندانشان آن را کاملا مشاوره کودک و نوجوان تجربه کنند



:: بازدید از این مطلب : 884
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

هلندی. مزیت اصلی این موسسه ترکیب کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان اروپایی گروه های کوچک و شرکت کنندگان است. این مرکز بین المللی در یکی از زیباترین گوشه های شهر اسپا بلژیک واقع شده است و برنامه های آموزشی را برای کودکان 9 تا 18 سال ارا ئه می دهد. کودکان علاوه بر یادگیری فشرده زبان خارجی ، برنامه های تفریحی تفریحی و بازی های تفریحی ورزشی مانند گلف و اسب سواری را پیدا می کنند. قیمت بلیط به مرکز کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان بین المللی سران از 151 تا 200 هزار روبل برای 2 هفته متغیر است ... قیمت بستگی به برنامه آموزشی دارد. علاوه بر این ، والدین باید علاوه بر هزینه بلیط هواپیما ، هزینه های کنسولگری و هزینه سفر نیز پرداخت کنند.

مدرسه تابستانی ELS آرزوی هر نوجوان در سن پترزبورگ ، کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان فلوریدا ، ایالات متحده است. انگلیسی در ساحل زیر آفتاب استوایی قطعاً در یادگیری بهتر است. در این مدرسه ، مطالعه کتاب های درسی مورد تشویق قرار نمی گیرد ، تأکید بر ارتباط مستقیم است. علاوه بر زبان انگلیسی فشرده ، کودکان تورهای تفریحی ، کلاسهای شبانه و فعالیتهای مختلف ورزشی خواهند داشت. برنامه مدرسه برای کودکان 10 تا 16 ساله کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان طراحی شده است. هزینه این دوره سه هفته ای حدود 162000 دلار است و همچنین باید هزینه های بلیط هواپیما ، مسافرت ایرانیان سایبر و کنسولگری را پرداخت کنید.

نوجوانان بین المللی مدرسه تابستانی - اردوگاه نوجوانان - بهترین کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان گزینه برای والدین با دو فرزند در سنین مختلف است ، زیرا این برنامه برای کودکان 7 تا 16 سال طراحی شده است. در اینجا آنها کلاسهایی به انگلیسی ، فرانسوی ، اسپانیایی و آلمانی ، تورهای جالب ، ورزشهای فعال برگزار می کنند. این مدرسه در لااکس سوئیس واقع شده است و اطراف آن را طبیعت احاطه کرده است. بسته به تاریخ ورود بلیط برای دو هفته از 310 تا 350 کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان هزار روبل هزینه خواهد شد. همچنین می توانید سفر سه روزه اسکی و اسنوبرد به Zermat را رزرو کنید. والدین علاوه بر قیمت کوپن باید هزینه کنسولگری ، بلیط هواپیما و هزینه های سفر را پرداخت کنند.

مدرسه زبان تابستانی استونی کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان از همه افراد بین 10 تا 17 سال به سواحل بالتیک دعوت می کند. این موسسه در Chloogaranda ، نزدیک تالین واقع شده است. این مدرسه از نزدیک با دانشگاه آبردین (انگلیس) همکاری می کند. در اینجا کودک شما می تواند هم در کلاس و هم در سایر رویدادهای اجتماعی مدرسه انگلیسی را به خوبی یاد بگیرد. این برنامه آموزشی برای 2 هفته طراحی شده و نسبتاً ارزان است ، فقط 530 یورو ... کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان این قیمت شامل: اسکان کامل در پانسیون ، 40 جلسه آموزش و فعالیتهای سرگرمی. شرکت کنندگان در مدرسه تابستانی عهده دار ویزا و سایر هزینه های سفر هستند. امسال این آموزشگاه زبان از 7 تا 20 ژوئیه در انتظار همه است.

چگونه می توان در مدرسه تابستانی نوجوانان خارج از کشور پذیرش گرفت؟

از والدینی که می خواهند کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان فرزندشان را برای تحصیل در خارج از کشور بفرستند ، س areال می شود: "چگونه می توانم به آنجا بروم؟" سوال نگران کننده است. دو روش بارز وجود دارد:

 

برای کسانی که سفر و آموزش را در مدارس خارجی ترتیب می دهند کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان ، به مراکز گردشگری آموزشی مراجعه کنید.

سفر را خود سازماندهی کنید ... برای این کار ، باید با مدیریت مدرسه انتخاب شده (با استفاده از اینترنت یا تلفن) تماس بگیرید. در آنجا آنها در مورد تمام شرایط به شما می گویند ، و همچنین پیشنهاد می کنند که یک برنامه آموزشی را پر کنید. همچنین باید تمام مدارک مورد نیاز کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان برای این سفر را به طور مستقل پر کنید.

روش دوم واقعاً ارزان تر است ، اما به مدت زمان زیادی نیاز خواهید داشت ... روش اول کمی گران تر است ، اما مرکز آموزش با تمام مدارک مقابله می کند و شما فقط به یک سرمایه گذاری مادی نیاز دارید.

 

هنگام انتخاب یک موسسه آموزشی در خارج از کشور به دنبال چه چیزی باشید



:: بازدید از این مطلب : 908
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

بسیاری از افراد مبتلا به اوتیسم کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان درگیر قطارها هستند. هیچ کس واقعاً نمی داند! پیاده روی با قطار واقعی می تواند یک رویداد عالی تابستانی باشد و فرصت های زیادی برای انجام این کار در بسیاری از استراحتگاه ها وجود دارد. قطارهایی هستند که به کوه می روند. سفر قطار طبیعی؛ موزه های ورزشی که سفر را ارائه می دهند. قطارهای مترو ، قطارهای سبک ریلی و قطارها شما را به مکان های عالی می رسانند. همچنین قطارهای مینیاتوری در شهربازی ها وجود دارد که می تواند برای همه سرگرم کننده باشد.

 

از دنیای دیزنی دیدن کنید

درست است ، این یک فعالیت ارزان و راحت نیست کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان و دیزنی در تابستان زیبا است. اگر به دنبال مکانی هستید که تمام خانواده شما ، از جمله کودک اوتیسم ، بتوانند احساس راحتی و حمایت کنند ، نمی توانید دیزنی را شکست دهید. نیازهای ویژه را برآورده می کند بنابراین کودک شما مجبور نیست طولانی منتظر بماند. آنها کاملاً به هر تشویق رژیم شما پاسخ می دهند. آنها سواری با انرژی کم و زیاد ، تجربیات شنای متوسط ​​و شدید و فرصت های تفریحی فراوان را فراهم کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان می کنند. آن را آهسته و آسان کنید ، فعالیت های روزمره خود را از قبل برنامه ریزی iranian cyber و برنامه ریزی کنید و بسیاری از استراحت ها و رایحه ها را آماده کنید. و از خدمات دیزنی در هر کجا و هر زمان که به آنها نیاز دارید استفاده کنید: بنابراین آنها آنجا هستند!

سال تحصیلی دیگر تمام شده است. بسیاری کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان از والدین می پرسند: "بهترین راه برای سازماندهی تعطیلات کودک در تعطیلات تابستانی چیست؟" آنها با این س wereال روبرو شدند. بنابراین ما تصمیم گرفتیم این مقاله را به مدارس تابستانی معروف که برای کودک شما تعطیلات سرگرم کننده طراحی شده ، دوستان جدید پیدا کند و دانش آنها را در مورد زبان های خارجی افزایش دهیم ، اختصاص دهیم.

 

بهترین مدارس تابستانی برای نوجوانان

چگونه می توان در مدرسه تابستانی نوجوانان خارج از کشور پذیرش گرفت؟

هنگام انتخاب مدرسه به دنبال کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان چه چیزی باشید

بهترین مدارس تابستانی برای نوجوانان

مدارس فوتبال منچستر یونایتد در کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان انگلیس و نزدیک منچستر واقع شده اند. این موسسه مکانی ایده آل برای نوجوانانی است که در ورزش جدی هستند و کلمات نظم و رژیم برای آنها کلمات پوچی نیستند. به مدت دو هفته ، بچه ها مثل یک بازیکن واقعی در یک تیم شناخته شده زندگی می کنند و تمرین می کنند. کودکان علاوه بر ورزش ، انگلیسی را نیز کاملاً تمرین می کنند. برنامه مدرسه شامل کلاسهای روزانه ، درس کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان انگلیسی و همچنین تفریحات تفریحی به پارک آبی ، استادیوم و پارک تفریحی است. بلیط این مدرسه حدود 150 هزار روبل هزینه دارد ... علاوه بر این ، والدین باید هزینه های اضافی برای پروازهای مسکو - لندن - مسکو ، هزینه های کنسولگری ، رزرو و مسافرت را پرداخت کنند.

مرکز بین المللی Ceran یک گزینه عالی برای تعطیلات تابستانی برای کودکانی است که کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان به زبان انگلیسی تسلط دارند. در این مدرسه تابستانی ، کودک می تواند خود را در فضای اروپا غوطه ور کند و یک زبان خارجی دوم را بیاموزد: آلمانی ، فرانسوی ، 



:: بازدید از این مطلب : 875
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

. مکان - Jersey CityPhone-732-430-2144CodeAdvantageAt CoreAdvantage ، فرزند شما از بهترین افراد در این حرفه یاد خواهد گرفت. این مدرسه چهار برنامه مختلف را متناسب با نیازهای شما و فرزند شما ارائه می دهد - بعد از مدرسه ، تعطیلات ، OMNI و کلاسهایی که به ویژه برای تشویق دختران برای ورود به حوزه کدگذاری طراحی شده اند. علاوه بر چهار برنامه ، CoreAdvantage کلاسهای خصوصی را نیز ارائه می دهد - این ویژگی به شما اجازه می دهد یکی از بهترین کلاسهای STEM و کدگذاری برای کودکان در شهر جرسی باشد. CoreAdvantage کلاس هایی را در همه زمینه ها ، از برنامه نویسی رایانه ای که در پایتون انجام می شود ، تا طراحی بازی های سه بعدی و رباتیک ، ارائه می دهد - و آن را به گزینه ای بسیار متنوع برای فرزندتان تبدیل می کند. مکان: HobokenPhone-833-210-CODEAlphaMinds Academy

برنامه AlphaMinds معتقد است که بچه ها برای قدردانی از یادگیری مجبور نیستند حقایق را بخاطر بسپارند. کلاسهای آنها دانش آموزان را تشویق می کند تا درباره آنچه آموخته اند انتقادی بیندیشند. از آنجا که بچه ها در سطوح مختلف یاد می گیرند ، کلاس های کوچک آنها بر اساس علاقه و توانایی ها است نه سن. آکادمی می تواند به دانش آموزان در یک موضوع یا آموزش پیشرفته فراتر از آنچه در مدرسه می گیرند کمک بیشتری کند ، واقعاً اجازه می دهد یکی از این موارد باشد بهترین کلاسهای STEM و کدگذاری برای کودکان در جرسی سیتی. پیشنهادات کلاس شامل شطرنج ، کدگذاری (Scratch ، Python و HTML / CSS / Java Script / Web Design) ، ریاضیات ، مهندسی ، مقاله نویسی و غوطه وری به زبان روسی است.

5 دلیل که چرا فرزندان شما باید در سنین جوانی رباتیک یاد بگیرند

توسط Stemlabs | 10 ژانویه 2020 | رباتیک

 

5 دلیل که چرا فرزندان شما باید در سنین جوانی رباتیک یاد بگیرند

فناوری رباتیک این توانایی را دارد که به طور چشمگیری بر پیشرفت جامعه ، از نظر اقتصادی و اجتماعی تأثیر بگذارد. این به این دلیل است که فناوری در نحوه انجام کارها در سراسر جهان بسیار تأثیرگذار بوده است.

 

موسسات آموزشی در سراسر جهان در حال حاضر فعالیت های زیادی در این زمینه دارند. اکنون ، آموزش رباتیک در مدرسه به بخشی فزاینده از برنامه درسی مدرسه تبدیل شده است. از این رو قطعاً باید در کلاس گنجانده شود.

 

اما ابتدا برخی از اصول را به ما اطلاع دهید ،

ربات چیست

ربات ها ماشین ها یا ابزارهای قابل برنامه ریزی هستند که با اجرای دستورات ورودی می توانند جای انسان را در انجام کارهای مختلف بگیرند.

 

از آنجا که این فناوری جهان را به سرعت به سمت هوش مصنوعی کاملاً خودکار و کامل سوق می دهد ، انتظار می رود که این ربات ها با گذشت زمان از ویژگی های پیشرفته تر و بیشتری برخوردار شوند.

 

رباتیک برای کودکان

رباتیک شاخه ای از فناوری است که به ساخت ، برنامه نویسی و طراحی ربات ها می پردازد.

رباتیک برای بچه ها شامل تمام فعالیت های عملی است که به آنها در آموزش مفاهیم STEM در حالی که بچه ها از ساخت ربات های خود لذت می برند کمک می کند.

 

http://milouyza72840.blogminds.com/-13415395

 

http://gregoryortu40617.suomiblog.com/-16634805

 

https://collinqtuw51739.blog5.net/42473649/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://chancexzbc73951.affiliatblogger.com/52222377/

 

http://damienybde84062.diowebhost.com/55909246/

 

http://paxtonmduk81592.fitnell.com/41291140/

 

https://simonrpmh83827.dbblog.net/32093026/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://charlieqtww51739.ezblogz.com/32133025/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://rylanqokg72727.designertoblog.com/31704881/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://andersonxpfw26936.blogs-service.com/31811215/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://jaredvldt14825.bluxeblog.com/32362248/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://beckettvxbb73951.mpeblog.com/25185201/

 

http://alexisppom39516.articlesblogger.com/24971230/

 

http://garrettgypf69360.arwebo.com/24931070/

 

http://cesaregjk06284.blogerus.com/25067103/

 

http://collinomjh95162.bloggin-ads.com/25075856/

 

http://manuellkhe61616.blogpostie.com/25077936/

 

http://edwinvndt15825.blogprodesign.com/24896917/

 

http://eduardokoqq39406.blogdigy.com/-15469034

 

http://judahvyac73950.mybjjblog.com/-16020710

 

http://gregoryoqst49517.tblogz.com/-16038642

 

http://garrettfwmd59269.qowap.com/60258813/

 

http://johnathanuxab73940.blog2learn.com/48597587/

 

http://griffiniarg60370.jiliblog.com/59788683/

 

https://emilianoybbd83951.getblogs.net/31888550/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://devinlctj71481.dsiblogger.com/32155748/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://trevorphxo93603.blogofoto.com/31982375/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://trevorriyo93703.fireblogz.com/31745759/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://jeffreyhjkl17384.aioblogs.com/54962964/

 

http://elliotmkhe71616.xzblogs.com/43167581/

 

http://johnnywneu25926.free-blogz.com/48328087/

 

http://holdenkklm06284.widblog.com/55505330/

 

http://juliusmqrs40617.collectblogs.com/47259671/

 

http://jaidengyoe59360.blogdon.net/-17865042

 

http://jaredpqpo17272.blogkoo.com/-20643498

 

http://israelaeff84051.alltdesign.com/-21664358

 

http://cesarrjaq04714.amoblog.com/-23127952

 

http://andydcba61616.total-blog.com/-26545399

 

http://raymondfhii96173.blog-gold.com/6417998/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://waylongeby49483.ambien-blog.com/6383170/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://beckettidxo93603.atualblog.com/6318220/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://andytkar04714.blog-a-story.com/6356440/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://zionkctj71481.blogacep.com/6008201/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://stephenxxuq16150.blogadvize.com/6434777/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://jasperrqpl92603.bloggerbags.com/6120487/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://titusskbs14715.bloggerswise.com/6359062/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://martinywto05059.bloggosite.com/6463961/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://holdenvmdt15825.blogoscience.com/6347428/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://travisdghi95172.blogproducer.com/6484992/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://juliusgkno28406.blogrelation.com/6377470/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://jeffreyayvr16160.blogrenanda.com/6456711/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://lorenzobtkz47148.blogsidea.com/6475380/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://sergiotwza73840.blogthisbiz.com/6267530/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://eduardoejlm16283.blue-blogs.com/6349020/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://rowanrokf71505.csublogs.com/6189109/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://keeganvtqn05049.dailyhitblog.com/6340843/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://johnnywneu15925.develop-blog.com/6442940/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://jaidenhypf60370.is-blog.com/6475448/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://rylanjhfp21726.livebloggs.com/6485598/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://sergioxofw26926.loginblogin.com/6408848/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://zionvtpm05949.mdkblog.com/6173755/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://laneumct14825.mybuzzblog.com/6139978/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://dominicknrtu40628.newbigblog.com/6237333/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://tysonfikl17284.thenerdsblog.com/6064367/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://edgarxofw26936.theobloggers.com/6466749/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://rowanfiih95061.topbloghub.com/6457520/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://landeniloo28395.ttblogs.com/6183238/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://andreikif83949.vblogetin.com/6077118/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://knoxmmhd72839.win-blog.com/6511552/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://cesaregij06173.worldblogged.com/6245922/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://cesargkln18395.yomoblog.com/6674948/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://archernnmk94950.digiblogbox.com/26989416/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://franciscogxoe59269.jaiblogs.com/27264113/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://troyfikm17395.blogzag.com/46084597/

 

http://mylesgxof69360.look4blog.com/40897414/

 

http://lukasxbdd83951.imblogs.net/51016368/

 

http://fernandoacfg84062.blogstival.com/24871650/

 

http://cruztlcs14815.designi1.com/24381722/

 

http://kylertkbs14714.educationalimpactblog.com/24694630/

 

http://manuelayvr26161.ivasdesign.com/24709901/

 

http://edgarwneu15926.link4blogs.com/24814186/

 

http://travisvtrn05050.mybloglicious.com/24514458/

 

http://riverloqr28384.post-blogs.com/24673932/

 

http://stephenzcde84051.review-blogger.com/24492891/

 

https://gunnervyxv49506.blogsumer.com/4816130/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://sethxacf84061.blognody.com/4828649/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://zaneqomi83838.jts-blog.com/4806779/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://connerewnd58269.bloggazza.com/4817496/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://zionskgz59382.rimmablog.com/4820702/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://stephenvspm94949.blogaritma.com/4806268/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://judahizqh93837.shoutmyblog.com/4785234/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://tysonsjbr04714.blogcudinti.com/4810312/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://erickacfg94062.iyublog.com/4802643/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://landenlnmi30949.blogdiloz.com/4803282/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://judahvtpm04948.verybigblog.com/4786379/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://jaredwneu25925.activosblog.com/4798709/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://cruzulcs15815.p2blogs.com/4775515/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://claytondfii06284.bcbloggers.com/4794695/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://caideneikm17384.bloggactivo.com/4795906/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://martinbegi06173.theblogfairy.com/4797204/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://paxtoncmpr39517.vidublog.com/4801825/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://titusjihf83838.oblogation.com/4792203/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://martinacef84051.gynoblog.com/4785939/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://trentonypgw26936.laowaiblog.com/4782371/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://emilioeczv38372.angelinsblog.com/4773054/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://claytonccax50505.bloggadores.com/4800909/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://augustgxoe59369.humor-blog.com/4789635/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://reidfhii95050.thekatyblog.com/4775113/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://troygdzx49505.blogspothub.com/4791254/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://lukasfwnd58269.idblogmaker.com/4784344/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://andyknqr39517.blogdemls.com/4797235/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://hectorumcs14815.ageeksblog.com/4778214/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://titusdcby50505.blogunteer.com/4772842/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://edgarxpgx36047.life3dblog.com/4773210/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://charlieqolh83727.therainblog.com/4770887/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://keeganurmg83837.ltfblog.com/4798953/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://raymondofwm82593.blogmazing.com/4778654/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://erickwurn05049.blogars.com/4760430/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://andygijl06283.thechapblog.com/4782461/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://beauvyzz61728.blogsvirals.com/4782446/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://kameronfczu37261.glifeblog.com/4780322/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://tysonfjkl17284.losblogos.com/4767583/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://holdenvndt15825.estate-blog.com/4778532/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://paxtondfik06284.prublogger.com/4775834/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://emiliouldt15048.blogdomago.com/4790815/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://kamerondhgg72726.bloguerosa.com/4780871/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://daltonzqiy36037.daneblogger.com/4783187/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://elliottfxnd59269.goabroadblog.com/4784436/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://augustzbcc73840.blogozz.com/4777663/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://knoxebyv38372.popup-blog.com/4765916/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://angelonkhe71616.activablog.com/4782639/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://kameronqizq03704.bloggazzo.com/4782783/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://tysoneczs14815.ssnblog.com/4761154/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://damienaccd73940.aboutyoublog.com/5302770/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://jeffreyegjk06284.blog2news.com/5486474/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://milozrhy36047.blog4youth.com/5221965/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://stephenrjzp03714.blog5star.com/5534690/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://angeloruvx61739.blogdun.com/5514566/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://devinkcsi71481.bloggactif.com/6088315/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://daltonolie62615.blogginaway.com/5536159/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://finnkgbv37482.blogolenta.com/5905818/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://donovanhiii94051.blogripley.com/5570467/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://andersonlnoq28406.blogsuperapp.com/5441825/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://collinpoli94938.dgbloggers.com/5290678/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://miloculb48158.dreamyblogs.com/5315566/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://manuelofwm82592.frewwebs.com/5500327/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://spencerpgxn92693.howeweb.com/5432523/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://charliedulb58259.idblogz.com/5231737/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://ricardopgxn93603.izrablog.com/2812695/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://angeloyqgw26936.kylieblog.com/5277289/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://andygikm17384.luwebs.com/5586474/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://waylonkbsj71471.slypage.com/5815876/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://milokigc61605.webbuzzfeed.com/5461228/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://garrettgxpf69360.webdesign96.com/5385127/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://elliottsrol06173.59bloggers.com/5410977/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://mylesewne59269.bligblogging.com/5740152/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://riverfdaw49483.thelateblog.com/5621622/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://martinofwm92693.actoblog.com/5616598/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://cesarriif69360.blog-mall.com/5668521/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://alexisyqhx36047.blogofchange.com/5763544/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://sergioasiy37047.spintheblog.com/5882574/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://claytoncddd72738.dailyblogzz.com/5722323/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://holdenyxyz62738.blogvivi.com/6029045/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://emiliorhyp93704.bloginder.com/6251992/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://dominickqpol94938.blogdal.com/6249207/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://ricardoazws27161.newsbloger.com/6364821/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://lorenzoduld48259.get-blogging.com/6634755/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://simonfwne59269.targetblogs.com/6732151/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://cristiantkbs14815.activoblog.com/4152372/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://lorenzoewmd58259.elbloglibre.com/4149935/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://kameronrizq03704.blog-ezine.com/4147452/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://louisjkmn17395.blogscribble.com/4150703/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://reidayvs27271.madmouseblog.com/4151090/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://ricardonfwm92593.blogoxo.com/4149911/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://chancevtpm05049.ja-blog.com/4150324/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://arthurmprs39516.blogtov.com/4152616/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://hectorjieb60504.digitollblog.com/4148454/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://zanepoli07272.blazingblog.com/4151886/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://archermort39517.tusblogos.com/4147027/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://archernqst40627.blogchaat.com/4145595/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://manuelbzws27272.dm-blog.com/4146467/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://connerwxwt38383.creacionblog.com/4151225/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://hectortlct14825.smblogsites.com/4147968/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://chancezyvq16150.weblogco.com/4148134/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://brookslctj71481.blogdeazar.com/4149777/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://spencereikl16284.ourcodeblog.com/4148493/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://elliottrpmj94838.theisblog.com/4148392/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://damiennfwm82693.blog2freedom.com/4149416/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://josuefhjl06284.qodsblog.com/4151026/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://ericklctj81582.bloggip.com/4149416/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://donovanilnp28405.eedblog.com/4148786/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://johnathanjgbz59483.blogpayz.com/4151252/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://raymondneuk82582.buyoutblog.com/4149445/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://knoxhgcy50494.blogitright.com/4151133/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://felixfiih95062.techionblog.com/4148296/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://waylonurok94938.blogunok.com/4149757/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://gregoryzrhx36037.blog-eye.com/4148215/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://felixzxup03704.blogdosaga.com/4150469/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://beaurpmi83837.blogpixi.com/4150275/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://brookskbsj71481.azzablog.com/4151249/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://finngxne59269.snack-blog.com/4152600/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://josueqiyo03704.fare-blog.com/4151227/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://israelhkmn17395.blogsvila.com/4148867/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://codybtja37148.anchor-blog.com/4151838/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://codygyof69360.wssblogs.com/4152829/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://holdenjnpq28405.blogdanica.com/4151463/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://raymondmdul81582.liberty-blog.com/4149870/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://elliottgxnd59269.ziblogs.com/4151874/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://griffiniarh60471.tkzblog.com/4152752/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://brooksxcef84061.onzeblog.com/4152716/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://trevorfffd73949.bloggerchest.com/4153258/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://lukaspolh83837.like-blogs.com/4149422/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://augustacca61727.blog-kids.com/4155303/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://titusostt39506.nizarblog.com/4157000/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://johnnymmlj05161.sharebyblog.com/4157708/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://knoxlmmn16283.wizzardsblog.com/4156876/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://johnathanypgx26037.answerblogs.com/4155127/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://stephencfhi95172.tokka-blog.com/4158660/کلاس-رباتیک-برای-کودکان



:: بازدید از این مطلب : 1326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

Scratch توسط آزمایشگاه MIT Media Lab برنامه نویسی کودکان اسکراچ توسعه یافته است ، یک زبان برنامه نویسی بصری و وب سایت برای کودکان است.

 

فیلم های پیشنهادی برای شما  برنامه نویسی کودکان اسکراچ ...

 

طبق وب سایت ، ماموریت Scratch این است که به جوانان کمک برنامه نویسی کودکان اسکراچکند یاد بگیرند "خلاقانه فکر کنند ، به طور سیستماتیک تعقل کنند و به طور مشترک کار کنند."

 

کاربران می توانند پروژه هایی را با استفاده از رابط کاربری ایجاد کنند که به سه بخش تقسیم شده است: منطقه مرحله ، پالت بلوک و منطقه کدگذاری. از خراش می توان برای ایجاد بازی ها ، انیمیشن ها ، متن ، داستان ها ، موسیقی و موارد دیگر استفاده کرد.

 

Scratch در میان مدارس ، موزه ها ، کتابخانه ها ، مراکز اجتماعی برنامه نویسی کودکان اسکراچ و کاربران خانگی برنامه نویسی کودکان اسکراچ محبوب است. محدوده سنی اولیه Scratch 8 تا 16 سال است ، اما ماژول هایی وجود دارد که معلمان و والدین می توانند از آنها برای یادگیری برنامه نویسی نیز استفاده کنند.

 

2. ساخت

بازی ها را بسازید و سپس با ساختاری که یک بستر توسعه بازی مبتنی بر رویداد است ، آنها را به صورت آنلاین بازاریابی کنید.

 

با استفاده از HTML5 ، ساخت به دانش آموزان امکان می دهد برنامه نویسی کودکان اسکراچ بازی های 2 بعدی بسازند که از RPG گرفته تا کلیک کننده های مبتنی بر ماجراجویی متغیر است. در این وب سایت بازی های ساخته شده توسط تیم های بزرگ ایرانیان سایبر  بودجه ای از Netflix و Cartoon Network در کنار بازی های ساخته شده توسط خالقان فروتن فرد وجود دارد.

 

ساخت 3 در ویندوز ، مک ، لینوکس ، Chromebook و دستگاه های تلفن برنامه نویسی کودکان اسکراچ همراه قابل اجرا است. برای بهترین ایده ها ، بهترین Chromebook های دانشجویی ما را بررسی کنید.

 

آموزش های زیادی در وب سایت وجود دارد که مراحل ایجاد بازی را با HTML5 خراب می کند. ساخت برنامه نویسی کودکان اسکراچ بازی با ساخت 3 دارای هزینه ماهانه یا سالانه است ، اما وب سایت دارای منابع آموزشی بسیاری است که هر کسی می تواند آنها را به صورت رایگان بارگیری کند.

 

3. وحدت

با شروع کار با یک موتور پرقدرت که توسط توسعه دهندگان برنامه نویسی اسکرچ در دنیای واقعی استفاده می شود ، به کودک خود کمک کنید تا وارد حرفه خود شود. Unity به دانش آموزان کمک می کند تا با طراحی بصری سه بعدی و کدگذاری متن بر اساس زبان برنامه نویسی C # تجربه کسب کنند. دانش آموزان با تمام جنبه های سطح زمین کدگذاری شی گرا آشنا می شوند.



:: بازدید از این مطلب : 884
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

در سال 2017 ، من برای اولین بار در یک نمایشگاه بین المللی در Uzexpocenter شرکت کردم و این یکی از بزرگترین دستاوردهای دوران دانشجویی من بود. در این نمایشگاه ، ما تحولات خودروهای الکتریکی کلاس رباتیک کودکان ، هتل های کوچک و رباتیک های مختلف را که از انرژی جایگزین تأمین می شوند ، به نمایش گذاشتیم. در پایان نمایشگاه ما "گوشه بیشترین بازدید کنندگان" شناخته شدیم. این موفقیت بزرگی برای ما دانشجویان بود.

زیرا این مانند قرار گرفتن در پنج کشور اول 180 ایالت بود. پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه ، من یک ماه در یک کمک هزینه در کالج Gifo در ژاپن در رشته رباتیک گذراندم. در طول تحصیل ، ما با دانشجویان ژاپنی تبادل تجربیات کردیم. ما توانستیم با دانشجویان ژاپنی همکاری کنیم تا یک ربات اتوماتیک ایجاد کنیم که به طور مستقل تعادل و حرکت داشته باشد.

      - شما بر توسعه رباتیک در کشور ما تمرکز کرده اید. به من بگویید این رشته برای نسل بعدی چقدر مهم است؟

      "دروس رباتیک در نوع خود جالب است ، اما برای مطالعه عمیق فیزیک ، ریاضیات ، علوم کامپیوتر در مدارس ، رشد مهارت های تفکر منطقی جوانان ، جایگاه آنها در جامعه نیز مهم است." سال گذشته ، وقتی رئیس کلاس رباتیک کودکان جمهور جلسه ای با دانش آموزان مستعد برگزار کرد ، من به آنها پیشنهاد کردم که رباتیک را در مدارس ازبکستان معرفی کنند. پیشنهاد من توسط ایرانیان سایبر رئیس جمهور تأیید شد. در حال حاضر ، باشگاه های رباتیک در مراکز Avkod Barkamol معرفی شده اند. همچنین به آرامی وارد مدارس می شود. کلاس های رباتیک در مدارس و کالج ها به عنوان کلوپ معرفی می شوند و اگرچه از هر 100 کودک 30 یا 10 نفر در آن حضور می یابند ، حداقل دو نفر از آنها تا زمان فارغ التحصیلی حرفه ای آماده خواهند بود.

      - ازروز جوانان زیادی وجود دارند که ربات های مختلفی را اختراع می کنند. ربات هایی که آنها ایجاد می کنند برای انجام کاری طراحی شده اند. به عنوان یک متخصص ، چنین ربات هایی را چگونه ارزیابی می کنید؟

- به عنوان مثال ، من مخالف ایجاد ربات های نجات دهنده هستم. متأسفانه کلاس رباتیک کودکان، مبتکران جوانی وجود دارند که ذات رباتیک را کاملاً درک نمی کنند. هر قطعه کوچک فلزی می تواند یک ربات باشد. اختراع این نوع ربات ها بسیار پیچیده است. برای ایجاد یک پروژه عالی به زمان ، دانش و تحقیق نیاز است. ربات هایی که بتوانند مردم را نجات دهند هنوز ایجاد نشده اند. مسئله کلاس رباتیک کودکان "سرقت ایده ها" امروزه در بین جوانان ما بسیار رایج است.

بزرگترین یاور آنها اینترنت است. آنها پروژه های آماده را از اینجا دریافت می کنند ، اما می گویند شما باید روی آن سرمایه گذاری کنید ، این یک شرکت نوپا است. آنها می خواهند به سرعت پروژه های کپی خود را به مردم معرفی کنند: در نمایشگاه های آموزش رباتیک کودکان مختلف شرکت کنند یا آنها را در رسانه ها نشان دهند. اما این پروژه که با عجله آماده شده است ، دور از دسترس نخواهد بود. صبر در ایجاد یک پروژه جدید ملاک اصلی یک مبتکر است.



:: بازدید از این مطلب : 991
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

با استفاده از حساب  کسب درآمد در دبیرستان Facebook یا Gmail خود می توانید در Mistplay آه بکشید. پس از مراحل ثبت نام ، می توانید به دنبال بازی های موجود بگردید و بازی متناسب با علایق خود را انتخاب کنید. بسته به نوع بازی خود امتیاز کسب می کنید که می توانید در هر زمان نقد کنید.

 

مقدار امتیازات با توجه به زمان بازی شما تعیین می شود. تقریباً ، برای 1000 امتیاز ، حدود 3.2 دلار درآمد خواهید داشت. این شرکت همچنین یک برنامه ارجاع را اجرا می کند که به شما 50 امتیاز می دهد تا هر کس بتواند از کد وابسته منحصر به فرد شما استفاده کند.

 

MistPlay به شما امکان می دهد امتیازات کسب درآمد در دبیرستان خود را برای جوایز مختلف مانند اعتبارات بخار و کارت های ویزای مجازی بازپرداخت کنید.

 

درباره آن می توانید در بررسی MistPlay بیشتر بخوانید. ایرانیان سایبر چیزهای شخصی خود را بفروشید این روش خوب دیگری برای کسب درآمد در مدرسه است. برای پیدا کردن مواردی که دیگر به آنها نیازی ندارید ، کارهای خود را مرور کنید. این می تواند اسباب بازی ها ، لباس ها ، کتاب ها یا هر چیز کسب درآمد در دبیرستان تصادفی دیگری باشد. اگر کتاب یا لباسی خوانده اید که نمی پوشید ، می توانید آنها را نیز بفروشید.

 

بررسی کنید که آیا دانش آموزان ارشد شما به کتاب های درسی شما کسب درآمد در دبیرستان نیاز دارند یا خیر. بعد از انتقال از یک کلاس به کلاس دیگر ، کتاب شما بی فایده می شود. می توانید آنها را با تخفیف به خردسالان خود بفروشید.

 

چیزهایی را که هنوز به آنها وابسته هستید یا می دانید شخصی در خانواده کسب درآمد در دبیرستان شما با آنها ارتباط دارد ، نفروشید ، زیرا بعداً ممکن است پشیمان شوید. اینها برخی از آسانترین کارها برای بدست آوردن سود است.

صنایع دستی DIY ایجاد کنید و بفروشید

اگر به اندازه کافی خلاقیت دارید ، می توانید کسب درآمد در مدرسه محصولات DIY را با استفاده از مقالات و سایر موارد فانتزی تهیه کنید و به دانشجویان همکار خود بفروشید. روش های زیادی وجود دارد که می توانید محصولات خود را تبلیغ کنید.



:: بازدید از این مطلب : 943
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

Junior را می توان هم در آموزش آنلاین اسکرچ  کلاسهای متمرکز بر یادگیری کدگذاری و هم در کلاسهای تلفیقی استفاده کرد. در طول دوره ، شما نه تنها در مورد ویژگی های این برنامه یاد خواهید گرفت ، بلکه یاد خواهید گرفت که چگونه مهارت های ریاضی ، زبانی و آموزش آنلاین اسکرچ  اجتماعی را با آن توسعه دهید.

 

برنامه دیگری که در طول دوره ما با آن آشنا خواهید شد ، Lightbot Hour است ، آموزش آنلاین اسکرچ  برنامه ای که هم کودکان و هم بزرگسالان بسیار آن را دوست دارند. ما با ساده ترین سطوح شروع به تدریج به روش ها و حلقه ها خواهیم کرد.

 

آخرین برنامه ای که در این دوره معرفی خواهیم کرد Games ozoblockly  آموزش آنلاین اسکرچ است. فرمول بازی به این معنی است که کودک حتی وقتی قوانین بعدی ایجاد برنامه ها را یاد می گیرد ، متوجه نمی شود.فرمول این دوره به شما امکان می دهد بارها به مطالب پردازش شده قبلی برگردید ، آن را تلفیق کنید و متناسب با توانایی ها و سرعت کار خود یاد بگیرید.

 

نویسندگان این دوره مربیان باتجربه ای هستند که هزاران ساعت آموزش پشت سر آموزش آنلاین اسکرچ  آنها است: آنا سویو و رافاچ میتکوفسکی. از دانش و تجربه آنها استفاده کنید و مدارک خود را با آنها بالا ببری ما مجموعه ای از مدارس را با دوره های آنلاین خراش برای بچه ها - با بازخورد معلم و بررسی تکالیف جمع آوری کرده ایم. و در قسمت دوم مقاله ، دروس رایگان را پیدا خواهید کرد که می توانید امروز با آنها یاد بگیرید.دروس آنلاین یک به یک با یک معلم زنده.کودک اولین برنامه خود را می نویسد یا یک وب سایت  آموزش آنلاین اسکرچ   درست می کند.خواهید دید که کلاسها چطور پیش می رود و کودک با برنامه نویسی سرگرم می شود.

کودک خواهد دید که برنامه نویسی بسیار سرگرم کننده تر از بازی است شرکت کنندگان در دوره به یک گروه بسته در فیس بوک که فقط برای آنها ایجاد شده است دسترسی خواهند داشت ، جایی که آنها با رهبران دوره در تماس خواهند بود.

 

در محیط برنامه نویسی Scratch می توانید داستان ها ، بازی ها و آموزش آنلاین اسکرچ  کارتون های تعاملی را با استفاده از بلوک های رنگی ایجاد کنید. می توانید از سن 6-7 سالگی مطالعه را شروع کنید. کافی است مهارت های رایانه ای ابتدایی داشته باشید ، بتوانید 360 را بشمارید ، جمع و تفریق را بدانید.

 

یک نسخه ساده برای کودکان پیش دبستانی ایجاد شده است - ScratchJr. بلوک ها آموزش آنلاین اسکرچ  از متن استفاده نمی کنند ، بنابراین کودکان می توانند قبل از اینکه حتی خواندن را یاد بگیرند ، برنامه نویسی را یاد بگیرند.

 

http://remingtonrrqp27283.pages10.com/--37155858

 

http://archerxoew26926.ampblogs.com/--36722048

 

http://daltonbfhj05173.blogocial.com/--34676427

 

http://titusulct15826.onesmablog.com/--38750058

 

http://gunneromie71727.shotblogs.com/-15192036

 

http://juliusqtvw50617.tribunablog.com/-15399193

 

http://dallasgjkk06173.suomiblog.com/-16521545

 

http://chancexyxy50616.blogminds.com/-13307614

 

https://israelvzbd73951.blog5.net/42340239/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

http://cashhlno28405.affiliatblogger.com/52080720/

 

http://elliotthzqh70471.diowebhost.com/55767708/

 

http://connerssqt39495.fitnell.com/41149406/

 

http://hectormonl05050.dbblog.net/31970021/

 

https://eduardodgij06283.ezblogz.com/32001549/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://collinwvuu39495.designertoblog.com/31572698/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://emilianobeee83950.blogs-service.com/31680130/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://miloarhy37047.bluxeblog.com/32231027/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

http://damienkctj81482.mpeblog.com/25052400/

 

http://riverhiff72838.articlesblogger.com/24838010/

 

http://dantepppo17273.arwebo.com/24798010/

 

http://titusosrp27283.blogerus.com/24933850/

 

http://arthurqrqq27384.bloggin-ads.com/24943061/

 

http://israelgxne59269.blogpostie.com/24945148/

 

http://judahhzqg60370.blogprodesign.com/24763974/

 

http://simonstsr27383.mybjjblog.com/-15907472

 

http://daltonzqiz37047.tblogz.com/-15924647

 

http://andydggf83940.uzblog.net/-15817412

 

http://rylanqpom06161.qowap.com/60116605/

 

http://troyphyo93603.blog2learn.com/48527652/

 

http://marcolnmk05162.jiliblog.com/59650962/

 

http://emilianobccd84951.ka-blogs.com/54755017/

 

http://augustacef84061.acidblog.net/31992529/

 

http://spenceriarh60371.fireblogz.com/31644694/

 

http://spenceriige72838.aioblogs.com/54821907/

 

http://elliotaska47148.xzblogs.com/43027660/

 

http://milovxwv49494.free-blogz.com/48188744/

 

http://cesargfec72728.widblog.com/55365236/

 

http://jasperuusn06150.collectblogs.com/47121502/

 

http://johnathanjllj06162.blog-gold.com/6283670/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

http://finnvsoj93838.ambien-blog.com/6248311/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

http://rafaelmpqr28495.blog-a-story.com/6223350/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

http://judahizrh60371.blogacep.com/5874767/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

http://ricardobddd73940.blogadvize.com/6299018/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

http://devinldtj71581.bloggerbags.com/5987072/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

http://edwinvmdt15825.bloggerswise.com/6225116/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

http://josuenorr38405.bloggosite.com/6330077/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

http://knoxhjlm06284.blogoscience.com/6213389/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

http://dominickzrhy36037.blogproducer.com/6350498/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

http://riverumdu15926.blogrelation.com/6243890/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

http://collindvlc58259.blogrenanda.com/6322979/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

http://stephencfef84051.blogsidea.com/6341005/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

http://shanesjaq04714.blogthisbiz.com/6134255/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

http://finnsvwx51728.blue-blogs.com/6215815/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

http://andretkbr04814.csublogs.com/6056335/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

http://tysonhgcx48383.dailyhitblog.com/6206345/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

http://damienkcsi71481.develop-blog.com/6308572/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

http://ricardozcef84062.is-blog.com/6340800/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

http://jaredxphx36037.livebloggs.com/6352933/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

http://israelsrrz61627.loginblogin.com/6274161/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

http://elliotsuxy62839.mdkblog.com/6041184/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

http://lanejkjh84949.mybuzzblog.com/6006799/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

http://deantutr27284.newbigblog.com/6103953/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

http://augustvvus38383.thenerdsblog.com/5931315/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

http://mariophyp93603.theobloggers.com/6332879/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

http://tysonskbs14815.topbloghub.com/6323938/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

http://daltonqsrs28383.ttblogs.com/6050505/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

http://mylesstts39495.vblogetin.com/5943599/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

http://landenhfcy50494.win-blog.com/6378318/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

http://mylesuxab73840.worldblogged.com/6113391/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

http://garrettuvwx51627.yomoblog.com/6540912/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

http://rowanxxvy75161.digiblogbox.com/26890604/

 

http://josuedfij06273.jaiblogs.com/27143066/

 

http://stephenybee84062.blogzag.com/45946118/

 

http://donovanumct15825.look4blog.com/40759743/

 

http://tysonriyo03704.imblogs.net/50877782/

 

http://stephendffe84950.blogstival.com/24740593/

 

http://edgarmnno27394.designi1.com/24251004/

 

http://miloctkb48159.educationalimpactblog.com/24563445/

 

http://jeffreysjar04715.ivasdesign.com/24578946/

 

http://franciscotcba61616.link4blogs.com/24682824/

 

http://jeffreyfhih95061.mybloglicious.com/24383809/

 

http://eduardoegfd72738.post-blogs.com/24543262/

 

http://deanwaij05161.review-blogger.com/24361842/

 

https://deanttsq28383.blognody.com/4709137/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://archernpqr28405.blogsumer.com/4696166/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://edwinknpq39506.jts-blog.com/4687319/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://lanenqtu40628.rimmablog.com/4701300/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://fernandocdcb61727.bloggazza.com/4698527/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://manuelddca51616.blogaritma.com/4686934/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://lorenzofwnd59259.shoutmyblog.com/4665746/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://troygijj05172.bcbloggers.com/4675502/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://deanbfhi94951.blogcudinti.com/4691290/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://franciscosttt38494.iyublog.com/4683414/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://tituskmoo28395.blogdiloz.com/4683725/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://franciscogxof69360.verybigblog.com/4667332/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://trentonypgx36937.activosblog.com/4679223/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://shaneknoo27384.p2blogs.com/4656903/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://elliotqkcs14815.bloggactivo.com/4676395/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://johnnyxofv26936.theblogfairy.com/4677960/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://mylestuvu49495.vidublog.com/4682795/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://israelinno17384.oblogation.com/4673029/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://sergiopsuw40628.gynoblog.com/4666827/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://damienogxn92603.laowaiblog.com/4663766/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://jaidenizrg60370.angelinsblog.com/4654182/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://edgarkkkj95051.bloggadores.com/4681542/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://fernandodggh95062.humor-blog.com/4670929/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://juliusariz37147.thekatyblog.com/4657295/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://stephenmduk81582.blogspothub.com/4672123/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://elliotuxzy61627.idblogmaker.com/4665860/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://johnathannljg83838.blogdemls.com/4678310/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://israelvyzb73950.ageeksblog.com/4658998/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://cesarllou49495.blogunteer.com/4654100/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://archermnnm17272.life3dblog.com/4654435/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://trentonzrhz37148.therainblog.com/4652304/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://beauvvus38494.ltfblog.com/4680322/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://archerruwy62849.blogmazing.com/4660365/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://sergioqsuu40617.blogars.com/4642446/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://deancuka48158.thechapblog.com/4664199/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://waylonyyxw40506.blogsvirals.com/4664011/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://trevorigbw38261.glifeblog.com/4662139/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://simonuwzb73950.losblogos.com/4649362/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://emilianolctj71582.estate-blog.com/4660361/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://charliedvmc58159.prublogger.com/4657443/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://keeganhypf69370.blogdomago.com/4672748/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://jaredjjih83940.bloguerosa.com/4662226/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://zionzyyv49505.daneblogger.com/4664395/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://edgarkkki94940.goabroadblog.com/4666280/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://emilianoegij95062.popup-blog.com/4647351/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://jeffreybegi95173.blogozz.com/4659847/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://raymondofxn92693.activablog.com/4664229/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://alexisyphx36037.bloggazzo.com/4664878/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://charlietwzb62840.ssnblog.com/4642727/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://beaufwne59259.activoblog.com/4061003/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://cesarrjar04714.blogoxo.com/4058867/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://knoxlopp28383.elbloglibre.com/4058607/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://connerxabc73849.blog-ezine.com/4056368/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://codyycde83940.blogscribble.com/4059412/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://reidnmie72616.madmouseblog.com/4060018/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://finnsvww40617.ja-blog.com/4059235/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://beaurnjh83815.blogtov.com/4061719/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://trentonmlpv40505.digitollblog.com/4057510/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://brooksbdfe84950.blazingblog.com/4060915/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://damienjzqh60370.creacionblog.com/4060191/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://edgarmppo27395.tusblogos.com/4056480/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://lukasaegh95173.blogchaat.com/4054962/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://rafaelvneu15925.dm-blog.com/4055514/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://titusfffd72838.blogdeazar.com/4058897/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://gregorywxxw49505.ourcodeblog.com/4057727/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://hectorhgfd72838.eedblog.com/4057910/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://zanderlctj71481.theisblog.com/4057526/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://juliusariz47048.blog2freedom.com/4058625/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://reidfhij06284.qodsblog.com/4059779/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://reidmdul82592.blogpayz.com/4060391/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://rafaelvndu25926.techionblog.com/4057289/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://cashfikl17284.buyoutblog.com/4058614/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://spencerutsq27272.blogitright.com/4059965/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://daltonariz37047.blogunok.com/4058839/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://paxtondfge84950.blog-eye.com/4057657/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://cristianknoo27384.blogdosaga.com/4059655/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://israelxabc73951.blogpixi.com/4059370/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://charliedvlb48158.fare-blog.com/4060512/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://josueghjj06273.azzablog.com/4060248/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://waylonkbsi71471.blogsvila.com/4057895/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://israelhyqg60360.wssblogs.com/4061749/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://milopsuu40628.anchor-blog.com/4060751/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://mariopgxn92693.liberty-blog.com/4058926/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://stephencfhi05273.blogdanica.com/4060430/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://jaredwnev25926.bloggerchest.com/4062195/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://trentonrvww50627.like-blogs.com/4058484/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://gunnerwxxx51628.tkzblog.com/4061834/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://andersonypgw26037.onzeblog.com/4061533/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://josueumcs15825.ziblogs.com/4060682/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://rylanctkb48159.answerblogs.com/4063735/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://andresonnm16150.sharebyblog.com/4066029/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://archerzqgw36037.wizzardsblog.com/4065446/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://troyoqss38495.weblogco.com/4057284/آموزش-آنلاین-اسکرچ

 

https://remingtonasiy37047.tokka-blog.com/4067082/آموزش-آنلاین-اسکرچ





:: بازدید از این مطلب : 1356
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

بچه ها واقعاً چه چیزهایی یاد گرفتند؟

- برای مدیریت برنامه کلاس رباتیک کودکان های بسیار ساده در رایانه لوحی به روشی بازیگوشانه.

- اصول اولیه مکانیک از طریق بازی با چرخ دنده ، به طوری که آنها خودشان می سازند و می بینند که چگونه کار می کند.

- برای شروع در دنیای برنامه نویسی به لطف یک ربات جذاب و ساده که خودشان به دلیل کوچک بودن می توانند کار کنند.

چه نوع مواد تکنولوژیکی در رباتیک آموزشی استفاده می شود؟

رایانه ها ، انواع مختلف ربات های کلاس رباتیک کودکان متناسب با سن دانش آموز ، کیت های لگو با سنسورهای مختلف ، موتور ، چرخ دنده ، محور ، تبلت ، تخته آردوینو ... در میان موارد دیگر.

مزایای رباتیک آموزشی در سنین پایین

- آنها مهارت های حرکتی خوبی را به دلیل قسمت کوچکی که از آن استفاده می کنند ، رشد می دهند.

- اکتشاف و عقل را برای یادگیری چیزهای جدید تشویق کنید.

- همسران دارای فرزند کلاس رباتیک کودکان علاقه به علم.

- آنها یاد گرفتند که مشکلات را با ایرانیان سایبر خطای آزمایشی حل کنند.

- آنها یاد می گیرند که به صورت تیمی به اشتراک گذاشته و کار کنند.

- استفاده مسئولانه از فناوری را تشویق کنید.

- آنها اعتماد به نفس خود را در استفاده از مفاهیم فناوری ایجاد می کنند.

- آنها با کمک بازیها و فعالیتها کلاس رباتیک کودکان روان-تحرک (خصوصاً در مرحله نوزاد) را انجام می دهند.

- آنها یاد می گیرند که با مقایسه هر آنچه می بینند و تجربه می کنند ، برای خودشان استدلال کنند.

شروع آموزش رباتیک از چه سنی توصیه می شود؟

رباتیک می تواند در سنین پایین آموزش داده شود ، زیرا هدف در مرحله کودکی یادگیری برنامه نویسی مانند آن نیست ، بلکه توسعه مهارت ها و توانایی ها با حل مسائل کوچک روزمره است. به کلاس رباتیک کودکان این ترتیب ، ما به خواسته های جدید آموزشی قرن 21 پاسخ می دهیم.

6 نوع ربات و ویژگی های آنها

انواع اصلی ربات ها عبارتند از: صنعتی ، نظامی ، پزشکی آموزش رباتیک کودکان ، هوافضا ، سرگرمی و فضایی. Robotic رشته ای است که بر طراحی ، ساخت ، بهره برداری و استفاده از ربات ها نظارت دارد6 نوع ربات و ویژگی های آنها

انواع اصلی ربات ها عبارتند از: صنعتی ، نظامی ، پزشکی ، هوافضا ، سرگرمی کلاس رباتیک کودکان و فضایی. Robotic رشته ای است که بر طراحی ، ساخت ، بهره برداری و استفاده از ربات ها نظارت دارد



:: بازدید از این مطلب : 976
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

چگونه از برنامه نویسی مبتدی به پیشرفته آموزش برنامه نویسی صفر تا صد برویم؟

شما یک برنامه نویس مبتدی هستید. شما همه چیزهایی آموزش برنامه نویسی صفر تا صد را که دنیای برنامه نویسی ارائه می دهد نمی دانید اما موارد خاصی را می دانید. با این حال ، احساس می کنید گرفتار شده اید. احساس می کنید در مکانی هستید که می خواهید از برنامه نویسی مبتدی به پیشرفته بروید اما نمی دانید چگونه.

 

این مکانی است که بسیاری از برنامه نویسان وقتی می خواهند آموزش برنامه نویسی صفر تا صد مهارت های خود را گسترش دهند گیر می کنند. آنها احساس می کنند که از قبل برخی چیزها را می دانند اما همه چیز را نمی دانند. و بنابراین ، آنها نمی توانند استراتژی پیشرفت را بدست آورند. مدتهاست که در این مکان گرفتار شده ام. برای سالها ، احساس می کردم بعضی چیزها را می دانم ، می خواهم بیشتر بدانم اما هنوز یک برنامه نویس پیشرفته نبودم. تا اینکه یاد گرفتم.

 

آیا شما علاقه مند هستید که بدانید چگونه می توانید از برنامه نویسی مبتدی به پیشرفته بروید؟ این ویدیو را ببینید و بفهمید!

 

سلام ، چه خبر ، جان سونمز از simpleprogrammer.com. من این آموزش برنامه نویسی صفر تا صد سوال را در مورد این نوع منطقه مرده بین یک مبتدی مطلق و یک برنامه نویس کافی پیدا کردم. در آن آمده است ، "سلام جان ، من دانشجوی دبیرستان هستم و اخیراً تصمیم گرفتم که دوست دارم در دانشگاه در رشته کامپیوتر تحصیل کنم. هنگامی که در مورد این رشته تصمیم گرفتم ، تصمیم گرفتم نحوه کدگذاری را نیز بیاموزم. من سعی کرده ام جاوا را یاد بگیرم. من چند آموزش برنامه نویسی صفر تا صد دوره بصورت آنلاین گذرانده ام و حدود 3 ساعت دروس مقدماتی را دیده ام. 

من ایده ابتدایی زبان دارم اما هنوز نمی توانم به تنهایی برنامه ای تهیه کنم. من جایی بین یک مبتدی مطلق و یک برنامه نویس کافی هستم. س Myال من از شما این است که چه توصیه ای می توانید به من بدهید تا به من کمک کند به شخصی تبدیل شوم که می تواند برنامه ای درست کند آموزش برنامه نویسی صفر تا صد و جاوا را درک کند؟ بیشتر درسها یا کتابهایی که پیدا کرده ام یا برای من خیلی پیشرفته هستند یا کاملاً برای مبتدیان هستند و آموزش برنامه نویسی صفر تا صد چیزهایی را که قبلاً می دانم تکرار می کنم. من در وسط به چیزی احتیاج دارم. متشکرم."

 

http://connerybdd83849.pages10.com/--37343576

 

http://connerfwoe59269.onesmablog.com/--38979584

 

http://israeluvur28383.ampblogs.com/--36933235

 

http://griffiniarh60371.blogocial.com/--34898248

 

http://reidnevm82592.blogolize.com/--39762057

 

http://angeloruvx51739.tribunablog.com/-15637349

 

http://shaneilmo28517.shotblogs.com/-15430975

 

http://tysonikno28395.blogminds.com/-13536260

 

http://mylesvxab73940.suomiblog.com/-16762474

 

http://alexismpqs39516.bloguetechno.com/--35545168

 

http://cruzumdt15826.pointblog.net/--39416305

 

http://zanderwwxu38382.full-design.com/--43148473

 

http://beaunfwm82693.thezenweb.com/--37591742

 

http://trentonmprs39516.tinyblogging.com/--41990942

 

http://troyehfk06283.ampedpages.com/--29460300

 

https://mylesfwnd58269.blog5.net/42606329/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

http://damienybdf94062.affiliatblogger.com/52353542/

 

http://manuelogwm92693.diowebhost.com/56041016/

 

http://troyskaq04714.fitnell.com/41422464/

 

https://dominickqqqo27383.dbblog.net/32224480/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://lanejmop28406.ezblogz.com/32264733/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://andreecba62728.designertoblog.com/31836643/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://caidendfgf83849.blogs-service.com/31942866/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://cruzjlmn28495.bluxeblog.com/32493204/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

http://rafaelihea50503.articlesblogger.com/25082998/

 

http://traviscgij06283.mpeblog.com/25296500/

 

http://rowanhypg69360.arwebo.com/25043003/

 

http://martinfiji95162.blogerus.com/25179125/

 

http://reidogxn92693.bloggin-ads.com/25187668/

 

http://israelvyzb73940.blogpostie.com/25189644/

 

http://cruzumdt15825.blogdigy.com/-15595968

 

http://judahvyac73950.mybjjblog.com/-16146943

 

http://milonmlj84940.blogprodesign.com/25008073/

 

http://elliotpsuv51728.tblogz.com/-16166378

 

http://dominickpsvw51628.uzblog.net/-16057063

 

http://dantebtka37148.canariblogs.com/-17159297

 

https://daltonssrq27383.blog2learn.com/48690405/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

http://collinrssq28394.jiliblog.com/59915192/

 

https://emiliooqqq27383.getblogs.net/32018991/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://cruzloqr39517.dsiblogger.com/32286752/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

http://cristianedcb61617.ka-blogs.com/55025726/

 

https://rowanhzpg69370.blogofoto.com/32113487/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://arthurzqiy36047.acidblog.net/32222830/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://jaidenvvvt38384.fireblogz.com/31877334/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

http://daltonsvyz62739.aioblogs.com/55094245/

 

http://zanderzcdd73940.free-blogz.com/48458683/

 

http://codyptuv51628.widblog.com/55635588/

 

http://rafaelkmno28395.collectblogs.com/47389189/

 

http://stephenzazy50616.isblog.net/-18816521

 

http://caidenlors30617.blogdon.net/-17991018

 

http://augustwyab73840.blogkoo.com/-20770926

 

http://israelaeff84051.alltdesign.com/-21793713

 

http://sethaefg95173.amoblog.com/-23255966

 

http://andydcba61616.total-blog.com/-26674780

 

https://miloptuu49506.digiblogbox.com/27119021/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://archeriebx49483.jaiblogs.com/27395030/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

http://trentonmpon06162.blogzag.com/46214857/

 

https://devinxwvs49494.look4blog.com/40989487/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://caideneikk17384.imblogs.net/51108161/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

http://andysjar04714.blogstival.com/24983189/

 

http://elliotortu40627.designi1.com/24492270/

 

http://codyoljg83603.educationalimpactblog.com/24806024/

 

http://elliottssr38495.ivasdesign.com/24821427/

 

http://johnnyxpgw36037.link4blogs.com/24925716/

 

http://reidmevl82592.mybloglicious.com/24625331/

 

http://lukasfxoe59269.post-blogs.com/24785334/

 

https://dantebsiy37047.blognody.com/4937938/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://dominickbtja47148.blogsumer.com/4927866/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://garrettgyog69360.jts-blog.com/4918453/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

http://charliedvmc58259.review-blogger.com/24604552/

 

https://trevorczyv49494.rimmablog.com/4929376/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://waylonkbtj71481.bloggazza.com/4925988/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://sergiorssq27383.blogaritma.com/4918026/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://devinvmdt15825.shoutmyblog.com/4896799/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://keeganhzqg60370.bcbloggers.com/4903151/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://milopqom05161.blogcudinti.com/4919172/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://emiliotkbr14814.iyublog.com/4914505/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://franciscotwyz62839.blogdiloz.com/4914784/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://juliusmmli94949.verybigblog.com/4897733/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://donovancxoe59260.activosblog.com/4910330/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://eduardofhhi95162.p2blogs.com/4885553/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://mariodghj06273.bloggactivo.com/4907463/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://landenxofv26936.theblogfairy.com/4908315/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://sergiofkoq27271.vidublog.com/4913274/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://collinxbcc73849.oblogation.com/4903539/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://edgarqsss39516.gynoblog.com/4897278/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://griffinturn04938.laowaiblog.com/4890535/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://elliottfxoe59269.angelinsblog.com/4884294/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://kylerilnp28405.bloggadores.com/4912393/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://raymondazyv49494.humor-blog.com/4898638/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://titusjigg84050.thekatyblog.com/4885724/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://emiliohkmn17394.blogspothub.com/4902506/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://finnsrro17272.idblogmaker.com/4895612/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://josuephxo93603.blogdemls.com/4908534/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://holdenvmdu15925.ageeksblog.com/4889367/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://elliotbtka48148.blogunteer.com/4884231/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://martinbegj05173.life3dblog.com/4884446/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://dantepsuv50628.therainblog.com/4882103/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://andresvxzz62738.ltfblog.com/4910133/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://zanderjarh70471.blogmazing.com/4889534/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://donovanulcs14815.blogars.com/4871400/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://elliotpqsu40517.thechapblog.com/4893745/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://milokgcx49483.blogsvirals.com/4893686/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://edgarzriy37047.glifeblog.com/4891386/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://fernandoazdi94940.losblogos.com/4878639/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://gunnerssqp27273.estate-blog.com/4889525/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://andyiiig83849.prublogger.com/4886993/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://cashehkk06284.blogdomago.com/4899120/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://sethkcsj71481.bloguerosa.com/4892207/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://tysonikll06173.daneblogger.com/4894536/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://shaneeeec62839.goabroadblog.com/4895687/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://landenoqrq38495.popup-blog.com/4877273/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://juliusmmkj94952.blogozz.com/4888981/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://arthurzrhy37047.activablog.com/4893514/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://sergioasiy37047.bloggazzo.com/4894290/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://gregoryqtvw51728.ssnblog.com/4872076/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://lanexogw36937.activoblog.com/4226070/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://cesarrjaq03714.blogoxo.com/4223334/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://emilianouuvx40518.elbloglibre.com/4223710/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://travisjaqh60370.blogscribble.com/4224174/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://messiahasri70481.ja-blog.com/4223720/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://chancerjaq04714.digitollblog.com/4221803/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://cruzlkie72727.blazingblog.com/4225306/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://rafaellkjf72727.creacionblog.com/4224715/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://gunneruxyz62840.blogchaat.com/4218597/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://laneloqs39506.dm-blog.com/4219693/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://hectorkmno28394.smblogsites.com/4221173/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://erickcded83951.weblogco.com/4221554/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://jeffreyghii18394.blogdeazar.com/4222912/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://damienxxvu49494.ourcodeblog.com/4222004/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://josuedggg94051.eedblog.com/4222509/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://sethijjg83838.theisblog.com/4221868/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://dallaspgyo93693.blog2freedom.com/4223061/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://finnxihe72727.bloggip.com/4223145/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://devinnevm82693.qodsblog.com/4224398/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://paxtonvndt25826.blogpayz.com/4224646/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://zionzzaz51627.liberty-blog.com/4223407/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://manuelofwm92693.buyoutblog.com/4222644/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://stephencdee83948.blogitright.com/4224660/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://sergiowwut38383.blogunok.com/4223239/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://fernandoedav38384.blog-eye.com/4221729/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://zaneuwxy51617.blogdosaga.com/4224226/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://dantepstu40617.blogpixi.com/4223661/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://andyilnm17284.snack-blog.com/4226252/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://collinvzbd73951.fare-blog.com/4224736/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://daltonqrss28384.anchor-blog.com/4225533/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://elliottzxyw49494.blogsvila.com/4222519/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://brooksyzaz61739.wssblogs.com/4226360/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://kylerjnnn17384.blogdanica.com/4225321/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://messiahijkj95161.bloggerchest.com/4226767/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://ricardoefff72839.tkzblog.com/4226473/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://tysonhjjj05172.like-blogs.com/4223216/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://jaredikgb50504.onzeblog.com/4226694/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://jeffreydfhj06273.ziblogs.com/4225753/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://codywxxy51627.blog-kids.com/4229321/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://shanefeed72728.answerblogs.com/4229156/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://johnathannooo17272.nizarblog.com/4231360/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://collinevmc58259.sharebyblog.com/4232255/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://jeffreykqqp27272.wizzardsblog.com/4231389/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد

 

https://devinabba51616.tokka-blog.com/4233125/آموزش-برنامه-نویسی-از-صفر-تا-صد



:: بازدید از این مطلب : 1456
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

دوره کامپیوتر برای کودکان خردسال آموزش کامپیوتر کودکان و نوجوانان تا ابتدای دبستان

    کودکان در این سن ، بسیاری از م institutionsسسات متمرکز بر آموزش رایانه برای کمک به پیشرفت ایده های خود ، افزایش دانش و توسعه در زمینه های مختلف مانند

    - عصب بینایی ، عصب دست در کار با صفحه کلید آموزش کامپیوتر کودکان و نوجوانان. چنین هدفی که بسیار عادی به نظر می رسد ، نباید برای هدر دادن پول به مدرسه ارسال شود. پس بچه ها چه چیزی می گیرند؟ بیشتر از آن

    - تقویت تخیل و یادگیری از بازی ها یا وسایل کمک آموزشی ، مانند ماجراها. رسم ماشین تحریر رنگ آمیزی

    - یادگیری موضوعات مختلف را تقویت کنید بیشتر آنها ریاضی آموزش کامپیوتر کودکان و نوجوانان و انگلیسی هستند. مثل یک بازی ماجراجویی سطح هیولا آموزش کامپیوتر کودکان و نوجوانان را در جایی که کودک برای عبور از سطح باید اعداد صحیح را اضافه کند ، بشکنید. بازی تطبیق کلمات انگلیسی با تصویر صحیح است

 

برای عبور از ایست بازرسی باید شماره صحیح را اضافه کنید. بازی تطبیق کلمات انگلیسی با تصویر صحیح است

    - تقویت روند تفکر در امر علت و معلول بیشتر آنها با برنامه نویسی ایران سایبر آموزش کامپیوتر کودکان و نوجوانان آموزش داده می شوند. فقط زبان آرم این یک برنامه برای کمک به آموزش فرایند حل مسئله در کودکان است.

 

مکان های دیگر برای تحصیل ، که هر یک دوره مشابهی دارند ، اما نام دوره ممکن است متفاوت باشد. والدین نمی دانند ، آنها شل هستند. اتلاف پول به طور معمول ، انتظار زیادی از کودکان نداشته باشید. زیرا فقط یک مطالعه تکمیلی است اگر پول کافی باشد یک کامپیوتر بخرید تا در خانه برای بازی راه اندازی شود. ارزش بیشتری خواهد داشت کودکان در این سن هنوز نیستند مطالعه کامپیوتر بسیار ضروری است زیرا بعد از مطالعه با دانش خود چه خواهید کرد؟ از آنجا که وظیفه اصلی مطالعه کتاب و تفریح ​​هر روزه است ، این سنین نیست که دانش باید در آن جای گیرد.

روند تفکر مقابله با مشکلات

        ممکن است برنامه های زیادی وجود داشته باشد ، اما ماهیت کلی برنامه است. و تفاوت چندانی ندارد. شاید اگر از زاویه دیگری به آن نگاه کنید به سختی کودک کامپیوتر است هر چیزی غیر از تقویت در مورد یادگیری ، روند تفکر در مورد ورود معاشرت با کودکان دیگر اگر استاد خوبی پیدا کردید کمی روی درج متمرکز شده است محتوای تحصیلی ، عاطفی ، اجتماعی مطمئناً به نفع کودکان خواهد بود ، اما معلمان خوبی وجود خواهند داشت. چند نفر این را دوست دارند خوب ، از آنجا که همه چیز یک تجارت است ، محل تحصیل گاهی سعی می کند چندین دوره را سازماندهی کند. سطح را به طوری که کودکان بتوانند برای مدت طولانی به مطالعه بیایند تا جایی که چیزی برای یادگیری وجود ندارد والدین فرزندان را می گیرند دوچرخه سواری به 



:: بازدید از این مطلب : 985
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

آیا آموزش آنلاین اسکرچ برای کودکان بی خطر است؟

اینجا در Coder Kids ، ما Scratch را دوست داریم! ما چندین برنامه بعد از مدرسه و اردوهای تابستانی ارائه می دهیم که شامل خراش است.

 

Scratch یک زبان برنامه نویسی است که توسط MIT برای آموزش آنلاین اسکرچ کودکانی که کدنویسی را یاد می گیرند طراحی شده است. این اصول رمزگذاری را به رمزگذاران مبتدی می آموزد تا بتوانند برای پیشرفت زبان های برنامه راحت تر حرکت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خراش ، به این پست وبلاگ مراجعه کنید.

 

ما زمان زیادی را روی Scratch صرف کرده ایم و حتی با برخی از اعضای تیم MIT Scratch تعامل کرده ایم. با خیال راحت می توانیم بگوییم که تمام تلاش ها برای حفظ امنیت کودکان در جامعه Scratch انجام می شود. دستورالعمل های انجمن خراش وجود دارد که می توانید در اینجا ، همراه با بخش 3 (قوانین استفاده) در شرایط استفاده ، آنها را بررسی کنید. این دستورالعمل ها بر خصوصی نگه داشتن اطلاعات (عدم اشتراک گذاری نام واقعی ، آدرس و غیره) ، احترام آموزش آنلاین اسکرچ گذاشتن و گزارش دادن افراد یا پروژه هایی که اینگونه نیستند ، تأکید دارد.

 

فیلترهای زبانی برای نظرات درباره Scratch قوی هستند ، ایرانیان سایبر بنابراین به اطمینان از یک محیط دوستانه برای کودکان کمک می کند. هیچ پیام مستقیمی در Scratch وجود ندارد ، بنابراین هیچ پیام خصوصی را نمی توان به اشتراک گذاشت - همه چیز عمومی است. این امر احتمال آزار و اذیت خصوصی را کاهش آموزش آنلاین اسکرچ می دهد (به شرطی که کودک شما اطلاعات اضافی درباره خودش ندهد). اگر کاربری کسی را اذیت و آزار کند ، می تواند او را به راحتی مسدود و گزارش کند.

 

نکته ای که باید در Scratch از آن مراقب باشید محتوای خشن یا ملایم نامناسب است. آموزش آنلاین اسکرچ اگرچه مطمئناً فیلترهای Scratch چیز بسیار نامناسبی را انتخاب می کنند ، اما ممکن است مواردی که برخی والدین نامناسب می دانند با استانداردهای Scratch مناسب باشند. ما برخی پروژه ها را با اسلحه یا خون دیده ایم ، اما این هنجار نیست.

 

اگرچه Scratch ممکن است در 100٪ مواقع 100٪ ایمن نباشد ، اما از هر مکان دیگری که بچه ها می توانند آنلاین باشند ایمن تر است. جامعه Scratch یکی از دلایل بسیاری است که ما اینقدر Scratch را دوست داریم!

 

یادگیری نحوه ساخت یک بازی ویدیویی از ابتدا می تواند یک روند بسیار سرگرم کننده آموزش آنلاین اسکرچ و پاداش آور باشد. با ظهور بازی های موبایل ، مردم در سراسر جهان با ساخت و فروش بازی های خود از بازار بازی های ویدیویی عظیم بهره می برند. به طور طبیعی ، تعداد افرادی که در حال یادگیری بازی سازی هستند نیز افزایش یافته است.

 

بازی های ویدیویی مختلف برای سیستم عامل ها و سیستم عامل های مختلف کمی متفاوت آموزش آنلاین اسکرچ ایجاد می شوند ، اما همه آنها بر اساس مفاهیم کلی یکسانی ساخته شده اند.



:: بازدید از این مطلب : 834
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 

برای بچه ها ، کدگذاری خسته کننده و دشوار بهترین زبان برنامه نویسی برای کودکان ها نیست. در حال حاضر چندین روش وجود دارد که می تواند کدنویسی را به اندازه بازی سرگرم کننده و جذاب کند. خلق چیز جدیدی که مفید باشد هیجان انگیز است و به کودکان احساس موفقیت می دهد.

 

کودکان در سنین 7 سالگی می توانند با استفاده از بازی ها ، برنامه ها بهترین زبان برنامه نویسی برای بچه ها ، وب سایت های تعاملی که کد نویسی ، کلاس ها و اردوهای راه اندازی را با کلاس هایی که برای کودکان تهیه می شود ، اصول چگونگی برنامه نویسی و نحوه برنامه نویسی را یاد بگیرند. حتی کودکان کم سن و سال می توانند اصول کدگذاری را از طریق بازی با اسباب بازی های آموزشی و بازی های رومیزی که برای آموزش کدنویسی طراحی شده اند ، بیاموزند بهترین زبان برنامه نویسی برای بچه ها. در واقع ، هیچ مشکلی در جذب منابع آموزشی وجود ندارد.

 

تنها سوال این است که بهترین مکان برای شروع کجاست. پاسخ به سن ، استعداد و علاقه کودک بستگی خواهد داشت.

بهترین روش برای یادگیری برنامه نویسی برای کودکان

بچه های جوان تر ، حدود 7 تا 11 سالگی می توانند با یادگیری برنامه ریزی بلوک ، اصول برنامه نویسی را یاد بگیرند. برنامه نویسی بلوک دارای یک رابط بصری است و شامل کشیدن و رها کردن بلوک دستورالعمل هایی است که به ترتیب اجرا می شوند. ایرانیان سایبر بهترین زبان برنامه نویسی برای بچه ها این یک روش عالی برای ایجاد یک بنیاد تفکر منطقی مانند ایجاد توالی ، عبارات شرطی ، حلقه ها ، توابع و اشکال زدایی است. بچه ها می توانند بدون یادگیری نحو زبان رایانه ، برنامه یا دستورالعمل هایی برای رایانه ایجاد کنند.

 

بچه های بزرگتر از 11 سال به بالا ، یا بچه های کوچکتر که علاقه زیادی به برنامه دارند ، می توانند بهترین زبان برنامه نویسی برای بچه ها برنامه نویسی پیشرفته تر مبتنی بر متن را یاد بگیرند ، جایی که آنها دستورالعمل های رایانه ای را با کد واقعی یا متن با استفاده از زبان واقعی کامپیوتر ایجاد می کنند.

 

به خاطر داشته باشید که هر کودکی متفاوت است. برخی از بچه ها زمان بیشتری را برای یادگیری مفاهیم اختصاص بهترین زبان برنامه نویسی برای بچه ها می دهند در حالی که برخی دیگر که به طور طبیعی تمایل دارند با یادگیری حتی در سنین پایین نسیم تفکر محاسباتی داشته باشند.

 



:: بازدید از این مطلب : 865
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

برای ترسیم نقشه های جدید و بزرگتر خود با جزئیات مربوط به خودشان یادگیری کامپیوتر برای بچه ها انتخاب کردن آنها می توانند وسایل جدید را بسازند (به بسته های جت یا بسته های پشتی فکر کنید)

برای دوست رمزگذاری ربات آنها. آنها حتی می توانند از قلم های رنگی استفاده کنند برای گسترش ماجراجویی های جدید جهان Cubetto. این دو تا دارد

جلوه های مفید: اولاً ، خلاقیت و برنامه درسی بیشتری را فراهم می کند یادگیری کامپیوتر برای بچه ها فرصت هایی برای ریشه یابی برنامه ریزی در هنر ، جغرافیا ، تاریخ ، علوم

و غیره ثانیا ، با ساختن و رشد دنیای آنها دوست رباتیک ، کودکان واقعاً می توانند داستانی را که ساخته اند صاحب شوند ، و

به نوبه خود روند یادگیری خود را. این یک روش زیبا برای شخصی سازی است آموزش برنامه نویسی برای کودک ، توسط کودک. یادگیری کامپیوتر برای بچه ها

 

2) شروع به فکر کردن در مورد کدگذاری روی صفحه کنید  هنگامی ایرانیان سایبر که کودکان در حدود شش یا هفت سالگی هستند ، شما نیز ممکن است

می خواهم شروع به فکر کردن درمورد معرفی کدگذاری مبتنی بر صفحه نمایش کنم بان ها. Scratch ، یک زبان برنامه نویسی رایگان است که توسط

MIT برای کودکان هشت تا 12 ساله و خواهر و برادر کوچکتر آن ScratchJr ، طراحی شده برای کودکان پنج تا هفت ساله ، هر دو محبوب شده اند

در سالهای اخیر. در هر دو مورد ، تاکید بر خلاقیت و یادگیری از طریق کدگذاری ، که در آن کودک می تواند خود را بسازد

بازی ها و داستان های تعاملی. یادگیری کامپیوتر برای بچه ها اگر زبان آموزان جوان به ویژه هستند با استعداد و انگیزه ، حتی شروع به کار آنها در محبوب روزمره

از زبان برنامه نویسی مانند پایتون نباید غافل شد. یادگیری کامپیوتر برای بچه ها  Cubetto قابل استفاده است

شیطنت ورزیدن دشوار (ولذت بخش) معماها.  برنامه نويسي یادگیری کامپیوتر برای بچه ها  زبانهایی مانند خراش و پایتون می تواند عالی فراهم کند مقدمه ای بر یادگیری کامپیوتر برای بچه ها

کدگذاری روی صفحه  ربات بسازید بعضی اوقات ، وقتی با والدین درمورد انواع یادگیری صحبت می کنیم بچه ها می توانند از هفت سالگی به بعد این کار را انجام دهند ، ما می شنویم که آنها خلق می کنند دوگانگی (کاذب) بین رمزگذاری ملموس و روی صفحه. وجود دارد تمایل به دیدن آن به عنوان یکی یا دیگری. اما در واقع ، کامپیوتر بچه ها هیچ وجود دارد به همین دلیل ما نمی توانیم رویکرد خارج و خارج از صفحه را به همین ترتیب ترکیب کنیم



:: بازدید از این مطلب : 833
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

آموزش کامپیوتر برای کودکان بعدش چی؟ در صفحات قبلی ، رویکرد خاصی را در مورد آن ترسیم کرده ایم

معرفی كودكان بسیار كوچك یکی که با شروع می شود

تفکر محاسباتی و مفاهیم اصلی آموزش کامپیوتر برای کودکان آن. که عملی را دوست دارد

یادگیری ، بازی باز و فعالیتهای کودک محور ؛ و این طول می کشد

بچه ها دور از صفحه نمایش متناسب آموزش کامپیوتر برای کودکان با تعلیم و تربیت بزرگان آموزشی مانند

ماریا مونته سوری ، فردریش فروبل ، ژان پیاژه و سیمور پاپرت.

این کتاب مقدمه و در عین حال مختصر بوده است.

به عنوان یک والدین یا معلم ، ممکن است فکر کنید: چگونه می توانم بر اساس چه چیزهایی کار کنم

کودک در طول این کتاب آموخته است؟ iranian cyber چگونه می توانند اکتشاف کنند

برنامه نویسی و تفکر محاسباتی ا آموزش کامپیوتر برای کودکان ز هفت سالگی به بالا؟ '

خوب ، مسیرهای مختلفی برای سبک های مختلف یادگیری وجود دارد. ما صحبت می کنیم

از طریق برخی از گزینه های زیر:

1) با ملموس یادگیری را آموزش کامپیوتر برای کودکان  ادامه دهید

برنامه نویسی

وقتی کودکان هفت ساله می شوند ، کدگذاری ملموس به طور ناگهانی انجام نمی شود

زائد می شوند - هنوز فضای زیادی برای ملموس وجود دارد

کد در کلاس و خانه. تابلو دستورالعمل Cubetto ، برای

به عنوان مثال ، تریلیون ها ترکیب دارد ، و به طرز فجیعی

با دستورالعمل های آن می توانید آموزش کامپیوتر برای کودکان  معماهای دشوار (و لذت بخشی) ایجاد کنید

بلوک  در کارگاهی که اخیراً در دفاتر Google در لندن برگزار کردیم ،

وقتی دستورالعمل Cubetto را حذف کردیم ، حتی بزرگسالان نیز دست و پنجه نرم کردند

بلوک کارمندان شرکت فناوری مجبور بودند از سطح مغز مغز استفاده کنند

انتزاع برای حل یک چالش کدگذاری که آنها را تعیین می کنیم.

آموزش کامپیوتر کودکان قصه گویی نیز در این سن خودش به خود می گیرد. کودکان می توانند شروع کنند



:: برچسب‌ها: کامپیوتر کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 961
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 برنامه نویسی چیست؟ SQL عمدتا برای برقراری ارتباط با پایگاه های داده استفاده می شود. به همین ترتیب ، توسط توسعه دهندگان سرور ، مدیران پایگاه داده و توسعه دهندگان نرم افزار در طیف وسیعی از صنایع استفاده می شود. با این حال ، اخیراً ، در مناطقی مانند تجزیه و تحلیل داده ها و داده کاوی بزرگ نیز استفاده می شود.

چگونه SQL را یاد بگیریم

اگر در موضوع تازه کار هستید ، مقدمه ما در پایگاه داده و SQL برنامه نویسی چیست؟  مکان ایده آل برای شروع است. در اینجا ، شما نحوه کار پایگاه داده و نحوه استفاده از SQL برای جستجو و دستکاری داده ها را یاد خواهید گرفت.

R در این لیست زبان تا حدودی منحصر به فرد است ، اما با این وجود به یک زبان فزاینده محبوب تبدیل می شود. همانطور که خواهیم دید ، این امر به ویژه در زمینه های دانشگاهی و برای شرکت های بزرگ فناوری بسیار مفید است.

R چیست؟

R یک زبان برنامه نویسی عملکردی سطح پایین و محیط نرم افزاری است برنامه نویسی چیست؟  که عمدتا با هدف محاسبات آماری و تکنیک های گرافیکی طراحی شده است. کتابخانه وسیعی از ابزارها وجود دارد که به زبان ارائه می شود ، از جمله الگوریتم های یادگیری ماشین و سایر ابزارهای مفید.

 

R برای چه استفاده می شود؟برنامه نویسی چیست؟ 

آمارگران و استخراج کنندگان داده معمولاً از R برای تولید مواردی مانند نرم افزار آماری و بسته های تجزیه و تحلیل داده استفاده می کنند. همچنین برای متخصصان مانند جمعیت شناسان ، دانشمندان داده و مجریان بیمه برای دستیابی به بینش آماری مفید است

چگونه R را یاد بگیریم

یک مکان عالی برای شروع برنامه نویسی به این زبان ، استفاده از Data Science در Microsoft Azure با استفاده از R Programming ExpertTrack است. همانطور که از طریق آن کار می کنید ، برنامه نویسی R را یاد می گیرید و مهارت های علم داده خود برنامه نویسی چیست؟  را توسعه می دهید.

افکار نهایی

ما چندین نمونه را انتخاب کرده ایم که فقط بخش کوچکی از آنچه زبانهای مختلف برنامه نویسی برای آن استفاده می شود را نشان می دهد. اگرچه از زبانهای همه منظوره می توان به طرق مختلف استفاده کرد ، کارهای خاص و خاص اغلب به زبان تخصصی تری نیاز دارند.

 

 

 

 

http://reiddfgf84051.blogolize.com/--39117838

http://finnfvmd58259.ampblogs.com/--36326581

http://milouyza72840.blogminds.com/-12882827

http://devinlctj71482.bloguetechno.com/--34900725

http://gregoryortu40617.suomiblog.com/-16072700

http://trevoregij05173.pages10.com/--36788620

http://lukaszwtp16150.full-design.com/--42498790

http://collinqtuw51739.blog5.net/41969789/

http://simonrpmh83827.dbblog.net/31544866/

http://charlieqtww51739.ezblogz.com/31617180/

http://rylanqokg72727.designertoblog.com/31198028/

http://jaredvldt14825.bluxeblog.com/31864106/

http://andersonxpfw26936.blogs-service.com/31310642/

http://beckettvxbb73951.mpeblog.com/24582969/

http://alexisppom39516.articlesblogger.com/24368724/

http://garrettgypf69360.arwebo.com/24329869/

http://cesaregjk06284.blogerus.com/24463835/

http://collinomjh95162.bloggin-ads.com/24473693/

http://edwinvndt15825.blogprodesign.com/24297670/

http://manuellkhe61616.blogpostie.com/24476598/

http://tysonknoo17284.mybjjblog.com/-15464155

http://eduardokoqq39406.blogdigy.com/-14908520

http://gregoryoqst49517.tblogz.com/-15474872

http://keegannduk81582.uzblog.net/-15371533

http://garrettfwmd59269.qowap.com/59612476/

http://sethwxwv49505.canariblogs.com/-16471088

http://johnathanuxab73940.blog2learn.com/48026236/

http://griffiniarg60370.jiliblog.com/59165709/

http://emilianoybbd83951.getblogs.net/31425255/

http://trevorphxo93603.blogofoto.com/31513622/

http://devinlctj71481.dsiblogger.com/31690085/

http://hectorhfcy49494.acidblog.net/31560329/

http://trevorriyo93703.fireblogz.com/31218297/

http://elliotmkhe71616.xzblogs.com/42528625/

http://johnnywneu25926.free-blogz.com/47691790/

http://holdenkklm06284.widblog.com/54866858/

http://juliusmqrs40617.collectblogs.com/46627679/

http://simonssss39506.alltdesign.com/-21094589

http://cesarrjaq04714.amoblog.com/-22559026

http://deannlif72726.blogkoo.com/-20075892

http://jaidengyoe59360.blogdon.net/-17307197

http://griffinizqf60360.total-blog.com/-25974979

http://raymondfhii96173.blog-gold.com/5811669/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://beckettidxo93603.atualblog.com/5718178/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://waylongeby49483.ambien-blog.com/5775070/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://andytkar04714.blog-a-story.com/5754395/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://zionkctj71481.blogacep.com/5405280/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://stephenxxuq16150.blogadvize.com/5826520/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://jasperrqpl92603.bloggerbags.com/5520995/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://titusskbs14715.bloggerswise.com/5752260/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://martinywto05059.bloggosite.com/5859765/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://holdenvmdt15825.blogoscience.com/5739886/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://travisdghi95172.blogproducer.com/5877564/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://juliusgkno28406.blogrelation.com/5770552/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://jeffreyayvr16160.blogrenanda.com/5851425/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://lorenzobtkz47148.blogsidea.com/5864667/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://sergiotwza73840.blogthisbiz.com/5667725/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://eduardoejlm16283.blue-blogs.com/5745919/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://rowanrokf71505.csublogs.com/5588342/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://keeganvtqn05049.dailyhitblog.com/5734631/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://johnnywneu15925.develop-blog.com/5837502/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://jaidenhypf60370.is-blog.com/5869014/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://rylanjhfp21726.livebloggs.com/5882858/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://sergioxofw26926.loginblogin.com/5800621/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://laneumct14825.mybuzzblog.com/5534365/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://dominicknrtu40628.newbigblog.com/5633691/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://zionvtpm05949.mdkblog.com/5569107/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://tysonfikl17284.thenerdsblog.com/5461577/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://edgarxofw26936.theobloggers.com/5865833/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://rowanfiih95061.topbloghub.com/5856689/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://landeniloo28395.ttblogs.com/5585663/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://andreikif83949.vblogetin.com/5478814/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://knoxmmhd72839.win-blog.com/5910386/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://cesaregij06173.worldblogged.com/5648954/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://troyfikm17395.blogzag.com/45455516/

http://mylesgxof69360.look4blog.com/40265651/

http://archernnmk94950.digiblogbox.com/26471269/

http://lukasxbdd83951.imblogs.net/50383698/

http://fernandoacfg84062.blogstival.com/24275246/

http://cruztlcs14815.designi1.com/23787894/

http://kylertkbs14714.educationalimpactblog.com/24096414/

http://franciscogxoe59269.jaiblogs.com/26719306/

http://manuelayvr26161.ivasdesign.com/24112697/

http://travisvtrn05050.mybloglicious.com/23920286/

http://edgarwneu15926.link4blogs.com/24215179/

http://riverloqr28384.post-blogs.com/24076855/

http://stephenzcde84051.review-blogger.com/23895008/

https://sethxacf84061.blognody.com/4291271/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://gunnervyxv49506.blogsumer.com/4274915/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://zionskgz59382.rimmablog.com/4284752/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://connerewnd58269.bloggazza.com/4282258/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://garrettfwmd59269.qowap.com/59613352/

http://griffiniarg60370.jiliblog.com/59166523/

http://devinlctj71481.dsiblogger.com/31690915/

http://trevorphxo93603.blogofoto.com/31514449/

http://trevorriyo93703.fireblogz.com/31219132/

http://jeffreyhjkl17384.aioblogs.com/54320754/

http://elliotmkhe71616.xzblogs.com/42529511/

http://johnnywneu25926.free-blogz.com/47692659/

http://deannlif72726.blogkoo.com/-20076624

http://rowanrokf71505.csublogs.com/5588956/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://griffinizqf60360.total-blog.com/-25975758

http://sergioxofw26926.loginblogin.com/5801252/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://tysonfikl17284.thenerdsblog.com/5462166/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://rowanfiih95061.topbloghub.com/5857282/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://cesargkln18395.yomoblog.com/6075484/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://erickacfg94062.iyublog.com/4264197/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://landenlnmi30949.blogdiloz.com/4265266/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://jaredwneu25925.activosblog.com/4259900/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://judahvtpm04948.verybigblog.com/4248300/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://cruzulcs15815.p2blogs.com/4241610/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://caideneikm17384.bloggactivo.com/4257588/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://martinbegi06173.theblogfairy.com/4259449/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://paxtoncmpr39517.vidublog.com/4262998/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://titusjihf83838.oblogation.com/4254205/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://martinacef84051.gynoblog.com/4248279/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://emilioeczv38372.angelinsblog.com/4235666/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://claytonccax50505.bloggadores.com/4261759/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://trentonypgw26936.laowaiblog.com/4248437/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://augustgxoe59369.humor-blog.com/4255017/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://reidfhii95050.thekatyblog.com/4240733/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://troygdzx49505.blogspothub.com/4252207/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://andyknqr39517.blogdemls.com/4260190/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://lukasfwnd58269.idblogmaker.com/4246697/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://hectorumcs14815.ageeksblog.com/4240392/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://edgarxpgx36047.life3dblog.com/4236274/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://charlieqolh83727.therainblog.com/4233848/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://keeganurmg83837.ltfblog.com/4261835/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://raymondofwm82593.blogmazing.com/4244996/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://erickwurn05049.blogars.com/4227044/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://andygijl06283.thechapblog.com/4247992/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://beauvyzz61728.blogsvirals.com/4247111/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://kameronfczu37261.glifeblog.com/4245297/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://tysonfjkl17284.losblogos.com/4232882/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://paxtondfik06284.prublogger.com/4241370/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://holdenvndt15825.estate-blog.com/4244200/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://emiliouldt15048.blogdomago.com/4259722/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://daltonzqiy36037.daneblogger.com/4247176/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://elliottfxnd59269.goabroadblog.com/4249945/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://knoxebyv38372.popup-blog.com/4231860/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://kameronqizq03704.bloggazzo.com/4249254/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://damienaccd73940.aboutyoublog.com/4860267/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://tysoneczs14815.ssnblog.com/4227279/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://angelonkhe71616.activablog.com/4248733/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://jeffreyegjk06284.blog2news.com/5045792/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://milozrhy36047.blog4youth.com/4778735/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://stephenrjzp03714.blog5star.com/5092821/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://angeloruvx61739.blogdun.com/5070987/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://devinkcsi71481.bloggactif.com/5642774/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://donovanhiii94051.blogripley.com/5127867/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://finnkgbv37482.blogolenta.com/5465701/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://daltonolie62615.blogginaway.com/5092504/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://collinpoli94938.dgbloggers.com/4848073/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://andersonlnoq28406.blogsuperapp.com/4997613/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://miloculb48158.dreamyblogs.com/4871362/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://spencerpgxn92693.howeweb.com/4990078/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://charliedulb58259.idblogz.com/4788872/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://ricardopgxn93603.izrablog.com/2386728/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://manuelofwm82592.frewwebs.com/5056516/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://waylonkbsj71471.slypage.com/5371876/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://andygikm17384.luwebs.com/5140262/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://milokigc61605.webbuzzfeed.com/5015433/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://angeloyqgw26936.kylieblog.com/4834480/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://garrettgxpf69360.webdesign96.com/4936886/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://elliottsrol06173.59bloggers.com/4965852/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://riverfdaw49483.thelateblog.com/5170507/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://mylesewne59269.bligblogging.com/5289248/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://cesarriif69360.blog-mall.com/5217623/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://martinofwm92693.actoblog.com/5165142/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://alexisyqhx36047.blogofchange.com/5312887/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://sergioasiy37047.spintheblog.com/5432779/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://claytoncddd72738.dailyblogzz.com/5274287/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://holdenyxyz62738.blogvivi.com/5577336/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://emiliorhyp93704.bloginder.com/5799769/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://dominickqpol94938.blogdal.com/5796908/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://ricardoazws27161.newsbloger.com/5912991/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://simonfwne59269.targetblogs.com/6280723/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://lorenzoduld48259.get-blogging.com/6177928/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

http://andysjaq04704.bleepblogs.com/6448331/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://cristiantkbs14815.activoblog.com/3760318/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://ricardonfwm92593.blogoxo.com/3758793/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://louisjkmn17395.blogscribble.com/3759325/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://kameronrizq03704.blog-ezine.com/3757624/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://reidayvs27271.madmouseblog.com/3760321/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://chancevtpm05049.ja-blog.com/3760012/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://lorenzoewmd58259.elbloglibre.com/3758124/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://arthurmprs39516.blogtov.com/3761087/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://hectorjieb60504.digitollblog.com/3758138/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://zanepoli07272.blazingblog.com/3760555/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://connerwxwt38383.creacionblog.com/3760192/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://archermort39517.tusblogos.com/3758660/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://archernqst40627.blogchaat.com/3757071/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://manuelbzws27272.dm-blog.com/3756722/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://hectortlct14825.smblogsites.com/3758013/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://brookslctj71481.blogdeazar.com/3758855/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://spencereikl16284.ourcodeblog.com/3758104/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://donovanilnp28405.eedblog.com/3758249/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://chancezyvq16150.weblogco.com/3757893/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://elliottrpmj94838.theisblog.com/3757687/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://damiennfwm82693.blog2freedom.com/3758889/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://johnathanjgbz59483.blogpayz.com/3760285/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://felixfiih95062.techionblog.com/3757881/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://raymondneuk82582.buyoutblog.com/3759631/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://knoxhgcy50494.blogitright.com/3760313/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://waylonurok94938.blogunok.com/3759265/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://gregoryzrhx36037.blog-eye.com/3758461/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://felixzxup03704.blogdosaga.com/3760291/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://beaurpmi83837.blogpixi.com/3760176/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://brookskbsj71481.azzablog.com/3760785/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://raymondmdul81582.liberty-blog.com/3759052/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://finngxne59269.snack-blog.com/3761669/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://codybtja37148.anchor-blog.com/3760858/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://josueqiyo03704.fare-blog.com/3760639/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://israelhkmn17395.blogsvila.com/3758946/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://codygyof69360.wssblogs.com/3761714/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://holdenjnpq28405.blogdanica.com/3760506/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://trevorfffd73949.bloggerchest.com/3762154/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://griffiniarh60471.tkzblog.com/3762110/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://lukaspolh83837.like-blogs.com/3759141/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://elliottgxnd59269.ziblogs.com/3760996/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://augustacca61727.blog-kids.com/3763366/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://johnathanypgx26037.answerblogs.com/3763346/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://johnnymmlj05161.sharebyblog.com/3765219/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://knoxlmmn16283.wizzardsblog.com/3764347/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست

https://stephencfhi95172.tokka-blog.com/3766090/برنامه-نویسی-چیست-و-کاربرد-آن-چیست



:: بازدید از این مطلب : 906
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

یک بستر تا حدودی ناشناخته در زمینه آموزشی ، اما با تجربه زیادی در حرفه ای ترین بخشهای برنامه نویسی. Treehouse به دنیای آنلاین روی می آورد تا به ما بیاموزد تا از طریق دوره های مختلفی که به طور مداوم به روز می شوند و همچنین با کتابخانه کاملی از فیلم ها برنامه نویسی کنیم که هر عنصر برنامه نویسی را گام به گام توضیح می دهد. آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان این شامل راهنماهایی برای یادگیری نحوه ایجاد و طراحی یک صفحه وب ، یادگیری زبانهای عمومی یا عمومی برای برنامه ریزی برنامه های خود برای تلفن همراه و رایانه لوحی است. این یک سرویس اشتراک ماهانه است اما یک هفته رایگان ارائه می دهد بنابراین می توانید آن را کاملاً آزمایش کنید.

 

کدبرایت

Coderbyte بستری برای یادگیری زبان های مختلف برنامه نویسی (جاوا اسکریپت ، پایتون ، روبی و دیگران) است و علاوه بر این ، شامل چالش های برنامه نویسی و متنوع ترین است. آنها نه تنها به دنبال یادگیری برنامه ریزی به روشی سرگرم کننده (که از "چالش ها" چنین چیزی را دوست ندارد) ، بلکه همچنین برای رسیدگی به سایر مسائل فنی و همچنین سایر کنجکاوی ها هستند. برای تقویت مفاهیم یا یادگیری زبانهای جدید ایده آل است.

 

Codecademy

Codecademy برای یادگیری برنامه نویسی

این یکی از پلتفرم های عالی است ، Codecademy به شما امکان می دهد برنامه ریزی تعاملی را بیاموزید. این یک سری مشکلات را پیشنهاد می کند که ما باید از طریق برنامه نویسی ، نوشتن کد مستقیم در مرورگر ، آنها را حل کنیم. این وب سایت خواهد بود که تأیید می کند خوب است ، یا اگر چیزی وجود دارد که ما باید قبل از ادامه آن را اصلاح کنیم. آنها زبان های خاصی (PHP ، Python ، Ruby) یا بسته هایی با چندین زبان مرتبط به هم ارائه می دهند.

Code.org

آموزش Minecraft - Code.org

اگر می خواهید شروع کنید ، Code.org باید یکی از اولین مکانهای بازدید باشد. آموزشهایی برای شروع برنامه نویسی که توسط این سازمان غیر انتفاعی تبلیغ می شود - و با موفقیت و تحرک فراوان ، مثلاً با "ساعت کد". از اولین گام ها در دنیای برنامه نویسی با آموزش های هدایت شده و بسیار ساده ، تا اولین ساخت و سازها ایرانیان سایبر و جزئیات که تا حدودی پیچیده تر هستند و مطالب زیادی هم برای والدین و معلمان و هم برای بچه های کوچکتر از سن وجود دارد. هفت

 

 

Scratch 

برای یادگیری رمزگذاری خراش دهید

Scratch احتمالاً بهترین ابزار شناخته شده از همه مواردی است که ما در اینجا به آن اشاره می کنیم و تأثیر آن بر دنیای آموزشی بسیار چشمگیر است. آموزش اصولی کد نویسی وب سایت آن نه یک آموزش یا راهنما برای دنبال کردن گام به گام بلکه یک برنامه کامل است که امکانات آن تقریباً بی پایان است. به نفع آن جامعه عظیمی است که پیشنهاد محتوا و همچنین کمک رسمی با منابع برای انواع مختلف را می دهد. اگر حتی مطالب بیشتری می خواهید ، جمعه ها پروژه های Scratch ما را امتحان کنید ، جایی که ما ایده ها و پیشنهادات مختلفی را برای استفاده از این نرم افزار ترکیب می کنیم.

 

https://www.educaciontrespuntocero.com/recursos/programacion/herramientas-online-aprender-programar/

 


:: برچسب‌ها: برنامه نویسی , کودکان ونوجوانان ,
:: بازدید از این مطلب : 1020
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان: نکات عالی و ابزارهای رایگان

یادگیری کدنویسی امروز از همیشه آسان تر است! در اینجا تعدادی از ابزارهای آنلاین را آورده ایم آموزش برنامه نویسی نوجوانان که برای آموزش نحوه کدگذاری به روشی سرگرم کننده به کودکان طراحی شده اند. این ابزار برای تمرین در خانه کاملاً رایگان است! خوش بگذره!

 

MIT APP INVENTOR

MIT App Inventor (همانطور که از نامش پیداست) توسط MIT (موسسه فناوری ماساچوست) ساخته شده است. این امکان را برای کودکان فراهم می کند تا با استفاده از زبان برنامه نویسی مبتنی بر بلوک ، برنامه های خود را بسازند. این پیشنهاد کاملاً رایگان است و افراد مبتدی می توانند به بسیاری از دستورالعمل ها برای شروع کار دسترسی پیدا کنند (همه این موارد فقط به زبان انگلیسی موجود است). با کمک یکی از دستورالعمل ها ، به عنوان مثال می توانید یک برنامه ساده بسازید که به محض کلیک بر روی زنبور عسل ، یک وزوز را پخش می کند. بنابراین شما بدون اینکه کاملاً تحت فشار باشید قدم به قدم با برنامه ها آشنا می شوید. با این وجود پس از ورود به سیستم ، ابتدا کمی خسته می شوید زیرا به جای دریافت مطالب مبتدی ، مستقیماً به صفحه پروژه می آیید. برای این کار باید به "راهنما" در منوی بالا بروید و سپس به "مشاهده یک فیلم آموزشی مبتدی برای شروع" بروید. اینجا به کنار می رود.

 

CODE.ORG

Code.org به ویژه با "ساعت کد" شناخته می شود. کودکان می توانند آموزش های یک ساعته را انجام دهند که اصول برنامه نویسی را بدون هیچ گونه ثبت نامی به آنها می آموزد. "ساعت کد" بسیار متنوع است و معمولاً برای کودکان بسیار سرگرم کننده است. به عنوان مثال با استفاده از StarWars ، Anna و Elsa ، Minecraft یا Snoopy ، کودکان می توانند در طی یک ساعت احساس خوبی از برنامه سازی داشته باشند. اما Code.org چیزهای بیشتری برای ارائه دارد. این برنامه می تواند به همه کودکان امکان دسترسی به برنامه نویسی را بدهد و بنابراین به ویژه در مدارس و سازمان ها یک برنامه درسی برای ادغام برنامه نویسی در زندگی روزمره مدرسه ارائه می دهد. برای صفحه "ساعت کد" در آلمان کلیک کنید.

 

CODEACADEMY

حتی اگر CodeAcademy مطمئناً موردی برای کودکان بزرگتر / بزرگسالان باشد ، ایرانیان سایبر کودکان کم سن و سالی که علاقه مند به کسب بهتر زبان برنامه نویسی خاص هستند نیز می توانند به CodeAcademy بازگردند. شما باید در سیستم عامل ثبت نام کنید و سپس به دوره های مختلف در زبانهای برنامه نویسی معمول مانند HTML & CSS ، Python ، JavaScript ، Java ، SQL و غیره دسترسی رایگان داشته باشید. متأسفانه ، CodeAcademy فقط به زبان انگلیسی است. اینجا شما به کنار می آیید.

 

KHAN ACADEMY

سایت عالی دیگر ، آکادمی خان است. در اینجا نیز می توانید برنامه نویسی را به صورت رایگان یاد بگیرید. اما برای دسترسی به دوره ها ابتدا باید به صورت رایگان ثبت نام کنید. این دوره ها شامل توضیحات بسیار خوبی هستند و سپس آنچه را که برای خود آموخته اید امتحان می کنید. زبان های برنامه نویسی ارائه شده ، از جمله دیگر ، HTML ، CSS ، JavaScript و SQL است. KhanAcademy فقط در مورد یادگیری برنامه نویسی به صورت رایگان نیست ، بلکه این سایت پیشنهادهای رایگان زیادی را برای دانش آموزان ارائه می دهد ، به عنوان مثال برای یادگیری ریاضیات یا علوم این راه رسیدن به این سایت عالی است.

 

https://www.tech4girls.de/programmieren-fuer-kinder

 


:: برچسب‌ها: برنامه نویسی , کودکان ونوجوانان ,
:: بازدید از این مطلب : 976
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

ما 14 زبان برنامه نویسی محبوب را مرور خواهیم کرد  برنامه نویسی چیست؟ چه کاربردی دارد؟ و خواهیم دید که برای چه مواردی استفاده شده است. تا وقتی که خواندن این مقاله به پایان رسید ، ایده بهتری در مورد اینکه برای رسیدن به اهداف کدگذاری خود باید به چه زبانی یاد بگیرید ، خواهید یافت.

به طور خلاصه ، این چیزی است که در این پست پیدا خواهیم کرد:

 

چه زبان های برنامه نویسی وجود دارد؟ هر زبان برنامه نویسی برای چه کاری مناسب است؟ برنامه نویسی چیست؟ چه کاربردی دارد؟ کدام زبان برنامه نویسی را یاد بگیریم؟ بهترین زبان برنامه نویسی برای مبتدیان چیست؟

بنابراین ، حتی اگر فقط به یادگیری برنامه نویسی فکر می کنید ، در جای مناسب قرار دارید. راهنمای کدنویسی رایگان من برای مبتدیان را ببینید تا با اصول اولیه شروع به کار کنید ، در مورد کدگذاری چیست و نحوه کار در اینترنت اطلاعات کسب کنید.

 

خوب ، بیایید شروع کنیم! 

مادربزرگ بزرگ و زبان بین المللی از همه زبان های برنامه نویسی ، C برای اولین بار در برنامه نویسی چیست؟ چه کاربردی دارد؟ سال 1972 منتشر شد - که این بزرگ 45 سال پیش است!

در طول دهه های گذشته ، این زبان به یکی از پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی تبدیل شده است. به عنوان مثال برای ایجاد انواع برنامه ها برای رایانه ها مانند سیستم عامل استفاده می شود.

اگر علاقه مند به یادگیری زبان C هستید ، بگذارید این را به شما بگویم: قدم زدن در پارک نخواهد بود.

C یک نحو کمی رمزگذاری دارد ، بنابراین آشنایی با آن مدتی طول می کشد. اما همین که از آن عبور کردید برنامه نویسی چیست؟ چه کاربردی دارد؟ ، یادگیری زبان کاملاً ساده تلقی می شود.

همچنین ، آنچه در یادگیری زبان C جالب است این است که وقتی بر آن تسلط دارید iranian cyebr ، شروع به یادگیری زبان دیگر بسیار آسان تر است.

از آنجا که C برای همیشه وجود داشته است ، بر برخی از زبانهای برنامه نویسی دیگر برنامه نویسی چیست؟ چه کاربردی دارد؟نیز تأثیر زیادی دارد. به عنوان مثال می توانید بیت ها و قطعات آشنا را در C # و C ++ ، Java ، JavaScript ، PHP و Python پیدا کنید.

آیا باید C یاد بگیرم؟

C محبوب ترین یا مرسوم ترین زبان برنامه نویسی موجود نیست. اما این بازیکن در این زمینه با سابقه طولانی تر نسبت به بسیاری از زبان های برنامه نویسی که هنوز هم استفاده می شود ، یک بازیکن خوب است.

یادگیری C به شما نمای خوبی از سیر تحول برنامه نویسی در طول 40 سال گذشته می دهد. تعداد زیادی از توسعه دهندگان را پیدا خواهید کرد که حتی قبل از ایجاد اینترنت از C استفاده می کردند 

یک نقطه ضعف مهم C این است که یادگیری آن برای مبتدیان تا حدودی  برنامه نویسی چیست؟ چه کاربردی دارد؟ دشوار است.

بنابراین ، اگر به دنبال بهترین زبان برنامه نویسی برای یادگیری هستید ، من پیشنهاد می کنم با یک زبان سطح بالا مانند Python بروید. "خواندن" زبانهای برنامه نویسی سطح بالا آسان تر است. این بدان معناست که شما می توانید به جای صرف وقت زیاد برای درک نحوه کار یک زبان برنامه نویسی ، روی یادگیری اصول برنامه نویسی متمرکز شوید.

در اصل توسط مایکروسافت برای اجرا بر روی فریم ورک NET آنها ساخته شده است ، C # (تلفظ C-sharp) بر اساس C و C ++ است 

C # در ابتدا برای یادگیری و استفاده آسان طراحی شده است. بدیهی است برنامه نویسی چیست؟ چه کاربردی دارد؟ که برای شروع آن را به زبانی ساده تبدیل می کند.

C # یک زبان سطح بالا ، به این معنی که کمی شبیه انگلیسی خوانده می شود. علاوه بر این ، برنامه نویسی چیست؟ چه کاربردی دارد؟ بسیاری از کارهای پیچیده مورد نیاز برای اطمینان از اینکه کامپیوتر قادر به برخورد با کد شما است را خلاصه می کند - به عنوان مثال برخلاف C ++.



:: بازدید از این مطلب : 821
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

مزایای یادگیری جاوا به عنوان اولین زبان آموزش برنامه نویسی صفر تا صد شما چیست؟ آیا جاوا در مدت 14 هفته خیلی سخت است؟ هنگام شروع کار با فناوری و انتخاب بوت کمپ رمزگذاری ، دشوار است که بدانید روی کدام زبان تمرکز کنید. دیوید وینتریچ ، بنیانگذار Tech Elevator ، جاوا را در bootcamp رمزگذاری خود در اوهایو آموزش برنامه نویسی صفر تا صد می دهد و معتقد است که این زبان اولین زبان عالی برای یادگیری مبتدیان است. دیوید ریشه های جاوا ، مزایا (و معایب!) جاوا را که شرکت ها با استفاده از جاوا نرم افزار می سازند و تقاضای توسعه دهندگان جاوا را توضیح می دهد. به علاوه نکاتی درباره نحوه شروع یادگیری آموزش برنامه نویسی صفر تا صد دریافت کنید!

 

جاوا چیست؟

جاوا یک زبان برنامه نویسی عمومی است  آموزش برنامه نویسی صفر تا صد، دقیقاً مانند پایتون یا جاوا اسکریپت.

این زبان به طور خاص یک زبان برنامه نویسی شی گرا است ، بنابراین شباهت هایی به C ++ ، C # دارد.

جاوا همچنین یک پلت فرم است ، به این معنی که کد جاوا می تواند بر روی آموزش برنامه نویسی صفر تا صد هر دستگاهی که دارای ماشین مجازی جاوا (JVM) است ، اجرا شود. در اصل این دو مورد قابل تعویض بودند و تنها چیزی که با JVM اجرا می شد جاوا بود. اما از آن زمان ، تعدادی زبان نوشته شده است که می توانند بر روی پلت آموزش برنامه نویسی صفر تا صد فرم جاوا اجرا شوند ، زبانهایی مانند Scala ، Groovy ، اجرای Ruby به نام jRuby و پیاده سازی Python به نام Jython.

 

منشا جاوا چیست؟

 

جاوا توسط تیمی در Sun Microsystems ایجاد شد ، در سال 1995 منتشر شد و متعاقبا توسط اوراکل خریداری شد.

 

هدف اصلی سازندگان جاوا ، ایجاد زبانی بود که بتواند از طریق وسایل مصرفی قابل استفاده باشد - بنابراین طراحان در حال فکر کردن برای جهانی بودند که در آن کدی روی یخچال یا توستر شما اجرا می شد - چیزی که اکنون اینترنت چیزها می نامیم. ما اخیراً شروع به ایجاد آموزش برنامه نویسی صفر تا صد دستگاههایی کرده ایم که از چنین زبانی بهره مند می شوند ، بنابراین در اواسط دهه 1990 ، آنها بسیار جلوتر از زمان خود بودند. اما این هدف بسیاری از معماری جاوا را به پیش برد. یکی از مهمترین نقاط فروش آن "نوشتن یکبار ، آموزش برنامه نویسی صفر تا صد اجرا در هر مکان" بود ، بنابراین به عبارت دیگر می توانید یک قطعه کد بنویسید ، سپس برای اجرا در هر دستگاهی قابل تنظیم است.

 

از قضا ، جاوا به همین دلیل محبوبیتی کسب نکرد. در عوض ، سازندگان آن توانستند از چیز دیگری که در اواسط دهه 1990 ظاهر شد آموزش برنامه نویسی صفر تا صد استفاده کنند: شبکه جهانی وب. جاوا دارای یک ویژگی بود که در آن می توانستید چیزهایی بنام applet ، برنامه های کوچکی که می توانند در داخل یک مرورگر وب اجرا شوند ، بنویسید و با محبوبیت بیشتر وب ، جاوا بر آن موج سوار شد و بسیار موفق و محبوب شد. بنابراین بسیاری از برنامه های وب به زبان جاوا نوشته شده اند ، حتی اگر این چیزی نبوده است که سازندگان برای اولین بار در درک این زبان داشته اند.

 

سازندگان جاوا به شدت تحت تأثیر زبان های برنامه نویسی موجود مانند C و C ++ قرار گرفته اند که جاوا آموزش برنامه نویسی صفر تا صد با آنها شباهت های نحوی زیادی دارد. آنها از این زبانها به عنوان نمونه ای از چگونگی انجام ندادن کارها استفاده کردند ، بنابراین ویژگیهای خاصی

 

 

 

http://titusulct15826.onesmablog.com/--38255202

http://archerxoew26926.ampblogs.com/--36262574

http://elliottycfg95172.bloguetechno.com/--34832142

http://remingtonrrqp27283.pages10.com/--36728672

http://angelobtka47158.blogolize.com/--39048938

http://gunneromie71727.shotblogs.com/-14680622

http://juliusqtvw50617.tribunablog.com/-14886236

http://messiahwndu25825.suomiblog.com/-16002816

http://chancexyxy50616.blogminds.com/-12815890

http://landennpqp38495.pointblog.net/--38701206

http://deantuvv40617.full-design.com/--42429375

http://marcoasiy37047.thezenweb.com/--36993434

http://connertuww40505.tinyblogging.com/--41255645

http://dantebtjz37148.ampedpages.com/--28843635

http://israelvzbd73951.blog5.net/41894740/

http://elliotthzqh70471.diowebhost.com/55180732/

http://cashhlno28405.affiliatblogger.com/51492365/

http://connerssqt39495.fitnell.com/40559391/

http://hectormonl05050.dbblog.net/31472551/

http://eduardodgij06283.ezblogz.com/31544679/

http://collinwvuu39495.designertoblog.com/31126111/

http://emilianobeee83950.blogs-service.com/31238009/

http://damienkctj81482.mpeblog.com/24506428/

http://miloarhy37047.bluxeblog.com/31792067/

http://riverhiff72838.articlesblogger.com/24292135/

http://titusosrp27283.blogerus.com/24387182/

http://dantepppo17273.arwebo.com/24253623/

http://daltonbfhj05173.blogocial.com/--34199954

http://arthurqrqq27384.bloggin-ads.com/24397245/

http://israelgxne59269.blogpostie.com/24400053/

http://judahhzqg60370.blogprodesign.com/24221780/

http://felixzyuv40628.blogdigy.com/-14838771

http://simonstsr27383.mybjjblog.com/-15393845

http://andydggf83940.uzblog.net/-15301727

http://spencerwwvx72838.tblogz.com/-15404276

http://waylonjlop28406.canariblogs.com/-16399929

http://rylanqpom06161.qowap.com/59527462/

http://troyphyo93603.blog2learn.com/47941480/

http://marcolnmk05162.jiliblog.com/59084778/

http://devinaayx40505.getblogs.net/31353436/

http://emilianobbaw50617.dsiblogger.com/31617609/

http://emilianobccd84951.ka-blogs.com/54173299/

http://johnnyxoev25926.blogofoto.com/31441150/

http://augustacef84061.acidblog.net/31488166/

http://spenceriarh60371.fireblogz.com/31145914/

http://spenceriige72838.aioblogs.com/54236118/

http://elliotaska47148.xzblogs.com/42444790/

http://milovxwv49494.free-blogz.com/47608862/

http://jasperuusn06150.collectblogs.com/46544574/

http://cesargfec72728.widblog.com/54783310/

http://felixfggf83849.isblog.net/-18053260

http://lukasvyzz51628.blogdon.net/-17236258

http://jasperctka47148.blogkoo.com/-20004691

http://gunnerutsr28383.amoblog.com/-22486970

http://andyfijl17284.alltdesign.com/-21023169

http://waylonfhht73839.total-blog.com/-25902603

http://finnvsoj93838.ambien-blog.com/5700775/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://rafaelmpqr28495.blog-a-story.com/5680088/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://cashgiih84940.atualblog.com/5644539/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://johnathanjllj06162.blog-gold.com/5737622/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://judahizrh60371.blogacep.com/5330889/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://devinldtj71581.bloggerbags.com/5447733/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://ricardobddd73940.blogadvize.com/5751907/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://josuenorr38405.bloggosite.com/5785880/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://edwinvmdt15825.bloggerswise.com/5677753/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://knoxhjlm06284.blogoscience.com/5665587/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://riverumdu15926.blogrelation.com/5696103/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://dominickzrhy36037.blogproducer.com/5803503/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://collindvlc58259.blogrenanda.com/5776804/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://stephencfef84051.blogsidea.com/5789388/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://shanesjaq04714.blogthisbiz.com/5594626/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://finnsvwx51728.blue-blogs.com/5671745/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://andretkbr04814.csublogs.com/5514840/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://tysonhgcx48383.dailyhitblog.com/5660401/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://ricardozcef84062.is-blog.com/5794771/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://damienkcsi71481.develop-blog.com/5763184/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://jaredxphx36037.livebloggs.com/5809162/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://israelsrrz61627.loginblogin.com/5726477/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://elliotsuxy62839.mdkblog.com/5494347/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://lanejkjh84949.mybuzzblog.com/5460006/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://deantutr27284.newbigblog.com/5559881/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://augustvvus38383.thenerdsblog.com/5388007/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://mariophyp93603.theobloggers.com/5791809/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://tysonskbs14815.topbloghub.com/5782284/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://daltonqsrs28383.ttblogs.com/5511441/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://mylesstts39495.vblogetin.com/5404918/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://landenhfcy50494.win-blog.com/5835551/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://mylesuxab73840.worldblogged.com/5575078/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://rowanxxvy75161.digiblogbox.com/26400329/

http://garrettuvwx51627.yomoblog.com/6000542/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://josuedfij06273.jaiblogs.com/26647459/

http://stephendffe84950.blogstival.com/24199182/

http://edgarmnno27394.designi1.com/23712565/

http://tysonriyo03704.imblogs.net/50301450/

http://miloctkb48159.educationalimpactblog.com/24020352/

http://jeffreysjar04715.ivasdesign.com/24036868/

http://franciscotcba61616.link4blogs.com/24139166/

http://stephenybee84062.blogzag.com/45373169/

http://donovanumct15825.look4blog.com/40182586/

http://jeffreyfhih95061.mybloglicious.com/23844946/

http://eduardoegfd72738.post-blogs.com/24001081/

https://deanttsq28383.blognody.com/4225460/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://lanenqtu40628.rimmablog.com/4218969/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://edwinknpq39506.jts-blog.com/4200426/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://deanwaij05161.review-blogger.com/23819054/

https://fernandocdcb61727.bloggazza.com/4216558/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://manuelddca51616.blogaritma.com/4199808/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://archernpqr28405.blogsumer.com/4208957/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://troygijj05172.bcbloggers.com/4192821/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://deanbfhi94951.blogcudinti.com/4208441/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://franciscosttt38494.iyublog.com/4198022/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://tituskmoo28395.blogdiloz.com/4198962/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://franciscogxof69360.verybigblog.com/4182124/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://trentonypgx36937.activosblog.com/4193554/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://shaneknoo27384.p2blogs.com/4175570/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://elliotqkcs14815.bloggactivo.com/4191026/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://lorenzofwnd59259.shoutmyblog.com/4180032/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://johnnyxofv26936.theblogfairy.com/4193377/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://israelinno17384.oblogation.com/4187850/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://mylestuvu49495.vidublog.com/4196714/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://sergiopsuw40628.gynoblog.com/4182298/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://jaidenizrg60370.angelinsblog.com/4169565/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://fernandodggh95062.humor-blog.com/4188865/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://juliusariz37147.thekatyblog.com/4174818/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://stephenmduk81582.blogspothub.com/4186053/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://elliotuxzy61627.idblogmaker.com/4180495/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://johnathannljg83838.blogdemls.com/4194102/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://israelvyzb73950.ageeksblog.com/4174151/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://cesarllou49495.blogunteer.com/4169081/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://damienogxn92603.laowaiblog.com/4182304/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://trentonzrhz37148.therainblog.com/4167802/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://beauvvus38494.ltfblog.com/4195674/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://archermnnm17272.life3dblog.com/4170112/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://archerruwy62849.blogmazing.com/4179020/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://edgarkkkj95051.bloggadores.com/4195667/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://sergioqsuu40617.blogars.com/4161234/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://deancuka48158.thechapblog.com/4182069/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://waylonyyxw40506.blogsvirals.com/4181146/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://trevorigbw38261.glifeblog.com/4179303/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://simonuwzb73950.losblogos.com/4166943/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://emilianolctj71582.estate-blog.com/4178232/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://keeganhypf69370.blogdomago.com/4193801/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://jaredjjih83940.bloguerosa.com/4179564/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://charliedvmc58159.prublogger.com/4175420/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://zionzyyv49505.daneblogger.com/4181120/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://edgarkkki94940.goabroadblog.com/4183952/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://jeffreybegi95173.blogozz.com/4177970/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://alexisyphx36037.bloggazzo.com/4183474/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://charlietwzb62840.ssnblog.com/4161248/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://raymondofxn92693.activablog.com/4182740/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://arthurzriy36047.aboutyoublog.com/4789147/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://simonyxwu39494.blog2news.com/4974955/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://alexislljh84949.blog4youth.com/4707501/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://fernandomduk81582.blog5star.com/5021901/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://hectorpsss39405.blogdun.com/4999566/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://donovanjkjh84949.bloggactif.com/5571254/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://landenilnp28395.blogginaway.com/5020964/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://emilianoegij95062.popup-blog.com/4165967/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://shanecdcb61727.blogolenta.com/5394464/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://andressvxa73849.blogripley.com/5056945/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://lanexofv26936.blogsuperapp.com/4926109/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://holdenxogw26936.dgbloggers.com/4776620/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://caidenjnop28406.dreamyblogs.com/4799575/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://johnnyprst39494.frewwebs.com/4984875/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://mariodaxw41738.howeweb.com/4918925/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://sergiozriy36047.idblogz.com/4717470/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://beaupmie72605.izrablog.com/2317726/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://gregoryctkb47148.luwebs.com/5068439/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://damienhkmn17394.kylieblog.com/4763289/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://kylerllkk94050.slypage.com/5300054/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://daltonariz37047.webbuzzfeed.com/4943772/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://troykmoq39406.webdesign96.com/4864582/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://kameronriaq03704.59bloggers.com/4894148/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://messiahvmct15825.bligblogging.com/5216726/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://jeffreypgxo92603.thelateblog.com/5097844/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://beaudvmc58259.actoblog.com/5092566/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://troynoon16172.blog-mall.com/5144973/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://augustyxvq28383.blogofchange.com/5240171/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://stephenmeul82592.spintheblog.com/5360553/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://johnnypqrs26172.dailyblogzz.com/5202184/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://danteoqsu40627.blogvivi.com/5504643/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://spencerbdef83950.bloginder.com/5727038/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://jaidenzcef84062.blogdal.com/5723927/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://marcoqtvx51728.newsbloger.com/5840339/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://jeffreycfgh95172.get-blogging.com/6103961/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://alexisyofv25926.targetblogs.com/6208016/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

http://manuelhihg83949.bleepblogs.com/6375220/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://beaufwne59259.activoblog.com/3712290/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://cesarrjar04714.blogoxo.com/3710767/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://knoxlopp28383.elbloglibre.com/3710111/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://connerxabc73849.blog-ezine.com/3709634/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://codyycde83940.blogscribble.com/3711296/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://martinlduk81582.madmouseblog.com/3712271/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://finnsvww40617.ja-blog.com/3712052/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://beaurnjh83815.blogtov.com/3712785/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://brooksbdfe84950.blazingblog.com/3712411/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://damienjzqh60370.creacionblog.com/3712201/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://lukasaegh95173.blogchaat.com/3709203/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://edgarmppo27395.tusblogos.com/3710741/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://rafaelvneu15925.dm-blog.com/3708787/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://troyoqss38495.weblogco.com/3710011/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://titusfffd72838.blogdeazar.com/3710850/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://hectorhgfd72838.eedblog.com/3710274/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://gregorywxxw49505.ourcodeblog.com/3710141/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://zanderlctj71481.theisblog.com/3709705/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://juliusariz47048.blog2freedom.com/3710922/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://reidfhij06284.qodsblog.com/3711887/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://reidmdul82592.blogpayz.com/3712010/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://rafaelvndu25926.techionblog.com/3709929/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://spencerutsq27272.blogitright.com/3712245/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://cashfikl17284.buyoutblog.com/3711580/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://daltonariz37047.blogunok.com/3711171/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://paxtondfge84950.blog-eye.com/3710468/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://cristianknoo27384.blogdosaga.com/3712301/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://israelxabc73951.blogpixi.com/3712103/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://josueghjj06273.azzablog.com/3712740/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://charliedvlb48158.fare-blog.com/3712543/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://milopsuu40628.anchor-blog.com/3712695/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://waylonkbsi71471.blogsvila.com/3711017/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://israelhyqg60360.wssblogs.com/3713502/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://jaredwnev25926.bloggerchest.com/3713974/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://mariopgxn92693.liberty-blog.com/3710957/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://gunnerwxxx51628.tkzblog.com/3713935/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://trentonrvww50627.like-blogs.com/3711176/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://stephencfhi05273.blogdanica.com/3712436/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://josueumcs15825.ziblogs.com/3712853/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://andersonypgw26037.onzeblog.com/3713849/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://rylanctkb48159.answerblogs.com/3714864/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://archerzqgw36037.wizzardsblog.com/3715937/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://andresonnm16150.sharebyblog.com/3717064/آموزش-کدگذاری-نوجوانان

https://remingtonasiy37047.tokka-blog.com/3717849/آموزش-کدگذاری-نوجوانان



:: بازدید از این مطلب : 1222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

اکنون باید به اندازه کافی بدانید که نمی توانید در پروژه ای خود ؟ آموزش برنامه نویسی صفر تا صد پیش بروید. شما از دامنه های اسم حیوان دست اموز دور هستید و اکنون زمان اسکی پایین تپه است. پروژه های شخصی هیجان انگیزترین و مفیدترین روش ها برای یادگیری کد هستند و اکنون باید دقیقاً بدانید (و نه خیلی بیشتر) تا بتوانید برنامه Rails خود را امتحان کنید. پس چیزی درست کن! من یک هیئت کاریابی درست کردم ، دیگران Skillshare ساختند. هارتل از شما خواسته بود که یک کلون توییتر بسازید ، برنامه نویسی صفر تا صد اما می توانید سعی کنید یک کلون از برنامه محبوب دیگری مانند Reddit ایجاد کنید. لازم نیست مفید باشد ، زیرا ایده فقط یادگیری کد است.

این ممکن است سخت باشد ، اما جستجوی گوگل و StackOverflow باید شما را ر از آنچه فکر می کنید دور کند. همچنین می تواند ایده خوبی باشد که به دنبال یک یا دو مشاور شخصی باشید که بتواند شما را از طریق نقاط اجتناب ناپذیر جایی که گیر می کنید راه بیندازد.

مرحله چهارم اختیاری - آموزش دیگری برای ریل

اگر احساس می کنید که در این مرحله تلاش می کنید ، می توانید ایرانیان سایبر از طریق برنامه نویسی صفر تا صد یک آموزش Ruby / Rails دیگر برای یادگیری مجدد برخی از مطالب در زمینه ای متفاوت کار کنید. من "توسعه وب چابک با راه آهن" را دوست دارم. اگر احساس می کنید حالتان خوب است نیازی به این کار نیست.

مرحله پنجم - ارزیابی مجدد کنید

در این مرحله ، شما یک مبتدی معتبر در Ruby on Rails هستید. تبریک می گویم! در این مرحله برنامه نویسی صفر تا صد ، شما احتمالاً می توانید یک کارآموزی یا پست Junior Developer را در یک شرکت فناوری که به سرعت در حال گسترش است ، بدست آورید. برای ~ 200 ساعت کار خیلی بد نیست.

اما مهمتر از همه - در این مرحله ، اکنون باید بتوانید بدانید که برنامه نویسی برای شما برنامه نویسی صفر تا صد مناسب است یا خیر. آیا پروژه شخصی خود را به اتمام رسانده اید؟ جالب بود؟ (باید جالب باشد.) سخت بود؟ (این باید سخت باشد.) اگر از خود لذت بردید و می توانستید هر هفته زمان معینی را برای آن اختصاص دهید ، تبریک می گویم - برنامه نویسی ممکن است برای شما مناسب باشد! اما با خود صادق باشید و فقط به این دلیل که برنامه نویسی پر زرق برنامه نویسی صفر تا صد و برق است آن را مجبور نکنید.

مرحله شش اختیاری - پایتون را بیاموزید

پیش از این ، در مرحله یک ، شما را به پایتون یا روبی نگاه کردم. پایتون تا حدودی برنامه نویسی صفر تا صد در دنیای استارت آپ محبوب است ، البته تقریباً به اندازه Ruby on Rails محبوب نیست. با این حال ، پایتون در دنیای دانشگاهی واقعاً محبوب است. این برنامه از برنامه نویسی آماری پشتیبانی خوبی دارد و دارای بستری برنامه نویسی صفر تا صد به نام Django است که مشابه Rails عمل می کند.

این زبان خوبی است که باید بدانید ، اما گفته می شود ، اگر تنها در ورود به دنیای استارت آپ متمرکز باشید و استفاده خاصی از آن آموزش برنامه نویسی صفر تا صد نداشته باشید ، بسیاری از ما فکر نمی کنیم ارزش سرمایه گذاری را داشته برنامه نویسی صفر تا صد باشد.



:: بازدید از این مطلب : 926
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

مجری تئاتر فیلم راه های کسب درآمد برای نوجوانان

اگر اهل فیلم هستید ، به یک سالن سینما مراجعه کنید. شرکت کنندگان در عملیاتی کردن تئاتر در طول سال سهمی دارند. این شامل دست زدن به بلیط ، نوجوانان سرو غذا و نوشیدنی ، اجرای فیلم و تمیزکاری بعد از نمایش است.

اگر شما آرزو دارید فیلم بسازید مشاغل تئاتر سینما می توانند بینشی ارزشمند در صنعت راه های کسب درآمد برای نوجوانان فیلم فراهم کنند. همچنین با افراد هم سن و سال خود کار خواهید کرد و به عنوان حق امتیاز فیلم های رایگان دریافت خواهید کرد. یک متولی متوسط ​​می تواند انتظار داشته باشد که در هر ساعت 16.84 دلار درآمد کسب کند.

 باریستا

ساختن یک لاته خارق العاده بیشتر از کسب درآمد در دوران نوجوانی است - راه های کسب درآمد برای نوجوانان این یک فرم هنری است. باریستاها مهارت های ارزشمند نوجوانان خدمات به مشتری را هنگام کار در یک محیط تیم محور می آموزند. آنها حتی می توانند خلاقیت خود را هنگام تزئین فنجان های قهوه با شیر کف کنند انعطاف دهند.

 استارباکس با بیش از 200000 کارمند ، بیشترین باریستاهای جهان را استخدام می کند. برای درخواست شغل باید حداقل 16 سال داشته باشید ، مگر اینکه در مونتانا زندگی کنید ، جایی که حداقل سن 14 سالگی است. باریستای متوسط ​​10.57 دلار در ساعت خواهد بود.

 کفگیر بستنی

در تابستان ، فروش بستنی به سرعت افزایش می یابد. کارشناسان تخمین می زنند که بیش راه های کسب درآمد برای نوجوانان از 14000 بستنی فروشی در سراسر کشور با هزاران نوجوانان نقش باز وجود دارد.

 بستنی اسکوپینگ راهی عالی برای یادگیری مهارت های عملی فراهم می کند. می توانید ضمن خدمت به مشتریان راه های کسب درآمد برای نوجوانان و اعضای تیم خود ، در دنیای واقعی کسب و کار و دانش کارآفرینی کسب کنید. در کل تابستان به بستنی با تخفیف (یا حتی رایگان) دسترسی خواهید داشت.

 

http://elliottevmc58259.pages10.com/--36670719

http://edwinvmct15825.ampblogs.com/--36198582

http://angeloprtv50628.blogocial.com/--34134156

http://daltonasiz47048.onesmablog.com/--38186977

http://finnfwne59269.blogolize.com/--38981146

http://sethlckg69370.bloguetechno.com/--34764733

http://shaneqhyp93704.shotblogs.com/-14612992

http://miloprts39506.tribunablog.com/-14818037

http://edwinmnoq28394.blogminds.com/-12749825

http://brooksjarh60370.suomiblog.com/-15933926

http://emilianokbsj71482.pointblog.net/--38632395

http://mylesdvlb58259.full-design.com/--42360743

http://johnnyxpgv26936.thezenweb.com/--36937559

http://tysonrizp04714.tinyblogging.com/--41186361

http://judahvyzy61739.ampedpages.com/--28785406

http://charliedulb48158.blog5.net/41822460/

http://rylanrtvv40616.affiliatblogger.com/51418348/

http://garrettgypf69360.diowebhost.com/55106675/

http://keegannevm92603.fitnell.com/40485465/

http://rivertlcs04815.dbblog.net/31402816/

http://sergioxofv25936.ezblogz.com/31475055/

http://martinnfvm82592.designertoblog.com/31057015/

http://landenvndt15825.blogs-service.com/31168410/

http://marcoxpfv26936.bluxeblog.com/31723178/

http://keeganxzza17283.mpeblog.com/24437823/

http://jaredjlkl08495.articlesblogger.com/24223359/

http://deanbtja37148.arwebo.com/24185014/

http://spencerxaza62839.blogerus.com/24318592/

http://augustfwoe59269.bloggin-ads.com/24328605/

http://andreavqm94826.blogpostie.com/24331787/

http://simoniari70471.blogprodesign.com/24153843/

http://felixneuk82582.blogdigy.com/-14770933

http://waylonbdef84051.mybjjblog.com/-15325965

http://codysvww50516.tblogz.com/-15335846

http://louistkcs14815.uzblog.net/-15233751

http://holdenulct14815.canariblogs.com/-16331707

http://cruzvnfv26049.qowap.com/59453864/

http://hectorsjbr04714.blog2learn.com/47867737/

http://gregoryctkb48158.jiliblog.com/59013156/

http://griffingjkl16283.getblogs.net/31284806/

http://riverumdu25926.dsiblogger.com/31548490/

http://andersonzriy37047.ka-blogs.com/54100371/

http://manuelmduk81582.blogofoto.com/31371645/

http://ziondcbz50515.acidblog.net/31419235/

http://simonhzqg60471.fireblogz.com/31076550/

http://johnnyxgnu52973.aioblogs.com/54163025/

http://jaidenybbc73940.xzblogs.com/42371741/

http://cristianphxo93603.free-blogz.com/47536228/

http://stephenrjaq03714.widblog.com/54710401/

http://israelgxtk81582.collectblogs.com/46471792/

http://stephenlcuk94704.isblog.net/-17984937

http://cristianfggh95062.blogdon.net/-17168040

http://rowanjbtk81593.blogkoo.com/-19936235

http://gunnerhzqf60360.alltdesign.com/-20954722

http://danteculc58259.amoblog.com/-22418328

http://juliuslbqe10875.total-blog.com/-25833402

http://griffinkctj71482.blog-gold.com/5668949/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://holdenwofv25936.ambien-blog.com/5632229/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://felixdfee83950.atualblog.com/5576450/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://juliusoqrs39405.blog-a-story.com/5611895/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://angelouxza62849.blogacep.com/5262374/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://felixmduk82582.blogadvize.com/5683351/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://marioskbt15825.bloggerbags.com/5380108/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://troyyvtp16161.bloggerswise.com/5609173/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://trentonxneu25826.bloggosite.com/5717682/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://louisjlop28406.blogoscience.com/5597022/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://remingtonqssr28495.blogproducer.com/5735050/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://sethzabb72839.blogrelation.com/5627712/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://landenvney37147.blogrenanda.com/5708514/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://mylesbsja47148.blogsidea.com/5719943/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://jaideniari71471.blue-blogs.com/5603282/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://judahjbsi71481.blogthisbiz.com/5526643/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://knoxmmlj94949.csublogs.com/5447525/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://danteariy37047.dailyhitblog.com/5591997/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://elliotpstr39405.develop-blog.com/5694988/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://edwinxofw25936.is-blog.com/5726453/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://judahhzpf60370.livebloggs.com/5740883/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://sergioyqgx26037.loginblogin.com/5658517/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://stephensokf72615.mdkblog.com/5425951/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://louisklnn18395.newbigblog.com/5491884/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://devinjasj71581.mybuzzblog.com/5391595/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://dallasphyo93603.thenerdsblog.com/5320106/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://becketthypf60360.theobloggers.com/5723879/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://griffinhyqg60371.topbloghub.com/5713827/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://kameronkpuy63962.ttblogs.com/5443518/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://lanevmct14815.vblogetin.com/5336990/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://traviskctj71481.win-blog.com/5766483/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://travisbdei83726.worldblogged.com/5507143/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://andyqhyn92693.digiblogbox.com/26332759/

http://dallasphyo93603.jaiblogs.com/26578996/

http://griffiniaqg60370.yomoblog.com/5931987/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://reidmdvl82592.blogzag.com/45301115/

http://zanderlcuk81582.look4blog.com/40110437/

http://jasperrqok06272.imblogs.net/50229665/

http://erickqlga28371.blogstival.com/24131220/

http://felixdghh95061.designi1.com/23645541/

http://elliotruwy62849.educationalimpactblog.com/23952711/

http://mylesewmd58269.ivasdesign.com/23969364/

http://tysonyuql94838.link4blogs.com/24071626/

http://daltonariy37047.post-blogs.com/23933857/

http://andymmnm15050.review-blogger.com/23751528/

https://deanttsq28383.blognody.com/4163920/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://cesarrjar04714.mybloglicious.com/23778305/

https://remingtonzrhx36047.blogsumer.com/4147155/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://andywofw26037.jts-blog.com/4138821/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://manuelmevq04815.bloggazza.com/4155167/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://lanenqtu40628.rimmablog.com/4157632/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://manuelgijj06273.blogaritma.com/4138202/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://rylanzacg83949.shoutmyblog.com/4118496/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://connervsok93838.blogcudinti.com/4146794/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://shaneqiyp93704.bcbloggers.com/4131366/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://beauvvtr27272.iyublog.com/4136746/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://eduardotlct15825.blogdiloz.com/4137410/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://devinmewn93604.activosblog.com/4132082/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://sergiozqkj81582.verybigblog.com/4120782/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://caidenqiyo03704.p2blogs.com/4114175/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://garrettaayx51738.bloggactivo.com/4129534/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://finnhype69360.theblogfairy.com/4132063/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://juliusdwof60471.vidublog.com/4135064/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://paxtonnevl82692.oblogation.com/4126556/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://dallasehij05061.gynoblog.com/4121151/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://zionwtrp14825.laowaiblog.com/4121012/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://eduardorlfz48260.angelinsblog.com/4108362/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://claytonqizp93704.bloggadores.com/4134275/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://ricardolctj81581.humor-blog.com/4127788/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://jaspermjfa50493.thekatyblog.com/4114041/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://landenumcs15815.idblogmaker.com/4119250/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://arthurdbzr04815.blogdemls.com/4132881/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://andycsgu76532.ageeksblog.com/4112866/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://paxtonlctj71482.blogunteer.com/4107847/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://kylerxpgw26037.life3dblog.com/4108921/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://andyrpqn05049.therainblog.com/4106784/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://emilioskbr04814.ltfblog.com/4134561/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://mylessttt49516.blogspothub.com/4124947/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://kylergffc72727.blogmazing.com/4118064/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://manuelvlbp54219.blogars.com/4100500/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://caidenqizp03704.thechapblog.com/4121396/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://travisnfwm92693.blogsvirals.com/4120152/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://andersonculb48259.estate-blog.com/4117345/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://stephenmdul81582.losblogos.com/4106195/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://miloprss39506.prublogger.com/4114646/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://collinstuu49506.blogdomago.com/4132845/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://donovanhikk16273.glifeblog.com/4118481/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://riverpmie62716.bloguerosa.com/4118784/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://cashqizp03704.goabroadblog.com/4123041/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://raymondogxn93693.popup-blog.com/4105203/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://felixpgxo93603.daneblogger.com/4120280/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://franciscowyza64951.blogozz.com/4117208/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://gregoryewnf69370.activablog.com/4122119/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://eduardoktah08529.bloggazzo.com/4122982/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://franciscogypf69370.ssnblog.com/4100508/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://gunnerewnd59269.aboutyoublog.com/4723524/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://caidendffg95162.blog2news.com/4909747/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://keeganizqg60371.blog4youth.com/4642017/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://edwinmooo27394.blog5star.com/4956818/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://reideeda61616.blogdun.com/4933603/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://gregorybwpf60370.bloggactif.com/5505615/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://archerwnev25926.blogginaway.com/4955840/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://trentonxofv26936.blogolenta.com/5329359/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://martintnhz59371.blogripley.com/4991810/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://elliottgyqh70481.blogsuperapp.com/4860186/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://rowanvcdd73940.dgbloggers.com/4711477/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://eduardolctk81582.dreamyblogs.com/4734055/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://griffinwxxx51627.frewwebs.com/4919705/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://augustiarh70371.howeweb.com/4853369/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://trevoriknn16273.idblogz.com/4652454/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://rafaellopp27283.izrablog.com/2254388/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://zandernhas15937.kylieblog.com/4697753/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://landenyrjb59260.luwebs.com/5002862/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://claytonccay50506.slypage.com/5234164/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://riverulct15815.webbuzzfeed.com/4877886/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://andresevmc58269.webdesign96.com/4798344/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://messiahmppq38405.59bloggers.com/4828565/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://beauuvxx52738.bligblogging.com/5150541/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://manueluqle61594.thelateblog.com/5031426/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://codyrsss39506.actoblog.com/5026159/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://erickazxu38494.blog-mall.com/5079127/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://landenaxto05049.blogofchange.com/5174007/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://elliotopqq38405.spintheblog.com/5294594/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://kamerontlbr14714.dailyblogzz.com/5136378/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://zionaccd83950.blogvivi.com/5438171/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://titusrizp03704.bloginder.com/5660740/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://jaspermiea60504.blogdal.com/5657474/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://rylanfxof83726.newsbloger.com/5773844/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://cesarqhyo93703.get-blogging.com/6036693/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://sergiosssp28395.targetblogs.com/6141779/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

http://ricardoksxa72839.bleepblogs.com/6308582/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://alexistvww51627.activoblog.com/3671381/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://knoxkmnn17283.blogoxo.com/3669525/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://paxtonlcsj71481.elbloglibre.com/3668958/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://landenvnev25926.blog-ezine.com/3668781/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://kylervnev25926.blogscribble.com/3670059/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://eduardobegd84051.madmouseblog.com/3671136/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://paxtonlctj71582.ja-blog.com/3670963/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://jaredwneu25936.blogtov.com/3671420/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://dominickzrjz37148.blazingblog.com/3671172/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://felixsmgb59482.creacionblog.com/3670895/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://beckettizqg60370.digitollblog.com/3668899/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://ricardoogxn92603.tusblogos.com/3669787/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://hectorilmm17283.blogchaat.com/3668369/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://gregoryruut49506.dm-blog.com/3667729/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://rafaelvndu15925.smblogsites.com/3668724/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://cashsngz48260.weblogco.com/3668876/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://waylondedd72727.ourcodeblog.com/3669082/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://spencerjari70471.blogdeazar.com/3669743/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://jaidenuvww50628.eedblog.com/3669202/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://cesarjkkh94838.theisblog.com/3668554/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://rafaeluvwv40506.blog2freedom.com/3669655/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://louishjjj05172.bloggip.com/3669688/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://jaidenwzab73849.qodsblog.com/3670583/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://gregoryvwwx50616.blogpayz.com/3670713/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://rowanefed72838.techionblog.com/3668837/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://jeffreyceed83940.buyoutblog.com/3670401/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://jareduwxl28395.blogitright.com/3671094/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://rylanqrpm05161.blogunok.com/3669949/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://andyqizq03704.blog-eye.com/3669038/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://simonvxyy61728.liberty-blog.com/3669738/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://stephenofwm82693.blogpixi.com/3670843/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://zanderfkor39506.blogdosaga.com/3670982/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://manuelnevm82592.azzablog.com/3671352/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://finneumc48159.snack-blog.com/3672012/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://josueghjj05162.fare-blog.com/3671098/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://kyleredax49483.anchor-blog.com/3671331/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://milozxuq27950.blogsvila.com/3669805/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://trevorbyup15938.wssblogs.com/3672107/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://collinsttt39506.blogdanica.com/3670992/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://holdenkkkl06273.bloggerchest.com/3672623/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://louislllj95051.tkzblog.com/3672390/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://hectoronnk05050.like-blogs.com/3670061/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://tysonyuql94838.onzeblog.com/3671911/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://remingtongoee72726.answerblogs.com/3673361/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://lorenzofikm16172.blog-kids.com/3673521/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://simonvwxx50627.nizarblog.com/3674568/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://josuephyo93703.ziblogs.com/3671242/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://manueldegg94061.sharebyblog.com/3675242/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://cristianqiyp03704.wizzardsblog.com/3674045/کسب-درآمد-برای-نوجوانان

https://damienkctk81482.tokka-blog.com/3676072/کسب-درآمد-برای-نوجوانان



:: بازدید از این مطلب : 1074
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

چقدر می توانید درآمد کسب کنید؟

یک وبلاگ نویس می تواند در هر سال یا در حدود 20،000،000،000 روپیه ماهانه کسب درامد برای نوجوانان کسب کند. نوجوانانی که تازه کار خود را شروع می کنند ، ممکن است درآمد کمتری داشته باشند. آمیت آگاروال ، وبلاگ نویس برتر هندی ، ماهانه 60 هزار دلار (44.4 روپیه) درآمد دارد.

 آمازون همکاران آنلاین چیه؟

مانند کسب درآمد از طریق بازاریابی وابسته در حین وبلاگ نویسی ، می توانید همین کار را با استفاده ایرانیان سایبر از پیوندهای آمازون و دریافت کسب درامد نوجوانان پورسانت انجام دهید. آمازون همکاران یک بازاریابی وابسته است ..

چقدر می توانید درآمد کسب کنید؟

یک وبلاگ نویس می تواند در هر سال یا حدود 20،000،000،000 روپیه درامد خود را شروع کند. نوجوانانی که تازه کار خود را شروع می کنند ، کسب درامد نوجوانان ممکن است درآمد کمتری داشته باشند. آمیت آگاروال ، وبلاگ نویس برتر هندی ، ماهانه 60 هزار دلار (44.4 روپیه) درآمد دارد.

4. آمازون همکاران آنلاین چیه؟

مانند کسب درآمد از طریق بازاریابی وابسته کسب درامد نوجوانان در حین وبلاگ نویسی ، می توانید همین کار را با استفاده از پیوندهای آمازون و بدست آوردن پورسانت انجام دهید. آمازون همکاران یک برنامه بازاریابی وابسته است که به شما امکان می دهد در هنگام کلیک و خرید محصولات از آمازون ، پیوندهایی را در وب سایت یا وبلاگ کسب درامد نوجوانان خود ایجاد کرده و هزینه مراجعه به آنها را بدست آورید. عضویت رایگان است و استفاده از آن آسان است.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 951
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

این امر نه از نظر جانی کوچک یا جین (با ذهن باز ، ذاتی پرسشگر و علاقه آموزش برنامه نویسی نوجوانان به هر چیزی با صفحه کلید و صفحه نمایش) ترسناک به نظر می رسد بلکه برای والدینی که مهارت رمزگذاری معادل پدربزرگ و مادربزرگ خود دارند - یعنی هیچ کدام.

کدگذاری در واقع فقط دنباله ای از وقایع است. وقتی به ترتیب صحیح قرار بگیریم ، عمل صحیح اتفاق می افتد. وقتی سفارش اشتباه است ، معمولاً هیچ اتفاقی نمی افتد.

برای اهداف این ویژگی ، ما در حال توصیف برخی از محصولات به عنوان "اسباب بازی" یا "بازی" هستیم ، در حالی آموزش برنامه نویسی نوجوانان که در واقع خیلی بیشتر هستند. ما آنها را اینگونه توصیف کرده ایم زیرا در حال جستجوی محصولاتی هستیم که بچه ها می خواهند بازی کنند و با آنها تعامل کنند.

و برای آن دسته از بچه هایی که ممکن است کمی تحلیلی داشته باشند ، STEAM وجود دارد که برای خلاقیت هنری بیشتر ، Arts را به STEM اضافه می کند.

همه مبتنی بر رایانه نیستند و یا حتی نیاز به باتری ندارند.

اگر آنها فکر می کنند که چیزهای آموزشی یک اسباب بازی است ، به جای اینکه فقط این کار را انجام دهند ، بیشتر با آن بازی می کنند. آموزش برنامه نویسی نوجوانان از طریق بازی یکی از بهترین روش های جذب مهارت های جدید و غلبه بر آنچه می تواند در ابتدا چالش های ترغیب کننده آموزشی به نظر برسد ، است. اگر به دنبال چیزی با محوریت کمتر بچه ها هستید ، نگاهی به راهنمای گسترده تر ما برای یادگیری کدگذاری بیندازید. برای حتی بیشتر اسباب بازی های STEM ، محدوده John Lewis را بررسی کنید.


بچه ها عاشق ربات هستند و یافتن یک بازی سرگرم کننده تر از Sphero ، یک توپ رباتی که از طریق برنامه های مختلف در تلفن هوشمند خود کنترل می کنید ، دشوار است.

Sphero Bolt نسخه شفافی از توپ ربات (به اندازه یک توپ تنیس) است که تعداد زیادی سنسور و یک ماتریس LED قابل برنامه ریزی را بسته بندی می کند ،آموزش برنامه نویسی نوجوانان اما هر یک از مدل های Sphero با برنامه iOS یا Android کار می کنند - از جمله Sphero بسیار ارزان تر مینی یا اگر می توانید دست خود را بر روی آنها بگذارید ، جنگ ستارگان از جمله BB-8 ، BB-9E و R2-D2 رد می شود.

این برنامه است که از یک محیط برنامه نویسی مانند Scratch استفاده می کند که به شما امکان می دهد دستورات ساده ای برای غلتک ، تلنگر ، چرخش یا تغییر رنگ توپ تنظیم کنید. اگر بیشتر از یک برنامه نویس پیشرفته هستید اما برنامه نویسی مبتنی بر بلوک برای مبتدیان برنامه نویسی به راحتی کافی است ، می توانید در زبان برنامه نویسی OVAL مبتنی بر C جستجو کنید.

آخرین نسخه (با استفاده از Sphero Edu) به شما امکان می دهد ربات های Sphero را با JavaScript ، رایج ترین زبان برنامه نویسی وب در آموزش برنامه نویسی نوجوانان جهان ، برنامه ریزی کنید.

اعمال (& amp ؛ رها کردن ، حرکت ، تغییر زاویه جهت ، سرعت و غیره) را در بلوک های ساده از فهرست برنامه بکشید و این دستورات به هر ترتیب که تصمیم بگیرید با هم قفل می شوند. تغییر این ترتیب به آسانی حرکت بلوک های اطراف صفحه است.

تعداد زیادی از برنامه های نمونه برای شروع وجود دارد ، و می توانید با تغییر این برنامه ها سریع چیزها را رها کنید. این بسیار سرگرم آموزش برنامه نویسی نوجوانان کننده است و یک شروع کننده درخشان برای کودکانی است که دوست دارند هنگام یادگیری به حرکت خود ادامه دهند.

 

http://holdengfdb61727.pages10.com/--37176871

 

http://beckettuvwv38383.blogolize.com/--39561149

 

http://josuepgxn93603.bloguetechno.com/--35343495

 

http://daltonnomk05050.tribunablog.com/-15424426

 

http://trentonloqr39405.blogminds.com/-13332447

 

http://dallasgjkk06173.suomiblog.com/-16547747

 

http://ericknfwm82592.pointblog.net/--39220317

 

http://traviszcde84950.full-design.com/--42946807

 

http://paxtonabax50516.thezenweb.com/--37430376

 

http://spencerbdff83940.tinyblogging.com/--41784620

 

http://mariobbay50505.ampedpages.com/--29294071

 

https://trevorgjll06172.blog5.net/42370078/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://devinmdvl81592.affiliatblogger.com/52111612/

 

http://beausvwx51738.diowebhost.com/55798698/

 

http://sergioqtvw51728.fitnell.com/41180684/

 

http://marcozrhy36037.dbblog.net/32001811/

 

https://edwinxofv26936.ezblogz.com/32032856/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://milorvud06151.designertoblog.com/31604475/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://troyqhyp03704.blogs-service.com/31711471/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://simonwzab72849.bluxeblog.com/32262443/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://remingtonrtvw51728.mpeblog.com/25082973/

 

http://jeffreyphxo93603.articlesblogger.com/24868706/

 

http://caideneijl17384.arwebo.com/24828688/

 

http://marcobtka47148.blogerus.com/24964653/

 

http://cashgijj05162.bloggin-ads.com/24973875/

 

http://lanewoeu25825.blogpostie.com/24975926/

 

http://edgarigdz60370.blogprodesign.com/24794972/

 

http://johnathanwoeu25926.mybjjblog.com/-15936595

 

http://archerypgw26936.blogdigy.com/-15384563

 

http://edwinxpfw26937.tblogz.com/-15953977

 

http://juliusstuu40516.uzblog.net/-15846562

 

http://lanefbwq16059.canariblogs.com/-16947357

 

http://trentonyqgx36047.qowap.com/60149771/

 

http://martinfijj06172.blog2learn.com/48560528/

 

http://dantesvww40617.jiliblog.com/59683104/

 

http://milovwza61627.ka-blogs.com/54787587/

 

http://devinmevl82592.timeblog.net/38093241/

 

http://brooksjbrh70471.aioblogs.com/54854835/

 

http://charlieewmd59269.xzblogs.com/43060431/

 

http://franciscowabb73840.free-blogz.com/48221210/

 

http://travisldtk82592.widblog.com/55397937/

 

http://andyskaq04714.collectblogs.com/47153786/

 

http://lorenzosttt40516.isblog.net/-18604949

 

http://sergioariy36047.blogdon.net/-17781168

 

http://jaredpqpo17272.blogkoo.com/-20558236

 

http://paxtonmevl82592.alltdesign.com/-21579083

 

http://messiahyqgx26037.total-blog.com/-26460048

 

http://trentonttsq27272.blog-gold.com/6314605/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://jasperpqrr28394.amoblog.com/-23042387

 

http://connerjbtj71481.ambien-blog.com/6279454/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://lukastuts38394.blog-a-story.com/6254009/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://alexisquvv40516.blogacep.com/5905589/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://judahxzcd84951.atualblog.com/6216192/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://troyortu40517.blogadvize.com/6330133/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://raymondcfgi05173.bloggerbags.com/6017994/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://gunnerevnd58259.blogoscience.com/6244429/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://cruzjkkk06162.blogproducer.com/6381461/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://beckettizqg60371.bloggerswise.com/6256030/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://marionsqp17273.blogrelation.com/6274746/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://andyrizq03714.blogrenanda.com/6353924/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://andresppnn16162.blogsidea.com/6371893/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://alexisnprr39506.blogthisbiz.com/6165091/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://augustjarh70370.blue-blogs.com/6246719/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://zanesuwy51739.csublogs.com/6086874/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://dantessrq27383.dailyhitblog.com/6237189/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://landenvneu15826.develop-blog.com/6339286/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://daltonchlo27283.is-blog.com/6371745/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://connerffge73838.livebloggs.com/6383389/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://angeloarhy37047.loginblogin.com/6304924/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://rowanxzab72840.mdkblog.com/6071664/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://sergiotwyy61728.mybuzzblog.com/6037636/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://johnathanlnpr39406.newbigblog.com/6134471/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://codydvlc48259.thenerdsblog.com/5961886/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://lanerttt39405.theobloggers.com/6363635/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://beauvybc73950.topbloghub.com/6354449/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://codyctkb47148.ttblogs.com/6081024/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://spencerxwwv49494.vblogetin.com/5974249/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://collinsstr28394.win-blog.com/6408862/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://keegancgij06273.worldblogged.com/6143854/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://fernandoqhyo93703.yomoblog.com/6571680/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://zionchjk06284.bloginwi.com/37007990/

 

http://caidenqiaq04714.jaiblogs.com/27175826/

 

http://tysontlbs14815.look4blog.com/40791476/

 

http://messiahijjh84940.imblogs.net/50909784/

 

http://eduardogikm05050.blogstival.com/24770438/

 

http://hectorknpq30849.blogzag.com/45978107/

 

http://messiahostu40516.designi1.com/24280915/

 

http://caidenqhyo03704.educationalimpactblog.com/24593407/

 

http://edwinkmpq28406.ivasdesign.com/24608909/

 

http://connerwxzz62739.link4blogs.com/24712887/

 

http://riverkifc59360.mybloglicious.com/24413757/

 

http://rylanewne59269.post-blogs.com/24573072/

 

http://shaneccay50616.review-blogger.com/24391751/

 

https://josuenevl82592.blognody.com/4735888/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://elliotttwya62840.blogsumer.com/4723383/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://landenoqqr28495.jts-blog.com/4714334/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://andygjln17395.rimmablog.com/4728215/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://lukasfxnd59269.bloggazza.com/4725199/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://franciscogypg69370.blogaritma.com/4713950/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://edgarzriy37147.shoutmyblog.com/4692827/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://zanderxyxx50616.bcbloggers.com/4702170/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://garrettvxza62849.blogcudinti.com/4718054/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://hectorjmop28395.iyublog.com/4710155/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://keeganybdf84061.blogdiloz.com/4710561/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://collinctka48148.verybigblog.com/4694066/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://israelolie72716.p2blogs.com/4683541/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://troyuldt14825.activosblog.com/4706012/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://ricardoehii06273.bloggactivo.com/4703196/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://finnuwyw51727.theblogfairy.com/4704684/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://garrettzzyw50505.vidublog.com/4709549/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://beautvwy61738.oblogation.com/4699606/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://waylonxxyx40505.gynoblog.com/4693527/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://raymonddhhi95061.laowaiblog.com/4690113/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://rafaelmmlj95173.angelinsblog.com/4680759/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://finnwwww50504.bloggadores.com/4708308/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://jeffreyphyo93703.humor-blog.com/4697430/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://zanewzab73940.thekatyblog.com/4683563/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://finnzzyw50505.blogspothub.com/4698821/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://beckettzabb72839.idblogmaker.com/4692318/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://manuelphxn92693.blogdemls.com/4704902/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://rowanjbsi70471.ageeksblog.com/4685631/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://daltonbsjz47148.blogunteer.com/4680689/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://cruzvmdu15926.life3dblog.com/4680968/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://alexisssrq27273.therainblog.com/4678827/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://griffinuutv62738.ltfblog.com/4706667/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://codydvlc48259.blogmazing.com/4686762/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://tysonnonm07305.blogars.com/4668775/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://beckettsrom27395.thechapblog.com/4690570/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://damienkhyp93704.blogsvirals.com/4690429/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://caidengjji95051.glifeblog.com/4688439/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://dantebska47148.losblogos.com/4675712/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://kylerfbxr26059.estate-blog.com/4686654/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://deanewnd59269.prublogger.com/4683698/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://connerrqmi94949.blogdomago.com/4698886/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://israelyyzx50616.bloguerosa.com/4688544/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://mariocegh95162.daneblogger.com/4690860/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://cristianqhyo93703.goabroadblog.com/4692652/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://juliusqrro27383.popup-blog.com/4673559/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://judahjbsi71581.blogozz.com/4685931/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://edgarmprs39517.activablog.com/4690556/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://lorenzoutsp19838.bloggazzo.com/4691100/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://brookszccd73849.ssnblog.com/4669009/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://mylesppom06161.activoblog.com/4079033/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://manuelmduk81582.blogoxo.com/4076835/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://kylersstt49505.elbloglibre.com/4076748/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://beauevnd58269.blogscribble.com/4077430/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://alexisvgpx74185.madmouseblog.com/4078021/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://jeffreyilop38406.ja-blog.com/4077211/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://fernandonfwm82692.digitollblog.com/4075501/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://andresxbbc20506.blogtov.com/4079597/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://connerqqpo16272.blazingblog.com/4078866/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://martinjjjh94951.creacionblog.com/4078208/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://andretlbr04714.tusblogos.com/4074336/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://tysonfikl17284.blogchaat.com/4072899/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://waylonnevl82592.dm-blog.com/4073482/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://jaredwneu26936.smblogsites.com/4075351/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://manuelcehj06173.weblogco.com/4075120/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://dominickprxz61728.blogdeazar.com/4076954/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://sethefdc61627.ourcodeblog.com/4075697/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://johnnygkmn17384.eedblog.com/4075899/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://devinzbeg84061.theisblog.com/4075523/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://archernprs39506.blog2freedom.com/4076549/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://keegandhjk06172.bloggip.com/4076667/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://stephenegii95061.qodsblog.com/4077793/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://mylesvxzb73950.blogpayz.com/4078348/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://connerxyxw49495.techionblog.com/4075298/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://waylonxacd83951.buyoutblog.com/4076561/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://brooksjarh70481.blogitright.com/4078016/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://johnathanzska48259.blog-eye.com/4075651/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://simonewmd58261.blogdosaga.com/4077560/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://messiahmlig83839.blogpixi.com/4077308/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://paxtonacef84061.liberty-blog.com/4076951/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://beckettceeb62738.azzablog.com/4078269/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://remingtonswyz62839.snack-blog.com/4079517/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://augustybdd84062.fare-blog.com/4078461/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://lorenzopnkh83838.anchor-blog.com/4078794/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://mylesnkhe73838.blogsvila.com/4075947/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://israelusol94949.wssblogs.com/4079753/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://trevorooom06161.blogdanica.com/4078479/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://trevorrjaq03704.bloggerchest.com/4080203/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://erickzazz61727.like-blogs.com/4076424/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://andersonhhec50493.tkzblog.com/4079938/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://andretkbr04714.onzeblog.com/4079567/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://trentonxofv25936.blog-kids.com/4081897/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://arthurvtpj94849.answerblogs.com/4081797/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://ricardozdfg95172.sharebyblog.com/4084183/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://rylantwya62840.wizzardsblog.com/4083574/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://felixphxo93603.tokka-blog.com/4085099/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://josueedbx49505.nizarblog.com/4083615/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان





:: برچسب‌ها: آموزش برنامه نویسی نوجوانان ,
:: بازدید از این مطلب : 1412
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1400 | نظرات ()