نوشته شده توسط : مهراب مدیری

کد قوی آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا است

زبان های برنامه نویسی زیادی وجود دارد که می توانید آنها را یاد بگیرید. به عنوان مثال، C++ عملکرد بالاتر و کنترل بهتری را ارائه می دهد، اما مدیریت بدون بهم ریختگی بسیار دشوارتر است. جاوا مدیریت خودکار حافظه را ارائه می دهد، داده های سایر برنامه ها یا سیستم عامل را به خطر نمی اندازد یا به آنها پایمال نمی کند.

اساسا، جاوا با اشیایی کار می کند که به داده ها در داخل ماشین مجازی خود ارجاع می دهند، نه به داده های خارج. همچنین انتشار حافظه را به صورت خودکار مدیریت می کند، بنابراین بدون اینکه برنامه نویس نگران چیزی باشد از آن به طور موثر استفاده می کند.

متن باز

جاوا شامل مقدار زیادی از عملکرد پایه است که آماده استفاده خارج از آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا جعبه است. اما، علاوه بر این، تعداد زیادی کد شخص ثالث آماده استفاده را در اختیار خواهید داشت. این یکی از مزایای بزرگ بودن یک پلتفرم منبع باز، یعنی منبع باز بودن است.

اگر جاوا را یاد بگیرید، یک زبان برنامه نویسی را یاد خواهید گرفت که در آن جامعه هر آنچه را که نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. جامعه ای که بیش از بیست سال است روی ایجاد اپلیکیشن های جاوا کار می کند.

علاوه بر این، جاوا دارای ضمانت امنیتی است، زیرا بسیاری از کتابخانه های ایجاد شده ایرانیان سایبر توسط شرکت های بزرگی مانند گوگل، فیس بوک یا بنیاد آپاچی نگهداری می شوند. پلتفرم های زیادی وجود ندارند که بتوانند همان تنوع کدهای قابل استفاده را ارائه دهند.

تطبیق پذیری

شاید این سوال برای شما پیش بیاید آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا که برنامه های جاوا در برنامه نویسی چیست؟ جایی که استفاده از این زبان برنامه نویسی بیشتر قابل مشاهده است، مانند رابط ها، بازی ها یا برنامه ها.

خوب، این پلتفرم توسعه اجازه می دهد تا برنامه های جاوا دسکتاپ و رابط های حرفه ای با استفاده از Swing یا در نسخه های جدیدتر JavaFX ایجاد کنید. در اینجا چند نمونه از این موارد وجود دارد:

توییتر، اوبر، اسکوئر و نتفلیکس همگی از جاوا در زیرساخت های خود استفاده می کنند.Minecraft در جاوا برنامه ریزی شده است.ناسا از Java در توسعه نرم افزار برای کارهای تعمیر و نگهداری و مشاهده.Murex، یک برنامه تجاری.

ThinkFree، یک مجموعه اداری.اندروید استودیو، نسخه رسمی و رایگان برای توسعه اپلیکیشن آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا اندروید.اکثریت قریب به اتفاق برنامه هایی که برای اندروید وجود دارند.دورنمای شغل

تعداد پیشنهادات شغلی برای توسعه دهندگان جاوا همچنان در حال افزایش است. دلیل خوبی برای تخصص و یادگیری برنامه نویسی در جاوا. همانطور که به شما گفتیم اپلیکیشن های زیادی وجود دارند که به صورت بومی از این زبان برنامه نویسی استفاده می کنند.

رندستاد، متخصص در انتخاب مدیران و تکنسین‌های آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا با مسئولیت بالا، می‌گوید که حرفه‌ای‌هایی که بیشترین تقاضا توسط شرکت‌ها در سال 2020 را دارند، توسعه‌دهندگان و تحلیلگران جاوا خواهند بود.

علاوه بر این، میانگین حقوق یک برنامه نویس تخصصی جاوا بسته به شرکت و مسئولیت موقعیت، حدود 23000 تا 27000 یورو در سال است.

آسان برای یادگیری

در مقایسه با سایر زبان های برنامه نویسی کلاسیک مانند C یا C++، یادگیری جاوا بسیار آسان تر است. اما چرا راحت تر است؟ خوب، زیرا به لطف ابزارهای تخصصی و رایگان مانند NetBeans و سایر ویرایشگرها یا محیط های توسعه، کامپایل، اشکال زدایی و استقرار بسیار ساده است و شروع با آن آسان است.

با این حال، مانند هر پلتفرم پیچیده و همه منظوره، وقتی نوبت آموزش برنامه نویسی به ایجاد برنامه های جاوا و یادگیری این زبان برنامه نویسی می شود، با دو چالش روبرو هستید:



:: برچسب‌ها: آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا ,
:: بازدید از این مطلب : 477
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

در این درس واحد از دوره با ویژگی آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا های کلیدی زبان برنامه نویسی کاتلین آشنا خواهید شد.دسترسی به دوره برنامه نویسی اندروید در Kotlin

با دنبال کردن لینک قبلی به دوره برنامه نویسی اندروید در کاتلین دسترسی پیدا کنید. در آن شما می توانید ثبت نام کنید و این برنامه را کاملا رایگان دریافت کنید.

مدت دوره رایگان تقریباً یک هفته است و سطح مهارت پیشرفته مورد نیاز است. شما محتوای چند رسانه ای و آزمون های تعاملی را در اختیار خواهید داشت که با سرعت خود یاد خواهید گرفت.

در پایان دوره با برخی از ویژگی های کلیدی زبان برنامه نویسی کاتلین آشنا خواهید شد. شرکت های زیادی هستند که برنامه های جاوا را طراحی و توسعه می دهند. ما قصد داریم در مورد برخی از آنها به شما بگوییم و برخی از دلایلی را که چرا این یک زبان برنامه نویسی و یک پلت فرم توسعه مورد تقاضای حرفه ای ها است را خلاصه می کنیم.

برنامه نویسی در جاوا می تواند تا حدودی ساده تر آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا از انجام آن در سایر زبان های برنامه نویسی باشد. این چیزی است که آن را برای بسیاری بسیار جذاب می کند. این دروازه ای به بازار کار است که دائما در حال رشد است و هر روز به متخصصان متخصص بیشتری نیاز دارد. اما اگر به فکر این هستید که خودتان را وقف آن کنید، به آموزش نیاز خواهید داشت. میخواهید بیشتر بدانید؟

چرا جاوا؟

اگر تا اینجا پیش رفته اید، احتمالاً از قبل می دانید، اما تازه کردن حافظه شما هرگز ضرری ندارد. بنابراین اولین نکته این است که یک مرور مختصر از چیستی جاوا داشته باشیم: این یک زبان برنامه نویسی و یک پلت آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا فرم توسعه رایانه است که امکان طراحی و توسعه برنامه های کاربردی مختلف را فراهم می کند و همچنین باعث می شود که آنها در همه دستگاه ها به درستی کار کنند: از رایانه گرفته تا تلفن های هوشمند.

جاوا یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی در حال استفاده است، به ایرانیان سایبر ویژه برای برنامه های وب سرویس گیرنده-سرور، با بیش از ده میلیون کاربر ثبت شده.

دوره

برنامه نویسی با جاوا: گواهی OCP7 دلیل برای برنامه نویسی با جاوا

جاوا یک پلت فرم توسعه هدف عمومی است. دلایل آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا فنی و غیر فنی زیادی وجود دارد که آن را به یکی از محبوب ترین برنامه نویسان در سراسر جهان تبدیل می کند. اما دلایل اصلی یادگیری برنامه نویسی با جاوا چیست؟

ما در مورد هفت مورد از آنها صحبت خواهیم کرد، اما مطمئنا تعداد بیشتری وجود دارد. اینها ویژگی هایی نیستند که در سایر زبان های برنامه نویسی یا در سایر پلتفرم های توسعه یافت نمی شوند، اما مجموع همه آنها یکی از مواردی است که شرکت ها هنگام انتخاب آن برای توسعه برنامه های جاوا بیشتر به آن اهمیت می دهند. بیایید آنها را ببینیم!

چند پلتفرمی است

این مزیت به اندازه زمانی که متولد شد نیست، زیرا بسیاری از پلتفرم های دیگر این امکان را ارائه می دهند. با این حال، این واقعیت که جاوا بر روی هر سرور و سیستم عاملی به کار خود ادامه می دهد، یکی از بزرگترین جذابیت های آن برای هر برنامه نویسی است. تقریباً برای هر سیستمی که فکرش را بکنید یک ماشین مجازی جاوا وجود دارد.

یک بار بنویس، آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا همه جا بدو.

شی گرایی

این چیزی است که در حال حاضر توجه زیادی را به خود جلب نمی کند، اما در اواسط دهه نود، زمانی که جاوا وارد بازار شد، به ندرت پیش می آمد که این نوع پلتفرم شی گرا باشد. این یعنی چی؟ خوب، آسان است: شما در مقابل سیستمی هستید که به شما امکان می دهد برنامه های جاوا را به روش ماژولار ایجاد کنید.

این کار استفاده مجدد از قطعات از قبل ایجاد شده و بهبود الگوهای طراحی هر یک آموزش برنامه نویسی از آنها را آسان می کند. همچنین یکی از دلایلی است که خود پلتفرم بسیار توسعه پذیر است و ویژگی های بومی یا اضافه زیادی دارد.



:: برچسب‌ها: آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا ,
:: بازدید از این مطلب : 491
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 فروردين 1401 | نظرات ()