برنامه نویسی کودکان
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 

مطمئناً در دفتر خود یک کامپیوتر دارید. ماشین شما پر از تراشه است که به شما امکان می دهد پنجره ها را بچرخانید ، GPS را ببینید ، به شما در پارک (یا پارک مستقیم برای خود کمک کنید) و به زودی حتی برای برنامه نویسی کودکان شما رانندگی می کنند. و رستوران مورد علاقه شما (هر چقدر هم که مدرن باشد) دارای برنامه ای است که به شما کمک می کند رزروها ، هزینه ها ، سهام یا (حداقل) تلویزیون را مدیریت کنید.

 

و هر یک از آنها به برنامه نویسی نیاز دارند.

 

اما نه فقط محصولات فیزیکی ، به  برنامه نویسی کودکان گوشی هوشمند خود فکر کنید. علاوه بر نرم افزار اختصاصی برای کارکردن ، صدها هزار ، حتی میلیون ها برنامه وجود دارد که به برنامه نویسی نیز نیاز دارند.

 

بازی های ویدئویی ، دنیای eSports با جهشی رشد می کند. تخمین برنامه نویسی کودکان زده می شود ایرانیان سایبر  که تا سال 2020 آنها می توانند سالانه حدود 2400 میلیون دلار گردش مالی داشته باشند.

 

و آنها همچنین نیاز به برنامه نویسی دارند.

 

به همین دلیل در میان متخصصانی که  برنامه نویسی کودکان بیشترین تقاضای شرکت ها را دارند ، توسعه دهندگان نرم افزار ، توسعه دهندگان برنامه ها ، برنامه نویسان ...

 

اما این همه ماجرا نیست ، یادگیری کد نویسی نه تنها برای بدست آوردن شغل مفید نیست (که چیز کمی نیست) بلکه از نظر شخصی دارای مزایای زیادی است.

 

 

مزایای یادگیری کدنویسی با کودکان

یادگیری رمزگذاری استدلال را بهبود می بخشد ، یادگیری ریاضیات برنامه نویسی کودکان  و توانایی حل مسائل را تسهیل می کند. حتی به موضوعات مرتبط با زبان نیز کمک می کند.

این باعث خلاقیت می شود. فکر کردن در مورد یک پروژه ، فهمیدن چگونگی اجرای آن و ساختار آن برای کار کردن ، شامل توسعه تخیل است.

اعتماد به نفس و عزت نفس را افزایش دهید. ببینید چگونه (کم کم) آنچه روی آن کار می کنید نتیجه می دهد و این به دلیل تلاش و کار  برنامه نویسی کودکان شما باعث افزایش اعتماد به نفس می شود.





:: بازدید از این مطلب : 776
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: