آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان 4
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

شما نباید یک عکس ضمیمه کنید ،آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  فقط در صورتی که این شرط در موقعیت مشخص نشده باشد (شما به دنبال کار هستید ، نه شریک زندگی احتمالی).

اطلاعات تماس را در ابتدای رزومه خود قرار دهید تا به راحتی برای استخدام کننده اطلاعاتی در مورد نحوه تماس با شما پیدا کند.

یک صندوق پست الکترونیکی اختصاصی ایجاد کنید (آدرس هایی مانند را ببینید ، در مورد جدی بودن اهداف نامزد شک می کنید).

داده های تن سنجی (قد ، وزن و غیره) ، تنها در صورتی که در مورد جای خالی که این پارامترها برای آن حیاتی هستند صحبت نکنیم. وضعیت سلامت تنها در صورتی که کار شامل فعالیت بدنی سنگین نباشد.

گرایش جنسی ، زیرا هیچ ارتباطی با ویژگی های حرفه ای آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  متقاضی ندارد و یک امر شخصی است.دین ، ​​چون اینطور نیست

بحث در مورد این موضوع در محل کار معمول است و در شرکت های خارجی این امر تابو محسوب می شود.

دیدگاه های سیاسی ، زیرا هیچ ربطی به کار ندارد ، مگر اینکه قصد داشته باشید برای یکی از احزاب سیاسی کار کنید.سایر اطلاعات شخصی که به مسائل مهم حرفه ای مربوط نمی شوند (علائم زودیاک ، غذاهای مورد علاقه و غیره).

 

دختری که به عنوان مشاور حرفه ای رزومه آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  ارسال می کرد ، در آن نشان می داد که او "جغد است ، بنابراین من واقعاً دوست ندارم صبح زود بیدار شوم و سر کار بروم" ، و او همچنین "عقرب است" توسط زودیاک "و دوست دارد" Paolo Coelho را بدون زمان ارتباط با دوستان "بخواند." او یک عکس کامل با لباس بسیار آشکار را به رزومه خود پیوست کرد.

 

2. هدف رزومه آسیب پذیرترین نقطه در همه زندگینامه ها. بسیاری iranian cyber  از کسانی که سعی می کنند "با استقبال بزرگ" روبرو شوند و تا آنجا که ممکن است کارفرمایان بیشتری را با یک رزومه دستگیر کنند ، نشان می دهند که دوست دارند به عنوان معلم ، مدیر فروش و مدیر انبار سبزیجات آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  و غیره کار کنند. برای رزومه ، جایی که هدف اصلاً تعیین نشده است ، درک آنچه که شخص واقعاً به دنبال آن است بسیار دشوار است. برخی از افراد از داده هایی استفاده می کنند که با موقعیت مشخص شده مطابقت ندارد. به عنوان یک قاعده ، در این مورد یک CV منسوخ وجود دارد که متقاضی "زمان لازم برای به روز رسانی" را ندارد.

این بخش باید شامل یک موقعیت خاص (دستیار فروش ، کارشناس محصول ، مدیر تدارکات) باشد. بخش یا جهت عملکردی (فروش ، تدارکات) و حوزه تجاری شرکت (کالاهای مصرفی ، صنعت) نیز می تواند مشخص شود. مرد جوانی که برای سمت مدیر حساب درخواست کرده است نوشت: "من می خواهم با مردم کار کنم ، زیرا من بهترین کار خود را می کنم. "

3. آموزش و پرورش شما نباید همه موسسات آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  آموزشی را که در آن تحصیل کرده اید ذکر کنید. برخی از افراد جویای کار هنگام نوشتن رزومه آماده ورود به مقطع پیش دبستانی و دبیرستان هستند. در زندگی نامه ، لازم است تحصیلات (حرفه ای متوسطه / عالی) که با بیکاری اعلام شده مطابقت دارد ، مشخص شود. اگر شرایط شما با موقعیت مطلوب مطابقت ندارد ، باید بر تجربه کاری و آموزش های اضافی در موقعیت مشابه (در صورت وجود) تأکید شود. اگر می خواهید تسلط بر این موقعیت را از ابتدا شروع کنید ، منطقی است که بر ویژگی های شخصی (هدفمندی ، توانایی یادگیری و غیره) تکیه کنید.

یک زن متقاضی استخدام در رزومه خود اظهار داشت: "من معلم دبستان هستم اما می خواهم با استخدام کار کنم. "دختر دیگری در بخش" تحصیلات تکمیلی "اظهار داشت که در دوره های آشپزی شرکت کرده است ، در حالی که نه برای موقعیت سرآشپز ، لکه برای پست آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  مدیر درخواست کرده است.

 

بقه کار مکانهای کار به ترتیب زمانی معکوس با ذکر موقعیتها و مسئولیتهای عملکردی مرتب شده اند. همچنین ذکر نام سازمان و مشخصات فعالیتهای آن ضروری است. در این مرحله ، ذکر دستاوردهای حرفه ای و نتایج مثبت کار قبلی شم آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان ا در محل کار اضافی نخواهد 





:: بازدید از این مطلب : 709
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: