کسب و کار آنلاین برای نوجوانان2
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

شماره 5: Fiverr را بررسی کنید

این یک بازار دیجیتال است که به منظور کسب و کار آنلاین برای نوجوانان  نمایش استعدادها است. کاربران می توانند از سن سیزده سالگی شروع کنند و اساساً به یک فریلنسر تبدیل شوند. اگر نوجوان شما استعدادهای خاصی دارد که می تواند از آن مانند مهارت های رسانه های اجتماعی ، نوشتن ، ساخت موسیقی و غیره استفاده کند ، این برنامه می تواند گزینه ای عالی برای استفاده از آنها باشد.

 

شماره 6: با Decluttr تمیز کنید

این برنامه ای است که مشابه فروشگاه های صرفه  کسب و کار آنلاین برای نوجوانان جویی است که هزینه کمک های مالی را به شما پرداخت می کنند. اگر می خواهید از وسایل ناخواسته در خانه خود مانند بازی های ویدئویی ، اسباب بازی ها ، DVD ها و غیره خلاص شوید ، می توانید بارکد هر مورد را اسکن کنید تا ببینید Decluttr چقدر مایل به پرداخت آن اقلام است. حتی می توانید برچسب حمل و نقل رایگان دریافت کنید ، بنابراین هیچ گونه هزینه حمل و نقل بر عهده شما نیست!

 

شماره 7: به تولونا فرصت دهید

مشابه Swagbucks ، Toluna برای پر کردن نظرسنجی به کاربران پاداش می دهد. شرکت ها باید درک درستی از محصول خود از نظر مصرف کننده داشته باشند. بسترهایی مانند این به آنها در رسیدن به این هدف کمک می کند. این برنامه کسب و کار آنلاین برای نوجوانان  نه تنها به افراد برای نظرسنجی های خود پاداش می دهد ، بلکه کاربران می توانند از سیزده سالگی شروع کنند!

 

به طور کلی

اگرچه نوجوانان تمایل دارند زمان زیادی را صرف تلفن خود کنند ، اما نیازی  ایرانیان سایبر  به بیهوده نیست. در حقیقت ، هنوز راه های بی شماری وجود دارد که نوجوانان می توانند از تلفن خود درآمد کسب کنند که حتی در این لیست ذکر نشده است. خوشبختانه ، نوجوانان تنها کسانی نیستند که می توانند پول بیشتری به دست آورند. همچنین فرصت های اضافی برای بزرگسالان نیز وجود دارد! به همین دلیل مهم است که تحقیق کنید تا ببینید چه چیزی می تواند به شما یا  کسب و کار آنلاین برای نوجوانان کسانی که در زندگی شما هستند کمک کند.

 

 

برنامه های مشاغل برای نوجوانان که به نحوه یافتن کار در نوجوانی کمک می کند. اینها برنامه هایی هستند که به نوجوانان حقوق می دهند و همچنین به آنها در جستجوی شغل کمک می کنند.

دختر نوجوان با لپ تاپ روی نیمکت ، روی جلد متن  کسب و کار آنلاین برای نوجوانان ، "11 برنامه شغلی برای نوجوانان - نوجوانان می توانند از خانه درآمد کسب کنند!"

آیا فرزند شما در نوجوانی دنبال کار می گردد؟

 

این که آیا اولین شغل آنها ، شغل دوم آنها یا راهی برای کسب پول جیبی است ، برنامه های شغلی برای نوجوانان مکان خوبی برای شروع است.

 

دو نوع مختلف برنامه شغلی برای نوجوانان وجود دارد - یکی از کسب و کار آنلاین برای نوجوانان  آنها به تعیین موقعیت مشاغل نوجوانان که می توانید به آنها مراجعه کنید ، و هم برنامه هایی که در واقع درآمد نوجوان شما را بدست می آورند.

 

من قصد دارم مجموعه ای از برنامه های عالی را برای هر دو دسته ذکر کنم!

 





:: بازدید از این مطلب : 617
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: