برنامه نویسی کودکان
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

برنامه نویسی کودکان                                                                                                                      

آیا از مزایای برنامه نویسی کودکان برای کودکان می دانید؟

با قدم زدن در خیابان ها ، تبلیغات آژانس های برنامه نویسی کودکان تقریباً در برنامه نویسی کودکان همه جا دیده می شود و بسیاری از موسسات یادگیری سنتی از ترس افتادن به این بازار عظیم در تلاشند تا برنامه نویسی کودکان به مسیر برنامه های کودک روی بیاورند. علاوه بر این ، این کشور یک سری سیاست ها را صادر کرده است که والدین و مدارس را مجبور می کند با آن کنار بیایند. برنامه نویسی جلب توجه می کند.

اما ممکن است بسیاری از مردم هنوز برنامه نویسی کودکان یک چیز را اشتباه درک کنند ، از جمله انحرافات شناختی بسیاری از معلمان ، یعنی آنها فکر می کنند که برنامه نویسی کودکان برای کودکان فقط برای مقابله با امتحانات یا ریتم رشد برای تبدیل شدن به کشاورزان کد است. برنامه نویسی کودکان اگر این روش را می فهمید ، این یک اشتباه بزرگ است.

مزیت برنامه نویسی کودکان

▍ تفکر منطقی را پرورش دهید

برنامه نویسی موضوعی است که بر "تفکر منطقی" بسیار تأکید دارد. در فرآیند یادگیری برنامه نویسی ، کودکان می توانند مشکلات پیچیده را مرتب و ساده کنند. آنها ایده روشنی برنامه نویسی کودکان از نحوه انجام وظایف دارند ، زیرا رایانه ها فقط زبانهای رایانه را تشخیص می دهند. فقط برنامه نوشته شده توسط کودک دقیق و بدون خطا است ، کل کار را می توان به درستی اجرا کرد و مشکل را حل کرد.

علاوه بر این ، كودكان كوچكی كه برنامه نویسی كودكان را می آموزند در واقع یاد نمی گیرند كه چگونه كودكان را مانند بزرگسالان تایپ كنند ، بلكه باید از طریق چند برنامه نویسی کودکان جمله یا دستور كل صفحه را كنترل كنند. با یادگیری برنامه نویسی ، هنگامی که کودکان با مشکلات دشواری روبرو می شوند ، می توانند آرام شوند و مشکلات را به آرامی تحلیل کنند.

.مهارت بیان مهارت داشته باشید

می توانید صحنه ای را تصور کنید که کودک پس از بیش از یک ساعت برنامه نویسی یک انیمیشن جالب طراحی کرده باشد ، بعد چه کاری انجام می دهد؟ اول از همه برنامه نویسی کودکان ، او به والدین خود نشان می دهد ، هنگام صحبت تظاهرات می کند و انیمیشن را به والدینش نشان می دهد. در این فرآیند ، کودک در واقع مهارت بیان کلامی کودک را ناآگاهانه افزایش می دهد ، و همچنین وقتی دیگران از کار او تعریف می کنند ، برای بهبود اعتماد به نفس کودک بسیار مفید است.

 

تمرکز و مراقبت را بهبود ببخشید

عیب یابی چیزی است که هر برنامه نویس باید از برنامه نویسی کودکان آن عبور کند ، مهم نیست ایرانیان سایبر بزرگسالان یا کودکان، هیچ استثنایی وجود ندارد. گاهی اوقات فقط از دست دادن یک حرف یا از دست دادن یک نقطه ویرگول در انتهای خط باعث هرج و مرج زیادی می شود ، چه رسد به برخی از موقعیت ها و تله هایی که در تحلیل منطقی نادیده گرفته می شوند.

بنابراین ، در روند نوشتن برنامه ، عیب یابی نمی تواند سرنوشت ساز باشد ، فقط آن را رها کنید. این روند می تواند به طور موثررفتار شلختگی کودک را اصلاح کند و از نجیب زاده بودن جلوگیری کند.

ability توانایی کار تیمی

کودکان اغلب هنگام یادگیری برنامه ریزی با برخی از مشکلات یا مشکلات روبرو می شوند. فقط با همکاری مشترک می توانند اهداف خود را بهتر محقق کنند. کودکان با یکدیگر برنامه نویسی کودکان همکاری می کنند تا در هنگام تعامل به یکدیگر کمک کنند تا دوستی را تقویت کنند و یاد بگیرند که چگونه از یک تیم برای حل مشکلات استفاده کنند .

حالت PBL Paracraft به کودکان این امکان را می دهد تا در همان صحنه برنامه نویسی را یاد بگیرند و از طریق روش های سرگرم کننده مانند کارهای بازی و موانع روحیه تیمی کودکان را تمرین کنند. به منظور جلوگیری از عملیات تصادفی کودکان در طول کلاس ، به عنوان کنترل کننده اصلی اموزش کدنویسی بچه ها ، معلم تدریس می تواند حقوق مدیریت و کنترل کلیه رابط های دانشجویی ، که برای مدیریت مناسب است.آنها عقیده دارند که هدف از قرار دادن کودکان در معرض برنامه نویسی ، درک دقیق تری از برنامه علمی و فناوری آینده ، تفکر رایانه ای و اصول برنامه های مختلف نرم افزاری در برنامه نویسی کودکان زندگی ما است.دانستن آن ، اما دانستن دلیل، و تنها با درک اصول ، می توانیم با جامعه فناوری همیشه در حال تغییر کنار بیاییم.

 




:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 610
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: