آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

ایجاد و یادگیری

Create & Learn برخی از برترین کلاس های برنامه نویسی کودکان مجازی را ارائه می دهد که توسط آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان کارشناسان گوگل و هاروارد طراحی شده اند. دانش آموزان از سراسر جهان در کلاس های k-12 توسط معلمان ایالات متحده تدریس می شوند. محدودیت 5 دانش آموز در هر کلاس برای اطمینان از توجه کافی وجود دارد.

 

دانش آموزان می توانند از بین 25+ موضوع علوم کامپیوتر انتخاب کنند. این شامل مواردی مانند زبان های برنامه نویسی مبتدی مانند Scratch و زبان های پیشرفته تر مانند Python می شود. به علاوه، آنها همچنین می توانند در فعالیت های بازی سرگرم کننده برای Roblox و Minecraft شرکت کنند.

 

پروژه منحصر به فرد آنها و روش یادگیری مبتنی بر پرس و جو به توسعه خلاقیت و مهارت های تفکر انتقادی در دانش آموزان کمک می کند. این به بچه ها کمک می کند تا "چی" و همچنین "چگونه" و "چرا" را درک کنند. آنها همچنین دارای کلاس های رایگان STEM و رویدادهای انحصاری هستند که توسط شرکت های آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان بزرگی مانند اپل و ناسا میزبانی می شوند.

 

مزیت کد

Code Advantage یکی از بهترین بازیکنان برای کلاس های زنده برای کودکان 6 تا 13 ساله است. آنها برنامه های درسی مبتنی بر پروژه برای کودکان در سنین و علایق مختلف دارند. این کلاس ها با هدف الهام بخشیدن به کودکان برای خلاقیت بیشتر و افزایش تخیل آنها، سرگرمی و آموزش را برای دانش آموزان خردسال فراهم می کند.

 

آنها دوره‌هایی را در طیف گسترده‌ای از موضوعات ارائه می‌دهند، بنابراین بچه‌ها موضوعاتی مانند طراحی بازی، رباتیک، Minecraft، scratch و خیلی چیزهای دیگر را در طول سفر کدنویسی خود یاد می‌گیرند. همه مربیان آنها دارای سابقه فنی و همچنین تجربه قبلی کار با کودکان هستند. آنها همچنین آموزش های آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان خصوصی آنلاین برنامه نویسی را ارائه می دهند تا تجربه ای کاملاً سفارشی برای فرزند شما فراهم کنند و آنها را برای موفقیت تنظیم کنند.

 

CogniCoder

CogniCoder دوره های برنامه نویسی برای بچه ها را در موضوعات مختلف از جاوا، پایتون، اسکرچ، امنیت سایبری و موارد دیگر ارائه می دهد. کلاس ها به طور خاص توسط مربیان بخش علوم کامپیوتر USC ایجاد و سازماندهی می شوند. جدای از یادگیری ساده برنامه‌نویسی، به شیوه‌ای سرگرم‌کننده آموزش داده می‌شود ایرانیان سایبر و به آنها نشان می‌دهد که چگونه می‌توان از علوم کامپیوتر برای حل مشکلات دنیای واقعی استفاده کرد.

 

اندازه کلاس Zoom به یک گروه کوچک 4-10 دانش آموز محدود می شود تا همه توجه و دستورالعمل های آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان لازم را برای موفقیت دریافت کنند. اکثر کلاس های برنامه نویسی دو هفته ای هستند و برای نمرات خاص و مجموعه مهارت های دشواری متفاوت ارائه می شوند.

 

از طریق سطوح دشواری مختلف، این برنامه اصول برنامه نویسی پیشرفته تری را با گذر بچه ها از دوره های مختلف ترکیب می کند. این کلاس ها جلسات جامع و تعاملی را برای آموزش نحوه کدنویسی، توسعه و طراحی به کودکان ارائه می دهند.

 

آکادمی کد

کد آکادمی سیستم منحصر به فردی دارد که آنها برای آموزش به کودکان نحوه شروع رایگان برنامه نویسی ایجاد کرده اند. بسته به آنچه می خواهید فرزندتان بیاموزد، می توانید از میان گروهی از دوره ها بر اساس علایق او انتخاب کنید. دانش آموزان به آرامی بر اساس مسیری که انتخاب می کنند پیشرفت می کنند و بازخورد مفید فوری در مورد کد خود دریافت می کنند. آنها آزمون‌هایی را برای آزمایش دانشی

بهترین زبان برنامه نویسی که آموخته‌اید ارائه می‌کنند و همچنین به شما کمک می‌کنند تا آنچه را که با پروژه‌های دنیای واقعی آموخته‌اید آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان آزمایش کنید.





:: برچسب‌ها: آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ,
:: بازدید از این مطلب : 463
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: