بهترین زبان برنامه نویسی برای شروع
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

Elm مختص دامنه است، به این معنی که فقط در بخش بهترین زبان برنامه نویسی برای شروع مشتری یک برنامه وب کار می کند. طراحان UI/UX Elm را به خاطر کتابخانه های متعددش دوست دارند – یکی Elm/HTML است که به برنامه نویس Elm اجازه می دهد HTML/CSS را در Elm بنویسد.

 

این احتمالاً زبان اول شما نخواهد بود و برای جلب توجه کارفرما باید زبان‌های بیشتری را بدانید، اما داشتن این مهارت می‌تواند شانس شما را برای تبدیل شدن به یک توسعه‌دهنده فرانت‌اند بسیار افزایش دهد.

 

نقش های معمولی Elm: توسعه دهنده Front-end

 

C/C++

محبوبیت C و C++ در سال بر اساس درصد درخواست کشش در GitHub. C و C++ یکنواخت ترند هستند و حدود 10٪ از کل GitHub را دارند.

C اولین زبان برنامه نویسی عالی برای یادگیری است بهترین زبان برنامه نویسی برای شروع زیرا ریشه بسیاری از زبان های برنامه نویسی دیگر است. C++ یک نسخه پیشرفته پیشرفته C است و به طور گسترده برای علوم کامپیوتر و برنامه نویسی استفاده می شود.

 

مزیت C/C++ این است که به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که از ایرانیان سایبر کامپایلرها برای پلتفرم های مختلف استفاده کنند، که باعث می شود برنامه های نوشته شده به این زبان ها تا حد زیادی قابل انتقال باشند.

 

متأسفانه، C/C++ ساده‌ترین زبان برای یادگیری نیست، و تقاضای شغل را بالا می‌برد و رقابت شدیدی بهترین زبان برنامه نویسی برای شروع را ایجاد می‌کند، اگرچه میانگین حقوق اولیه اغلب بالاست.

 

چرا ابتدا باید این را یاد بگیرید؟ یادگیری C/C++ یادگیری بیشتر زبان‌های دیگر را آسان‌تر می‌کند و مجموعه مهارت‌های بسیار بزرگ‌تری را نسبت به شروع با زبان دیگر در اختیار شما قرار می‌دهد. افرادی که C/C++ می‌دانند، زبان‌های دیگر را به راحتی یاد می‌گیرند، در حالی که دانستن زبان بهترین زبان برنامه نویسی برای شروع دیگر و تلاش برای یادگیری C/C++، انتقال آسان نیست.

 

نقش‌های معمولی C/C++: توسعه‌دهنده موبایل // تقاضای توسعه‌دهنده C: 175 هزار شغل در ZipRecruiter // حقوق برنامه‌نویس C: 101 هزار دلار در سال در ZipRecruiter

 

کاتلین

محبوبیت کاتلین در سال بر اساس درصد درخواست کشش در GitHub. کوتین روند نزولی دارد و حدود 0.8 درصد از تمام کشش های GitHub را دارد.

Kotlin یک زبان برنامه نویسی همه منظوره، رایگان و متن باز است که در اصل توسط JetBrains برای ماشین مجازی جاوا طراحی شده است. این بهترین زبان برنامه نویسی برای شروع به این معنی است که کاتلین با جاوا سازگار است و از زبان های برنامه نویسی بهترین زبان برنامه نویسی کاربردی پشتیبانی می کند.





:: برچسب‌ها: بهترین زبان برنامه نویسی برای شروع ,
:: بازدید از این مطلب : 467
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: