کلاس های برنامه نویسی در تهران
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

مجمع عمومی داش اپلیکیشنی است کلاس های برنامه نویسی در تهران که هدف آن ارائه دوره های آنلاین اصول توسعه وب به کاربران اینترنتی است. به طور خاص، دانش آموزان می توانند HTML را در این پلت فرم یاد بگیرند. دانش آموزان با دانش این زبان قادر به طراحی سایت های مدرن هستند. دانش آموزان بر اساس دانش خود از جاوا اسکریپت می توانند به راحتی رابط های پویا برای مدیریت رویدادهای کاربر ایجاد کنند.

 

7. آکادمی خان

آکادمی خان

 

خان آکادمی یک سایت آموزشی رایگان است کلاس های برنامه نویسی در تهران که دوره های آنلاین با کیفیتی را برای کاربران اینترنت ارائه می دهد. مزیت این پلت فرم این است که دانش آموزان می توانند بدون فشار با سرعت خودشان تمرین کنند. این برنامه شامل درس ها و تمرین های عملی در ریاضیات، علوم و غیره است. چندین ده هزار تمرین تعاملی در این پلتفرم موجود است که سطح ابتدایی تا دانشگاه را پوشش می دهد.

 

8. کد برای تغییر زندگی شما

کد برای تغییر زندگی شما

 

برنامه نویسی برای تغییر زندگی با هدف موثر ساختن کلاس های برنامه نویسی در تهران یادگیری برنامه نویسی آنلاین است. این پلت فرم برای مبتدیانی که می خواهند دانش خود را افزایش دهند و همچنین برای حرفه ای هایی که می خواهند تجربه خود را غنی کنند مناسب است. علاوه بر این، این سایت دوره های آموزشی بسیاری را ارائه می دهد، بنابراین دانش آموزان در انتخاب تخصص مورد علاقه خود آزادند. این پلت فرم اطلاعات مفیدی را ارائه می دهد که ایرانیان سایبر به دانش آموزان کمک می کند تا دانش خود را در توسعه وب افزایش دهند.

 

9. W3school

W3schools

 

هدف W3school ارائه دوره های آنلاین با کیفیت در زمینه برنامه نویسی کلاس های برنامه نویسی در تهران و توسعه وب است. در واقع، این پلتفرم از مثال‌ها و تمرین‌های زیادی استفاده می‌کند تا یادگیری آنلاین را مؤثرتر کند. آموزش ها و همچنین مثال های عملی به محدود کردن خطر خطا کمک می کند. دانش‌آموزانی که W3school را ترک می‌کنند گواهینامه‌هایی را دریافت می‌کنند که دانش آنها را در مورد زبان‌های برنامه‌نویسی مانند HTML، JavaScript یا Python تأیید می‌کند.

 

10. Code.org

Code-org

 

Code.org یک پلتفرم استطراحی شده کلاس های برنامه نویسی برای کمک به کاربران اینترنت در یادگیری علوم کامپیوتر و توسعه وب. کلاس های برنامه نویسی در تهران از آنجایی که این برنامه دوره های آنلاین ارائه می دهد، دانش آموزان می توانند به راحتی در خانه یاد بگیرند. کلاس ها بر اساس سن دانش آموزان 





:: برچسب‌ها: کلاس های برنامه نویسی در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 407
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: