برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

خوبی در مورد شغل برنامه نویس یا برنامه نویس این برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند است که یک دوره آموزشی حرفه ای تکمیل شده در فناوری اطلاعات (IT) و یک رزومه ساده الزامی نیستند. برعکس: در میان برنامه نویسان افراد موفقی هستند که بدون آموزش کلاسیک فناوری اطلاعات، برنامه نویسی را به صورت خودآموز یا از راه دور آموزش داده اند یا از آموزش های تکمیلی مربوطه برای تبدیل شدن به یک برنامه نویس استفاده کرده اند. بنابراین می توانید ببینید که مسیرهای متعددی در اینجا امکان پذیر است و حتی اگر مسیر شغلی قبلی شما بسیار متفاوت به نظر می رسید، می توانید یک ورودی جانبی را مدیریت کنید.

 

دانش: یک برنامه نویس به چه مدارکی نیاز دارد؟

خواه خودآموز، برنامه نویس بازآموز یا دانشمند کامپیوتر آموزش دیده، یک چیز همه توسعه دهندگان را به هم متصل می کند: اشتیاق به فناوری، فناوری و کد. از این رو، ما می خواهیم این مورد را به عنوان مهمترین مورد نیاز برای شغل برنامه برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند نویس ثبت کنیم. با این حال، چند مهارت دیگر وجود دارد که باید همراه خود داشته باشید.

 

آشنایی با زبان های برنامه نویسی

زبان برنامه نویسی مهمترین ابزار کار برنامه نویس است. بسته به محیط شرکت، مهارت های متفاوتی انتظار می رود. دانش در زبان های برنامه نویسی جاوا و سی ++ یا همچنین در پایتون بسیار رایج است و بنابراین برای اکثر شرکت ها کاملا ضروری است. یا C #. بسته به زمینه موقعیت، مهارت های ویژه نیز مورد استقبال قرار می گیرد، به عنوان مثال در زمینه برنامه نویسی برای تجارت الکترونیک.

 

هرچه به زبان های بیشتری صحبت کنید، فرصت های برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند شغلی بیشتری باز می شود و وظایف شما متنوع تر می شود.

 

دانش انگلیسی خوب

دستورات برنامه نویسی به زبان انگلیسی فرموله شده اند - کل دنیای فناوری ایرانیان سایبراطلاعات به این زبان کار می کند. شما اغلب فقط می توانید ادبیات تخصصی مهم را به زبان انگلیسی بیابید، و شرکت ها در یک شبکه با شرکت های مادر یا شرکت های تابعه در سطح بین المللی برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند کار می کنند. بنابراین دانش بسیار خوب زبان انگلیسی نیز یکی از مهم ترین مهارت ها و دانش یک برنامه نویس است.

 

چابک کار کردن

کار چابک، یعنی واکنش سریع‌تر و انعطاف‌پذیرتر با کمک فرآیندها و سازمان‌های لاغرتر و چابک‌تر، دیگر محدود به صنعت فناوری اطلاعات نیست. اما این دقیقاً جایی است که رویکرد کار چابک آغاز شد و اکنون بخشی از کارنامه استاندارد هر کارمند خوب است. بسته به موقعیت، شرکت‌ها انتظار دارند حداقل تمایل به کار به شیوه‌ای چابک داشته باشند و در موقعیت‌های مدیریتی، در صورت داشتن یک مدرک اضافی، به عنوان مثال آموزش بیشتر برای تبدیل شدن برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند به یک اسکرام مستر، بسیار قدردانی می‌کنند.

 

کار گروهی

علاوه بر مهارت های سخت ذکر شده، مهارت های نرم خاص نیز به عنوان یک برنامه نویس مورد نیاز است. از آنجا که اکثر توسعه دهندگان به صورت تیمی کار می کنند - و نه به تنهایی در اتاق های خصوصی - توانایی کار در یک تیم نقش اصلی را ایفا می کند. شما ایده های رشته برنامه نویسی خود را با مدیران پروژه و همکاران بخش های مختلف مبادله خواهید کرد، الزامات نرم افزار جدید را هماهنگ می کنید و در مورد خطاهایی که ممکن است رخ دهد بحث کنید - همه در یک تبادل دائمی. بنابراین کار تیمی و مهارت های ارتباطی نیز نقش مهمی برای برنامه نویس دارد





:: برچسب‌ها: برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند ,
:: بازدید از این مطلب : 405
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: