کلاس های تابستانی
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

صفحات کتاب Placeholder Bookکامپیوترهای کلاس های تابستانی LIFT-THE-FLAP و کدگذاری

مقدمه‌ای تعاملی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات، که توضیح می‌دهد در داخل رایانه‌ها چه می‌گذرد و چه چیزی آنها را وادار می‌کند کاری را که انجام می‌دهند انجام دهند. کودکانی که تشنه واقعیت هستند، با تعداد زیادی فلپ برای بلند کردن و نگاه کردن به زیر، داده‌های شگفت‌انگیز موجود در این کتاب غیرداستانی روشن و جذاب را خواهند بلعید.

مشاهده کتاب صفحات کتاب Placeholder Book کدنویسی کامپیوتری در سنین 7 تا 11 سالگی آسان شد. مرحله 2 کلیدی

کارول وردرمن اصول برنامه نویسی کامپیوتری و نحوه کار با کد، زبان آینده را گام به گام با کودکان آشنا می کند.

این برنامه پایتون با یک جنبش جهانی برای آموزش کدنویسی به کودکان صحبت می کندکتاب کار ming مفاهیم کلیدی را به بخش های کوچک و قابل درک تقسیم می کند. فرزند شما تشویق می شود تا کپی کردن کد در کتاب کار را تمرین کند تا سواد رایانه ای کلاس های تابستانی جدید او ثابت بماند. یک رویکرد بازیگوش و عملی که سایر مزایای شناختی مانند مهارت در حل مسئله و تفکر انتزاعی را افزایش می دهد.

Computer Coding Made Easy یک نقطه شروع عالی برای درک کد، یادگیری نحوه ایرانیان سایبربرنامه نویسی، و تمرین زبان کامپیوتر، برای سرگرمی یا برای آینده است.مشاهده کتاب صفحات کتاب Placeholder Book 100 نکته در مورد اعداد، کامپیوترها و کدگذاری

آیا می دانستید یک نقطه در مغز شما وجود دارد که اعداد را تشخیص می دهد؟ یا اینکه اولین باگ های کامپیوتری حشرات واقعی بودند و بیشتر اینترنت زیر آب است؟ این کتاب جذاب با 100 واقعیت جذاب، تصاویر روشن، اینفوگرافیک، واژه نامه و فهرست و پیوندهایی به وب سایت های انتخاب شده ویژه برای کسب اطلاعات بیشتر پر شده است.

مشاهده کتابصفحات کتاب Placeholder Book برنامه نویسی کامپیوتری بازی های پایتون برای کودکان با ساختن و اجرای بازی های رایانه ای خود، از آزمون های خلاقانه گرفته تا پازل های گیج کننده با جلوه های صوتی انفجاری و گرافیک های دیوانه، نحوه کدنویسی در پایتون را بیاموزید.

چه یک برنامه نویس باتجربه باشید و چه مبتدی که امیدوار است کلاس های تابستانی پایتون را یاد بگیرد، بازی های برنامه نویسی رایانه ای پایتون برای کودکان را سرگرم کننده و به راحتی می توانید دنبال کنید. هر فصل به شما نشان می دهد که چگونه یک بازی کاری کامل را در مراحل ساده شماره گذاری کنید. با استفاده از منابع رایگان در دسترس مانند Pygame، Pygame Zero، و یک بسته قابل دانلود از تصاویر و صداها، می توانید انیمیشن ها، موسیقی، پس زمینه های اسکرول، مناظر و سایر لمس های حرفه ای هیجان انگیز را اضافه کنید.

پس از ساخت بازی، نحوه تطبیق آن را برای ایجاد نسخه شخصی خود با هک های مخفی و کدهای تقلب پیدا کنید!

در طول مسیر، شما بر مفاهیم کلیدی که برنامه نویسان برای نوشتن کد به آن نیاز دارند تسلط خواهید یافت - نه فقط در پایتون، بلکه در همه زبان های برنامه نویسی. دریابید که اشکالات، حلقه ها، پرچم ها، رشته ها و لاک پشت ها چیست. بیاموزید که چگونه بازی نهایی را برنامه ریزی و طراحی کنید، و سپس با آزمایش و اشکال زدایی آن را تا حد نابودی بازی کنید. قبل از اینکه متوجه شوید، یک نابغه برنامه نویسی خواهید بود!

مشاهده کتاب صفحات کتاب Placeholder Book اولین کتاب کلاس های تابستانی کدگذاری کامپیوتری من با SCRATCHJR

یک راهنمای سرگرم کننده و دوستانه برای کدنویسی در رایانه لوحی با استفاده از برنامه رایگان ScratchJR. کشف کنید که رایانه‌ها چگونه کار می‌کنند و چگونه به آنها بگویید که با استفاده از کد چه کاری انجام دهند، سپس دستورالعمل‌های ساده و گام به گام را برای کدنویسی داستان‌ها و بازی‌ها از جمله باغ پری، هیولای حیوان خانگی و یک بازی فضایی دنبال کنید. پیوند به وب سایت ها و یادداشت های مفید برای بزرگسالان گنجانده شده است!

مشاهده کتاب صفحات کتاب Placeholder Book مهارت های فوق العاده: نحوه کدنویسی در 10 درس آسان

بنابراین، شما می خواهید یاد بگیرید که چگونه کدنویسی کنید، اما نمی دانید از کلاس تابستانی کجا شروع کنید؟ از نوشتن دستورالعمل‌های کدنویسی ساده با استفاده از نرم‌افزار Scratch گرفته تا یادگیری مهارت‌های کدنویسی برای ایجاد بازی رایانه‌ای خود و حتی طراحی وب‌سایت 





:: برچسب‌ها: کلاس های تابستانی ,
:: بازدید از این مطلب : 493
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: