آموزش برنامه نویسی برای کودکان
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

7. ابزارهای آنلاین پیشرفته می توانند ارزیابی آموزش برنامه نویسی برای کودکان  در زمان واقعی را ارائه دهند

پیشرفته ترین ابزارهای یادگیری آنلاین ارزیابی مستمر پیشرفت دانش آموزان را در زمان واقعی ارائه می دهند. آنها می توانند تجربه یادگیری را تطبیق دهند (مثلاً تعداد یا ماهیت دروس را بسته به دقت کاربر تغییر دهند) و همچنین در مورد پیشرفت بازخورد ارائه دهند. ارزیابی منظم برای نگه داشتن دانش‌آموزان در سطح مناسب بسیار مهم است - با مطالب بیش از حد پیشرفته یا خسته از چیزهایی که کودک قبلاً می‌داند، خسته نشوند.

 

8. آموزش زمانی اتفاق می افتد که راحت تر باشد

برخی از بچه ها دوست دارند 15 دقیقه قبل از مدرسه آنلاین بپرند. برای سایر خانواده ها، مراقبت از کودکان به صورت آنلاین هنگام تهیه شام ​​منطقی است. کودکان می توانند در هر روز هفته در زمانی که به بهترین وجه با نیازهای خود و برنامه خانواده شان مطابقت آموزش برنامه نویسی برای کودکان  دارد مطالعه کنند.

9. یادگیری آنلاین باعث افزایش سطح مهارت های کامپیوتری و اینترنت می شود

مهارت های آنلاین مانند دسترسی به اطلاعات، ارتباطات و همکاری برای یادگیری و موفقیت نه تنها در مدرسه بلکه در زندگی نیز ضروری است.

 

آیا مهلت و مهلت خاصی برای کلاس های آنلاین رایگان برای کودکان وجود دارد؟

اکثر دوره‌های آنلاین برای کودکان که در زیر ذکر شده است، توسط خود اداره می‌شوند. این بدان معناست که شما می توانید آنها را در هر زمان شروع کنید و آنها را با سرعت خود تبلیغ کنید. برخی دیگر برنامه ای تنظیم کرده اند که  آموزش برنامه نویسی برای کودکان کلاس ها در فواصل منظم هر چند هفته یا چند ماه یکبار شروع می شود. گاهی اوقات آزمون‌ها، درس‌ها و نمرات ممکن است ضرب‌الاجل‌هایی داشته باشند تا دانش‌آموزان را عقب نمانند.

 

به طور کلی، یکی از جالب ترین بخش های یادگیری آنلاین، انعطاف پذیری برای تنظیم برنامه خود و یادگیری در هر زمان و هر کجا که می خواهید است.

بهترین کلاس های آنلاین برای کودکان، رایگان و پولی

در اینجا 21 مورد از بهترین کلاس های آنلاین برای کودکان آورده شده است.  آموزش برنامه نویسی برای کودکان این فهرست شامل دوره هایی برای کودکان از بهترین پلتفرم های آموزش الکترونیکی است. این دوره ها بر اساس رتبه بندی، بررسی ها و توضیحات دوره انتخاب شدند.

 

در این کلاس آنلاین رایگان، کودکان ابزارها، تکنیک ها و رویکردهای برنامه نویسی رایگان را یاد می گیرند. با تأکید بر برنامه های کاربردی، این دوره از نحو کد یا شرایط هر زبان خاص فاصله می گیرد و بر ایجاد سرگرمی با کدنویسی تمرکز می کند. در واقع نیازی به تجربه و دانش برنامه نویسی نخواهید داشت.

 

اگر بچه ها، کلاس یا مدرسه شما علاقه مند به استفاده از فناوری برای تغییر جهان هستند، این دوره همه چیزهایی را که برای ایجاد یک پایه کاربردی و لذت بخش برای ایجاد یک پایه کاربردی و لذت بخش برای علاقه مند کردن بچه هایتان به آموزش برنامه نویسی برای کودکان  کدنویسی نیاز دارید را به شما ارائه می دهد.

شماره 2 کدنویسی خراش و شانس های مرتبط - Udemy





:: برچسب‌ها: آموزش برنامه نویسی برای کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 705
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 فروردين 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: