برنامه نویسی کودکان
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

پنجره ها اندروید iOS / iPadOS نینتندو  برنامه نویسی کودکان رفت PS4 / PS5Xbox One / Xbox X Series / Series S کیندل فایر OS

Minecraft Bedrock vs Java Edition: قیمت ها

از نظر قیمت، Minecraft Java Edition در تمامی پلتفرم ها، یعنی مک، ویندوز و لینوکس، 26.95 دلار قیمت دارد. قیمت نسخه چاپی بسته به پلتفرم بسیار متفاوت است. برای امتحان کردن این بازی در iOS / iPadOS و Fire OS می توانید مبلغی معادل 6.99 دلار بپردازید. قیمت بازی برای اندروید 7.49 دلار، برای کنسول های PS4 و Xbox 20 دلار و برای رایانه های شخصی ویندوزی 26.99 دلار است. این گران‌ترین گزینه در نینتندو سوییچ است که برای شروع چاپ Minecraft باید 29.99 دلار خرج کنید.

Minecraft Bedrock vs Java Edition: Performance

اگر یک رایانه شخصی قدرتمند با پردازنده‌های گرافیکی مانند GeForce RTX 3080 Ti دارید  برنامه نویسی کودکان که اخیراً منتشر شده است، می‌توانید Minecraft را با یک نسخه جاوا به حداکثر برسانید. این یک نسخه بسیار سخت از Minecraft با گرافیک عالی است. اما این تا زمانی بود که نسخه چاپی Minecraft به روز رسانی RTX را دریافت کرد. در حال حاضر، اگر از رایانه های شخصی متوسط ​​تا پایین رده استفاده می کنید و همچنین اگر می خواهید Minecraft را در سطح بالاتری با RTX بازی کنید، Bedrock بهترین انتخاب است.

Minecraft Bedrock در مقابل Java RTX

اسکرین شات چاپ رسمی NVIDIA Minecraft با فعال کردن RTX

اگر پشتیبانی RTX را نادیده  برنامه نویسی کودکان بگیریم، Minecraft Java به شما این امکان را می دهد که گرافیک را با بسیاری از مدهای خود ارتقا دهید. با این حال، جاوا هرگز روی RTX اجرا نمی شود زیرا برای رندر به Open GL بستگی دارد که RTX از آن پشتیبانی نمی کند. همچنین در مورد گرافیک، نسخه جاوا به مشخصات بالاتری نیاز دارد تا بدون مشکل اجرا شود، حتی با تنظیمات مشابه نسخه چاپی.

Minecraft Bedrock vs Java Edition: modding

مقایسه عملکرد ممکن است به دلیل گرافیک عالی RTX در برابر فشار قابل پیش بینی به نظر برسد، اما تجربه بازی فراتر از این است. اینجاست که مد وارد عمل می شود.

Mods نرم افزارهای اضافی توسعه یافته توسط کاربر هستند که می توانید از آنها برای طراحی مجدد کامل هر بازی استفاده کنید.

جامعه Minecraft، از هری پاتر تا جنگ ستارگان، به طور پیوسته در حال رشد است، اما یک شکاف وجود دارد. این مودها فقط برای نسخه جاوا بازی موجود هستند. برای کاهش بیشتر پیچیدگی، نسخه چاپی Minecraft شامل هیچ حالتی نیست.

بازی Minecraft Bedrock در مقابل برنامه نویسی کودکان  جاوا

اسکرین شات رسمی بازی Minecraft Mod Witchcraft and Wizardry - Harry Potter Mod for Minecraft

به عبارت ساده، اگر قصد دارید از مدها برای نقاشی دنیای سه بعدی Minecraft مسدود شده خود استفاده کنیدالبته، شما باید نسخه جاوا را انتخاب کنید. چندین ابزار مودینگ پولی برای نسخه چاپی موجود است، اما ارزش آن را ندارند.

Minecraft Bedrock در مقابل نسخه جاوا: پشتیبانی و سرورهای چند نفره

هم Minecraft Java و هم Bedrock از چند نفره پشتیبانی می کنند. با این حال، روش آنها کمی متفاوت است. با Minecraft Bedrock می توانید با دوستان خود در کنسول ها یا دستگاه های تلفن همراه بازی کنید، از پشتیبانی بین بازی ها استفاده کنید ... این بدان معناست که دوستان شما مجبور نیستند با شما در یک پلت فرم باشند. آنها می توانند روی کنسول های Xbox / PS / Switch یا تلفن های همراه خود باشند و کارت را با هم کشف کنند.

بازی‌های Minecraft Java Edition نیز از پشتیبانی متقابل برخوردار می‌شوند برنامه نویسی کودکان ، اما این به رایانه‌های Windows، Linux و MacOS محدود می‌شود. خوب، این قابل انتظار است زیرا نسخه جاوا برای کنسول ها و دستگاه های تلفن همراه در دسترس نیست.





:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 732
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: