برنامه نویسی کودکان
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

اگر دوستانی در پلتفرم های مختلف دارید که  برنامه نویسی کودکان می خواهید با آنها بازی کنید، Minecraft Bedrock انتخاب واضحی است. با این حال، این با سرورهای آنلاین در حال تغییر است. اگر نقشه‌های جالب، مینی‌بازی‌های عالی و هزاران بازی آنلاین معمولی می‌خواهید، Minecraft Java همه چیزهایی را که نیاز دارید دارد.

به لطف انتشار زودهنگام، جامعه بزرگی در سراسر جهان دارد، حتی بدون پشتیبانی واقعی متقابل. برای درست کار کردن به یک کامپیوتر خوب نیاز دارید، اما minecraft java به طور کلی بهترین سرورهای آنلاین را دارد.

کدام نسخه بهتر می شود و سریعتر به روز می شود؟

خوشبختانه هر دو نسخه از بازی به‌روزرسانی‌های منظم را از سوی سازنده دریافت می‌کنند. به طور کلی، تقریباً در هر به‌روزرسانی رسمی، ویژگی‌های یکسان و عمدتاً باگ‌های یکسانی را دریافت می‌کنیم.

به عنوان یک نسخه مستقل، MC Java به روز رسانی های قبلی را دریافت کرده است. برنامه نویسی کودکان  در حال حاضر، می‌توانید انتظار داشته باشید که به‌روزرسانی‌های هر دو نسخه به طور همزمان ارائه شود. وضعیت در مرحله آزمایش بتا تقریباً یکسان است. با این حال، شایان ذکر است که در صورت وجود اشکال در به روز رسانی، به دلیل سفارشی سازی بهتر، در نسخه جاوا زودتر از چاپ Minecraft، رفع سفارشی را خواهید یافت.

Minecraft Java Edition در مقابل Bedrock: Parental Controls

Minecraft محبوب و جوان محور است. حتی نشریه آموزشی آنها نیز این واقعیت را بیان می کند. اما یک جامعه باز با انواع حالت‌ها، محتوا و شکار درون بازی به این معنی است که همه والدین راحت نیستند که به بچه‌هایشان برنامه نویسی کودکان  اجازه دهند بازی را انجام دهند. و اگر شما، یک والدین، به همان اندازه نگران هستید، به نظر می رسد که در حال حاضر فقط کوه مراقب وضعیت است.

از آنجایی که Minecraft Bedrock Edition به خدمات Xbox گره خورده است، گیمرهای جوان تحت کنترل شدید والدین و همچنین کنترل انحصاری والدین قرار دارند. نسخه جاوا چنین محدودیت یا کنترل والدین مناسبی ندارد. برای والدین نگران‌تر، سایر بازی‌های جعبه ایمنی مانند Minecraft می‌توانند انتخاب‌های بهتر و محیط بازی امن‌تری را به فرزندان شما ارائه دهند.

Minecraft Java Edition vs Bedrock: Marketplace

وقتی می گویم Minecraft Java و Berggrund ماهیت متفاوتی دارند، منظورم همین است. زیرا از یک طرف، ما یک بازار رسمی نسخه چاپی با پوسته ها و افزونه های خریداری شده داریم. از طرف دیگر، نسخه جاوا از پوسته های ایجاد شده در جامعه پشتیبانی می کند که می توانید آنها را ایجاد، آپلود برنامه نویسی کودکان  و حتی با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

این سناریویی را ایجاد می‌کند که در آن نسخه چاپی مانند نسخه سازمانی بازی و نسخه جاوا شبیه یک پروژه خوب قدیمی به نظر می‌رسد. اما بین سطرها نخوانیم. اگر می خواهید پوسته های رسمی با طرح های خوب و نصب آسان بخرید، باید چاپ Minecraft را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید برای پوسته‌های (معمولا) رایگان انجمن و افزونه‌های اضافی تلاش بیشتری کنید، نسخه جاوا را انتخاب کنید.

حالت هاردکور در Minecraft Java و Bedrock

طرفداران Bedrock همچنان منتظر حالت محبوب هاردکور برای رسیدن به Minecraft Bedrock هستند. این یک حالت بقای خطرناک است که در آن مرگ در بازی به این معنی است که شما باید بازی را مجدداً راه اندازی کنید تا بازپرداخت کنید. بازی بسیار بالاست و طرفداران آن را دوست دارند. اگر این نوع گیم پلی افراطی است که می خواهید، پس باید از Minecraft Java استفاده کنید.

ما هنوز هیچ توضیح رسمی نداریم، اما طرفداران subreddit minecraft رسمی شک دارند که حالت ناظر توسعه نیافته ممکن است دلیل انحصار حالت هاردکور به جاوا باشد. برای کسانی که نمی دانند، حالت تماشاگر راهی برای کشف زندگی پس از مرگ در حالت هاردکور برنامه نویسی کودکان  است ... تا زمانی که Mojang راه حلی پیدا کند، استفاده از نسخه جاوا تنها گزینه برای گیمرهای هاردکور است.

Minecraft Java Edition در مقابل Bedrock: کدام بهتر است؟





:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 769
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: