استفاده مهارت های جدید برای کسب درآمد نوجوانان
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 

چگونه ارزش پول را از سنین پایین به فرزندان خود بیاموزیم؟

از آنجایی که فصل خرید بازگشت  کسب درآمد برای نوجوانان به مدرسه شروع می‌شود، ممکن است به نظر برسد که پول در ذهن همه است - اما این بدان معنا نیست که بچه‌های ما آن را درک کنند.

، بیش از دو سوم از والدین هنوز تا حدی تمایلی به صحبت در مورد پول ندارند و تقریباً به همین میزان فقط وقتی فرزندانشان در مورد آن سؤال می کنند در مورد آن صحبت می کنند.

 

این یک اشتباه است. کسب درآمد برای نوجوانان  همین تحقیق نشان داد که والدینی که هفته ای یک بار با فرزندان خود در مورد پول صحبت می کنند، به طور قابل توجهی احتمال بیشتری دارد که فرزندانی داشته باشند که می گویند در مورد پول باهوش هستند.

 و کسانی که به فرزندان خود اجازه می دهند  کسب درآمد برای نوجوانان تصمیم بگیرند که چه زمانی پول خود را پس انداز کنند و خودشان خرج کنند، پاداش های جدی دریافت می کنند. این بچه‌ها کمتر به محض دریافت پول خرج می‌کنند، به والدینشان در مورد اینکه پول خرج کرده‌اند دروغ می‌گویند و حتی رفتار مادی‌گرایانه‌ای از خود نشان می‌دهند مانند اینکه انتظار دارند وقتی آن‌ها می‌خواهند برایشان چیزی بخرید.

 

 

چگونه ارزش پول را از سنین پایین به فرزندان خود بیاموزیم

اوت 14, 201703:29

اما فرزندان شما در چه سنی برای چه نوع دانشی آماده هستند؟ در اینجا چیزی است که ما در مورد نقاط عطف توسعه می دانیم.

 

توصیه شده

 

اقتصاد

مسکن، تورم، نرخ بهره و موارد دیگر: در اقتصاد 2024 چه انتظاری باید داشت

 

اخبار کسب و کار

موتورساز آمریکایی به دلیل تقلب در تست آلایندگی با بزرگترین جریمه قانون هوای پاک مواجه است

در سن 3 سالگی: کودکان شروع به یادگیری شمارش می کنند (و اینکه شما فقط باید چیزها را یک بار بشمارید)، و مقایسه (که بزرگتر، کوچکتر، سنگین تر است).

 

در 4 سالگی: آنها خرید را درک می کنند و اینکه شما از پول برای خرید چیزها استفاده می کنید.

 

در 5، 6 سالگی: آنها شروع به درک مفهوم مبادله می کنند -  کسب درآمد برای نوجوانان اینکه شما باید قبل از اینکه کالا را از فروشگاه بیرون بیاورید، برای آن پول پرداخت کنید، و اینکه نمی توانید دوباره از آن پول استفاده کنید یا انتخاب دیگری داشته باشید.

 

در 7 سالگی: آنها شروع به درک ارزش می کنند. بچه های کوچکتر 5 پنی را به جای نیکل انتخاب می کنند. در 7 سالگی متوجه می شوند که یکسان هستند. این زمانی است که دروس در مورد کسب درآمد و اینکه  کسب درآمد برای نوجوانان آنها می توانند زمان را با پول مبادله کنند، شروع می شود.

 

در 8 سالگی: آنها اکنون شروع به تمایز با سالهای آینده می کنند. این واقعاً بسیار مهم است زیرا ما شروع به صحبت در مورد پس انداز برای فردا می کنیم.

 

بنابراین، چگونه مطمئن می‌شوید که درس‌ها ثابت هستند؟ در اینجا چند دستورالعمل برای کودکان نوپا تا کودکان دبستانی آورده شده است.

 

پول درآورید

در حال حاضر، در دنیای ما، پول کمتر  کسب درآمد برای نوجوانان از همیشه قابل مشاهده است. ما در حال پرداخت با سوایپ، Venmoing دوستانمان، واریز چک به صورت خودکار، و معامله در ارزهای دیجیتال هستیم. بسیاری از بزرگسالان همه اینها را درک نمی کنند، ما نمی توانیم از بچه ها انتظار داشته باشیم. آنها باید پول ببینند و از پول استفاده کنند - پول نقد خوب و قدیمی.

 

با سه شیشه شفاف روی کمد شروع کنید. یکی برای پس انداز، یکی برای خرج کردن، یکی برای دادن. برخی از خانواده ها - به ویژه وقتی بچه های آنها خیلی جوان هستند - پول را به یک سوم تقسیم می کنند. دیگران یک چهارم را صرف پس انداز و بخشش می کنند و نیمی را به خرج می دهند، زیرا بسیار مهم است که بچه ها واقعاً از پول برای خرید چیزها استفاده کنند (در این مورد در یک لحظه بیشتر).

 

به آنها کمک کنید تا اهداف خود را ببینند

صرفه جویی به خاطر پس انداز کار نمی کند. بچه های شما در واقع باید برای چیزی پس انداز کنند. سپس، با ایجاد یک نمودار هدف - مانند نمودار رشد - به آنها کمک کنید تا بفهمند چه مدت طول می‌کشد تا به آنجا برسند - به معیارهایی تقسیم شده (مانند روزها، هفته‌ها، یا برای بچه‌های خیلی کوچک، خواب - چند خواب تا زمانی که بتوانم بخوابم). آن کارت های پوکمون را بخرید).

 

مطالب مرتبط: بهترین هدیه برای فرزندان شما چیست؟

 

مطمئن شوید که آنها پول دارند

چند راه وجود دارد که بچه ها پول به دست بیاورند: تولد، پری دندان، به دست آوردن پول، و همچنین به عنوان کمک هزینه. اکثر ایرانیان سایبر  والدین کمک هزینه را اشتباه انجام می دهند. کمک هزینه باید همراه با لیستی باشد (که با افزایش سن فرزندان شما افزایش می یابد) از چیزهایی که قرار نیست بخرید اما فرزندانتان باید خودشان بخرند. برای بچه‌های خیلی کوچک، این می‌تواند میان‌وعده‌هایی باشد که در صف صندوق‌فروشی‌های خواربارفروشی هستند، چون بزرگ‌تر می‌شوند، می‌تواند چیزهایی مانند تجارت کارت باشد، برای نوجوانان می‌تواند بنزین ماشین و لباس‌های خودشان باشد (و کمک هزینه باید افزایش یابد. برای پوشش مقدار مناسبی از این موارد).

 

من فکر می کنم شروع کمک هزینه زمانی که یک کودک مدرسه را شروع می کند خوب است. شما می توانید از یک یا دو دلار شروع کنید و یک دلار در سال افزایش دهید. چیزی که شما با این آموزش می دهید این است که الف) پول محدود است - آنها فقط مقدار زیادی دارند و باید در مورد نحوه استفاده از آن تصمیم بگیرند، درست مانند بزرگسالان و ب) اینکه آنها باید انتخاب کنند که چه چیزهایی برای آنها مهم است. آنها را

 

به آنها کمک کنید بیشتر دریافت کنند

اگر کودک شما حتی برای یک اسباب بازی یا تجربه نسبتا ارزان قیمت، با 1 یا 2 دلار در هفته، پس انداز می کند، ممکن است زمان زیادی طول بکشد – به خصوص اگر از او بخواهید مقداری از آن پول را پس انداز کند یا بدهد. نکته این است که شما می خواهید آنها در تلاششان برای پس انداز چیزی موفق شوند، Earn money for teenagers نه شکست. بنابراین، می توانید چند کار برای کمک به آنها انجام دهید. پس انداز آنها را مطابقت دهید.





:: برچسب‌ها: برنامه نویسی مقدماتی,;کلاس آنلاین برنامه نویسی,ایرانیان سایبر ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 دی 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: