چگونه می توانیم بازی اسکرچ را به کودکان بیاموزیم؟
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

برای آموزش کدنویسی بازی اسکرچ برای بچه ها از کجا شروع کنم؟

مرتب سازی

عکس پروفایل Stranger Alone

غریبه تنها

B.Tech در مهندسی هوافضا و هوانورد ی، دانشگاه SRM، Kattankulathur

  ·

3 سال

من همین سوال را چند ماه پیش از برادرم گرفتم بازی اسکرچ ، جایی که او می‌خواست بچه‌اش را با برخی از فعالیت‌های مربوط به کدنویسی درگیر کند. وقتی شما یک فرد فناوری هستید که در یک شرکت فناوری اطلاعات کار می کنید، مردم بیشتر برای کدنویسی به شما مراجعه می کنند :)

 

اما این به آن راحتی که من فکر می کردم نبود. آموزش کدنویسی به بچه‌ها باید به شیوه‌ای کاملاً متفاوت باشد و نمی‌توان آن‌طور که ما برای دانشجویان سطح مهندسی انجام می‌دهیم،  بازی اسکرچ انجام داد. در حالی که بیشتر در مورد آن تحقیق می کردم، مجذوب این واقعیت شدم که می توانید یک بازی/برنامه کامل بدون تایپ حتی یک خط کد ایجاد کنید. و این رویکرد wo

 

سوالات مرتبط

چگونه می توانم یک کلاس از ابتدا ایجاد کنم تا برنامه نویسی را به بچه ها آموزش دهم؟

کدام وب سایت کدنویسی را برای بچه ها آموزش می دهد و آیا رایگان است؟

بهترین راه برای آموزش برنامه نویسی به بچه ها چیست؟

اسکرچ چیست و آیا یادگیری آن برای کودکان آسان است؟

چگونه برنامه نویسی Scratch می تواند به کودکان 3 ساله کمک کند؟

عکس پروفایل Kaustubh Singh

کاوستوب سینگ

b.tech در مهندسی علوم کامپیوتر، موسسه فناوری Vellore، Vellore (فارغ التحصیل 2022)

  ·

3 سال

شروع کدنویسی از سنین پایین، هر چه زودتر شروع کنید، بهتر است، بیشتر با سایر رقبا آشنا می شوید و از آنها جلوتر خواهید بود.

 

اکنون تعداد زیادی پلتفرم جدید وجود دارد، اما قدیمی ترین یا بهتر بگوییم  بازی اسکرچ با تجربه ترین و شایسته ترین پلت فرم آموزشی برای آموزش کدنویسی، Coding Blocks Junior با نام مستعار CBJr است. آنها مدت زیادی است که کد نویسی را آموزش می دهند. آنها با معتبرترین مدارس و کالج‌ها ارتباط برقرار کرده‌اند تا به دانش‌آموزان کمک کنند تا یاد بگیرند که چگونه برنامه‌های کاربردی، وب‌سایت‌ها، بازی‌های سه بعدی، چت‌ربات‌های هوش آموزش برنامه نویسی پیشرفته  مصنوعی و غیره را یاد بگیرند! آنها برنامه درسی گسترده ای دارند که متناسب با نیازهای هر کودک و

 

عکس پروفایل جیمز هورسلی

جیمز هورسلی

1 سال

اولین قدم احتمالاً این است که فقط با زبان بازی کنید و ببینید  بازی اسکرچ چه چیزی را کشف می کنید. با این حال، اگر می‌خواهید مهارت‌های فرزندتان را گسترش دهید تا بتواند با زبان‌های دیگر و شرایط مختلف سازگار شود، باید یک سرویس معلم آنلاین مانند Code Galaxy را امتحان کنید. Code Galaxy در محیطی آرام اما مطالعه‌آمیز، آموزش‌های Scratch را برای بچه‌ها فراهم می‌کند. درس های تک به تک در دسترس هستند تا به کودک شما کمک کنند تا ایده های برنامه نویسی را واقعا درک کند.

 

کد کهکشان | کلاس ها و اردوهای برنامه نویسی آنلاین کودکان

کد گلکسی مدرسه کد نویسی شماره 1 برای کودکان در هر سنی است که آموزش زنده و در سطح جهانی را در منطقه ای بدون قضاوت ارائه می دهد. برای یک نسخه آزمایشی رایگان ثبت نام کنید!

https://www.thecodegalaxy.com/

عکس پروفایل Chandana شاه

چادانا شاه

Lived in The WorldAuthor دارای 70 پاسخ و 70 هزار بازدید از پاسخ است

  ·

2 سال

من به شما توصیه می کنم برخی از کلاس های آنلاین معتبر مانند CampK12 را انتخاب کنید که در آن برنامه نویسی اسکرچ برای بچه ها برگزار می شود. این برنامه ها پس از در نظر گرفتن سن و بلوغ فراگیران طراحی شده است. به همین دلیل است که آنها ساده شده اند و کودکان می توانند مفاهیم پیچیده  بازی اسکرچ برنامه نویسی را به راحتی درک کنند.

 

سوالات مرتبط

آیا کلاس های آنلاین رایگانی وجود دارد که پروژه های Scratch را به بچه ها آموزش دهد؟

بچه ها از چه زمانی شروع به کدنویسی می کنند؟

چقدر زود آموزش کدنویسی را به فرزندانمان شروع می کنیم و بهترین راه برای انجام این کار چیست؟

بهترین راه برای معرفی کدنویسی به بچه ها چیست؟ من طرفدار زیادی از کدنویسی بلاک نیستم. از کجا باید شروع کنم و آیا می توانم برای شروع در مورد موضوعات اولیه پیشنهادی دریافت کنم؟ برای کودکان بین 8 تا 10 سال

چگونه باید آموزش کدنویسی را به فرزندانم شروع کنم؟ میخوام 3-4 سال دیگه تمومش کنن.

عکس پروفایل Chetan Sharma

چتان شارما

عاشق موسیقی، آواز خواندن، مانند آشپزی

  ·

2 سال

یکی از گزینه ها ثبت نام در دوره آنلاین است. دوره های  بازی اسکرچ آنلاین برنامه نویسی Scratch kids وجود دارد. دوره ها برنامه نویسی و منطق را به بچه ها آموزش می دهند. CampK12 یک ارائه دهنده آموزش آنلاین است و دوره هایی را برای بچه های کلاس 1 تا 12 ارائه می دهد. دوره هایی وجود دارد که به بچه های کلاس 1 تا 4 برنامه نویسی Scratch را آموزش می دهد.

 

عکس پروفایل ترنگ تی اس

ترنگ تی اس

2 سال

من فکر می کنم چندین گزینه آنلاین خوب وجود دارد، مانند BeSingular، Vedanti SuperCoders، و Mindchamp (بر اساس نظرات خودم و دوستان). بر اساس تجربه شخصی من (و همچنین تعدادی از دوستانم) BeSingular بسیار خوب و مفید بود. این به طور کامل Scratch و همچنین بسیاری از مهارت های فنی مفید دیگر، مانند AI، AR/VR، چاپ سه بعدی، و غیره را آموزش می دهد. به نظر من بسیار خوب است. به علاوه بهترین بخش این است که با کار بر روی پروژه های تاثیر اجتماعی واقعی، تمرینات واقعی را دریافت می کنید. لینک، در صورت علاقه:

 

BeSingular - الهام گرفته از تاثیر

پادکست عامیانه آینده جدیدترین روندها و نوآوری ها در علم و فناوری را کشف و ابهام زدایی کنید. با طرز فکر «تغییر باش» یک تکنسین و فارغ التحصیل شوید! چالش های جهانی را با استفاده از فناوری حل کنید و یک نمونه کار جامد بسازید! یادگیری کل نگر با برنامه درسی فنی توسعه مهارت کلی با 17 هدف توسعه پایدار سازمان ملل متحد قبلی بعدی سفر نمایی شما از اینجا شروع می شود 25% تخفیف برای کاوشگران 15 ساعت

Scratch game  زنده بین المللی





:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 دی 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: